-
Αγαπητοι φιλοι καλημερα,
επανέρχομαι με ένα νέο θέμα. Έχω ένα Opel Corsa 1.2, μοντέλο του 2013, που για αρκετό καιρό, και χωρίς γενικά να μου έχει βγάλει προβλήματα, με ταλαιπώρησε με το παραφλού, το οποίο με κάποιο ¨μαγικό¨ τρόπο χανόταν πολύ γρήγορα απο το δοχείο του. Μετά απο μια σειρά αλλαγών - ελέγχου καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι υπάρχει θέμα με τη φλάτζα. Το corsa έχει ήδη 225.000 χλμ, οπότε κάποιος θα έλεγε ότι μάλλον είναι μια φυσιολογική φθορά παρά μια ζημιά. Ο μηχανικός, όπως τα συζητούσαμε, μου ειπε επίσης ότι εχουμε και ένα θέμα με την καδένα και οτι για να αποφυγω διπλασια και περιττα εξοδα (στην περιπτωση αλλαγης της καδενας αργοτερα), μπορουμε να τα αλλαξουμε ταυτοχρονα. Του ζητησα κοστολογιο και μου ειπε πως θα με ειδοποιησει. Ετσι μετα απο δυο ημερες μου ειπε πως συνολικα κυμαινομαστε γυρω στα 700 Ευρω πανω-κατω για ολα το πακετο . Και επειδη μου ηρθε λιγο ζορι το κοστολογιο και χωρις να εχω εικονα, θα ηθελα να ρωτησω τη γνωμη των πιο ειδικων εαν οντως ειναι νορμαλ η τιμη η ειναι λιγο τσιμπημενη. Αυτα προς το παρον, σας ευχαριστω και παλι για την υπομονη σας. -
Αγαπητοι φιλοι καλημερα,
επανέρχομαι με ένα νέο θέμα. Έχω ένα Opel Corsa 1.2, μοντέλο του 2013, που για αρκετό καιρό, και χωρίς γενικά να μου έχει βγάλει προβλήματα, με ταλαιπώρησε με το παραφλού, το οποίο με κάποιο ¨μαγικό¨ τρόπο χανόταν πολύ γρήγορα απο το δοχείο του. Μετά απο μια σειρά αλλαγών - ελέγχου καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι υπάρχει θέμα με τη φλάτζα. Το corsa έχει ήδη 225.000 χλμ, οπότε κάποιος θα έλεγε ότι μάλλον είναι μια φυσιολογική φθορά παρά μια ζημιά. Ο μηχανικός, όπως τα συζητούσαμε, μου ειπε επίσης ότι εχουμε και ένα θέμα με την καδένα και οτι για να αποφυγω διπλασια και περιττα εξοδα (στην περιπτωση αλλαγης της καδενας αργοτερα), μπορουμε να τα αλλαξουμε ταυτοχρονα. Του ζητησα κοστολογιο και μου ειπε πως θα με ειδοποιησει. Ετσι μετα απο δυο ημερες μου ειπε πως συνολικα κυμαινομαστε γυρω στα 700 Ευρω πανω-κατω για ολα το πακετο . Και επειδη μου ηρθε λιγο ζορι το κοστολογιο και χωρις να εχω εικονα, θα ηθελα να ρωτησω τη γνωμη των πιο ειδικων εαν οντως ειναι νορμαλ η τιμη η ειναι λιγο τσιμπημενη. Αυτα προς το παρον, σας ευχαριστω και παλι για την υπομονη σας. -
Αγαπητοι φιλοι καλημερα,
επανέρχομαι με ένα νέο θέμα. Έχω ένα Opel Corsa 1.2, μοντέλο του 2013, που για αρκετό καιρό, και χωρίς γενικά να μου έχει βγάλει προβλήματα, με ταλαιπώρησε με το παραφλού, το οποίο με κάποιο ¨μαγικό¨ τρόπο χανόταν πολύ γρήγορα απο το δοχείο του. Μετά απο μια σειρά αλλαγών - ελέγχου καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι υπάρχει θέμα με τη φλάτζα. Το corsa έχει ήδη 225.000 χλμ, οπότε κάποιος θα έλεγε ότι μάλλον είναι μια φυσιολογική φθορά παρά μια ζημιά. Ο μηχανικός, όπως τα συζητούσαμε, μου ειπε επίσης ότι εχουμε και ένα θέμα με την καδένα και οτι για να αποφυγω διπλασια και περιττα εξοδα (στην περιπτωση αλλαγης της καδενας αργοτερα), μπορουμε να τα αλλαξουμε ταυτοχρονα. Του ζητησα κοστολογιο και μου ειπε πως θα με ειδοποιησει. Ετσι μετα απο δυο ημερες μου ειπε πως συνολικα κυμαινομαστε γυρω στα 700 Ευρω πανω-κατω για ολα το πακετο . Και επειδη μου ηρθε λιγο ζορι το κοστολογιο και χωρις να εχω εικονα, θα ηθελα να ρωτησω τη γνωμη των πιο ειδικων εαν οντως ειναι νορμαλ η τιμη η ειναι λιγο τσιμπημενη. Αυτα προς το παρον, σας ευχαριστω και παλι για την υπομονη σας. -
Φυσιολογική φθορά δεν είναι η φλάντζα. Δεν είναι καν αναμενόμενο από τα χιλιόμετρα/χρόνια που έχεις. Θες να πεις περισσότερα για το τί έχετε κάνει και ελέγξει? Συχνά χάνει από την αντλία νερού.
-
nickolas, εχω αλλαξει προσφατα αντλια νερου,εχω ελεγξει το ψυγειο και τις προαλλες ο μηχανικος εβαλε στο δοχειο του παραφλου εναν μετρητη ο οποιος εντοπιζει την υπαρξει διοξειδιου του ανθρακα, μεσω της αλλαγης χρωματος ενος υγρου, μεσα στο παραφλου, ως επιβεβαιωση οτι εχει φλατζα.
-
Οκ κατάλαβα... Δυστυχώς η αλλαγή φλάντζας συνήθως σημαίνει και πλάνισμα το καπάκι οπότε είναι αρκετή εργασία. Επιπλέον το να αλλάξεις την καδένα μάλλον δεν είναι κακή ιδέα με τα χιλιόμετρα που μαζεύει και θα γλιτώσετε εργασία.
Τί λάδια του έβαζες και κάθε πότε? -
Καθε 10-12.000 χλμ, 10-40, συνθετικα. Απο μαρκα οτι μου εβαζε ο μαστορας!!!
-
10w-40 ; Το μαμησες και ψοφησε. 5w-30 ειναι το επισημο.
-
Πλακα πλακα χανω κι εγω λιγο παραφλου......αλλα μιλαμε για αμελητέες ποσοτητες π.χ. στον 1 χρονο(συμπληρώνοντας) χανονται 300-400μλ......
Εγω επιμενω ότι είναι λογω διαστολης και τα πεταει(δεν συμπληρώνουμε μεχρι πανω στο δοχειο διαστολης αλλα παντα πετουσε)+ ότι το κύκλωμα ψυξης εχει μεγαλωσει λογω υγραερίου παροτι ο χωρος να διαστέλλεται εχει παραμεινει ο ιδιος.
Ο πατηρ φοβαται για φλαντζα.Περαν αυτης της μικρης απωλειας όμως δεν παρουσιαζει κανενα σύμπτωμα φλαντζας.....
Να ανησυχω περιμενοντας επιδεινωση?Η ολη ιστορια εχει χρονια!!! -
rainbowrider το αμάξι σου θέλει λάδι με προδιαγραφή Dexos 2 που στην Ελλάδα όλα είναι 5W-30 ιξώδες όπως λέει ο Super@T. Μεταξύ άλλων φροντίζει και τις φλάντζες ώστε να μην έχεις διαρροές. Δυστυχώς ίσως το λάδι να έπαιξε ρόλο στη βλάβη σου.
-
Εκτός και αν εννοεί του 2003, γιατί 225.000km από το 2013 είναι κάπως πολλά...
-
Τότε αλλάζει...εντός του 2003 έγινε η αλλαγή από Ecotec σε Twinport με το facelift του Corsa C.
Αν έχει Ecotec δεν είναι παράλογη η φλάντζα, και είναι συμβατοί με 10W-40 ιξώδες αλλά και πάλι νομίζω θέλει τον πρόγονο της Dexos προδιαγραφής (GM LL 025 κάτι τέτοιο).
Ακόμα και οι Ecotec όμως μια χαρά παίρνουν 5W-30 Dexos 2 λάδι, και καλό τους κάνει.
Αλλά οι Ecotec δεν έχουν καδένα που λέει ότι έχει. -
Παιδια, sorry ο δαιμονας του τυπογραφειου χτυπησε. Το corsa ειναι οντως του 2003!!!!
-
Σε μια επικοινωνια που ειχα το μεσημερι με ενα φιλο και καλο μηχανικο, που δυστυχως βρισκεται σε αλλη πολη, μου ειπε πως η τιμη ειναι σχετικα καλη για ολο το πακετο, υπολογιζοντας πως και τα ανταλλακτικα ειναι αρκετα και η αμοιβη του μηχανικου ανερχεται στα 250-270 ευρω. Οποτε το 700αρι του φανηκε λογικο νουμερο. Βεβαια μου εθεσε ακομη μια παραμετρο πως με τα ιδια χρηματα βρισκεις πλεον και κινητηρα και η συνολικη αγορα - αλλαγη θα ανερθει περιπου στο χιλιαρικο (700 αγορα και 300 εργατικα), ενω παραλληλα δινεται και μια σχετικη εγγυηση 6 μηνων για την καλη λειτουργια του κινητηρα, που ομως κατα τη γνωμη μου εγκυμονει και ενα μικρο ρισκο, μιας και δεν μπορεις να εισαι ποτε 100% σιγουρος για τα μεταχειρισμενα (αλλωστε ο νομος του μερφυ σιγουρα θα επαληθευτει την επομενη που θα ληξει η εγγυηση ). Οποτε, μαλλον τη μεγαλη εβδομαδα παμε για αλλαγη της φλατζας, καδενας κλπ.
-
Ο χρήστης rainbowrider έγραψε:
Σε μια επικοινωνια που ειχα το μεσημερι με ενα φιλο και καλο μηχανικο, που δυστυχως βρισκεται σε αλλη πολη, μου ειπε πως η τιμη ειναι σχετικα καλη για ολο το πακετο, υπολογιζοντας πως και τα ανταλλακτικα ειναι αρκετα και η αμοιβη του μηχανικου ανερχεται στα 250-270 ευρω. Οποτε το 700αρι του φανηκε λογικο νουμερο. Βεβαια μου εθεσε ακομη μια παραμετρο πως με τα ιδια χρηματα βρισκεις πλεον και κινητηρα και η συνολικη αγορα - αλλαγη θα ανερθει περιπου στο χιλιαρικο (700 αγορα και 300 εργατικα), ενω παραλληλα δινεται και μια σχετικη εγγυηση 6 μηνων για την καλη λειτουργια του κινητηρα, που ομως κατα τη γνωμη μου εγκυμονει και ενα μικρο ρισκο, μιας και δεν μπορεις να εισαι ποτε 100% σιγουρος για τα μεταχειρισμενα (αλλωστε ο νομος του μερφυ σιγουρα θα επαληθευτει την επομενη που θα ληξει η εγγυηση ). Οποτε, μαλλον τη μεγαλη εβδομαδα παμε για αλλαγη της φλατζας, καδενας κλπ.Καποτε θελαμε να αγοράσουμε ένα Αστρα.....είχαμε απελπιστεί με το ότι κάθε 80κ ειχαν σιγουρακι την φλαντζα κεφαλης.Φτιαξε αυτόν καλυτερα....Ποιος σου λεει ότι ο μεταχειρισμένος δεν θα χρειαστεί φλαντζα?
Το corsa και η φλατζα του.