-
Α, παιδί λες τον γιο μου. Τι να κάνω, εκείνος το διάλεξε. Είναι μαστούρα το Matrix σου λεω, κοίτα γύρω σου πόσα κυκλοφορούν ακόμη (άσε τα Accent, ακόμη και τα Atos πρώτης γενιάς).
-
Ή κόρνα οκ. Αλλά ή όπισθεν τι σχέση έχει; Πολλές εταιρειες έχουν έτσι τα κιβώτια τους. Το μεγκαν 2 είχε πίσω αριστερά (6η) και το 3 όντας και 6ταχυτο δαχτυλίδι πρώτη. Όπως και το duster
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Έναν αιώνα στην προσωπική μου ζωή εννοώ, όταν είχαμε το Clio, 1989 ή 1990 το πήραμε. Και την κόρνα την είχα συνηθίσει, όπως και τους ντελιβεράδες που με ειδοποιούσαν πως δεν ανάβουν πότε τα φώτα πορείας, πότε των φρένων. Και πήγα βράδυ Πειραιά - Αλεποχώρι χωρίς φώτα σαν να είχα παπάκι, αξέχαστες εμπειρίες.
-
Ωπα, clio 1 ήταν το πρώτο μου αυτοκίνητο. 13ων ήταν όταν αντικαταστάθηκε και το μόνο που είχε 'αλλάξει' πέρα των προγραμματισμένων ήταν το παγούρι παραφλου. Δεύτερη φάση βέβαια πιο καινούριο από το δικό σου. 1.2 και 60 ολόκληρα γαϊδούρια
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Εμάς της πρώτης γεννεάς, 1.4RT Energie 80hp. Να υποθέσω πως βελτίωσαν τα ηλεκτρικά τους; Ισχύει και για τα Dacia;
Κοιτάζοντας τις διαφορές Captur/Duster, βλέπω πως ελάχιστες είναι οδηγητικά ουσιώδεις, κυρίως το αυτόματο κιβώτιο. Αν και μου αρέσει το χειροκίνητο αλλά εδώ λέει πως γλυτώνεις τα κλωτσήματα και το βάζεις στο Auto στα μποτιλιαρίσματα. Κατά τα άλλα έχουν παρόμοιες προδιαγραφές και το Captur την μοντέρνα αισθητική (που μπορεί να φαίνεται παρωχημένη σε λίγα χρόνια) και λίγα ηλεκτρονικά παραπάνω, εκεί που δεν χρειάζεται. MediaNav, Hill Assist, Eco Mode, ESR, ABS κλπ τα ίδια. Ο κινητήρας ίδιος, πιο πουσαρισμένος στο Dacia. Μεγαλύτερη ευελιξία και πολυμορφικότητα στο Captur αλλά οι χώροι του Dacia είναι καθαροί, βάζεις μια εργαλειοθήκη Stanley και πετάς μέσα όλα εκείνα που στο Captur και το Matrix τα χώνεις από εδώ και από εκεί, ομπρέλα, πτυοσκάπανο, χταπόδια, κομπρεσέρ, φορτιστές, κλπ.
Μου αρέσει γενικά περισσότερο από όλα το συρτάρι και το κιβώτιο. Ίσως και οι ταπετσαρίες με φερμουάρ, μια εναλλακτική στο δερμάτινο κάθισμα που συνηθίσαμε την ευκολία του, ειδικά το καλοκαίρι με τα βρεγμένα μαγιό.
Για να μην βγούμε off topic, πείτε μου γιατί να πάρω το Duster αντί για το Captur, σε διαμόρφωση προσθιοκίνητου 1.2 TCe; -
Ο βασικός λόγος που δεν προτιμήθηκε το captur αλλά το duster είναι γιατί ήθελα ένα όχημα που θα το 'βασανίζω' εκτός δρόμου
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
αν ακουσα καλα ειχες ματριξ.......απο το οποιο ησουν ευχαριστημενος.....και ενω ολοι προσπαθουν να σε βοηθησουν εγω λεω να σε μπερδεψω κι αλλο....μαρτη απο οτι λενε τα περιoδικα σκαει μυτη και το καινουργιο tuscon..... hyundai!!!!!
-
Το έχω ακόμη το Matrix. Μάρτη ε; Ούτως ή άλλως μέχρι τον Μάιο θα γίνει η αγορά.
-
Τώρα το είδα. Μα αυτό είναι 4.5 μέτρα, άλλη κατηγορία. Και με τον εξοπλισμό που βλέπω θα πάει στα 25 χιλιάρικα και ακόμη περισσότερο το κορυφαίο μοντέλο. Η Hyundai που ξέρω εγώ ήταν πιο κοντά στην Dacia πάρα σε αυτό το θηρίο.
-
Dacia duster 4x2 205 mm αποσταση απο το εδαφος 475 lt πορτ μπαγκαζ.
Dacia duster 4x4 210 mm αποσταση απο το εδαφος 408 lt πορτ μπαγκαζ.
Dacia sandero stepway 207 mm αποσταση απο το εδαφος 320 lt πορτ μπαγκαζ.
Renault captur 170 mm αποσταση απο το εδαφος 377 lt πορτ μπαγκαζ.
Νομιζω οτι η πρωτη σου επιλογη ειναι και η καλυτερη δλδ duster, και επειδη πας βουνο λογω χομπι, προτιμησε αν σε παιρνει, την τετρακινητη εκδοση. Παντως πριν αποφασισεις κανε test drive σε ολα.. -
Πότε αισθάνθηκα πως χρειάζεται τετρακίνηση προσφάτως: στην άνοδο από το χιονοδρομικό του Χελμού προς το καταφύγιο (μεγάλο νερωφάγωμα). Στην κάθοδο από τον δρόμο του Κιθαιρώνα προς το ξέφωτο αριστερά από το τρίτο γεφυράκι (μέτριο νερωφάγωμα). Στο αμμοχάλικο της Ψάθας (θα μπορούσα να είχα παρκάρει με την όπισθεν, βλακεία μου). Στη λίμνη Πλαστήρα, στον δρόμο με το μοναστήρι χειμώνα με χιόνι - παγετό και σε ένα δασικό μονοπάτι με λάσπη. Αυτές οι περιπτώσεις σε 13 χρόνια. Σε όλες το Matrix τα έβγαλε πέρα εκτός από τον Κιθαιρώνα όπου δεν το τόλμησα. Η απόσταση από το έδαφος ωστόσο χρειάστηκε περισσότερες φορές. Δύο εξατμίσεις στο Matrix, μία στο Clio και ένας άξονας στην Cortina. Βέβαια φταίω και εγώ που δεν έχω αλλάξει αναρτήσεις. Από την ανταπόκριση στο θέμα του Duster φαίνεται πως οι χρήστες /οπαδοί του είναι θερμότεροι του Captur. Λογικό.
-
Σε σχέση με τον ανταγωνισμό το duster είναι πολύ πιο σκληροτράχηλο. Προφανώς και οσοι το έχουν θα είναι ενθουσιασμένοι γιατί κάνει πολύ καλά την δουλειά του.
Το θέμα είναι να έχεις δει και ολες τις εναλλακτικές που υπάρχουν ώστε στο τέλος να πάρεις αυτό που αρεσει σε εσένα περισσότερο. Εμείς επιλέξαμε, δεν σημαίνει ότι έχουμε όλοι τις ίδιες ανάγκες
Το καινούριο vitara το έχεις δει; Βγαίνει και αυτό κάτω από 18.000. Πιο σοφτ, προς captur πάει, βγαίνει και τετρακίνητο. Βέβαια είναι πιο χαμηλό από το duster κατά 3 εκατοστά.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Δεν ξέρω τις εκδόσεις του f/l αλλά για μένα η ιδανική έκδοση ήταν και παραμένει η βασική και φθηνότερη. Νομίζω υπάρχει ακόμα ο 1,6 βενζίνης που είναι υπεραξιοπιστος. Αίσθηση και εικόνα 'εργαλείου' με τα άκρως απαραίτητα a/c και ηλεκτρικό τιμόνι. Αβαφους προφυλακτήρες και σιδερένιες ζάντες και χωρίς ανησυχίες σε χτυπήματα και επαφές ή κακομεταχείριση.
Για κάτι καλύτερο σαν επόμενο ενα καλύτερα εξοπλισμένο Captur. Καλύτερη ποιότητα εντός, μικρότερες διαστάσεις εξωτερικά για την πόλη και πιο σύγχρονους κινητήρες με υπέρ την οικονομία.
Πέρσι οδήγησα το 0,9 Tce. Μονόδρομος για μένα αν μετά το QQ μου ήθελα κάτι παρόμοιο. -
Μπήκα αρκετά αδαής ως προς τις ανάγκες μου, με πυξίδα τα σημεία πρακτικότητας του Matrix, ύψος (αλλά όχι απόσταση από το έδαφος), χώροι (όχι τόσο μεγάλοι αλλά εκμεταλλεύσιμοι με την κίνηση των πίσω καθισμάτων σε ράγες), καλός εξοπλισμός σε χαμηλή τιμή (όχι πρώτης ποιότητας ή τεχνολογία αιχμής αλλά είχε τα ABS, Antispin, ζάντες, δερμάτινα καθίσματα, MP3, οθόνη Multimedia, μέχρι και Playstation όταν τα παρόμοιας τιμής Ευρωπαϊκά και Γιαπωνέζικα ήταν γυμνά).
Το Duster λοιπόν κοστίζει όσα το μοντέλο που είχα πάρει τότε, βάλε και 1000 χωρίς απόσυρση. Είναι μεγαλύτερο, με υψηλότερη απόσταση, ισχυρότερο κινητήρα, καλύτερες επιδόσεις, οικονομικότερο και επιλογές Diesel, πιο άνετη ανάρτηση, έχει ESC, Eco, προχωρημένο MediaNav (στα σπάργανα τότε), 6 ταχύτητες, επιλογή 4x4, HillStart (αχρείαστο αλλά έχω δύο πρωτάρηδες στην οικογένεια).
Το Captur προσφέρει καλύτερη ποιότητα κατασκευής (αλλά όχι πολύ από ότι είδα), ευφάνταστο design και τα βασικά πολυμορφικά χαρακτηριστικά, για τα οποία υπάρχουν εναλλακτικές, αλλά παραπάνω χρήματα.
Από τα δύο το Duster νομίζω πως κερδίζει. Με τρόμαξε ο φίλος που είπε πως δεν το συνιστά για πόλη. Όταν το είδα παρκαρισμένο δεν μεου φάνηκε τόσο μεγάλο. Υποθέτω πως μπορώ να βάλω αισθητήρες παρκαρίσματος.
Βλέπω οι περισσότεροι το έχετε σε διαμόρφωση 1.5 4x4. Αυτό θα ήθελα στην εξοχή αλλά για εμένα αυτό σημαίνει 20 ημέρες τον χρόνο και άντε άλλες 20 με τριήμερα και κάποια Σαββατοκύριακα. Δεν χρειάζομαι SUV, δεν θέλω σεντάν, δεν μου αρκεί το χάτσμπακ, δεν αντέχω το MPV, τι μου απομένει; Ένα Crossover για τους Ελληνικούς παλιόδρομους. -
Ένα test drive μένει να δεις ότι σ αρεσει σε όλα.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Κάποιος σήμερα, έξω από το σπίτι μου πάρκαρε καινούριο Duster σε χρώμα γκρι...
Εντάξει το αυτοκίνητο είναι άλλη φάση. Πραγματική σχεδίαση που παραπέμπει σε off-road.Χάζευα το ύψος από το έδαφος, τους τεράστιους θόλους, την παραδοσιακή τζιπ σχεδίαση χωρίς πολλές καμπύλες. Απλό, λιτό, άγριο, ετοιμοπόλεμο...
Όποιος δεν έχει πρόβλημα με τον όγκο του και αναζητά κάτι που να τα συνδυάζει όλα, νομίζω ότι το Duster είναι μονόδρομος.
Για μένα η κατηγορία αυτή έχει δύο και μόνο αυτοκίνητα. Το Renegade και το Duster.
Τα υπόλοιπα είναι αυτοκίνητα τύπου 'μπιμπελό'... -
Καλησπέρα φίλοι μου. διαβαζοντας τις παραπανω σελιδες θελω να ρωτησω λιγα πραγματακια σε που ειστε κατοχοι του duster 4χ2 diesel και που θα μετρησουν στην επιλογη αυτου του αυτοκινητου ή οχι.... ποσο κοστιζουν τα service στο περιπου....και απο εσας που το εχετε σαν κυριο μεταφορικο μεσο πως ειναι η συμπεριφορα του στην εθνικη (με 140 χιλιομετρα το πολυ υπαρχει ενοχλητικος θορυβος - ειναι ανετο στο πολυωρο ταξιδι - με 4 ατομα + τιγκα στα μπαγκαζια το εχει στις προσπερασεις καλα, ικανοποιητικα η ζοριζεται...δεν εννοω για ραλλυ φορτηγα πχ...Ρωταω γιατι προοριζεται για κυριο αυτοκινητο 4μελους οικογενειας με συχνα ταξιδια αθηνας αλεξανδρουπολης...Ειλικρινα ευχαριστω και θα περιμενω τις απαντησεις σας.η αγορα θα γινει εντος του φεβρουαριου το μπατζετ ειναι 18.500 και το αντιπαλο δεος ειναι το c max 22000 με το μειονεκτημα οτι εκει θα χρειαστουν δοσεις ενω το duster θα παει μτρητης...συγνωμη αν σας
-
Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι φουλ φορτωμένο λόγω ροπής του ντήζελ έχεις κατευθείαν τράβηγμα. Απλά πρέπει να σηνυθησεις ότι ίσως χρειαστεί να ανεβασεις ταχύτητα. Γενικά οι ντήζελ δουλεύουν χαμηλά.
Τώρα οι χώροι δεν ξέρω ποσό θα σας βολεψουν, δεν είναι και τεράστιο. Επίσης ο θόρυβος μέχρι τα 110-120 δεν είναι σίγουρα ενοχλητικός ΑΛΛΑ οι πίσω επιβάτες το νιώθουν περισσότερο (σε μεγαλύτερες ταχυτητες)
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Στην κατηγορία του μάλλον είναι το πιο ευρύχωρο το duster, δεν ξέρω για την καινούρια x1. Ενα αυτοκινητο που εχω μπει πιο ανετο πισω ειναι το golf sportsvan το οποίο βέβαια είναι σε αλλη κατηγορια. Επίσης το 4*4 έχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω απο τα λιγα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν με τέτοιο σήμερα γεγονός που κανει την άνεση κορυφαια
-
Ο χρήστης kkokkolis έγραψε:
Μπήκα αρκετά αδαής ως προς τις ανάγκες μου, με πυξίδα τα σημεία πρακτικότητας του Matrix, ύψος (αλλά όχι απόσταση από το έδαφος), χώροι (όχι τόσο μεγάλοι αλλά εκμεταλλεύσιμοι με την κίνηση των πίσω καθισμάτων σε ράγες), καλός εξοπλισμός σε χαμηλή τιμή (όχι πρώτης ποιότητας ή τεχνολογία αιχμής αλλά είχε τα ABS, Antispin, ζάντες, δερμάτινα καθίσματα, MP3, οθόνη Multimedia, μέχρι και Playstation όταν τα παρόμοιας τιμής Ευρωπαϊκά και Γιαπωνέζικα ήταν γυμνά).
Το Duster λοιπόν κοστίζει όσα το μοντέλο που είχα πάρει τότε, βάλε και 1000 χωρίς απόσυρση. Είναι μεγαλύτερο, με υψηλότερη απόσταση, ισχυρότερο κινητήρα, καλύτερες επιδόσεις, οικονομικότερο και επιλογές Diesel, πιο άνετη ανάρτηση, έχει ESC, Eco, προχωρημένο MediaNav (στα σπάργανα τότε), 6 ταχύτητες, επιλογή 4x4, HillStart (αχρείαστο αλλά έχω δύο πρωτάρηδες στην οικογένεια).
Το Captur προσφέρει καλύτερη ποιότητα κατασκευής (αλλά όχι πολύ από ότι είδα), ευφάνταστο design και τα βασικά πολυμορφικά χαρακτηριστικά, για τα οποία υπάρχουν εναλλακτικές, αλλά παραπάνω χρήματα.
Από τα δύο το Duster νομίζω πως κερδίζει. Με τρόμαξε ο φίλος που είπε πως δεν το συνιστά για πόλη. Όταν το είδα παρκαρισμένο δεν μεου φάνηκε τόσο μεγάλο. Υποθέτω πως μπορώ να βάλω αισθητήρες παρκαρίσματος.
Βλέπω οι περισσότεροι το έχετε σε διαμόρφωση 1.5 4x4. Αυτό θα ήθελα στην εξοχή αλλά για εμένα αυτό σημαίνει 20 ημέρες τον χρόνο και άντε άλλες 20 με τριήμερα και κάποια Σαββατοκύριακα. Δεν χρειάζομαι SUV, δεν θέλω σεντάν, δεν μου αρκεί το χάτσμπακ, δεν αντέχω το MPV, τι μου απομένει; Ένα Crossover για τους Ελληνικούς παλιόδρομους.Έχε υπόψη ότι στο Captur η απόσταση από το έδαφος είναι 20 cm:
http://www.renault.com.gr/cars/captur/s ... tions.html
Έχει νόημα σαν ψηλό 4χ2 και ταυτόχρονα είναι και στυλάτο .... για να περάσει στους νέους της οικογένειας.Αν θέλεις βενζίνη και 4χ2, πρέπει να δεις και το vitara που έχει ένα καλό και οικονομικό κινητήρα 1.600 και 18,5 cm απόσταση.
Αν πας σε ακριβή έκδοση του Duster με 1,5 diesel, έχει νόημα το 4χ4. Δεν φαίνεται να είναι πολύ χειρότερο οικονομικά και καλύτερα να έχει κανείς κάτι ολοκληρωμένο, μήπως το επιθυμεί στο μέλλον.
Επίσης η αυτόματη τετρακίνηση θα είναι καλή και στο δρόμο. Θεωρώ πως θα εξισορροπεί προβλήματα λόγω ύψους και βάρους στις στροφές. Είχα οδηγήσει Rav4 και σε γρήγορη στροφή σε οικοδομικά τετράγωνα κατάλαβα πως μετέφερε κίνηση πίσω που το βοήθαγε να στρίψει, με μια στιγμιαία υπερστροφική τάση.
Dacia Duster