Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θεσ/νίκη - Υποθαλάσσια Οδός
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Θεσ/νίκη - Υποθαλάσσια Οδός
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 9
    • 10
    • 2 / 10
    Περί αυτοκίνησης
    45
    185
    222
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      technik last edited by

      Ο χρήστης lkar έγραψε:

      ...γιατί δεν κλέβετε θάλασσα να διαπλατύνετε τη Νίκης;

      ...γιατί θα πέσεις (με μαθηματική ακρίβεια) πάνω στον Λευκό Πύργο

      κάνεις μικρότερη υποθαλάσσια

      Αν ξεκινήσεις και κάνεις την τρύπα, μετά διεισδύεις όσο μέτρα μπορείς

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bagus last edited by

        Ποτε αρχιζουν οι εργασιες για το μετρό??Ποτε υπολογιζεται να ειναι ετοιμο????

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • N
          nickolas last edited by

          Ο χρήστης 037 έγραψε:
          Οι φιλοι Θεσσαλονικεις,

          Περαν τον οποιων αναγκαιων εργων απαιτουνται, ας κοψουν την τακτικη του ΚΑΒΑΛΑ ΠΑΩ ΣΤΗ ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΒΑΛΑ ΠΡΟΣΚΥΝΑΩ, που δεν αρμοζει σε μια μεγαλουπολη και ας παρουν κανενα λεωφορειο, ή και ποδι....

          Πρεπει δηλαδη να τους δουν μεσα στο αυτοκινητο. Στην Αθηνα τουλαχιστον, αυτοκινητο και πολη εχουν κοψει τις καλες σχεσεις εδω και χρονια.

          Κριμα, διοτι η Θεσσαλονικη εχει παρα πολυ καλη ρυμοτομια γενικα και μπορει να γινει 10 φορες καλυτερη με λιγοτερα αυτοκινητα.

          Ασε που εχει το χαρισμα του καλου μέτρου, ειναι δηλαδη ΜΙΑ πολη, σε αντιθεση με την Αθηνα που ειναι πολεις, μεσα σε πολη.

          Κατι σαν Ηνωμενοι Αττικοι Δημοι, με πρωτευουσα το Συνταγμα

          Συμφωνώ απόλυτα
          Και τα λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη είναι πιο συχνά από ότι στην Αθήνα αν και πιο γεμάτα... Να γίνει μετρό και η υποθαλάσια ας αφεθεί για το μέλλον.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
            Ποτε αρχιζουν οι εργασιες για το μετρό??Ποτε υπολογιζεται να ειναι ετοιμο????

            Οπως ολα σε αυτη την χωρα: σε τρια τερμινα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dpolal last edited by

              Nα ρωτήσω κάτι βρε παιδιά, η υποθαλλάσια δεν θα εξυπηρετεί και τα φορτηγά τα οποία δεν θα χρειάζεται να περνάνε μέσα από την πόλη;

              Mην τα σκεφτόμαστε όλα μόνο με μέτρο τα Ι.Χ.
              Πιστεύω ότι ένα μέγάλο μέρος του κυκλοφοριακού οφείλετε σε αυτά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης dpolal έγραψε:
                Nα ρωτήσω κάτι βρε παιδιά, η υποθαλλάσια δεν θα εξυπηρετεί και τα φορτηγά τα οποία δεν θα χρειάζεται να περνάνε μέσα από την πόλη;

                Mην τα σκεφτόμαστε όλα μόνο με μέτρο τα Ι.Χ.
                Πιστεύω ότι ένα μέγάλο μέρος του κυκλοφοριακού οφείλετε σε αυτά.

                Επιτρεπεται η διελευση σε φορτηγα ;Για λογους ασφαλειας ρωταω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  emmanoyhl last edited by

                  Ο χρήστης kubiak έγραψε:
                  How much does Monorail cost?
                  Transit Monorails of the World

                  Πέστα πέστα!!!!!
                  Καλά πότε τα κεφάλια που μας κυβερνάνε θα ανοίξουν τα μάτια τους; Πέρα από την φτηνή σχετικά λύση μπορεί να γίνει στολίδι για την πόλη και καλή διαφήμιση για επανεκλογή.
                  Φίλοι Θεσσαλονικείς μην αντιγράφετε τα λάθη της Αθήνας δείξετε περισσότερη ευελιξία και σύνεση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • kubiak
                    kubiak last edited by

                    Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                    Πέστα πέστα!!!!!
                    Καλά πότε τα κεφάλια που μας κυβερνάνε θα ανοίξουν τα μάτια τους; Πέρα από την φτηνή σχετικά λύση μπορεί να γίνει στολίδι για την πόλη και καλή διαφήμιση για επανεκλογή.
                    Φίλοι Θεσσαλονικείς μην αντιγράφετε τα λάθη της Αθήνας δείξετε περισσότερη ευελιξία και σύνεση.

                    Την ιδέα αυτή την έχει προτείνει ο ΚΚ (ναι, ναι, ο γνωστός).
                    Είναι άριστη και φυσικά δεν έχει σχέση με 'προοδευτικούς΄' λαούς όπως εμείς...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      Ο χρήστης kubiak έγραψε:

                      Πέστα πέστα!!!!!
                      Καλά πότε τα κεφάλια που μας κυβερνάνε θα ανοίξουν τα μάτια τους; Πέρα από την φτηνή σχετικά λύση μπορεί να γίνει στολίδι για την πόλη και καλή διαφήμιση για επανεκλογή.
                      Φίλοι Θεσσαλονικείς μην αντιγράφετε τα λάθη της Αθήνας δείξετε περισσότερη ευελιξία και σύνεση.

                      Την ιδέα αυτή την έχει προτείνει ο ΚΚ (ναι, ναι, ο γνωστός).
                      Είναι άριστη και φυσικά δεν έχει σχέση με 'προοδευτικούς΄' λαούς όπως εμείς...

                      ε ναι, αφού δεν έχει οδηγό και δεν θα διορίσουμε κανέναν, ούτε συνδικαλισμός γίνεται με μηχανές

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alfista last edited by

                        Ο χρήστης technik έγραψε:
                        Ως φίλος αυτής της πόλης , κι όχι Θεσσαλονικιός,

                        να σου πώ ότι οι επιλογές στα ΜΜΜ είναι αυτή τη στιγμή **μόνο ΜΙΑ **

                        (και απαρχαιωμένη) κι αυτή είναι τα αστικά λεωφορεία...

                        Ακριβώς! Και σε ώρες αιχμής περιττό να πούμε ότι το κεφάλι προεξέχει από το ένα παράθυρο του λεωφορείου για να χωρέσει, το χέρι από το άλλο. Το μόνο καλό είναι τα στενά κορσέ (θέλοντας και μη) με αιθέριες παρουσίες. Αν όμως αντί για την αιθέρια παρουσία έχεις στη μάπα σου τη μασχάλη του άλλου (ειδικά καλοκαίρι) τι γίνεται; Προτιμώ να πάρω αμάξι και να παρκάρω ΧΑΝΘ, περπατώντας κανά 20λεπτο για τον προορισμό μου παρά να πάρω λεωφορείο. Άλλωστε όσο αστείο κι αν ακούγεται πάλι λιγότερο χρόνο κάνω!

                        Υ.Γ. ΝΑΙ ΣΤΑ ΜΜΜ αρκεί αυτά να είναι ανθρώπινα!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hrdoukas last edited by

                          Για να μην ξαναγράφω τα ίδια...

                          http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... ht=#285067

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            funkyreverend last edited by

                            Ο χρήστης alfista έγραψε:
                            Αν όμως αντί για την αιθέρια παρουσία έχεις στη μάπα σου τη μασχάλη του άλλου (ειδικά καλοκαίρι) τι γίνεται; Προτιμώ να πάρω αμάξι και να παρκάρω ΧΑΝΘ, περπατώντας κανά 20λεπτο για τον προορισμό μου παρά να πάρω λεωφορείο. Άλλωστε όσο αστείο κι αν ακούγεται πάλι λιγότερο χρόνο κάνω!

                            Για μένα που μένω Τούμπα, ούτως ή άλλως περπατάω 20 λεπτά για τον προορισμό μου, οπότε το κέρδος μου είναι να μην ψάχνω να παρκάρω! Έλα όμως που για κάθοδο στο Πανεπιστήμιο, χρειάζομαι πάνω από 25 λεπτά (στις καλές μέρες) και με το αυτοκίνητό μου είμαι εκεί σε 6, μέσω Περιφερειακής; Όταν πρέπει να πάω στην Καλαμαριά ή στις συνοικίες του Άνω Κέντρου, το λεωφορείο είναι απίστευτα ασύμφορο. Δεν συζητάω ότι για να πάω μέχρι την Πυλαία (διπλανή συνοικία) περπατώντας ξοδεύω γύρω στο τέταρτο, ενώ δεν έχει προβλεφθεί σύνδεση μέσω ΜΜΜ.

                            Και πόσο σύντομα θα ξαναγεμίσουν; Σε 2-3 χρόνια, ή πολύ λέω;

                            Και μην ξεχνάμε ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στάθμευσης στη Θεσσαλονική. Μια φορά πήγα πρωί Σαββάτου και το έβαλα στο λιμάνι. Το μεσημέρι δεν υπήρχε θέση ούτε για δείγμα σε κανένα πάρκινγκ. Ακόμα και η περιοχή της νομαρχίας θα αντέξει πολύ;

                            Μήπως αντί για υποθαλάσσιο δρόμο να φτιάξουν υποθαλάσσιο χώρο στάθμευσης;

                            Ίσως και σε λιγότερο! Τα αυτοκίνητα πολλαπλασιάζονται με ρυθμούς υπερταχείας. Πρόβλημα στάθμευσης υπάρχει για όσους θέλουν να παρκάρουν μέσα στο ιστορικό τετράγωνο και δεν έχουν καμία διάθεση να ψάξουν. Περισσότερο πρόβλημα υπάρχει στις άνω περιοχές, όπως και στις Δελφών - Κωνσταντινουπόλεως - Μαρτίου. Το να το αφήσουν στην περιοχή των Πανεπιστημίων - ΧΑΝΘ ή πιο πάνω προς Αγ. Δημητρίου, δεν είναι ΙΝ. Πώς θα κουνήσουμε τα στραβά μας μέχρι την Τσιμισκή και πίσω με 20 σακούλες ψώνια;

                            Ο υποθαλάσσιος χώρος στάθμευσης πραγματικά είναι εκπληκτική ιδέα! Αν όχι υποθαλάσσιος, σίγουρα μπορούν να βρουν μια έκταση για πάρκινγκ. Και τιμή όχι σαν του ΧΑΝΘ...ας κοιτάξουμε και λίγο Κύπρο...

                            Και κάτι άλλο: Η Θεσσαλονίκη έχει προβληματική ρυμοτομία λόγω του αμφιθεατρικού σχήματος. Σύμφωνοι, στο κέντρο (Αριστοτέλους, Τσιμισκή, Νίκης κλπ.) είναι οριζόντια και οργανωμένα, thanks to πυρκαγιά του 1917. Οι υπόλοιπες δυτικές και υπερυψωμένες συνοικίες όμως; Ας μας πουν και οι δυτικοί τι τραβάνε...

                            Κατά της υποθαλάσσιας σήραγγας, μια και δεν θα προχωρήσει πολύ. Θα προτιμούσα μετρό, αλλά πάλι οι προτεινόμενες διαδρομές είναι πολύ λίγες (πάλι η Σταυρούπολη, ο Έυοσμος και η Τούμπα απ'έξω) και πολύ ασύμφορες, λόγω αρχαίων. Όταν θα πάρουν χαμπάρι ότι δεν μένουν όλοι οι Θεσσαλονικείς στην Αριστοτέλους, στην παραλιακή και στην Καλαμαριά, τότε μπορεί να υπάρξει πρόοδος!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vaglan last edited by

                              Εγώ μένω στο Ωραιόκαστρο και η μετακίνηση με λεωφορείο είναι δράμα. Αν βιάζεσαι να πας σε κάποια δουλειά που δεν την έχεις προγραμματίσει από πριν, καλύτερα να την ξεχάσεις έτσι και επιλέξεις το λεωφορείο. Το λεωφορείο δεν με εξυπηρετεί καθόλου, αφήστε που είναι τις περισσότερες φορές άθλιο.(ο κόσμος δεν πλένεται!!!!). Αυτό που κάνω είναι να παρκάρω στο λιμάνι και μετά με τα πόδια ή προς το μέγαρο και μετά με τα πόδια(ή λεωφορείο), ανάλογα που θέλω να πάω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                meco last edited by

                                Ο χρήστης technik έγραψε:

                                ...γιατί δεν κλέβετε θάλασσα να διαπλατύνετε τη Νίκης;

                                ...γιατί θα πέσεις (με μαθηματική ακρίβεια) πάνω στον Λευκό Πύργο

                                Ας κάνουν παράκαμψη στο Λευκό Πύργο...
                                Έλεος πια!!!
                                Βλέπω άλλη μία ανούσια σπατάλη (δημόσιου) χρήματος.
                                Αλλά μάλλον που θα έχει και αυτό διόδια σαν την Αττική Οδό και θα είναι ιδιωτική. Οπότε ας τη φτιάξουν να βρει δουλειά και ο κόσμος, να κινηθεί και λίγο χρήμα στην αγορά.
                                Μετρό στο Ηράκλειο πότε θα φτιάξουν???

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Το Intamin ($4.08 million/km) δεν είναι το τραινάκι των Docklands;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    popol-ros last edited by

                                    το προβλημα της θεσσαλονικης δεν ειναι ουτε το μετρο , ουτε η υποθαλασσια..........
                                    ο κοσμος και ειδικα οι κατοικοι της θεσσαλονικης ακομη και κατω ακριβως απο το σπιτι τους να περναει το λεοφωρειο , θα παρει το αμαξι του να παει στον προορισμο του......
                                    ετσι εμαθαν , ετσι συνεχιζουν να μαθαινουν
                                    και οπως ειπε και ο φιλτατος αλφιστα προτιμω (και δεν το κριβω) να παρω το αμαξι μου και να εχω την ησυχια μου παρα να στριμωχτω μεσα στο λεοφωρειο ή να παρω ταξι και να πληρωσω 4 ευρο για να με παει σπιτι μου ........ ( πειτε με καλομαθημενο , πειτε με οτι θελετε )

                                    το προβλημα της θεσσαλονικης ειναι το ΠΑΡΚΙΝΓΚ ,
                                    η θεσσαλονικη αυτη τη στιγμη εχει πανω κατω 1 εκκατομυριο κοσμο ΚΑΙ 500,000 αυτοκινητα ( για να μην πω παραπανω)
                                    φανταζεστε να υπαρχαν υπογεια παρκινγκ (ενα ανα γειτονια ) που να μπορουσε να αποροφησει καμια 100αρια αυτοκινητα??? (και ας εχει και ενα συμβολικο ποσο των 15 ευρο ας πουμε το μηνα...........πιστεψτε ΟΛΟΙ θα τα δινανε )

                                    δεν διαφωνω οτι ΝΑΙ υπαρχει μεγαλο προβλημα το μεσημερι ακριβως στο σημειο των δικαστηριων (οποιος εχει τα κονε παει μεσω λιμανιου και βγαινει δραγουμη με την μια ) αλλα η λυση δεν ειναι η υποθαλασσια........
                                    οπως ειχε πει και το DRIVE πριν απο κατι χρονια , οταν εκανε ενα ρεπορταζ για την θεσσαλονικη : ΧΑΡΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ για τους κατοχους των καφετεριων με την πεζοδρομηση της λεοφωρου νικης..........

                                    για το μετρο απλα συμφωνω για το λογω οτι πρεπει να κοιταμε και λιγο μπροστα μας στο αμεσο μελλον , αφου η πολη ολο και μεγαλωνει , ολο και πληθαινει......

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nickolas last edited by

                                      Ο χρήστης TGD έγραψε:

                                      Πάντως οι μελέτες λένε ( αν θα επαληθευτούν θα το δούμε ) οτι η μείωση της κίνησης σε κύριες αρτηρίες θα φτάσει και το 30%.

                                      Και πόσο σύντομα θα ξαναγεμίσουν; Σε 2-3 χρόνια, ή πολύ λέω;

                                      Και μην ξεχνάμε ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στάθμευσης στη Θεσσαλονική. Μια φορά πήγα πρωί Σαββάτου και το έβαλα στο λιμάνι. Το μεσημέρι δεν υπήρχε θέση ούτε για δείγμα σε κανένα πάρκινγκ. Ακόμα και η περιοχή της νομαρχίας θα αντέξει πολύ;

                                      Μήπως αντί για υποθαλάσσιο δρόμο να φτιάξουν υποθαλάσσιο χώρο στάθμευσης;

                                      To πόσο γρήγορα θα ξαναγεμίσουν, δεν είναι σωστός τρόπος σκέψης (δηλαδή να μην κάνουμε τίποτα?)
                                      Όλοι ξεχνάμε τον πιο βασικό παράγοντα, ότι ο πληθυσμός πλέον σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη παραμένει περίπου σταθερός άντε να αυξάνει 10% ανά δεκαετία. Συνεπώς το πρόβλημα της μετακίνησης είναι πλασματικό σε μεγάλο βαθμό, απλά παρά το ότι τα ΜΜΜ βελτιώνονται συνεχώς,όλο και περισσότεροι επιλέγουν (επειδή όλο και περισσότεροι μπορούν να συντηρήσουν) αυτοκίνητο. Αυτό θα συνεχιστεί όσπου οι κάτοικοι Αθήνας Θεσσαλονίκης να αποκτήσουν πραγματικά αστική κουλτούρα.

                                      Όσο για το Ηράκλειο, καλοκαίρι έχω χρειαστεί 50' για να φτάσω κέντρο!!!
                                      Και έχει το 1/5 του πληθυσμού της Θεσσαλονίκης...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        technik last edited by

                                        Ας μην μιλήσουμε για τη μεγαλύτερη αναλογία αυτοκινήτων ανά κάτοικο στην Ευρώπη, βλέπε Ιωάννινα

                                        Σε μια έρευνα που είχε γίνει στην πόλη,
                                        κάθε αυτοκίνητο που περμούσε από τη ΧΑΝΘ, είχε κατά μέσο όρο 1,2 επιβάτες...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cpp last edited by

                                          Η πτωχή Ηπειρος
                                          χάζεψα λίγο τα στατιστικά του ΣΕΕΑ η VW πουλάει πολύ στην ΉΠΕΙΡΟ.....
                                          Αμάξι του λαού............ το οποίο by the way και ακριβά είναι και ακριβοσυντηρητα!!!!! Ρε μήπως ανθεί η παραοικονομία εκεί??????

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lkar last edited by

                                            Ο χρήστης cpp έγραψε:
                                            Η πτωχή Ηπειρος
                                            χάζεψα λίγο τα στατιστικά του ΣΕΕΑ η VW πουλάει πολύ στην ΉΠΕΙΡΟ.....
                                            Αμάξι του λαού............ το οποίο by the way και ακριβά είναι και ακριβοσυντηρητα!!!!! Ρε μήπως ανθεί η παραοικονομία εκεί??????

                                            Άλλα ανθούν στην περιοχή

                                            Αν και απ' όσο ξέρω το Ηράκλειο έχει τη μεγαλύτερη αναλογία αυτοκινήτων ανά κάτοικο

                                            3.435 φέτος, έναντι 2.150 της Πάτρας 1.609 τα Γιάννενα κι η Θεσσαλονίκη 8.966

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 2 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr