-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Μια και αναφέραμε ότι είναι οικονομικό, τι καταναλώσεις έχετε περίπου;Εγώ, πέρα από το πρώτο διάστημα που το έστρωνα και είχα δει μέχρι και 3.9lt/100Km σε μεικτές συνθήκες, πλέον κινούμαι γύρω στα 5.3lt/100Km. Μιλάμε πάντα για το 1.5d.
Εμένα γύρω στο 5.5. Πλέον κινούμαι αρκετά στην Κηφισίας η οποία είναι συνέχεια σταματά ξεκινά, οπότε έχει ανέβει λίγο. Μέχρι πριν κάνα 3 εβδομάδες που έβγαινα Κατέχακη και πήγαινα Άλιμο ήμουν γύρω στο 5
-
Εξαιρετικές οι καταναλώσεις του qq από κάθε άποψη! Μακάρι και η τιμή του diesel να μείνει εκεί, αν και δύσκολο το βλέπω...
-
Αν και αποφεύγω να το κινώ στην πόλη, η γενική κατανάλωση μετά από 11 μήνες και 6000 χιλιόμετρα περίπου είναι στο 6 ...
Σε επιμέρους διαδρομές βλέπω και παρακάτω (5-5.9) αλλά γενικά έχω μάλλον βαρύ πόδι ενώ ο κλιματισμός μπαίνει συνέχεια!Σήμερα μπήκα σε ένα νέο pulsar taxi.
Μεγάλοι χώροι, σου δίνει την αίσθηση ότι είναι πιο μεγάλο από το QQ ...
O 1,5 που φόραγε κινούσε με πολύ σβελτάδα το ελαφρύτερο από το qq αμάξωμα.
Δυστυχώς όμως ο ημιάκαμπτος μετέφερε πολύ θόρυβο και ξερό κοπάνημα στους πίσω επιβάτες.
Στο qq δεν είχε προφανώς τύχει να μπω πίσω, ωστόσο πλέον κατάλαβα γιατί ενοχλούνται τα παιδιά μου στο ταξίδι.... -
Μέχρι στιγμής κανένας επιβάτης μου δεν παραπονέθηκε για κοπάνημα ή έλλειψη άνεσης στο QQ.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Μέχρι στιγμής κανένας επιβάτης μου δεν παραπονέθηκε για κοπάνημα ή έλλειψη άνεσης στο QQ.Αυτά λειτουργούν και λίγο συγκριτικά (σε τι είναι συνηθισμένος κανείς), ενώ σίγουρα έχουν και στοιχεια υποκειμενικότητας.
Δεν θέλω να ξεκινήσουμε πάλι flame war, την εντύπωση που αποκόμισα εγώ έγραψα και τι μου λένε τα παιδιά μου, που κουράζονται εμφανώς περισσότερο στο qq από ότι στο RAV...
Επειδή παίρνω πολύ taxi και διαλέγω οχήματα μέσω του taxibeat, έχω δοκιμάσει πολλά από τα καινούργια οχήματα ως πίσω επιβάτης.
Βγάζοντας εκτός συναγωνισμού τα premium (mercedes), η αίσθηση που αποκόμισα ως πίσω επιβάτης στα νέα octavia και rapid αλλά και στο C4 για παράδειγμα ήταν αισθητά καλύτερη του pulsar. Τουλάχιστον πάντως το nissan ήταν ευρύχωρο όσο και το octavia....
Θεωρώ ότι αυτό είναι το αποτέλεσμα του ημιάκαμπτου.... -
Μηπως ειναι θεμα σφιχτης αναρτησης;
-
Όχι και σφιχτή ανάρτηση το Pulsar βρε παιδιά. Όλα τα reviews λένε ότι το target group του είναι οι οικογενειάρχες και ότι εστιάζει στην άνεση αντί για τα οδηγικά χαρακτηριστικά.
Το Pulsar έχει σαφώς πιο «οικογενειακό» χαρακτήρα (από το Focus). Είναι πιο άνετο κατά την κίνηση και πιο ήσυχο συνολικά, έχει καλή ποιότητα κίνησης για όχημα της μικρομεσαίας κατηγορίας και καλύτερη περιμετρική ορατότητα
http://www.caranddriver.gr/article.asp?catid=33052&subid=2&pubid=7411413
Στο τομέα της ανάρτησης δεν υπάρχει κάποια έκπληξη, και εμπρός διαθέτει γόνατα MacPherson ενώ πίσω έναν συμπαγή ημιάκαμπτο άξονα. Οι ρυθμίσεις της έχουν σαφή προσανατολισμό την άνεση κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες οδοστρώματος, καθώς απορροφούν τις ανωμαλίες εξαιρετικά εντυπωσιακά. Σε αυτό πιθανότατα συμβάλλει και το 60άρι προφίλ των ελαστικών, με το πέλμα να είναι 195 χλστ. και η διάμετρος των αλουμινένιων ζαντών στις 16 ίντσες.
http://www.autoblog.gr/2015/06/25/test-drive-nissan-pulsar-1-5-dci/6/
Στο δρόμο το Nissan Pulsar αποκαλύπτει και πάλι έναν χαρακτήρα που δίνει έμφαση στην άνεση και την παροχή όσο το δυνατόν πιο «απροβλημάτιστων» ταξιδιών. Έτσι, η ανάρτηση αμβλύνει εντυπωσιακά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, παρέχοντας παράλληλα υψηλή ποιότητα κύλισης, ενώ η προσεγμένη ηχομόνωση δεν αφήνει τους παρασιτικούς θορύβους να εισέλθουν στο εσωτερικό.
http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Nissan-Pulsar-1,2-DIG-T_123518_17885.asp
-
Plutare 22.890 ευρω στοιχισε μειον την ανταλλαγη απο το δικο μου αμαξι....
Α ξεχασα να αναφερω οτι ειχε και την αποσυρση δωρο.
Πολλα καλουδια το αμαξι και δεν ειμαι και πολυ της τεχνολογιας,παντως απο πρωτη αποψη ειναι τρελα το αμαξι
-
Βρε axel τι βάση να δώσει κανείς σε τέτοια δημοσιεύματα;
Τεσπα είναι και τα γούστα του καθενός και κυρίως όπως έχει συνηθίσει... Πάντως για μικρομεσαίο είχε πολύ μεγάλο σαλόνι ....Πρέπει να είναι στην κορυφή της κατηγορίας μαζί με το Octavia.... Πως ομως, έχει το qq μικρότερους χώρους ενώ είναι στο ίδιο πάτωμα μου κάνει λίγο εντύπωση... -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Μέχρι στιγμής κανένας επιβάτης μου δεν παραπονέθηκε για κοπάνημα ή έλλειψη άνεσης στο QQ.
Αυτά λειτουργούν και λίγο συγκριτικά (σε τι είναι συνηθισμένος κανείς), ενώ σίγουρα έχουν και στοιχεια υποκειμενικότητας.
Δεν θέλω να ξεκινήσουμε πάλι flame war, την εντύπωση που αποκόμισα εγώ έγραψα και τι μου λένε τα παιδιά μου, που κουράζονται εμφανώς περισσότερο στο qq από ότι στο RAV...
Επειδή παίρνω πολύ taxi και διαλέγω οχήματα μέσω του taxibeat, έχω δοκιμάσει πολλά από τα καινούργια οχήματα ως πίσω επιβάτης.
Βγάζοντας εκτός συναγωνισμού τα premium (mercedes), η αίσθηση που αποκόμισα ως πίσω επιβάτης στα νέα octavia και rapid αλλά και στο C4 για παράδειγμα ήταν αισθητά καλύτερη του pulsar. Τουλάχιστον πάντως το nissan ήταν ευρύχωρο όσο και το octavia....
Θεωρώ ότι αυτό είναι το αποτέλεσμα του ημιάκαμπτου....Εϊμαι λάτρης του σκληρού στησίματος στα αμάξια και το προηγούμενο QQ ήταν η καλυτερό-τερη περίπτωση για μένα σε crossover. Τα τότε ASX και Yeti ήταν απελπιστικά μαλακά. Τότε (το 2010) και εδώ και στο Qashqai club ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι παραπονούνταν για την κάπως ξερή συμπεριφορά του παρόλο που σε μένα παράπονα από επιβάτες που κάθονταν πίσω δεν άκουσα. Το +2 τότε ακολούθησε την συμπεριφορά του XTrail και ήταν μαλακότερο. Και φτάνει το νέο QQ που έχει -για μένα- το έως και πλαδαρό στήσιμο αντίστοιχο όλου του ανταγωνισμού πλέον και έρχεσαι εσύ να μου το πεις σκληρό?! Θα βάλω τα κλάματα!!!
.. Πως ομως, έχει το qq μικρότερους χώρους ενώ είναι στο ίδιο πάτωμα μου κάνει λίγο εντύπωση...
Ιδιο πάτωμα και ίδιο μεταξόνιο. Μάλλον ιδέα σου είναι γιατί φαίνεται το QQ πιο κλειστοφοβικό με τις πιο ψηλές πόρτες. Οι πίσω χώροι είναι ολόιδιοι και άνετοι. Μπήκα και στα δυο και το διαπίστωσα. Δεν θυμάμαι και ίσως να το μπερδεύω με το Juke, ή αυτό ή το Pulsar είχε κάπως πιο λεπτές πλάτες στα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού σε σχέση με του QQ.
-
Το Pulsar έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο από το QQ (2700mm έναντι 2646mm) για αυτό και οι καλύτεροι χώροι του Pulsar. Έξυπνη επιλογή πάντως το Pulsar για ταξί. Καλός κινητήρας, πολλοί μεγάλοι χώροι πίσω, μικρό σχετικά εξωτερικά σε σχέση με Octavia κλπ.
-
Έχω την εντύπωση πως το 2,7 προκύπτει από 'στρογγυλοποίηση' του ειδικού τύπου και έχουν το ίδιο μεταξόνιο.
From my SMO72HD via Tapatalk
-
Κώστα τι να σου πω.... Εγώ στο qq δεν κάθομαι πισω για να ξέρω... Μπροστα δεν εχω καποιο πρόβλημα.... Τα παιδια ίσως να τα κουράζει ο κλειστοφοβικός χώρος πισω με τα ψηλά παράθυρα, μπορεί η σκληρότητα των καθισμάτων, η κλήση τους ίσως.... Θυμάμαι η κόρη μου έλεγε τα καλύτερα για μια delta που οδηγούσαμε για 2 εβδομάδες περίπου ως αυτοκίνητο αντικατάστασης όταν είχαμε βάλει εναλλάξ το rav και το Corolla για μαζέματα. Εκει βουλιάζες στα πισω καθίσματα.....
Σήμερα έκατσα στο pulsar και ηταν λιγο bumpy ride...
Για το προηγούμενο qq έτυχε και πήρα παλι ένα ταξί στις Βρυξέλλες αυτήν τη φορα που οι δρόμοι ειναι καλοί και πραγματι ηταν σκληρό... -
Πάντως σε σχέση με astra του 2011 το qq είναι για μένα πιο άνετο, μου δίνει την αίσθηση ότι πατάει καλύτερα και ότι είναι πιο μαλακή η ανάρτηση του
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Όχι και σφιχτή ανάρτηση το Pulsar βρε παιδιά. Όλα τα reviews λένε ότι το target group του είναι οι οικογενειάρχες και ότι εστιάζει στην άνεση αντί για τα οδηγικά χαρακτηριστικά.Το Pulsar έχει σαφώς πιο «οικογενειακό» χαρακτήρα (από το Focus). Είναι πιο άνετο κατά την κίνηση και πιο ήσυχο συνολικά, έχει καλή ποιότητα κίνησης για όχημα της μικρομεσαίας κατηγορίας και καλύτερη περιμετρική ορατότητα
http://www.caranddriver.gr/article.asp?catid=33052&subid=2&pubid=7411413
Στο τομέα της ανάρτησης δεν υπάρχει κάποια έκπληξη, και εμπρός διαθέτει γόνατα MacPherson ενώ πίσω έναν συμπαγή ημιάκαμπτο άξονα. Οι ρυθμίσεις της έχουν σαφή προσανατολισμό την άνεση κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες οδοστρώματος, καθώς απορροφούν τις ανωμαλίες εξαιρετικά εντυπωσιακά. Σε αυτό πιθανότατα συμβάλλει και το 60άρι προφίλ των ελαστικών, με το πέλμα να είναι 195 χλστ. και η διάμετρος των αλουμινένιων ζαντών στις 16 ίντσες.
http://www.autoblog.gr/2015/06/25/test-drive-nissan-pulsar-1-5-dci/6/
Στο δρόμο το Nissan Pulsar αποκαλύπτει και πάλι έναν χαρακτήρα που δίνει έμφαση στην άνεση και την παροχή όσο το δυνατόν πιο «απροβλημάτιστων» ταξιδιών. Έτσι, η ανάρτηση αμβλύνει εντυπωσιακά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, παρέχοντας παράλληλα υψηλή ποιότητα κύλισης, ενώ η προσεγμένη ηχομόνωση δεν αφήνει τους παρασιτικούς θορύβους να εισέλθουν στο εσωτερικό.
http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Nissan-Pulsar-1,2-DIG-T_123518_17885.asp
Τότε είναι θέμα υποκειμενικό. Τα περισσότερα έχουν ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Άλλα είναι μαλακά και άλλα ποιο σκληρά, απότομα, κοπανάνε. Εκεί παίζει ρόλο η σχεδίαση της ανάρτησης. Όπως και του προφίλ των ελαστικών. Μην το ξεχνάμε και αυτό. Δεν ξέρω από ημιάκαμπρο και ανεξάρτητη ανάρτηση. Αλλά διαβάζω πως ενώ έχουν ημιάκαμπτο βάζουν και κάτι άλλα κόλπα για καλύτερη απορροφητικότητα. Μήπως εκεί είναι το κόλπο σε συνδυασμό φυσικά και με την ανάρτηση.
-
Καλησπέρα....υπάρχει κάποιος που να έχει το 1.2 βενζίνη να μας πει τις πραγματικές καταναλώσεις και εντός και εκτός και όταν το πιέζεις λίγο παραπάνω...η ερώτηση μου είναι επειδή είμαι μεταξύ αυτού η του 1.5 d.λογω ότι τα χλμ που κάνω απο τότε που παντρεύτηκα αλλά κ επειδή η δουλειά είναι πολύ κοντά δεν ξεπερνάνε τα 8,5-9.500 το χρόνο θα έκανα απόσβεση σε 5 χρόνια με το 1.5d.επισης παρότι το ΣΚ κάνω χλμ και μάλιστα και σε εθνική σε πεθερικά κτπ απο Δευτέρα-Παρασκευή κάνω αποστάσεις 3-4χλμ και εκτός ότι δεν αξίζει μάλλον για μένα το diesel έχω ακούσει πως δημιουργείται πρόβλημα με το PDF φίλτρο ισχύει.τι θα προτείνατε ως κάτοχοι και ενημερώστε με και για την κατανάλωση του 1,2 επειδή τα 5.6 και 5,9 μάλλον δεν παίζουν με τίποτα.
-
Δες σε spritmonitor η καποιο άλλο φόρουμ του εξωτερικού, στην Αγγλία εχει πουληθεί πολυ το 1,2 αν και ειναι δύσκολο να καταλάβεις πως μεταφράζεται το miles per gallon που υπολογίζουν
Εδω Ελλάδα στο qgc ,μολις ένας το εχει.... Στο αγγλικό φόρουμ επίσης έχουν γραφτεί και θέματα με χαμένα λάδια για τον 1,2
Εγώ πάντως που κάνω λιγότερα χιλιόμετρα απο εσένα το diesel πήρα που αν και γαλλικός ο κινητήρας λέγεται οτι ειναι πιο αξιόπιστος και δοκιμασμένος,ενω εχει καλύτερη ροπή και βοηθάει το αμάξι στα ζόρια... -
Σ ευχαριστώ iceman για την απάντηση.τα χλμ που κανείς έστω και λίγα είναι σε μικρές κοντινές αποστάσεις;ισχύει αυτό με το φίλτρο πως για να γίνει καθαρισμός δεν γίνεται αν δεν καταλάβει ο εγκέφαλος πως είσαι σε ανοιχτό δρόμο πάνω απο κάποια λεπτά και με ίδια ταχυτητα,δηλαδή εθνική ή Αττική οδό.
-
Αυτο που περιγράφεις ειναι γενικά θέμα με τα diesel. Ένα ξεκαπνισμα μια φορα το μήνα τουλαχιςτον δεν βλάπτει. Με το qq δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα και κυριως δεν κάνω αποστάσεις στην πόλη. Αλλα επειδή και το δευτερο και καθημερινό της οικογένειας ειναι diesel (Yaris) σε 25000 χιλιόμετρα σε περίπου 21 μήνες δεν είχαμε καποιο θέμα. Ωστόσο μια τουλαχιςτον φορα το μήνα παμε κυριακάτικη βόλτα με αυτο και το πατάμε με μια σχέση μικρότερη για 15 περίπου λεπτά στην Αττική οδό η εθνική.....
-
Στο Honest John, βγάζει το 1.5 diesel να έχει μέση κατανάλωση 5.3lt/100Km και το 1.2T στα 7.4lt/100Km. Οι τιμές μάλλον ισχύουν γιατί 5.3lt μέση κατανάλωση έχω και εγώ στο δικό μου.
Με τις τρέχουσες τιμές καυσίμου και βάζοντας έναν μέσο όρο 9000Km τον χρόνο, με την βενζίνη θα δίνεις 948€ τον χρόνο ενώ με το πετρέλαιο 538€, μια διαφορά δηλαδή 410€ υπέρ του ντίζελ.
Καθώς η τιμή του diesel είναι 3000€ περίπου πάνω από την βενζίνη, θα χρειαστείς γύρω στα 7.5 χρόνια για να κάνεις απόσβεση. Όλα αυτά βέβαια με την προϋπόθεση ότι δεν θα αλλάξει κάτι δραματικά τα επόμενα χρόνια, όπως πχ. να πλησιάσει η τιμή του ντίζελ την τιμή της βενζίνης.
Προσωπικά, θα οδηγούσα και τα δύο (αν έβρισκα test drive βενζίνη) πριν καταλήξω στο καύσιμο.
Νissan Qashqai J11 [2014-__]