Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    επιλέγοντας coilovers
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. επιλέγοντας coilovers
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    47
    272
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zoranb last edited by

      Πως μπορεί να επιλέξει, σωστά και σύμφωνα με τις ανάγκες του κανείς coilovers για το αμάξι του; Yπάρχουν μετρήσεις για τις αποδώσεις τους και εάν ναι ποιές είναι αυτές;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • Z
        zoranb last edited by

        Πως μπορεί να επιλέξει, σωστά και σύμφωνα με τις ανάγκες του κανείς coilovers για το αμάξι του; Yπάρχουν μετρήσεις για τις αποδώσεις τους και εάν ναι ποιές είναι αυτές;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zoranb last edited by

          Πως μπορεί να επιλέξει, σωστά και σύμφωνα με τις ανάγκες του κανείς coilovers για το αμάξι του; Yπάρχουν μετρήσεις για τις αποδώσεις τους και εάν ναι ποιές είναι αυτές;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • J
            johnkyr last edited by

            άντε και μετρήσεις υπάρχουν .... θα μπορούσες να τις κρίνεις/συγκρίνεις για να επιλέξεις αυτό που 'νομίζεις' ότι σου ταιριάζει; (για το αμάξι σου/ για την χρήση που θες να κάνεις /για το βάθος της τσέπης σου;)

            υπάρχουν 2-3 'αναρτησιαδες' που ίσως??? να μπορούν να περιγράψουν καλύτερα τα νούμερα ή ίσως να προσπαθήσουν να προωθήσουν/πουλήσουν άλλη μια ακριβή-ανάρτηση στον 'ψαγμενο' πελάτη θύμα.

            Αν το αμάξι σου είναι κάποιο μοντέλο που έχει γράψει αρκετά χλμ σε αγώνες ... πχ 106/typer/Evo κτλ, καταλαβαίνεις ότι θα υπάρχει περισσότερη εμπειρία, από 1οο αστοχίες που έχουν κάνει οι μάστορες, ώστε να μπορούν να προτείνουν κάτι που είναι πιο κοντά στις ανάγκες σου.

            Όσο μεγαλύτεροι είναι οι βαθμοί ελευθερίας της ανάρτησης, πχ, ύψος/συμπίεση/αποσυμπίεση/ψηλές συχνότητες/ χαμηλές συχνότητες/ κτλ κτλ τόσο ανεβαίνει το κόστος, αλλά και τόσο πιο εύκολα 'ΘΑ' μπορείς να τις φέρεις στις ανάγκες σου μετά από δοκιμές.

            μια συμβουλή, όσο πιο σκληρή κάνουμε την ανάρτηση μας (νομίζοντας ότι το αυτοκίνητο θα 'κρατάει' καλύτερα), άλλο τόσο πιο μαλακή πρέπει να γίνει η γόμα των ελαστικών και πιο σκληρός ο σκελετός τους = semislick. Επίσης πολύ πιθανό να θέλει ενισχύσεις και το σασι (μπάρες θόλων/ψαλιδιών/σινεμπλόκ κτλ). Τοποθετώντας coilover 'αγωνιάρικες' ακριβές αναρτήσεις, χωρίς τα ανάλογα ελαστικά, κάνουμε μια τρύπα στο νερό στην καλύτερη και τις περισσότερες φορές τα κάνουμε χειρότερα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • Z
              zoranb last edited by

              Όλες οι ακριβές αναρτήσεις είναι μόνο οι αγωνιάρικεςχ; Aγωνιστικές εννοείς δηλαδή;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                conkal last edited by

                νομιζω το παλικαρι ζηταει κατι πιο απλο . Δηλαδη μια πιο σπορ οδηγηση σε πιο καθημερινο αυτοκινητο , ή κανω λάθος ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  johnkyr last edited by

                  για τι αμάξι μιλάμε ?
                  τι ακριβώς θέλεις να 'κερδίσεις' από μια coilover ανάρτηση.
                  για ποια χρήση ?

                  τι ΔΕΝ σου αρέσει όπως το έχει ρυθμίσει το εργοστάσιο; Που έχει κάνει χιλιάδες ώρες δοκιμών ώστε να 'συμβιβάσει' πολλά πράγματα (για το προφίλ του αγοραστεί που πιστεύει ότι προορίζεται το όχημα), αλλά ταυτόχρον να κρατήσει το προϊόν σε τιμή που να μπορείς να το αγοράσεις ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • J
                    johnkyr last edited by

                    Ο χρήστης conkal έγραψε:
                    νομιζω το παλικαρι ζηταει κατι πιο απλο . Δηλαδη μια πιο σπορ οδηγηση σε πιο καθημερινο αυτοκινητο , ή κανω λάθος ?

                    μπορείς να περιγράψεις το ('sport' οδήγηση / καθημερινό / coilover), όλα αυτά μαζί ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • Z
                      zoranb last edited by

                      Θέλω να μπορώ να ρυθμίσω το ύψος τόσο για το look αλλά και για την οδηγική απόλαυση και άνεση. Δεν ξέρω εάν μπορούν να συμβιβαστούν αυτά τα δύο, να είναι και αγωστικούλι αλλά και να μην κοπανάει. Για ένα mini cooper S μιλάω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • J
                        johnkyr last edited by

                        https://www.youtube.com/watch?v=ca3KmMZ577o
                        https://www.youtube.com/results?search_ ... +coilovers

                        φαντάζομαι ότι για copperS θα υπάρχουν πάρα πολλά aftermarket προϊόντα και θα είναι εύκολο να βρεις αυτό που θες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • Z
                          zoranb last edited by

                          Υπάρχουν αλλά πως επιλέγεις είναι το θέμα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • Z
                            zoranb last edited by

                            Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
                            https://www.youtube.com/watch?v=ca3KmMZ577o
                            https://www.youtube.com/results?search_ ... +coilovers

                            φαντάζομαι ότι για copperS θα υπάρχουν πάρα πολλά aftermarket προϊόντα και θα είναι εύκολο να βρεις αυτό που θες.

                            Άσχετο αλλά τι σύστημα ενδοεπικοινωνίας χρησιμοποιούνε και μιλάνε μεταξύ τους ενώ οδηγούνε;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • Z
                              zoranb last edited by

                              Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
                              Εχουν ακουστει κατά καιρους αρκετα παραπονα για την οδικη συμπεριφορα του μινι.

                              Θυμάσαι τι ακριβώς παράπονα έχουν ακουστεί, και για ποιό mini, 1st gen ή 2nd gen?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • W
                                w202-amg last edited by

                                Ο χρήστης zoranb έγραψε:

                                Εχουν ακουστει κατά καιρους αρκετα παραπονα για την οδικη συμπεριφορα του μινι.

                                Θυμάσαι τι ακριβώς παράπονα έχουν ακουστεί, και για ποιό mini, 1st gen ή 2nd gen?

                                Εσυ το οδηγας αρα σημασια εχει εσυ πως αισθάνεσαι.Οπως ειπα παραπανω υπαρχουν γουστα κ γουστα.Δεν θυμαμαι γενια αλλα θυμαμαι γκρινια για body roll και μαλακες αναρτησεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • H
                                  heras last edited by

                                  Γι αυτους που ειναι εναντιον τετοιων βελτιωσεων...Γιατι εδω πραγματι εχουμε βελτιωση και οχι απλα εβαλα μια φιλτροχοανη και πηρα 20 αλογα

                                  Τα αυτοκινητα και ειδικα αυτα με σπορ γονιδια στηνονται για την πλεμπα. Η πλεμπα κυριως θελει ανεση σε συνδυασμο με καλο κρατημα...
                                  Υπαρχουν και αλλοι ομως, οι φανατικοι της οδηγησης, που δε δινουν δεκαρα για την ανεση και αυτο που θελουν μονο ειναι να στριβουν κουβαλωντας ολο και περισσοτερα χλμ σε κορυφη και εξοδο. Για τετοιους τυπους φτιαχτηκαν οι αναρτησεις αυτες οπως επισης και για τους οπαδους των track days. Kαι φυσικα υπαρχουν γνωστες του αντικειμενου που ξερουν να ρυθμισουν. Λιγοι αλλα υπαρχουν..

                                  Προσωπικο παραδειγμα με τα πολλα mx5 που εχω αλλαξει και ξερω το αμαξι αρκετα καλα

                                  Σαν στοκ το αυτοκινητο ειχε μεν καλο κρατημα και ηταν παιχνιδιαρικο αλλα βουταγε, εγερνε και εν τελει εχανε προσφυση εκει που δεν ηθελες κανοντας αρκετα ατσουμπαλο το χειρισμο του

                                  Με τετοια αναρτηση το αυτοκινητο εγινε καρτ, στριβει μονοκομματα, δεν βουταει στα φρενα και οι ελαχιστες πλεον κλισεις οφειλονται στις μαμα ζαμφορ. Τα χλμ που μαζευει ειναι πλεον αρκετα παραπανω και κυριως σου δινει μεγαλη αυτοπεποιθηση. Αν το να στριβεις με πιο πολλα δεν ειναι βελτιωση, τοτε τι ειναι? Ναι εγινε σκληρο και κουραστικο ομως ξαναλεω δεν ειναι για το ''λαουτζικο'' ο οποιος δεν θα την εκτιμησει (ουτε θα την καταλαβει) ποτε

                                  Φυσικα και εγινε πιο απολυτο αλλα οσο δυσκολα φευγει, οταν φυγει, αλλο τοσο ευκολα επανερχεται. Αρκει να εχεις 2-3 στοιχειωδεις γνωσεις

                                  Για μενα δε νοειται σπορ αυτοκινητο με ενθουσιωδη οδηγο που να μην παει να βαλει coilover. Νόμος. Kαι ας μην πειραξει ουτε φιλτρο μετα. Τα spring rates των ελατηριων ειναι προσωπικη επιλογη αναλογα με το που περναει το μεγαλυτερο μερος το αυτοκινητο (δρομο, πιστα, time attacks, drift). Yπαρχουν λυσεις για ολα τα γουστα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    tribal81 last edited by

                                    Συμφωνώ σχεδόν σε όλα αλλά μην ξεχνάς οτι ζούμε στην Ελλάδα και με coilover το αμάξι θα βρίσκει παντού. Αν δεν σε νοιάζει τότε it's the way to go.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      heras last edited by

                                      Το χαμηλωνεις τοσο οσο να μη βρισκει. Και αναφερομαι σε επωνυμες coilovers και οχι σε raceland των 200 ευρω

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cson last edited by

                                        Ο χρήστης zoranb έγραψε:
                                        Πως μπορεί να επιλέξει, σωστά και σύμφωνα με τις ανάγκες του κανείς coilovers για το αμάξι του; Yπάρχουν μετρήσεις για τις αποδώσεις τους και εάν ναι ποιές είναι αυτές;

                                        Bc racing απο μενα.

                                        Το θεμα αναρτηση ειναι καθαρα υποκειμενικο. Τωρα αν ψαχνεις και αποδοσεις οι οποιες βγαινουν απο αποψεις χρηστων , αστο. Απλα πειραματιζεσαι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • Z
                                          zoranb last edited by

                                          Tα καλά σινεμπλόκ ή ζαμφόρ στη πράξη τι αποτελέσματα έχουν;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            cson last edited by

                                            Ο χρήστης zoranb έγραψε:
                                            Tα καλά σινεμπλόκ ή ζαμφόρ στη πράξη τι αποτελέσματα έχουν;

                                            Σφιγγει το αμαξι, εχοντας αμεσοτερες αντιδρασεις στο τιμονι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr