Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορα καινουργιου αυτοκινητου
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορα καινουργιου αυτοκινητου
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    12
    51
    134
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      little-john last edited by

      Σκεφτομαι να αγορασω καινουργιο αυτοκινητο και ειμαι αναμεσα στο Yaris 1.4 diesel και 1.33 βενζινη. Κανω 10 - 15.000 km τον χρονο κυριως σε μικρους επαρχιακους δρομους. Ποιο απο τα 2 θα προτεινατε? Ευχαριστω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        little-john last edited by

        Σκεφτομαι να αγορασω καινουργιο αυτοκινητο και ειμαι αναμεσα στο Yaris 1.4 diesel και 1.33 βενζινη. Κανω 10 - 15.000 km τον χρονο κυριως σε μικρους επαρχιακους δρομους. Ποιο απο τα 2 θα προτεινατε? Ευχαριστω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          little-john last edited by

          Σκεφτομαι να αγορασω καινουργιο αυτοκινητο και ειμαι αναμεσα στο Yaris 1.4 diesel και 1.33 βενζινη. Κανω 10 - 15.000 km τον χρονο κυριως σε μικρους επαρχιακους δρομους. Ποιο απο τα 2 θα προτεινατε? Ευχαριστω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            kapami last edited by

            To 1.3 βενζινη καίει αρκετά λίγο οπότε για να κερδίσεις πίσω τα χρήματα του diesel θα πρεπει να κανεις ΠΟΛΛΑ χλμ.
            Η διαφορά τους είναι σχεδόν 2.500

            Για οποιαδήποτε χρήση άλλη από > 15000χλμ το χρόνο (για να μη πω 20.000) και με προοπτική σε βάθος 10ετίας, δεν βρίσκω οικονομικό νόημα στο diesel.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • L
              little-john last edited by

              Συμφωνω, αλλα και αυτη η μικρη διαφορα στην καταναλωση ακομα και με 10.000 km τον χρονο, ενα ποσο στο καυσιμο το γλυτωνεις. Απο την αλλη εχω προβληματιστει με αυτα που ακουω κ διαβαζω για τα προβληματα που μπορει να βγαλει ο ντιζελοκινητηρας (dpf, τρομπα πετρελαιου)

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Το ποσό που γλιτώνεις το έχει προπληρώσει. Οικονομία θα κάνεις όταν αποσβέσεις το επιπλέον κόστος. Μέχρι τότε είσαι μέσα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  little-john last edited by

                  Πιστευω πως το αυτοκινητο ειναι μια αγορα που δεν κανεις αποσβεση ποτε, το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να μειωνεις το λειτουργικο του κοστος ... Απλα ηθελα να ρωτησω αν με αυτη την χρηση θα εχω προβληματα με το diesel. 'H να παω στα σιγουρα με τον βενζινοκινητηρα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Απόσβεση όχι με την λογιστική έννοια της απομείωσης προφανώς, αλλά με το να σου καλύψει το κόστος της αρχικής επένδυσης.

                    Τώρα για τα προβλήματα... σίγουρα το 1.4 ντίζελ είναι πιο επίφοβο από το βενζινοκίνητο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      little-john last edited by

                      Εννοεις γενικα ή για την χρηση που το θελω?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Γενικά. Έχουν ακουστεί διάφορα για αυτόν τον κινητήρα και σε φίλο μου έσβησε 2 φορές στην Εθνική με 150... Από την άλλη είναι οικονομικός και ροπάτος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          aikibill last edited by

                          1 για τους δρόμους που θα κανεις το ντιζελ ειναι ιδανικό, εγώ θα φοβόμουν ντιζελ για μέσα στην πόλη.
                          2 περίπου στα 60.000χλμ θα έχεις αποσβεσει το έξτρα κόστος του ντιζελ λόγω της οικονομίας στο καύσιμο.
                          3 αν συνεχίσεις με το αυτοκίνητο για να το κρατήσεις πολλά χρόνια θα έχεις μεγάλο οικονομικό όφελος απο την οικονομία καυσίμου.
                          4 αν αποφασίσεις να το πουλήσεις σε αυτή την φάση στάνταρ θα το πουλήσεις τουλαχιςτον 2500€ παραπάνω απο την βενζίνη.(και ενώ εώς τότε έχεις δώσει τα ίδια λεφτά συνολικά, αρχική τιμη + καύσιμα)
                          5 το μόνο αρνητικό,ο ντιζελ της Toyota ειναι αμφισβητούμενο αν ειναι το ίδιο αξιόπιστος με την βενζίνη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            tsaltinho last edited by

                            Εγω προσωπικα εχω βαρεθει να ακουω για προβληματα και ακριβα ανταλλακτικα στα diesel.
                            Δηλαδη στην Ιταλια, Γαλλια, Γερμανια και γενικοτερα στην Ευρωπη, ειναι ανυποψιαστοι που αγοραζουν ν
                            μονο diesel τα τελευταια 15-20 χρονια...?
                            Στην οικογενεια εχουμε ενα corsa diesel εδω και 9 μηνες, με 12.000 χλμ και
                            δεν εχουμε αντιμετωπίσει το παραμικρο. Μικρο το χρονικο διαστημα, αλλα κανενα προβλημα με το φιλτρο dpf
                            που εχει ακουστει.

                            Και σε οτι αφορα το κοστος χρησης, 1800 ευρω παραπάνω απο το βενζινοκινητο.
                            Σε αριθμους, με το προηγουμενο suzuki swift, η γυναικα μου πληρωνε 200 ευρω το μηνα σε βενζινη.
                            Με το πετρελαιοκινητο, πληρωνει πλεον 80 ευρω το μηνα. Βαλτε τα κατω και δειτε πότε γινεται η αποσβεση!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Στην Ευρώπη δεν αγοράζουν μόνο ντίζελ φυσικά. Το ποσοστό τους έχει πέσει κάτω από το 50% της αγοράς. Αλλά τα προβλήματα υπάρχουν παντού. Τώρα να μιλάμε για αξιοπιστία μετά από 9 μήνες και 12.000 χλμ προκαλεί από μόνο του γέλιο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                axel12p last edited by

                                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                Στην Ευρώπη δεν αγοράζουν μόνο ντίζελ φυσικά. Το ποσοστό τους έχει πέσει κάτω από το 50% της αγοράς. Αλλά τα προβλήματα υπάρχουν παντού. Τώρα να μιλάμε για αξιοπιστία μετά από 9 μήνες και 12.000 χλμ προκαλεί από μόνο του γέλιο.

                                Από που προκύπτει ότι το ποσοστό τους έχει πέσει κάτω από το 50%;

                                Το ποσοστό τους είχε μειωθεί λόγω της εμφάνισης των ηλεκτρικών/υβριδικών, μιας και είναι γνωστό πως ένας από τους κυριότερους λόγους επιλογής ενός ντίζελ είναι το χαμηλό κόστος χρήσης. Με την θεαματική πτώση της τιμής του πετρελαίου και την μείωση των επιδοτήσεων προς τα ηλεκτρικα/υβριδικά, από διάφορες Ευρωπαϊκές κυβερνήσεις, το κλίμα φαίνεται να αντιστρέφεται πάλι υπέρ του ντίζελ.

                                Για αυτό και η Mercedes αποφάσισε να επενδύσει 2.6 δις € σε νέους κινητήρες πετρελαίου.
                                http://www.drive.gr/news/kosmos/i-mercedes-ependyei-26-dis-eyro-se-gkama-kinitiron-diesel

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • M
                                  makwolf last edited by

                                  Ο χρήστης tsaltinho έγραψε:
                                  Εγω προσωπικα εχω βαρεθει να ακουω για προβληματα και ακριβα ανταλλακτικα στα diesel.
                                  Δηλαδη στην Ιταλια, Γαλλια, Γερμανια και γενικοτερα στην Ευρωπη, ειναι ανυποψιαστοι που αγοραζουν ν
                                  μονο diesel τα τελευταια 15-20 χρονια...?
                                  Στην οικογενεια εχουμε ενα corsa diesel εδω και 9 μηνες, με 12.000 χλμ και
                                  δεν εχουμε αντιμετωπίσει το παραμικρο. Μικρο το χρονικο διαστημα, αλλα κανενα προβλημα με το φιλτρο dpf
                                  που εχει ακουστει.

                                  Και σε οτι αφορα το κοστος χρησης, 1800 ευρω παραπάνω απο το βενζινοκινητο.
                                  Σε αριθμους, με το προηγουμενο suzuki swift, η γυναικα μου πληρωνε 200 ευρω το μηνα σε βενζινη.
                                  Με το πετρελαιοκινητο, πληρωνει πλεον 80 ευρω το μηνα. Βαλτε τα κατω και δειτε πότε γινεται η αποσβεση!

                                  Σωστος! Diesel και εγω εναμιση χρονο τωρα, ολα καλα μεχρι στιγμης, αλλα αυτο που εχω ευχαριστηθη ειναι οι οικονομια καυσιμου. Η διαφορα φενεται ακομα και λιγα χιλιομετρα να κανεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ο χρήστης axel12p έγραψε:

                                    Στην Ευρώπη δεν αγοράζουν μόνο ντίζελ φυσικά. Το ποσοστό τους έχει πέσει κάτω από το 50% της αγοράς. Αλλά τα προβλήματα υπάρχουν παντού. Τώρα να μιλάμε για αξιοπιστία μετά από 9 μήνες και 12.000 χλμ προκαλεί από μόνο του γέλιο.

                                    Από που προκύπτει ότι το ποσοστό τους έχει πέσει κάτω από το 50%;

                                    Το ποσοστό τους είχε μειωθεί λόγω της εμφάνισης των ηλεκτρικών/υβριδικών, μιας και είναι γνωστό πως ένας από τους κυριότερους λόγους επιλογής ενός ντίζελ είναι το χαμηλό κόστος χρήσης. Με την θεαματική πτώση της τιμής του πετρελαίου και την μείωση των επιδοτήσεων προς τα ηλεκτρικα/υβριδικά, από διάφορες Ευρωπαϊκές κυβερνήσεις, το κλίμα φαίνεται να αντιστρέφεται πάλι υπέρ του ντίζελ.

                                    Για αυτό και η Mercedes αποφάσισε να επενδύσει 2.6 δις € σε νέους κινητήρες πετρελαίου.
                                    http://www.drive.gr/news/kosmos/i-mercedes-ependyei-26-dis-eyro-se-gkama-kinitiron-diesel

                                    Οι κινητήρες ντίζελ είναι αδιαμφισβήτητη πιο βρώμικοι και για αυτό υπάρχουν σκέψεις για απαγόρευσή τους από τα κέντρα των μεγάλων πόλεων. Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές τους προωθούν επειδή τους βολεύει στην μείωση του CO2. Οι πωλήσεις όμως πέφτουν έναντι των βενζινοκίνητων και των υβριδικών (που σχεδόν όλα είναι βενζινοκίνητα για προφανείς λόγους καθαρότητα καυσαερίων).

                                    Επίσημα στοιχεία:
                                    Buyers prefer new petrol cars rather than diesel cars in most Member States, while alternative fuels continue to play a minor role
                                    http://ec.europa.eu/eurostat/statistics ... minor_role

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      little-john last edited by

                                      Ο κινητηρας του yaris 1.33 ειναι ο ιδιος με αυτον που εβαζαν στην corolla του 2004-05?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tsaltinho last edited by

                                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                        Στην Ευρώπη δεν αγοράζουν μόνο ντίζελ φυσικά. Το ποσοστό τους έχει πέσει κάτω από το 50% της αγοράς. Αλλά τα προβλήματα υπάρχουν παντού. Τώρα να μιλάμε για αξιοπιστία μετά από 9 μήνες και 12.000 χλμ προκαλεί από μόνο του γέλιο.

                                        Φιλε μου, γελιο προκαλει μονο γι αυτους που δεν ξερουν. παντα φιλικα.
                                        Το ανεφερα γιατι πολυ απλα για το συγκεκριμενο μοντελο εχουν παρουσιαστει πααααρα πολλα
                                        προβληματα στο φιλτρο μικροσωματιδιων, απο τα πρωτα κι ολας χιλιομετρα.
                                        Κοστος αλλαγης τρομακτικο. Παρα πολλοι εχουν γραψει και πει για προβληματα απο τα πρωτα 2.000 χλμ.
                                        Εγω λοιπον στα 12.000, δεν εχω αντιμετωπιση τετοιο θεμα.

                                        Κι=αι φυσικα δεν αγοραζουν μονο ντιζελ, αλλα εχουν ενα πολυ μεγαλο μερος των πωλησεων.
                                        Εδω στην Ελλαδα, καναμε αμαν για να επιτρεψουν την πετρελαιοκινηση στα κεντρα, και μολις το επιτρεψανε ,
                                        αμεσως να την πεσουμε στα diesel.

                                        Προφανως ολα τα παραπανω ειναι αποψη μου και δεν θελω να θιξω κανεναν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          axel12p last edited by

                                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                          Στην Ευρώπη δεν αγοράζουν μόνο ντίζελ φυσικά. Το ποσοστό τους έχει πέσει κάτω από το 50% της αγοράς. Αλλά τα προβλήματα υπάρχουν παντού. Τώρα να μιλάμε για αξιοπιστία μετά από 9 μήνες και 12.000 χλμ προκαλεί από μόνο του γέλιο.

                                          Από που προκύπτει ότι το ποσοστό τους έχει πέσει κάτω από το 50%;

                                          Το ποσοστό τους είχε μειωθεί λόγω της εμφάνισης των ηλεκτρικών/υβριδικών, μιας και είναι γνωστό πως ένας από τους κυριότερους λόγους επιλογής ενός ντίζελ είναι το χαμηλό κόστος χρήσης. Με την θεαματική πτώση της τιμής του πετρελαίου και την μείωση των επιδοτήσεων προς τα ηλεκτρικα/υβριδικά, από διάφορες Ευρωπαϊκές κυβερνήσεις, το κλίμα φαίνεται να αντιστρέφεται πάλι υπέρ του ντίζελ.

                                          Για αυτό και η Mercedes αποφάσισε να επενδύσει 2.6 δις € σε νέους κινητήρες πετρελαίου.
                                          http://www.drive.gr/news/kosmos/i-mercedes-ependyei-26-dis-eyro-se-gkama-kinitiron-diesel

                                          Οι κινητήρες ντίζελ είναι αδιαμφισβήτητη πιο βρώμικοι και για αυτό υπάρχουν σκέψεις για απαγόρευσή τους από τα κέντρα των μεγάλων πόλεων. Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές τους προωθούν επειδή τους βολεύει στην μείωση του CO2. Οι πωλήσεις όμως πέφτουν έναντι των βενζινοκίνητων και των υβριδικών (που σχεδόν όλα είναι βενζινοκίνητα για προφανείς λόγους καθαρότητα καυσαερίων).

                                          Επίσημα στοιχεία:
                                          Buyers prefer new petrol cars rather than diesel cars in most Member States, while alternative fuels continue to play a minor role
                                          http://ec.europa.eu/eurostat/statistics ... minor_role

                                          Diesel engines are an increasingly popular choice amongst consumers in Western Europe, with over half now opting for this type of powertrain.

                                          http://www.acea.be/statistics/tag/category/share-of-diesel-in-new-passenger-cars

                                          Τρόποι για να γίνουν πιο καθαροί υπάρχουν. Για αυτό και η επένδυση της Mercedes σε νέους κινητήρες. Ακόμη και ένα ανέβει το κόστος του τελικού προϊοντος (π.χ. αν προσθέσουν ένα επιπλέον φίλτρο με κόστος 300€), θα το κάνεις απόσβεση μέσα σε 4 μήνες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Περίμενε να δεις τα στοιχεία του 2015 μετά Dieselgate και τα λέμε...

                                            Ας επενδύει σε ότι θέλει η ΜΒ. Το μέλλον δεν είναι εκεί και οι αγορές των ΗΠΑ και Ιαπωνίας το καταδεικνύουν. Για να μη μιλησουμε για τα απαίσια χαρακτηριστικά λειτουργίας των ντίζελ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr