-
Ο χρήστης kostasSC έγραψε:
Για βάρκες ε; αυτό καταλαβες απο όσα διαβασες; πίσω στο δημοτικό! Χαχαχα
Τα dpf (μεταξωτά βρακια) θέλουν κι επιδεξιους κwλους...ο λαος το λέει, όχι εγώ.
Πολλά dpf απο όλες τις μάρκες την ακούνε γιατί οι κάτοχοι των αυτοκινήτων είναι ανιδεοι τι πήραν και πως να το χρησιμοποιουν (βάλε κι ενα συν στην Ελλάδα τα νοθευμένα καύσιμα κι έτοιμη η σούπα!).
Κινητήρες, άστο, βλέπουμε και τις αλλες εταιρίες (καδένες να πηδάνε δόντια και να θεωρειται φυσιολογικό κτλ!).
Αν το κατέχεις, τσεκαρισε μια που βρίσκεται και φετος η hyundai στην κατάταξη ως προς την αξιοπιστία (να σε βοηθήσω, στις πρωτες 2-3 θέσεις) και ξαναπερνα να τα πούμε!Φίλε μου, μην γίνεσαι υπερασπιστής της χιουντάι και της κάθε χιουντάι, γιατί χάνεις το δίκιο σου...και άσε το δημοτικό για άλλους...όταν σου ΞΑΝΑΛΕΩ ότι εγώ πρότεινα στο φίλο μου το ι20 , τι ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ? καταλαβαίνεις ότι εγώ δεν κατέχω ? ότι τον έστειλα να δει ένα άχρηστο αυτοκίνητο για να τον εκδικηθώ ? τι ??? Σου εξηγώ όμορφα κι ωραία, ΞΑΝΑ, ότι ο μη ψαγμένος καταναλωτής, δεν θα δώσει τα χρήματα που ζητάει η χιουντάι γιατί, δυστηχώς σαν όνομα δεν έχει ακόμα το βάρος άλλον κατασκευαστών στην πιάτσα...ΤΟ ΠΙΑΣΕΣ ?
Έχεις κάποιο αντεπιχείρημα πάνω σε αυτό ?Για να ανέβει στα μάτια του καταναλωτή η χιουντάι θα πρέπει να πουλάει φθηνότερα...και νομίζω ότι βιάστηκε να ανεβάσει τις τιμές της κι αυτό είναι το λάθος της...
ΥΓ. Κι άσε τις 'αξιόπιστες' λίστες αξιοπιστίας...
Κι εσύ πρεπει φιλε να πιάσεις οτι η hyundai δεν είναι πια εκείνη που ηξερες το 1993, έχει ανέβει επίπεδο και προφανώς δεν θα πουλησει στις τιμες που πουλούσε τοτε.
Γύρω γύρω 2016, για τον kostasSC 1993! Μην ξεχάσεις να πας και στον φούρνο να πληρωσεις το ψωμί όσο το πληρωνες τοτε, τη βενζίνη στο πρατήριο επίσης κτλ! -
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Κι εσύ πρεπει φιλε να πιάσεις οτι η hyundai δεν είναι πια εκείνη που ηξερες το 1993, έχει ανέβει επίπεδο και προφανώς δεν θα πουλησει στις τιμες που πουλούσε τοτε.
Γύρω γύρω 2016, για τον kostasSC 1993! Μην ξεχάσεις να πας και στον φούρνο να πληρωσεις το ψωμί όσο το πληρωνες τοτε, τη βενζίνη στο πρατήριο επίσης κτλ!Πάλι δεν καταλαβαίνεις φίλε μου ? Γιατί ? Πόσες φορές να στα εξηγήσω ?
Ποιός μίλησε για τιμές '93 και ψωμιά ρε φίλε ??? την παλεύεις ?
Συγκρίνουμε τις ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ τιμες της χιουντάι σε σχέση με τις άλλες μάρκες ΣΗΜΕΡΑ .... εντάξει ? Άντε να δούμε...
-
Ο χρήστης kostasSC έγραψε:
Κι εσύ πρεπει φιλε να πιάσεις οτι η hyundai δεν είναι πια εκείνη που ηξερες το 1993, έχει ανέβει επίπεδο και προφανώς δεν θα πουλησει στις τιμες που πουλούσε τοτε.
Γύρω γύρω 2016, για τον kostasSC 1993! Μην ξεχάσεις να πας και στον φούρνο να πληρωσεις το ψωμί όσο το πληρωνες τοτε, τη βενζίνη στο πρατήριο επίσης κτλ!Πάλι δεν καταλαβαίνεις φίλε μου ? Γιατί ? Πόσες φορές να στα εξηγήσω ?
Ποιός μίλησε για τιμές '93 και ψωμιά ρε φίλε ??? την παλεύεις ?
Συγκρίνουμε τις ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ τιμες της χιουντάι σε σχέση με τις άλλες μάρκες ΣΗΜΕΡΑ .... εντάξει ? Άντε να δούμε...
Εγω δεν καταλαβαίνω ή εσύ;
Η hyundai ΔΕΝ θα πουλησει χαμηλότερα, ΟΠΩΣ ΠΟΥΛΟΥΣΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ, γιατί ποιοτικά ΔΕΝ είναι κατώτερη όπως παλιότερα!
Το αντίθετο μάλιστα, σε πολλές κατηγορίες (στα μικρά κυρίως i10, i20) τα αυτοκίνητα της βγαίνουν κορυφαία της κατηγοριας, σε αλλες (i30) ο διευθυντής της VW εκφράζει το θαυμασμο-θυμο του γιατί εκείνοι δεν κατάφεραν να το φτιάξουν σωστα ενω οι κορεάτες ναι, τώρα θα κυκλοφορήσει υβριδικό (απο οτι γράφεται καλυτερο του prius), έχει μοντέλα που στην Ελλάδα φυσικά δεν βλέπεις ώστε να την αξιολογήσεις πιο αντικειμενικά (i40 κι αλλα) και φυσικά τα genesis που την έκανε premium μάρκα (στυλ lexus, infinity) με τα equus, coupe κτλ.
Και φυσικά είπαμε ότι είναι στις κορυφαίες σε αξιοπιστία!
Το οτι εσύ θες να πουλησει χαμηλότερα...ε άντε πες το και στην skoda ρε φίλε!!! Έλεος! Ξεκολλα απο το παρελθον και δες γύρω σου το σήμερα! -
έγινε φίλε μου...ο αναγνώστης βγάζει τα συμπεράσματα του...
-
Βασικα αυτο που λεει ο kostasSC ειναι πολυ συγκεκριμενο και δε μπορω να καταλαβω γιατι ο αντιλογος.. οτι ναι μεν μια χαρα αμαξια ειναι και καμια σχεση δεν εχουν με το παρελθον αλλα απο την αλλη γι αυτο που ειναι ΣΗΜΕΡΑ πιθανα ειναι ακριβα.. Ξεκαθαρο μου φαινεται αυτο που γραφει. Δε βγηκε να θαψει.
-
Έτσι ακριβως. Επίσης ο αναγνώστης μπορεί να δει τι τράβηξε κάποιος εδώ μέσα με φίλτρο dpf, αναγεννησεις κτλ σε...κρατησου μονο μην μου λιποθυμήσεις...YARIS! Αρκεί να ανατρέξει μερικές σελίδες πίσω στο φόρουμ της toyota, κατα τον Σεπτέμβρη που μας πέρασε δηλαδή!
Στο μεταξύ, είπαμε, κάνε μια περιοδεία κι απο τα ποστ σχετικα με skoda, dacia κτλ κτλ και ζήτα να πουλούν όσο χαμηλοτερα πουλούσαν και παλιότερα ε! -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Βασικα αυτο που λεει ο kostasSC ειναι πολυ συγκεκριμενο και δε μπορω να καταλαβω γιατι ο αντιλογος.. οτι ναι μεν μια χαρα αμαξια ειναι και καμια σχεση δεν εχουν με το παρελθον αλλα απο την αλλη γι αυτο που ειναι ΣΗΜΕΡΑ πιθανα ειναι ακριβα.. Ξεκαθαρο μου φαινεται αυτο που γραφει. Δε βγηκε να θαψει.Ευτυχώς υπάρχουν ακόμα κάποιοι που καταλαβαίνουν...
-
Ρε παιδες δεν υπαρχει λογος αντιπαραθεσης.
Εχω την εντυπωση οτι και οι 2 λετε πανω κατω το ιδιο πραγμα.. ο φιλος kostasSC προτεινε σε φιλο του ειπε να παρει hyundai οπως ανεφερε και ο ετερος συμφορουμιτης Alxnks την υποστηριζει λεγοντας οτι τα αυτοκινητα πλεον ειναι ποιοτικα..Το οποιο και ειναι η αληθεια. Μην κριβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας. Πλεον η ποιοτητα της Hyundai εχει ανεβει παρα πολυ και δικαιολογημενα δινεις και τοσα χρηματα για να αποκτησεις το καθε μοντελο της.
-
Εγω δε βγηκα να υπερασπιστω αυτο που εγραψε ο καθε Κωστας και το αν συμφωνω ή οχι μαλιστα ειναι αλλη ιστορια..! ο τροπος που αντιληφθηκες και το ποσο προσωπικα το πηρες ομως ειναι το φαουλ της υποθεσης.
-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Η hyundai ΔΕΝ θα πουλησει χαμηλότερα, ΟΠΩΣ ΠΟΥΛΟΥΣΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ, γιατί ποιοτικά ΔΕΝ είναι κατώτερη όπως παλιότερα!
Το αντίθετο μάλιστα, σε πολλές κατηγορίες (στα μικρά κυρίως i10, i20) τα αυτοκίνητα της βγαίνουν κορυφαία της κατηγοριας, σε αλλες (i30) ο διευθυντής της VW εκφράζει το θαυμασμο-θυμο του γιατί εκείνοι δεν κατάφεραν να το φτιάξουν σωστα ενω οι κορεάτες ναι, τώρα θα κυκλοφορήσει υβριδικό (απο οτι γράφεται καλυτερο του prius), έχει μοντέλα που στην Ελλάδα φυσικά δεν βλέπεις ώστε να την αξιολογήσεις πιο αντικειμενικά (i40 κι αλλα) και φυσικά τα genesis που την έκανε premium μάρκα (στυλ lexus, infinity) με τα equus, coupe κτλ.
Και φυσικά είπαμε ότι είναι στις κορυφαίες σε αξιοπιστία!
Το οτι εσύ θες να πουλησει χαμηλότερα...ε άντε πες το και στην skoda ρε φίλε!!! Έλεος! Ξεκολλα απο το παρελθον και δες γύρω σου το σήμερα!Τα 100 αυτοκίνητα με τις περισσότερες πωλήσεις φέτος στην Ευρώπη
i10: θεση 55
i20: θεση 38
i30: θεση 56
Skoda Fabia: θεση 22
http://www.autoblog.gr/2015/12/07/ta-100-aytokinhta-me-tis-perissoteres-pwlhseis-fetos-sthn-eyrwph/
Την καλυτερη θεση την εχει το Kia Rio στην θεση 20. Για Ευρωπη. Αμερικη, Κινα κλπ δεν το εχω ψαξει. Αξιοπιστια εχει μια χαρα. Και εμφανιση. Σε σχεση με την Toyota τα παει καλα. Οπως εγω δεν θα αγοραζα του ομιλου VAG γιατι τον θεωρω υπερτιμημενο και αμφιβολου αξιοπιστιας, αλλος δεν προτιμαει τα Hyundai. Αλλος αγοραζει με κλειστα ματια Japan. Αναλογα με τα γουστα και τις προτεραιοτητες του καθενος. -
Για την Αμερική: http://online.wsj.com/mdc/public/page/2 ... sales.html
Από εκεί και πέρα οι τιμές (σε Ευρωπαϊκό επίπεδο) της Hyundai δεν είναι ακριβές.
Απλά πλέον δεν είναι ανταγωνιστικές και ως εταιρεία δεν προσφέρει κάποιο δέλεαρ στον υποψήφιο πελάτη ώστε να τον κερδίσει.Και ο μέσος πελάτης (ειδικά στην Ελλάδα) δεν κερδίζεται με την αόριστη φράση 'είναι αξιόπιστο' ή 'έχει μεγάλη εγγύηση'.
Ο μέσος πελάτης θέλει επιπλέον 'υλικό' για να κερδηθεί ή να κερδίσει χρήματα, ώστε να νοιώσει ψυχολογικά καλύτερα για την αγορά που έκανε.Δώστου ζάντες, δώστου εξοπλσιμό, δώστου αξεσουάρ δώρα, δώστου αεροτομές, δωστους προβόλια, δωστου μασπιέδες, δωστου σπόιλερς. Δώστου πράμα... ώστε να 'νοιώσει' ότι πήρε κάτι παραπάνω από τον ανταγωνισμό.
Ή κόψε τιμές! Απλό.Και μην ξεχνάμε ότι πάντα οι Ευρωπαίοι είχαν και έχουν την δυνατότητα να γνωρίζουν, να συγκρίνουν και να ζουν με 'αυτοκινητιστικές σχολές και οδηγικές κουλτούρες'. Τεράστια η ιστορία της αυτοκίνησης στην Ευρώπη.
Αυτό το περιβάλλον, όσο να' ναι οι Κορεάτες το έχουν λησμονήσει (εκούσια ή ακουσία) τα τελευταία χρόνια και τους έχει στοιχίσει.
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Η hyundai ΔΕΝ θα πουλησει χαμηλότερα, ΟΠΩΣ ΠΟΥΛΟΥΣΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ, γιατί ποιοτικά ΔΕΝ είναι κατώτερη όπως παλιότερα!
Το αντίθετο μάλιστα, σε πολλές κατηγορίες (στα μικρά κυρίως i10, i20) τα αυτοκίνητα της βγαίνουν κορυφαία της κατηγοριας, σε αλλες (i30) ο διευθυντής της VW εκφράζει το θαυμασμο-θυμο του γιατί εκείνοι δεν κατάφεραν να το φτιάξουν σωστα ενω οι κορεάτες ναι, τώρα θα κυκλοφορήσει υβριδικό (απο οτι γράφεται καλυτερο του prius), έχει μοντέλα που στην Ελλάδα φυσικά δεν βλέπεις ώστε να την αξιολογήσεις πιο αντικειμενικά (i40 κι αλλα) και φυσικά τα genesis που την έκανε premium μάρκα (στυλ lexus, infinity) με τα equus, coupe κτλ.
Και φυσικά είπαμε ότι είναι στις κορυφαίες σε αξιοπιστία!
Το οτι εσύ θες να πουλησει χαμηλότερα...ε άντε πες το και στην skoda ρε φίλε!!! Έλεος! Ξεκολλα απο το παρελθον και δες γύρω σου το σήμερα!Τα 100 αυτοκίνητα με τις περισσότερες πωλήσεις φέτος στην Ευρώπη
i10: θεση 55
i20: θεση 38
i30: θεση 56
Skoda Fabia: θεση 22
http://www.autoblog.gr/2015/12/07/ta-100-aytokinhta-me-tis-perissoteres-pwlhseis-fetos-sthn-eyrwph/
Την καλυτερη θεση την εχει το Kia Rio στην θεση 20. Για Ευρωπη. Αμερικη, Κινα κλπ δεν το εχω ψαξει. Αξιοπιστια εχει μια χαρα. Και εμφανιση. Σε σχεση με την Toyota τα παει καλα. Οπως εγω δεν θα αγοραζα του ομιλου VAG γιατι τον θεωρω υπερτιμημενο και αμφιβολου αξιοπιστιας, αλλος δεν προτιμαει τα Hyundai. Αλλος αγοραζει με κλειστα ματια Japan. Αναλογα με τα γουστα και τις προτεραιοτητες του καθενος.Οτι πεις...όμως:
24 Ιουνίου 2015
http://www.newsbeast.gr/car/arthro/1852 ... yundai-i10
Τον τίτλο του «Καλύτερου Αυτοκινήτου Πόλης» (Best City Car) απέσπασε για 2η συνεχόμενη χρονιά το Hyundai i10 στα βραβεία «Car of the Year 2015» που διεξήγαγε το διακεκριμένο βρετανικό περιοδικό αυτοκινήτου «What Car?».
Εδώ:
http://www.carbuyer.co.uk/reviews/recom ... first-carsΙσοβαθμει με το citygo στην πρωτη θέση, αφήνοντας παλι πολύ κάτω αλλά πιο 'κυριλατα' ονόματα.
Bonus i30:
https://m.youtube.com/watch?v=YpPNVSQmR5c
Αυτά εξω, σε χώρες με αλλες νοοτροπιες, που δεν κοιτάνε το σηματακι μονο.
Ε οκ, ας πουληθούν λοιπόν σε επιπεδα τιμής όπως εκείνη του excel του 93 με τον ανταγωνισμο γιατι έχει μείνει ο kostaSC με την τότε εντύπωση περί διαφοράς ποιότητας.
Λογικό επιχείρημα, δεν αντιλεγω!!!Το Dacia Duster βέβαια με την παρωχημένη του τεχνολογία είναι 'εργαλείο' για κείνον και προφανώς αξίζει τα λεφτά του. Νταξ!
-
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Για την Αμερική: http://online.wsj.com/mdc/public/page/2 ... sales.htmlΑπό εκεί και πέρα οι τιμές (σε Ευρωπαϊκό επίπεδο) της Hyundai δεν είναι ακριβές.
Απλά πλέον δεν είναι ανταγωνιστικές και ως εταιρεία δεν προσφέρει κάποιο δέλεαρ στον υποψήφιο πελάτη ώστε να τον κερδίσει.Και ο μέσος πελάτης (ειδικά στην Ελλάδα) δεν κερδίζεται με την αόριστη φράση 'είναι αξιόπιστο' ή 'έχει μεγάλη εγγύηση'.
Ο μέσος πελάτης θέλει επιπλέον 'υλικό' για να κερδηθεί ή να κερδίσει χρήματα, ώστε να νοιώσει ψυχολογικά καλύτερα για την αγορά που έκανε.Δώστου ζάντες, δώστου εξοπλσιμό, δώστου αξεσουάρ δώρα, δώστου αεροτομές, δωστους προβόλια, δωστου μασπιέδες, δωστου σπόιλερς. Δώστου πράμα... ώστε να 'νοιώσει' ότι πήρε κάτι παραπάνω από τον ανταγωνισμό.
Ή κόψε τιμές! Απλό.Και μην ξεχνάμε ότι πάντα οι Ευρωπαίοι είχαν και έχουν την δυνατότητα να γνωρίζουν, να συγκρίνουν και να ζουν με 'αυτοκινητιστικές σχολές και οδηγικές κουλτούρες'. Τεράστια η ιστορία της αυτοκίνησης στην Ευρώπη.
Αυτό το περιβάλλον, όσο να' ναι οι Κορεάτες το έχουν λησμονήσει (εκούσια ή ακουσία) τα τελευταία χρόνια και τους έχει στοιχίσει.
Σωστός...Και μιλάμε για Ελλάδα...Κάποιοι γραφικοί εδώ μέσα ακόμα να το καταλάβουν...
-
Τι ασχολειστε παντως με βραβεια και πωλησεις κτλπ.. πραγματικα δε μου λενε τιποτα... οποιος πληρωνει καλυτερα ειναι ολα αυτα....
-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
...
Αυτά εξω, σε χώρες με αλλες νοοτροπιες, που δεν κοιτάνε το σηματακι μονο.
Ε οκ, ας πουληθούν λοιπόν σε επιπεδα τιμής όπως εκείνη του excel του 93 με τον ανταγωνισμο γιατι έχει μείνει ο kostaSC με την τότε εντύπωση περί διαφοράς ποιότητας.
Λογικό επιχείρημα, δεν αντιλεγω!!!Φίλε Alxnks το τερμάτισες... Που το θυμήθηκες το Excel;
Ας αφήσουμε τα (σούπερ-ντούπερ) Ευρωπαϊκά αυτοκίνητα έξω και ας πιάσουμε την Άπω Ανατολή.
Σου φαίνεται φυσιολογικό το i10 να ξεκινά τιμή από 11140euro και το Suzuki Celerio από 9620euro;
Ή το Mitsubishi Space Star από 9990euro;
Ή το Nissan Micra από 10190euro;
Δεν λέω ότι το 'τούρκικο' i10 είναι χειρότερο ή λιγότερο σύγχρονο από το Ταϋλανδέζικο Celerio ή το Ιαπωνικό Space Star ή το Γαλλικό (;) Micra.Μήπως όμως θα έπρεπε η Hyundai εφόσον θέλει να πουλήσει να έχει ίσες ή τουλάχιστον λίγο ποιο χαμηλές τιμές από μάρκες που θεωρούνται Ιαπωνικές;
Νομίζω ότι εξ΄ανέκαθεν το συγκριτικό πλεονέκτημα των Hyundai/KIA ήταν οι τιμές και ο παρεχόμενος εξοπλισμός. Έχω την εντύπωση ότι πλέον δεν κατέχει αυτό το πλεονέκτημα.
-
+1
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
...
Αυτά εξω, σε χώρες με αλλες νοοτροπιες, που δεν κοιτάνε το σηματακι μονο.
Ε οκ, ας πουληθούν λοιπόν σε επιπεδα τιμής όπως εκείνη του excel του 93 με τον ανταγωνισμο γιατι έχει μείνει ο kostaSC με την τότε εντύπωση περί διαφοράς ποιότητας.
Λογικό επιχείρημα, δεν αντιλεγω!!!Φίλε Alxnks το τερμάτισες... Που το θυμήθηκες το Excel;
Ας αφήσουμε τα (σούπερ-ντούπερ) Ευρωπαϊκά αυτοκίνητα έξω και ας πιάσουμε την Άπω Ανατολή.
Σου φαίνεται φυσιολογικό το i10 να ξεκινά τιμή από 11140euro και το Suzuki Celerio από 9620euro;
Ή το Mitsubishi Space Star από 9990euro;
Ή το Nissan Micra από 10190euro;
Δεν λέω ότι το 'τούρκικο' i10 είναι χειρότερο ή λιγότερο σύγχρονο από το Ταϋλανδέζικο Celerio ή το Ιαπωνικό Space Star ή το Γαλλικό (;) Micra.Μήπως όμως θα έπρεπε η Hyundai εφόσον θέλει να πουλήσει να έχει ίσες ή τουλάχιστον λίγο ποιο χαμηλές τιμές από μάρκες που θεωρούνται Ιαπωνικές;
Νομίζω ότι ανέκαθεν το συγκριτικό πλεονέκτημα των Hyundai/KIA ήταν οι τιμές και ο παρεχόμενος εξοπλισμός. Έχω την εντύπωση ότι πλέον δεν κατέχει αυτό το πλεονέκτημα.
κάνεις μεγάλο λάθος.....στάνταρ πλουσιότερος εξοπλισμός σε αυτά τα λεφτά!
απλά τώρα δεν είναι τόσο vfm αλλά είναι! -
Εγώ αυτά είδα: http://www.hyundai.gr/configurator/Index/20
Από τα οποία βλέπω ότι η έκδοση i10 1.0 lt GL ACCESS (11140euro) έχει ελλείψεις στον εξοπλισμό. Ούτε καν κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό δεν έχει. Αυτό μου δείχνει ότι ένας υποψήφιος πελάτης θα πρέπει να πάει σε ποιο ακριβές εκδόσεις ώστε να έχει εξοπλισμό που θεωρείται δεδομένος.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
...
Αυτά εξω, σε χώρες με αλλες νοοτροπιες, που δεν κοιτάνε το σηματακι μονο.
Ε οκ, ας πουληθούν λοιπόν σε επιπεδα τιμής όπως εκείνη του excel του 93 με τον ανταγωνισμο γιατι έχει μείνει ο kostaSC με την τότε εντύπωση περί διαφοράς ποιότητας.
Λογικό επιχείρημα, δεν αντιλεγω!!!Φίλε Alxnks το τερμάτισες... Που το θυμήθηκες το Excel;
Ας αφήσουμε τα (σούπερ-ντούπερ) Ευρωπαϊκά αυτοκίνητα έξω και ας πιάσουμε την Άπω Ανατολή.
Σου φαίνεται φυσιολογικό το i10 να ξεκινά τιμή από 11140euro και το Suzuki Celerio από 9620euro;
Ή το Mitsubishi Space Star από 9990euro;
Ή το Nissan Micra από 10190euro;
Δεν λέω ότι το 'τούρκικο' i10 είναι χειρότερο ή λιγότερο σύγχρονο από το Ταϋλανδέζικο Celerio ή το Ιαπωνικό Space Star ή το Γαλλικό (;) Micra.Μήπως όμως θα έπρεπε η Hyundai εφόσον θέλει να πουλήσει να έχει ίσες ή τουλάχιστον λίγο ποιο χαμηλές τιμές από μάρκες που θεωρούνται Ιαπωνικές;
Νομίζω ότι εξ΄ανέκαθεν το συγκριτικό πλεονέκτημα των Hyundai/KIA ήταν οι τιμές και ο παρεχόμενος εξοπλισμός. Έχω την εντύπωση ότι πλέον δεν κατέχει αυτό το πλεονέκτημα.
Γιατί να μην το θυμηθω, αφού το έχω εικόνα σαν αμάξι
Οτι θα έπρεπε να είναι ίσως ελαφρώς πιο κάτω, μπορεί. Αλλά εδώ υπαρχουν παράμετροι που δεν ξέρουμε...πχ:- τι εκπτώσεις κανουν τελικά όταν πας να αγορασεις;
- ο μέγας έλληνας αντιπρόσωπος, που ως γνωστόν, έχει περιορίσει την γκάμα σε 3 μοντέλα....τι κέρδος βάζει πανω;
- ως αποτέλεσμα του περιορισμού της γκάμας, αρα πωλήσεων, μήπως αγοράζει κι ακριβότερα απο οτι άλλοι αντιπρόσωποι, πράγμα που θα οδηγει σε αυξημένη τιμή;
Τα selerio και space star πάντως δεν υπάρχουν πουθενά στα συγκριτικα...αρα αμελητεοι αντιπαλοι. Το micra ξεκινάει απο την τιμή που λες, αλλά επίσης δεν βρίσκεται ψηλά στις προτιμησεις-εκτιμηση των αγοραστών κι αν βάλεις ίδιο εξοπλισμό αρχίζει να σκαρφαλώνει η τιμή επικίνδυνα.
Γιατί δυσκολευουμε όμως τα πραγματα; όταν κάτι/καποιος ανεβαίνει σε ποιότητα/εμπειρία/κτλ ειτε ως προϊόν ειτε ως επαγγελματίας, ανάλογα εκτιμούν και την τιμή που ζητουν ειτε για κόστος απόκτησης ειτε ως παροχή υπηρεσιών. Γιατί είναι δύσκολο να το δεχτειτε; το ίδιο πληρωνεις την επίσκεψη σε εναν ειδικευομενο γιατρό και σε εναν φτασμενο μεγαλογιατρο καθηγητή πανεπιστημιου; απο τον πρωτο ως τον δεύτερο υπαρχουν πολλα ενδθαμεσα κόστη ανάλογα ποιον θα επιλέξεις. Ε έτσι, καλώς ή κακώς (καλώς φυσικα για μένα) η hyundai ανεβηκε ποιότητα σε σχέση με το παρελθον της. Λογικό για μένα να ζητάει παραπανω. Αν όμως ειτε εγώ ειτε κάποιος άλλος θέλει να αγοράσει επίπεδο hyundai προ 15ετιας, ας παει στην dacia ας πούμε. Τα αμαξώματα κι η τεχνολογία της είναι αυτου του επιπέδου (δεν είναι τυχαία ούτε τα αστέρια που δεν παιρνει σε crash tests, ουτε η εμφάνιση εσωτερικά κι εξωτερικά αυτοκινήτων renault 10ετιας και βάλε). Ας προσαρμόσει λοιπον τα μπορω του με τα θέλω του κι όχι να κατηγορεί εταιρείες που προχωρούν μπροστά.
Ή αν το κανει να το κανει σε όλες... Μίλησα για skoda, Μίλησα για dacia κτλ. Γιατί δηλαδή αντιστοιχα να μην παίρνουμε το fabia σε επίπεδα τιμής favorit??? Τι άλλαξε; άλλαξε κάτι;
HYUNDAI FORUM