-
Καλησπέρα σε όλους,
θα ήθελα τη βοήθειά σας πάνω στην αγορά ενός μεταχειρισμένου...
Αυτά που ζητάω είναι να ναι πετρελαιοκίνητο, από το 2008 και μετά και μέχρι 6000ευρώ....
τι έχετε να μου προτείνετε;;;; -
Καλησπέρα σε όλους,
θα ήθελα τη βοήθειά σας πάνω στην αγορά ενός μεταχειρισμένου...
Αυτά που ζητάω είναι να ναι πετρελαιοκίνητο, από το 2008 και μετά και μέχρι 6000ευρώ....
τι έχετε να μου προτείνετε;;;; -
Καλησπέρα σε όλους,
θα ήθελα τη βοήθειά σας πάνω στην αγορά ενός μεταχειρισμένου...
Αυτά που ζητάω είναι να ναι πετρελαιοκίνητο, από το 2008 και μετά και μέχρι 6000ευρώ....
τι έχετε να μου προτείνετε;;;; -
Κατ'αρχάς, θα πρέπει να προσέξετε το αυτοκίνητο να είναι κλασεως ρύπως Euro 5 τουλάχιστον, για να μπορεί να κυκλοφορεί και εντός Αθηνών και Θεσσαλονίκης, Αυτό είναι κάτι το οποίο, οι περισσότεροι έμποροι-μαντράδες, αποκρύπτουν τεχνηέντως, όπως επίσης και το γεγονός οτι, πιθανότατα, δεν θα μπορεί να καλυφθεί και με ασφάλεια το όχημα. Για το τελευταίο δεν είμαι 100% σίγουρος, πιθανότατα όμως να ισχύει.
Από εκεί και πέρα, ενδελεχέστατος έλεγχος του αυτοκινήτου, από κάποιον που γνωρίζει τη μάρκα του, είτε ως εξουσιοδοτημένος/εξειδικευμένος, ή και αντιπροσωπεία, είτε ως προς το μηχανικό κομμάτι, είτε και ως φανοποιία. Σε αυτή την κατηγορία τιμής, τα περισσότερα είναι εισαγωγής, οπότε, οπωσδήποτε θα πρέπει να έχετε μια overall εικόνα του αυτοκινήτου, το δυνατό πληρέστερη για το παρελθόν του (είτε μέσω βιβλίου service είτε μέσω συνδέσεως σε διαγνωστικό της εταιρείας-για εμένα προτιμητέο αυτό), αλλά και έναν υπολογισμό για το τί θα χρειασθεί ώς επισκευή. Οπωσδήποτε έλεγχος των αναγραφομένων χιλιομέτρων, καθώς, στο εξωτερικό, τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα 'γράφουν ' πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα, τα οποία, με έναν 'μαγικό' τρόπο, 'λιγοστεύουν δελεαστικά', όταν εισάγονται στη χώρα μας. Πολλή προσοχή, με ψυχραιμία και χωρίς βιασύνη, προκειμένου να διασφαλισθείτε το δυνατό περισσότερο. Καλή επιλογή! -
Δύσκολο το βρίσκω με το budget που έχεις
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-
Fiat Grande Punto.
Έχει καλούς diesel κινητήρες, το βρίσκεις άνετα στα 5-6 χιλιάρικα ακόμα και μοντέλα του '10 και νεότερα, μιας και η μεταπωλητική του αξία είναι ανύπαρκτη (καλώς ή κακώς) κι αν δεν είσαι πολύ απαιτητικός με το εσωτερικό του αυτοκινήτου, δλδ μπορείς να ανεχτείς μέτρια πλαστικά και ίσως κάποιους τριγμός, είναι πολύ καλό αμάξι σε χώρους και πάτημα στο δρόμο. Αρκεί να μη θες να το πουλήσεις μετά γιατί δε φεύγει με τίποτα. -
πετρελαιοκίνητα πριν το 2012, κατά 90% είναι εισαγωγής με ότι συνεπάγεται αυτό σε χιλιόμετρα, δηλαδή θα είναι φορτωμένα
Οχι οτι δε μπορείς να βρεις αλλά λιγοστεύουν οι πιθανότητες
συν 1 για το grande pundo -
Ο χρήστης doom1983 έγραψε:
πετρελαιοκίνητα πριν το 2012, κατά 90% είναι εισαγωγής με ότι συνεπάγεται αυτό σε χιλιόμετρα, δηλαδή θα είναι φορτωμένα
Οχι οτι δε μπορείς να βρεις αλλά λιγοστεύουν οι πιθανότητες
συν 1 για το grande pundo+1 κι από μένα στο ότι σχεδόν όλα είναι εισαγωγής, ωστόσο αν ψάξεις στην επαρχία μπορείς να βρεις μερικά ελληνικά πετρελαιοκίνητα
-
Fiat Punto Diesel, είναι το αυτοκίνητό μου, εν τω μεταξύ...
Χαίρομαι -
Ο χρήστης kapami έγραψε:
πετρελαιοκίνητα πριν το 2012, κατά 90% είναι εισαγωγής με ότι συνεπάγεται αυτό σε χιλιόμετρα, δηλαδή θα είναι φορτωμένα
+1 κι από μένα στο ότι σχεδόν όλα είναι εισαγωγής, ωστόσο αν ψάξεις στην επαρχία μπορείς να βρεις μερικά ελληνικά πετρελαιοκίνητα
+2
Αγορα μεταχειρισμένου