Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα με ξεκίνημα Renault Clio.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα με ξεκίνημα Renault Clio.
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    30
    7218
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      silve last edited by

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
      Σε βενζινοκίνητο λαμπάκι που δείχνει νερό στην βενζίνη;

      Δε θυμάμαι τι έλεγε ακριβώς. Νομίζω κάτι για νερό τέλος πάντων ότι μπορεί να έχει μπει δηλαδή κάπου νερό. Θα το κοιτάξω πάλι μετά και θα γράψω αυτό που ακριβώς λέει μέσα στο βιβλίο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • I
        ilias-a last edited by

        Ο χρήστης silve έγραψε:

        αλλαξτε τον αισθητηρα θερμοκρασια οπως σου εχουν γραψει αλλοι δυο φιλοι, ειναι πολυ φθηνος ακομα και για το γαμωτο.

        Δεν αναφέρθηκε κάτι για αισθητήρα θερμοκρασίας αλλά για αισθητήρα στροφάλου ο οποίος και αλλάχτηκε...

        EDIT:
        Τώρα που πήγα να το βάλω μπρος μου άναψε ένα λαμπάκι της αντίστασης (έτσι το δείχνει). Ανέτρεξα στις βιβλίο του αυτοκινήτου και λέει ότι αν μείνει αναμμένο είναι ηλεκτρική ή ηλεκτρονική βλάβη ή έχει πάρει νερό στη βενζίνη. Κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Μετά όταν το ξαναέβαλα μπροστά έσβησε το λαμπάκι.

        Δημοσίευσηαπό Τζαβαρας Δημητρης » 23/04/14 10:38

        Καλημερα φιλε.
        Διαβαστηκε η αυτοδιαγνωση? Και αν ναι, εδειξε καποιο σφαλμα?
        Απο την πεταλουδα γκαζιου, πολυ απιθανο να σου βγαζει τετοιο θεμα.
        Τσεκαρετε-αλλαξτε, βαλβιδα ψυκτικου υγρου.
        Ξεκινας απο εκει, πρωτα πρωτα.
        Να μην κανω υποδειξη στον μηχανικο σου, αλλα να δει πραγματικες τιμες, με κρυο κινητηρα.

        Δημοσίευσηαπό 21 Quadra » 23/04/14 10:44

        Η βαλβίδα ψυκτικού είναι σημαντική παράμετρος της ECU για την εκκίνηση σε αυτό το μοτέρ όταν είναι κρύο.

        τα προσπερασες γρηγορα μου φαινεται.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • S
          silve last edited by

          Ναι σωστά, το προσπέρασα. Όντως κάτι τέτοιο φαίνεται έτσι όπως το περιγράφεις! Κάθε φορά που κρυώνει το κάνει οπότε είναι πολύ πιθανό. Μακάρι να είναι αυτό, θα έχω νέα από την Τρίτη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • A
            antonis-tsif last edited by

            Ο χρήστης silve έγραψε:
            Ναι σωστά, το προσπέρασα. Όντως κάτι τέτοιο φαίνεται έτσι όπως το περιγράφεις! Κάθε φορά που κρυώνει το κάνει οπότε είναι πολύ πιθανό. Μακάρι να είναι αυτό, θα έχω νέα από την Τρίτη.

            Στο Seat Ibiza που είχα μοντ. 2003 ,είχα πάθει κι'εγώ κάτι παραπλήσιο... το πρωί δεν έπαιρνε μπροστά,βαρούσα μίζα και ενώ γυρνούσε κανονικά η μηχανή δεν έπαιρνε και βρωμούσε βενζίνη!Όλο το άφηνα μιας και μετά από δυο-τρεις φορές έπαιρνε,ώσπου ένα ωραίο πρωί πείσμωσε και δεν έπαιρνε καθόλου.Παίρνω το φιλαράκι μου-μηχανικό που τα έπαιζε στα δάχτυλα τα seat και μου είπε να το αφήσω να κάνει 5-6 φορές check engine και μετά να βαρέσω μίζα... και όντος πήρε μπροστά!Τελικά το πρόβλημα ήταν ένας αισθητήρας θερμοκρασίας(φούσκα πρωινού) που το κόστος του ήταν πάρα πολύ μικρό!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              silve last edited by

              Αυτό ακριβώς κάνει και το δικό μου. Δοκίμασα πάντως να κάνω check engine 5-6 φορές αλλά και πάλι πήρε με την δεύτερη. Εντάξει μπορεί να έτυχε, μπορεί και να δουλεύει λίγο διαφορετικά. Ελπίζω να είναι αυτό. Θα το πάω αύριο!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • E
                exondia last edited by

                Υπάρχει και μια περίπτωση να μην είναι το πρόβλημα μηχανικό αλλά ηλεκτρολογικό και συγκεκριμένα το immobilizer.
                Τα Renault έχουν ενα θέμα με τα κλειδιά από χτυπήματα ή λόγω φθοράς εξασθενεί το immobilizer και δεν το διαβάζει εύκολα οπότε μπορείς να πας σε ένα κλειδαρά να σου 'διαβάσει' τα κλειδιά σε διαγνωστικό αν εκπέμπουν σωστά ή αλλιώς μετά μπορεί να είναι η κεραία που είναι στο διακόπτη και τελευταίο αφήνω τον εγκέφαλο να έχει πρόβλημα (που είναι λίγο τραβηγμένο).

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • T
                  trident1971 last edited by

                  .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • C
                    cookos last edited by

                    Καλημέρα σε όλους. Θέλω τη γνώμη σας. Έχω ένα Renaul Clio II (2004) 1.2. Εδώ και λιγο καιρό ανάβουν οι παρακάτω ενδείξεις, το γκάζι δεν ανταποκρίνεται σωστα στην πορεία (ενώ το κρατάω σταθερό άλλοτε κομπιαζει και άλλοτε επιταχύνει) και στο ρελαντί ανεβοκατεβάζει στροφές όσο είναι κρύος ο κινητήρας.Επίσης όταν το βάζω στη νεκρά πατάω τέρμα το γκάζι και σταματάει στις 3500 στροφές δεν πάει παραπανω, σα να μπαίνει σε safe mode.
                    Πρόσφατα αλλάχτηκε ο πολλαπλασιαστής και τα μπουζοκαλώδια. Πολλές φορές δεν παίρνει μπροστά το αυτοκίνητο (κυρίως τις ζεστές ημέρες) και χρειάζεται να το αφήσω 1-2 λεπτά για να ξαναδοκιμάσω και παίρνει.
                    Έχετε καμία ιδέα τί μπορεί να είναι;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • A
                      adensa last edited by

                      Σε μηχανικό πήγες;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • J
                        jeck last edited by

                        και το δικο μου renualt scenic 1400 2002 πριν 2 χρονια δεν επερνε μπροστα οταν ειχε πολυ κρυο. 7-8 φορες μυζα εθελε να παρει.εφου αλλαξα διαφορα =κοστος 300 ευρω τελικα ενα πρωι με δοκιμες βρηκα ενα ρελαι που μολις το αλλαξα απο τοτε συνηλθε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • C
                          cookos last edited by

                          Ο χρήστης jeck έγραψε:
                          και το δικο μου renualt scenic 1400 2002 πριν 2 χρονια δεν επερνε μπροστα οταν ειχε πολυ κρυο. 7-8 φορες μυζα εθελε να παρει.εφου αλλαξα διαφορα =κοστος 300 ευρω τελικα ενα πρωι με δοκιμες βρηκα ενα ρελαι που μολις το αλλαξα απο τοτε συνηλθε.

                          Πού ήταν αυτό το ρελε ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • First post
                            Last post
                          • 1
                          • 2
                          • 2 / 2
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr