-
Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
Προφανως δεν εχεις κατανοησει το ειδος της αναλυσης που σου κανει η Blackstone και συμφωνα με ποιους παραμέτρους σου λεει ότι είναι ΟΚ.
H ΒLACKSTONE, (αν καταλαβαίνεις περί τίνος πρόκειται), προτείνει, υπεύθυνα, (αν αντιλαμβάνεσαι το γιατί), σε κάτοχο ενός καινούργιου, πανάκριβου, TOYOTA TUNDRA, να συνεχίσει την χρήση του λαδιού με τα 37.000 χιλιόμετρα, λέγοντας πως είναι 'fine for more use', και όχι 'o.k.', όπως λες, (αν μπορείς να καταλάβεις την διαφορά), και...ακόμα...δεν...
Ενταξει δεν συνεχιζω άλλο ο πολεμος κατά της βλακείας τελειωσε...Ωστοσο για να μεινει σαν προβληματισμος στους αναγνωστες και να μην ακολουθησουν τα οσα λες θα πω το εξης:
Γιατι λοιπον το σουπερ ντουπερ ΑΘΑΝΑΤΟ κατά μερικους λαδι .....ΕΧΕΙ αναθυμιάσεις?????????????????????????????????????????????
Επισης τα περι εντυπωσιασμου ότι ανεβηκε το ιξωδες......και το λαδι που ξανα υγροποιειται αφου πρωτα εχει νεφελοποιηθει-εξατμιστει είναι πιο ΠΑΧΥΡΕΥΣΤΟ του αρχικου.
Μπας και γλυτώσουμε κανεναν από χτυπημενο κινητηρα...... -
έβαλε ένα λάδι 5w30 και μετά από αυτά τα χλμ έχει γίνει σχεδόν 50ρι
από τις προηγούμενες αναλύσεις .... βλέπουμε ότι κρατάει το ιξώδες του έως τα 15Κ miles
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
έβαλε ένα λάδι 5w30 και μετά από αυτά τα χλμ έχει γίνει σχεδόν 50ρι
από τις προηγούμενες αναλύσεις .... βλέπουμε ότι κρατάει το ιξώδες του έως τα 15Κ miles
Και το ελαιολαδο όταν τηγανίζουμε και ξαναυγροποιειται στον απορροφητηρα γινεται μεχρι και σαν κολλα!!!Αψογοοοοοο
-
Έχετε τις τυπικές αντιδράσεις όσων, για πρώτη φορά, μαθαίνουν περί polyolesters.
Για όλα, φυσικά, υπάρχουν οι απαντήσεις, και αυτός είναι ο λόγος που έχουν επικρατήσει, απόλυτα, εκεί που πραγματικά απαιτείται.
Βέβαια, οι δυνατότητές τους ξεπερνούν κατά πολύ, κάτω από ειδικές συνθήκες φιλτραρίσματος, και αυτά που έχω παραθέσει εδώ.
Έχετε μπροστά σας μια ζωή να κάνετε τις ανακαλύψεις σας!
Βλέπετε, ούτε πωλητής/εισαγωγέας/κατασκευαστής(;) λαδιών είμαι, ούτε έχω κάποιο ενδιαφέρον να ασχοληθώ περισσότερο.
Μου αρκεί, σε κάποιες περιπτώσεις όπως εδώ, να δίνω το έναυσμα.
Καλές έρευνες και ανακαλύψεις!
-
Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
Προφανως δεν εχεις κατανοησει το ειδος της αναλυσης που σου κανει η Blackstone και συμφωνα με ποιους παραμέτρους σου λεει ότι είναι ΟΚ.
H ΒLACKSTONE, (αν καταλαβαίνεις περί τίνος πρόκειται), προτείνει, υπεύθυνα, (αν αντιλαμβάνεσαι το γιατί), σε κάτοχο ενός καινούργιου, πανάκριβου, TOYOTA TUNDRA, να συνεχίσει την χρήση του λαδιού με τα 37.000 χιλιόμετρα, λέγοντας πως είναι 'fine for more use', και όχι 'o.k.', όπως λες, (αν μπορείς να καταλάβεις την διαφορά), και...ακόμα...δεν...
Αυτη η σουπερουαου εταιρεια ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ δινει για το μοτερ σου/μας,μετις παπ@ριες που προτεινει;;;;;
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Προφανως δεν εχεις κατανοησει το ειδος της αναλυσης που σου κανει η Blackstone και συμφωνα με ποιους παραμέτρους σου λεει ότι είναι ΟΚ.
H ΒLACKSTONE, (αν καταλαβαίνεις περί τίνος πρόκειται), προτείνει, υπεύθυνα, (αν αντιλαμβάνεσαι το γιατί), σε κάτοχο ενός καινούργιου, πανάκριβου, TOYOTA TUNDRA, να συνεχίσει την χρήση του λαδιού με τα 37.000 χιλιόμετρα, λέγοντας πως είναι 'fine for more use', και όχι 'o.k.', όπως λες, (αν μπορείς να καταλάβεις την διαφορά), και...ακόμα...δεν...
Αυτη η σουπερουαου εταιρεια ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ δινει για το μοτερ σου/μας,μετις παπ@ριες που προτεινει;;;;;
Φαίνεται πως γράφαμε μαζί και δεν πρόλαβες το προηγούμενο post.
Δεν πειράζει...
-
Ωραια,το διαβασα.......απαντησε μου τωρα σε αυτο που ρωταω με ενα ΝΑΙ/ΟΧΙ
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Ωραια,το διαβασα.......απαντησε μου τωρα σε αυτο που ρωταω με ενα ΝΑΙ/ΟΧΙΕπιτακτικότητες;
-
-
Και διάφορες βρισιές η σχεδόν...
Συνήθως, σε όσους μας μαθαίνουν κάτι καινούργιο, είθισται να υπάρχει μία άλλη αντιμετώπιση....
-
Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
Eπειδή σε ένα αποδεδειγμένα ελεύθερο forum, όπως αυτό που βρισκόμαστε, είναι ωραίο που μπορούμε και μιλάμε ελεύθερα ανταλλάσσοντας απόψεις, (για όσο ακόμα μας επιτρέπεται),θεωρώ πως είναι ακόμα καλύτερο, που εκτός από 'απόψεις', μπορούμε να ανταλλάσσουμε και ντοκουμέντα!
Δείτε λοιπόν ένα ντοκουμέντο, στο οποίο, αναγκαστικά, εγώ που απαιτώ να μην λογοκρίνομαι, έχω επιβάλλει λογοκρισία!
Σας εξηγώ και είμαι βέβαιος πως θα δικαιολογήσετε την απόφαση αυτή.
1)Έσβησα την μάρκα, (και άφησα τον τύπο μόνο), του λαδιού, για να μην θεωρηθεί διαφήμιση.
2)Δεν δίνω link, αφού έτσι θα φανεί το προαναφερόμενο στοιχείο.
**BLACK STONE, (=εργαστήριο ανάλυσης λαδιού), POLYOLESTERS 5w30 Τύπος λαδιού, 23.000 μίλια, (=37.000 km) διάρκεια χρήσης, χωρίς αλλαγές, συμπλήρωση λιγότερο από 2 quart, (=λιγότερο από περίπου 2 λίτρα), όλο το διάστημα αυτό, (μιλάμε για καινούργιο κινητήρα ΤΟΥΟΤΑ, V8, 4,7 l).
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ #1 ΤΗΣ BLACKSTONE: O KINHTHΡΑΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΕΙΩΜΕΝΕΣ ΦΘΟΡΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΥΤΑ!
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ #2 ΤΗΣ BLACKSTONE: ΤΟ ΛΑΔΙ ΑΝΕΒΑΣΕ 'ΓΡΑΔΑ', δηλαδή, όχι μόνο δεν 'έσπασε' αλλά έγινε πιο παχύρευστο! (Συμπεριφορά που χαρακτηρίζει τους POLYOLESTERS).**
ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ BLACKSTONE: ΤΟ ΛΑΔΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙ MΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ Η ΧΡΗΣΗ!
Ημιμαθείς θα είναι...
Βάλε κάποιον που ξέρει αγγλικά να σου μεταφράσει τι γραφει αυτό που έβαλες και σύγκρινε με αυτό που έγραψες.Θα βρεις κάποιες διαφορές.Οχι πολλές αλλά αλλάζουν το νόημα και ίσως να μην έπρεπε να χαρεις πολύ.
-
A!!ο κινητηρας θέλει 6,5quarts στην αλλαγή ,οπότε τα λιγότερα απο 2 δεν τα λες και τίποτα.
-
Ο χρήστης rainbowrider έγραψε:
Αγαπητοί φίλοι καλημέρα,
θα ήθελα να σας παραθέσω την παρακάτω προσωπική ιστορία 'πόνου' και παράλληλα να ζητήσω από τους ειδικούς τη σχετική βοήθεια - συμβουλές.
Έχω μια Giulietta μοντέλο του 2013 με τα 105 άλογα (βενζίνη). Την αγόρασα με πολύ καημό και μεράκι και ύστερα από πολύ καιρό προσπάθειας, στον οικονομικό τομέα φυσικά. Στο 2ο service- πάντα στην αντιπροσωπεία που την αγόρασα- και μετά από την αλλαγή των λαδιών, έκανα τη σχετική ερώτηση στο μηχανικό 'η επόμενη αλλαγή πότε?' και πήρα την απάντηση μετά από 20.000-25.000 χλμ μιας και τα νέα λάδια που φοράει (Selenia 5-40) είναι σούπερ, δοκιμασμένα, αθάνατα κλπ.
Φυσικά η αφέλεια είναι τις περισσότερες φορές κακό πράγμα και σχεδόν πάντα πληρώνεται.
Έτσι πηγαίνοντας στις 20.000 για αλλαγή, σε άλλο συνεργείο, για καλή μου τύχη, ο μάστορας μόνο που δεν έπαθε εγκεφαλικό!!!!!!, γιατί τα λάδια είχαν καρβουνιάσει και είχαν μείνει πολύ λίγα (αν και ούτε το λαμπάκι δεν είχε ανάψει, ούτε η θερμοκρασία είχε ανέβει ποτέ).
Μου έβαλε για 3 ημέρες ένα λάδι της σειράς για να ξεπλυθεί μέσα ο κινητήρας και στη συνέχεια αλλάξαμε τα λάδια με την εκτίμηση και την ελπίδα ότι μάλλον την είχα γλυτώσει.
Προχθές, ελέγχοντας τη στάθμη είδα πως έλειπε μια μικρή ποσότητα (ήταν περίπου 200 ml) και πηγαίνοντας στο συνεργείο, ο μηχανικός το μόνο που μου είπε, φυσιολογικά, είναι να το ελέγχω και από εκεί και πέρα θα δούμε.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής:
α. Μετά από όλα αυτά, παίζει να έχει σοβαρή ζημιά ο κινητήρας και εάν ναι τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση?
β. Εάν έχει ζημιά, το κόστος επισκευής που κυμαίνεται πάνω-κάτω?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την υπομονή σας.Οπως καταλαβες απο τις αναλυσεις ειδικων πηγες και πεταξες λαδια ολοκαινουρια. Εγω πλεον δεν θα ξανα αλλαξω λαδια ποτε.
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Eπειδή σε ένα αποδεδειγμένα ελεύθερο forum, όπως αυτό που βρισκόμαστε, είναι ωραίο που μπορούμε και μιλάμε ελεύθερα ανταλλάσσοντας απόψεις, (για όσο ακόμα μας επιτρέπεται),
Βάλε κάποιον που ξέρει αγγλικά να σου μεταφράσει τι γραφει αυτό που έβαλες και σύγκρινε με αυτό που έγραψες.Θα βρεις κάποιες διαφορές.Οχι πολλές αλλά αλλάζουν το νόημα και ίσως να μην έπρεπε να χαρεις πολύ.
Για πες...
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
A!!ο κινητηρας θέλει 6,5quarts στην αλλαγή ,οπότε τα λιγότερα απο 2 δεν τα λες και τίποτα.Συμπλήρωσε το 30% της χωρητικότητας του λαδιού, σιγά το πράμα τώρα...
-
Προδιαγραφή:
(Aπό το TUNDRA TALK.NET)
'In the truck's manual. On pg. 466 it states at operating temp. check oil level to get a correct reading. On pg. 374 states oil consumption is max 1.1qt per 600 miles'.
Άρα, είναι κανονική η κατανάλωση λαδιού, (έως χαμηλή), για τον συγκεκριμένο κινητήρα, V8, 4,7 l, στα συγκεκριμένα μίλια.
Απόδειξη: ο κάτοχος δεν διατυπώνει κανένα παράπονο σχετικά.
-
Φυσικά, εδώ εμφανίζεται ένα στρατηγικό πλεονέκτημα των polyolesters, αν θέλει κανείς να το ακολουθήσει.
Και αυτό είναι η δυνατότητα ανανέωσης με την 'μέθοδο' της συμπλήρωσης, όποτε και αν αυτή απαιτείται, σε τόσο μακροχρόνια διαστήματα, (που είναι βέβαιο πως θα απαιτηθεί).
Μάλιστα, υπήρξε και σχετική καμπάνια στις Η.Π.Α. από κατασκευαστή λιπαντικών polyolesters, ο οποίος πρότεινε, για τα επαγγελματικά αυτοκίνητα εταιρειών, με την χρήση των λιπαντικών αυτών, να μην αλλάζουν ποτέ λάδι, αλλά μόνο να συμπληρώνουν και να αλλάζουν φίλτρο, (με την αλλαγή φίλτρου, να θεωρείται κρίσιμης σημασίας, τόσο ως προς την συχνότητα όσο και ως προς την ποιότητα).
-
Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
Ωραια,το διαβασα.......απαντησε μου τωρα σε αυτο που ρωταω με ενα ΝΑΙ/ΟΧΙ
Επιτακτικότητες;
Ενταξει καταλαβα........οτι να'ναι!!!!!!
-
Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
Προδιαγραφή:(Aπό το TUNDRA TALK.NET)
'In the truck's manual. On pg. 466 it states at operating temp. check oil level to get a correct reading. On pg. 374 states oil consumption is max 1.1qt per 600 miles'.
Άρα, είναι κανονική η κατανάλωση λαδιού, (έως χαμηλή), για τον συγκεκριμένο κινητήρα, V8, 4,7 l, στα συγκεκριμένα μίλια.
Απόδειξη: ο κάτοχος δεν διατυπώνει κανένα παράπονο σχετικά.
Το κάνεις πάλι.Αλλο σου λέμε άλλο καταλαβαίνεις.Ετσι δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε όμως.Ο Super@T πχ το κατάλαβε.
Ασε που αν ήταν φυσιολογική η κατανάλωση όπως λες τότε κάθε 3500μίλια θα είχες κάνει μια ολική αλλαγή λαδιών απλά συμπληρώνοντας . -
Tα υπόλοιπα βρείτε τα μόνοι σας!
Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας!
Ο αφελής οδηγός