Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 444
    • 445
    • 446
    • 447
    • 448
    • 481
    • 482
    • 446 / 482
    Περί αυτοκίνησης
    108
    9637
    83495
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lleonidas moderator last edited by

      Ο χρήστης coyote έγραψε:
      Μπορούμε να το χαρίσουμε σε ίδρυμα?
      Τα ιδρύματα πληρώνουν?

      Άσχετο -σχετικό και ελαφρώς οff topic αλλα το παραθέτω επειδη είναι δηλωτικο προθέσεων και πολιτικης τώρα που λες για ιδρύματα κ αν πληρώνουν φόρο...
      http://www.tanea.gr/news/greece/article ... y-paidioy/

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        p-ulet last edited by

        Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
        Προφανώς και μπορει να σταθεί τέλος ακινησίας το οποίο εύκολα θα μπορουςε να πιαστεί και τώρα γιατι σιγά μην έχουν και τα 800000 οχήματα που έχουν καταθέσει πινακίδες ιδιωτικό χώρο στάθμευσης που επιτάσσει ο νόμος.
        Καταλαμβάνεις οδόστρωμα κύριε όποτε πάρε να έχεις.
        Μια χαρά τα θέλει ο κολος μας με τους φιδέμπορες που πιστεύουμε και ψηφίζουμε.....

        Και άμα έχεις χώρο; και μπορείς να φιλοξενήσεις και πέραν του δικού σου οχήματος. Αν αποφασιστεί κάτι τέτοιο θα είναι τέλειο παράλογο, θα έχει καταργηθεί η λογική.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          johnkyr last edited by

          P@ulet@ , για να καταργηθεί η λογική, θα πρέπει να είχε υπάρξει

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aikibill last edited by

            Ο χρήστης lleonidas έγραψε:

            Μπορούμε να το χαρίσουμε σε ίδρυμα?
            Τα ιδρύματα πληρώνουν?

            Άσχετο -σχετικό και ελαφρώς οff topic αλλα το παραθέτω επειδη είναι δηλωτικο προθέσεων και πολιτικης τώρα που λες για ιδρύματα κ αν πληρώνουν φόρο...
            http://www.tanea.gr/news/greece/article ... y-paidioy/

            Τι να πω, ντροπή μόνο. Ενα κράτος χωρις μυαλό και χωρις καρδια

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sbr last edited by

              Ο χρήστης lleonidas έγραψε:

              Μπορούμε να το χαρίσουμε σε ίδρυμα?
              Τα ιδρύματα πληρώνουν?

              Άσχετο -σχετικό και ελαφρώς οff topic αλλα το παραθέτω επειδη είναι δηλωτικο προθέσεων και πολιτικης τώρα που λες για ιδρύματα κ αν πληρώνουν φόρο...
              http://www.tanea.gr/news/greece/article ... y-paidioy/

              Ναι ρε παιδια. Γιατι δλδ σας φαινεται παραξενο; Τι αλλο πρεπει να κανουν για να καταλαβει ο απλος πολιτης πως εδω, δεν πληρωνουν αυτοι που τα εχουν και τσιγκουνευονται να τα δωσουν σε ΦΠΑ, αλλα πληρωνει αυτος ο ανθρωπος που θελησε να βοηθησει ορφανα παιδακια. Περιμενατε κατι διαφορετικο; Ο ανθρωπος δεν εκανε το σωστο. Να φεσωσει το κρατος με 68 εκατομυρια ευρω για να ερθει μια ανεξαρτητη αρχη και να του τα χαρισει. Τα τελη και φετος να μην αυξηθουν θα αυξηθουν του χρονου. Ολοι οι φοροι. Δεν θα πηγαινει η οικονομια καλυτερα του χρονου. Νεα ελλειματα θα προκυψουν και νεοι φοροι θα μπουνε. Ολοι ειναι με την ελπιδα πως φετος μπαινουν οι τελευταιοι φοροι. Απο τοτε που ηρθε το ΔΝΤ ολοι τελευταιοι φοροι μπαινουν. Ο τελευταιος φορος να κλεισει την πορτα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lleonidas moderator last edited by

                Και ένα σημερινό άρθρο με πιο ψύχραιμη ματιά κ λιγότερο 'εφιαλτικές' προβλέψεις σχετικά με τις φήμες που κυκλοφορούν.

                http://www.zougla.gr/automoto/news/agor ... -3000-evro

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coyote last edited by

                  τι εννοεί ότι δε τα πληρώνουν αλλά δεν έχουν καταθέσει και πινακίδες?
                  Αρα είναι συν τα ανασφάλιστα..... σαν έξοδα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sbr last edited by

                    Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
                    Και ένα σημερινό άρθρο με πιο ψύχραιμη ματιά κ λιγότερο 'εφιαλτικές' προβλέψεις σχετικά με τις φήμες που κυκλοφορούν.

                    http://www.zougla.gr/automoto/news/agor ... -3000-evro

                    **Τα 560.000 είναι σε προσωρινή ακινησία, τα 50.000 έχουν μηδενικά τέλη, άρα με απλά μαθηματικά οι ιδιοκτήτες των 840.000 περίπου **

                    Ποια ειναι αυτα τα απλα μαθηματικα που 560.000 + 50.000 κανουν 840.000 οχηματα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      coyote last edited by

                      αφαίρεση κάνει

                      Ποσα δε πληρώνουν από τα 5 εκ.
                      3 εκ πληρώνουν 500 δε κινούνται 50. 000 μηδενικά
                      τα υπόλοιπα τι κάνουν?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sbr last edited by

                        Ο χρήστης coyote έγραψε:
                        αφαίρεση κάνει

                        Ποσα δε πληρώνουν από τα 5 εκ.
                        3 εκ πληρώνουν 500 δε κινούνται 50. 000 μηδενικά
                        τα υπόλοιπα τι κάνουν?

                        Σωστος ο παικτης. 840.000 την κανουν με ελαφρια. Κατσε να δουμε τι παιζει. Ασθενοφορα, Πυροσβεστικα, Αστυνομια, Αυτοκινητα Νομαρχιακα πληρωνουν τελη; Μου φαινεται πως οχι. Επισης τα Δημοσια Αστικα δεν πληρωνουν. Ποιος ξερει ποσα ειναι αυτα. 840.000 δεν ειναι σιγουρα. Οποτε πολλοι σουλατσαρουν με μαιμου τελη ή με απληρωτα; Δεν κατεβαζει κατι αλλο η κουτρα μου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lleonidas moderator last edited by

                          Και συνεχίζεται η ροή φημών...
                          Καλό είναι πάντως να κρατάμε μικρό καλάθι μέχρι να βρεθεί κάποιος από το υπουργείο κ επίσημα να αναφερθεί στο θέμα.

                          *Μετά το σάλος που προκάλεσαν οι αποκαλύψεις του newsauto.gr και του protothema.gr για το εφιαλτικό σενάριο της κυβέρνησης για τα τέλη κυκλοφορίας, ήρθαν οι… εκπτώσεις.

                          Σύμφωνα με τις νεότερες πληροφορίες, η Κυβέρνηση θα μοιράσει τα χαράτσια για να μπορέσει να καλύψει τα υπολειπόμενα εκατομμύρια ευρώ, από τα προαπαιτούμενα των δανειστών.

                          Ετσι προκρίνεται το σχέδιο της μείωσης του 23% ΦΠΑ στα δίδακτρα της ιδιωτικής εκπαίδευσης (γίνονται προσπάθειες να δώσουν το οκ οι δανειστές) και παράλληλα να αυξηθεί στο 12% το μοσχαρίσιο κρέας –με την αιτιολογία το 80% του διαθέσιμου, εισάγεται- αλλά και τα τέλη κυκλοφορίας.

                          Πιο αναλυτικά για τα τέλη, η Κυβέρνηση προτίθεται να μειώσει το υπό συζήτηση 450άρι ευρώ, στους κατόχους αυτοκινήτων που σήμερα δεν πληρώνουν τέλη (το αυτοκίνητό τους εκπέμπει κάτω από τα 100g CO2) και να πληρώσουν 200€.

                          Παράλληλα μελετάται αν βγαίνουν οι αριθμοί ώστε να μειωθούν και τα υψηλά τέλη από τα 1.996 κ.εκ. και πάνω, τα οποία σύμφωνα με τις πληροφορίες θα φτάσουν ακόμα και τα 1.800€
                          Θυμίσουμε ότι το επικρατέστερο – εφιαλτικό σενάριο για τα τέλη κυκλοφορίας έκανε λόγο για την επιβολή σε όλους τους κάτοχους ΙΧ μέχρι και τα 1.996 κ.εκ. 450 ευρω – ανεξαιρέτως το πότε απέκτησαν το αυτοκίνητό τους.
                          Για τους κατόχους από τα 1.996 κ.εκ. και μέχρι τα 3.000 κ.εκ. 1.800 ευρώ, ενώ από τα 3.000 κ.εκ. και πάνω, 2.500 ευρώ.*

                          Πηγή

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sbr last edited by

                            Ετσι προκρίνεται το σχέδιο της μείωσης του 23% ΦΠΑ στα δίδακτρα της ιδιωτικής εκπαίδευσης (γίνονται προσπάθειες να δώσουν το οκ οι δανειστές) και παράλληλα να αυξηθεί στο 12% το μοσχαρίσιο κρέας –με την αιτιολογία το 80% του διαθέσιμου, εισάγεται- αλλά και τα τέλη κυκλοφορίας.
                            Αυτοι οι συνδιασμοι με τρελενουν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cosneo last edited by

                              Κλασική και δοκιμασμένη (και σίγουρη και επιτυχημένη) μέθοδος παλιού ΠΑΣΟΚ.

                              Μελετάμε τα τέλη
                              Παρουσιάζονται προτάσεις λίγο πάνω, λίγο κάτω από τα υπάρχοντα τέλη
                              Εμφανίζεται το εφιαλτικό σενάριο που χτυπάει κορυφή
                              Διαψεύδεται το εφιαλτικό σενάριο
                              'Με αγώνες' πετυχαίνουμε κάτι λιγότερο απο το εφιαλτικό σενάριο
                              Ανακούφιση που ανέβηκαν μεν πολύ αλλά διέψευσαν το εφιαλτικό σενάριο...

                              From my SMO72HD via Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lleonidas moderator last edited by

                                Ούτε το Κυπριακό τέτοια εμπλοκή!Αλήθεια σε χώρες του εξωτερικού πώς υπολογίζονται τα τέλη,ξέρει κανείς;Λαμβάνεται υπόψιν συνδυαστικά ο ετήσιος αριθμός των χλμ που διανύονται,η παλιαιότητα και η εργοστασιακή αξία;

                                *Εμπλοκή έχει δημιουργηθεί στη σύνδεση των Τελών Κυκλοφορίας με την Αξία Λιανικής καθώς ο τρόπος υπολογισμού τους έχει εξελιχθεί σε «Γόρδιο δεσμό» για το σύστημα.

                                Το ηλεκτρονικό σύστημα υπολογισμού των Τελών μπορεί να βρει την Αξία Λιανικής των αυτοκινήτων όταν αγοράστηκαν ως καινούρια και να εντοπίσει τα «ακριβά» αυτοκίνητα μέσω Taxisnet.

                                Ωστόσο το μπλέξιμο ξεκινά με τα «ακριβά» αυτοκίνητα που έχουν αγοραστεί έναντι 30.000 ευρώ ή και παραπάνω πριν από τρία ή τέσσερα χρόνια και στη συνέχεια πουλήθηκαν ως μεταχειρισμένα στον επόμενο ιδιοκτήτη τους έναντι 7.000 ή 10.000 ευρώ.

                                Εκεί έχει διαπιστωθεί μια τεράστια εμπλοκή καθώς κανένα σύστημα δεν μπορεί να υπολογίσει την υπολλειπόμενη αξία των «ακριβών» αυτοκινήτων και όπως έχουμε τονίσει στο Enikonomia η Αξία του κάθε οχήματος είναι μοναδική.

                                Δηλαδή ένα αυτοκίνητο που κατά τη διάρκεια 3 ετών κυκλοφορίας του έχει διανύσει 100.000 χλμ., δεν έχει βιβλίο service και έχει εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα δεν έχει την ίδια αξία με ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο που έχει διανύσει μόλις 20.000 χλμ., διαθέτει βιβλίο service και δεν έχει εμπλακεί σε ατύχημα.

                                Επίσης το ίδιο πρόβλημα έχει προκύψει και με τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα «ακριβά» αυτοκίνητα τα οποία έχουν πουληθεί σε πολύ χαμηλότερες τιμές των αντίστοιχων εγχώριων οχημάτων.

                                Μάλιστα υπάρχουν περιπτώσεις «ακριβών» αυτοκινήτων με Αξία Λιανικής ως καινούρια πριν 5 χρόνια πάνω από 120.000 ευρώ τα οποία πουλήθηκαν πριν λίγους μήνες έναντι 8.000 ευρώ εξαιτίας του υψηλού κόστους χρήσης.Το οικονομικό επιτελείο εξετάζει άλλες εναλλακτικές προτάσεις σχετικά με τα Τέλη Κυκλοφορίας ώστε να πετύχει αύξηση των εσόδων.*

                                Πηγή

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stormold last edited by

                                  Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
                                  Ούτε το Κυπριακό τέτοια εμπλοκή!Αλήθεια σε χώρες του εξωτερικού πώς υπολογίζονται τα τέλη,ξέρει κανείς;Λαμβάνεται υπόψιν συνδυαστικά ο ετήσιος αριθμός των χλμ που διανύονται,η παλιαιότητα και η εργοστασιακή αξία;

                                  http://www.kathimerini.gr/763415/articl ... y-kyvismoy

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sbr last edited by

                                    Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                                    Κλασική και δοκιμασμένη (και σίγουρη και επιτυχημένη) μέθοδος παλιού ΠΑΣΟΚ.

                                    Μελετάμε τα τέλη
                                    Παρουσιάζονται προτάσεις λίγο πάνω, λίγο κάτω από τα υπάρχοντα τέλη
                                    Εμφανίζεται το εφιαλτικό σενάριο που χτυπάει κορυφή
                                    Διαψεύδεται το εφιαλτικό σενάριο
                                    'Με αγώνες' πετυχαίνουμε κάτι λιγότερο απο το εφιαλτικό σενάριο
                                    Ανακούφιση που ανέβηκαν μεν πολύ αλλά διέψευσαν το εφιαλτικό σενάριο...

                                    From my SMO72HD via Tapatalk

                                    Ναι επικοινωνιακη πολιτικη. Αντε πειτε μας τωρα και ενα Ευχαριστω που σας βαλαμε λιγοτερο απο οσο θα σας βαζαμε.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cosneo last edited by

                                      Το πως τα φορολογουν είναι πλέον αδιάφορο. Ολες τις εναλλακτικές επιλογές της ΕΕ τις έχουμε μαζί. Μικρά, μεγάλα, κυβικα, οικολογικά, όρια CO2 ...
                                      Το πόσο είναι που μας ξεπερνά ...

                                      Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lleonidas moderator last edited by

                                        Τα auto sites έχουν τρελαθεί, προσπαθούν κι αυτά να βρουν άκρη
                                        http://www.autoblog.gr/2015/10/31/telh- ... aleio-toy/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          aikibill last edited by

                                          Η αλλιώς ο καθένας λέει απο μια μλκια να περνάει η ώρα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            christos-lappas last edited by

                                            Το θέμα είναι αρκετά απλό

                                            1. Έχουμε μια χώρα που είναι χρεοκοπημένη την οποία κανείς δεν δανείζει αν δεν τηρηθούν οι όροι που θέτει.

                                            2. Έχουμε μια κυβέρνηση που όχι απλά αρνείται να μειώσει τα έξοδα της, να πουλήσει κρατική περιουσία και να διευκολύνει επενδύσεις, αλλά επαναπροσλαμβάνει στο δημόσιο όσους μη απαραίτητους απέλυσαν οι προηγούμενοι, μετατάσσει άτομα σε άσχετες θέσεις στις οποίες θα πληρώνονται για πάντα από τον φορολογούμενο αντί να τους στείλει σπίτι τους, μπλοκάρει δρομολογημένες διαδικασίες πώλησης, αποθαρρύνει επενδύσεις κλείνοντας επιχειρήσεις υπέρ των οποίων έχει γνωμοδοτήσει το ΣτΕ, στοιχίζει στο δημόσιο και στους ιδιώτες δισεκατομμύρια από το κλείσιμο των τραπεζών και των ελέγχων κεφαλαίων, και μετατρέπει την ισχνή ανάπτυξη που παρέλαβε πριν λίγους μήνες σε ύφεση.

                                            3. Απορούμε ΚΑΙ ΑΓΑΝΑΚΤΟΥΜΕ που αυτή η κυβέρνηση αντί να μειώσει τους φόρους όπως υποσχέθηκε ώστε να αναρριχηθεί στην εξουσία, προσπαθεί απεγνωσμένα να αντισταθμίσει τα επιπλέον έξοδα που η ίδια δημιούργησε αυξάνοντας τους φόρους και τα τέλη στα πάντα ώστε να μην καταρρεύσει το κράτος και βγούμε στους δρόμους να φάμε ο ένας τον άλλο.

                                            lol όμως.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 444
                                            • 445
                                            • 446
                                            • 447
                                            • 448
                                            • 481
                                            • 482
                                            • 446 / 482
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr