-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Το ξερω. Το βλεπω χρονια στις αγγελειες του. Γιατι δεν τον γραφει ο δημος και η τροχαια; Μην το ψαχνεις.
http://xeftilismenoi.blogspot.gr/2012/0 ... -cars.html
Οτι και αν γραψεις λιγο ειναι. Ρε ειμαστε τριτοκοσμικη χωρα. Ο καθενας εχει τους δικους του νομους. Αντε πανε εσυ ο εμπορος μεταχειρισμενων να τον ανταγωνιστεις νομιμα με τα αμαξια μεσα στον χωρο εκθεσης. Εισαι τελειωμενος και μονον που θα σκεφτεις να ανοιξεις τετοιο μαγαζι.
-
Κι άλλος το έχει προσέξει, για δες!
Του ξέφυγαν του blogger κι άλλα σημεία στο παράπλευρο οδικό δίκτυο,
αλλά όπως λέει μπορούμε να φανταστούμε την έκταση του πάρκιν της εν λόγω μάντρας
με μια επίσκεψη στο google/bing maps.Πρώτο τραπέζι πίστα οι δημόσιοι δρόμοι
και οι σταθμοί του Προαστιακού προέκταση του μαγαζιού.
Και σε απόσταση χιλιομέτρου παρακάτω στην Πεντέλης, γιατί ...δεν χώραγαν κοντά.
Τώρα την πληρώνει και μια γειτονιά με αλάνες πίσω ακριβώς από το μαγαζί. -
Ψάχνοντας αμάξι για μήνες,έτυχε να πιάσω κουβέντα για μεταχειρισμένα με αντιπροσώπους και η κουβέντα σε κάποιες περιπτώσεις κατέληξε σ'αυτόν τον τύπο.Μιλούσαν με τα χειρότερα λόγια και με λεπτομέρειες,πράγμα που δεν έκαναν για άλλους εμπόρους...και όλοι φυσικά μου τόνισαν πως δεν υπάρχει περίπτωση να έρθει πελάτης για να ζητήσει ανταλλαγή ή πώληση αυτοκινήτου που έχει αγοράσει από αυτόν και να δεχτούν καν να ανοίξουν συζήτηση μαζί του!Εγώ στο car πάντα προσπερνάω τις (πάμπολλες) αγγελίες του...αν υπήρχε φίλτρο,θα τον είχα διαγράψει.
Όσο για τις παρανομίες που λέτε,τα ίδια αλλά σε μικρότερη κλίμακα γίνονται και κατά μήκος της Γρ.Λαμπράκη(Κορυδαλλό,Κερατσίνι,Νίκαια)...οι πεζοί αναγκαζόμαστε να κάνουμε σλάλομ για να περάσουμε από όλους αυτούς τους ελεεινούς που παρκάρουν τα ρημάδια τους όπου γουστάρουν.Ελάχιστοι είναι αυτοί που σέβονται τα αυτονόητα.
Δυστυχώς παιδιά αυτοί είμαστε...και το πιο εκνευριστικό όλων είναι ότι είναι τόσο μα τόσο εύκολο όλα αυτά να αλλάξουν μέσα σε μια βδομάδα για να μην πω σε μία ημέρα... -
Ο χρήστης Gauss έγραψε:
Έχει κανένας άποψη για αυτόν http://toyota-polis.car.gr/cars/Ειναι το εμπορικό κομμάτι της Toyota Ελλάς.
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Το ξερω. Το βλεπω χρονια στις αγγελειες του. Γιατι δεν τον γραφει ο δημος και η τροχαια; Μην το ψαχνεις.
http://xeftilismenoi.blogspot.gr/2012/0 ... -cars.html
Οτι και αν γραψεις λιγο ειναι. Ρε ειμαστε τριτοκοσμικη χωρα. Ο καθενας εχει τους δικους του νομους. Αντε πανε εσυ ο εμπορος μεταχειρισμενων να τον ανταγωνιστεις νομιμα με τα αμαξια μεσα στον χωρο εκθεσης. Εισαι τελειωμενος και μονον που θα σκεφτεις να ανοιξεις τετοιο μαγαζι.
Οι μάντρες αυτοκινήτων εδώ και πολλά χρόνια (σε πανελλήνιο επίπεδο) συμπεριφέρονται σαν τα ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ. Όλες οι μάντρες βρίσκονται κάτω από μία επικοινωνία, έχουν φτιάξει ένα κλειστό κύκλωμα (καρτέλ) και μεταξύ τους πάνε και έρχονται αυτοκίνητα.
Αν δεν μπεις σε αυτό το κύκλωμα, απλά στο κλείνουν...
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Έχει κανένας άποψη για αυτόν http://toyota-polis.car.gr/cars/
Ειναι το εμπορικό κομμάτι της Toyota Ελλάς.
Εδώ πάνω, στο κατάστημα προς την Λαχαναγορά,Καλοχώρι,Περιφερειακό ή όπως αλλιώς το λένε, είχαν ακουστεί κάποια μαζέματα στα χλμ κλπ.
Τους θεωρώ πάντως καλύτερους αν και ακριβότερους από τους μαντραδες. Τα αμάξια είναι είτε από ανταλλαγή είτε λιζινγκ. Δεν νομίζω να έχουν αγνωστης προελευσης εισαγόμενα ...
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Τους θεωρώ πάντως καλύτερους αν και ακριβότερους από τους μαντραδες. Τα αμάξια είναι είτε από ανταλλαγή είτε λιζινγκ. Δεν νομίζω να έχουν αγνωστης προελευσης εισαγόμενα ...Ότι σου εγραψε ο φιλος πιο πανω. Δεν εχουν εισαγομενα. τα περισσοτερα ειναι ανταλλαγη από ιδιωτες και τα λίζινγκ είναι από δικη τους θυγατρικη εταιρεια. συνηθως τα περισσοτερα είναι τογιοτα αλλα εχουν και άλλες μαρκες. στη θεσ/νικη εχουν εμφανιστεί πολλα γκολφ 6 εκδοση trendline 4-5 ετων (αναλογα το συμβολαιο) 1400cc 122hp αφου τελειωσε το λίζινγκ.
Προσοχη στα χλμ γιατι τα περισσοτερα ¨ΤΥΧΑΙΝΕΙ' να εχουν 70-72000 χλμ. Για βιβλιο σερβις μην ρωτήσεις......υ.γ. Η τογιοτα ελλας ηταν η πρωτη εταιρεια στην ελλαδα που εκανε δικο της δικτυο με επιλεγμενα μεταχειρισμένα αυτ/τα. Την ελεγαν ΤΟΥΟΤΑ AUTOTRUST. το πρωτο μαγαζι ηταν στον ασπροπυργο. ενα χωραφι επανω στο δρομο προς κορινθο με 300 αυτ/τα στην αρχη.στην συνεχεια αναγκασαν τους περισσοτερους ντηλερ ανα την ελλαδα να κανουν το ιδιο. μεχρι που εσκασε το σκανδαλο με τα γυρισμένα χλμ στα 'εγγυημενα μετ/να' της TOYOTA AUTOTRUST στον ασπροπουργο και πηραν την κατω βολτα..........
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Το ξερω. Το βλεπω χρονια στις αγγελειες του. Γιατι δεν τον γραφει ο δημος και η τροχαια; Μην το ψαχνεις.
http://xeftilismenoi.blogspot.gr/2012/0 ... -cars.html
Οτι και αν γραψεις λιγο ειναι. Ρε ειμαστε τριτοκοσμικη χωρα. Ο καθενας εχει τους δικους του νομους. Αντε πανε εσυ ο εμπορος μεταχειρισμενων να τον ανταγωνιστεις νομιμα με τα αμαξια μεσα στον χωρο εκθεσης. Εισαι τελειωμενος και μονον που θα σκεφτεις να ανοιξεις τετοιο μαγαζι.
Οι μάντρες αυτοκινήτων εδώ και πολλά χρόνια (σε πανελλήνιο επίπεδο) συμπεριφέρονται σαν τα ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ. Όλες οι μάντρες βρίσκονται κάτω από μία επικοινωνία, έχουν φτιάξει ένα κλειστό κύκλωμα (καρτέλ) και μεταξύ τους πάνε και έρχονται αυτοκίνητα.
Αν δεν μπεις σε αυτό το κύκλωμα, απλά στο κλείνουν...
Ναι συμβαινει και στην επαρχια αυτο. Εχω πετυχει αυτοκινητα που τα εβλεπα στην μαντρα μιας πολης μετα απο λιγο καιρο σε αλλη.
-
Και έπαιρνε και την ανάλογη αύξηση.
Έχω στσμπαρισμενο Tigra cc του 2005 που από τον 12/2014 έως τώρα άλλαξε τρεις και πήρε +2000€ αύξηση. Και από εδώ πάνω, μια στάση στα ΒΠ και τώρα λιαζεται στα νότια προάστια της Αθήνας....Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σχετικα με τον Ασκιανακη στην Θηβών 118, εχουμε καποια αποψη ?
Σκεφτομαι να παω να δω αυτο : http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6868196/
-
Ο χρήστης gns έγραψε:
Τους θεωρώ πάντως καλύτερους αν και ακριβότερους από τους μαντραδες. Τα αμάξια είναι είτε από ανταλλαγή είτε λιζινγκ. Δεν νομίζω να έχουν αγνωστης προελευσης εισαγόμενα ...
Ότι σου εγραψε ο φιλος πιο πανω. Δεν εχουν εισαγομενα. τα περισσοτερα ειναι ανταλλαγη από ιδιωτες και τα λίζινγκ είναι από δικη τους θυγατρικη εταιρεια. συνηθως τα περισσοτερα είναι τογιοτα αλλα εχουν και άλλες μαρκες. στη θεσ/νικη εχουν εμφανιστεί πολλα γκολφ 6 εκδοση trendline 4-5 ετων (αναλογα το συμβολαιο) 1400cc 122hp αφου τελειωσε το λίζινγκ.
Προσοχη στα χλμ γιατι τα περισσοτερα ¨ΤΥΧΑΙΝΕΙ' να εχουν 70-72000 χλμ. Για βιβλιο σερβις μην ρωτήσεις......υ.γ. Η τογιοτα ελλας ηταν η πρωτη εταιρεια στην ελλαδα που εκανε δικο της δικτυο με επιλεγμενα μεταχειρισμένα αυτ/τα. Την ελεγαν ΤΟΥΟΤΑ AUTOTRUST. το πρωτο μαγαζι ηταν στον ασπροπυργο. ενα χωραφι επανω στο δρομο προς κορινθο με 300 αυτ/τα στην αρχη.στην συνεχεια αναγκασαν τους περισσοτερους ντηλερ ανα την ελλαδα να κανουν το ιδιο. μεχρι που εσκασε το σκανδαλο με τα γυρισμένα χλμ στα 'εγγυημενα μετ/να' της TOYOTA AUTOTRUST στον ασπροπουργο και πηραν την κατω βολτα..........
Eυχαριστώ όλους για τις πολύτιμες πληροφορίες
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Και έπαιρνε και την ανάλογη αύξηση.
Έχω στσμπαρισμενο Tigra cc του 2005 που από τον 12/2014 έως τώρα άλλαξε τρεις και πήρε +2000€ αύξηση. Και από εδώ πάνω, μια στάση στα ΒΠ και τώρα λιαζεται στα νότια προάστια της Αθήνας....Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
αντι να ριξουν την τιμη την ανεβαζουν;
-
Ο χρήστης conkal έγραψε:
Σχετικα με τον Ασκιανακη στην Θηβών 118, εχουμε καποια αποψη ?Σκεφτομαι να παω να δω αυτο : http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6868196/
και για τον Ελευθερακη αν ξερετε...
AUTO-ΕΛΕΥΘΕΡΑΚΗΣ
Διευθυνση:
ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΛΑΜΠΡΑΚΗ 301 -
Ο χρήστης conkal έγραψε:
Σχετικα με τον Ασκιανακη στην Θηβών 118, εχουμε καποια αποψη ?
Σκεφτομαι να παω να δω αυτο : http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6868196/
και για τον Ελευθερακη αν ξερετε...
AUTO-ΕΛΕΥΘΕΡΑΚΗΣ
Διευθυνση:
ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΛΑΜΠΡΑΚΗ 301Το τριθυρο ειναι ωραιο. Το 5θυρο δεν μου αρεσει. Δεν ξερω για τον συγκεκριμενο. Σε εμπορους οπως αυτος που αγοραζουν μετροιτης υπαρχουν και περιπτωσεις ιδιωτων που σκοτωνουν κελεπουρια για να παρουν ρευστο.
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Το τριθυρο ειναι ωραιο. Το 5θυρο δεν μου αρεσει. Δεν ξερω για τον συγκεκριμενο. Σε εμπορους οπως αυτος που αγοραζουν μετροιτης υπαρχουν και περιπτωσεις ιδιωτων που σκοτωνουν κελεπουρια για να παρουν ρευστο.
εμφανησιακα ειναι καλυτερο το τριθυρο αλλα δεν μπορω την φαση με τα καθισματα μπρος πισω και θα προσπαθησω να την αποφυγω.
και των δυο τα αυτοκινητα φαινονται μια χαρα (και φιλος ασφαλιστης μου επιβεβαιωσε ειδικα για το δευτερο οτι ειναι ατρακαριστο) και ηθελα να δω τι παιζει με τον τυπο σαν μαντρας. Γιατι ειναι σε περιοχη που ακογονται διαφορα...
-
Δεν ξερω ποιο ειναι το δευτερο. Για το civic λεω. Και εμενα με ενοχλει να βγαινω για να μπουνε οι αλλοι, να σκυβω για να βαλω, παρω πραματα πισω. Αν σε αφηνει να το παρεις να το πας σε δικο σου συνεργειο να το δουνε ειναι καλο σημαδι. Αν οχι, ενταξει δεν ειναι ντε και καλα υποπτο, αλλα ελεγχο πως θα το κανεις;
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/7075526/ και το δευτερο ειναι civic. με 80000 χλμ και σερβισ συμφωνα με το βιβλιο 100 χλμ πριν(γινοντια αυτα τα πραγματα ?? σερβισ και μετα πωληση ???)
Λεει 'καθε ελεγχος δεκτος' οποτε αν ειναι θα το παω στον παπρα που ειναι το βιβλιο σερβισ του και μετα στον Σαρακακη που απο οτι ξερω ειναι πολυ αυστηρος στον ελεγχο. (φιλος που πηρε χοντα εμεινε πολυ ικανοποιημενος απο το ποσο αυστηροι ηταν)
Ομως το θεμα ειναι πριν κανω ταξιδι στην αλλη ακρη της αττικης θα θελα να ξερα τι σοι πωλητες ειναι αυτοι οι δυο...
-
Γιατι όχι και εγώ service θα κάνω πριν το δώσω το δικό μου σε μάντρα.
Γιατι να μου ζητάει ο μαντρας λιγότερα γιατι δεν εχει κανει το τελευταίο service? -
ο λόγος που γράφω σημερα εδω, είναι για να μοιραστώ μαζί σας, την φρικτή εμπειρία αγοράς αυτοκινήτου που είχα απο την μάντρα αυτοκινήτων Paouris cars diesel ευκαιρίες.
Αρχικά οι ανθρωποι που δουλεύουν εκεί είναι αγενέστατοι και άσχετοι. Άλλα γράφουν στις αγγελίες των αυτοκινήτων που πουλάνε άλλα ισχύουν στην πραγματικότητα, αλλες τιμές, άλλα χαρακτηριστικά ... και λές οκ, το βλέπεις το αυτοκίνητο, το τσεκάρει και επιλέγεις να το πάρεις. Ναι σωστα, αλλα όταν πήγαμε να το πάρουμε το αυτοκίνητο ήταν εντελώς άδειο απο βενζίνη (και όταν λέμε εντελώς εννοούμε εντελώς -δεν φτάσαμε ούτε μέχρι το βενζινάδικο) μας δώσανε ένα κλειδι το οποίο δεν είχε και μπαταρία (για το οποίο μας ενημέρωσαν ότι μπορούμε να βάλουμε μπαταρία στον Γερμανο!!!!) και τέλος το τιμολόγιο είχε κοπεί με διαφορετικό ποσο το οποίο και έπρεπε να καταθέσουμε για να πάρουμε επιτέλους το ριμαδοαυτοκίνητο.Αυτο που θεωρώ τελείος απαράδεκτο λοιπόν, για να τελείωνω και με το υπερ γραπτό μου, είναι που τύποι προσπαθούν να κάνουν τους επαγγελματίες και στον τελικό απολογισμό είναι απλά καιροσκόποι που έχουν άκρη και μπορούν και κάνουν απλά την δουλεία τους! είναι κρίμα όταν ασχολήσε με πωλήσεις να μην φροντίζεις για ένα δυο, χαζα μικρά πραγματα που θα μπορούσαν στον μελλον να σου φέρουν νέους πελάτες.
-
Eδω και αρκετες μερες εχω παρει σβαρνα τους ΙΔΙΩΤΕΣ και ψαχνω 1,4 tsi Jetta η Passat, αλλα που και που μπαινω σε καμια μαντρα( ξερω οτι χανω τον χρονο μου) αλλα σπαω πλακα, με τους εμπορους που νομιζουν οτι οι περισσοτεροι πελατες ειναι κοτσιφια και πανε να τους πιασουν με ξωβεργες. Το τι σουπα βλεπω ειναι αλλο πραγμα, παζλ γυρω-γυρω απο το βαψιμο και σε καποιες στιγμες το οργανο τερματιζει απο τον πολυ το στοκο που εχουν τα αμαξια. Σχεδον 12 Jetta και Passat εχω δει σε μανταραδες και ολα ειναι το ενα χειροτερο απο το αλλο. Δεν εχω βρει ακομα το ΣΩΣΤΟ για μενα αμαξι, αλλα πιστευω οτι σιγουρα θα υπαρχει. Παρεπιπτοντος αν καποιος απο το forum εχει υποψη του Jetta η Passat 1.4 tsi απο 2006-2010 κατα προτιμηση με τα 122hp, που ειναι ΑΒΑΦΟ ΕΝΤΕΛΩΣ, ειναι σε κλειστο γκαραζ, εχει βιβλιο σερβις, και γενικως ειναι απο μερακλη ιδιοκτητη, ας μου στειλη ΠΜ.
Για μενα '' ΜΗΝ ΨΩΝΙΖΕΤΕ ΑΠΟ ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙΜΑΔΕΣ'' σε ποσοστο 70%
Έμποροι μεταχειρισμένων