-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Και εγω λεω οτι πρεπει να βαλει ΑΚΟΜΗ ενα 1000αρικο€Σωστά. Ακόμα και το 1000ρικο θα κάνει την διαφορά.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Και εγω λεω οτι πρεπει να βαλει ΑΚΟΜΗ ενα 1000αρικο€δηλαδή δεν θα βρει αμάξι στα 2.000.000€?Θα πρέπει να βάλει 1000€ ακόμα;
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Και εγω λεω οτι πρεπει να βαλει ΑΚΟΜΗ ενα 1000αρικο€
δηλαδή δεν θα βρει αμάξι στα 2.000.000€?Θα πρέπει να βάλει 1000€ ακόμα;
Σε αυτά τα λεφτά έχει 20 τουλάχιστον χρόνια στην πλάτη του και εκατοντάδες χιλιάδες χλμ που και ο πλέον αξιόπιστος κινητήρας θα ζητάει κάτι και μηδενική ασφάλεια και λειτουργικότητα. Ούτε καν ABS, ούτε καν υδραυλικό τιμόνι.
Όσα παραπάνω μπορεί να δώσει τόσο καλύτερα. Μιλάμε για πρώτο αυτοκίνητο που θα κινείται καθημερινά.Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Σε αυτά τα λεφτά έχει 20 τουλάχιστον χρόνια στην πλάτη του και εκατοντάδες χιλιάδες χλμ που και ο πλέον αξιόπιστος κινητήρας θα ζητάει κάτι και μηδενική ασφάλεια και λειτουργικότητα. Ούτε καν ABS, ούτε καν υδραυλικό τιμόνι.
Όσα παραπάνω μπορεί να δώσει τόσο καλύτερα. Μιλάμε για πρώτο αυτοκίνητο που θα κινείται καθημερινά.Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πολύ υπερβολικό σε βρίσκω.... Θεωρώ ότι υπάρχουν αυτοκίνητα αξιοπρεπή ακόμα και στα 2000-2500€ απλά θέλει ψάξιμο, αν φυσικά μπορεί να ανέβει κάποιος ακόμα καλύτερα. Αλλά με 2000€ μπορεί να πετύχεις αυτοκίνητο 10ετίας με abs και a/c...
πχ μόνο από σημερινές αγγελίες στο car στα πολύ γρήγορα
πχ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7039013/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6192605/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6964457/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6921728/ΥΓ Χρεωκοπημένη χώρα είμαστε τα 2000€ είναι σχεδόν 4 μισθοί ή συντάξεις πλέον
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Και εγω λεω οτι πρεπει να βαλει ΑΚΟΜΗ ενα 1000αρικο€
δηλαδή δεν θα βρει αμάξι στα 2.000.000€?Θα πρέπει να βάλει 1000€ ακόμα;
Ιδιωτικο αεροπλανο σου βρισκω με τοσα
-
Ο χρήστης Gauss έγραψε:
Σε αυτά τα λεφτά έχει 20 τουλάχιστον χρόνια στην πλάτη του και εκατοντάδες χιλιάδες χλμ που και ο πλέον αξιόπιστος κινητήρας θα ζητάει κάτι και μηδενική ασφάλεια και λειτουργικότητα. Ούτε καν ABS, ούτε καν υδραυλικό τιμόνι.
Όσα παραπάνω μπορεί να δώσει τόσο καλύτερα. Μιλάμε για πρώτο αυτοκίνητο που θα κινείται καθημερινά.Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πολύ υπερβολικό σε βρίσκω.... Θεωρώ ότι υπάρχουν αυτοκίνητα αξιοπρεπή ακόμα και στα 2000-2500€ απλά θέλει ψάξιμο, αν φυσικά μπορεί να ανέβει κάποιος ακόμα καλύτερα. Αλλά με 2000€ μπορεί να πετύχεις αυτοκίνητο 10ετίας με abs και a/c...
πχ μόνο από σημερινές αγγελίες στο car στα πολύ γρήγορα
πχ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7039013/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6192605/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6964457/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6921728/ΥΓ Χρεωκοπημένη χώρα είμαστε τα 2000€ είναι σχεδόν 4 μισθοί ή συντάξεις πλέον
Παραθετεις 4 τυχαίες αγγελίες με απλώς πιο σύγχρονα χρεπια που λογικό να κοστίζουν τόσο. Θα έπρεπε και λιγότερο. Κοντά στα 200000 χλμ μη νομίζεις ότι απέχουν πολύ από παλιότερα.
Μακάρι βέβαια να βρεθεί κάτι καλύτερο.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Και εγω λεω οτι πρεπει να βαλει ΑΚΟΜΗ ενα 1000αρικο€
δηλαδή δεν θα βρει αμάξι στα 2.000.000€?Θα πρέπει να βάλει 1000€ ακόμα;
Ιδιωτικο αεροπλανο σου βρισκω με τοσα
Επιτέλους κάποιος το κατάλαβε!!!!
-
Ο χρήστης Gauss έγραψε:
Σε αυτά τα λεφτά έχει 20 τουλάχιστον χρόνια στην πλάτη του και εκατοντάδες χιλιάδες χλμ που και ο πλέον αξιόπιστος κινητήρας θα ζητάει κάτι και μηδενική ασφάλεια και λειτουργικότητα. Ούτε καν ABS, ούτε καν υδραυλικό τιμόνι.
Όσα παραπάνω μπορεί να δώσει τόσο καλύτερα. Μιλάμε για πρώτο αυτοκίνητο που θα κινείται καθημερινά.Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πολύ υπερβολικό σε βρίσκω.... Θεωρώ ότι υπάρχουν αυτοκίνητα αξιοπρεπή ακόμα και στα 2000-2500€ απλά θέλει ψάξιμο, αν φυσικά μπορεί να ανέβει κάποιος ακόμα καλύτερα. Αλλά με 2000€ μπορεί να πετύχεις αυτοκίνητο 10ετίας με abs και a/c...
πχ μόνο από σημερινές αγγελίες στο car στα πολύ γρήγορα
πχ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7039013/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6192605/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6964457/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6921728/ΥΓ Χρεωκοπημένη χώρα είμαστε τα 2000€ είναι σχεδόν 4 μισθοί ή συντάξεις πλέον
Εσυ θα αγοραζες καποιο απο αυτα;;;;τα χλμ τα ειδες;;;
-
Το καλο με ολα αυτα ειναι οτι και αρκετα πραγματακια να θελουν ,δε θελεις μια περιουσια για να τα συμμαζεψεις.Με 500e κανεις πολλες αλλαγες-συντηρηση. Οποτε με 2000e μπορεις να βρεις κατι αξιολογοτατο και φυσικα οχι αριστο αλλα οχι και επικινδυνο. Υπαρχουν αυτοκινητα που μπορει να μη θελουν κατι ουσιωδες-ζητημα ασφαλειας που να επειγει η αλλαγη π.χ. ενα τρυπιο καζανακι και αλλα που πρεπει να συντηρηθουν αμεσα π.χ. λαστιχα-φρενα. Κρινεις,ψαχνεις και αποφασιζεις. Αλλοι φοβουνται αυτοι τη διαδικασια οπως ο cosneo που τσουβαλιασε ολες τις περιπτωσεις και αλλοι παιρνουν κατι φτηνο και το βαζουν σε σειρα γνωριζοντας πλεον και σε τι κατασταση ειναι αυτο που οδηγανε.
-
Χαχαχα 2000 σκετο, καλα θα ταν να ειχα 2000 χιλιαδες. Σε micra δεν εχω βρει κατι ειχα βρει ένα στα 2200 που φενοταν αρκετα καλο αλλα πουλήθηκε, σκεφτομε για ένα picanto αλλα ένα που εχω βρει στα 2500 εχει 150000 χιλιόμετρα δεν είναι παρα πολλα;
-
Αν σχεδόν όλα έχουν γίνει στην πόλη (λογικό για αυτοκίνητο πόλης...) δεν τα λες λίγα αλλά είναι λογικό νούμερο... Προτιμάς να πάρεις κάποιο που θα λέει 70.000 χλμ επειδή κάποιος έμπορος τα γύρισε? Σημασία έχει να έχει συντηρηθεί σωστά το αυτοκίνητο... Σε αυτή την τιμή μην περιμένεις εύκολα να βρεις αυτοκίνητο 10ετίας με 70000χλμ και σωστά συντηρημένο... Το μεταχειρισμένο θέλει τύχη και υπομονή...
-
Ο χρήστης Gauss έγραψε:
Αν σχεδόν όλα έχουν γίνει στην πόλη (λογικό για αυτοκίνητο πόλης...) δεν τα λες λίγα αλλά είναι λογικό νούμερο... Προτιμάς να πάρεις κάποιο που θα λέει 70.000 χλμ επειδή κάποιος έμπορος τα γύρισε? Σημασία έχει να έχει συντηρηθεί σωστά το αυτοκίνητο... Σε αυτή την τιμή μην περιμένεις εύκολα να βρεις αυτοκίνητο 10ετίας με 70000χλμ και σωστά συντηρημένο... Το μεταχειρισμένο θέλει τύχη και υπομονή...Ετσι ειναι. 10ετιας με λιγα πραγματικα χλμ δυσκολα βρισκεις. Ειχα μια γειτονισα με Atos το τελευταιο μοντελο που δεν το κυκλοφορουσε πολυ. Σε 5 χρονια να ειχε κανει 30.000χλμ. Εξωτερικα το ειχε γδαρει σε 2 πορτες. Το πουλησε τελικα. Οποιος το πηρε ηταν τυχερος. Αλλα που να βρεις ευκολα τετοιες περιπτωσεις.
-
Ένα ασημί τριθυρο Micra που έχει το car στα 2600€ (που πολλά μου φαίνονται) φαίνεται κάπως της προκοπής.
Στα Micra K11 να βλέπεις αν έχουν a/c (και σν δουλεύει βέβαια). Πολλά δεν είχαν.
Ως τα 210.000 χλμ που έχει το δικό μου (του 96') μπορώ να σου πω ότι βγήκε απροβληματιστο. Το βασικό είναι, χωρίς τίποτα, τι να χαλάσει βέβαια ...Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ένα ασημί τριθυρο Micra που έχει το car στα 2600€ (που πολλά μου φαίνονται) φαίνεται κάπως της προκοπής.
Στα Micra K11 να βλέπεις αν έχουν a/c (και σν δουλεύει βέβαια). Πολλά δεν είχαν.
Ως τα 210.000 χλμ που έχει το δικό μου (του 96') μπορώ να σου πω ότι βγήκε απροβληματιστο. Το βασικό είναι, χωρίς τίποτα, τι να χαλάσει βέβαια ...Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ουτε ηλεκτρομαγνητικες κλειδαριες δεν ειχε;
-
uote='Sbr']Ουτε ηλεκτρομαγνητικες κλειδαριες δεν ειχε;[/quote]
Στην πλούσια έκδοση του facelift νομίζω έβαλαν. Τότε μπήκε και υδραυλικό τιμόνι αν θυμάμαι καλά.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
uote='Sbr']Ουτε ηλεκτρομαγνητικες κλειδαριες δεν ειχε;Στην πλούσια έκδοση του facelift νομίζω έβαλαν. Τότε μπήκε και υδραυλικό τιμόνι αν θυμάμαι καλά.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk[/quote]
Αν θυμαμαι καλα εκεινη την εποχη τα γιαπωνεζικα ηταν σπαρτιατικα στον εξοπλισμο. Τα ιταλικα ειχαν περισσοτερο εξοπλισμο στην ιδια τιμη. -
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Αν θυμαμαι καλα εκεινη την εποχη τα γιαπωνεζικα ηταν σπαρτιατικα στον εξοπλισμο. Τα ιταλικα ειχαν περισσοτερο εξοπλισμο στην ιδια τιμη.
Στα ίδια λεφτά του βασικού Micra 1,0 ΧΩΡΙΣ τίποτα κόστιζε το Twingo ΜΕ a/c και το Atos ME απ'ολα.
Το Κ11 είναι το πρώτο εγγλεζικο Micra.Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
πουληθηκε και το Picanto καλα μεσα σε μια μερα φεύγουν;
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Αν θυμαμαι καλα εκεινη την εποχη τα γιαπωνεζικα ηταν σπαρτιατικα στον εξοπλισμο. Τα ιταλικα ειχαν περισσοτερο εξοπλισμο στην ιδια τιμη.
Στα ίδια λεφτά του βασικού Micra 1,0 ΧΩΡΙΣ τίποτα κόστιζε το Twingo ΜΕ a/c και το Atos ME απ'ολα.
Το Κ11 είναι το πρώτο εγγλεζικο Micra.Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μεγαλη διαφορα. Βγηκαν ομως απο οσο ακουω αξιοπιστα.
@patben τα μικρα σε κυβισμο και μεγεθος φευγουν γρηγορα ειδικα στην τιμη που ψαχνεις. Ειδικα σε αυτες τις δυσκολες μερες ο κοσμος κοιταει πλεον και κατι φθηνο στην τιμη αγορας του. Δεν μπορουν οπως παλια να αγοραζουν με ευκολια μεσω τραπεζας καινουργια. Μην το βιαζεσαι και πεσεις σε κανεναν λυκο. -
Ο χρήστης patben έγραψε:
πουληθηκε και το Picanto καλα μεσα σε μια μερα φεύγουν;Όποιος πουλάει atos, getz, picanto (κ άλλα όπως panda) το πουλάει με βαριά καρδιά.
Όποιος το δει κ σκεφτεί κάστε να το ζυγίσω/να δω άλλο το έχασε.
Αγορα μεταχειρισμενου μεχρι 2000 χιλιαδες