Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2 Καινούργια Λάστιχα, Σε ποιον άξονα μπαίνουν?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. 2 Καινούργια Λάστιχα, Σε ποιον άξονα μπαίνουν?
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 8 / 10
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    26
    189
    869
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      astra_n last edited by

      Από το παραπάνω άρθρο για την κλασική αλλαγή των φθαρμένων ελαστικών μπρος-πίσω: 'Since most tiremakers recommend not rotating tires front to rear if there is more than 2/32nds difference in tread depth, this may (especially on FWD vehicles) often eliminate the possibility of ever rotating tires until a complete set of new tires is installed.'

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης nickolas έγραψε:
        Όλα αυτά είναι ...last year.

        Σήμερα, σε περίπτωση δικαστηρίου για τροχαίο, αντιπροσωπεία ή βουλκανιζατέρ που έχει βάλει τα καινούργια ελαστικά μπροστά και αυτά έχουν σημαντική διαφορά φθοράς με τα πίσω, πληρώνει αδρά. Τουλάχιστον στην Αμερική

        http://www.tirereview.com/so-where-do-new-tires-go/

        Οπότε το θέμα έχει φύγει από οδηγίες/συστάσεις κλπ.
        ** Στην Αμερική έχει περάσει στη νομολογία τους.**

        Υγ. Έχω νιώσει υδρολίσθηση πίσω και είναι αρκετά τρομακτικό διότι αν σου φύγει δεν μαζεύεται με τίποτα. Διορθώνεται μόνο με μείωση της ταχύτητας που πάλι πρέπει να γίνει αργά για να μην διαταράξεις το πίσω μέρος. Ελιγμός αποφυγής σε τέτοιες καταστάσεις είναι απλά αδύνατος.

        1)Στα 4wd αυτοκίνητα, προέχει η ακεραιότητα του συστήματος μετάδοσης!
        Εάν αυτό σπάσει καθώς κινείσαι τότε όλα τα άλλα, (άσχημα), θα έρθουν με μαθηματική ακρίβεια και, έτσι, οι προβληματισμοί του 'που είναι καλύτερα να τοποθετηθούν τα καινούργια λάστιχα' χάνουν κάθε νόημα.

        Παρέθεσα χαρακτηριστικό παράδειγμα, (παθόντα), που αποδεικνύει πόσο επικίνδυνη είναι η άγνοια σε αυτό το θέμα.

        Το ότι εμφανίζεται η νομική κοινότητα των Η.Π.Α., (μιας χώρας με ιδιαίτερη παράδοση στο 4χ4), να αγνοεί το γεγονός, μπορεί να αποδοθεί μόνο σε βαθειά άγνοια των εμπλεκομένων στην συγγραφή του άρθρου.

        Ερευνώντας λίγο περισσότερο το θέμα, διαπίστωσα πως οι αναφορές λένε, ότι οι κατασκευαστές των 4x4 αυτοκινήτων, διατυπώνουν αντικρουόμενες απόψεις ανάλογα, προφανώς, με την δομή της μετάδοσης.

        (Λεπτομέρεια: η πρόταση της VW για την τοποθέτηση των καινούργιων ελαστικών εμπρός, στην σειρά επιβατικών με σύστημα SYNCRO, συνεπικουρείται από σύστημα ελεύθερου τροχασμού, κατά την κίνηση προς τα εμπρός).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          2)Πάμε τώρα και στην περίπτωση των αυτοκινήτων 2wd, όπου θα απαντήσω θεωρώντας σαν δεδομένο ότι άλλαξε η στάση/άποψη/θεώρηση των κατασκευαστών, ώστε, ενώ στο παρελθόν πρότειναν τα δύο καινούργια ελαστικά να τοποθετούνται μπροστά, τώρα προτείνουν να τοποθετούνται πίσω.

          Και το στοιχείο αυτό το δέχομαι σαν δεδομένο για χάρη της συζήτησης και όχι επειδή πράγματι διαπίστωσα ότι ισχύει κάτι τέτοιο.

          Ας επιχειρήσω λοιπόν μία αιρετική προσέγγιση, που, κατά την γνώμη μου, απαντάει τι μπορεί να συμβαίνει.

          Δεν θα δεχόμουν τόσο εύκολα ότι σε ένα απλό θέμα όπως αυτό, όπου ανέκαθεν υπήρχε ο απαιτούμενος εξοπλισμός για έρευνα, όλοι συλλήβδην οι κατασκευαστές ελαστικών/αυτοκινήτων είχαν πλανηθεί μέχρι, (πότε να πούμε), το 2000(;).

          Και μετά τους ήρθε η θεία φώτιση η κάτι άλλαξε;

          Θα προτιμήσω την δεύτερη εξήγηση και θα πως εκείνο που άλλαξε είναι η εισαγωγή του ΕSC!

          Η ύπαρξη του ESC σε ένα αυτοκίνητο που βρίσκεται, με το πίσω μέρος, σε κατάσταση υδρολίσθησης, και φθαρμένα ελαστικά, μπορεί, (ίσως), να αποβεί μοιραία.

          Και είναι η εισαγωγή του ESC το εύκολο και φθηνό, (με την γενίκευση του ABS), υποκατάστατο του ακριβού και, μηχανικά, αξιόπιστου 4ws.

          Όπως λέει ο Xριστόφορος Ι. Χατζηκόμης στην διδακτορική διατριβή του:

          'Σύγκριση Δυναμικής Οχήματος με Ηλεκτρονικό Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας (ESC), και Οχήματος με Σύστημα Τετραδιεύθυνσης (4WS)'.(Aπόσπασμα)

          4.2.5. Συνθήκες επέμβασης του ΕSC.

          'Η επέμβαση του ηλεκτρονικού συστήματος ευστάθειας ESC πρέπει να περιορίζεται στον απολύτως αναγκαίο βαθμό.
          Η συχνή επέμβαση του συστήματος ESC προκαλεί αναστάτωση στο μέσο οδηγό, καθώς του δημιουργεί το αίσθημα ότι δεν ελέγχει ο ίδιος πλήρως το όχημα και ότι ένα ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου τον περιορίζει από την πλήρη αξιοποίηση των δυνατοτήτων του οχήματος. Επίσης μπορεί να προκαλέσει υπερθέρμανση και φθορά του συστήματος πεδήσεως του οχήματος , αυξάνει την φθορά των ελαστικών και την κατανάλωση καυσίμου'.

          Συγκρίνοντας το ΕSC με το 4ws συμπεραίνει πως άλλοτε υπερέχει το ένα και άλλοτε το άλλο, όμως δεν αναφέρει τι συμβαίνει σε συνθήκες υδρολίσθησης!

          Να θεωρήσουμε ότι με 4ws, (η τίποτα), τα καινούργια μπαίνουν μπροστά και με ESC πίσω;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            w202-amg last edited by

            Σε έναν βρεγμενο δρομο με ομοιομορφη 'σταθμη' υδατος και κινούμενοι με 80χαω....προλαβαινει το νερο να ξαναμπει μπροστα από τις πισινες ροδες αφου πρωτα το εχουν διωξει οι μπροστινες?Νομιζω πω κατι τετοιο δεν γινεται.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ilias-a last edited by

              Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
              Σε έναν βρεγμενο δρομο με ομοιομορφη 'σταθμη' υδατος και κινούμενοι με 80χαω....προλαβαινει το νερο να ξαναμπει μπροστα από τις πισινες ροδες αφου πρωτα το εχουν διωξει οι μπροστινες?Νομιζω πω κατι τετοιο δεν γινεται.

              σωστη αυτη η παρατηρηση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Μιλάμε για στροφές όπου οι εμπρός και οι πίσω τροχοί ακολουθούν διαφορετικές τροχιές.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  w202-amg last edited by

                  Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
                  Μιλάμε για στροφές όπου οι εμπρός και οι πίσω τροχοί ακολουθούν διαφορετικές τροχιές.

                  Σιγουρα στις στροφες ακολουθουν άλλες τροχιες....αλλα είναι αδυνατον να παθεις υδρολισθηση σε στροφη εκτος αν πας με την ψυχη στο στομα....Υπο βροχη μπαινουμε στην στροφη με λιγοτερα από οσα παμε στην ευθεια ουτε καν με την ιδια ταχυτητα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nickolas last edited by

                    Στην απόλυτη ευθεία δεν καταλαβαίνεις τίποτα. Όταν στρίψεις λίγο το τιμόνι όμως τρως την φρίκη και καταλαβαίνεις ότι δεν έχεις έλεγχο του οχήματος.

                    ...και όχι στις καμπές των εθνικών εγώ δεν κόβω στα 40

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      w202-amg last edited by

                      Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                      Στην απόλυτη ευθεία δεν καταλαβαίνεις τίποτα. Όταν στρίψεις λίγο το τιμόνι όμως τρως την φρίκη και καταλαβαίνεις ότι δεν έχεις έλεγχο του οχήματος.

                      ...και όχι στις καμπές των εθνικών εγώ δεν κόβω στα 40

                      Διαφωνω στην ευθεια συμβαινει ως επι το πλειστον και μαλιστα είναι αρκετα εντονο....ειτε συμβαινει και στις 2 εμπρος ροδες ειτε στη 1 από αυτές....Σε στροφη όπως ειπα για να παθεις υδρολισθηση πρεπει να πας πιο γρηγορα από ότι στην ευθεια.Επισης αν συμβει υδρολισθηση σε έναν από τους δυο τροχους του ιδιου αξονα το αμαξι τεινει να στριψει

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        aikibill last edited by

                        Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:

                        Στην απόλυτη ευθεία δεν καταλαβαίνεις τίποτα. Όταν στρίψεις λίγο το τιμόνι όμως τρως την φρίκη και καταλαβαίνεις ότι δεν έχεις έλεγχο του οχήματος.

                        ...και όχι στις καμπές των εθνικών εγώ δεν κόβω στα 40

                        Διαφωνω στην ευθεια συμβαινει ως επι το πλειστον και μαλιστα είναι αρκετα εντονο....ειτε συμβαινει και στις 2 εμπρος ροδες ειτε στη 1 από αυτές....Σε στροφη όπως ειπα για να παθεις υδρολισθηση πρεπει να πας πιο γρηγορα από ότι στην ευθεια.Επισης αν συμβει υδρολισθηση σε έναν από τους δυο τροχους του ιδιου αξονα το αμαξι τεινει να στριψει

                        Δεν ισχυει αυτο και ιδιαίτερα αν βάλεις τα μάπα λαστιχα στον πισω άξονα. Με τα ίδια χλμ της ευθείας με το που θα μπει το αυτοκίνητο στην στροφή τα πισω χειρότερα λαστιχα χάνουν την σχετική προστασία απο υδρολισθιση που προσφέρει ο μπροστινος άξονας και το αυτοκίνητο αρχίζει να υπερστρεφει.
                        Οσο αφορά την ερώτηση μπροστα η πισω άξονα τα 2 καινούργια η άποψη μου ειναι
                        1 αν τα καινούργια με τα παλιά λαστιχα εχουν πάνω απο 3mm διαφορα στο πέλμα αλλαγη και τα 4.
                        2 αν εχουν εώς 1mm τα καινούργια λαστιχα μπροστα ( στην ουσια γινεται αυτο που γινεται στο rotation)
                        3 αν εχουν 1-3mm διαφορα τα φρέσκα λαστιχα πισω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          w202-amg last edited by

                          Ο χρήστης Aikibill έγραψε:

                          Στην απόλυτη ευθεία δεν καταλαβαίνεις τίποτα. Όταν στρίψεις λίγο το τιμόνι όμως τρως την φρίκη και καταλαβαίνεις ότι δεν έχεις έλεγχο του οχήματος.

                          ...και όχι στις καμπές των εθνικών εγώ δεν κόβω στα 40

                          Διαφωνω στην ευθεια συμβαινει ως επι το πλειστον και μαλιστα είναι αρκετα εντονο....ειτε συμβαινει και στις 2 εμπρος ροδες ειτε στη 1 από αυτές....Σε στροφη όπως ειπα για να παθεις υδρολισθηση πρεπει να πας πιο γρηγορα από ότι στην ευθεια.Επισης αν συμβει υδρολισθηση σε έναν από τους δυο τροχους του ιδιου αξονα το αμαξι τεινει να στριψει

                          Δεν ισχυει αυτο και ιδιαίτερα αν βάλεις τα μάπα λαστιχα στον πισω άξονα. Με τα ίδια χλμ της ευθείας με το που θα μπει το αυτοκίνητο στην στροφή τα πισω χειρότερα λαστιχα χάνουν την σχετική προστασία απο υδρολισθιση που προσφέρει ο μπροστινος άξονας και το αυτοκίνητο αρχίζει να υπερστρεφει.
                          Οσο αφορά την ερώτηση μπροστα η πισω άξονα τα 2 καινούργια η άποψη μου ειναι
                          1 αν τα καινούργια με τα παλιά λαστιχα εχουν πάνω απο 3mm διαφορα στο πέλμα αλλαγη και τα 4.
                          2 αν εχουν εώς 1mm τα καινούργια λαστιχα μπροστα ( στην ουσια γινεται αυτο που γινεται στο rotation)
                          3 αν εχουν 1-3mm διαφορα τα φρέσκα λαστιχα πισω.

                          Δεν μου εχει συμβει ποτε υδρολισθηση στον πισω αξονα,ισως επειδή σε δυνατη βροχη πριν την στροφη παντα κοβω 10-20 χαω και μετα ξαναεπιταχυνω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            aikibill last edited by

                            Εχει τύχει να αλλάξεις 2 μόνο λαστιχα και να βάλεις τα καινούργια μπροστα;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              w202-amg last edited by

                              Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
                              Εχει τύχει να αλλάξεις 2 μόνο λαστιχα και να βάλεις τα καινούργια μπροστα;

                              Όχι αλλα λογω 65αρι προφιλ τρωει τα λάστιχα μπροστα οποτε στην αλλαγη μπροστα πισω,φθανω να εχω καλα λάστιχα εμπρος και μετρια πισω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aikibill last edited by

                                Ποσα mm διαφορα στο πέλμα; Πιστεύω καλό να γινεται το rotation με πολυ μικρη διαφορα mm μπρος πισω ( 1mm).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  w202-amg last edited by

                                  Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
                                  Ποσα mm διαφορα στο πέλμα; Πιστεύω καλό να γινεται το rotation με πολυ μικρη διαφορα mm μπρος πισω ( 1mm).

                                  Εξαρτάται....παλαιοτερα που δεν τα εβαζα +0.2-0.3 μπαρ από ότι ελεγε ο κατασκευαστης εφθανε στο ιδιο λαστιχο μεσα-εξω διαφορα μεχρι και 3 χιλιοστα.....αναλογη διαφορα ειχαν και με τα πισω.
                                  Πλεον που τα βαζω παραπανω πιεση +ότι χρησιμοποιω λάστιχα με πιο σκληρα πλαινα η διαφορα εμπρος-πισω είναι καπου στα 1,5-2 χιλιοστα στην αλλαγη που τα κανω.Αν και πισωκινητο(με 120 αλογα.....)τρωει τα λάστιχα εμπρος.
                                  Σε γενικες γραμμες όμως ,πιθανον λογω μηκους,δεν με προβληματισε ως προς το θεμα της υδρολισθησης,σε ευθεια όταν εμφανίζεται απλα σου λεει κοψε....
                                  Στην Ελλαδα φυσικα εχουμε και δυο νεους τυπους υδρολισθησης....οι 'ραγες' που δημιουργουν τα βαρια οχήματα.....και στα ακρα του δρομου οι λιμνες που δημιουργούνται

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    aikibill last edited by

                                    Τουλαχιστον εσυ έχεις πισωκινητο και άρα υπερστροφικο αυτοκίνητο, το μεγάλο ζήτημα ειναι οτι σε ενα πρόσθιοκινητο αυτοκίνητο βάζοντας τα κακά λαστιχα πισω το κανεις ξαφνικά να εχει υπερστροφικες τάσεις, κάτι για το οποίο δεν ειναι φτιαγμένο και κάτι το οποίο πιθανότατα δεν εχει ξανά αντιμετωπίσει ουτε ξέρει να του αντεπεξέλθει ο οδηγός του.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      aikibill last edited by

                                      ΥΓ 1 παράξενο παντως μου ακούγεται σε πισωκινητο αυτοκίνητο να κρατάνε περισσότερα χλμ τα πισω.
                                      ΥΓ 2 οτι καλύτερα να μπαινει το νέο ζευγάρι ελαστικών πισω δεν σημαίνει και οτι οποίος τα βάλει μπροστα θα αρχίσει να κανει τετακε κάθε 2η στροφή και θα καταλήξει στο ΚΑΤ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • W
                                        w202-amg last edited by

                                        Είναι παραξενο αλλα εξηγειται λογω της μικρης ισχυς +του ότι η γρηγορη οδηγηση περιλαμβανει μονο κλειστες στροφες οπου η μουρη υποφερει λογω του μεγαλου μεταξονιου.
                                        Σε προσθιοκινητο συμφωνω ότι η υπερστροφη είναι θανατος και το εχω γραψει στην σελιδα 2 νομιζω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ένας από τους λόγους που το, (συνεχές, εντός και όχι εκτός δρόμου), 4wd, σώζει ζωές, είναι και η ασφάλεια που προσφέρει στις ακραίες αυτές συνθήκες.

                                          Άλλωστε, στα 'death rates' της IIHS, θα δείτε ότι τα 4wd αυτοκίνητα, σε σχέση με τα 2wd ίδια αυτοκίνητα, έχουν, κατά μέσον όρο, ένα 15% χαμηλότερο συντελεστή, διαφορά που ισούται με αυτή που προκύπτει από την χρήση αερόσακων!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            w202-amg last edited by

                                            Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
                                            Ένας από τους λόγους που το, (συνεχές, εντός και όχι εκτός δρόμου), 4wd, σώζει ζωές, είναι και η ασφάλεια που προσφέρει στις ακραίες αυτές συνθήκες.

                                            Άλλωστε, στα 'death rates' της IIHS, θα δείτε ότι τα 4wd αυτοκίνητα, σε σχέση με τα 2wd ίδια αυτοκίνητα, έχουν, κατά μέσον όρο, ένα 15% χαμηλότερο συντελεστή, διαφορά που ισούται με αυτή που προκύπτει από την χρήση αερόσακων!

                                            Ναι αλλα κοστιζει τοσο στο εργοστασιο οσο και στον καταναλωτή οποτε και δεν εφαρμόζεται.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 8 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr