Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 460
    • 461
    • 462
    • 463
    • 464
    • 481
    • 482
    • 462 / 482
    Περί αυτοκίνησης
    108
    9637
    83468
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aikibill last edited by

      Ξέρεις ρε γαμωτο ποιο ειναι το ζήτημα; Αν πέσουν τα τελη δεν θα κοστίσει στο κράτος. Αν προσθέσεις αυτούς που εχουν καταθέσει πινακίδες και μπορεί να τις ξαναπάρουν, αυτούς που σκέφτονται να τις καταθέσουν και δεν θα το κάνουν, και τους φόρους που αυτοί θα πληρώσουν σε καύσιμα,ΚΤΕΟ και ασφάλειες ο λογαριασμός για να μειωθούν τα τελη βγαίνει και με το παραπάνω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        the_emperor last edited by

        Κέρδος για τον πολίτη δεν βγαίνει με τίποτα. Όσοι κάνουν χιλιόμετρα - οι περισσότεροι για δουλειά προφανώς και όχι για αναψυχή... - θα βρεθούν ιδιαίτερα επιβαρυμένοι!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          aikibill last edited by

          Κάποιοι πάντα βρίσκονται επιβαρυμενοι με οποιοδήποτε σύστημα.
          Αν με τον έξτρα φόρο στα καύσιμα βρεθεί να πληρώνει ο μέσος έλληνας 5€/1000χλμ δλδ 75€ στα 15.000 χλμ που κανει ο μεσος έλληνας και τα τελη πέσουν απο 255€ στα 100€ απο που τον βλέπεις να επιβαρύνεται.
          Τώρα κάποιοι που κάνουν 50.000χλμ/χρόνο όντως θα πληρώσουν παραπάνω αλλα εμένα μου φαίνεται ποιο σωστό να πληρώνει περισσότερα τελη ενας που κανει άπειρα χλμ απο έναν που κανει ελάχιστα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            johnkyr last edited by

            ακόμα, τους πιστεύεις ; .....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              aikibill last edited by

              Στην ίδια σελίδα γράφω οτι δεν τους πιστεύω.
              Υποθετικά γράφω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                johnkyr last edited by

                στόχος είναι, να στύψουμε ακόμα περισσότερο την λεμονόκουπα ..... και με την βοήθεια των ΜΜΕ, κτλ, να έχουμε το μικρότερο δυνατό, πολιτικό κόστος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bebes last edited by

                  αρχισαν και τα 'σενάρια'...
                  βεβαια στο ιδιο ρεπορταζ υπαρχουν δυο εκδοχες που ειναι 'η μερα με τη νυχτα', η μια μιλα για αυξηση 0,23 ευρώ και 0,17 ευρώ ανα λιτρο αμόλυβδης και πετρελαιου, ενω η άλλη για μολις 0,03 έως 0,05 ευρώ στο λίτρο της αμόλυβδης και του πετρελαίου κίνησης

                  Τέλη Κυκλοφορίας 2017 από 50 έως 300 ευρώ με αυξήσεις-«φωτιά» στα καύσιμα

                  Αυξήσεις «φωτιά» αναμένεται να επιβληθούν στις τιμές της αμόλυβδης βενζίνης και του πετρελαίου κίνησης αλλά και στο υγραέριο από τα τέλη του πρώτου τριμήνου του 2016 οι οποίες θα κυμανθούν από 0,23 ευρώ και 0,17 ευρώ αντίστοιχα ώστε να μειωθούν τα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2017 σε ποσοστό έως 50%.

                  Ωστόσο τα στελέχη του οικονομικού επιτελείου, έχουν αναφέρει πως τα Τέλη Κυκλοφορίας για το 2017 αναμένεται να μειωθούν σε ποσοστό έως και 50% με την ταυτόχρονη επιβολή Ειδικού Τέλους στα καύσιμα που θα αυξήσει τις τιμές κατά 0,03 έως 0,05 ευρώ στο λίτρο της αμόλυβδης και του πετρελαίου κίνησης.

                  Αν υπολογίσει κανείς την κατανάλωση καυσίμων στην Ελλάδα με τις συγκεκριμένες αυξήσεις που ορίζει το υπουργείο Οικονομικών τα έσοδα από το Ειδικό Τέλος θα ανέλθουν σε μόλις 161 εκατ. ευρώ έναντι 550 εκατ. ευρώ που αναζητά το ΥΠΟΙΚ ώστε να μειωθούν τα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας σε ποσοστό 50%.

                  Παράλληλα επειδή το ρίσκο απώλειας εσόδων είναι υψηλό για να εφαρμοστεί ταυτόχρονα η αύξηση στις τιμές των καυσίμων με μείωση στα Τέλη Κυκλοφορίας σύμφωνα με πληροφορίες της «Αγοράς» το Ειδικό Τέλος στα καύσιμα εξετάζεται να επιβληθεί στα τέλη του πρώτου τριμήνου του 2016 ώστε να υπάρχει το χρονικό περιθώριο να αποφασίσει το οικονομικό επιτελείο τις τελικές μειώσεις στα Τέλη Κυκλοφορίας του 2017.

                  Τα στοιχεία του Προϋπολογισμού

                  Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Προϋπολογισμού 2016 για να επιτευχθούν οι στόχοι για έσοδα 550 εκατ. ευρώ που θέτει το οικονομικό επιτελείο από το Ειδικό Τέλος στα καύσιμα σε συνδυασμό με μείωση των Τελών Κυκλοφορίας σε ποσοστό 50% τότε θα πρέπει η αμόλυβδη να αυξηθεί κατά 0,23 ευρώ και το πετρέλαιο κίνησης κατά 0,17.

                  Ειδικότερα το 2014 διατέθηκαν πάνω από 1,5 δισ. λίτρα αμόλυβδης βενζίνης και περίπου 1,1 δισ. λίτρα πετρελαίου. Για το 2015 όπως και το 2016 η κατανάλωση καυσίμων εκτιμούν πως θα ανέλθει στα ίδια επίπεδα οπότε μόνο με αύξηση 0,23 ευρώ και 0,17 ευρώ μπορούν να επιτευχθούν οι στόχοι των εσόδων.

                  Τέλη Κυκλοφορίας 2017 από 50 έως 300 ευρώ!

                  Οσον αφορά στα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 για να ανέλθουν σε 550 εκατ. ευρώ θα πρέπει ο μέσος όρος κόστους ανά ΙΧ να κυμανθεί στα 152,7 ευρώ με αποτέλεσμα η μείωση στα ποσά των Τελών Κυκλοφορίας 2017 να ανέρχεται σε ποσοστό άνω του 78%!

                  Σύμφωνα με πληροφορίες της «Αγοράς» το κόστος στα Τέλη Κυκλοφορίας αναμένεται να κυμανθεί από 50 ευρώ έως και 300 ευρώ στα αυτοκίνητα ανάλογα με τον κυβισμό ή τις εκπομπές CO2.

                  Οσον αφορά στο τσιπ στα οχήματα στελέχη από τον Ασφαλιστικό κλάδο αλλά και από τα ΚΤΕΟ επισημαίνουν στην «Αγορά» πως: «Οι βάσεις δεδομένων στο ΥΠΟΙΚ, ΓΓΔΕ, ΓΓΠΛ, ΚΤΕΟ και Ασφάλειες είναι ηλεκτρονικές ήδη και μπορεί να γίνει η οποιαδήποτε διασταύρωση στοιχείων ώστε να διαπιστωθούν οι παραβάτες. Το τσιπ αποτελεί ένα περιττό έξοδο…».

                  Επιβαρύνσεις από 100 έως και 5.000 ευρώ!

                  Η επιβολή Ειδικού Τέλους στα καύσιμα αναμένεται να επιβαρύνει το κόστος χρήσης των οχημάτων από 100 ευρώ έως και πάνω από 5.000 ευρώ.

                  Ειδικότερα αν κάποιος ιδιοκτήτης βενζινοκίνητου ΙΧ διανύει περίπου 10.000 χλμ. ετησίως με την μέση κατανάλωση του οχήματός του να ανέρχεται σε 10 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα τότε η συνολική επιβάρυνση θα ανέρχεται σε 200 ευρώ.

                  Αν τώρα το όχημά του καταναλώνει 5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα τότε η επιβάρυνσή του θα είναι περίπου στα 100 ευρώ.

                  Τέλος αν το όχημα χρειάζεται για κάθε 100 χλμ. 15 λίτρα αμόλυβδης τότε η επιβάρυνση θα ανέρχεται σε 300 ευρώ...

                  Τώρα τα εταιρικά ΙΧ που διανύουν περίπου 30.000 χλμ. ετησίως με κατανάλωση περίπου 8 λίτρα για κάθε 100 χλμ. η δαπάνη για καύσιμα θα επιβαρυνθεί κατά 500 ευρώ!

                  Στα επαγγελματικά οχήματα το κόστος χρήσης αυξάνεται ραγδαία καθώς υπάρχουν περιπτώσεις σύμφωνα με τις οποίες ένα όχημα διανύει ακόμη και πάνω από 100.000 χλμ. Ετησίως οπότε οι επιβαρύνσεις είναι εξωπραγματικές.

                  Ειδικότερα ένα Ταξί που κινείται εντός του Λεκανοπεδίου και διανύει κάθε χρόνο 80.000 χλμ. έστω με μικρή κατανάλωση (5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα) το κόστος των καυσίμων θα αυξηθεί κατά 680 ευρώ!

                  Στα φορτηγά οι επιβαρύνσεις θα είναι υπέρογκες καθώς ένα σύγχρονο φορτηγό καταναλώνει περίπου 35 λίτρα πετρελαίου για κάθε 100 χιλιόμετρα.

                  Ο μέσος όρος διανυθέντων χιλιομέτρων των φορτηγών ανέρχεται σε 70.000 χλμ. με αποτέλεσμα οι ιδιοκτήτες τους να επιβαρυνθούν με 4.165 ευρώ το χρόνο!

                  Αν κάποιο φορτηγό διανύει περισσότερα χιλιόμετρα τότε η επιβάρυνση ξεπερνά τις 5.000 ευρώ.

                  Το νέο σύστημα υπολογισμού των Τελών Κυκλοφορίας σε συνδυασμό με την αύξηση στα καύσιμα ευνοεί τους κατόχους που δεν κινούν τα οχήματά τους ενώ αντίθετα όσοι τα κινούν πάρα πολύ θα «λησμονήσουν» τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2016…

                  Σύμφωνα μάλισταμε τα επίσημα στοιχεία του κράτους ο στόλος των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων με κινητήρες έως 1.800 κ.εκ. αφορά στο 87% του συνόλου, τα δίλιτρα αφορούν στο 8% και το υπόλοιπο 5% αφορά σε ΙΧ με κινητήρες από 2.001 κ.εκ. και άνω.

                  Οπότε η επιβάρυνση από το κόστος καυσίμων στο κόστος χρήσης θα είναι υπέρογκη στα ΙΧ με κινητήρες έως 1.800 κ.εκ. ενώ στα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού θα καταγραφούν πολύ υψηλές μειώσεις στο κόστος χρήσης. Αν μάλιστα οι κάτοχοί τους δεν τα κινούν συχνά τότε θα κερδίσουν τα μέγιστα…

                  http://www.enikonomia.gr/auto/43145,Tel ... ysima.html

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coyote last edited by

                    Στελέχη του οικονομικού επιτελείου, έχουν αναφέρει πως τα Τέλη Κυκλοφορίας για το 2017 αναμένεται να μειωθούν σε ποσοστό έως και 50% με την ταυτόχρονη επιβολή Ειδικού Τέλους στα καύσιμα που θα αυξήσει τις τιμές κατά 0,03 έως 0,05 ευρώ στο λίτρο της αμόλυβδης και του πετρελαίου κίνησης.

                    Το ακουσα στο Μεγκα το ΣΚ (δε θέλω σχόλια...)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bebes last edited by

                      Ο χρήστης coyote έγραψε:
                      Στελέχη του οικονομικού επιτελείου, έχουν αναφέρει πως τα Τέλη Κυκλοφορίας για το 2017 αναμένεται να μειωθούν σε ποσοστό έως και 50% με την ταυτόχρονη επιβολή Ειδικού Τέλους στα καύσιμα που θα αυξήσει τις τιμές κατά 0,03 έως 0,05 ευρώ στο λίτρο της αμόλυβδης και του πετρελαίου κίνησης.

                      Το ακουσα στο Μεγκα το ΣΚ (δε θέλω σχόλια...)

                      σ'αρεσε... έ;

                      κι μενα...

                      αλλά μάλλον δε βγαίνει ο λογαριασμός μ'αυτα τα νουμερα, οποτε:

                      Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Προϋπολογισμού 2016 για να επιτευχθούν οι στόχοι για έσοδα 550 εκατ. ευρώ που θέτει το οικονομικό επιτελείο από το Ειδικό Τέλος στα καύσιμα σε συνδυασμό με μείωση των Τελών Κυκλοφορίας σε ποσοστό 50% τότε θα πρέπει η αμόλυβδη να αυξηθεί κατά 0,23 ευρώ και το πετρέλαιο κίνησης κατά 0,17.

                      Ειδικότερα το 2014 διατέθηκαν πάνω από 1,5 δισ. λίτρα αμόλυβδης βενζίνης και περίπου 1,1 δισ. λίτρα πετρελαίου. Για το 2015 όπως και το 2016 η κατανάλωση καυσίμων εκτιμούν πως θα ανέλθει στα ίδια επίπεδα οπότε μόνο με αύξηση 0,23 ευρώ και 0,17 ευρώ μπορούν να επιτευχθούν οι στόχοι των εσόδων.

                      σύμφωνα με το παραπανω, αν ισχυουν τα 2,6 δισ λιτρων καυσιμου, με 5 λεπτα αυξηση μπαινουν στα ταμεία 'μολις'... 130 εκατομμυρια €
                      μας λειπουν άλλα 420

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sbr last edited by

                        Επιβαρύνσεις «φωτιά» εως και 5.000 ευρώ για τους ιδιοκτήτες ΙΧ
                        http://www.toxrima.gr/epivarynseis-fotia-eos-kai-5-000-eyro-gia/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cosneo last edited by

                          Ο χρήστης bebes έγραψε:

                          Στελέχη του οικονομικού επιτελείου, έχουν αναφέρει πως τα Τέλη Κυκλοφορίας για το 2017 αναμένεται να μειωθούν σε ποσοστό έως και 50% με την ταυτόχρονη επιβολή Ειδικού Τέλους στα καύσιμα που θα αυξήσει τις τιμές κατά 0,03 έως 0,05 ευρώ στο λίτρο της αμόλυβδης και του πετρελαίου κίνησης.

                          Το ακουσα στο Μεγκα το ΣΚ (δε θέλω σχόλια...)

                          σ'αρεσε... έ;

                          κι μενα...

                          αλλά μάλλον δε βγαίνει ο λογαριασμός μ'αυτα τα νουμερα, οποτε:

                          Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Προϋπολογισμού 2016 για να επιτευχθούν οι στόχοι για έσοδα 550 εκατ. ευρώ που θέτει το οικονομικό επιτελείο από το Ειδικό Τέλος στα καύσιμα σε συνδυασμό με μείωση των Τελών Κυκλοφορίας σε ποσοστό 50% τότε θα πρέπει η αμόλυβδη να αυξηθεί κατά 0,23 ευρώ και το πετρέλαιο κίνησης κατά 0,17.

                          Ειδικότερα το 2014 διατέθηκαν πάνω από 1,5 δισ. λίτρα αμόλυβδης βενζίνης και περίπου 1,1 δισ. λίτρα πετρελαίου. Για το 2015 όπως και το 2016 η κατανάλωση καυσίμων εκτιμούν πως θα ανέλθει στα ίδια επίπεδα οπότε μόνο με αύξηση 0,23 ευρώ και 0,17 ευρώ μπορούν να επιτευχθούν οι στόχοι των εσόδων.

                          σύμφωνα με το παραπανω, αν ισχυουν τα 2,6 δισ λιτρων καυσιμου, με 5 λεπτα αυξηση μπαινουν στα ταμεία 'μολις'... 130 εκατομμυρια €
                          μας λειπουν άλλα 420

                          Και επειδή ακριβώς αυτό, δεν θα τους βγουν τα νούμερα, θα ακούσουμε αμέτρητες εναλλακτικές, έως το τελικό... 'τίποτα'

                          Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            iceman7 last edited by

                            Άρα καλά τα γράφω εγώ στη ζωή χωρίς αυτοκίνητο και κάποιοι νομίζουν ότι τα γράφω μόνο επειδή με ξενέρωσε το qashqai...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sbr last edited by

                              Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
                              Άρα καλά τα γράφω εγώ στη ζωή χωρίς αυτοκίνητο και κάποιοι νομίζουν ότι τα γράφω μόνο επειδή με ξενέρωσε το qashqai...

                              Σας εχω πρηξει με τα 3 δις που βγαλανε νεο κρυφο χρεος που ανακαλυψανε και θα ζητησουν επιπλεον μετρα. Τι να κανω; Ice οπως παμε, το αμαξι θα αποτελει πολυτελεια. Και επηδει θα πανε πινακιδες πολλοι θα πεσει βαρυς ο πελεκις στις μηχανες και και. Γενικα, αν υπαρχει νεο ελλειμα 3 δις, τα τελη θα ειναι το λιγοτερο που θα μας τσουξει. Θα βλεπουμε το ψυγειο και θα λυπομαστε το ρευμα που καιμε. Για κανενα τυρι και λιγο κρεας θα δουλευει. Τι μετρα πρεπει να παρθουν για 3 δις; Δεν θελω να το σκεφτομαι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coyote last edited by

                                Ναι αλλά είδες τους ποντεμος χτες στην ΕΡΤ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sbr last edited by

                                  Ο χρήστης coyote έγραψε:
                                  Ναι αλλά είδες τους ποντεμος χτες στην ΕΡΤ

                                  To θεμα ειναι οτι δεν βλεπω πλεον πολυ ΕΡΤ. Σε κανενα ζαπινγκ αν τπτ σκαλωσω. Τι κανανε; 4οι ακουσα στις ειδησεις οτι ειναι.

                                  **Η 'τραγωδία' των τελών κυκλοφορίας **
                                  Για να αυξήσει τα έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας και να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της πλήρους απαξίωσης των ΙΧ υψηλού κυβισμού που έχουν στην κατοχή τους οι φορολογούμενοι, το υπουργείο Οικονομικών εξετάζει ριζικές αλλαγές στη φορολόγηση. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζεται να μειωθούν δραστικά τα τέλη κυκλοφορίας και να αντισταθμιστούν οι δημοσιονομικές απώλειες με αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα κίνησης κατά 5 έως 10 λεπτά του ευρώ.
                                  http://www.capital.gr/tax/3089778/i-tragodia-ton-telon-kukloforias
                                  Oi υπολογισμοι του Υπ.Οικονομικων με τρομοκρατουν. Ποτε δεν υπολογιζουν με βαση τα πραγματικα δεδομενα. Ειναι ασχετοι; ανικανοι; υπουλοι; Για να μην στεναχωρησουν αλλους, βαρανε στο κεφαλι τους πολλους με μικομεσαια κυβικα. Το μεγαλα τα εχουν εξοντωσει. Τωρα πανε να βγαλουν οτι μπορουν απο τα μικρα γιατι δεν θελουν να παρουν λεφτα απο αλλου. Φοροδιαφυγη, μεγαλοι φορο οφειλετες και αλλα μπουμπουκια που ειναι κοληταρια τους και οσοι ειναι κυβερνηση απο το 1974 και μετα, δεν τους τον ακουμπανε. Ομως πανε τα διποδα κατα δεκαδες χιλιαδες να βγαλουν τον επομενο αρχηγο της ΝΔ (αυριο στο ΠΑΣΟΚ κλπ) που οταν γινει πρωθυπουργος θα τον βριζουν. Μαζοχισμος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sbr last edited by

                                    200 εκατ. ευρώ ανείσπρακτα τέλη «κυκλοφορούν» στους δρόμους
                                    Ανείσπρακτα παραμένουν τέλη κυκλοφορίας τα οποία δεν καταβλήθηκαν από τους ιδιοκτήτες ΙΧ για τα έτη από το 2009 έως το 2013 λόγω γραφειοκρατίας αφού απαιτείται μία εγκύκλιος από το υπουργείο Οικονομικών η οποία όμως δεν έχει ακόμα υπογραφεί.
                                    Σύμφωνα με εκτιμήσεις το ύψος των μη καταβληθέντων τελών κυκλοφορίας για την πενταετία 2009-2013 μπορεί να ξεπερνάει και τα 200 εκατ. ευρώ.
                                    Χιλιάδες αυτοκίνητα κυκλοφορούν χωρίς να έχουν καταβάλει οι ιδιοκτήτες τους τέλη κυκλοφορίας και η απουσία της εγκυκλίου μπλοκάρει τις υπηρεσίες οι οποίες αδυνατούν να βεβαιώσουν τις οφειλές. Η υπόθεση αυτή χρονολογείται από το 2001 και τα γραφειοκρατικά κολλήματα αναδείχτηκαν από τον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λ. Ρακιντζή ο οποίος με έγγραφά του ζητούσε να ληφθούν μέτρα για την είσπραξη των μη καταβαλλόμενων τελών κυκλοφορίας.
                                    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=64305347&utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
                                    Ξεφτυλα. Ο παρανομος τελικα στην Ελλαδα καλοπερναει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      heras last edited by

                                      Ναι αλλα δεν μπορει να το πουλησει/σκοτωσει ομως...το εξυπνο πουλι απ τη μυτη πιανεται στο τελος

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bebes last edited by

                                        Σημερα σε εφορια της Λαρισας, στο τμημα αυτοκινητων, η ουρα ηταν τεραστια (για καταθεση) και υπηρχε λιστα για να γραφεις το ονομα και να παιρνεις σειρα.

                                        νωρις ξεκινησαμε...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sbr last edited by

                                          Ο χρήστης heras έγραψε:
                                          Ναι αλλα δεν μπορει να το πουλησει/σκοτωσει ομως...το εξυπνο πουλι απ τη μυτη πιανεται στο τελος

                                          Εννοεις hera που αν δεν εχεις πληρωμενα τα τελη δεν μπορεις να κανεις μεταβιβαση; Μακαρι να φαινεται πως δεν εχει πληρωσει τα τελη. Γιατι αν δεν φαινεται και γινει η μεταβιβαση, οταν υπογραφει η αποφαση κλπ σε ποιον θα πανε τα απληρωτα τελη + το προστιμο; Στο παλιο ή στον νεο ιδιοκτητη;

                                          Σημερα σε εφορια της Λαρισας, στο τμημα αυτοκινητων, η ουρα ηταν τεραστια (για καταθεση) και υπηρχε λιστα για να γραφεις το ονομα και να παιρνεις σειρα.

                                          νωρις ξεκινησαμε...

                                          Τι να πω bebe. Αναμεσα τους υπαρχουν ανθρωποι που το εχουν αναγκη το αυτοκινητο. Ανθρωποι που μπορει οικονομιες με κοπους, να τις εδωσαν για ενα αμαξι και τωρα 'χανουν' και το αμαξι και την μεταπωλητικη του αξια. Εμενα αυτοι οι ανθρωποι με στεναχωρουν. Αλλα στην Ελλαδα δεκαετιες τωρα το αμαξι δεν ειναι ειδος αναγκης. Ειναι ειδος πολυτελειας. Οι ιδιοκτητες τους, ντε φακτο ειναι ματσο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            bebes last edited by

                                            Ο χρήστης Sbr έγραψε:

                                            Εννοεις hera που αν δεν εχεις πληρωμενα τα τελη δεν μπορεις να κανεις μεταβιβαση; Μακαρι να φαινεται πως δεν εχει πληρωσει τα τελη. Γιατι αν δεν φαινεται και γινει η μεταβιβαση, οταν υπογραφει η αποφαση κλπ σε ποιον θα πανε τα απληρωτα τελη + το προστιμο; Στο παλιο ή στον νεο ιδιοκτητη;

                                            για τη μεταβιβαση ενα απο τα δικαιολογητικα ειναι μια βεβαιωση της εφοριας οτι δεν 'χρωστάει' το μεταβιβαζομενο οχημα τελη κυκλοφορίας

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 460
                                            • 461
                                            • 462
                                            • 463
                                            • 464
                                            • 481
                                            • 482
                                            • 462 / 482
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr