-
Παίζει και η λύση του πετρελαιοκίνητου βέβαια.
Πιο ακριβά ως αγορά, αλλά γίνεται απόσβεση της διαφοράς λόγω καυσίμων σε 1 με 2 χρόνια (το πολύ) και σαν εναλλακτικό καύσιμο είναι πιο αξιόπιστο από το υγραέριο που το σκέφτομαι ως μετατροπή σε συμβατικό, αν και γνωρίζω τα προβλήματα (έχουμε υγραέριο στο forester).Βρήκα τα παρακάτω, αν θέλει να ρίξει κανείς μια ματιά να μου πείτε τη γνώμη σας:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7349099/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7009635/(Και 2 smartάκια, που έλεγα αρχικά να τα αποφύγω λόγω μικρών χώρων και μεγάλης σχετικά κατανάλωσης. Αλήθεια, αυτά πώς πάνε στο δρόμο;)
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6960852/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6657959/ -
Και μια ακόμα ερώτηση, για όποιον ξέρει.
Επειδή ψάχνω ΖΥΓΟ νούμερο (έχουμε μονό).
Αν βρω καλό ΜΟΝΟ, μπορώ να αλλάξω την πινακίδα; -
Ο χρήστης carbot έγραψε:
Παίζει και η λύση του πετρελαιοκίνητου βέβαια.
Πιο ακριβά ως αγορά, αλλά γίνεται απόσβεση της διαφοράς λόγω καυσίμων σε 1 με 2 χρόνια (το πολύ) και σαν εναλλακτικό καύσιμο είναι πιο αξιόπιστο από το υγραέριο που το σκέφτομαι ως μετατροπή σε συμβατικό, αν και γνωρίζω τα προβλήματα (έχουμε υγραέριο στο forester).Βρήκα τα παρακάτω, αν θέλει να ρίξει κανείς μια ματιά να μου πείτε τη γνώμη σας:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7349099/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7009635/(Και 2 smartάκια, που έλεγα αρχικά να τα αποφύγω λόγω μικρών χώρων και μεγάλης σχετικά κατανάλωσης. Αλήθεια, αυτά πώς πάνε στο δρόμο;)
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6960852/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6657959/Αυτα πιθανοτατα ειναι εισαγωγης με χιλιομετρα πολλα περισσοτερα. Smart δεν νομιζω. Εχω ακουσει για προβληματα. Γενικα μην στεκεσαι στην εμφανιση. Για να κανεις την δουλεια σου το θες. Οχι για κυριο αμαξι. Αυτα τα opel ειχαν βγει σε συνεργασια με την Suzuki απο οτι θυμαμαι. Δεν ειναι επιφοβα οσο τα υπολοιπα opel. Αλλα θα προτιμουσα το αντιστοιχο suzuki δεν θυμαμαι πως το ελεγαν.
-
Ο χρήστης carbot έγραψε:
Το παρακάτω εφόσον είναι σε καλή κατάσταση είναι μία πολύ καλή πρόταση. Το είχα 2 μήνες και με είχε ενθουσιάσει. Φοβερό αυτοκινητάκι και ότι πρέπει για αστική χρήση:
5.8 λίτρα στα 100χμ μικτή κατανάλωση λέει. Έίναι βέβαια και 1000άρι οπότε στην Αττική οδό θα ζορίζεται και δεν το κόβω να καίει λιγότερο από τόσο... Το panda που έγραψες πιο πάνω καίει λιγότερα και βγαίνει -νομίζω- στα 1200 και 1300 cc.
Panda, Agila, WagonR πολυμορφίζουν. Το WagonR είναι στην ουσία ένα Agila.
Δεν θα μπω στη διαδικασία να υποστηρίξω κάποιο αυτοκίνητο για τον απλούστατο λόγο ότι μιλάμε για μεταχειρισμένα. Πάντως το Agila δεν αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα επειδή μπορεί να είναι 1000κυβικά και ούτε θεωρώ ότι θα ζορίζεται στην Αττική Οδό. Σιγά και το δρόμο άλλωστε. Να μου έλεγες ότι θα κάνεις κάθε μέρα 'ταξίδι' π.χ. Χαλκίδα-Αθήνα ή Κόρινθο-Αθήνα τότε πιθανά να υπήρχε πρόβλημα.
Για τα smart δεν έχω να πω κάτι. Τα αγνοώ εντελώς. Δεν τα θεωρώ αυτοκίνητα.
Πάντως ότι και να γράψουμε εδώ μέσα αν τα αυτοκίνητα, αυτού του χαμηλού κόστους, δεν τα δει κάποιος μηχανικός και φανοποιός, η συζήτηση θα παραμείνει σε υποθετικά επίπεδα.
-
Μην προτιμάτε τα πετρελαιοκίνητα μικρά αυτοκίνητα για αποκλειστική χρήση μέσα στην πόλη. Ο πετρελαιοκινητήρας θέλει κυβισμό, τα 1.600 κυβικά είναι η βάση για έναν πετρελαιοκινητήρα και μέσα στην πόλη 'πνίγεται' από τα σταμάτα ξεκίνα. Προτιμήστε βενζινοκινητήρα (με μετρατροπή σε γκάζι ή χωρίς) ή ακόμα καλύτερα υβριδικό.
-
Μια χαρά είναι και μικρότεροι πετρέλαιο κινητήρες αρκεί να βγαίνει το αμάξι εθνική για ξεμπουκωμα μια φορά το μήνα.
Έχω ένα 1400 και ένα 1500 πετρέλαιο και πάνε άψογα στο δρόμο χωρίς κούραση ή κίνδυνο.
Το μόνο θέμα με τα πετρέλαια είναι το Dpf ειδικά για μικρές διαδρομές πόλης αλλά εκεί κάνεις το παραπάνω και είσαι εντάξει. -
Από αυτά που έβαλες το panda σε πετρέλαιο θα κοιτούσα μόνο. Τα κάνεις που τα κάνεις τα χιλιόμετρα που χρειάζονται για το dpf θέμα δεν θα έχεις. Αντί να πάρεις κάτι μικρό και να κοτσάρεις αεριομπουκάλα και να μην έχεις πορτμπαγκάζ, δώσε τα ίδια χρήματα απ την αρχή και βρες ένα όσο πιο καλής κατάστασης αυτοκίνητο γίνεται.
-
Με 2500euro δεν πρόκειται να βρει ούτε Panda βενζίνη της προκοπής.
Με 7 ή 8 ή και 9 χιλιάρικα πιθανά να βρει κάποιο αξιοπρεπές Panda πετρέλαιο.
Με 5 ή 6 χιλιάρικα θα βρει Παντάκια πετρέλαιο με πάνω από 160.000χλμ... -
Επισης αμφιβαλλω αν καποιο απο αυτα τα αυτοκινητα που κοιτας σε πετρελαιο θα εχουν dpf διοτι λογικα θα ειναι πιο παλια. Οποτε μην σε ανχωνει τοσο πολυ το θεμα με το dpf.
Επισης θα συμφωνησω με το φιλο Storm και θα επιβεβαιωσω οτι Panda σε πολυ καλη κατασταση ατρακαριστο πετρελαιο πηρε ενας γειτονας μου με 6500 και ειχε στο κοντερ 190.000 χλμ. Ειναι πραγματικο σκυλι.
Με λιγοτερα πολυ δυσκολο θα βρεις σε καλη κατασταση. -
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
Επισης αμφιβαλλω αν καποιο απο αυτα τα αυτοκινητα που κοιτας σε πετρελαιο θα εχουν dpf διοτι λογικα θα ειναι πιο παλια. Οποτε μην σε ανχωνει τοσο πολυ το θεμα με το dpf.Επισης θα συμφωνησω με το φιλο Storm και θα επιβεβαιωσω οτι Panda σε πολυ καλη κατασταση ατρακαριστο πετρελαιο πηρε ενας γειτονας μου με 6500 και ειχε στο κοντερ 190.000 χλμ. Ειναι πραγματικο σκυλι.
Με λιγοτερα πολυ δυσκολο θα βρεις σε καλη κατασταση.Θα μπορει να περασει ΚΤΕΟ;
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Επισης αμφιβαλλω αν καποιο απο αυτα τα αυτοκινητα που κοιτας σε πετρελαιο θα εχουν dpf διοτι λογικα θα ειναι πιο παλια. Οποτε μην σε ανχωνει τοσο πολυ το θεμα με το dpf.
Επισης θα συμφωνησω με το φιλο Storm και θα επιβεβαιωσω οτι Panda σε πολυ καλη κατασταση ατρακαριστο πετρελαιο πηρε ενας γειτονας μου με 6500 και ειχε στο κοντερ 190.000 χλμ. Ειναι πραγματικο σκυλι.
Με λιγοτερα πολυ δυσκολο θα βρεις σε καλη κατασταση.Θα μπορει να περασει ΚΤΕΟ;
Τι ακριβως εννοεις? Γιατι μαλλον δεν εχω καταλαβει.
Αν θα περασει ΚΤΕΟ που δεν εχει το dfp? Αν εννοεις αυτο, αληθεια υπαρχει αυτοκινητο που κοβεται ΚΤΕΟ λογω εκπομπης υψηλων ρυπων??
-
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
Επισης αμφιβαλλω αν καποιο απο αυτα τα αυτοκινητα που κοιτας σε πετρελαιο θα εχουν dpf διοτι λογικα θα ειναι πιο παλια. Οποτε μην σε ανχωνει τοσο πολυ το θεμα με το dpf.
Επισης θα συμφωνησω με το φιλο Storm και θα επιβεβαιωσω οτι Panda σε πολυ καλη κατασταση ατρακαριστο πετρελαιο πηρε ενας γειτονας μου με 6500 και ειχε στο κοντερ 190.000 χλμ. Ειναι πραγματικο σκυλι.
Με λιγοτερα πολυ δυσκολο θα βρεις σε καλη κατασταση.Θα μπορει να περασει ΚΤΕΟ;
Τι ακριβως εννοεις? Γιατι μαλλον δεν εχω καταλαβει.
Αν θα περασει ΚΤΕΟ που δεν εχει το dfp? Αν εννοεις αυτο, αληθεια υπαρχει αυτοκινητο που κοβεται ΚΤΕΟ λογω εκπομπης υψηλων ρυπων??
Δεν ξερω απο πετρελαια πολλα για αυτο ρωταω. Κοβεται. Ετσι λεει παρακατω. Χωρις dpf θα μπορει να ειναι στα ορια που θετει ο νομος; Εκτος αν εννοεις οτι στην πραξη λιγοι κοβονται γιατι στα ΚΤΕΟ παιζει αδιαφορια, λαδωμα, γνωρημια κλπ.
Στα βενζινοκίνητα οχήματα ο νομοθέτης προβλέπει δύο μετρήσεις, μία στις 2500rpm και μία στο ρελαντί, ενώ στα πετρελαιοκίνητα δύο (-2-) διαδοχικές μετρήσεις στο όριο των στροφών του κινητήρα (μόνον στην περίπτωση που με αυτές τις μετρήσεις δεν επιτυγχάνονται τα όρια του νομοθέτη, προβαίνουμε σε άλλες τρεις μετρήσεις (σύνολο πέντε -5-) από τις οποίες βγαίνει μια μέση τιμή για τα επίπεδα της θολερότητας στα καυσαέρια ενός πετρελαιοκίνητου οχήματος).
http://www.auteco.gr/elegchos-kteo/elegxos-kteo-oximaton/antikimena-elegxou-oximaton/elegxos-kausaerion/ -
Καλή χρονιά εύχομαι σε όλους κι ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
Δεν πολυασχολήθηκα αυτές τις μέρες, γιορτές γαρ, γι' αυτό και δεν έγραψα στο θέμα.
Τώρα ξανακάνω έρευνα και ή θα πάρω αμάξι μέσα στις επόμενες 10 μέρες ή από τις αρχές του Φλεβάρη που θα γυρίσω από ένα ταξίδι στο εξωτερικό.
Παρατήρησα πως αμέσως μετά τις γιορτές, το car.gr μου βγάζει πιο πολλά αμάξια στα κριτήρια που θέτω. Ευελπιστώ μετά τις κραιπάλες των γιορτών που ο κόσμος ξόδεψε και τέλειωσαν τα λεφτά, να πέσουν λίγο και οι τιμές. Γιατί στις γιορτές είμαστε πιο largeΜου έτυχε μέχρι και η εξής απίστευτη φάση: ένας γνωστός μου μηχανικός, μου είπε να ψάξω για toyota yaris, πράγμα που έκανα και βρήκα ένα με 85.000 km στα 3.200 τιμή συζητήσιμη κοντά μου (στη Ραφήνα ήταν) και κλείνω ραντεβού για την επόμενη μέρα το μεσημέρι να το δω. Το βράδυ η αγγελία είχε διαγραφεί και το είχαν πουλήσει σε μια κυρία που το έίδε και είπε 'οκ, το παίρνω'. Αυτό κι αν είναι αποφασιστικότητα! (εδώ εμείς οι γυναίκες, ολόκληρο Κυπριακό λύνουμε μέχρι να διαλέξουμε χρώμα σε ένα πουλόβερ και η άλλη το είδε και το πήρε;;;;; τι ήταν τσιμπιδάκι; ολόκληρο αυτοκίνητο ήταν!!! )
Βέβαια δεν πολυστεναχωρέθηκα γιατί το χρώμα του ήταν... χρυσαφί!!! Σαν χρυσόμυγα ήταν.
-
Έχω προκρίνει τα παρακάτω (βασιζόμενη και στις αναφορές σας π.χ. για τύπου πολυμορφικά).
Τι λέτε;
Επίσης, ποια η άποψή σας για αγορά από κατάστημα μεταχειρισμένων vs από ιδιώτη; Πετρελαίου δεν βρίσκεις εύκολα από ιδιώτη.http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7295223/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6985482/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7382119/http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6895872/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7354983/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7410478/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6831346/Α, να σημειώσω πως βλέποντας τις τιμές που κυκλοφορούν ανέβασα κάπως το μπάτζετ σε 3.000 κανονικό και μέχρι 4.000 με πετρέλαιο ή υγραέριο (προτιμότερο το πρώτο).
-
Βέβαια όλα αυτά τα πετρελαιοκίνητα με euroclass 4 τα πουλάνε από 2.500-3.000 αν ψάξεις στο mobile.de...
Δεν ξέρω αν αξίζει ένα με ενάμιση χιλιάρικο ο κόπος να το φέρει κανείς εδώ και να το μεταπωλήσει. Μάλλον βγάζουν αρκετά από τη διαδικασία οι έμποροι και οι και καλά ιδιώτες που τα πουλάνε.
Αγορά μεταχειρισμένου μικρού αυτοκινήτου πόλης