-
ξαναμίλα με τα κεντρικά και πες τους οτι δεν δέχονται κωδικούς και λοιπές παπ@ριές.......
-
http://www.pronews.gr/portal/20160325/a ... ompact-suv
-
http://www.zougla.gr/automoto/news/agor ... ne-hyundai
να δω μελλοντικά συγκριτικά με την αφρόκρεμα της παγκόσμιας αυτοκίνησης και τί στον κόσμο!!! -
Πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά την προηγούμενη εβδομάδα. Μίλησα με τον ίδιο που είχα μιλήσει και την πρώτη φορά και η απάντηση που πήρα ήταν λίγο πολύ η ίδια. Το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται. Του είπα κι εγώ ορισμένα πραγματάκια και τον ζόρισα λίγο. Του είπα ότι εμείς σε ένδειξη εμπιστοσύνης σας δώσαμε ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ τα χρήματα, τόσο για την αγορά του αυτοκινήτου, όσο και τα 1000 ευρώ για το δωρεάν σέρβις. Τόσο εμείς όσο και η HYUNDAI συμφωνήσαμε και υπογράψαμε ότι θα μας παρέχει δωρεάν σέρβις στο αυτοκίνητο ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ και τώρα 9-10 χρόνια μετά αθετούν την υπογραφή τους. Εάν, μέχρι να λυθεί το πρόβλημα, το αυτοκίνητο μείνει στο δρόμο και αιτία είναι κάποιο ανταλλακτικό το οποίο γίνεται στα πλαίσια του δωρεάν σέρβις, θα μας καλλύψει η HYUNDAI? Η απάντηση είναι ότι έχω δίκιο αλλά δεν μπορεί να μου εγγυηθεί ότι θα μας καλύψει η εταιρία και μάλιστα, μου είπε ότι κάνω εικασίες.
Εγώ τότε 'φόρτωσα' λίγο και ζήτησα να μιλήσω στον άνθρωπο που βρίκεται εντός του κτηρίου με τη υψηλότερη θέση στην εταιρία. Με σύνδεσαν στον εμπορικό διευθυντή ο οποίος πρωί πρωί ήταν λέει σε meeting. Άφησα τα στοιχεία μου σε μια κοπέλα και έκλεισα.Αυτά σε γενικές γραμμες. Δεν με έχει πάρει κανείς τηλέφωνο αυτές τις 3-4 εργάσιμες που πέρασαν. Τόσα πολλά προβλήματα και εκκρεμότητες έχουν επιτέλους αυτοί οι εμπορικοί διευθυντές και δεν απαντούν σε τηλεφωνήματα πελατών? Αυτό είναι το after service τους?
Το θέμα για μένα δεν είναι το να πάω να κάνω το service στο Ρεθυμνο. Αν μου έλεγαν πήγαινε την τάδε του μήνα θα πήγαινα. Το θέμα είναι ότι, σύμφωνα με τα δικά τους λεγόμενα, τα δωρεάν σερβις τα έχει σταματήσει εδώ ο τοπικός έμπορος εδώ και 6-7 μήνες. Είναι δυνατόν, τόσους μήνες να έχουν τα χρήματα και να μην μπορούν να βρουν τον λογιστικό ή άλλο τρόπο να τα στείλουν για να συνεχιστούν τα σέρβις? 7 μήνες!!!!! Επίσης το θέμα μου είναι επίσης ότι ο πατέρας μου να ναι καλά είναι 80 χρονών. Είναι πολύ καλός και προσέχει. Όσο πιθανό ή απίθανο κι αν είναι τι θα γίνει αν μείνει στο δρόμο? Ο ίδιος φοβάται και συνέχεια μου λέει να ρωτήσω πόσο κάνει το σερβις να το πληρώσει για να έχει το κεφάλι του ήσυχο. Να ξεχάσω λοιπόν το δωρεάν σέρβις και να του πώ να πάει να πληρώσει? Τους τελείωσαν τα 1000 ευρώ?
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
ξαναμίλα με τα κεντρικά και πες τους οτι δεν δέχονται κωδικούς και λοιπές παπ@ριές.......αυτό το έκανες;;;
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
ξαναμίλα με τα κεντρικά και πες τους οτι δεν δέχονται κωδικούς και λοιπές παπ@ριές.......
αυτό το έκανες;;;
Όλη η συνομιλία με τα κεντρικά έγινε φίλε. Το έγραψα πρώτο πρώτο!!!
-
Δε ξέρω τι με έπιασε. Χθες λέω, βρε δεν παίρνω κι ένα τηλέφωνο στα... Χανιά? Πήρα λοιπόν και ως εκ θαύματος, μου είπαν ότι αν θέλω μπορώ να πάω εκεί να κάνω το σέρβις. Πήγα σήμερα το πρωί και με εξυπηρέτησαν μια χαρά οι άνθρωποι. Στα Χανιά δηλαδή, η κεντρική αντιπροσωπία Ελλάδος, πληρώνει κανονικά τα δωρεάν σέρβις. Στους άλλους 3 νομούς όχι.
Του χρόνου, ποιος ξέρει, μπορεί να ανέβω Αθήνα.
Η κεντρική διοίκηση΄πάντως για μένα, είναι επιεικώς απαράδεκτη. Κρίμα!!! -
Σύμφωνα με αυτό το άρθρο: http://www.autoblog.gr/2016/04/20/se-ne ... hn-ellada/ ο όμιλος Βασιλάκη υπέγραψε προσύμφωνο συνεργασίας με τον όμιλο Δάβαρη και αποκτά το πλειοψηφικό πακέτο 70%. Γνώμη μου είναι πως ο Δάβαρης με την πολιτική που εφάρμοσε, με την εμμοννή στην εισαγωγή συγκεκριμένων μόνο μοντέλων, εξοπλιστικών εκδόσεων και κινητηρων, σε συνδυασμό και με την οικονομική κρίση πάντα, έχει μεγάλη ευθύνη για την πτώση των πωλήσεων αλλά και της ποιότητας των υπηρεσιών after sales. Μακάρι με αυτό το deal αν ολοκληρωθεί να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο για τους καταναλωτές...
-
Καλό θα είναι να ολοκληρωθεί η συμφωνία και να περάσει η εταιρία σε νέους ιδιοκτήτες, ειδικά στους συγκεκριμένους για τους οποίους έχω καλή άποψη.
Νομίζω θα ενισχυθεί η εικόνα και οι πωλήσεις στην Ελλάδα και το αξίζουν γιατί έχουν καλά προϊόντα.... -
εχθές σε συζήτηση με ανθρώπους που ασχολούνται με τον κλάδο,μου είπαν οτι ο Βασιλάκης σε πρωτη φάση θέλει να φέρει ΟΛΗ την γκάμα της hyundai στην χώρα μας και αναλόγος των πολιτικοικονομικών εξελίξεων,θα αποφασίσει για τα genesis!!!
προσωπικά το θεωρώ πολύ αισιόδοξο σενάριο..... -
Μακάρι είναι εξαιρετικά τα genesis
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Μακάρι είναι εξαιρετικά τα genesisSent from my Nexus 5X using Tapatalk
δεν διαφωνώ αλλά ας δούμε πρώτα τα εξαιρετικά tucson,sonata,i40 και έχουμε λαμβάνειν για τα genesis....
-
και να την φέρει, θα αργήσει να φτάσει τα παλιά καλά μερίδια της αγοράς. ααααν τα πλησιάσει κιόλας.
-
Ο χρήστης edmond έγραψε:
και να την φέρει, θα αργήσει να φτάσει τα παλιά καλά μερίδια της αγοράς. ααααν τα πλησιάσει κιόλας.Προσωπικα δεν με ενδιαφερουν τα μεριδια αγορας αλλα οι επιπλεον αξιολογες επιλογες που θα εχω σαν υποψηφιος αγοραστης.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
και να την φέρει, θα αργήσει να φτάσει τα παλιά καλά μερίδια της αγοράς. ααααν τα πλησιάσει κιόλας.
Προσωπικα δεν με ενδιαφερουν τα μεριδια αγορας αλλα οι επιπλεον αξιολογες επιλογες που θα εχω σαν υποψηφιος αγοραστης.
ναι ρε συ, όμως δεν θα φέρει την γκάμα για να κάνεις μόνο εσύ μια περατζάδα για να δεις τι επιλογές έχεις.
θα αναθερμάνει ο κόσμος το ενδιαφέρον για την φίρμα? -
Εφόσον τα νέα μοντέλα της Hyundai είναι ανταγωνιστικά η λογική λέει πως θα αυξηθεί και πάλι το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Άλλωστε μην ξεχνάμε πως ένας από τους κυριότερους λόγους που μειώθηκαν οι πωλήσεις της φίρμας ήταν τα προβλήματα της αντιπροσωπείας και όχι η απαξίωση του προϊόντος στη συνείδηση του καταναλωτή. Αν ο υποψήφιος αγοραστής ξέρει πως απο εδώ και στο εξής θα έχει διαθέσιμες όλες τις επιλογές για όλα τα μοντέλα λογικα θα δείξει και πάλι ενδιαφέρον. Σίγουρα οι καιροί είναι δύσκολοι και πολλές φορές η αναθέρμανση της εμπιστοσύνης δεν είναι εύκολη, το αποτέλεσμα όμως θα φανεί με το καιρό. Το μόνο σίγουρο είναι πως πρόκειται για θετική εξέλιξη και είναι κάτι που έπρεπε να έχει γίνει από καιρό.
-
Δυστυχώς ενώ η γκάμα HYUNDAI KIA περιλαμβάνει πολύ αξιόλογα και ανταγωνιστικά αυτοκίνητα, όπως το Tucson και spotrage, οι κινητήρες τους έχουν μείνει πολύ πίσω.
Σε όλα τα τεστ που έχω δει ενώ σε όλα είναι πολύ καλά μιλούν για υπερβολική κατανάλωση και υπερβολικό θόρυβο του κινητήρα. -
Ο χρήστης antonis papas έγραψε:
Δυστυχώς ενώ η γκάμα HYUNDAI KIA περιλαμβάνει πολύ αξιόλογα και ανταγωνιστικά αυτοκίνητα, όπως το Tucson και spotrage, οι κινητήρες τους έχουν μείνει πολύ πίσω.
Σε όλα τα τεστ που έχω δει ενώ σε όλα είναι πολύ καλά μιλούν για υπερβολική κατανάλωση και υπερβολικό θόρυβο του κινητήρα.Επρεπε να βρουν να γραψουν και κατι αρνητικο,αλλιως θα ηταν οι κορυφαιες προτασεις τις αγορας!!!! παραδοσιακα οι κινητηρες τους δεν φημιζονται ως ενεργοβοροι και ειδικα οι τελευταιας γενιας ειναι απο τους πιο ησυχους και ραφιναρισμενους τις αγορας.
-
Εντάξει δεν είναι και έτσι.
Αντιγράφω από το Ελληνικό σάιτ της ΚΙΑ για το SPORTAGE 4X2 1.7 diesel που είναι και αυτός που ενδιαφέρει περισσότερο.1.7D 2WD
Kαύσιμο
DieselΚυβισμός (κ.εκ.)1.685
Μέγιστη ισχύς (ps / σ.α.λ)115 / 4.000
Μέγιστη ροπή (Kg.m / σ.α.λ.) 26,5 / 2.000Μέγιστη ταχύτητα (km/h) 173
Επιτάχυνση 0-100 km/h (sec) 12,3
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ
Μικτός κύκλος (lt/100km)5,3
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 139 -
Παντως οφειλουμε ολοι να παραδεχτουμε οτι εχουν μεινει πισω οι κινητηρες της εναντι των αλλων κατασκευαστων, οσον αφορα τα νουμερα-επιδοσεις τουλαχιστον.
Τι εχει να ζηλεψει ο κινητηρας αυτος απο αυτον του QQ 1.6 dci...
Με 130 αλογα, 32,6 κιλα ροπης, με 0-100 λιγο πανω απο τα 10 sec και ολα αυτα απο 1600 κ.εκ.
ή ακομα καλυτερα της Opel για το Μokka 1.6 CDTi,
Με 136 αλογα, 32,6 κιλα ροπης επισης και 0-100 παρομοιο. επισης απο 1600 κ.εκ.Παντως συναδελφος που εψαχνε για αγορα και εχει ηδη ΚΙΑ CEED 10-15 ετιας, οταν ειδε τα KIA τζιπακια ξενερωσε απιστευτα απο αυτα τα χαρακτηριστικα κινητηρα που ειχαν... πλεον στρεφεται προς QQ...
HYUNDAI FORUM