Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ρετάρισμα κινητήρα σε χαμηλές στροφές μόνο. Τί είναι;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ρετάρισμα κινητήρα σε χαμηλές στροφές μόνο. Τί είναι;
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 23
    • 24
    • 12 / 24
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    17
    466
    39469
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      ohristou last edited by

      Τι μαρκα λ εβαλες; Σε aftermarket μονο bosch αλλιως εχεις θεματα. Και ο γνησιος bosch ειναι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giannis_007 last edited by

        bosh πήρα τον γνησιο αυτον που εχει επάνω ήδη εξαρχής.
        θα κάνω έλενχο τα καλώδια το απόγευμα αν δεν βγάλω άκρη θα πάω σε ηλεκτρολόγο.
        το ξέρω οτι έχουν ξανα αναφερθει προσπαθώ να τα συγκεντρόσω ολα και να βγάλω μια άκρη.
        ασχετα με το τι δείχνει ο λάμδα δέν εμφανίζει κάτι σάν σφάλμα το μόνο που εμφανιζει ειναι αυτα τα 2 κάπου εχει θέμα γιαυτο εξαρχης χάλασε και ο προηγούμενος λάμδα (πιστευω) και φοβάμαι μήν χαλάσω και αυτόν οποτε δέν το πολυκυκλοφορώ μέχρι να το λύσω.
        υπάρχει ασφαλεια για την αντισταση του λάμδα?αν ναι πος είναι?ολες οι κανονικές ασφάλειες που εχω τσεκάρει είναι κομπλέ μονο αυτες που ειναι σαν κουτακια δέν μπορώ να καταλάβω αν λειτουργουν η οχι..καποιες απο αυτές εχθες που τα έποιανα ηταν ζεστα ελπίζω να καταλάβατε τι ενωω.. κάτι κουτακια μικρά που ειναι κουμπομένα στην ασφαλειοθήκη..κάποια απο αυτα γραφουν bosh επάνο..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giannis_007 last edited by

          Ρελέ ειναι οχι ασφάλειες!ρελέ! πως μπορώ να βρώ ποιο είναι για τον λάμδα και να δώ αν λειτουργει??

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kospapad last edited by

            Youtube Video

            Θα τα καταφέρεις;;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              trident1971 last edited by

              Νομιζω ειναι το καλυτερο, ουτε εμεις θεωρω μπορουμε να βοηθησουμε παραπανω σε θεματα καλωδιων αν δεν ειμαστε εκει...
              Αυτο που εκανες πχ, που ειδες για φθορες κλπ, ειναι και παραπανω απο το συνηθισμενο. Μπορεις να δεις πχ στο ρελαντι με το διαγνωστικο, αν κουνωντας τα καλωδια κανει τιποτα περιεργα ο αισθητηρας.

              Στο κουτι με τις ασφαλειες κινητηρα λογικα θα εχει αυτοκολλητο ποια ρελε/ασφαλειες κανουν τι, αλλιως, στο μανιουαλ.
              Επισης μια και πιανουν τα χερια σου, δες αν μπορεις να βρεις καπου το service manual...

              Γιατι δεν πας στον φρενά που ηταν λες καλος τυπακος και συννενοησιμος να σε στειλει αυτος καπου αφου δεν ξερεις κανεναν?. Απο το χυμα λογικα καλυτερα θα ειναι.
              Αν ειναι ο λ να εχει θεμα, να πας να τον αλλαξεις με original (το γεγονος οτι ειχε Bosch ήδη το αυτοκινητο, δεν σημαινει οτι δεν ειχε αλλαχτει ηδη απο καποιον αλλον...) βρες απο αντιποροσωπεια το σωστο κωδικο ανταλλακτικου με αριθμο πλαισιου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giannis_007 last edited by

                το σερβισ μανουαλ ειναι στο ντουλαπάκι θα το τσεκάρω ο λάμδα απότι μου είπαν απο εκει που τον πήρα οτι αυτος είναι ο γνήσιος.. θα κάνω και αυτο με τα καλώδια αλλά δέν νομίζω να βγάλω άκρη..αν ειναι ο λάμδα χαλασμένος που πήρα πιστευω θα μου τον αλλάξουν

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  ohristou last edited by

                  Ο λ ο γνησιος ειναι bosch το ιδιο και ο πολλαπλασιαστης. Kαμια διαφορα με τον γνησιο. Εγω ειχα παει σε γνησιο πολλαπλασιαστη με αυτοκολλητα gm και μεσα εγγραφε bosch. Ιδιο ακριβως ανταλλακτικο με διαφορετικη συσκευασια και τιμη φυσικα. Το ιδιο και ο λ. Το ιδιο και ρουλεμαν snr τα γνησια snr και αφτερμαρκετ. Ουτε η σταμπα δεν αλλαζει στο ανταλλακτικο το ιδιο παρα μονο στην συσκευασια. Σε καποια ανταλλακτικα το γνησιο ειναι κοροιδια. Οποτε καλα του ειπαν οτι ο bosch ειναι ο γνησιος. Το θεμα ειναι ο κωδικος μιας και εχει και generic σειρα λαμδα η bosch.
                  Λογικα αμα τον αγορασε με αριθμο πλαισιου να ειναι ο σωστος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giannis_007 last edited by

                    Αυτον εδώ εχω πάρει με αυτον τον αριθμό που γράφει http://www.bestpriceparts.gr/aisthitira ... 6501.html..
                    το βιβλιο το βρήκα λέει μόνο για ασφάλειες και οχι για τα ρελέ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      trident1971 last edited by

                      ΟΚ, αφου το λετε εσεις για το λ παω πασο.
                      Srvice manual εννοω το βιβλιαρακι με τις διαδικασιες πως να κατεβασεις μηχανη, πως να βγαλεις καθισματα να το ξηλωσεις ολο, αν και αυτα που εχουν στην αντιπροσωπεια. Δεν τα δινουν μαζι με το αυτοκινητο. Αυτο που λετε ειναι το βιβλιαρακι χρησης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        trident1971 last edited by

                        Βασικα δεν παω πασο

                        Σε αυτο το λινκ
                        http://www.bosch-automotive-catalog.com/en/internet/ECAT/vehicle-info/-/vehicle/equip/OPE/770/elnl6dl5ekr7486lool05iemn6a71bs0

                        αν το μοντελο ειναι σωστο

                        καντε κλικ στο Engine και κατεβαινοντας παρακατω εχει 3-4 μοντελα ετοιμους αισθητηρες και καποιους ακομα universal που ειναι αν καταλαβα καλα κοπιες των απο πανω ετοιμων
                        αναλογα τον αριθμο σασι

                        για δειτε

                        κωδικοι
                        0258 006 499, (πρεπει να ειναι ο πισω) http://www.onparts.gr/aisthitiras-lamda-bosch-bh0258006499.html
                        0258 006 501, http://www.onparts.gr/aisthitiras-lamda-bosch-bh0258006501.html
                        0258 006 503 http://www.maxxparts.gr/opel-agila-a-h00-1-2-16v-twinport-80hp/antallaktika/exatmisi/aisthitiras-lamda/aisthitiras-lamda-bosch-0258006503.html
                        0258 006 924, http://www.onparts.gr/aisthitiras-lamda-bosch-bh0258006924.html

                        βγαλτε ακρη οι OPELάδες

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sbr last edited by

                          Εγω απο αυτες τις τζιριτζαντζουλες τις ηλεκτρονικες δεν κατεω και πολλα. Αλλα τοσα σφαλματα, ρε μπας και ο εγκεφαλος ειναι σε κομα;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            trident1971 last edited by

                            Ο χρήστης Sbr έγραψε:
                            Εγω απο αυτες τις τζιριτζαντζουλες τις ηλεκτρονικες δεν κατεω και πολλα. Αλλα τοσα σφαλματα, ρε μπας και ο εγκεφαλος ειναι σε κομα;

                            Αυτο συμβαινει, αλλα τον καταδικαζεις τελευταιο, αμα ξερεις τι σου γινεται και εχεις ελεγξει αισθητηρες και καλωδια πριν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              giannis_007 last edited by

                              Αν ηταν σε κομα ο εγκέφαλος δέν θα έβγαζε και κανα άλο σφάλμα?μόνο το συγκεκριμένο?
                              δέν θα έκανε καμια δυσλειτουργεία κάτι τελος πάντον?εμένα μια χαρα δουλευει το αμαξάκι και απο κατανάλωση είναι κομπλέ και παει και πολυ καλά, εχθές το πήρε φιλαράκι μου που εχει χρόνια bmw 1.6 δέν θυμάμαι μοντελο κτλ και μου είπε οτι πάει πολύ καλά για τα κυβικά του,
                              θέλω να πιστευω οτι εγκέφαλος δέν είναι, επήσης θέλω να πιστευω οτι είναι η κάποιο καλώδιο η κάποια ασφάλεια η ρελέ χαλασμένο... έχω μπλέξει με τη δουλειά σήμερα και δέν ξέρω αν θα προλάβω να πάω στον ηλεκτρολόγο,αν δέν προλάβω να πάω θα πάω σε κανα πράκτικερ το απόγευμα να πάρω ενα πολυμετρο να μετρήσω ισα ισα τα βασικά που μου είπατε..αν υπάρχει αντίσταση και πόσα ohm στον θερμαντήρα του αισθητηρα και αν η φίσα της πλεξουδας του λάμδα βγάζει 12V στα αντιστοιχα καλώδια (αυτα που τροφοδωτουν τα 2 άσπρα) ένα απο τα 2 δέν πρέπει να υσχύειγια να υπάρχει λογική στο σφάλμα..έβαλα πάνω τον παλιό λάμδα μέχρι να τα κάνω όλα αυτα μήν χαλάσω και αυτον που πήρα..
                              αν το πάω σε ηλεκτρολόγο θα του πάω και τον καινουριο θα του εξηγήσω τι παίζει τι να τσεκάρει.
                              αυτοι εχουν διαγνωστικα φανταζομαι σωστα?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giannis_007 last edited by

                                Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                                ΟΚ, αφου το λετε εσεις για το λ παω πασο.
                                Srvice manual εννοω το βιβλιαρακι με τις διαδικασιες πως να κατεβασεις μηχανη, πως να βγαλεις καθισματα να το ξηλωσεις ολο, αν και αυτα που εχουν στην αντιπροσωπεια. Δεν τα δινουν μαζι με το αυτοκινητο. Αυτο που λετε ειναι το βιβλιαρακι χρησης.

                                οχι δέν εχω τετοι πράμα..μακάρι να το είχα, παίζει να το βρούμε πουθενα σε ηλεκτρονική μορφή?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  trident1971 last edited by

                                  Ο χρήστης giannis_007 έγραψε:

                                  ΟΚ, αφου το λετε εσεις για το λ παω πασο.
                                  Srvice manual εννοω το βιβλιαρακι με τις διαδικασιες πως να κατεβασεις μηχανη, πως να βγαλεις καθισματα να το ξηλωσεις ολο, αν και αυτα που εχουν στην αντιπροσωπεια. Δεν τα δινουν μαζι με το αυτοκινητο. Αυτο που λετε ειναι το βιβλιαρακι χρησης.

                                  οχι δέν εχω τετοι πράμα..μακάρι να το είχα, παίζει να το βρούμε πουθενα σε ηλεκτρονική μορφή?

                                  δες στο οπελ club μπας και κανεις το εχει

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    ohristou last edited by

                                    Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                                    Βασικα δεν παω πασο

                                    Σε αυτο το λινκ
                                    http://www.bosch-automotive-catalog.com/en/internet/ECAT/vehicle-info/-/vehicle/equip/OPE/770/elnl6dl5ekr7486lool05iemn6a71bs0

                                    αν το μοντελο ειναι σωστο

                                    καντε κλικ στο Engine και κατεβαινοντας παρακατω εχει 3-4 μοντελα ετοιμους αισθητηρες και καποιους ακομα universal που ειναι αν καταλαβα καλα κοπιες των απο πανω ετοιμων
                                    αναλογα τον αριθμο σασι

                                    για δειτε

                                    κωδικοι
                                    0258 006 499, (πρεπει να ειναι ο πισω) http://www.onparts.gr/aisthitiras-lamda-bosch-bh0258006499.html
                                    0258 006 501, http://www.onparts.gr/aisthitiras-lamda-bosch-bh0258006501.html
                                    0258 006 503 http://www.maxxparts.gr/opel-agila-a-h00-1-2-16v-twinport-80hp/antallaktika/exatmisi/aisthitiras-lamda/aisthitiras-lamda-bosch-0258006503.html
                                    0258 006 924, http://www.onparts.gr/aisthitiras-lamda-bosch-bh0258006924.html

                                    βγαλτε ακρη οι OPELάδες

                                    Ο λ ο γνησιος ειναι bosch το ιδιο και ο πολλαπλασιαστης. Kαμια διαφορα με τον γνησιο. Εγω ειχα παει σε γνησιο πολλαπλασιαστη με αυτοκολλητα gm και μεσα εγγραφε bosch. Ιδιο ακριβως ανταλλακτικο με διαφορετικη συσκευασια και τιμη φυσικα. Το ιδιο και ο λ. Το ιδιο και ρουλεμαν snr τα γνησια snr και αφτερμαρκετ. Ουτε η σταμπα δεν αλλαζει στο ανταλλακτικο το ιδιο παρα μονο στην συσκευασια. Σε καποια ανταλλακτικα το γνησιο ειναι κοροιδια. Οποτε καλα του ειπαν οτι ο bosch ειναι ο γνησιος. Το θεμα ειναι ο κωδικος μιας και εχει και generic σειρα λαμδα η bosch.
                                    Λογικα αμα τον αγορασε με αριθμο πλαισιου να ειναι ο σωστος.

                                    Αυτο ειπα και εγω αλλα αμα τον αγορασε με αριθμο πλαισιου δεν υπαρχει θεμα. Εκτος και αν ο ανταλλακτικατζης ειναι

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      giannis_007 last edited by

                                      Με αριθμό κινητήρα τον πήρα οχι πλεσίου Δέν ξερω αν εχει διαφορά.
                                      Z14XEP
                                      Ακομα δουλεια ειμαι οποτε δέν το κόβω σημερα για ηλεκτρολόγο οποτε με βλέπω με πολυμετρο και φακο το βραδάκι να πειραματίζομαι στο κορσα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        trident1971 last edited by

                                        Ειναι ευκολο να καψεις πραγματα. Αστο μην πας για εγκεφαλο καλυτερα. Μεχρι τωρα ητν μαγκια αυτα που λεμε, τωρα περνανε τη γραμμη.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giannis_007 last edited by

                                          Λοιπον Ο λάμδα έχει 2 άσπρα καλώδια αυτα ειναι η εσωτερική του αντίσταση που μέτρησα 8,8 απο το φίς της πολλαπλής μετρησα τα αντοιστοιχα καλώδια που τροφοδωτουν αυτα τα 2 άσπρα.
                                          Τα 8 βολτ μου τα εδειχνε με ανοιχτο διακόπτη και σβηστη μηχανη μόλις βάλω μπρός πάει στα 13 βολτ..θα επρεπε να ειναι 12 εξαρχής?.

                                          1. με μια μικρή αναζήτηση σε ξενα φοροθμ διάβασα οτι τοσο πρέπει να ειναι η αντισταση στο λάμδα μου.
                                            3)εχω αυτο ακριβος το πολυ μετρο στη μέση είναι το μαυρο καλώδιο και δεξια το κοκκινο δές της φώτο

                                          η μπαταρία πρεπει να ειναι κομπλέ ξεκιναει κανονικά το αμάξι ακουγετε δυνατη η μίζα.

                                          5-6) οχι τελικα..μολις σβήνω το P0130 απο τη μνήμη κατευθείαν τον βγάζει incomplete ξανα επιτοπου και δέν λειτουργει ειναι οπος ηταν στον παλμογράφο παλιοτερα..
                                          ξαναέβαλα το καινουριο λάμδα πάνω.
                                          οι 2 λάμδα έχουν ακριβος ίδιο κωδικο.
                                          μια συνοψη λιγο γιατι πολυ κουλα μου φαινονται ολα αυτα.
                                          το αμάξι βγάζει 2 σφάλματα 1 για τον λάμδα και 2 για την αντισταση του λάμδα οποτε το αμάξι δέν εχει καμια επαφή με τον λάμδα εκτος απο κάποια σημεια που βγάζει που και που closed lood using o2 sensor for fuel mix για ελλάχιστη ώρα και μετα system failure,
                                          το να είναι λαθος ο λάμδα μου φαίνετε αρκετα φυσιολογικό με αυτα τα συμπτωματα αλλα δέν είναι ολα δειχνουν οτι είναι ο καταλληλος.
                                          τι να πώ δδέν ξέρω.
                                          πάνω στο αμάξι υπάρχει συναγερμος ο οποιος είναι πατενταρισμένος δέν είναι δηλαδή απο κατασκευης του αμαξιου τον εβγαλα απο το φίς γιατι διάβασα οτι υπάρχει περιπτωση να ειναι συνδεδεμενος απο το κυκλωμα του λάμδα και να ρίχνετ την ενταση του ρευματος αλλα μπα..πάλι τα ίδια..
                                          το πρόβλημα δέν είναι μόνο στην ανατισταση αλλα και στον αισθητηρα ειναι και τα 2 incomplete.το πρόβλημα είναι 1 και για τα 2 πιστευω κατι καπου κάπος γινετε και ο εγεφαλος δέν βλέπεει καθόλου το λάμδα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            trident1971 last edited by

                                            Να με συγχωρεις αλλα η μπαταρια 11,2 βολτ ειναι χαμηλη, ανεξαρτητως τι ακους εσυ. Δεν εχει απαραιτητα σχεση με το προβλημα, αλλα δεν παυει να ειναι περιεργη η ταση.

                                            Επισης οταν ρωτησα που βαζεις τους ακροδεκτες δεν ενοουσα πανω στο πολυμετρο, αλλα πανω στο αυτοκινητο.

                                            Επισης, ΡΕΛΕ ΚΟΙΤΑΞΕΣ?

                                            Απο εδω και περα προσοχη μη τιναχτουμε στον αερα, με ευθυνη σου οτι γινει.

                                            Οποιος νομιζει οτι γραφω μαλακιες, ή με αυτα που περιγραφω θα γινει ζημια, ας το πει.

                                            Αν υποθεσουμε οτι ο αισθητηρας (και αντιστοιχα η φισα του αυτοκινητου) εχει 4 ποδαρακια

                                            1 2 3 4


                                            και τα 1 και 2 ειναι τα 'λευκα'... αρα τα 3 και 4 ειναι το σημα και η γειωση του αιθητηρα.

                                            Με το πολυμετρο ρυθμισμενο σε 20 DC volt (πανω απο 15 τελος παντων)

                                            Προσωπικα περιμενα (με τους ακροδεκτες πολυμετρου τον ενα στο 1 ή το 2 ποδαρακι και τον αλλο στον αρνητικο πολο μπαταριας ή σε γυμνο μεταλλο) στο 1 ή το 2 με κλειδι στο ON και σβηστη μηχανη, να εχεις ή 0 βολτ (δεν δινει ρευμα στην αντισταση με σβηστη μηχανη) ή ταση μπαταριας (αν οντως δινει), οση ειναι αυτη. Το 8 βολτ μου κανει περιεργο, για αυτο ρωτησα που βαζεις τους ακροδεκτες.
                                            Αντιστοιχα σε λειτουργια θα περιμενα να δω ταση μπαταριας.

                                            EDIT, ενδεχομενως ο εγκεφαλος να κοντρολαρει την αντισταση με αλλο τροπο, (duty cycle) οποτε το 8αρι βολτ να ειναι σωστο... και απλα να ειναι ψοφιος ο αισθητηρας.

                                            Αντιστοιχα, ο ενας ακροδεκτης πολυμετρου στο 3 ή το 4 της φισας αυτοκινητου (ξεκουμπωμενης απο τον αισθητηρα προφανως) και ο αλλος στον αρνητικο πολο με το πολυμετρο ρυθμισμενο στα ιδια βολτ DC ή στα 5 βολτ DC, θα περιμενα να μου δειξει με κινητηρα σε λειτουργια 0,45 βολτ.

                                            Χωρις αυτο να ειναι απαραιτητα η γιατρεια, ξαναλεω, παρε μια αλλη μπαταρια εστω για πλακα. Επισης τσεκαρε και καθαρισε μια μια τις γειωσεις του αυτοκινητου. που να τις βρεις ολες θα μου πεις

                                            τα βιντεο 16 και 17 εχουν πληροφορια για το πως τσεκαρεις και αισθητηρες και καλωδια... παλι θελει προσοχη και γνωση παραμετρων που δεν ξερουμε... πχ η GM δινει 0.45 βολτ, η Chrysler δινει 5, και η Ford δεν δινει...
                                            Η OPEL τυπικα ειναι GM...

                                            Youtube Video

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 12 / 24
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr