Food for thought,
Αναφερεται καπου στο εγχειριδιο του κατασκευαστη οτι η λυχνια λαδιου αναβει οταν το συστημα εντοπισει ανεπαρκη πιεση του λαδιου στον κινητηρα. Σε επομενη παραγραφο αναφερει επισης οτι το αναμμα αυτης της λυχνιας δεν αφορα την ποσοτητα του λαδιου που υπαρχει στον κινητηρα. Και ρωταω, ισως πολυ αφελως, η πιεση του λαδιου δε σχετιζεται ευθεως και με την ποσοτητα? Και αυτο το 'fu....ing¨ λαμπακι θα περιμενει να τελειωσει ολο το λαδι για να αναψει τελικα?
Latest posts made by rainbowrider
-
RE: Ο αφελής οδηγός
-
RE: Το corsa και η φλατζα του.
Σε μια επικοινωνια που ειχα το μεσημερι με ενα φιλο και καλο μηχανικο, που δυστυχως βρισκεται σε αλλη πολη, μου ειπε πως η τιμη ειναι σχετικα καλη για ολο το πακετο, υπολογιζοντας πως και τα ανταλλακτικα ειναι αρκετα και η αμοιβη του μηχανικου ανερχεται στα 250-270 ευρω. Οποτε το 700αρι του φανηκε λογικο νουμερο. Βεβαια μου εθεσε ακομη μια παραμετρο πως με τα ιδια χρηματα βρισκεις πλεον και κινητηρα και η συνολικη αγορα - αλλαγη θα ανερθει περιπου στο χιλιαρικο (700 αγορα και 300 εργατικα), ενω παραλληλα δινεται και μια σχετικη εγγυηση 6 μηνων για την καλη λειτουργια του κινητηρα, που ομως κατα τη γνωμη μου εγκυμονει και ενα μικρο ρισκο, μιας και δεν μπορεις να εισαι ποτε 100% σιγουρος για τα μεταχειρισμενα (αλλωστε ο νομος του μερφυ σιγουρα θα επαληθευτει την επομενη που θα ληξει η εγγυηση ). Οποτε, μαλλον τη μεγαλη εβδομαδα παμε για αλλαγη της φλατζας, καδενας κλπ.
-
RE: Το corsa και η φλατζα του.
Παιδια, sorry ο δαιμονας του τυπογραφειου χτυπησε. Το corsa ειναι οντως του 2003!!!!
-
RE: Το corsa και η φλατζα του.
Καθε 10-12.000 χλμ, 10-40, συνθετικα. Απο μαρκα οτι μου εβαζε ο μαστορας!!!
-
RE: Το corsa και η φλατζα του.
nickolas, εχω αλλαξει προσφατα αντλια νερου,εχω ελεγξει το ψυγειο και τις προαλλες ο μηχανικος εβαλε στο δοχειο του παραφλου εναν μετρητη ο οποιος εντοπιζει την υπαρξει διοξειδιου του ανθρακα, μεσω της αλλαγης χρωματος ενος υγρου, μεσα στο παραφλου, ως επιβεβαιωση οτι εχει φλατζα.
-
Το corsa και η φλατζα του.
Αγαπητοι φιλοι καλημερα,
επανέρχομαι με ένα νέο θέμα. Έχω ένα Opel Corsa 1.2, μοντέλο του 2013, που για αρκετό καιρό, και χωρίς γενικά να μου έχει βγάλει προβλήματα, με ταλαιπώρησε με το παραφλού, το οποίο με κάποιο ¨μαγικό¨ τρόπο χανόταν πολύ γρήγορα απο το δοχείο του. Μετά απο μια σειρά αλλαγών - ελέγχου καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι υπάρχει θέμα με τη φλάτζα. Το corsa έχει ήδη 225.000 χλμ, οπότε κάποιος θα έλεγε ότι μάλλον είναι μια φυσιολογική φθορά παρά μια ζημιά. Ο μηχανικός, όπως τα συζητούσαμε, μου ειπε επίσης ότι εχουμε και ένα θέμα με την καδένα και οτι για να αποφυγω διπλασια και περιττα εξοδα (στην περιπτωση αλλαγης της καδενας αργοτερα), μπορουμε να τα αλλαξουμε ταυτοχρονα. Του ζητησα κοστολογιο και μου ειπε πως θα με ειδοποιησει. Ετσι μετα απο δυο ημερες μου ειπε πως συνολικα κυμαινομαστε γυρω στα 700 Ευρω πανω-κατω για ολα το πακετο . Και επειδη μου ηρθε λιγο ζορι το κοστολογιο και χωρις να εχω εικονα, θα ηθελα να ρωτησω τη γνωμη των πιο ειδικων εαν οντως ειναι νορμαλ η τιμη η ειναι λιγο τσιμπημενη. Αυτα προς το παρον, σας ευχαριστω και παλι για την υπομονη σας. -
RE: Το corsa και η φλατζα του.
Αγαπητοι φιλοι καλημερα,
επανέρχομαι με ένα νέο θέμα. Έχω ένα Opel Corsa 1.2, μοντέλο του 2013, που για αρκετό καιρό, και χωρίς γενικά να μου έχει βγάλει προβλήματα, με ταλαιπώρησε με το παραφλού, το οποίο με κάποιο ¨μαγικό¨ τρόπο χανόταν πολύ γρήγορα απο το δοχείο του. Μετά απο μια σειρά αλλαγών - ελέγχου καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι υπάρχει θέμα με τη φλάτζα. Το corsa έχει ήδη 225.000 χλμ, οπότε κάποιος θα έλεγε ότι μάλλον είναι μια φυσιολογική φθορά παρά μια ζημιά. Ο μηχανικός, όπως τα συζητούσαμε, μου ειπε επίσης ότι εχουμε και ένα θέμα με την καδένα και οτι για να αποφυγω διπλασια και περιττα εξοδα (στην περιπτωση αλλαγης της καδενας αργοτερα), μπορουμε να τα αλλαξουμε ταυτοχρονα. Του ζητησα κοστολογιο και μου ειπε πως θα με ειδοποιησει. Ετσι μετα απο δυο ημερες μου ειπε πως συνολικα κυμαινομαστε γυρω στα 700 Ευρω πανω-κατω για ολα το πακετο . Και επειδη μου ηρθε λιγο ζορι το κοστολογιο και χωρις να εχω εικονα, θα ηθελα να ρωτησω τη γνωμη των πιο ειδικων εαν οντως ειναι νορμαλ η τιμη η ειναι λιγο τσιμπημενη. Αυτα προς το παρον, σας ευχαριστω και παλι για την υπομονη σας. -
RE: Ο αφελής οδηγός
Βρε παιδιά,
επειδή αρχίζω και χάνομαι λίγο , τελικά καταλήξαμε, με το αμάξι θα πρέπει να κάνω κάτι άμεσα?
Ένας φίλος μου είπε για Engige Flush και αλλαγή λαδιού - φίλτρου. Αξίζει να το δοκιμάσω, ή προς το παρόν παρακολούθηση και βλέπουμε? -
RE: Ο αφελής οδηγός
Ο χρήστης thednick έγραψε:
Έτσι πηγαίνοντας στις 20.000 για αλλαγή, σε άλλο συνεργείο, για καλή μου τύχη, ο μάστορας μόνο που δεν έπαθε εγκεφαλικό!!!!!!, γιατί τα λάδια είχαν καρβουνιάσει και είχαν μείνει πολύ λίγα (αν και ούτε το λαμπάκι δεν είχε ανάψει, ούτε η θερμοκρασία είχε ανέβει ποτέ).
Κόντεψε να πάθει εγκεφαλικο γιατί σκέφτηκε οτι θα σε βλέπει ανα διπλάσιο χρονικό διάστημα οπότε θα χάσει τα μισά λεφτά απο τις αλλαγές Οπότε μάλλον θέλησε να σε τρομάξει λίγο...
Αν το λάδι ήταν σωστό (αυτό που προτείνει η AR) και δεν έμεινε το αμάξι απο λάδι δεν έχει πάθει τίποτα. Πάντως, τα 20k μπορεί να είναι λίγο τραβηγμένα, αν πχ μετακινείσαι κυρίως εντός πόλης ή κανεις μικρές διαδρομές. Όχι ότι θα γίνει κάτι, αλλά εγώ θα τα άλλαζα νωρίτερα. Αλλαγές ανα 5k για ένα σύγχρονο λάδι και κινητήρα ειναι αστείες.
Το αμαξι δεν εμεινε απο λαδι, αλλα οταν το πηγα εκει ο δεικτης λαδιου εδειχνε πως εχει μεινει λιγο σε ποσοτητα. Λαμπακι παντως, εαν σημαινει κατι αυτο, δεν ειχε αναψει.
-
RE: Ο αφελής οδηγός
Φίλε kapami, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου σε ότι αφορά στην τοποθέτηση σου. Απλά το ερώτημα μου είναι εάν μπορώ να κάνω κάτι τώρα, προτού χωρίς να περιμένω το πρόβλημα να εμφανιστεί. Μια αρχική σκέψη είναι για Engine Flush και παράλληλα αλλαγή λαδιών - φίλτρου.