-
Αυτήν όμως μπορείς να την αγοράσεις και να την συντηρήσεις.
Εδιτ: Όχι την συγκεκριμένη, απλά αυτής της κατηγορίας και όχι 911 πχ.
-
Μπορεί να θέλει να βάλει και δυο φίλες του ακόμα μέσα ο ανθρωπος!
-
Yπάρχει και αυτή η επιλογή σε Αλφα. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7590820/ Σβέλτο και ντιζαινάτο!!
Και απο ιδιώτη γυναίκα! Γυναίκα?....Καλά δε πειράζει..... http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7647601/
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Πάντως αν η Brera περνάει τους ελέγχους....δεν βρίσκω λόγο γιατί όχι?Γιατι σημερα περναει και σε 1 χρονο σπαει π.χ. επειδη της εχουν αλλαξει τα φωτα, την εχουν καβαλησει 100, κανεις δεν ανοιξε ποτε καπω.. Σπαστηρι να ευχαριστιουνται οι δημοσιογραφοι. Στο λεω γω που 19 χρονων εκοβα βολτες με δημοσιογραφικο leon cupra..
-
Δεν διαφωνώ αλλά από την άλλη η τιμή είναι πρόκληση . Να προσθέσω στην αναζήτηση του φίλου Ροκο και ΤΤ
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-
Αρκετα ειναι, οχι προκληση πιστευω και με το ρισκο που θα παρει. Το TT εγραψε δε τον ενδιαφερει.. το scirocco ειναι λιγο, μπροστα σε αλλα που κοιταει.. η δικια μου αποψη.
-
Ο χρήστης Thanoss έγραψε:
Γεια σας κι από μένα.Ψάχνω να αγοράσω ένα αυτοκίνητο που κατά κύριο λόγο ως σκοπό θα έχει να με ενθουσιάζει όταν το οδηγώ και όταν το κοιτάω καθώς το κλειδώνω φεύγοντας.
- Δεν θα κάνει πολλά χιλιόμετρα οπότε δεν με ενδιαφέρει το θέμα βενζίνη/πετρέλαιο.
- Δεν θα ήθελα να πληρώνω πολλά λεφτά σε τέλη κυκλοφορίας και φόρους πολυτελείας, οπότε θα έβαζα ως όριο τα 2.000cc +-
- Ιδανικά θα διέθετα 15.000, αλλά μπορώ να φτάσω τα 20.000 για κάτι που (υποκειμενικά) αξίζει.
Τα αυτοκίνητα που βλέπω μέχρι στιγμής:
AR Brera 1750cc - 2200cc του 08-09.
BMW 320 Cabrio του 09-10.
AR GT 1800cc του 10.AR Mitto QV του 12 και πάνω.
AR Giulietta του 14-15.
Audi A3 S-line του 12 και πάνω.Τα αυτοκίνητα που γράφω πιο πάνω είναι με σειρά προτίμησης με τελείως υποκειμενικά κριτήρια.
Έχετε άλλες προτάσεις; Τι λέτε για τη λίστα μου;
Ευχαριστώ!
H Brera 1750 είναι γρήγορη και στριφτερή, χωρίς να είναι πολύ σπορ.
Την Ε93 ξέχνα την. Πολύ πιο βαριά από το την Ε92 (κουπέ) και άρα πιο αργή και πλαδαρή. Η κουπέ 320 είναι καλοστημένη και ποιοτική, αλλά δεν έχει πολύ γκάζι, χωρίς να σημαίνει ότι είναι αργή.
Η GT είναι ωραίο αυτοκίνητο, με καλό γκάζι και στρίψιμο (πιο σπορ από την Brera), αλλά πρέπει να πας στην δίλιτρη. Η 1800 είναι οριακή για σπορ οδήγηση.
Mito, μικρό GTi, δεν συγκρίνεται με τα άλλα.
Η Giulietta είναι το πιο σπορτίβ μικρομεσαίο hatch, αλλά δεν συγκρίνεται με GT ή Brera.
Ξέχνα τον κουβά της Audi. Δεν προσφέρει τίποτα παρά μόνο μαλακά πλαστικά. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αρκετα ειναι, οχι προκληση πιστευω και με το ρισκο που θα παρει. Το TT εγραψε δε τον ενδιαφερει.. το scirocco ειναι λιγο, μπροστα σε αλλα που κοιταει.. η δικια μου αποψη.Όντως δεν με ενδιαφέρει το ΤΤ και συμφωνώ για το σιρόκο.
Η τιμή της 1750 δεν ειναι πρόκληση. Η Τιμή της 2200 όμως ειναι!Αυτο που λέτε για το ρίσκο δεν ισχύει όμως για όλα τα μεταχειρισμένα σπόρ αμάξια;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γεια σας κι από μένα.
Ψάχνω να αγοράσω ένα αυτοκίνητο που κατά κύριο λόγο ως σκοπό θα έχει να με ενθουσιάζει όταν το οδηγώ και όταν το κοιτάω καθώς το κλειδώνω φεύγοντας.
- Δεν θα κάνει πολλά χιλιόμετρα οπότε δεν με ενδιαφέρει το θέμα βενζίνη/πετρέλαιο.
- Δεν θα ήθελα να πληρώνω πολλά λεφτά σε τέλη κυκλοφορίας και φόρους πολυτελείας, οπότε θα έβαζα ως όριο τα 2.000cc +-
- Ιδανικά θα διέθετα 15.000, αλλά μπορώ να φτάσω τα 20.000 για κάτι που (υποκειμενικά) αξίζει.
Τα αυτοκίνητα που βλέπω μέχρι στιγμής:
AR Brera 1750cc - 2200cc του 08-09.
BMW 320 Cabrio του 09-10.
AR GT 1800cc του 10.AR Mitto QV του 12 και πάνω.
AR Giulietta του 14-15.
Audi A3 S-line του 12 και πάνω.Τα αυτοκίνητα που γράφω πιο πάνω είναι με σειρά προτίμησης με τελείως υποκειμενικά κριτήρια.
Έχετε άλλες προτάσεις; Τι λέτε για τη λίστα μου;
Ευχαριστώ!
H Brera 1750 είναι γρήγορη και στριφτερή, χωρίς να είναι πολύ σπορ.
Την Ε93 ξέχνα την. Πολύ πιο βαριά από το την Ε92 (κουπέ) και άρα πιο αργή και πλαδαρή. Η κουπέ 320 είναι καλοστημένη και ποιοτική, αλλά δεν έχει πολύ γκάζι, χωρίς να σημαίνει ότι είναι αργή.
Η GT είναι ωραίο αυτοκίνητο, με καλό γκάζι και στρίψιμο (πιο σπορ από την Brera), αλλά πρέπει να πας στην δίλιτρη. Η 1800 είναι οριακή για σπορ οδήγηση.
Mito, μικρό GTi, δεν συγκρίνεται με τα άλλα.
Η Giulietta είναι το πιο σπορτίβ μικρομεσαίο hatch, αλλά δεν συγκρίνεται με GT ή Brera.
Ξέχνα τον κουβά της Audi. Δεν προσφέρει τίποτα παρά μόνο μαλακά πλαστικά.Όσο βλέπω το GT, αναρωτιέμαι μήπως θα ήταν σωστό να το παραβλέψω τελείως και να κοιτάω και για 159 tbi. Μου φαίνεται πιο όμορφο.
Εχεις δίκιο για το μίτο.
Η Giulietta μου αρέσει πιο πολυ εμφανισιακά απο GT.
Το 320 Cabriο το αναφέρω καθαρά για λόγους αισθητικής. Σε αυτά τα χρήματα ειναι (μαζι με α5)απο τα πιο όμορφα καμπριο.
Σχετικά με τη brera, σκέφτομαι κάποιο 2200 για οικονομικούς καθαρά λόγους.
-
Ρισκο υπαρχει παντα στο μεταχειρισμενο, μαλιστα σε αλλο θεμα ετυχε και να συζηταμε σημερα. Το θεμα ειναι οτι ακομα και στα ρισκα, υπαρχουν ρισκα και ΡΙΣΚΑ...
Αν παντως εχεις 15-20 στην ακρη και παρεις μια brera 2200 ειναι μια συντηρητικη και σωστη κινηση σα μεταχεισμενο.. εχεις λεφτα στην ακρη ν αντιμετωπισεις τ οτιδηποτε και παιρνεις πολυ αμαξι στα χρηματα της. Καλο ειναι να μη παιρνεις μεταχειρισμενο εξαντλωντας ολο το μπατζετ. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ρισκο υπαρχει παντα στο μεταχειρισμενο, μαλιστα σε αλλο θεμα ετυχε και να συζηταμε σημερα. Το θεμα ειναι οτι ακομα και στα ρισκα, υπαρχουν ρισκα και ΡΙΣΚΑ...
Αν παντως εχεις 15-20 στην ακρη και παρεις μια brera 2200 ειναι μια συντηρητικη και σωστη κινηση σα μεταχεισμενο.. εχεις λεφτα στην ακρη ν αντιμετωπισεις τ οτιδηποτε και παιρνεις πολυ αμαξι στα χρηματα της. Καλο ειναι να μη παιρνεις μεταχειρισμενο εξαντλωντας ολο το μπατζετ.Συμφωνώ απόλυτα για το budget.
Άρα λες οτι οταν ψάχνεις μεταχειρισμένο σπορ αμάξι το ρίσκο αυξάνεται, ή οταν ψάχνεις μεταχειρισμένο σπορ α ρομεο αυξάνεται ακομα περισσότερο ; -
Ο χρήστης Thanoss έγραψε:
Όσο βλέπω το GT, αναρωτιέμαι μήπως θα ήταν σωστό να το παραβλέψω τελείως και να κοιτάω και για 159 tbi. Μου φαίνεται πιο όμορφο.Όπως αγαπάς. Πάντως οδηγικά είναι ΠΟΛΥ καλή η GT.
Το 320 Cabriο το αναφέρω καθαρά για λόγους αισθητικής. Σε αυτά τα χρήματα ειναι (μαζι με α5)απο τα πιο όμορφα καμπριο.
Έχω την κλειστή 330 κουπέ και έχω οδηγήσει και την ανοιχτή. Έχουν διαφορά... Μεγάλη!
Σχετικά με τη brera, σκέφτομαι κάποιο 2200 για οικονομικούς καθαρά λόγους.
Δεν είναι καθόλου κακό μοτέρ. Απλά δεν έχει την δύναμη του 1750.
-
Προσπαθω απλα να σε αποτρεψω πασει θυσια απο τη λευκη tbi.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Προσπαθω απλα να σε αποτρεψω πασει θυσια απο τη λευκη tbi.mission accomplished!
-
Εχεις παντως ενα πολυ ευχαριστο διλημμα-τριλλημα αυτη τη στιγμη, σε ζηλευω με τη καλη εννοια
-
Καποτε οχι πολυ καιρο , ειχα μπει σε ενα διλημμα με 18 χιλ που ειχα . Ξερεις ποιο ηταν Thanoss?....
Corvette C5 η τιποτα. Η παιρνεις ενα ακομα καλυτερο η δεν παιρνεις και συμβιβαζεσαι με υποδεεστερα αυτοκινητα.
Δε ξερω. Απλα ερεθισματα σου δινω τωρα.
Εσυ επιλεγεις.
Εγω το μετανιωσα που δεν το πηρα. -
Κοιτα αμα θες ζεις και σε σκηνη και απ εξω f430.. δεν ειναι λογικη αυτη ομως
-
Εδώ είσαι:
http://www.car.gr/used-cars/bmw/116.htm ... &postcode=Διάλεξε όποια θες
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Εδώ είσαι:
http://www.car.gr/used-cars/bmw/116.htm ... &postcode=Διάλεξε όποια θες
Τι κακό σου έκανε ο άνθρωπος και του προτείνεις πετρελαιοκίνητο μικρομεσαίο αραμπα;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εδώ είσαι:
http://www.car.gr/used-cars/bmw/116.htm ... &postcode=Διάλεξε όποια θες
Τι κακό σου έκανε ο άνθρωπος και του προτείνεις πετρελαιοκίνητο μικρομεσαίο αραμπα;
Η λίστα έχει και βενζινοκινητα (δεν τα διαχωρισα στο φίλτρο)
Απείρως καλύτερο οδηγικα από τη βρερα.
Sent from my E6853 using Tapatalk
Γνώμες για αγορά σπορ μετ/νου αυτοκινήτου ως €20.000 +-