-
Υπάρχει αυτοκίνητο που περνάει crash test και δεν πάει μετά για πέταμα;
Για κρέμασμα πόρτας δεν γνωρίζω σε QQ, σε γνωστό μου πάντως όταν ανοίγει την πόρτα του οδηγού συντονίζει και τρέμει για λίγα δευτερόλεπτα το πάνω μέρος της πόρτας από το 'τράνταγμα' του ανοίγματος. Προφανώς κάτι έχει χαλαρώσει ή δεν έχει βιδωθεί (μάλλον το δεύτερο) σωστά στην στήριξη της πόρτας στο πλαίσιο του αυτοκινήτου.
-
Έχει γραφτεί και στο QGC για κρεμασμα πόρτας.
-
Θέλω να πιστεύω ότι διορθώνεται εύκολα!
-
Έγραψε ένας ότι του κρέμασε η πόρτα και το κάναμε πρόβλημα που χρήζει ανάκλησης και ενδεικτικό της κακής ποιότητας κατασκευής...
-
Ανδρέα από το πληκτρολόγιο μου, μου το πήρες Πάντως σε γενικές γραμμές ο Στέφανος δεν έχει άδικο. Σε οχήματα όμως που παράγονται κατά χιλιάδες την εβδομάδα μπορούν βάσει στατιστικής να προκύψουν διάφορα κουλά. Εγώ ανέφερα ενδεικτικά τα δύο θεματάκια που μου προκύψανε ενώ εδώ μέσα και για άλλα οχήματα άλλων ομίλων έχω διαβάσει τα... απίστευτα δίχως να αμφισβητώ τις μαρτυρίες των φίλων.
-
Υπάρχουν καταγεγραμμενα πολλά και εδώ και στο εξωτερικό. Προφανώς δεν θα είναι ο κανόνας αλλά ένα στοιχείο λοταρίας υπάρχει.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Προσωπικά δεν είχα τέτοιο θέμα. Αντίθετα μπορώ να πω ότι από την αρχή μου αρέσει ο στιβαρός τρόπος με τον οποίο κλείνουν οι πόρτες. Το μόνο θέμα που με απασχόλησε στα 2 χρόνια σχεδόν που έχω το αυτοκίνητο είναι με το φιλτροκούτι που έχει όντως αναφερθεί και από τον iceman στα qq. Βέβαια και αυτό είχε λυθεί με απλό και ανέξοδο τρόπο (μια βίδα χρειάζονταν να μπει σε ένα σημείο...). Εντούτοις τα χρειάστηκα . Επίσης εξαιτίας μιας λανθασμένης ένδειξης στο καντραν χρειάστηκε να γίνει στον εγκέφαλο (εσπευσμένα όμως!!!) ένα update που είχε δρομολογηθεί για το προγραμματισμένο service.Λες φιλε SPI ενας θορυβος σαν να συντονιζει καποιο πλαστικο να ειναι απο αυτο το φιλτροκουτι???Και μαλλον εννοεις την συνδεση του φιλτροκουτιου με ενα στρογγυλο σωληνα ακριβως πισω απο το ψυγειο.Η λυση ειναι απο οτι λες μια βιδα να πιασει τα δυο πλαστικα???Εχεις καμμια φωτο του σημειου??Κατα τα αλλα το οχημα εναι πολυ σκυλι εχοντας γυρισει τους περισσοτερους ορεινους ογκους της ελλαδος!!!
-
-
Ο χρήστης TEOHUNTER έγραψε:
Προσωπικά δεν είχα τέτοιο θέμα. Αντίθετα μπορώ να πω ότι από την αρχή μου αρέσει ο στιβαρός τρόπος με τον οποίο κλείνουν οι πόρτες. Το μόνο θέμα που με απασχόλησε στα 2 χρόνια σχεδόν που έχω το αυτοκίνητο είναι με το φιλτροκούτι που έχει όντως αναφερθεί και από τον iceman στα qq. Βέβαια και αυτό είχε λυθεί με απλό και ανέξοδο τρόπο (μια βίδα χρειάζονταν να μπει σε ένα σημείο...). Εντούτοις τα χρειάστηκα . Επίσης εξαιτίας μιας λανθασμένης ένδειξης στο καντραν χρειάστηκε να γίνει στον εγκέφαλο (εσπευσμένα όμως!!!) ένα update που είχε δρομολογηθεί για το προγραμματισμένο service.
Λες φιλε SPI ενας θορυβος σαν να συντονιζει καποιο πλαστικο να ειναι απο αυτο το φιλτροκουτι???Και μαλλον εννοεις την συνδεση του φιλτροκουτιου με ενα στρογγυλο σωληνα ακριβως πισω απο το ψυγειο.Η λυση ειναι απο οτι λες μια βιδα να πιασει τα δυο πλαστικα???Εχεις καμμια φωτο του σημειου??Κατα τα αλλα το οχημα εναι πολυ σκυλι εχοντας γυρισει τους περισσοτερους ορεινους ογκους της ελλαδος!!!
Ακριβώς αυτό φίλε. Με ανάλογο τρόπο όπως φαίνεται στην φωτογραφία που ανέβασε ο Axel! Ομολογώ τα χρειάστηκα για καλά όταν άκουσα το τακ τακ. Μου το έβγαζε κυρίως σε χαμηλές ταχύτητες και σχέσεις ταχύτητας όταν πατούσα γκάζι ή όταν κατέβαινα κατήφορο με χαμηλή σχέση. Είναι πιθανό να εμφανιστεί δυνητικά σε όλα τα dci οχήματα του ομίλου Renault Nissan Dacia το θεματακι αυτό. Η λύση είναι ανέξοδη.
-
Το σωστό Σπύρο θα ήταν να το διορθώνουν αυτό προληπτικά είτε από το εργοστάσιο είτε εδώ στον αντιπρόσωπο και να μην τραβάς ξαφνικές ταραχές. Λ.χ σχεδόν σε όλα τα Qq το θέμα αυτό έχει βγει και χάνεις κάποια ώρα για την επίσκεψη στο συνεργείο.
-
Στέφανε συμφωνώ απόλυτα!
-
Με βάλατε σε σκέψεις να βγάλω μια φωτογραφία το δικό μου.
Μέχρι στιγμής δεν μου έχει εμφανίσει αυτό το πρόβλημα, ενώ είμαι σίγουρος πως δεν έχει αυτή την βίδα στο σημείο της ένωση (το τσέκαρα μόλις το πήρα ).
Το αναφέρω, γιατί πραγματικά μπορεί να έχει διορθωθεί πλέον το πρόβλημα και να το είχαν το θέμα μόνο στις πρώτες παρτίδες. Έτσι και αλλιώς δεν μου φαίνεται ότι αποτελεί πρόβλημα που είναι τόσο δύσκολο να λυθεί στην γραμμή παραγωγής.
-
Είναι κρίμα και που το συζητούμε το θέμα. Φίλε axel να μη σου πω σε τι δεύτερες σκέψεις μπήκα ως προς την επιλογή μου, όταν μου συνέβει. Τελικά δεν ήταν τπτ. Μετά από 43000 χλμ πλέον πιστεύω πως η επιλογή μου ήταν καλή. Το ίδιο και η δική σου όπως και του γκρινιάρη της παρέας που στην τελική όμως οι αντιρρήσεις και οι ενστάσεις του βασίζονται σε αληθινά γεγονότα και αυτό θα πρέπει να του το αναγνωρίσουμε. Γιατί εγώ υποψιασμένος πήγα στο συνεργείο και όταν επιβεβαιώθηκε ο Στέφανος χάρηκα πολύ αλλά σκέψου όταν του συνέβει εκείνου και κανείς άλλος δεν του είχε τουλάχιστον γνωστοποιήσει το είδος του προβλήματος; Λες έχω καινούργιο όχημα και ακούγεται σαν να σέρνω κουτάκια από πίσω με σχοινί;;; Δεν είναι και λίγο...
-
Καλά εγώ που μπαίνω και στα φόρα ψιλιασμένος ήμουν, είχα προγραμματίσει και επίσκεψη για μία ανάκληση που μας είχε έρθει παραμονή Χριστουγέννων, οπότε δεν φρίκαρα, άλλο που το αυτοκίνητο ακουγόταν όπως ακριβώς το γράφεις!
Με χαροποίησε ιδιαίτερα μάλιστα που ο υπεύθυνος στο service κατάλαβε αμέσως περί τίνος επρόκειτο..
Για σκέψου τον ανενημέρωτο ή ηλικιωμένο όμως που δεν ψάχνει σε φόρα;;
Αφου τους ήταν γνωστο το θέμα, θα έπρεπε να ελέγχεται στο PDI.... -
Μια βελτίωση πάντως του after sales των εταιρειών του ομίλου προκειμένου να αντιμετωπίζονται καλύτερα έστω και τόσο ασήμαντα θέματα δείχνει να είναι αναγκαία... Η γυναίκα του Κατσαρά που λέει και μια παλιά παροιμία...
-
Προσπαθούν αλλά είναι πολύ παλιομοδιτικο το όλο πλαίσιο λειτουργίας που θα αργήσει να αλλάξει κατά την άποψή μου...
-
Μάλλον έχουν επαναπαυθεί στην καρέκλα τους βλέποντας να ανεβαίνουν οι πωλήσεις. Για το 2015 η αύξηση των πωλήσεων του qq ήταν της τάξης του 10%. Το duster επίσης μοσχοπουληθηκε όπως και τα Clio capture κλπ. Σου λέει ο άλλος καλά πάμε ... Για μια βίδα θα κάνουμε θέμα;
-
Εγώ νομίζω ότι γίνεται καλή δουλειά.
Κάνουν προσφορές για service, καλύπτουν όλα τα θέματα εντός εγγύησεως χωρίς δικαιολογίες έχουν παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και λαμβάνουν υπόψη τους τι γράφουν οι καταναλωτές.
Στην Ελλάδα δεν τα κάνουν πολλές εταιρίες αυτά.... -
Από την MAVA ,Ρομποπουλος κλπ που ήταν η χειρότερη περίοδος aftersales που είχα στο (ευτυχώς) αξιόπιστο Megane, από την Nissan για πάνω από 20 χρόνια δεν έχω κανένα παράπονο.
Και μετά από 8 Nissan που υπήρξαν ή υπάρχουν στην οικογένεια θα ήθελα να μου κάνουν δώρο ένα 370Ζ [emoji38]Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Και μετά από 8 Nissan που υπήρξαν ή υπάρχουν στην οικογένεια θα ήθελα να μου κάνουν δώρο ένα 370Ζ [emoji38]
Αυτό είναι after sales!
Dacia Duster