Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ο αφελής οδηγός
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ο αφελής οδηγός
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 6 / 7
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    22
    129
    729
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      w202-amg last edited by

      Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
      Τα 20.000 χιλιόμετρα είναι εφικτά:

      1)Aν το λιπαντικό είναι από τα κορυφαία συνθετικά. (Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο τι να βάζουν σαν αρχικής τοποθέτησης;).

      2)Αν ο κάτοχος ενδιαφέρεται και παρακολουθεί το πως εξελίσσεται η 'ενηλικίωση' του αυτοκινήτου του, κάνοντας, τουλάχιστον, τα αυτονόητα, ελέγχοντας π.χ. την στάθμη του λιπαντικού και συμπληρώνοντας όταν απαιτείται.

      3)Αν δεν υπάρχει κατασκευαστικό ελάττωμα η ιδιαιτερότητα που να απαιτεί κάτι άλλο.

      Μιλώντας για καινούργιο κινητήρα, μία αλλαγή φίλτρου στα 10.000 χλμ., όπου έχει επέλθει και το τελικό 'στρώσιμο', θα ήταν ευεργετική για την μετέπειτα εξέλιξη σε βάθος χρόνου. Εκεί θα γίνει και μία 'μίνι' ανανέωση του λιπαντικού, αλλά ο βασικός στόχος είναι να αφαιρεθούν τα κατάλοιπα που δημιούργησε η αρχική 'σφιχτή' λειτουργία του κινητήρα.

      Εχω γραψει στο τοπικ των λιπαντικων την πτωση του ιξωδους που παθαινουν τα λιπαντικα στον κινητηρα μου μιας και οσο μειωνεται το ιξωδες τοσο περισσοτερο χτυπάει η καδενα.
      Χρησιμοποιω τωρα Mobil 1 5w50 (προδιαγραφες και για ντιζελ=αυξημενη αντοχή-καθαριστικα) και πιο παλια Mobil1 10w60
      Δεν πιστευω να τίθεται θεμα ποιοτητας ειδικα για το 5-50 μιλαμε για κορυφαιο λιπαντικο της mobil 1.
      Στις 20κ ο κινητήρας ακούγεται σαν τρακτέρ σε σχεση με τις 0-10.000 χιλιόμετρα.

      Σημειωση:Και για να προλάβω καποιους που θα πουν ότι το μοτερ είναι αρχαιο για αυτό και χαλαει τα λαδια.....εχω να πω πως εχω υγραεριο και τα λαδια μου στις 20κ απλως εχουν γινει καστανα....ακομη και στην χαρτοπετσετα....και πως η συμπιεση μου είναι ιδια και ταυτιζεται με την εργοστασιακη σε ολους τους κυλίνδρους.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nickolas last edited by

        Ο χρήστης GGAB έγραψε:
        ...κοντεψε να στεγνωσει το μοτερ και ειχαν καρβουνιασει τα λαδια!!!!! ...

        Μα αυτό είναι μια μπούρδα.
        Εσύ πως το πέρνεις σαν θέσφατο, κάτι που είπε κάποιος κάποτε. Που στην τελική δεν μπορεί να ξέρει αν δεν ανοίξει το μοτέρ. ...και που ξέρουμε ότι όλα αυτά λέγονται είτε από ασχετοσύνη, είτε επιτήδεια για να έχουν κάποιον 'πελάτη'. Να τον τρομάξουν επαρκώς ώστε να του τα πέρνουν τακτικά.

        W202 AMG το χρώμα δεν λέει τίποτα. Εννοώ Τ Ι Π Ο Τ Α. Αν λέει κάτι, καλύτερα μαύρο παρά ξανθό για βενζίνη/ντίζελ γιατί δείχνει ότι καθαρίζει. Αλλά βασικά δεν λέει τίποτα.
        και ναι, το μοτέρ σου είναι παλιό και τα λάδια που λες 50άρι και 60άρι σίγουρα δεν είναι long life. Δεν έχω υπόψιν μου κανένα που να έχει τέτοιο ιξώδες (αλλά μπορεί να κάνω και λάθος).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          w202-amg last edited by

          Ο χρήστης nickolas έγραψε:

          ...κοντεψε να στεγνωσει το μοτερ και ειχαν καρβουνιασει τα λαδια!!!!! ...

          Μα αυτό είναι μια μπούρδα.
          Εσύ πως το πέρνεις σαν θέσφατο, κάτι που είπε κάποιος κάποτε. Που στην τελική δεν μπορεί να ξέρει αν δεν ανοίξει το μοτέρ. ...και που ξέρουμε ότι όλα αυτά λέγονται είτε από ασχετοσύνη, είτε επιτήδεια για να έχουν κάποιον 'πελάτη'. Να τον τρομάξουν επαρκώς ώστε να του τα πέρνουν τακτικά.

          W202 AMG το χρώμα δεν λέει τίποτα. Εννοώ Τ Ι Π Ο Τ Α. Αν λέει κάτι, καλύτερα μαύρο παρά ξανθό για βενζίνη/ντίζελ γιατί δείχνει ότι καθαρίζει. Αλλά βασικά δεν λέει τίποτα.
          και ναι, το μοτέρ σου είναι παλιό και τα λάδια που λες 50άρι και 60άρι σίγουρα δεν είναι long life. Δεν έχω υπόψιν μου κανένα που να έχει τέτοιο ιξώδες (αλλά μπορεί να κάνω και λάθος).

          Δεν μαυριζει λογω υγραερίου...το λαδι γραφω πως κανει και για συγχρονο τουρμποντιζελ...Το λαδι αν δεν κανω λαθος είναι για >15κ χιλιομετρων αλλα όχι longlife.
          Τα longlife βγαινουν σε απαγορευτικα ιξωδη

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:

            Τα 20.000 χιλιόμετρα είναι εφικτά:

            1)Aν το λιπαντικό είναι από τα κορυφαία συνθετικά. (Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο τι να βάζουν σαν αρχικής τοποθέτησης;).

            2)Αν ο κάτοχος ενδιαφέρεται και παρακολουθεί το πως εξελίσσεται η 'ενηλικίωση' του αυτοκινήτου του, κάνοντας, τουλάχιστον, τα αυτονόητα, ελέγχοντας π.χ. την στάθμη του λιπαντικού και συμπληρώνοντας όταν απαιτείται.

            3)Αν δεν υπάρχει κατασκευαστικό ελάττωμα η ιδιαιτερότητα που να απαιτεί κάτι άλλο.

            Μιλώντας για καινούργιο κινητήρα, μία αλλαγή φίλτρου στα 10.000 χλμ., όπου έχει επέλθει και το τελικό 'στρώσιμο', θα ήταν ευεργετική για την μετέπειτα εξέλιξη σε βάθος χρόνου. Εκεί θα γίνει και μία 'μίνι' ανανέωση του λιπαντικού, αλλά ο βασικός στόχος είναι να αφαιρεθούν τα κατάλοιπα που δημιούργησε η αρχική 'σφιχτή' λειτουργία του κινητήρα.

            Εχω γραψει στο τοπικ των λιπαντικων την πτωση του ιξωδους που παθαινουν τα λιπαντικα στον κινητηρα μου μιας και οσο μειωνεται το ιξωδες τοσο περισσοτερο χτυπάει η καδενα.
            Χρησιμοποιω τωρα Mobil 1 5w50 (προδιαγραφες και για ντιζελ=αυξημενη αντοχή-καθαριστικα) και πιο παλια Mobil1 10w60
            Δεν πιστευω να τίθεται θεμα ποιοτητας ειδικα για το 5-50 μιλαμε για κορυφαιο λιπαντικο της mobil 1.
            Στις 20κ ο κινητήρας ακούγεται σαν τρακτέρ σε σχεση με τις 0-10.000 χιλιόμετρα.

            Σημειωση:Και για να προλάβω καποιους που θα πουν ότι το μοτερ είναι αρχαιο για αυτό και χαλαει τα λαδια.....εχω να πω πως εχω υγραεριο και τα λαδια μου στις 20κ απλως εχουν γινει καστανα....ακομη και στην χαρτοπετσετα....και πως η συμπιεση μου είναι ιδια και ταυτιζεται με την εργοστασιακη σε ολους τους κυλίνδρους.

            Aπό το αποτέλεσμα είναι φανερό το λάθος.

            Τι προτείνει ο κατασκευαστής για τον συγκεκριμένο κινητήρα;
            (Όχι τι νομίζεις. Επίσημη προδιαγραφή αν έχεις ποστάρησε. Εννοώ πως περιμένω να δω την σελίδα του βιβλίου).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              conkal last edited by

              Παντως σοβαρα πιστευετε οτι βαζουν σωστα λαδια στις αντιπροσωπιες???

              Πριν καποιους μηνες πηρα το αμαξι μου . Πριν μου το πουλησει το προηγουμενο παλικαρι το πηγε για σερβισ στην ********** HEllas (βαζω αστερακια προληπτικα για μην πειτε για δυσφημιση αν δεν υπαρχει θεμα σας λεω και την αντιπροσωπια) (hint ειναι citroen , αγια παρασκευη...) Οι τυποι στην αντιπροσωπεια εβαλαν τοσο λαθος λαδια που ΑΝΕΒΑΣΕ ΠΙΕΣΗ Η ΑΝΤΛΙΑ ΛΑΔΙΟΥ απο το λαθος ιξωδες....

              Ευτυχως το ειδαμε γρηγορα και αλλαξα λαδια/φιλτρο στο προτεινομενο απο το βιβλιαρακι εχωντας κανει μολις 150-200 χλμ απο το σερβισ...

              Αρα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                w202-amg last edited by

                Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:

                Τα 20.000 χιλιόμετρα είναι εφικτά:

                1)Aν το λιπαντικό είναι από τα κορυφαία συνθετικά. (Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο τι να βάζουν σαν αρχικής τοποθέτησης;).

                2)Αν ο κάτοχος ενδιαφέρεται και παρακολουθεί το πως εξελίσσεται η 'ενηλικίωση' του αυτοκινήτου του, κάνοντας, τουλάχιστον, τα αυτονόητα, ελέγχοντας π.χ. την στάθμη του λιπαντικού και συμπληρώνοντας όταν απαιτείται.

                3)Αν δεν υπάρχει κατασκευαστικό ελάττωμα η ιδιαιτερότητα που να απαιτεί κάτι άλλο.

                Μιλώντας για καινούργιο κινητήρα, μία αλλαγή φίλτρου στα 10.000 χλμ., όπου έχει επέλθει και το τελικό 'στρώσιμο', θα ήταν ευεργετική για την μετέπειτα εξέλιξη σε βάθος χρόνου. Εκεί θα γίνει και μία 'μίνι' ανανέωση του λιπαντικού, αλλά ο βασικός στόχος είναι να αφαιρεθούν τα κατάλοιπα που δημιούργησε η αρχική 'σφιχτή' λειτουργία του κινητήρα.

                Εχω γραψει στο τοπικ των λιπαντικων την πτωση του ιξωδους που παθαινουν τα λιπαντικα στον κινητηρα μου μιας και οσο μειωνεται το ιξωδες τοσο περισσοτερο χτυπάει η καδενα.
                Χρησιμοποιω τωρα Mobil 1 5w50 (προδιαγραφες και για ντιζελ=αυξημενη αντοχή-καθαριστικα) και πιο παλια Mobil1 10w60
                Δεν πιστευω να τίθεται θεμα ποιοτητας ειδικα για το 5-50 μιλαμε για κορυφαιο λιπαντικο της mobil 1.
                Στις 20κ ο κινητήρας ακούγεται σαν τρακτέρ σε σχεση με τις 0-10.000 χιλιόμετρα.

                Σημειωση:Και για να προλάβω καποιους που θα πουν ότι το μοτερ είναι αρχαιο για αυτό και χαλαει τα λαδια.....εχω να πω πως εχω υγραεριο και τα λαδια μου στις 20κ απλως εχουν γινει καστανα....ακομη και στην χαρτοπετσετα....και πως η συμπιεση μου είναι ιδια και ταυτιζεται με την εργοστασιακη σε ολους τους κυλίνδρους.

                Aπό το αποτέλεσμα είναι φανερό το λάθος.

                Τι προτείνει ο κατασκευαστής για τον συγκεκριμένο κινητήρα;
                (Όχι τι νομίζεις. Επίσημη προδιαγραφή αν έχεις ποστάρησε. Εννοώ πως περιμένω να δω την σελίδα του βιβλίου).

                Επειδή εγω δεν τα βγαζω από το μυαλο μου, το μανουαλ στο τελος εχει πινακακι και αναλογα με το θερμοκρασιακο περιβαλλον(ευρος θερμοκρασιών)μου λεει τι λαδι πρεπει να χρησιμοποιω.Ναι δεχεται και 50αρι και 60αρι(αν θυμαμαι καλα).

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:

                  Τα 20.000 χιλιόμετρα είναι εφικτά:

                  1)Aν το λιπαντικό είναι από τα κορυφαία συνθετικά. (Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο τι να βάζουν σαν αρχικής τοποθέτησης;).

                  2)Αν ο κάτοχος ενδιαφέρεται και παρακολουθεί το πως εξελίσσεται η 'ενηλικίωση' του αυτοκινήτου του, κάνοντας, τουλάχιστον, τα αυτονόητα, ελέγχοντας π.χ. την στάθμη του λιπαντικού και συμπληρώνοντας όταν απαιτείται.

                  3)Αν δεν υπάρχει κατασκευαστικό ελάττωμα η ιδιαιτερότητα που να απαιτεί κάτι άλλο.

                  Μιλώντας για καινούργιο κινητήρα, μία αλλαγή φίλτρου στα 10.000 χλμ., όπου έχει επέλθει και το τελικό 'στρώσιμο', θα ήταν ευεργετική για την μετέπειτα εξέλιξη σε βάθος χρόνου. Εκεί θα γίνει και μία 'μίνι' ανανέωση του λιπαντικού, αλλά ο βασικός στόχος είναι να αφαιρεθούν τα κατάλοιπα που δημιούργησε η αρχική 'σφιχτή' λειτουργία του κινητήρα.

                  Εχω γραψει στο τοπικ των λιπαντικων την πτωση του ιξωδους που παθαινουν τα λιπαντικα στον κινητηρα μου μιας και οσο μειωνεται το ιξωδες τοσο περισσοτερο χτυπάει η καδενα.
                  Χρησιμοποιω τωρα Mobil 1 5w50 (προδιαγραφες και για ντιζελ=αυξημενη αντοχή-καθαριστικα) και πιο παλια Mobil1 10w60
                  Δεν πιστευω να τίθεται θεμα ποιοτητας ειδικα για το 5-50 μιλαμε για κορυφαιο λιπαντικο της mobil 1.
                  Στις 20κ ο κινητήρας ακούγεται σαν τρακτέρ σε σχεση με τις 0-10.000 χιλιόμετρα.

                  Σημειωση:Και για να προλάβω καποιους που θα πουν ότι το μοτερ είναι αρχαιο για αυτό και χαλαει τα λαδια.....εχω να πω πως εχω υγραεριο και τα λαδια μου στις 20κ απλως εχουν γινει καστανα....ακομη και στην χαρτοπετσετα....και πως η συμπιεση μου είναι ιδια και ταυτιζεται με την εργοστασιακη σε ολους τους κυλίνδρους.

                  Aπό το αποτέλεσμα είναι φανερό το λάθος.

                  Τι προτείνει ο κατασκευαστής για τον συγκεκριμένο κινητήρα;
                  (Όχι τι νομίζεις. Επίσημη προδιαγραφή αν έχεις ποστάρησε. Εννοώ πως περιμένω να δω την σελίδα του βιβλίου).

                  Επειδή εγω δεν τα βγαζω από το μυαλο μου, το μανουαλ στο τελος εχει πινακακι και αναλογα με το θερμοκρασιακο περιβαλλον(ευρος θερμοκρασιών)μου λεει τι λαδι πρεπει να χρησιμοποιω.Ναι δεχεται και 50αρι και 60αρι(αν θυμαμαι καλα).

                  Το ταμπελάκι!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    ggab last edited by

                    Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                    ...κοντεψε να στεγνωσει το μοτερ και ειχαν καρβουνιασει τα λαδια!!!!! ...

                    Μα αυτό είναι μια μπούρδα.
                    Εσύ πως το πέρνεις σαν θέσφατο, κάτι που είπε κάποιος κάποτε. Που στην τελική δεν μπορεί να ξέρει αν δεν ανοίξει το μοτέρ. ...και που ξέρουμε ότι όλα αυτά λέγονται είτε από ασχετοσύνη, είτε επιτήδεια για να έχουν κάποιον 'πελάτη'. Να τον τρομάξουν επαρκώς ώστε να του τα πέρνουν τακτικά.

                    W202 AMG το χρώμα δεν λέει τίποτα. Εννοώ Τ Ι Π Ο Τ Α. Αν λέει κάτι, καλύτερα μαύρο παρά ξανθό για βενζίνη/ντίζελ γιατί δείχνει ότι καθαρίζει. Αλλά βασικά δεν λέει τίποτα.
                    και ναι, το μοτέρ σου είναι παλιό και τα λάδια που λες 50άρι και 60άρι σίγουρα δεν είναι long life. Δεν έχω υπόψιν μου κανένα που να έχει τέτοιο ιξώδες (αλλά μπορεί να κάνω και λάθος).

                    Παλι το τερματισες......

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      w202-amg last edited by

                      Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:

                      Τα 20.000 χιλιόμετρα είναι εφικτά:

                      1)Aν το λιπαντικό είναι από τα κορυφαία συνθετικά. (Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο τι να βάζουν σαν αρχικής τοποθέτησης;).

                      2)Αν ο κάτοχος ενδιαφέρεται και παρακολουθεί το πως εξελίσσεται η 'ενηλικίωση' του αυτοκινήτου του, κάνοντας, τουλάχιστον, τα αυτονόητα, ελέγχοντας π.χ. την στάθμη του λιπαντικού και συμπληρώνοντας όταν απαιτείται.

                      3)Αν δεν υπάρχει κατασκευαστικό ελάττωμα η ιδιαιτερότητα που να απαιτεί κάτι άλλο.

                      Μιλώντας για καινούργιο κινητήρα, μία αλλαγή φίλτρου στα 10.000 χλμ., όπου έχει επέλθει και το τελικό 'στρώσιμο', θα ήταν ευεργετική για την μετέπειτα εξέλιξη σε βάθος χρόνου. Εκεί θα γίνει και μία 'μίνι' ανανέωση του λιπαντικού, αλλά ο βασικός στόχος είναι να αφαιρεθούν τα κατάλοιπα που δημιούργησε η αρχική 'σφιχτή' λειτουργία του κινητήρα.

                      Εχω γραψει στο τοπικ των λιπαντικων την πτωση του ιξωδους που παθαινουν τα λιπαντικα στον κινητηρα μου μιας και οσο μειωνεται το ιξωδες τοσο περισσοτερο χτυπάει η καδενα.
                      Χρησιμοποιω τωρα Mobil 1 5w50 (προδιαγραφες και για ντιζελ=αυξημενη αντοχή-καθαριστικα) και πιο παλια Mobil1 10w60
                      Δεν πιστευω να τίθεται θεμα ποιοτητας ειδικα για το 5-50 μιλαμε για κορυφαιο λιπαντικο της mobil 1.
                      Στις 20κ ο κινητήρας ακούγεται σαν τρακτέρ σε σχεση με τις 0-10.000 χιλιόμετρα.

                      Σημειωση:Και για να προλάβω καποιους που θα πουν ότι το μοτερ είναι αρχαιο για αυτό και χαλαει τα λαδια.....εχω να πω πως εχω υγραεριο και τα λαδια μου στις 20κ απλως εχουν γινει καστανα....ακομη και στην χαρτοπετσετα....και πως η συμπιεση μου είναι ιδια και ταυτιζεται με την εργοστασιακη σε ολους τους κυλίνδρους.

                      Aπό το αποτέλεσμα είναι φανερό το λάθος.

                      Τι προτείνει ο κατασκευαστής για τον συγκεκριμένο κινητήρα;
                      (Όχι τι νομίζεις. Επίσημη προδιαγραφή αν έχεις ποστάρησε. Εννοώ πως περιμένω να δω την σελίδα του βιβλίου).

                      Επειδή εγω δεν τα βγαζω από το μυαλο μου, το μανουαλ στο τελος εχει πινακακι και αναλογα με το θερμοκρασιακο περιβαλλον(ευρος θερμοκρασιών)μου λεει τι λαδι πρεπει να χρησιμοποιω.Ναι δεχεται και 50αρι και 60αρι(αν θυμαμαι καλα).

                      Το ταμπελάκι!

                      1ον ειπα πινακακι και όχι ταμπελακι και
                      2ον Οοοοοοσες βλακείες και αν εγραψες δεν σε ειρωνευτηκα οποτε μαζεψου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:

                        Εχω γραψει στο τοπικ των λιπαντικών για την πτώση του ιξώδους...

                        Τι προτείνει ο κατασκευαστής για τον συγκεκριμένο κινητήρα;
                        (Όχι τι νομίζεις. Επίσημη προδιαγραφή αν έχεις ποστάρησε. Εννοώ πως περιμένω να δω την σελίδα του βιβλίου).

                        1ον ειπα πινακακι και όχι ταμπελακι και
                        2ον Οοοοοοσες βλακείες και αν εγραψες δεν σε ειρωνευτηκα οποτε μαζεψου.

                        Ρε φίλε, έχεις μπει σε ένα άσχετο θέμα, λες συνέχεια για το πρόβλημα σου, μου κάνεις και υποδείξεις να μην βάζω link, με βρίζεις, και παρ' όλα αυτά λέω να σου πω μία γνώμη για το πρόβλημα που σε απασχολεί επειδή, κάνοντας απάντηση σε δικό μου post, ουσιαστικά, για πολλοστή φορά, με ρωτάς.

                        Όταν, όμως, σου ζητάω τα στοιχεία του κατασκευαστή για να σχηματίσω εικόνα του κινητήρα σου, μου λες ότι σε ειρωνεύομαι και να...μαζευτώ!

                        Τι να πω...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vasvo last edited by

                          Ο χρήστης conkal έγραψε:
                          Παντως σοβαρα πιστευεται οτι βαζουν σωστα λαδια στις αντιπροσωπιες???

                          Πριν καποιους μηνες πηρα το αμαξι μου . Πριν μου το πουλησει το προηγουμενο παλικαρι το πηγε για σερβισ στην ********** HEllas (βαζω αστερακια προληπτικα για μην πειτε για δυσφημιση αν δεν υπαρχει θεμα σας λεω και την αντιπροσωπια) (hint ειναι citroen , αγια παρασκευη...) Οι τυποι στην αντιπροσωπεια εβαλαν τοσο λαθος λαδια που ΑΝΕΒΑΣΕ ΠΙΕΣΗ Η ΑΝΤΛΙΑ ΛΑΔΙΟΥ απο το λαθος ιξωδες....

                          Ευτυχως το ειδαμε γρηγορα και αλλαξα λαδια/φιλτρο στο προτεινομενο απο το βιβλιαρακι εχωντας κανει μολις 150-200 χλμ απο το σερβισ...

                          Αρα?

                          Παρόμοιο σκηνικό, πρέπει να είχαν βάλει (Volvo S40) στην καλύτερη περίπτωση ορυκτέλαιο 20w50
                          Αλλάχτηκε πάραυτα. Σέρβις μόνο σε εξειδικευμένα συνεργεία!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Aφού δεν θυμάσαι καλά...

                            Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:

                            Επειδή εγω δεν τα βγαζω από το μυαλο μου, το μανουαλ στο τελος εχει πινακακι και αναλογα με το θερμοκρασιακο περιβαλλον(ευρος θερμοκρασιών)μου λεει τι λαδι πρεπει να χρησιμοποιω.Ναι δεχεται και 50αρι και 60αρι(αν θυμαμαι καλα).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nickolas last edited by

                              Ο χρήστης vasvo έγραψε:

                              Παντως σοβαρα πιστευεται οτι βαζουν σωστα λαδια στις αντιπροσωπιες???

                              Πριν καποιους μηνες πηρα το αμαξι μου . Πριν μου το πουλησει το προηγουμενο παλικαρι το πηγε για σερβισ στην ********** HEllas (βαζω αστερακια προληπτικα για μην πειτε για δυσφημιση αν δεν υπαρχει θεμα σας λεω και την αντιπροσωπια) (hint ειναι citroen , αγια παρασκευη...) Οι τυποι στην αντιπροσωπεια εβαλαν τοσο λαθος λαδια που ΑΝΕΒΑΣΕ ΠΙΕΣΗ Η ΑΝΤΛΙΑ ΛΑΔΙΟΥ απο το λαθος ιξωδες....

                              Ευτυχως το ειδαμε γρηγορα και αλλαξα λαδια/φιλτρο στο προτεινομενο απο το βιβλιαρακι εχωντας κανει μολις 150-200 χλμ απο το σερβισ...

                              Αρα?

                              Παρόμοιο σκηνικό, πρέπει να είχαν βάλει (Volvo S40) στην καλύτερη περίπτωση ορυκτέλαιο 20w50
                              Αλλάχτηκε πάραυτα. Σέρβις μόνο σε εξειδικευμένα συνεργεία!

                              Εγώ στο αείμνηστο Astra G (βασικά το έχουμε ακόμα) κάποτε είχα αλλάξει ιμάντες, νομίζω στα 4 χρόνια. 2 χρόνια μετά κόβει ιμάντα και γίνονται σαλάτα μέσα...στραβωμένες βαλβίδες μόνο τελικά ευτυχώς. Αν μου είχε συμβεί στο έτος, όλη τη ζημιά θα την πλήρωνε η αντιπροσωπεία. Στα 2 χρόνια, και επειδή έγινε σαφώς πριν την 4ετία/χιλιόμετρα για αλλαγή ιμάντα, τα πήγαμε μισά μισά. Νομίζω εγώ ανταλλακτικά και αυτοί εργασία ή το ανάποδο.
                              Δεν ξέρω αν έφταιγε η τοποθέτηση ή το ότι το αμάξι το οδηγούσαν ένας 18χρονος και ένας 20άχρονος με τα κατεβάσματα και γενικά κανιβαλισμούς. Όμως στο ανεξάρτητο συνεργείο, όλη τη ζημιά θα την πλήρωνα από την τσέπη μου. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

                              Αν κανείς ξέρει εξειδικευμένο που να ακολουθεί τις οδηγίες του κατασκευαστή να το πει και σε εμένα! Πρόσφατα πάνως ανακάλυψα πως το 206 φίλου μου, που πάει σε εξειδικευμένο ακολουθεί τις οδηγίες της Peugeot, και παρά το ότι το πάει κάθε χρόνο για σέρβις τα λάδια/φίλτρα αλλάζονται κάθε 2ο χρόνο. (και δεν έχει προβλήματα ούτε καίει λάδια και σε λίγο πρέπει να ενηλικιώνεται! )
                              Αλλά είναι σπάνιο είδος τέτοιοι εξειδικευμένοι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Άλλοτε είναι άγνοια και άλλοτε σκοπιμότητα.

                                Γενικότερα, υπάρχει μία έντονη τριτοκοσμική τάση, στα πάντα, από την κορυφή έως τα νύχια...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vasvo last edited by

                                  Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                                  Παντως σοβαρα πιστευεται οτι βαζουν σωστα λαδια στις αντιπροσωπιες???

                                  Πριν καποιους μηνες πηρα το αμαξι μου . Πριν μου το πουλησει το προηγουμενο παλικαρι το πηγε για σερβισ στην ********** HEllas (βαζω αστερακια προληπτικα για μην πειτε για δυσφημιση αν δεν υπαρχει θεμα σας λεω και την αντιπροσωπια) (hint ειναι citroen , αγια παρασκευη...) Οι τυποι στην αντιπροσωπεια εβαλαν τοσο λαθος λαδια που ΑΝΕΒΑΣΕ ΠΙΕΣΗ Η ΑΝΤΛΙΑ ΛΑΔΙΟΥ απο το λαθος ιξωδες....

                                  Ευτυχως το ειδαμε γρηγορα και αλλαξα λαδια/φιλτρο στο προτεινομενο απο το βιβλιαρακι εχωντας κανει μολις 150-200 χλμ απο το σερβισ...

                                  Αρα?

                                  Παρόμοιο σκηνικό, πρέπει να είχαν βάλει (Volvo S40) στην καλύτερη περίπτωση ορυκτέλαιο 20w50
                                  Αλλάχτηκε πάραυτα. Σέρβις μόνο σε εξειδικευμένα συνεργεία!

                                  Εγώ στο αείμνηστο Astra G (βασικά το έχουμε ακόμα) κάποτε είχα αλλάξει ιμάντες, νομίζω στα 4 χρόνια. 2 χρόνια μετά κόβει ιμάντα και γίνονται σαλάτα μέσα...στραβωμένες βαλβίδες μόνο τελικά ευτυχώς. Αν μου είχε συμβεί στο έτος, όλη τη ζημιά θα την πλήρωνε η αντιπροσωπεία. Στα 2 χρόνια, και επειδή έγινε σαφώς πριν την 4ετία/χιλιόμετρα για αλλαγή ιμάντα, τα πήγαμε μισά μισά. Νομίζω εγώ ανταλλακτικά και αυτοί εργασία ή το ανάποδο.
                                  Δεν ξέρω αν έφταιγε η τοποθέτηση ή το ότι το αμάξι το οδηγούσαν ένας 18χρονος και ένας 20άχρονος με τα κατεβάσματα και γενικά κανιβαλισμούς. Όμως στο ανεξάρτητο συνεργείο, όλη τη ζημιά θα την πλήρωνα από την τσέπη μου. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

                                  Αν κανείς ξέρει εξειδικευμένο που να ακολουθεί τις οδηγίες του κατασκευαστή να το πει και σε εμένα! Πρόσφατα πάνως ανακάλυψα πως το 206 φίλου μου, που πάει σε εξειδικευμένο ακολουθεί τις οδηγίες της Peugeot, και παρά το ότι το πάει κάθε χρόνο για σέρβις τα λάδια/φίλτρα αλλάζονται κάθε 2ο χρόνο. (και δεν έχει προβλήματα ούτε καίει λάδια και σε λίγο πρέπει να ενηλικιώνεται! )
                                  Αλλά είναι σπάνιο είδος τέτοιοι εξειδικευμένοι.

                                  'Αυτός που θέλει να διακρίνει την αλήθεια από το ψέμα πρέπει να ξέρει αρκετά καλά τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα.'
                                  Μπαρούχ Σπινόζα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cson last edited by

                                    @syncro εχω χαθει στις πληροφοριες στο forum της αμερικανικης εταιριας.
                                    Πες μου λιγο σε 5w-40 ιξωδες που βαζω εγω τι αντιστοιχο μπορω να βρω με polyolesters? Εως τωρα χρησιμοποιω τα eneos premium ,αυτα τι συνθετικης βασης ειναι?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      w202-amg last edited by

                                      Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:

                                      Εχω γραψει στο τοπικ των λιπαντικών για την πτώση του ιξώδους...

                                      Τι προτείνει ο κατασκευαστής για τον συγκεκριμένο κινητήρα;
                                      (Όχι τι νομίζεις. Επίσημη προδιαγραφή αν έχεις ποστάρησε. Εννοώ πως περιμένω να δω την σελίδα του βιβλίου).

                                      1ον ειπα πινακακι και όχι ταμπελακι και
                                      2ον Οοοοοοσες βλακείες και αν εγραψες δεν σε ειρωνευτηκα οποτε μαζεψου.

                                      Ρε φίλε, έχεις μπει σε ένα άσχετο θέμα, λες συνέχεια για το πρόβλημα σου, μου κάνεις και υποδείξεις να μην βάζω link, με βρίζεις, και παρ' όλα αυτά λέω να σου πω μία γνώμη για το πρόβλημα που σε απασχολεί επειδή, κάνοντας απάντηση σε δικό μου post, ουσιαστικά, για πολλοστή φορά, με ρωτάς.

                                      Όταν, όμως, σου ζητάω τα στοιχεία του κατασκευαστή για να σχηματίσω εικόνα του κινητήρα σου, μου λες ότι σε ειρωνεύομαι και να...μαζευτώ!

                                      Τι να πω...

                                      Ζητησα εγω στο ποστ μου τη βοηθεια σου?ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑ ΚΑΠΟΙΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ .....τοοοοοσο απλο....Εγω δεν εχω πρόβλημα με τα λαδια που βαζω στο μοτερ και φαινεται από τα χιλιόμετρα 420κ.

                                      Τελος παντων η εννοια του διαλογου δεν υφισταται μαζι σου....αλλα γραφει ο συνομιλητης σου και εσυ απαντας ποσο ωραια είναι τα αστερια........

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης cson έγραψε:
                                        @syncro εχω χαθει στις πληροφοριες στο forum της αμερικανικης εταιριας.
                                        Πες μου λιγο σε 5w-40 ιξωδες που βαζω εγω τι αντιστοιχο μπορω να βρω με polyolesters? Εως τωρα χρησιμοποιω τα eneos premium ,αυτα τι συνθετικης βασης ειναι?

                                        Mπορείς να δώσεις ακριβώς τον τύπο των ENEOS, (τα οποία, γενικά, είναι πολύ καλά συνθετικά).

                                        Επίσης, 5w 40 ζητάει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου; Τι σου προτείνει στο βιβλίο;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:

                                          Εγω δεν εχω πρόβλημα με τα λαδια που βαζω στο μοτερ...

                                          W202 AMG:
                                          'Εχω γραψει στο τοπικ των λιπαντικων την πτωση του ιξωδους που παθαινουν τα λιπαντικα στον κινητηρα μου μιας και οσο μειωνεται το ιξωδες τοσο περισσοτερο χτυπάει η καδενα.
                                          Χρησιμοποιω τωρα Mobil 1 5w50 (προδιαγραφες και για ντιζελ=αυξημενη αντοχή-καθαριστικα) και πιο παλια Mobil1 10w60
                                          Δεν πιστευω να τίθεται θεμα ποιοτητας ειδικα για το 5-50 μιλαμε για κορυφαιο λιπαντικο της mobil 1.
                                          Στις 20κ ο κινητήρας ακούγεται σαν τρακτέρ σε σχεση με τις 0-10.000 χιλιόμετρα'.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cson last edited by

                                            Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:

                                            @syncro εχω χαθει στις πληροφοριες στο forum της αμερικανικης εταιριας.
                                            Πες μου λιγο σε 5w-40 ιξωδες που βαζω εγω τι αντιστοιχο μπορω να βρω με polyolesters? Εως τωρα χρησιμοποιω τα eneos premium ,αυτα τι συνθετικης βασης ειναι?

                                            Mπορείς να δώσεις ακριβώς τον τύπο των ENEOS, (τα οποία, γενικά, είναι πολύ καλά συνθετικά).

                                            Επίσης, 5w 40 ζητάει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου; Τι σου προτείνει στο βιβλίο;

                                            Προτεινει αυτα:

                                            Μιλαμε για το 2.0 cvvt βενζινης

                                            Και βαζω αυτα: http://www.enpo.eu/contents_gr.asp?id=184


                                            Εχει αλλαξει ελαφρως η συσκευασια σε σχεση με το site, και ενω στο site γραφει μεχρι SM η ανανεωμενη συσκευασια γραφει και την SN.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 6 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr