Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ρετάρισμα κινητήρα σε χαμηλές στροφές μόνο. Τί είναι;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ρετάρισμα κινητήρα σε χαμηλές στροφές μόνο. Τί είναι;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 23
    • 24
    • 5 / 24
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    17
    466
    39767
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      trident1971 last edited by

      Ο χρήστης giannis_007 έγραψε:
      ναι σωστα όπος τα λές είναι..
      Ο σωληνας ο σκληρός που έχω απο κάπου χάνει η μέσα απο το σέρβο η απο τη σύνδεση σωλήνας-σέρβο η είναι κάπου ραγισμένος τολέω αυτο γιατί ρουφιξα με το στόμα και ενω διμιουργείτε υποπίεση πάλι καταλαβαίνω οτι απο κάπου πέρνει αέρα.

      ΑΛΛΑΞΕ ΤΟΝ ΧΤΕΣ αν ειναι χαλασμενος. ολο ο σωληνα, απο την ειαγωγη μεχρι το σερβο. κανονικα για να τον ελεγξεις θελει εργαλειο που ρουφαει και εχει βελον ακαι βλεπεις αν κραταει και ποσο... στη δικη σου πειπτωση, αν χανει, και το στομα ειναι μια χαρα εργαλειο

      Εχει λογική αυτο που λές πρέπει η αντεπίστροφη μόλις σβήσει ο κινητήρας να εγκλοβίσει μέσα τον υποπιεσμένο αέρα και να μήν εκτονοθεί πίσω...πάω να βάλω μονοτική παντου να το σεκάρω και να βρώ απο πύ χάνει..

      δεν εχει απλα λογικη, ετσι δουλευει
      απο που χανει μπορεις να το δεις κει με νερο, παρε ενα μπουκαλακι, βαλε κινητηρα στο ρελαντι και ριχνε λιγο λιγο κατα μηκος, εκει που ειναι η τρυπα θα κανει φσσσσσσσ και θα το ακουσεις.

      παίζει απο εκει να είνα το σφάλμα που έχω στον λάμδα?

      Πιθανα, αμ δεν μου πεις ποιο ειναι το νουμερο λαθους δεν δω σε διαγνωστικο τι κανει ο λαμδα και πότε το κανει, δεν μπορω να μαντευω ετσι στον αερα

      γιατι οταν έφυγα απο την οπελ αφου μου εσβισε το σφάλμα βγήκα στο δρόμο και έκανα 30 χιλιόμετρα και δέν άναψε μόλις μπήκα στην πόλη άναψε, στην πόλη δουλευε ρελαντι συχνά γιατι είναι πόλη..στο ρελαντι μπορεί να είναι ποιο εντονο αυτο..πάω να το δοκιμάσω

      οταν εχεις προβλημα και παιρνει αερα απο καπου, στο ρελαντι ειναι πιο εντονο...
      για να κανουμε και λιγη θεωρια μπακαλικη, τα πιστονια στην εισαγωγη ρουφανε και δημιουργουν υποπιεση... οσο πιο κλειστη ειναι η πεταλουδα του γκαζιου (αρα χαμηλες στροφες) τοσο η υποπιεση εινα μεγαλυτερη και η τρυπουλα που μπαζει αερα φαινεται και ενοχλει τη σωστη λειτουργια...,
      οταν η πεταλουδα ειναι ανοιχτη (ψηλες στροφες) η υποπιεση μειωνεται και φτανει να ειναι σχεδον σαν την πιεση της ατμοσφαιρας, οπότε οτι να και μπει απο την τρυπουλα δεν παιζει ρολο
      μεταφραση, αμα εινα ανοιχτη η πορτα στο σπιτι σου και μπαζει κρυο, δεν σε νοιαζουν οι χαραμαδες που εχεις στην κασα του παραθυρου, οταν την κλεισεις ομως, ΞΥΡΙΖΕΙ απο τις χαραμαδες
      νομιζω πιο σαφης δεν μπορουσα να ειμαι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giannis_007 last edited by

        παιδια μολις το τσέκαρα το σωλινάκι δέν χάνει απο πουθενά το έβγαλα έξω και το ρουφηξα..κάπου μέσα απο το σέρβο πέρνει αέρα.. οταν εχω το σωλινάκι πάνω και ρουφάω απο την αλλη ακρη του οσο και να ρουφάω κάνει υποπίεση βαιβαια αλλα όσο και να ρουφάω φέρνει συνέχεια αέρα! απο κάπου μέσα απο το σέβο είναι.. εχει καμια βαλβίδα πάνω του το σέρβο για να εκτονώνει η κάτι? τι επιλογές έχουμε απο που να ρουφάει αέρα..
        πάντος όταν το έχω ταπομένο με το χέρι το αμάξι πέρνει ανάσα.. μέρα με νύχτα.. δουλευει πένα,ειμαι 1000% σιγουρος οτι εκει ειναι το πρόβλημα.
        το λαμπάκι όπος είπα άναψε μέσα στην πόλη που δουλευε για αρκετη ωρα χαμηλές στροφές...30 χιλιομετρα έξω δέν άναψε μόλις μπήκα στην πόλη άναψε σε 5 λεπτά οποτε όλα τείνουν προς τα εκεί..
        ακύρωσα τη παραγγελία του λάμδα μέχρι να δω τι παίζει με αυτο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giannis_007 last edited by

          ξεχασα να πώ οτι τα φρέν δουλευουν μια χαρά με απλαό πάτημα φρενάρουν αρκετα καλά

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            trident1971 last edited by

            Το σωληνακι (ολο το συστημα πρεπει να ελεγξεις) το ρουφηξες με ή χωρις τις ταινιες που κολλησες επανω?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kospapad last edited by

              Δοκίμασε με σβηστό τον κινητήρα, με πόσα πατήματα σκληραίνει το φρένο.
              Αν έχεις διαρροή θα σκληραίνει αμέσως

              Καλά έκανες και ακύρωσες τον λάμβα γιατί με τον περίσσιο αέρα μπορεί να είχες πρόβλημα μίγματος και από εκεί και η ασταθής συμπεριφορά του λ που ερμηνεύεται επιπόλαια ως βλάβη

              Πάντως το καλύτερο θα ήταν έλεγχος με αντλία κενού (στόμα) και να δρομολογήσεις αλλαγη σεβρο (αφού ήδη με το στόμα απέτυχε η δοκιμή)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                trident1971 last edited by

                1. Δοκιμασε να αποσυνδεσεις το σωληνακι απο μερια μηχανης μονο, και να ρουφηξεις, πρεπει να μπορει να ρουφαει.

                2. Δοκιμασε να φυσηξεις, ΔΕΝ πρεπει να μπορεις. Αν μπορεις πιθανα να εχει βαλβιδα πανω το σερβο που ειναι ψοφια.

                3. βαλε μπροστα για 1-2 λεπτα και σβησε. Πατα φρενο μεικες φορες. Αν καθε φορα το πεταλι τεματιζει και ψηλοτερα εισαι ενταξει

                4. Βαλε μηχανη να δουλευει και πατα φρενο. Συνεχισε να πατας φρενο και σβησε. Αν οταν ξαναβαλεις μπροστα κατεβαινει λιγο το πενταλ, ειναι καλο το σερβο

                5. βαλε μπρος, πατα φρενο και σβησε και συνεχισε να πατας για καμποσο (πχ 3ο δευτερολεπτα). Κανονικα δεν πρεπει να κατεβαινει καθολου το πεταλι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giannis_007 last edited by

                  1. ρουφάει απλα ρουφάει συνέχεια διμειουργεί μια υποπίεση αλλα δέν τερματίζει κάπου οσο ρουφαω τόσο φέρνει αέρα με μια σταθερη υποπιεση.
                    2)αν φυσίξω Χωρίς την ανεπίστροφη που έχει πάνω το λαστιχάκι μέσα στο σέρβο δηλαδη κατευθείαν φυσάει μια χαρά όσο θές έχει λιγο αντίσταση αλλα φυσάς και περνάει αέρας..

                  3)το πενταλ τερματίζει κάθε φορά και ψηλότερα,ελάχιστα βαιβαια δέν πατιέται και 25 ποντους το φρένο..αλλα τερματίζει ψηλότερα απο οταν ειναι εν λειτουργεια ο κινητηρας και κάθε φορά λίιιγο ποιο πάνω.

                  4)ναι κατεβένει το πεντάλ βάζω μπρός πατάω φρένο και κρατάω πατημένω σβήνω ξαναβάζω μπρός το πενταλ κατεβαίνει λίγο προς τα κάτω

                  1. ναι δέν κατεβανει καθόλου το πεντάλ μένει εκεί σκληρο

                  Μήπος έχει καμια αντεπίστροφη βαλβίδα το σέρβο και δέν πρέπει οταν ρουφάω να πέρνει αέρα?
                  να πάω να φυσάω συνέχεια και να ψυλαφίσω να δώ απο που βγαίνει ο αέρας ωστε να την εντοπίσω αν υπάρχει?
                  αν είχα κοπεί η μεμβράνη του σέρβο δέν θα έκανε καραμπάμ?πχ δέν θα είχα καλά φρένα κτλ?
                  εω τώρα έχω αρκετα καλά φρένα απαλά και ποιάνουν καλά..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giannis_007 last edited by

                    Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                    Το σωληνακι (ολο το συστημα πρεπει να ελεγξεις) το ρουφηξες με ή χωρις τις ταινιες που κολλησες επανω?

                    μέχρι και όλο το σωλινάκι έβγαλα πέρα ως πέρα και το τσέκαρα δέν είναι απο εκεί είναι μέσα απο το σέρβο είμαι σιγουρος.
                    Ακομα και τη συνδεση του σερβο με το λαστιχάκι τσέκαρα δέν είναι απο εκεί.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giannis_007 last edited by

                      δέν μπορώ να βρώ λογική εξήγηση..μπορεί να έχει κάνει καμια τρυπούλα το σέρβο και να τραβάει αέρα αλλα ταυτοχρονα να μπορεί να κάνει και υποπίεση ωστε να δουλευει το φρένο..
                      Βρήκα μάστορα εδώ στη λάρισα στο ιντερνετ βεβαια συνεργειο ειδικευμένο σε φρένα κτλ..κάνει λεει και επισκευες σέρβο..
                      είναι κάτι που δέν μπορω να παίζω και να πειραματείζομαι αλίμονο φρένα είναι. ολα τα άλλα δέν με πηράζουν και να κάνω και καμια μλκια που λέει ο λόγος.Θα τον πάρω τηλ αυριο..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        ohristou last edited by

                        Καταρχας καλε μου γιαννη ειναι σεβρο και οχι σερβο και εισαι και μηχανικος ρε μεγαλε.
                        Δευτερον ετσι οπως το πας θα αλλαξεις μεχρι και το λαμπακι στο κουμπι των αλαρμ.
                        Τριτον το κορσα ειδικα το twinport που εχεις οταν βαζει αεριο εμφανιζει προβλημα στις βαλβιδες. Τα οπελ γενικα με το αεριο δεν τα πανε καλα. Πολλοι με τον δικο μας κινητηρα που βαλανε αεριο ειχανε πολλα προβληματα. Οποτε καλυτερα αστο το αεριο. Τωρα βεβαια εσυ μονο και μονο που στο ειπα αυτο θα πας να βαλεις αεριο. Τεταρτον σε λιγο θα πρεπει να σου γραψει καποιος ενα εγχειριδιο συναρμολογησης ολοκληρου αυτοκινητου μεχρι την τελευται βιδα και παξιμαδι. Πεμπτον εχω αρχισει και γουσταρω πολυ με την ολη φαση. Και
                        Εκτον trident εισαι μελος στο opelclub; Εχεις οπελ;
                        Αυτο με την φθισικια ηταν επικο.
                        Εγω βαζω στοιχημα giannis 007 οτι εισαι πιτσιρικας που εχει τελειωσει καποια σχολη μηχανολογιας και βρηκες τροπο να κανεις την πρακτικη σου και να ξεκ@βλ@σεις. Δεν ειναι απαραιτητα κακο. Παντως τα χερακια σου φιλε στο βιντεο που εχεις ανεβασει με τα γραναζια δεν ειναι χερι μηχανικου στα καραβια. Εκτος και αν εχεις τοσο καλη ενυδατικη να μου την πεις να την συστησω και στην κοπελια μου.
                        Εχω αρχισει και την βρισκω ασχημα με το αμαξι lego.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          trident1971 last edited by

                          Ο χρήστης giannis_007 έγραψε:

                          1. ρουφάει απλα ρουφάει συνέχεια διμειουργεί μια υποπίεση αλλα δέν τερματίζει κάπου οσο ρουφαω τόσο φέρνει αέρα με μια σταθερη υποπιεση.
                            2)αν φυσίξω Χωρίς την ανεπίστροφη που έχει πάνω το λαστιχάκι μέσα στο σέρβο δηλαδη κατευθείαν φυσάει μια χαρά όσο θές έχει λιγο αντίσταση αλλα φυσάς και περνάει αέρας..

                          3)το πενταλ τερματίζει κάθε φορά και ψηλότερα,ελάχιστα βαιβαια δέν πατιέται και 25 ποντους το φρένο..αλλα τερματίζει ψηλότερα απο οταν ειναι εν λειτουργεια ο κινητηρας και κάθε φορά λίιιγο ποιο πάνω.

                          4)ναι κατεβένει το πεντάλ βάζω μπρός πατάω φρένο και κρατάω πατημένω σβήνω ξαναβάζω μπρός το πενταλ κατεβαίνει λίγο προς τα κάτω

                          1. ναι δέν κατεβανει καθόλου το πεντάλ μένει εκεί σκληρο

                          Μήπος έχει καμια αντεπίστροφη βαλβίδα το σέρβο και δέν πρέπει οταν ρουφάω να πέρνει αέρα?
                          να πάω να φυσάω συνέχεια και να ψυλαφίσω να δώ απο που βγαίνει ο αέρας ωστε να την εντοπίσω αν υπάρχει?
                          αν είχα κοπεί η μεμβράνη του σέρβο δέν θα έκανε καραμπάμ?πχ δέν θα είχα καλά φρένα κτλ?
                          εω τώρα έχω αρκετα καλά φρένα απαλά και ποιάνουν καλά..

                          Τσεκαρε στο μηχανικο σου ολη την περιοχη εκει....
                          νομιζω οτι με την ανεπιστροφη δεν πρεπει να μπορεις να φυσηξεις προς το σερβο...
                          μπορεις να δει αν μπαζει απο καπου με νερο

                          @ochristou
                          οχι δεν εχω οπελ κλπ, απλα ειδα το λινκ που εβαλε ο 007
                          επισης εγκυκλοπαιδικα ειναι σέρβο, οχι σεβρο https://en.wikipedia.org/wiki/Vacuum_servo

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sbr last edited by

                            Γιαννη γιατι δεν το πας σε ενα καλο συνεργειο να το κανουν ενα τσεκ απ; Οχι απαραιτητα για να στο φτιαξουν. Να δουνε τι εχει να ξερεις που βρισκεσαι απο θεματα βλαβων και να κανεις το κουμαντο σου στα οικονομικα μετα. Μπορει στην προσπαθεια σου να το φτιαξεις, αθελα σου να προκαλεσει μεγαλυτερο κακο και αυτα ρε Γιαννη κοστιζουν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              giannis_007 last edited by

                              Ο χρήστης ohristou έγραψε:
                              Καταρχας καλε μου γιαννη ειναι σεβρο και οχι σερβο και εισαι και μηχανικος ρε μεγαλε.
                              Δευτερον ετσι οπως το πας θα αλλαξεις μεχρι και το λαμπακι στο κουμπι των αλαρμ.
                              Τριτον το κορσα ειδικα το twinport που εχεις οταν βαζει αεριο εμφανιζει προβλημα στις βαλβιδες. Τα οπελ γενικα με το αεριο δεν τα πανε καλα. Πολλοι με τον δικο μας κινητηρα που βαλανε αεριο ειχανε πολλα προβληματα. Οποτε καλυτερα αστο το αεριο. Τωρα βεβαια εσυ μονο και μονο που στο ειπα αυτο θα πας να βαλεις αεριο. Τεταρτον σε λιγο θα πρεπει να σου γραψει καποιος ενα εγχειριδιο συναρμολογησης ολοκληρου αυτοκινητου μεχρι την τελευται βιδα και παξιμαδι. Πεμπτον εχω αρχισει και γουσταρω πολυ με την ολη φαση. Και
                              Εκτον trident εισαι μελος στο opelclub; Εχεις οπελ;
                              Αυτο με την φθισικια ηταν επικο.
                              Εγω βαζω στοιχημα giannis 007 οτι εισαι πιτσιρικας που εχει τελειωσει καποια σχολη μηχανολογιας και βρηκες τροπο να κανεις την πρακτικη σου και να ξεκ@βλ@σεις. Δεν ειναι απαραιτητα κακο. Παντως τα χερακια σου φιλε στο βιντεο που εχεις ανεβασει με τα γραναζια δεν ειναι χερι μηχανικου στα καραβια. Εκτος και αν εχεις τοσο καλη ενυδατικη να μου την πεις να την συστησω και στην κοπελια μου.
                              Εχω αρχισει και την βρισκω ασχημα με το αμαξι lego.

                              Φιλαράκι δέν μπορώ να καταλάβω το ειρονικό σου υφος..αν δεν θές να βοηθήσεις και θές να το παίξεις εξυπνπνος ντετεκτιβ που καταλαβες τι ρόλο βαράω με την οψη των δαχτυλον μου πάνε σε κανα άλο θρέτ.
                              βαρεθηκα ειρονικα σχόλια είμαι οτι είμαι και θέλω να πεταξω λεφτα και να περνάω την ωρα μου ξεβιδόνοτας το κορσα και να ειμε μεσα στη μουτζουρα αυτο γουσταρω να κάνω,τραβας κανα ζόρι εσυ? ειμαι στα καραβια δεν ειμαι ειμαι μηχανικος δεν είμαι τι σε νιαζει εσένα και ασχολεισε αφου δεν βοηθάς? τοσο πολυ βαριεσαι?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giannis_007 last edited by

                                Ο χρήστης Sbr έγραψε:
                                Γιαννη γιατι δεν το πας σε ενα καλο συνεργειο να το κανουν ενα τσεκ απ; Οχι απαραιτητα για να στο φτιαξουν. Να δουνε τι εχει να ξερεις που βρισκεσαι απο θεματα βλαβων και να κανεις το κουμαντο σου στα οικονομικα μετα. Μπορει στην προσπαθεια σου να το φτιαξεις, αθελα σου να προκαλεσει μεγαλυτερο κακο και αυτα ρε Γιαννη κοστιζουν.

                                θέλω να το κάνω μόνος μου μ''αρεσει το γουσταρω πολύ.
                                ξέρω που βρίσκομαι απο θεματα βλαβών μετα το σέρβο πιστευω θα είναι έτοιμο αλλά ποτέ δέν ξέρεις όλο και κάτι μπορεί να προκειψει,,καλυτερα να περνάνε ομορφα οι μέρες μου να εχω κάτι να ασχολουμε τώρα που η δικιά μου εφυγε γιατι διοριστηκε δασκαλα..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • S
                                  sbr last edited by

                                  Ο χρήστης giannis_007 έγραψε:

                                  Γιαννη γιατι δεν το πας σε ενα καλο συνεργειο να το κανουν ενα τσεκ απ; Οχι απαραιτητα για να στο φτιαξουν. Να δουνε τι εχει να ξερεις που βρισκεσαι απο θεματα βλαβων και να κανεις το κουμαντο σου στα οικονομικα μετα. Μπορει στην προσπαθεια σου να το φτιαξεις, αθελα σου να προκαλεσει μεγαλυτερο κακο και αυτα ρε Γιαννη κοστιζουν.

                                  θέλω να το κάνω μόνος μου μ''αρεσει το γουσταρω πολύ.
                                  ξέρω που βρίσκομαι απο θεματα βλαβών μετα το σέρβο πιστευω θα είναι έτοιμο αλλά ποτέ δέν ξέρεις όλο και κάτι μπορεί να προκειψει,,καλυτερα να περνάνε ομορφα οι μέρες μου να εχω κάτι να ασχολουμε τώρα που η δικιά μου εφυγε γιατι διοριστηκε δασκαλα..

                                  Α ok. Νομιζα πως ειναι για το οικονομικο Γιαννη. Αν τη βρισκεις καλα κανεις bro. Στην Αμερικη πολλα τα κανουν μονοι τους οι ιδιοκτητες. Ωρες περνανε μεσα στο κλειστο παρκινγκ τους. Εγω την βρισκω με την εξωτερικη/εσωτερικη περιποιηση του αυτοκινητου και με το καθαρισμα της μηχανης. Δες και του trident και γενικα στο youtube βιντεο. Μιας και πιανουν τα χερια σου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    giannis_007 last edited by

                                    μόλις γύρισα απο το φρενατζη..
                                    λοιπον το είδε ο ανθροπος και οντος αερα ταρβάει μέσα απο εκεί μέσα απο το σέρβο..Πήρε κάτι τηλέφωνα βρηκε σέρβο με 50 ευρο μεταχειρισμένο πάμε μαζι με το μάξι απο εκει που το βρήκε να το δούμε κουμπονουμε πάνω το λάστιχο της υποπίεσης και βλέπουμε οτι συνεχίζει να ρετάρει...οποτε άκυρο..γυρνάμε στο συνεργειο του βάζουμε πάνω κάτι άλλα σερβο που ειχε αυτος εκέι απο παλιά αυτοκίνητα και βλέπουμε οτι το πρόβλημα λύνετε..οπότε το σερβο που είδαμε ηταν και αυτο ελλατοματικό..μου λέει οτι δέν θέλει να το ανοίξει για επισκευη γιατι δέν ξέρει τι θα βρεί και αν φτιάχνετε και αν συμφέρει οποτε με εστειλε σε διαφορους να βρώ εγω ανταλλακτικο και να τον πάρω τηλ..πάω βρήσκω ένα βάζουμε πάνω το σωλινάκι και δουλευει ρολόι.. επιδή όμος βγαίνω εξω απο τα νερά μου να πιάσω να το αλλάξω μόνος μου τον πήρα πάλι τηλ και κλείσαμε ραντεβου αυριο πρωι πρωι..
                                    αμεσα οικονομικο το θεμα μου δέν ειναι τόσο αλλα θέλω να γλυτόσω και χρήματα, δηλαδή αν το πήγαινα στην οπελ θα αλλάζαμε λάμδα μετα ξανά λαμπάκι..μετα ισος μου αλλάζαν πάλι τον άλο λάμδα..ξανα λαμπάκι μετα θα αρχιζαμε να αλλάζουμε οτι βρησκαμε μέχρι να σβήσει το λαμπάκι..να πληρώσω μαστορους δέν εχω πρόβλημα αλλα εχω πρόβλημα να με ξεζουμίζουν χορις να ψάχνονται..η αντιπροσοπια καλή χρηση αλλα λειτουργει με τα κομπιουτερ και αλλαζει αισθητηρες αντι να ψάξει το τι προκαλεί το πρόβλημα..
                                    απηρα θέματα σε φορουμ υπάρχουν που λενε άλλαξα αυτο και τιποτα μετα άλλαξα το άλο και πάλι τιποτα..
                                    ψάχνω μόνος και με τη δικιά σας βοηθεια και απο το οπελ κλαμπ και οταν εντοπισω το πρόβλημα να πάω σε μάστορα να το φτιάξει να πληρωθει και να είμαστε ολοι ευχαριστοιμένοι.ας μου κωστίσει οσο να ναι αλλα να λυθεί το πρόβλημα.

                                    απο που να πέρνει αέρα το κολοσερβο πρέπει να λυθει απο κάποιον που ξέρει να μας πεί

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      trident1971 last edited by

                                      Ο χρήστης giannis_007 έγραψε:

                                      αμεσα οικονομικο το θεμα μου δέν ειναι τόσο αλλα θέλω να γλυτόσω και χρήματα, δηλαδή αν το πήγαινα στην οπελ θα αλλάζαμε λάμδα μετα ξανά λαμπάκι..μετα ισος μου αλλάζαν πάλι τον άλο λάμδα..ξανα λαμπάκι μετα θα αρχιζαμε να αλλάζουμε οτι βρησκαμε μέχρι να σβήσει το λαμπάκι..να πληρώσω μαστορους δέν εχω πρόβλημα αλλα εχω πρόβλημα να με ξεζουμίζουν χορις να ψάχνονται..η αντιπροσοπια καλή χρηση αλλα λειτουργει με τα κομπιουτερ και αλλαζει αισθητηρες αντι να ψάξει το τι προκαλεί το πρόβλημα..
                                      απηρα θέματα σε φορουμ υπάρχουν που λενε άλλαξα αυτο και τιποτα μετα άλλαξα το άλο και πάλι τιποτα..

                                      ψάχνω μόνος και με τη δικιά σας βοηθεια και απο το οπελ κλαμπ και οταν εντοπισω το πρόβλημα να πάω σε μάστορα να το φτιάξει να πληρωθει και να είμαστε ολοι ευχαριστοιμένοι.ας μου κωστίσει οσο να ναι αλλα να λυθεί το πρόβλημα.

                                      απο που να πέρνει αέρα το κολοσερβο πρέπει να λυθει απο κάποιον που ξέρει να μας πεί

                                      Μαστρο Γιαννη007,
                                      το να καταλαβεις οτι παιρνει αερα απο καπου με ενα διαγνωστικο ειναι θεμα 3 λεπτων στην κυριολεξια αμα ξερεις τι να κοιταξεις**. Για αυτο υπαρχουν. Παρε ενα, μαθε να το χρησιμοποιεις, και θα δεις προκοπη. Οσο πας με το ψαξιμο και το 'τι να ειναι ρε παιδια', τοσο θα εισαι σε φαση 'να αλλαξω τον λαμδα ή τον ωμεγα' και θα επαφιεσαι στην κωλοφαρδία.

                                      Επισης, μη νομιζεις οτι ΣΙΓΟΥΡΑ ελυσες το προβλημα του αυτοκινητου... οκ, μπορει να μη ρεταρει μετα, αλλα για να εισαι σιγουρος οτι το εφτιαξες, θα πρεπει να συγκρινεις πριν μετα με ενα διαγνωστικο κοιτωντας συγκεκριμενα πραγματα και οχι με το αυτι.

                                      Ενδεχομενως να υπαρχει και αλλο προβλημα που θα βγει τωρα που το ρεταρισμα θα στρωσει. Πχ να εχει δηλητηριαστει ο καταλυτης ή να εχει παρει σασι ο λαμδα και τωρα που τα 'πρωτευοντα λαθη' θα λυθουν, να εμφανιστει αυτο. Δεν στο ευχομαι, καθε αλλο, απλα στο λεω να το εχεις υποψη σου. Ας δουμε και αυριο τι θα γινει.

                                      **Μη με ρωτας γιατι δεν το εκαναν οι μαστορες που πηγες, δεν γνωριζω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        ohristou last edited by

                                        Σεβροφρενο το ειχα δει σε βιβλιο μηχανολογιας πριν χρονια. Δεν το ειχα τσεκαρει ξανα. Οκ μαλακια μου. Thanks θα το λεω σερβοφρενο πια.
                                        Οσο για τον φιλο γιαννη. Το ειρωνικο ηταν οτι πιστευω οτι εισαι πιτσιρικας που γουσταρει τα μαστορεματα; Η το οτι σχολιασα την ποιοτητα του δερματος των χεριων σου;
                                        Με συγχωρεις φιλε γιαννη αλλα εσυ εγραψες οτι εισαι μηχανικος στα καραβια και επειδη εχω δει χερια μηχανικων σε καραβια εχω αποψη. Τωρα λες δεν εισαι μηχανικος αλλα απλα στα καραβια. Με συγχωρεις αλλα αν δεν ξερεις τι γραφεις δεν σου φταιω εγω. Το αν σε βοηθησα καθολου φαινεται απο την προσεκτικη αναγνωση των μηνυματων μου. Αν ειχα δοση κομπλεξισμου η ειρωνιας πολυ απλα δεν θα σου γραφαν αλλοι τριαντα τα ιδια η και χεοροτερα με εμενα. Πρεπει να ξερεις το εξης ομως. Οταν γραφεις σε φορουμ αποψεων δεχεσαι ολες τις αποψεις ακομα και αν δεν σου αρεσουν. Εχουν δικαιωμα να γραψουν στο θεμα σου 3000 ποστ με τηναποψη του ο καθεις. Αρμοδια ειναι η διαχειριστικη ομαδα για να κανει παρατηρηση, η διαγραφη ποστ η πληρη διαγραφη μελους εφοσον θεωρησει οτι αντιβαινει τους κανονες. Σου ευχομαι με τα σκαρλισματα που κανεις να το κανεις και opc αφου πιανουν τα χερια σου. Στο ευχομαι πραγματικα χωρις καμια διαθεση ειρωνιας.

                                        Το αν θα γραφω στο παρον thread δεν θα μου το πεις εσυ και φυσικα δεν θα σου παρω και την αδεια. Αυτοι ειναι οι κανονες στο φιρουμ που δεχτηκες να συμμετεχεις. Εχεις και εσυ καθε δικαιωμα να σχολιασεις τις απαντησεις μου αλλα δεν εχεις δικαιωμα να μου πεις που θα γραφω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          ohristou last edited by

                                          Ρε συ john το κ@βλ@μενος δεν στο ειπα με ειρωνια. Το ειπα με την σημασια οτι γουσταρεις τα μαστορεματα. Και γιατι πειραζεσαι αφου το λες και εσυ ο ιδιος οτι γουσταρεις.
                                          Τωρα το τι κανεις με την κοπελλα σου θεωρεις οτι αφορα το φορουμ; Μετα αμα σου απαντησει κανενας θα τσαντιστεις.
                                          Κατι τελευταιο. Αν θα πας ξανα σε μαστορα και το αμαξι μπει σε διαγνωστικο ζητα του να σου πει κωδικους βλαβης. Δηλαδη πχ P1056. Να μην σου πει πχ εχει προβλημα ο λ η ο maf. Και αυτο γιατι καθε εξαρτημα βγαζει πανω απο εναν κωδικους βλαβης και αν εχεις το κωδικο καο οχι διαγνωση τυπου εχει χαλασει ο λ μπορεις να καταλαβεις τι φταιει η ακριβως η αν εχει προβλημα αλλο εξαρτημα και σου επηρεαζει την λειτουργια αυτου που σου βγαζει βλαβη. Τα καινιυρια αυτοκινητα δεν εχουν καμια σχεση με τα παλια. Ενα τρεμουλο στο ρελαντι μπορει να ειναι απο 10 διαφορετικα πραγματα. Απο αισθητηρα ρελαντι και αισθητηρα στροφων μεχρι τρομπα βενζινης και egr.
                                          Αλλο παραδειγμα οταν τα παιξει ο πολλαπλασιαστης το διαγνωστικο δεν σου βγαζει κωδικο για πολλαπλασιαστη αλλα συνηθως κωδικο βλαβης για προβλημα συμπιεσης σε καποιον απο τους κυλινδρους. Μπορει το τρεμουλο που ειχες να ηταν απο πολλαπλασιαστη και εχει υποψη σου οτι στο τουτου νας ο πολλαπλασιαστης τα παιζει συχνα και αλλαζει ολοκληρος και οχι για καυε κυλινδρο ξεχαριστα. Οταν θα πας συνεργειο πεστου λοιπον να σιυ γραψει κωδικους βλαβης.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            giannis_007 last edited by

                                            Ελπίζω να μήν χρειαστεί να μάθω άλο κωδικό βλάβης.
                                            απο την οπελ μου ειπαν ξεκαθαρα οτι θέλει αλλαγή ο λάμδα..μπορεί και να είναι ετσι να θέλει αλλαγη αλλά δέν τον αλλάζω μέχρι να σιγουρευτω. αλλα αν δέν θέλει θα έπρεπε απο μόνος του να πεί οτι το σφάλμα που βγάζει θέλει ψαξιμο να δουμε τι φταίει κτλ.
                                            μορε ας ηταν η βενζήνα φτινή και ας μην είχαμε αυτην τη κολοκρήση θα έπερνα εγώ ενα καντετ καρμπυλατέρ και μια πληρη κασετινα εργαλεία και αντε γεια
                                            μακάρι τις επόμενες μέρες να έχουμε καλά νέα.
                                            σας ευχαριστώ πολύ που με βοηθάτε πάντος εχω πάρει πολλά πράγματα απο εδω.
                                            μου αρέσουν πολύ τα μαστορέματα παντός φύσης πρίν κάνα 5μηνο είχα ψηθεί να πάρω μπουζουκι τελικα γράφτικα σε ένα φορουμε με οργανοποιους μελέτησα λιγο το θέμα και παρήγειλα εργαλεία και υλικα και ευτιαξα εγω μπουζουκι..
                                            οχι απο το 0 βαιβαια κάποιοα πράγματα τα πήρα έτοιμα, άσχετο αλλα το αναφέρω για να καταλάβετε τι κάνω εδώ πέρα.
                                            το τρέμουλο που είχα είναι στανταρ απο εκει μολις ταπόνω το λαστιχάκι που πάει στο σερβο το μοτερακι δουλευει ρολόι..θα τραβήξω βιντεο αυριο το πρωι πρίν και μετα ετσι να υπάρχει να δείτε κ εσείς

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 5 / 24
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr