-
Storm στο link που παραθέτεις λέει το εξής:
'5. ε) Πλέγμα κίτρινων γραμμών, οι οποίες σχηματίζουν παραλληλόγραμμα, σε ισόπεδους οδικούς κόμβους, το οποίο σημαίνει περιοχή μέσα στην οποία δεν μπορεί να εισέλθει όχημα και αν ακόμη οι φωτεινοί σηματοδότες επιτρέπουν αυτό,* όταν η πυκνότητα της κυκλοφορίας είναι τέτοια ώστε, αν εισέλθει, να υποχρεωθεί πιθανώς να παραμείνει στη διασταύρωση. *Οι διατάξεις του άρθρου 26 παρ. 2 εξακολουθούν να ισχύουν και αν ακόμη δεν υπάρχει η πιο πάνω διαγράμμιση. (source : http://www.glavopoulos.gr)'.Δηλαδή; Επιτρέπεται υπό προϋποθέσεις όταν δεν υπάρχει μποτιλιάρισμα;
Δε γνωρίζω τι υπήρχε παλιότερα στο σημείο μιας και είμαι νέος στην περιοχή. Πάντως έτσι όπως είναι διαγραμμισμένη βολεύει μια χαρά να σταματήσεις με φλας για να στρίψεις απέναντι, χωρίς να παρεμποδίζεις την κυκλοφορία... Και βλέπω κι άλλοι το κάνουν. Το θέμα είναι κατά πόσο νόμιμο είναι αυτό; Μην φάμε και καμιά κλήση, είναι και κέντρο...
bebes μονίμως άδεια είναι η περιοχή αυτή. Προφανώς θα γράφουν αβέρτα. Άλλωστε επανακυκλοφόρησε και η δημοτική αστυνομία... Το θέμα είναι: μπορώ απλά να την προσπελάσω για να βγω απέναντι; Η και αυτό απαγορεύεται;
-
Αυτό που παραθέτεις αφορά διασταύρωση με διαγράμμιση 'πλέγμα' π.χ.
Νομίζω ότι το εδάφιο 8 λύνει όλες τις απορίες.
Αν οι ευθείες γραμμές στο δρόμο στην φωτό που έβαλες, είναι σε κάποιο σημείο διακεκομμένες τότε επιτρέπεται να περάσεις.
Ο γενικός κανόνας λέει ότι 'μία συνεχόμενη γραμμή κατά μήκος του δρόμου' είναι ένας 'νοητός τοίχος'.Στους οδηγούς των οδικών οχημάτων απαγορεύεται:
ζ) Να εισέρχονται σε περιοχή του οδοστρώματος η οποία προσδιορίζεται με παράλληλες λοξές λωρίδες και πλαισιώνεται με συνεχή γραμμή. Αν η περιοχή αυτή πλαισιώνεται με διακεκομμένη γραμμή, οι οδηγοί επιτρέπεται να εισέρχονται σε αυτή μόνον όταν βεβαιωθούν ότι είναι δυνατόν να κάμουν αυτό ασφαλώς ή για να στρίψουν σε οδό η οποία συμβάλλει στη πλευρά της αντίθετης κατεύθυνσης της κυκλοφορίας.
η) Να σταθμεύουν στην πλευρά της οδού που έχει διαγραμμιστεί με κίτρινη τεθλασμένη γραμμή (ζιγκ-ζαγκ).
θ) Να σταματούν ή να σταθμεύουν ή να μη συμμορφώνονται με τους περιορισμούς, οι οποίοι υποδεικνύονται με άλλα μέσα, κατά περίπτωση επί της πλευράς του οδοστρώματος, η οποία έχει τη συνεχή ή διακεκομμένη κίτρινη γραμμή στο κράσπεδο ή το άκρο του οδοστρώματος σε όλο το μήκος της γραμμής αυτής.
(source : http://www.glavopoulos.gr)
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Αυτό που παραθέτεις αφορά διασταύρωση με διαγράμμιση 'πλέγμα' π.χ.
Νομίζω ότι το εδάφιο 8 λύνει όλες τις απορίες.
Αν οι ευθείες γραμμές στο δρόμο στην φωτό που έβαλες, είναι σε κάποιο σημείο διακεκομμένες τότε επιτρέπεται να περάσεις.
Ο γενικός κανόνας λέει ότι 'μία συνεχόμενη γραμμή κατά μήκος του δρόμου' είναι ένας 'νοητός τοίχος'.Στους οδηγούς των οδικών οχημάτων απαγορεύεται:
ζ) Να εισέρχονται σε περιοχή του οδοστρώματος η οποία προσδιορίζεται με παράλληλες λοξές λωρίδες και πλαισιώνεται με συνεχή γραμμή. Αν η περιοχή αυτή πλαισιώνεται με διακεκομμένη γραμμή, οι οδηγοί επιτρέπεται να εισέρχονται σε αυτή μόνον όταν βεβαιωθούν ότι είναι δυνατόν να κάμουν αυτό ασφαλώς ή για να στρίψουν σε οδό η οποία συμβάλλει στη πλευρά της αντίθετης κατεύθυνσης της κυκλοφορίας.
η) Να σταθμεύουν στην πλευρά της οδού που έχει διαγραμμιστεί με κίτρινη τεθλασμένη γραμμή (ζιγκ-ζαγκ).
θ) Να σταματούν ή να σταθμεύουν ή να μη συμμορφώνονται με τους περιορισμούς, οι οποίοι υποδεικνύονται με άλλα μέσα, κατά περίπτωση επί της πλευράς του οδοστρώματος, η οποία έχει τη συνεχή ή διακεκομμένη κίτρινη γραμμή στο κράσπεδο ή το άκρο του οδοστρώματος σε όλο το μήκος της γραμμής αυτής.
(source : http://www.glavopoulos.gr)
Xμμμ ναι έχεις δίκιο, ξέχασα ότι υπάρχουν και τέτοια πλέγματα (δεν έτυχε πάντως να δω από κοντά ως τώρα)!
Τώρα για το άλλο, άντε να βγάλεις άκρη... Ποια εννοεί συνεχή ή διακεκομμένη γραμμή στην εικόνα αυτή; Μήπως την άσπρη που είναι μέσα στις κίτρινες στην άκρη; Σαν διακεκομμένη μου φαίνεται... Θα την προσέξω αύριο από κοντά γιατί δε θυμάμαι πως είναι. -
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Καλημέρα συμφορουμίτες! Επειδή δε θυμάμαι τι ισχύει ακριβώς, πείτε μου σας παρακαλώ στην παρακάτω φωτογραφία εάν βρίσκομαι από την δεξιά πλευρά (ο δρόμος είναι διπλής κυκλοφορίας) και θέλω να στρίψω απέναντι αριστερά προς τα πάνω που έχει δρομάκι, μπορώ;;; Δεν υπάρχει κάποια απαγορευτική πινακίδα, αλλά κίτρινες γραμμές όπως βλέπετε, οι οποίες χωρίζουν τις λωρίδες κυκλοφορίας. Μπορώ λοιπόν σε τέτοιες περιπτώσεις να σταματήσω πάνω στο κίτρινο αυτό πλέγμα γραμμών, να βγάλω φλας και να περιμένω να αδειάσει η κυκλοφορία ώστε να μπω στο δρομάκι αριστερά; Ή θα φάω καμιά κλήση; (Η φώτο είναι από την οδό Εγνατίας στη Θεσσαλονίκη - μετά την Καμάρα - και συνήθως είναι τίγκα).
αυτο που μας δειχνεις παιζει το ρολο του τοιχου. δεν μπορεις να το διασχισεις ή να κινεισαι πανω του.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
αυτο που μας δειχνεις παιζει το ρολο του τοιχου. δεν μπορεις να το διασχισεις ή να κινεισαι πανω του.
Κρίμα γιατί θα με βόλευε πολύ αν επιτρεπόταν...
-
Ο χρήστης vasil έγραψε:
αυτο που μας δειχνεις παιζει το ρολο του τοιχου. δεν μπορεις να το διασχισεις ή να κινεισαι πανω του.
Κρίμα γιατί θα με βόλευε πολύ αν επιτρεπόταν...
Πινέλο έχεις;
Κατά προτίμηση θα χρειαστείς μαύρη και κίτρινη μπογιά.Ιδιωτική πρωτοβουλία στα φόρτε της.
-
Ο χρήστης inertia έγραψε:
αυτο που μας δειχνεις παιζει το ρολο του τοιχου. δεν μπορεις να το διασχισεις ή να κινεισαι πανω του.
Κρίμα γιατί θα με βόλευε πολύ αν επιτρεπόταν...
Πινέλο έχεις;
Κατά προτίμηση θα χρειαστείς μαύρη και κίτρινη μπογιά.Ιδιωτική πρωτοβουλία στα φόρτε της.
Α πολύ ωραία... στα χρώματα και της ομάδας μου... Άρειανάρα...
Τις είδα σήμερα από κοντά τις γραμμές πάλι, έχει βγει το χρώμα και δε ξεχωρίζει εύκολα αν είναι διακεκομμένες σε κάποιο σημείο. Μάλλον όχι. Μάλιστα με λίγη προσπάθεια, διακρίνεις και διπλή άσπρη γραμμή μέσα στις κίτρινες...
-
Το βαζω εδω γιατι δεν θελω να ανοιγω ξεχωριστο θεμα
Κατάσχεση βελτιωμένων αυτοκινήτων από την ελληνική αστυνομία
Την προηγούμενη Τετάρτη και μετά την λήξη ενός αυτοκινητιστικού event σε πίστα καρτ στο Κορωπί, οι αστυνομικοί του τμήματος τροχαίας Ελληνικού και της ΟΕΠΤΑ έκαναν ελέγχους για την αντιμετώπιση αυτοσχέδιων αγώνων.Το αποτέλεσμα ήταν να κατασχεθεί ένα βελτιωμένο αυτοκίνητο, το γνωστό το Lada 2104 με 400 άλογα, που παλιότερα είχε ανοίξει (;) με μια Porsche 911 GT2 RS (ή έστω look 911 GT2 RS) στην Αττική οδό.
Τα υπόλοιπα τέσσερα, τα οποία είναι μια βελτιωμένη Chevrolet Corvette, μια Toyota Supra προετοιμασμένη για dragster με ενσωματωμένο αλεξίπτωτο, μια drift-spec BMW E36 και ένα VW Golf 4, οδηγήθηκαν στη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών και στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, προκειμένου να υποβληθούν σε λεπτομερέστερο έλεγχο της νομιμότητας (ταξινόμηση, χορήγηση άδειας κυκλοφορίας, υπερκυβισμός κινητήρα κ.λπ.) της κυκλοφορίας τους. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να διαβάσεις στο δελτίο τύπου της Τροχαίας που ακολουθεί. [Ευχαριστώ όλους για το tip]
http://www.autoblog.gr/2015/11/10/katasxesh-beltiwmenwn-autokinhtwn-apo-thn-ellhnikh-astynomia/
Η κατασχεση ειναι σιγουρακι. Απο προστιμα αραγε τι εχουν να πληρωσουν; Υπερκυβισμος, αδηλωτος κινητηρας, κινητηρας εκτος προδιαγραφων κατασκευαστη τπτ αλλο; Τελη κυκλοφοριας και ασφαλεια που πληρωναν για λιγοτερα κυβικα; -
Η κατασχεση γιατι ειναι 'σιγουρακι'? Εκτος απο τις παραβασεις του ΚΟΚ (που ειχαν, και σαφεστατα δεν κυκλοφορουσαν νομιμα στο δημοσιο δρομο ---> συγκεκριμενα προστιμα και ποινες) τι αλλο ειχαν για να κατασχεθουν (δηλαδη να αφαιρεθουν μονιμα απο τους κατοχους)?
-
Το lada εχει κινητηρα αν θυμαμαι απο nissan. Δεν ξερω αν εχουν αλλαξει τα πραγματα. Οταν αλλαζεις κινητηρα πρεπει να δηλωσεις τον αριθμο του καινουργιο κινητηρα που δεν πρεπει να ειναι πανω απο ενα ποσοστο της ιπποδυναμης αυτου που εχεις και πρεπει τον κινητηρα που θα βαλεις να μπαινει στο μοντελο που τον βαζεις. π.χ. αν εγω στο punto οταν δεν ειχε τα πετρελαια, εβαζα πετρελαιο που το βγαζει με πετρελαιο η fiat αλλα δεν εισαγεται στην Ελλαδα, ημουν παρανομος και αν με επιαναν εχανα το αμαξι. Εκτος αν τον εβαζα και χτυπουσα τα νουμερα του παλιου κινητηρα αλλα αν με επιαναν την εβαφα. Αυτος στο lada εχει βαλει κινητηρα αλλου κατασκευαστη. Ο υπερκυβισμος, αλεξιπτωτο στο αμαξι, τετοιου ειδους μετατροπες δεν ξερω αν ειναι μονον προστιμο. Μπορει να στο κατασχει με το σκεπτικο οτι δεν πληρη τις προδιαγραφες ασφαλειας του κατασκευαστη. Ποιος μπορει να πει οτι οι μετατροπες αυτες κανουν ασφαλες το αμαξι, οταν δεν παραγεται με αυτα τα χαρακτηριστικα απο την εταιρια; Το νιτρο στην Ελλαδα ειναι παρανομο. Δεν ξερω ομως αν σου κατασχουν το αμαξι αν σε πιασουν.
-
Αν και εφόσον έχουν άδεια κυκλοφορίας ως ΙΧ τότε υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα.
Όμως μου κάνουν εντύπωση οι 'αναλαμπές' της αστυνομίας. Ποιος ξέρει τι σκοπιμότητα υπήρχε για να προβούν σε τέτοια ενέργεια. Άλλωστε ποτέ δεν έμπαιναν σε διαδικασία τέτοιων ελέγχων.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Αν και εφόσον έχουν άδεια κυκλοφορίας ως ΙΧ τότε υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα.Όμως μου κάνουν εντύπωση οι 'αναλαμπές' της αστυνομίας. Ποιος ξέρει τι σκοπιμότητα υπήρχε για να προβούν σε τέτοια ενέργεια. Άλλωστε ποτέ δεν έμπαιναν σε διαδικασία τέτοιων ελέγχων.
Το αποτέλεσμα ήταν να κατασχεθεί ένα βελτιωμένο αυτοκίνητο, το γνωστό το Lada 2104 με 400 άλογα, που παλιότερα είχε ανοίξει (;) με μια Porsche 911 GT2 RS (ή έστω look 911 GT2 RS) στην Αττική οδό.
http://www.autoblog.gr/2015/11/10/katasxesh-beltiwmenwn-autokinhtwn-apo-thn-ellhnikh-astynomia/Για τα αλλα δεν ξερω απο που βρηκαν τι παιζει κατω απο το καπο. Στο εξωτερικο ψαχνουν στο youtube οι αστυνομικοι και τσιμπανε κοσμο. Για αυτο πλεον βαζουν κολπα στα βιντεο για να μην φαινονται οι πινακιδες κλπ. Ισως το αρχισαν και στην Ελλαδα. Δεν βγαζεις ακρη με αυτους. Κανουν ενα ντου και μετα του χρονου ξανα.
Edit
Βρηκα το αρθρο του autoblog για το Lada
Ένα ελληνικό Lada 2104 με 400 άλογα ίσως είναι το απόλυτο sleeper για κάποιους
Το θυμάσαι το Lada 2104 με τον SR20DET κινητήρα 400 ίππων που είχε ανοίξει (;) με μια Porsche 911 GT2 RS (ή έστω look 911 GT2 RS) στην Αττική οδό; Το Speednation ετοίμασε ένα video για το αυτοκίνητο, που για κάποιος ίσως αποτελεί το απόλυτο sleeper.
http://www.autoblog.gr/2015/06/05/ena-ellhniko-lada-2104-me-400-aloga-isws-einai-to-apolyto-sleeper-gia-kapoios/ -
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Το lada εχει κινητηρα αν θυμαμαι απο nissan. Δεν ξερω αν εχουν αλλαξει τα πραγματα. Οταν αλλαζεις κινητηρα πρεπει να δηλωσεις τον αριθμο του καινουργιο κινητηρα που δεν πρεπει να ειναι πανω απο ενα ποσοστο της ιπποδυναμης αυτου που εχεις και πρεπει τον κινητηρα που θα βαλεις να μπαινει στο μοντελο που τον βαζεις. π.χ. αν εγω στο punto οταν δεν ειχε τα πετρελαια, εβαζα πετρελαιο που το βγαζει με πετρελαιο η fiat αλλα δεν εισαγεται στην Ελλαδα, ημουν παρανομος και αν με επιαναν εχανα το αμαξι. Εκτος αν τον εβαζα και χτυπουσα τα νουμερα του παλιου κινητηρα αλλα αν με επιαναν την εβαφα. Αυτος στο lada εχει βαλει κινητηρα αλλου κατασκευαστη. Ο υπερκυβισμος, αλεξιπτωτο στο αμαξι, τετοιου ειδους μετατροπες δεν ξερω αν ειναι μονον προστιμο. Μπορει να στο κατασχει με το σκεπτικο οτι δεν πληρη τις προδιαγραφες ασφαλειας του κατασκευαστη. Ποιος μπορει να πει οτι οι μετατροπες αυτες κανουν ασφαλες το αμαξι, οταν δεν παραγεται με αυτα τα χαρακτηριστικα απο την εταιρια; Το νιτρο στην Ελλαδα ειναι παρανομο. Δεν ξερω ομως αν σου κατασχουν το αμαξι αν σε πιασουν.α) περιμενω να μου δειξεις γιατι το νιτρο ειναι παρανομο. Νομους.
β) ολες οι παραβασεις που μου περιγραφεις*, εχουν συγκεκριμενα προστιμα βασει ΚΟΚ. Πχ ο αδηλωτος κινητηρας. Επισης ειναι αναστρεψιμες. Το 'κατασχεση' ειναι κατι πολυ βαρυ που γινεται οταν εχουμε πολυ βαρια περιστατικα (πχ χρηση του οχηματος σε ποινικο εγκλημα).αν δεν εχουμε πλαστογραφιες (πχ αλλες πινακιδες, ψευτικες αδειες, μαιμουδιες με αριθμους πλαισιων), δηλαδη η 'υπαρξη' των αυτοκινητων στην ελληνικη επικρατεια με ελληνικες πινακιδες ειναι νομιμη (ασχετα με τη νομιμη κυκλοφορια τους σε δημοσιο δρομο), τοτε η κατασχεση (προσοχη, αλλο κατασχεση - δηλαδη μονιμη αφαιρεση - αλλο 'τα κρατανε μεχρι να βρουν τι εχει το καθενα) μου φαινεται απιθανη.
*η αλλαγη καυσιμου (που μου περιγραφεις), απο οσο θυμαμαι αλλα μπορει να κανω και λαθος, ειναι μια πολυ ειδικη περιπτωση με ειδικη μνεια στο ΚΟΚ ή σε καποιο αλλο νομο. ειναι δηλαδη μια παραβαση που ειναι μια κατηγορια απο μονη της.
-
Κουράστηκες να ακούς πόσο “παράνομο” είναι το αυτοκίνητο σου? Βαρέθηκες να ακούς φήμες και διαδόσεις χωρίς καμία δόση αλήθειας? Η ομάδα Έρευνας του Burn Out χώθηκε στα βαθύτερα υπόγεια και ξεσήκωσε όλα τα κιτάπια του συστήματος, για να σου δώσει την γνώση. Και όχι την ...μούφα!
Nitro
Οσον αφορά το κεφάλαιο του nitro πήραμε ως απάντηση μια μεγαλοπρεπέσταση άρνηση. Μας είπαν πως αυτό το είδος βελτίωσης δεν τηρεί τα πρότυπα ασφαλείας.
http://www.burnout.gr/articles/features/spame-toys-mythoys-toy-nomoyΣυνελήφθησαν τρεις οδηγοί και συγκεκριμένα, ένας για διατάραξη της ασφάλειας των συγκοινωνιών και δύο για παραποίηση κινητήρα και λοιπών χαρακτηριστικών των οχημάτων.
Στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων και τροχονομικών ελέγχων, της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής, για την αντιμετώπιση των αυτοσχέδιων αγώνων, πραγματοποιήθηκε τις βραδινές ώρες της προηγούμενης Τετάρτης και της Πέμπτης ειδική εξόρμηση στην περιοχή του Τμήματος Τροχαίας Ελληνικού, στην Λ. Βουλιαγμένης και την παραλιακή με τη συνδρομή των Ομάδων Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (ΟΕΠΤΑ).
Κατά τους ελέγχους αυτούς συνελήφθησαν τρεις οδηγοί και συγκεκριμένα, ένας για διατάραξη της ασφάλειας των συγκοινωνιών και δύο για παραποίηση κινητήρα και λοιπών χαρακτηριστικών των οχημάτων.
πιπρόσθετα, κατασχέθηκε ένα όχημα και ακινητοποιήθηκαν άλλα τέσσερα, τα οποία θα οδηγηθούν στη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών και στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, προκειμένου να υποβληθούν σε λεπτομερέστερο έλεγχο της νομιμότητας (ταξινόμηση, χορήγηση άδειας κυκλοφορίας, υπερκυβισμός κινητήρα κλπ) της κυκλοφορίας τους.
Σε βάρος των συλληφθέντων σχηματίσθηκαν δικογραφίες οι οποίες και θα υποβληθούν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών.
http://news247.gr/eidiseis/koinonia/eglima/syllhpseis-akoma-kai-katasxesh-aytokinhtoy-se-aytosxedioys-agwnes-sthn-perioxh-toy-ellhnikou.3763687.htmlΓια το nitro το burnout λεει πως το εχει ψαξει και δεν ειναι νομιμο. Για τους αλλους που πιασανε λεει πως το ενα κατασχεθηκε. Για τα αλλα θα γινει ελεγχος στις μετατροπες και πανε στον εισαγγελεα και μαλλον στο δικαστηριο. Δεν ξερω κατα ποσο θα την γλυτωσουν μονον με προστιμα. Το ξερω πως η κατασχεση ειναι ακραιο. Σχετικα με τα εγγραφα που θα πρεπει να πανε, καλυτερα να μην τα πανε αν παιζει τπτ απο τα παρακατω που μπορει να ειναι για υποκυβισμο, αλλα και στους υπερκυβισμους (μετατροπες) δεν νομιζω αυτα τα κυκλωματα να μην κανανε παρανομιες. Ας τα πεταξουν τα χαρτια γιατι θα μπουνε μεσα για πλαστογραφια.:
Στο στόχαστρο του ΣΔΟΕ χιλιάδες Ι.Χ. αυτοκίνητα, για τα ...''ελληνικά κόλπα'' της αλλαγής κινητήρα στα οχήματα.
Στο κύκλωμα συμμετέχουν πέραν των ιδιοκτητών των οχημάτων, συνεργεία, ΚΤΕΟ αλλά και υπάλληλοι των Διευθύνσεων Μεταφορών.
Tι εντόπισαν οι έλεγχοι. Μπλεγμένα και ΚΤΕΟ
Από τη στιγμή που γίνεται αλλαγή κινητήρα, το όχημα αναγκαστικά κάποια στιγμή θα πρέπει να περάσει από ΚΤΕΟ. Και αυτή η διαδικασία ολοκληρώνεται χωρίς παρατηρήσεις, βέβαια με το ανάλογο τίμημα. Ειδικότερα το ΣΔΟΕ έχει εντοπίσει ήδη δύο μεγάλα ΚΤΕΟ που αφορούν τις περιοχές της Στερεάς και Νότιας Ελλάδας.
Το κόστος του «ελέγχου» χωρίς παρατηρήσεις σε οχήματα που έχουν αλλάξει κινητήρες στα χαρτιά κυμαίνεται μεταξύ 300 έως και 1.000 ευρώ ανάλογα με τον κυβισμό του αρχικού κινητήρα, αλλά και τις επιπλέον παρανομίες που πιθανόν να έχουν δηλωθεί στα χαρτιά...
Παράλληλα τα στελέχη του ΣΔΟΕ έχουν ανακαλύψει και εκατοντάδες «μαϊμού» Πιστοποιητικά Τεχνικών Ελέγχων, τα οποία μετά από διασταύρωση που πραγματοποίησαν στα ΚΤΕΟ που φέρονται ότι τα έχουν εκτυπώσει, διαπιστώθηκε ότι είναι πλαστά.
Αλλωστε με τη χρήση της τεχνολογίας μπορεί οποιοσδήποτε να κατασκευάσει ένα Πιστοποιητικό Τεχνικού Ελέγχου, καθώς τα μόνα που χρειάζεται είναι ένας υπολογιστής, ένα scanner και ένας εκτυπωτής.
Οι επιτήδειοι «σκανάρουν» το γνήσιο έγγραφο και με τη χρήση προγράμματος επεξεργασίας φωτογραφίας αλλάζουν τα στοιχεία του ιδιοκτήτη αλλά και του οχήματος.
Η πλαστογραφία των πιστοποιητικών ΚΤΕΟ θα είχε σταματήσει αν το κράτος αποφάσιζε να συνδέσει τις online βάσεις των ΚΤΕΟ με τα συστήματα των Αρχών, ώστε να διαπιστώνεται αν τα έγγραφα είναι γνήσια ακόμη και στους ελέγχους που πραγματοποιεί η Τροχαία.
http://romiazirou.blogspot.com/2014/04/blog-post_1190.html -
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Nitro
Οσον αφορά το κεφάλαιο του nitro πήραμε ως απάντηση μια μεγαλοπρεπέσταση άρνηση. Μας είπαν πως αυτό το είδος βελτίωσης δεν τηρεί τα πρότυπα ασφαλείας.
http://www.burnout.gr/articles/features/spame-toys-mythoys-toy-nomoyπροσεξε τωρα τι γινεται εδω:
α) ποιες ειναι αυτες οι 'προδιαγραφες ασφαλειας'?
β) μηπως οι 'προδιαγραφες ασφαλειας' που 'δεν τηρουνται' ειναι ιδιου τυπου με τη παρανομια 'παρανομη/επικινδυνη μεταφορα ευφλεκτων ουσιων' που ειχαν ανακαλυψει τοτε και βασει αυτης εδιναν προστιμα στα αυτοκινητα με νιτρο? ενω το νιτρο ειναι ενα αφλεκτο αεριο? Το αντιμετωπιζαν δηλαδη ως καυσιμο και τη μπουκαλα ως παρανομη μεταφορα του ---> βομβα, που ειναι αστειο βεβαια...τι θελω να πω: απο παπατζες των 'αρχων' και των 'αρμοδιων', αλλο τιποτα...
κατα τα λοιπα, εγω σε ρωτησα γιατι εσυ αναφερθηκες σε κατασχεση και ρωτησα μπας και ξερεις τιποτα παραπανω.Οχι για καποιο αλλο λογο.
Τωρα βλεπω οτι απο τα 5 οχηματα, ενω τα 4 κρατηθηκαν για ελεγχο, το ενα 'κατασχεθηκε'. Αρα, κατι παραπανω θα εχουν να προσαψουν σε αυτο, που δεν εμπιπτει στις απλες παραβασεις του ΚΟΚ.
ΥΓ στο παραπανω αρθρο αναφερεται οτι 'απαγορευονται κατηγορηματικα οι αποστατες τροχων', ενα εξαρτημα που κυκλοφορει μεχρι και με εγκριση TuV στη Γερμανια...Η δε αιτιολογια 'γιατί αλλάζουν την απόσταση μετατροχίων, κάτι που δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση' ειναι τουλαχιστον αστεια, αν σκεφτεις οτι κυκλοφορουν δεκαδες ζαντες με διαφορετικα οφφσετ...
-
kacey δεν ξερω κατι παραπανω. Μια εκτιμηση εκανα, ισως και ακραια. Στην Ελλαδα φιλε μου συνηθως νομοθετουν ατομα που δεν εχουν σχεση με το αντικειμενο ή θελουν να εξυπηρετησουν καποια συμφεροντα (για τα συμφεροντα δεν αναφερομαι στον χωρο του αυτοκινητου). Ειναι αψυχολογητοι. Και κλασικα σε ενα απο τα site που παρεθεσα, φαινεται πως η διαφθορα κανει παρτυ.
-
Καλημέρα και Χρόνια Πολλά
Ξέρει κάποιος υπεύθυνα αν ισχύει σήμερα ο δακτύλιος;Θέλω να μπω στο δακτύλιο και δε θέλω να φάω πρόστιμο!
-
Διάβαση πεζών...
Έβλεπα ένα βίντεο στο youtube, διάρκειας πάνω από μια ώρα με τροχαία ατυχήματα. Η συντριπτική πλειοψηφία αυτών, αν όχι όλα, έχουν γίνει στη Ρωσία.
Είδα λοιπόν σε αυτό το βίντεο δεκάδες ατυχήματα με πεζούς. Πολλά από αυτά ήταν πολύ σοβαρά αν όχι θανατηφόρα.
Μου δημιουργήθηκε λοιπόν η απορία.
Ποιά είναι ή πρέπει να είναι η συμπεριφορά του πεζού σε μια διάβαση.
Μόλις δει διάβαση βουρ περνάει?
Περιμένει να σταματήσουν τα αυτοκίνητα?
Αν δει ότι το αυτοκίνητο δεν έχει σκοπό να σταματήσει, είναι 'καλό' να μπαίνει στη διάβαση και να το κάνει να σταματήσει?Τι γίνεται σε περίπτωση που αυτοκίνητο χτυπήσει πεζό? Μπορεί να ισχυριστεί κάτι, οτιδήποτε, ο οδηγός στο δικαστήριο που να αθωωθεί και να πέσει το 'φταίξιμο' στο πεζό?
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Διάβαση πεζών...
Έβλεπα ένα βίντεο στο youtube, διάρκειας πάνω από μια ώρα με τροχαία ατυχήματα. Η συντριπτική πλειοψηφία αυτών, αν όχι όλα, έχουν γίνει στη Ρωσία.
Είδα λοιπόν σε αυτό το βίντεο δεκάδες ατυχήματα με πεζούς. Πολλά από αυτά ήταν πολύ σοβαρά αν όχι θανατηφόρα.
Μου δημιουργήθηκε λοιπόν η απορία.
Ποιά είναι ή πρέπει να είναι η συμπεριφορά του πεζού σε μια διάβαση.
Μόλις δει διάβαση βουρ περνάει?
Περιμένει να σταματήσουν τα αυτοκίνητα?
Αν δει ότι το αυτοκίνητο δεν έχει σκοπό να σταματήσει, είναι 'καλό' να μπαίνει στη διάβαση και να το κάνει να σταματήσει?Τι γίνεται σε περίπτωση που αυτοκίνητο χτυπήσει πεζό? Μπορεί να ισχυριστεί κάτι, οτιδήποτε, ο οδηγός στο δικαστήριο που να αθωωθεί και να πέσει το 'φταίξιμο' στο πεζό?
κανονικα πρεπει να σταματησει το αυτοκινητο πριν τη διαβαση.
Απο'κει και περα, ειναι και θεμα ...χώρας το πως θα ενεργησει ο πεζος και ο οδηγοςπροσωπικα μου εχει τυχει καποιες φορες να κορναρει ο πισω οταν σταματω μπροστα σε διαβαση (Ελλαδαρα...)
Αν η διαβαση εχει φαναρι για τους πεζους, λογικα ισχυει ο ΚΟΚ, αλλα αν κανει 'σαλτο' ο πεζος, τ θα κανεις; θα τον πατησεις; -
φρέσκο πράγμα.
Ένας ήσυχος δρόμος. Τα σπίτια έχουν τις αυλές τους περιφραγμένες με τοίχους. Καινούργιο σπίτι χτίζεται λοιπόν. Ο ιδιοκτήτης δεν περιφράζει την - ας πούμε - αυλή, αλλά χτίζει ένα αρκετά ευρύχωρο πεζοδρόμιο. Το πεζοδρόμιο αυτό αν το πάρεις ευθεία γραμμή εφάπτεται με τους τοίχους των αυλών από τα διπλανά σπίτια. Όσο καιρό διαρκούσαν οι εργασίες κατασκευής του σπιτιού δεν πάρκαρε κανένας μπροστά στο σπίτι. Μετά που τελείωσε το σπίτι παρατήρησα ότι ο τύπος άρχισε να βάζει έξω από το σπίτι του το αμάξι του. Κανένα πρόβλημα μέχρι εδώ, παρόλο που πρέπει να πω ότι ο δρόμος είναι αρκετά στενός και παρκάρισμα αυτοκινήτου δεν μπλοκάρει το δρόμο, αλλά όσο να ναι, ένα θεματάκι χώρου το δημιουργεί.
Δε ξέρω αν ήμουν ο πρώτος από τη γειτονιά που έκανε την παρατήρηση. Αποφάσισα λοιπόν, για σπάσιμο, να πάω να παρκάρω το 'Μήτσο' μπροστά από το σπίτι του. δίπλα στο πεζοδρόμιο. Την επόμενη ακριβώς μέρα, επιστρέφοντας σπίτι βλέπω το τύπο να καρφώνει κάτι παλούκια πάνω στο δρόμο και σε απόσταση 1-2 εκατοστών από το πεζοδρόμιο, να περνάει μια πολύχρωμη αλυσίδα και να έχει τοποθετήσει πάνω στο πεζοδρόμιο την κλασική μαλακία του Ελληνάρα, μια ζάντα και πάνω της ένα σήμα 'απαγορεύεται το παρκάρισμα'
Αναρωτιέμαι, τελικά, το πεζοδρόμιο είναι για δημόσια χρήση ή είναι δικό του? Υποψιάζομαι ότι με το σχέδιο πόλεως, κάποια στιγμή όλες οι αυλές θα φύγουν για να ανοίξει ο δρόμος οπότε ήταν υποχρεωμένος να φτιάξει πεζοδρόμιο.Κατάλαβε κανείς?
Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.