Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    κλωτσάει στην εκίνηση και οταν αφήνω το γκάζι..
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. κλωτσάει στην εκίνηση και οταν αφήνω το γκάζι..
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    24
    12018
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giannis_007 last edited by

      Καλησπέρα.
      Εχω το εξής πρόβλημα..
      οταν ξεκινάω το αμάξι μολις συμπλέξει κανονικά για τα επόμενα 2-3 δευτερόλεπτα το αμάξι κλοτσάει..
      δηλαδή κάνει σάν να πατάω και να ξανα αφήνω το γκάζι 2-3 φορές..αν εχω λίγο πατημένο γκάζι και ξεκινήσω το κάνει πολύ απαλά θα νιόσεις δηλαδή το αμάξι να κάνει απαλά μπρός πίσο σάν να αφήνω και να ξαναπατάω γκάζι..
      αν ξεκινήσω με πολύ γκαζι και συμπλεκτάρω και ξεκινήσει κατευθείαν δέν το κάνει τόσο έντονα.
      επήσης όταν αφήνω το γκάζι με ταχύτητα μέσα κάνει πάλι τα ίδια πευτουν οι στροφές οχι γραμμικά αλλα σάν να πατάω και να αφήνω το γκάζι..κάνει σκροτσαρίσματα..κλωτσάει πός να το πώ να το καταλάβετε..
      την τελευταιες μέρες το κάνει ποιο έντονα δέν ξέρω γιατί λογο ζέστης ησος δέν ξέρω..
      το κάνει το ίδιο είτε κρύο είτε ζεστό..
      το κάνει και στην βενζήνα και στο αέριο..
      εχω τσεκάρει εξονυχιστικά δέν πέρνει αέρα απο πουθενά η εισαγωγή...
      δέν βγάζει κανένα λαμπάκι..
      το ρελαντι του και αν πατάω γκάζι με νεκρά δέν εχει κανένα θέμα..δέν ρετάρει δέν κάνει μπερδέματα..που και που μετά απο μεγάλο ταξίδι σε εγνατία οταν σταματήσω νοιόθο οτι το μοτέρ κάνει κάτι κλοτσίματα στο ρελαντί σάν misfiers αλλα οχι πάντα, βασικά αυτο έχει να το κάνει καιρό οποτε ξεχάστε το..
      να ειναι κάτι στον συμπλέχτη?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giannis_007 last edited by

        Καλησπέρα.
        Εχω το εξής πρόβλημα..
        οταν ξεκινάω το αμάξι μολις συμπλέξει κανονικά για τα επόμενα 2-3 δευτερόλεπτα το αμάξι κλοτσάει..
        δηλαδή κάνει σάν να πατάω και να ξανα αφήνω το γκάζι 2-3 φορές..αν εχω λίγο πατημένο γκάζι και ξεκινήσω το κάνει πολύ απαλά θα νιόσεις δηλαδή το αμάξι να κάνει απαλά μπρός πίσο σάν να αφήνω και να ξαναπατάω γκάζι..
        αν ξεκινήσω με πολύ γκαζι και συμπλεκτάρω και ξεκινήσει κατευθείαν δέν το κάνει τόσο έντονα.
        επήσης όταν αφήνω το γκάζι με ταχύτητα μέσα κάνει πάλι τα ίδια πευτουν οι στροφές οχι γραμμικά αλλα σάν να πατάω και να αφήνω το γκάζι..κάνει σκροτσαρίσματα..κλωτσάει πός να το πώ να το καταλάβετε..
        την τελευταιες μέρες το κάνει ποιο έντονα δέν ξέρω γιατί λογο ζέστης ησος δέν ξέρω..
        το κάνει το ίδιο είτε κρύο είτε ζεστό..
        το κάνει και στην βενζήνα και στο αέριο..
        εχω τσεκάρει εξονυχιστικά δέν πέρνει αέρα απο πουθενά η εισαγωγή...
        δέν βγάζει κανένα λαμπάκι..
        το ρελαντι του και αν πατάω γκάζι με νεκρά δέν εχει κανένα θέμα..δέν ρετάρει δέν κάνει μπερδέματα..που και που μετά απο μεγάλο ταξίδι σε εγνατία οταν σταματήσω νοιόθο οτι το μοτέρ κάνει κάτι κλοτσίματα στο ρελαντί σάν misfiers αλλα οχι πάντα, βασικά αυτο έχει να το κάνει καιρό οποτε ξεχάστε το..
        να ειναι κάτι στον συμπλέχτη?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giannis_007 last edited by

          Καλησπέρα.
          Εχω το εξής πρόβλημα..
          οταν ξεκινάω το αμάξι μολις συμπλέξει κανονικά για τα επόμενα 2-3 δευτερόλεπτα το αμάξι κλοτσάει..
          δηλαδή κάνει σάν να πατάω και να ξανα αφήνω το γκάζι 2-3 φορές..αν εχω λίγο πατημένο γκάζι και ξεκινήσω το κάνει πολύ απαλά θα νιόσεις δηλαδή το αμάξι να κάνει απαλά μπρός πίσο σάν να αφήνω και να ξαναπατάω γκάζι..
          αν ξεκινήσω με πολύ γκαζι και συμπλεκτάρω και ξεκινήσει κατευθείαν δέν το κάνει τόσο έντονα.
          επήσης όταν αφήνω το γκάζι με ταχύτητα μέσα κάνει πάλι τα ίδια πευτουν οι στροφές οχι γραμμικά αλλα σάν να πατάω και να αφήνω το γκάζι..κάνει σκροτσαρίσματα..κλωτσάει πός να το πώ να το καταλάβετε..
          την τελευταιες μέρες το κάνει ποιο έντονα δέν ξέρω γιατί λογο ζέστης ησος δέν ξέρω..
          το κάνει το ίδιο είτε κρύο είτε ζεστό..
          το κάνει και στην βενζήνα και στο αέριο..
          εχω τσεκάρει εξονυχιστικά δέν πέρνει αέρα απο πουθενά η εισαγωγή...
          δέν βγάζει κανένα λαμπάκι..
          το ρελαντι του και αν πατάω γκάζι με νεκρά δέν εχει κανένα θέμα..δέν ρετάρει δέν κάνει μπερδέματα..που και που μετά απο μεγάλο ταξίδι σε εγνατία οταν σταματήσω νοιόθο οτι το μοτέρ κάνει κάτι κλοτσίματα στο ρελαντί σάν misfiers αλλα οχι πάντα, βασικά αυτο έχει να το κάνει καιρό οποτε ξεχάστε το..
          να ειναι κάτι στον συμπλέχτη?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            adensa last edited by

            Καθάρισμα πεταλούδας;

            Αλήθεια υπάρχει μέρα που να μην έχει πρόβλημα το αμάξι σου;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dim63 last edited by

              μπουζι σε lpg οχι πανω απο 20 25.000 και με λιγο μικροτερο διακενο
              πεταλουδα καθαρισμα
              maf ελεγχος

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giannis_007 last edited by

                η πεταλουδα ειναι καθαρή.
                Για τον μαφ δέν ξέρω.. αν μπορουσα να δωκιμάσω εναν άλο πρίν αγοράσω θα ηταν καλά,
                πάντος αν αυτο λέει κάτι είχα βγάλει την φύσα του μάφ και τ έκανα μια βόλτα και δέν άλλαξε κάτι οποτε τόν είχα ψιλο αποκλείσει..επήσης είχα βγάλει κα την φύσα της egr με το ίδιο αποτελεσμα.
                τα μπουζί ειναι καινουρια.
                τι να πώ αυτο το αμάξι είναι λίγο..
                καμια άλη ιδέα?
                πολλαπλασιαστής?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  ggab last edited by

                  Ο χρήστης adensa έγραψε:
                  Καθάρισμα πεταλούδας;

                  Αλήθεια υπάρχει μέρα που να μην έχει πρόβλημα το αμάξι σου;

                  ήταν ευκαιρία λέμεεεεε!!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giannisae last edited by

                    Ειναι οπελ ειπαμε!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • 2
                      21-quadra last edited by

                      Kάποια βάση μηχανής ή σαζμάν βαρέθηκε και είπε να την κάνει πάραυτα, μπορεί να έχει διαλύσει και κανένας μπιλιοφόρος αν και αυτός έχει και άλλα συμπτώματα, στο συνεργείο θα σου πούνε ότι μέσα στο μηχανοστάσιο έχουν πέσει 2-3 κατοστάρικα και πρέπει να τα βγάλουνε με την ειδική τσιμπίδα,

                      Sorry για το χιούμορ αλλά πρέπει να πας συνεργείο το συντομότερο μήπως και προλάβεις μεγαλύτερη ζημιά, μακάρι βέβαια να είναι κάτι λασκαρισμένο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        ohristou last edited by

                        Αυτο το προβλημα το εχει ο γιαννης απο οταν αγορασε το αμαξι και καθε 2~3 μηνες ξαναρωταει για αυτο χωρις ποτε να το παει συνεργειο για διορθωμα. Τωρα αυτους που σχολιαζουν το οτι ειναι οπελ ας διαβασουν την ιστορια του αυτοκινητου. Αν ειναι αλλη μαρκα θα ειχε βγαλει ποδια και θα ετρεχε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giannis_007 last edited by

                          Το πρόβλημα αυτο το είχα και απο την αρχή ναι αλλά δέν ήταν τόσο εντονο της τελευταιες μέρες εγινε εντονότερο κ ευτιαξα το θέμα αυτό.
                          στο μάστορα που πήγα 2-3 φορες για κάτι αλα του είπα να το δεί και αυτο κ μ έλεγε οτι είναι φυσιολογικό ετσι λίγο να κλοτσάει, 2 φίλοι μου που ηταν μέσα προχθές μου είπαν και αυτοι οτι είναι φυσιολογικό και οτι τα δικάτους αμάξια το κάνουν σε μικρότερο βαθμό.
                          σε λίγες μέρες θα το πάω για λάδια φιλτρα στο μαστορα γτι δέν εχω χρόνο καθόλου με την δουλεια να ασχοληθώ να τα κάνω μόνος μου και θα του πώ να κοιτάξει και αυτό.
                          σε κάποιοα παρόμοια φορουμ που εψαξα βρήκα 2 παρόμοια προβλήματα το 1 ηταν στον πολλαπλασιαστή..(??) και το άλο σε ρουλεμαν συμπλέχτη.
                          οπος και να έχει οτι και να είναι ο μάστορας εδω στη γειτονια που το πάω δέν πρόκειτε να μου πάρει 300 χωρίς λόγο είναι τίμιο ανθρωπάκι και τα λευτα που του έχω δώσει μέχρι τώρα τα εκτιμάει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giannis_007 last edited by

                            Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                            Kάποια βάση μηχανής ή σαζμάν βαρέθηκε και είπε να την κάνει πάραυτα, μπορεί να έχει διαλύσει και κανένας μπιλιοφόρος αν και αυτός έχει και άλλα συμπτώματα, στο συνεργείο θα σου πούνε ότι μέσα στο μηχανοστάσιο έχουν πέσει 2-3 κατοστάρικα και πρέπει να τα βγάλουνε με την ειδική τσιμπίδα,

                            Sorry για το χιούμορ αλλά πρέπει να πας συνεργείο το συντομότερο μήπως και προλάβεις μεγαλύτερη ζημιά, μακάρι βέβαια να είναι κάτι λασκαρισμένο.

                            μπιλιοφόρος οχι θα το καταλάβαινα. τι να έχει λασχάρει ας πούμε?
                            ενα ακομα στοιχείο ειναι στο ρελαντί με νεκρά ακουγετε ενας θόριβος λίγο ισα ισα που ακουγετε οταν πατάω συμπλέχτη σταματάει ενα ελάχιστο καθόλου δυνατό να είναι κάτι απο εκεί η είναι φυσιολογικό??

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              giannis_007 last edited by

                              εκανα ενα πείραμα εχθες το βράδυ και ψιλοκαταλήγω σε δίσκο συμπλέχτη.
                              εβαλα 1η σβηστός κινητήρας χωρίς χειρόφρενο και εσπροχνα το αμάξι μπρός πίσο σε ισιο δρόμο και το αμάξι πήγαινε μπρός πίσο περίπου 5-6 εκατοστά αυτο μπορεί να οφείλετε στα φθαρμένα ελατήρια του δίσκου?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                adensa last edited by

                                Και ποιος σου το είπε να το κάνεις αυτό;Και τι έπρεπε να κάνει το αμάξι αν ΔΕΝ είχε πρόβλημα;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  giannis_007 last edited by

                                  Μονος μου το σκέυτικα δέν μου το είπε κανένας.
                                  Ευχαριστώ για την βοήθεια και της απαντήσεις σας, θα το πάω στο μάστορα δευτερα τρίτι .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    giannisae last edited by

                                    Μπραβο αυτο ειναι!
                                    Πηγαινε αλλαξε ενα σετ ...
                                    Και παλι εκανε το θαυμα η οπελ
                                    (Ξερω ολη την ιστορια του συγκεκτριμενου)ομως δεν παυει να ειναι οπελ οποτε που κολλησες? Εξεξεξ ξουξουξου μακρια απο μας!!σημερα αγορασα 2 κορνες απο οπελ νομιζω θα αντεξουν αν καουν και αυτες ε τι ναπω!οπελ...λιωνει στο στομα....τςς

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      ggab last edited by

                                      Ο χρήστης giannisae έγραψε:
                                      Μπραβο αυτο ειναι!
                                      Πηγαινε αλλαξε ενα σετ ...
                                      Και παλι εκανε το θαυμα η οπελ
                                      (Ξερω ολη την ιστορια του συγκεκτριμενου)ομως δεν παυει να ειναι οπελ οποτε που κολλησες? Εξεξεξ ξουξουξου μακρια απο μας!!σημερα αγορασα 2 κορνες απο οπελ νομιζω θα αντεξουν αν καουν και αυτες ε τι ναπω!οπελ...λιωνει στο στομα....τςς

                                      Χαλαρωσε.......και εγω δεν την εχω σε ιδιαιτερη εκτιμηση την οπελ στην αξιοπιστια αλλα ειναι κλασεις πανω απο Γαλλους και Ιταλους!!! Το συγκεκριμενο οχημα δεν αντιπροσωπευει την φιρμα,ηταν για πεταμα και ο φιλος αποφασισε να το μαζεψει,καθως το θεωρησε ευκαιρια.....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • V
                                        vasvo last edited by

                                        Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                                        Χαλαρωσε.......και εγω δεν την εχω σε ιδιαιτερη εκτιμηση την οπελ στην αξιοπιστια αλλα ειναι κλασεις πανω απο Γαλλους και Ιταλους!!! Το συγκεκριμενο οχημα δεν αντιπροσωπευει την φιρμα,ηταν για πεταμα και ο φιλος αποφασισε να το μαζεψει,καθως το θεωρησε ευκαιρια.....

                                        Όσοι είναι κάτοχοι ιταλικών συνήθως τα “οδηγούν”, ενώ τα υπόλοιπα είναι απλώς μεταφορικά μέσα, οπότε μην τα θάβεις συνεχώς!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          ggab last edited by

                                          Για να τα οδηγουν ...........πρεπει να δουλευουν πρωτα!!!!!! ας μη ξεφυγει η συζητηση σε

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            adensa last edited by

                                            Ο χρήστης giannis_007 έγραψε:
                                            Μονος μου το σκέυτικα δέν μου το είπε κανένας.
                                            Ευχαριστώ για την βοήθεια και της απαντήσεις σας, θα το πάω στο μάστορα δευτερα τρίτι .

                                            Στην δευτερη ερώτηση όμως δεν απάντησες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr