-
Πολύ σωστό αυτό που γράφεις για τις γωνίες προσέγγισης / διαφυγής....
Χαρακτηριστικό παράδειγμα το panda 4x4 που αν και χαμηλότερο από άλλα, έχει καλύτερες δυνατότητες!! -
Απλα σε ευθειες με λασπες και ροδιες, το panda θα γρατζουναει κατω..
Και μην ξεχασω την προστασια του αυτοκινητου απο κατω, που απο τα νεα αμαξια, ελαχιστα διαθετουν σιδερενια ποδια..
-
Λοιπόν crossover είναι και τα SUV ;
Παρά τη γκρίνια και τη μουρμούρα,
μια ματιά μόνο στα πρώτα τόπικ της λίστας του φόρουμ μαρτυρά πως
τα διάφορα μοντέλα SUV συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον.Δε μιλάμε για τις αυξανόμενες πωλήσεις και τις ολοένα και περισσότερες προτάσεις στην κατγορία.
Καλώς ή κακώς
τα SUV είναι τα νέα πολυμορφικά.
Και όχι μόνο, αλλά πολύ περισσότερο από αυτά.Δε θα πρέπει να μάς ξενίζει.
Σε λίγο καιρό θα κοιτάζουμε τις μικρές ροδίτσες των καθημερινών αυτοκινήτων που είχαμε.
Τα στάνταρντ πλέον έχουν αλλάξει,
Και ο κόσμος δεν κοιτάει μόνο τα SUV για τις δυνατότητες offroad. -
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Ας μας πει για παράδειγμα ο Αλέξανδρος για το discovery. Εάν ο κατοχος του δεν είναι άνω του 1.80 το σκαλοπάτι το χρειάζεται καθώς περνούν τα χρόνια!Είναι ψηλό είναι η αλήθεια. Από κάποια ηλικία και μετά ίσως κουράζει.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Όπως είχα γράψει και παλιότερα, η φάση με τα SUV και την απόσταση από το έδαφος μου θυμίζει την εξέλιξη των κινητών. Τα κινητά ξεκίνησαν τεράστια για να φτάσουν σε κάποια φάση να γίνουν μιρκοσκοπικά και δύσχρηστα, για να ξαναφτάσουμε τώρα σε συσκευές 5.5 - 6 ιντσών. Έτσι και τα καθημερινά αυτοκίνητα ξεκίνησαν από αποστάσεις 20 εκατοστών (π.χ. τα παλιά Lada, Renault 5 κλπ) για να φτάσουν στην πορεία στα 10-12 εκατοστά και σήμερα πλέον να ξαναγυρνάμε στα 18-20 εκατοστά απόσταση από το έδαφος. Προφανώς ο λόγος για αυτή την εξέλιξη είναι ένας συνδυασμός αναγκών και μόδας.Προσωπικά, δεν ξέρω πόσο 'ανάγκη' είχα ένα ψηλότερο αυτοκίνητο, παρόλα αυτά μου δίνει μια σχετική σιγουριά κάθε φορά που συναντάω μια λακούβα, στάσιμα νερά, ή χρειάζεται να κινηθώ σε έναν χωματόδρομο.
Τα περισσότερα αυτοκίνητα παραμένουν χαμηλά και ειλικρινά ο περισσότερος κόσμος δεν χρειάζεται ένα ψηλό με τα μειονεκτήματα του εντός δρόμου. Το ότι τα Crossovers γνωρίζουν άνθιση είναι περισσότερο θέμα μόδας.
-
Ο χρήστης makwolf έγραψε:
VW Tiguan 190 mm. Το καινουριο 200 mm.
New Hyundai Tucson 172 mm
Fiat 500x 4x4 179 mm
VW Golf Alltrack 4motion 175 mm
Renault Kadjar dci 4x4 εργοστασιακα 200 mm. Μετρημενα απο autobild 4x4 160 mm.
Nissan qashqai 180 mm
Jeep Renegade 1.4 Multiair 170 ps 4x4 200 mm
Opel Mokka 1.6 CDTi 4x4 160 mm
BMW X1 xdrive 20d Auto 183 mm
Mitsubishi ASX 1.6 Di-D AWD 180 mm
Honda CR-V 1.6 I dtec 170 mm
SUZUKI VITARA 1.6 D 4X4 185 mm
suzuki sx4 s-cross 170 mm
DACIA Duster 1.5 dci 4x4 210 mm
DACIA sandero stepway 200 mm
HONDA HR-V 170 mm
MINI countryman 1.6 cooper D 160 mm
NISSAN juke 180 mm
FIAT panda 4x4 cross multijet 160 mm
SUZUKI JIMNY 190 mm
TOYOTA Land Cruiser 205 mm
Daihatsu terios 200 mm
LADA niva 224 mm
SUBARU forester 205 mm
SUZUKI Grand Vitara 200 mm
JEEP Patriot 205 mm
Mitsubishi outlander 215 mm
TOYOTA rav4 190 mm
SUZUKI IGNIS 170 mmΕνας πινακας με τις αποστασεις απο το εδαφος των περισσοτερων SUV/crossover, παλιων και νεων. Μεγαλο ρολο παντως παιζουν και οι γωνιες προσεγγισεις, ραμπας και αποφυγης και το ειδος τετρακινησης που εχει καθε αυτοκινητο..
Πολύ χρήσιμο ποστ makwolf!
Εύγε! -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Όπως είχα γράψει και παλιότερα, η φάση με τα SUV και την απόσταση από το έδαφος μου θυμίζει την εξέλιξη των κινητών. Τα κινητά ξεκίνησαν τεράστια για να φτάσουν σε κάποια φάση να γίνουν μιρκοσκοπικά και δύσχρηστα, για να ξαναφτάσουμε τώρα σε συσκευές 5.5 - 6 ιντσών. Έτσι και τα καθημερινά αυτοκίνητα ξεκίνησαν από αποστάσεις 20 εκατοστών (π.χ. τα παλιά Lada, Renault 5 κλπ) για να φτάσουν στην πορεία στα 10-12 εκατοστά και σήμερα πλέον να ξαναγυρνάμε στα 18-20 εκατοστά απόσταση από το έδαφος. Προφανώς ο λόγος για αυτή την εξέλιξη είναι ένας συνδυασμός αναγκών και μόδας.Προσωπικά, δεν ξέρω πόσο 'ανάγκη' είχα ένα ψηλότερο αυτοκίνητο, παρόλα αυτά μου δίνει μια σχετική σιγουριά κάθε φορά που συναντάω μια λακούβα, στάσιμα νερά, ή χρειάζεται να κινηθώ σε έναν χωματόδρομο.
Ακόμη θυμάμαι ότι με το corolla που ήταν αρκετά χαμηλό έβρισκα αρκετές φορές με αποκορύφωμα το σπασμένο αμορτισέρ όταν αναγκάστηκα να κατέβω από το πεζοδρόμιο της πολυκατοικίας που μένω επειδή ένας μαΚάκας είχε παρκάρει μπροστά στην είσοδο και είχα μάθημα σε 10 λεπτά...Κόρναρα κάποιες φορές...τίποτα...και είπα να δοκιμάσω ταρζανιά...
160 ευρώ πρέπει να κόστισε! -
Ρε πως αλλάζουν οι καιροί...
Τα 8 πρώτα θέματα στην ενότητα είναι για Crossovers και SUVs...
-
Μόδα είναι και κάποια στιγμή θα περάσει, αρκεί να υπάρξει πραγματική ανανέωση στο σχεδιασμό και των άλλων κατηγοριών. Από την άλλη τα crossover μπορούν να θεωρηθούν εξέλιξη των άλλων κατηγοριών, σαν λίγο υπερυψωμένα και πιο ευρύχωρα hatch κτλ...Η πραγματική επανάσταση αναμένεται στον τομέα της υβριδικής τεχνολογίας! Σύντομα όλοι θα φουλάρουμε από...πρίζα!
-
Θα διαφωνήσω.
Τα SUV ήρθαν για να μείνουν και να επηρεάσουν τις προτιμήσεις του κοινού σε όλες τις κατηγορίες.Έχει περάσει αρκετός καιρός και αρκετοί κατασκευαστές έχουν τολμήσει,
ώστε τα SUV να είναι πλέον παραπάνω από μια πρόσκαιρη τάση σε ένα κομμάτι της αγοράς.Κάποτε βάζαμε 14άρες ζάντες και στενό πέλμα
τότε είμασταν οκ, σήμερα όχι, ανεπιστρεπτί. -
Εγώ πιστεύω ότι ειδικά για την χώρα που ζούμε οι κατηγορίες SUV/Crossover θα κυριαρχήσουν κάποια στιγμή.
Είναι καθαρά θέμα ψυχολογίας του οδηγού που επηρεάζεται πάρα πολύ από την μορφή του (συγκεκριμένου) οδικού δικτύου καθώς, από το τρόπο ζωής αλλά και από την οδηγική κουλτούρα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όπως είχα γράψει και παλιότερα, η φάση με τα SUV και την απόσταση από το έδαφος μου θυμίζει την εξέλιξη των κινητών. Τα κινητά ξεκίνησαν τεράστια για να φτάσουν σε κάποια φάση να γίνουν μιρκοσκοπικά και δύσχρηστα, για να ξαναφτάσουμε τώρα σε συσκευές 5.5 - 6 ιντσών. Έτσι και τα καθημερινά αυτοκίνητα ξεκίνησαν από αποστάσεις 20 εκατοστών (π.χ. τα παλιά Lada, Renault 5 κλπ) για να φτάσουν στην πορεία στα 10-12 εκατοστά και σήμερα πλέον να ξαναγυρνάμε στα 18-20 εκατοστά απόσταση από το έδαφος. Προφανώς ο λόγος για αυτή την εξέλιξη είναι ένας συνδυασμός αναγκών και μόδας.
Προσωπικά, δεν ξέρω πόσο 'ανάγκη' είχα ένα ψηλότερο αυτοκίνητο, παρόλα αυτά μου δίνει μια σχετική σιγουριά κάθε φορά που συναντάω μια λακούβα, στάσιμα νερά, ή χρειάζεται να κινηθώ σε έναν χωματόδρομο.
Τα περισσότερα αυτοκίνητα παραμένουν χαμηλά και ειλικρινά ο περισσότερος κόσμος δεν χρειάζεται ένα ψηλό με τα μειονεκτήματα του εντός δρόμου. Το ότι τα Crossovers γνωρίζουν άνθιση είναι περισσότερο θέμα μόδας.
Πέρα από το θέμα της μόδας, τα πλεονεκτήματα ενός ψηλότερου αυτοκινήτου είναι πολύ περισσότερα στην καθημερινή χρήση από τα όποια μειονεκτήματα για τον μέσο χρήστη. Σχεδόν ένα χρόνο με το QQ εκτίμησα πολύ περισσότερες φορές το ύψος του σε σχέση με το αν αγοράζαμε το Pulsar για παράδειγμα (πέρα φυσικά από το γεγονός πως το Pulsar κοστίζει 3 χιλιάρικα κάτω ).
Όσο για την μόδα, τα περισσότερα αυτοκίνητα παραμένουν χαμηλά, η μόδα όμως έχει αρχίσει να επεκτείνεται και σε κατηγορίες πέραν των SUV, όπως στην περίπτωση του νέου Scenic για παράδειγμα.
+1 στον Storm. Αν έμενα σε μια εντελώς επίπεδη χώρα με τους τέλειους δρόμους δεν θα έβλεπα ποτέ τα πλεονεκτήματα ενός ψηλομένου. Αν κάθε χειμώνα βρίσκεσαι στην φάση τα στάσιμα νερά στον δρόμο να έχουν φτάσει στο ύψος του μαρσπιέ και να φοβάσαι να μην μείνεις, τότε εκτιμάς τα ψηλά πολύ ευκολότερα!
-
Υπερβάλεις θαρρώ. Δε ζούμε και στο Αφγανιστάν.
-
Αν θα σήμαινε κάτι αυτή η ροπή για την ελληνική νοοτροπία
είναι πως τα SUV είναι το ρετιρέ που όλοι ήθελαν να έχουν.Να μπορείς να έχεις αφ' υψηλού αίσθηση του δρόμου
όταν οι άλλοι είναι χαμηλότερα από εσένα.Πέρα από την πλάκα όμως
υπάρχουν αντικειμενικά πλεονεκτήματα άνεσης στη μετακίνηση σε ένα ψηλό αυτοκίνητο.Θα έρθει και η στιγμή που το SUV θα γίνει το mainstream
και τα σημερινά χαμηλά θα είναι για τους boy racers.
Θα γίνει και αυτό.
Και μαζί τα αυριανά χαμηλά θα είναι πάλι διαφορετικά από τα τωρινά. -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Αν έμενα σε μια εντελώς επίπεδη χώρα με τους τέλειους δρόμους δεν θα έβλεπα ποτέ τα πλεονεκτήματα ενός ψηλομένου. Αν κάθε χειμώνα βρίσκεσαι στην φάση τα στάσιμα νερά στον δρόμο να έχουν φτάσει στο ύψος του μαρσπιέ και να φοβάσαι να μην μείνεις, τότε εκτιμάς τα ψηλά πολύ ευκολότερα!
Λοιπόν έχω πάρει πρέφα ένα δρόμο μέσα στο Μαρούσι, πίσω από το Δημαρχείο.
Ο δρόμος είναι υπερυψωμένος (επειδή τον έχουν κάνει πλακόστρωτο) και ξαφνικά πέφτει στον παλιό δρόμο. Η διαφορά ύψους είναι τόση όση χρειάζεται ώστε αν κάποιο αυτοκίνητο περάσει με μία χαμηλή ταχύτητα, ο μπροστινός προφυλακτήρας θα βρει κάτω με ότι αυτό συνεπάγεται.Περνάω από εκεί καθημερινά και συνέχεια ακούω προφυλακτήρες να 'τσακίζονται' στο οδόστρωμα.
Χθες έγινε το κορυφαίο. Πήγε να περάσει μία τύπισσα με Audi A3, δεν πήρε πρέφα την υψομετρική διαφορά και από το κοπάνημα του προφυλακτήρα βγήκε όλος ο προφυλακτήρας. Ξεχαρβαλώθηκε εντελώς...
Κανονικά θα έπρεπε να είχε σταματήσει εντελώς και να κατέβαζε το αυτοκίνητο με πολύ προσοχή.
Το σημείο είναι αυτό:
https://www.google.gr/maps/@38.0520794, ... !1e1?hl=elκαι φαίνονται κάτω τα σημάδια από τους προφυλακτήρες...
-
Ο χρήστης makwolf έγραψε:
VW Tiguan 190 mm. Το καινουριο 200 mm.
New Hyundai Tucson 172 mm
Fiat 500x 4x4 179 mm
VW Golf Alltrack 4motion 175 mm
Renault Kadjar dci 4x4 εργοστασιακα 200 mm. Μετρημενα απο autobild 4x4 160 mm.
Nissan qashqai 180 mm
Jeep Renegade 1.4 Multiair 170 ps 4x4 200 mm
Opel Mokka 1.6 CDTi 4x4 160 mm
BMW X1 xdrive 20d Auto 183 mm
Mitsubishi ASX 1.6 Di-D AWD 180 mm
Honda CR-V 1.6 I dtec 170 mm
SUZUKI VITARA 1.6 D 4X4 185 mm
suzuki sx4 s-cross 170 mm
DACIA Duster 1.5 dci 4x4 210 mm
DACIA sandero stepway 200 mm
HONDA HR-V 170 mm
MINI countryman 1.6 cooper D 160 mm
NISSAN juke 180 mm
FIAT panda 4x4 cross multijet 160 mm
SUZUKI JIMNY 190 mm
TOYOTA Land Cruiser 205 mm
Daihatsu terios 200 mm
LADA niva 224 mm
SUBARU forester 205 mm
SUZUKI Grand Vitara 200 mm
JEEP Patriot 205 mm
Mitsubishi outlander 215 mm
TOYOTA rav4 190 mm
SUZUKI IGNIS 170 mmΕνας πινακας με τις αποστασεις απο το εδαφος των περισσοτερων SUV/crossover, παλιων και νεων. Μεγαλο ρολο παντως παιζουν και οι γωνιες προσεγγισεις, ραμπας και αποφυγης και το ειδος τετρακινησης που εχει καθε αυτοκινητο..
Χρήσιμος πίνακας όμως το jeep 4wd έχει 175 mm. Tα δίλιτρα diesel 4χ4 έχουν 198 mm και η έκδοση trailhawk 210mm
http://www.msn.com/en-gb/cars/jeep/rene ... sd-AAcPO3G -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Υπερβάλεις θαρρώ. Δε ζούμε και στο Αφγανιστάν.Κάνε μια βόλτα όταν βρέχει από Καλοχώρι και το ξανασυζητάμε
-
trailrated 198 mm εχει το τετρακινητο renegade. 210mm το trailhawk.
Tα υπολοιπα Limited εχουν 175 που δεν ειναι τετρακινητα. -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Υπερβάλεις θαρρώ. Δε ζούμε και στο Αφγανιστάν.
Κάνε μια βόλτα όταν βρέχει από Καλοχώρι και το ξανασυζητάμε
Κατά συμπτωση αυτή τη στιγμή που σου γράφω ειμαι στο Καλοχωρι, στο Μηχανολογικό για την ακρίβεια. Όντως άθλιοι δρόμοι, αλλά είναι ότι χειρότερο υπάρχει στην πόλη μας. Η πλειονοτητα δεν είναι έτσι.
-
Το έχω ξαναγράψει πριν καιρό. Γιάννενα δεν υπάρχει κανένας δρόμος στην πόλη χωρίς μπάλωμα, γιατί τον άνοιξαν μια για το αποχετευτικό, μια για τη ΔΕΗ, μια για το ίντερνετ και ούτε που θυμάμαι για τι άλλο...Και όταν βρέχει (1 φορά το χρόνο αλλά για 6 μήνες... ) ανοίγουν οι λακκούβες και τα μπαλώματα και η οδήγηση γίνεται άσκηση 'απόφυγε την τρύπα αν μπορείς'...
Απαράδεκτη κατάσταση...
SUV/Crossovers Forum