-
Παιδια Καλησπερα.Εχω ενα Golf 6 tsi 122 το οποιο ειχα αγορασει μετραχειρισμενο το 2013 με 47000 χλμ.Τωρα εχω φτασει τα 70000 και εχω παρατηρησει τελευταια οτι ο Λεβιες εχει γινει Παρα πολυ σκληρος.οι ταχυτητες δυσκολευονται να μπουν,κυριως η πρωτη και η οπισθεν.4/5 φορες η πρωτη μπαινει με πολυ δυσκολια,κ μια 2 φορες τωρα τελευταια γραντζουνισε κιολας για να μπει.Συνηιως κανει αυτο το 'γκουπ γκουπ' για να μπει,σαν να κανει σκαλοπατακια δηλαδη.Πηγα στην επισημη αντιπροσωπεια εδω (Ξανθη) Και μου ειπαν οτι δε βλεπουν κανενα προβλημα.Ομως το προβλημα οντως υπαρχει και με δυσκολευει πολυ καθε μερα,δεν ηταν ετσι οταν το πηρα.Επειτα πηγα σε ενα αλλο συνεργειο και μ ειπε αυτος οτι πιθανοτατα ειναι ο δισκος συμπλεκτη.Εσας ποια ειναι η γνωμη σας? Τι αλλο μπορει να φταιει? Και αν οντως ειναι ο δισκος ξερετε ποσο στοιχιζει η αλλαγη ενος σετ συμπλεκτη? Συγγνωμη αν κουρασα λιγο
Ευχαριστω εκ των προτερων.Φιλικα,
Γιωργος -
Παιδια Καλησπερα.Εχω ενα Golf 6 tsi 122 το οποιο ειχα αγορασει μετραχειρισμενο το 2013 με 47000 χλμ.Τωρα εχω φτασει τα 70000 και εχω παρατηρησει τελευταια οτι ο Λεβιες εχει γινει Παρα πολυ σκληρος.οι ταχυτητες δυσκολευονται να μπουν,κυριως η πρωτη και η οπισθεν.4/5 φορες η πρωτη μπαινει με πολυ δυσκολια,κ μια 2 φορες τωρα τελευταια γραντζουνισε κιολας για να μπει.Συνηιως κανει αυτο το 'γκουπ γκουπ' για να μπει,σαν να κανει σκαλοπατακια δηλαδη.Πηγα στην επισημη αντιπροσωπεια εδω (Ξανθη) Και μου ειπαν οτι δε βλεπουν κανενα προβλημα.Ομως το προβλημα οντως υπαρχει και με δυσκολευει πολυ καθε μερα,δεν ηταν ετσι οταν το πηρα.Επειτα πηγα σε ενα αλλο συνεργειο και μ ειπε αυτος οτι πιθανοτατα ειναι ο δισκος συμπλεκτη.Εσας ποια ειναι η γνωμη σας? Τι αλλο μπορει να φταιει? Και αν οντως ειναι ο δισκος ξερετε ποσο στοιχιζει η αλλαγη ενος σετ συμπλεκτη? Συγγνωμη αν κουρασα λιγο
Ευχαριστω εκ των προτερων.Φιλικα,
Γιωργος -
Παιδια Καλησπερα.Εχω ενα Golf 6 tsi 122 το οποιο ειχα αγορασει μετραχειρισμενο το 2013 με 47000 χλμ.Τωρα εχω φτασει τα 70000 και εχω παρατηρησει τελευταια οτι ο Λεβιες εχει γινει Παρα πολυ σκληρος.οι ταχυτητες δυσκολευονται να μπουν,κυριως η πρωτη και η οπισθεν.4/5 φορες η πρωτη μπαινει με πολυ δυσκολια,κ μια 2 φορες τωρα τελευταια γραντζουνισε κιολας για να μπει.Συνηιως κανει αυτο το 'γκουπ γκουπ' για να μπει,σαν να κανει σκαλοπατακια δηλαδη.Πηγα στην επισημη αντιπροσωπεια εδω (Ξανθη) Και μου ειπαν οτι δε βλεπουν κανενα προβλημα.Ομως το προβλημα οντως υπαρχει και με δυσκολευει πολυ καθε μερα,δεν ηταν ετσι οταν το πηρα.Επειτα πηγα σε ενα αλλο συνεργειο και μ ειπε αυτος οτι πιθανοτατα ειναι ο δισκος συμπλεκτη.Εσας ποια ειναι η γνωμη σας? Τι αλλο μπορει να φταιει? Και αν οντως ειναι ο δισκος ξερετε ποσο στοιχιζει η αλλαγη ενος σετ συμπλεκτη? Συγγνωμη αν κουρασα λιγο
Ευχαριστω εκ των προτερων.Φιλικα,
Γιωργος -
Το συμπλεκτη θα τον καταλαβεις απο το ποσο ψηλα πιανει,αν εχει γινει πιο βαρυς, και αν ειναι στα τελευταια του θα σου πατιναρει-θα πατας γκαζι θα ανεβαζει στροφες αλλα δε θα πιανεις τα χιλιομετρα που θα επρεπε..
Ξεκινα με μια αλλαγη βαλβολινων κιβωτιου,τις σωστες απο ιξωδες-αυτες που προτεινει ο κατασκευαστης και μετα βλεπεις.
Δυστυχως το σασμαν σου,ιδιως αν το αμαξι ειναι '09 εχει ιστορικο προβληματικου συγχρονιζε 2ας - 1ης που το αντιμετωπιζαν οι ιδιοκτητες στην εγγυηση. -
Καλησπέρα φιλε μου και σε ευχαριστω για την απάντηση! Το αμαξι ειναι '10.κ δεν ξερω τωρα 70000 χλμ δεν ειναι λιγα για αλλαγή βαλβολινων; Επισης αν ηταν το συγχρονίζε λογικα θα ειχε η πρωτη κ η δευτερα θεμα,ενω εμενα εχουν ολες.δυσκολευονται να κουμπώσουν...
-
Ναι σου γράφει για της 1ης και 2ας. Είχα ακούσει και εγώ πως τα σασμάν αυτά είχαν θέμα...Εσενα εχει σε ολες τις ταχυτητες οποτε ακυρο για συγχρονιζε. Για βαλβολινη αν και λιγα χλμ δεν αποκλειεται.
Απο το φορουμ για το δικο σου αυτοκινητο:
αυτο που θα ηθελα να τονισω στους κατοχους ΠΡΟΣΟΧΗ Ο ΔΙΣΚΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟς !!!!(εχουμε και πολυ χαμηλα την ροπη ειδικα οι 122αριδες)!!!!
http://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=37634Μαλλον πας για δισκο πλατο. Λιγα ειναι τα χιλιομετρα για αλλαγη. Ο προηγουμενος μπορει να τον ζορισε ειναι και ευαισθητος και πληρωνεις εσυ τωρα τον λογαριασμο. Δες σε ενα e-shop ποσο πανε περιπου οι τιμες
-
Ο χρήστης geomar_z έγραψε:
Επισης αν ηταν το συγχρονίζε λογικα θα ειχε η πρωτη κ η δευτερα θεμα,ενω εμενα εχουν ολες.δυσκολευονται να κουμπώσουν...Μηπως εχεις διαρροη βαλβολινης?! Μηπως εχεις χασει ,και αρκετες μαλιστα, και το κιβωτιο δε λιπαινεται συνολικα σωστα!
-
αν με σβηστο κινητηρα οι ταχυτητες μπαινουν ευκολα, πιθανοτερη βλαβη στο δισκο ή το πλατο ετσι ωστε οταν εσυ πατας αμπραγιαζ δεν γινετε σωστη αποσυμπλεξη.
-
καλησπερα ! με σβηστο κινητηρα οι ταχυτητες κουμπωνουν αψογα ! με μια αναζητηση βρηκα αυτα: http://www.mister-auto.gr/el/set-sumpl- ... _g479.html ποιο θα προτεινατε εσεις? ευχαριστω !
-
το sachs, απλα να ξερεις οτι οι συμβουλες που δινουμε εδω μεσα ειναι βαση εμπειριας και στατιστικης, απολυτη διαγνωση απο το πληκτρολογιο δεν γινετε.
-
Ο χρήστης geomar_z έγραψε:
καλησπερα ! με σβηστο κινητηρα οι ταχυτητες κουμπωνουν αψογα ! με μια αναζητηση βρηκα αυτα: http://www.mister-auto.gr/el/set-sumpl- ... _g479.html ποιο θα προτεινατε εσεις? ευχαριστω !κοιτα τιμες και εδω
http://www.onparts.gr/vw-golf-vi-5k1-1-4-tsi-122hp-122hp/antallaktika/sumplektis-metadosi/set-sumplekti -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
καλησπερα ! με σβηστο κινητηρα οι ταχυτητες κουμπωνουν αψογα ! με μια αναζητηση βρηκα αυτα: http://www.mister-auto.gr/el/set-sumpl- ... _g479.html ποιο θα προτεινατε εσεις? ευχαριστω !
κοιτα τιμες και εδω
http://www.onparts.gr/vw-golf-vi-5k1-1-4-tsi-122hp-122hp/antallaktika/sumplektis-metadosi/set-sumplektiΓιατι τετοια διαφορα με το αλλο site?? οποτε παω για Sachs απο οτι καταλαβα,ποιο απο ολα ομως γιατι εχει 2-3...
ειναι σιγουρο οτι κουμπωνουν ολα?γιατι αλλα λενε ειδος κιβωτιου MQ250 ενω αλλα MQ200,και αλλα λενε με αυτοματη ρυθμιση κ κατι τετοια? Ποιο παιρνω εν τελει? Κουρασα λιγο το ξερω ευχαριστω παντως εκ των προτερων !!
-
Ο χρήστης geomar_z έγραψε:
καλησπερα ! με σβηστο κινητηρα οι ταχυτητες κουμπωνουν αψογα ! με μια αναζητηση βρηκα αυτα: http://www.mister-auto.gr/el/set-sumpl- ... _g479.html ποιο θα προτεινατε εσεις? ευχαριστω !
κοιτα τιμες και εδω
http://www.onparts.gr/vw-golf-vi-5k1-1-4-tsi-122hp-122hp/antallaktika/sumplektis-metadosi/set-sumplektiΓιατι τετοια διαφορα με το αλλο site?? οποτε παω για Sachs απο οτι καταλαβα,ποιο απο ολα ομως γιατι εχει 2-3...
ειναι σιγουρο οτι κουμπωνουν ολα?γιατι αλλα λενε ειδος κιβωτιου MQ250 ενω αλλα MQ200,και αλλα λενε με αυτοματη ρυθμιση κ κατι τετοια? Ποιο παιρνω εν τελει? Κουρασα λιγο το ξερω ευχαριστω παντως εκ των προτερων !!
Διαφορετικα καταστηματα, διαφορετικες τιμες**
Για το ποιο πρεπει να παρεις, θελει ψαξιμο να δεις τι εχεις, μερικα εχουν ορια χρονολογιας κλπ. Αφου το βρεις, αν ο κωδικος κατασκευαστη ανταλλακτικου σε ενα καταστημα ειναι ιδιος με ενα αλλο, κριτηριο πλεον η τιμη ή η εξυπηρετηση, φημη κλπ** δεν εχω καποια σχεση με κανενα καταστημα, εδω στο φορουμ το εμαθα
-
Για βαλβολίνες,λεω να ξεκινησω απο εκει να δω αν θα βελτιωθεί το προβλημα,ποιες θα προτείνατε;
-
Σαν κατοχος και παθων με αλλαγες εντος εγγυησης σου λεω οτι αρχικα αλαξε βαλβολινες με τις εργοστασιακες μονο καθως και ντιζες με σωστη ξαναρυθμιση αυτων....ειναι οι ντιζες για τον λουτσο....κατ επεκταση για να σου εχει θεμα στο πλατο θα σου κανει σκορταρισμα σε κινηση με εντονο λοξιγκα στις αλλαγες...αν ηταν δισκος θα παταγες γκαζι και δεν θα πηγενες βημα (παθων) στην οπισθεν θα την τριζει οτι και να κανεις καθως δν εχει συγχρονιΕ οπως τα παλια καλα πενταρια σασμαν του γκρουπ..πρεπει να εισαι ακινητος εντελος για να την βαζεις και καθως να πατας τν συμπλεκτη η' να βαζεις πρωτα δευτερα με πατημενο συμπλεκτη και μετα πρωτη η οπισθεν...αν ηταν συγχρονιζε θα γραντζουναγε σε αλλαγη απο πρωτη δευτερα....η δν θα τν επερνε καν...
-
Υ.γ καλο θα ηταν για να μην χαλας το δισκοπλατο να αφηνεις αμεσος η'και αποτομα στο ξεκινημα τον συμπλεκτη αρκει να το κατεχεις λιγακι,καθως ο δισκος πιανει αμεσως απο χαμηλα
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
Σαν κατοχος και παθων με αλλαγες εντος εγγυησης σου λεω οτι αρχικα αλαξε βαλβολινες με τις εργοστασιακες μονο καθως και ντιζες με σωστη ξαναρυθμιση αυτων....ειναι οι ντιζες για τον λουτσο....κατ επεκταση για να σου εχει θεμα στο πλατο θα σου κανει σκορταρισμα σε κινηση με εντονο λοξιγκα στις αλλαγες...αν ηταν δισκος θα παταγες γκαζι και δεν θα πηγενες βημα (παθων) στην οπισθεν θα την τριζει οτι και να κανεις καθως δν εχει συγχρονιΕ οπως τα παλια καλα πενταρια σασμαν του γκρουπ..πρεπει να εισαι ακινητος εντελος για να την βαζεις και καθως να πατας τν συμπλεκτη η' να βαζεις πρωτα δευτερα με πατημενο συμπλεκτη και μετα πρωτη η οπισθεν...αν ηταν συγχρονιζε θα γραντζουναγε σε αλλαγη απο πρωτη δευτερα....η δν θα τν επερνε καν...Εβγαζε η VW και γενικα εταιρια αυτοκινητων με συγχρονιζε στην οπισθεν; Αυτο που λες για το σταματιμα εντελως πριν βαλεις οπισθεν και καλυτερα πρωτα δευτερα (για να σταματησουν να γυρνανε τα γραναζια του σαζμαν εντελως) και μετα οπισθεν το εχουν γενικα τα γερμανικα.
-
Ναι τα παλια honda civic προ του 2000 καθος και το passat 1,8τ μοντελα 97-2004 αλλη χαρη του να πηγενεις με οπισθεν και να μην ακους το γραναζι...
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
Ναι τα παλια honda civic προ του 2000 καθος και το passat 1,8τ μοντελα 97-2004 αλλη χαρη του να πηγενεις με οπισθεν και να μην ακους το γραναζι...Βρε το γραναζι ας το ακουω οταν κανω οπισθεν. Το γραναζι οταν παω να βαλω οπισθεν να μην ακουω να γκρινιαζει αν και κανω οτι λες. Ταχυτητα - συμπλεκτη και οπισθεν. Αλλα γιατι δεν βαζουν πλεον συγχρονιζε; Κοστος;
Πολυ Σκληρος Λεβιες Ταχυτητων Σε Golf 6