-
Καλησπερα ειμαι νεο μελος και ελπιζω να περασω καλα εδω μεσα . Εκλεισα προσφατα τα 18 μου χρονια και περιμενω πως και πως να τελειωσουν οι πανελληνιες και να ξεκινησω μαθηματα για διπλωμα , απο τον Σεπτεμβρη καθε κυριακη παμε με τον πατερα μου σε μια αλανα στο βυρωνα για να μου μαθει τα βασικα παντα ελεγχομενα και οταν δεν ειναι κανεις ( δεν ειναι σωστο το ξερω) . Θελω να γινω υπευθυνος οδηγος δεν θελω να γινω καγκουρας που θα παρει στο λαιμο του αθωους ανθρωπους , ομως μαρεσει και το γκαζι . Το αμαξι που εχουμε στην κατοχη μας ειναι μια lancia delta 1.4 με 100 αλογακια και 282.000 χλμ πραγμα κακο αλλα το εχω αγαπησει παρα πολυ αυτο το αμαξι λογο οτι απο τοτε που γεννηθηκα μεχρι τωρα το εχουμε και ειναι συναισθηματικης αξιας . Οποτε εχω να κανω την εξης ερωτηση , αξιζει οταν θα παρω διπλωμα να του ριξω λεφτα ?( θελει αλλαγη αμορτισερ βαψιμο και καποια εσωτερικα μικροπραγματα )Η να αρχιζω να μαζευω λεφτα απο τωρα και να παρω καποιο μεταχειρισμενο απλο αυτοκινητο με οχι παραπανω απο 100 αλογα ? Μακαρι να κρατησω την λανσια αλλα με αυτα τα χιλιομετρα που εχει δεν ξερω αν αξιζει το κοπο να ριξω λεφτα .... Ευχαριστω πολυ !
-
Καλησπερα ειμαι νεο μελος και ελπιζω να περασω καλα εδω μεσα . Εκλεισα προσφατα τα 18 μου χρονια και περιμενω πως και πως να τελειωσουν οι πανελληνιες και να ξεκινησω μαθηματα για διπλωμα , απο τον Σεπτεμβρη καθε κυριακη παμε με τον πατερα μου σε μια αλανα στο βυρωνα για να μου μαθει τα βασικα παντα ελεγχομενα και οταν δεν ειναι κανεις ( δεν ειναι σωστο το ξερω) . Θελω να γινω υπευθυνος οδηγος δεν θελω να γινω καγκουρας που θα παρει στο λαιμο του αθωους ανθρωπους , ομως μαρεσει και το γκαζι . Το αμαξι που εχουμε στην κατοχη μας ειναι μια lancia delta 1.4 με 100 αλογακια και 282.000 χλμ πραγμα κακο αλλα το εχω αγαπησει παρα πολυ αυτο το αμαξι λογο οτι απο τοτε που γεννηθηκα μεχρι τωρα το εχουμε και ειναι συναισθηματικης αξιας . Οποτε εχω να κανω την εξης ερωτηση , αξιζει οταν θα παρω διπλωμα να του ριξω λεφτα ?( θελει αλλαγη αμορτισερ βαψιμο και καποια εσωτερικα μικροπραγματα )Η να αρχιζω να μαζευω λεφτα απο τωρα και να παρω καποιο μεταχειρισμενο απλο αυτοκινητο με οχι παραπανω απο 100 αλογα ? Μακαρι να κρατησω την λανσια αλλα με αυτα τα χιλιομετρα που εχει δεν ξερω αν αξιζει το κοπο να ριξω λεφτα .... Ευχαριστω πολυ !
-
Καλησπερα ειμαι νεο μελος και ελπιζω να περασω καλα εδω μεσα . Εκλεισα προσφατα τα 18 μου χρονια και περιμενω πως και πως να τελειωσουν οι πανελληνιες και να ξεκινησω μαθηματα για διπλωμα , απο τον Σεπτεμβρη καθε κυριακη παμε με τον πατερα μου σε μια αλανα στο βυρωνα για να μου μαθει τα βασικα παντα ελεγχομενα και οταν δεν ειναι κανεις ( δεν ειναι σωστο το ξερω) . Θελω να γινω υπευθυνος οδηγος δεν θελω να γινω καγκουρας που θα παρει στο λαιμο του αθωους ανθρωπους , ομως μαρεσει και το γκαζι . Το αμαξι που εχουμε στην κατοχη μας ειναι μια lancia delta 1.4 με 100 αλογακια και 282.000 χλμ πραγμα κακο αλλα το εχω αγαπησει παρα πολυ αυτο το αμαξι λογο οτι απο τοτε που γεννηθηκα μεχρι τωρα το εχουμε και ειναι συναισθηματικης αξιας . Οποτε εχω να κανω την εξης ερωτηση , αξιζει οταν θα παρω διπλωμα να του ριξω λεφτα ?( θελει αλλαγη αμορτισερ βαψιμο και καποια εσωτερικα μικροπραγματα )Η να αρχιζω να μαζευω λεφτα απο τωρα και να παρω καποιο μεταχειρισμενο απλο αυτοκινητο με οχι παραπανω απο 100 αλογα ? Μακαρι να κρατησω την λανσια αλλα με αυτα τα χιλιομετρα που εχει δεν ξερω αν αξιζει το κοπο να ριξω λεφτα .... Ευχαριστω πολυ !
-
Η φωνή της λογικής στο κλασικό ερώτημα:
όταν έχεις δικό σου μεταχειρισμένο που σε συμφέρει να το συντηρήσεις
δεν ψάχνεις για ξένο μεταχειρισμένοκρατάς το δικό σου αν σε συμφέρει
το συντηρείς στα βασικά (αυτά που ζητάει το ΚΤΕΟ και η ασφαλής σου μετακίνηση)τα υπόλοιπα (βαψίματα κλπ) είναι περιττά της βασικής χρήσης
και τα κρατάς αν τυχόν έχεις αργότερα εμπειρίες από τρακαρίσματα (απευκταίο αλλά συχνό φαινόμενο σε πρωτάρη οδηγό)
εκτός αν τόσο δεν κάνεις κέφι την οδήγηση στο μεταχειρισμένο σου
που ένα συμμάζεμα θα το θεωρείς απαραίτητο
(και πάλι τότε όμως, φτάνεις να μετράς τα λεφτά που θα δώσεις σε κάθε περίπτωση)για μένα,
μάθε οδήγηση και παρκάρισμα σε πραγματικές συνθήκες στο παλιό σου αυτοκίνητο,
οι εμπειρίες που θα μαζέψεις θα σε βοηθήσουν και να διαλέξεις αργότερα το καινούριο αυτοκίνητο
που θα καλύπτει καλύτερα τις απαιτήσεις σου -
Η φωνή της εμπειρίας και της λογικής μίλησε ορθώς.
Καλώς μας ήρθες
-
Συμφωνώ, πολύ σωστή άποψη
-
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις το ιδιο μου ειπε και ο πατερας μου αλλα δεν ξερω αν αξιζει μετα απο 3-4 χρονια που θα εχω την λανσια να ριξω λεφτα πανω της ενω εχει τοσα χιλιομετρα . Επισης αυτο που μου ειπε ο πατερας μου ειναι πως και τα 100 αλογα που εχει ειναι πολλα για πρωταρη , αυτο δεν το καταλαβαινω παντως δεν θελω να οδηγαω το accent της μανας μου με 75 αλογα . Επιπλεον ποσο ακομα θα αντεξει η λανσια με τοσα χιλιομετρα , αμα μου λεγανε οτι θα αντεξει πανω απο 50000 χλμ θα τασκαγα τα λεφτα ...... Ευχαριστω και παλι .
-
Καλωσόρισες στο forum, Μιχάλη!
Με το καλό να μπεις στην τελική ευθεία των εξετάσεων, να γράψεις καλά κ τα υπόλοιπα έρχονται.
Αν περάσεις σε σχολή της περιφέρειας,είναι πιθανό να ξεκινήσεις εκεί τα μαθήματα, σε πιο ανθρώπινες συνθήκες και με λιγότερη κίνηση στους δρόμους. -
Ο χρήστης Μιχαλης Φιν. έγραψε:
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις το ιδιο μου ειπε και ο πατερας μου αλλα δεν ξερω αν αξιζει μετα απο 3-4 χρονια που θα εχω την λανσια να ριξω λεφτα πανω της ενω εχει τοσα χιλιομετρα . Επισης αυτο που μου ειπε ο πατερας μου ειναι πως και τα 100 αλογα που εχει ειναι πολλα για πρωταρη , αυτο δεν το καταλαβαινω παντως δεν θελω να οδηγαω το accent της μανας μου με 75 αλογα . Επιπλεον ποσο ακομα θα αντεξει η λανσια με τοσα χιλιομετρα , αμα μου λεγανε οτι θα αντεξει πανω απο 50000 χλμ θα τασκαγα τα λεφτα ...... Ευχαριστω και παλι .Έξοδα έχει και το καινούριο, στα ακριβά συνεργεία-στα ακριβά ανταλλακτικά-στις ακριβές ασφάλειες-στον ψυχαναγκασμό που θα σου στοιχίζει σε κάθε στιγμή κοκ.
Ειδικά τώρα στην αρχή που είσαι οδηγικά - και όχι μόνο - πιο ευάλωτος.Έξοδα έχει και το παλιό και είναι ασύμφορο για κάποιον ειδικά που δεν το έχει στην κατοχή του αλλά ξεκινά και το αγοράζει ως μεταχειρισμένο, σε μια αγορά χωρίς ασφάλεια για το παρελθόν και το μέλλον.
Εσύ όμως το παλιό το έχεις δικό σου ήδη, και επομένως δε χρειάζεται να μπαίνεις καθόλου σε αυτή τη λογική.Τα πάντα καταλαβαίνω έχουν να κάνουν με τα οικονομικά τα δικά σου και των δικών σου,
και τα οικονομικά του καθενός είναι η άγνωστη παράμετρος.Το δεδομένο της υπόθεσης είναι πως το αυτοκίνητο είναι (συνήθως) μια επένδυση με παθητικό
και αξία εφήμερη που απομειώνεται τόσο πιο ραγδαία όσο πιο νέο είναι.
Στη δε περίπτωση τρακαρίσματος,
η αξία του καινούριου αυτοκινήτου κονιορτοποιείται, συν τοις άλλοις για σένα και συναισθηματικά.Αυτή συνολικά είναι η υλιστική πλευρά του θέματος
και φαντάζομαι τη λαμβάνεις πιο σοβαρά υπόψη στην ηλικία που είσαι
μια και λογαριάζεις ίσως με τα λεφτά που δεν είναι τα ολοδικά σου.
Και λεφτά που πιθανότατα δύσκολα θα σου ξαναδοθούν για να σβήσεις τα πιθανά λάθη που θα κάνεις.Υπάρχουν και άλλες σκοπιές, άλλος πχ θέλει το κέφι του και το εφήμερο.
Εγώ θα στο θέσω αλλιώς:
τα δυο τρία χρόνια στα οποία θα αποκτήσεις την οδηγική εμπειρία και παιδεία που χρειάζεσαι,
αυτά τα χρόνια θα είναι η επένδυση που θα σε κάνει σοφότερο στο μελλοντικό σου αυτοκίνητο.
Και αυτό από μόνο του αρκεί.Χώρια που στο τέλος θα είσαι ο φίλος της παρέας με το πιο τελευταίο αυτοκίνητο
σε μια ηλικία αργότερα που θα είσαι και συναισθηματικά ωριμότερος στα προσωπικά σου.ΥΓ:
Διαφωνώ και δεν αντέχω καθόλου τη λογική 'τα πολλά άλογα είναι αχρειάστα αν όχι επικίνδυνα'.
Επικίνδυνο είναι το γκάζι τόσο όταν το πατάς παραπάνω, όσο και όταν δεν το έχεις εκεί που το χρειάζεσαι.Επικίνδυνο δηλαδή για μένα είναι καθετί που δεν το έχεις στον έλεγχό σου
και τον έλεγχο δεν τον χάνεις μόνο στην πολλή αλλά και στη λίγη ιπποδύναμη .Άσε που τα σημερινά αυτοκίνητα είναι βαρύτερα σκάφη συνήθως συγκριτικά με τα παλιά,
και χρήσιμο είναι οι συγκρίσεις να λαμβάνουν υπόψη την ιπποδύναμη που χρειάζεται για να υπερκεράσει το επιπλέον έρμα.
(Και ευτυχώς οι σημερινοί κινητήρες παρέχουν κατά κανόνα υπερεπάρκεια ισχύος.) -
Ποοοοοοοοολύ καλή η Lancia!!!!!
-
Μιχαλη καλως ηρθες κι απο μενα.
Εγω απλα θα σου πω πως οταν μαθεις ολα τα κολπα και μυστικα της lancia στο δρομο τοτε να αλλαξεις αυτοκινητο. Τοτε ισως και να μην θες βεβαια. Ισως και να την αλλαξεις αμεσως. Να θες κατι ποιο δυνατο στο γκαζι. Σε καθε περιπτωση πρωτα μαθαινεις την lancia. Μετα συζηταμε οτι θες.
Για μενα εξαιρεση θα ειναι αν το αμαξι παραδωσει πνευμα μηχανικα και δεν συμφερει η επισκευη του.
Και η πικρη , αμαρτωλη αληθεια παλι στη περιπτωση αυτη ,για μενα ειναι , 20vt κινητηρας απο φιατ κουπε!!!! Μαζι με τα παρελκωμενα ....... για πολυυυυυυ αργοτερα........
Λεμε τωρα ετσι!!!!!!! Να βαζουμε ιδεες....... -
Δεν ειναι σαφές αν μιλάμε για την delta 1ης η 2ης γενιάς.
Αν ειναι η delta 1ης γενιάς το θεωρώ ανόητο να δώσεις 2000+ ευρώ για να φτιάξεις αυτοκίνητο τόσο παλιό και τόσο επικίνδυνο για κυκλοφορία με τα σημερινά δεδομένα.( με όλο τον σεβασμό στο όνομα lancia delta ειναι ο ορισμός του σαπακιού)
Αν ειναι η delta 2ης γενιάς,δεδομένου οτι δεν σας βγάζει συνεχώς βλάβες καιεχει συναισθηματική αξια κράτησε την. -
Πρέπει να ξέρεις πολύ καλά τι κάνεις όταν αλλάζεις ένα μεταχειρισμένο που έχεις χρόνια με ένα άλλο! Δεν είναι μόνο θέμα συναισθηματικής αξίας καθώς της Delta τα + και τα - τα ξέρεις όταν το 'νέο' μεταχειρισμένο θα είναι άγνωστο τι θα έχει περάσει στη ζωή του! Ούτε φυσικά το ότι το κοντέρ του θα γράφει 100 χιλ. χλμ. σημαίνει κάτι όπως πολύ πιθανόν θα ανακαλύψεις αργότερα....
-
Ο χρήστης Μιχαλης Φιν. έγραψε:
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις το ιδιο μου ειπε και ο πατερας μου αλλα δεν ξερω αν αξιζει μετα απο 3-4 χρονια που θα εχω την λανσια να ριξω λεφτα πανω της ενω εχει τοσα χιλιομετρα . Επισης αυτο που μου ειπε ο πατερας μου ειναι πως και τα 100 αλογα που εχει ειναι πολλα για πρωταρη , αυτο δεν το καταλαβαινω παντως δεν θελω να οδηγαω το accent της μανας μου με 75 αλογα . Επιπλεον ποσο ακομα θα αντεξει η λανσια με τοσα χιλιομετρα , αμα μου λεγανε οτι θα αντεξει πανω απο 50000 χλμ θα τασκαγα τα λεφτα ...... Ευχαριστω και παλι .Φιλε αναλογα με το ποσα χρηματα διαθετεις. Ειναι πολλα τα χιλιομετρα στον κινητηρα αν και ρολο παιζει και αν γινοταν σωστη συντηρηση του. Ομως, ποσα ακομη χιλιομετρα να κανεις χωρις να χρειαστει καποια στιγμη κανενα ρεκτιφιε; Σασμαν; Θα αντεξει και ποσο και αυτο; Το βαψιμο που γραφεις στην αρχη δεν το βαζω στον λογαριασμο γιατι αν τα χρηματα ειναι μετρημενα το θεωρω πολυτελεια. Εκτος αν εχεις χρηματα, οποτε λογω της συναισθηματικης αξιας, οποτε βγαζει (δεν γινεται να μην βγαζει ολο και κατι ενα αμαξι με τοσα χιλιομετρα, ειτε μηχανικο, ειτε ηλεκτρικο προβλημα) προβλημα ενταξει θα δινεις χρηματα χωρις να ζοριζεσαι οικονομικα. Η γνωμη μου ειναι αυτη.
Οπωσδηποτε απο την αλλη η αγορα αλλου μεταχειρισμενου και αυτη θα απαιτησει πιθανον καποια συμμαζεματα. Εκει αν κανεις υπομονη και βρεις κανενα απο ατομο που το ξερεις, ή κανενα ελαφρως μεταχειρισμενο 5ετιας με 70.000 χλμ ας πουμε, ε νομιζω οτι τα λεφτα αν βγαλει τπτ θα πιασουν τοπο με την εννοια οτι εχει μελλον το αμαξι. Το accent το 12βαλβιδο θα λες. Καλουτσικο ειναι. Ενταξει δεν πεταει, αλλα ειναι αξιοπιστο, οχι για στροφιλικια γιατι ειναι λιγο βαρκουλα, αλλα δεν νομιζω να γενναει. Τεσπα, μεχρι να παρεις τον αερα μετα το διπλωμα, με το ενα απο τα δυο θα εισαι. Δλδ αποκτησε λιγο εμπειρια στην οδηγηση και μετα βλεπεις τι κανεις. -
Ευχαριστω πολυ ολους σας , πιστευω πως ναι οντως πρεπει πρωτα να μαθω να οδηγω στην λανσια που αυτο θα εκανα ουτως η αλλως , Η λανσια ειναι 2ης γενιας καλοσυντηρημενη απο τον πατερα μου δεν εχει βγαλλει ποτε σοβαρη βλαβη κανουμε σερβις την προσεχουμε κτλπ . Εγω σκεφτηκα πολυ καλα την ιδεα με την αλλαγη κινητηρα και δεν ειναι καθολοου κακη , δεν μιλαω για φιατ κουπε αλλα μια αλλη μηχανη λανσια η οποιαδηποτε αλλη με 100+ αλογα , 1400-1600 κυβικα και λιγα χιλιομετρα ειναι η καλυτερη λυση πιστευω εφοσον αγαπαω αυτο το αμαξι . Επειδη εχει καποιες μικροφθορες γρατζουνιες κτλπ το βαψιμο θα ειναι το πρωτο που θα κανω αν δεν το κανει ο πατερας μου μεχρι να παρω διπλωμα . Η απορια ειναι η εξης , τι κινητηρας μπορει να μπει σε αυτο το αμαξι ? Το οτι θα οδηγαω το accent το αποκλειω γιατι μετα τα 100 τρεμει χαχαχα . Ευχαριστω
-
Αλλαγη κινητηρα που δεν εχει βγάλει ποτε πρόβλημα, ασχέτως χλμ μου φαίνεται κάπως.
-
Μπορεις να βαλεις 1.6ρη με 103 ιππους η 1.8ρη με 130 ιππους. Ιδανικες επιλογες για την περιπτωση σου. Καλοι μαντραδες υπαρχουν στην Πατρα απ οτι ηξερα εγω τουλαχιστον. Αν θες να το ψαξεις να πας επι τοπου με δικο σου μηχανικο για να τσεκαρει ......
-
Ο χρήστης Μιχαλης Φιν. έγραψε:
Ευχαριστω πολυ ολους σας , πιστευω πως ναι οντως πρεπει πρωτα να μαθω να οδηγω στην λανσια που αυτο θα εκανα ουτως η αλλως , Η λανσια ειναι 2ης γενιας καλοσυντηρημενη απο τον πατερα μου δεν εχει βγαλλει ποτε σοβαρη βλαβη κανουμε σερβις την προσεχουμε κτλπ . Εγω σκεφτηκα πολυ καλα την ιδεα με την αλλαγη κινητηρα και δεν ειναι καθολοου κακη , δεν μιλαω για φιατ κουπε αλλα μια αλλη μηχανη λανσια η οποιαδηποτε αλλη με 100+ αλογα , 1400-1600 κυβικα και λιγα χιλιομετρα ειναι η καλυτερη λυση πιστευω εφοσον αγαπαω αυτο το αμαξι . Επειδη εχει καποιες μικροφθορες γρατζουνιες κτλπ το βαψιμο θα ειναι το πρωτο που θα κανω αν δεν το κανει ο πατερας μου μεχρι να παρω διπλωμα . Η απορια ειναι η εξης , τι κινητηρας μπορει να μπει σε αυτο το αμαξι ? **Το οτι θα οδηγαω το accent το αποκλειω γιατι μετα τα 100 τρεμει χαχαχα **. ΕυχαριστωΚατι το κανεις το accent και το φοβιζεις και τρεμει Ενταξει μπορει να θελει καμια ζυγοσταθμιση. Τεσπα εσενα οτι σου αρεσει. Το οικονομικο να σε καλυπτει. Εκει ειναι το θεμα.
Καλως σας βρηκα !