-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Σε περίπτωση που το έχετε ξεχάσει ισχύει το BER. Να μην τα ξαναγράφουμε
αν δεν το ξέρουν τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, να τους το μάθετε εσείς
Έχεια απόλυτο δίκιο, το θέμα είναι όμως ότι δεν είναι καθόλου απίθανο να τρέχεις για μία μικρή (σχετικά) ωφέλεια... Στο Ελλάντα είμαστε...
ας το (ξανά)γράψω.
Κάθε εξουσιοδοτημένο συνεργείο είναι υποχρεωμένο να δίνει εγγύηση 2 χρόνων ΑΣΧΕΤΑ αν τα προκαθορισμένα σέρβις (ουσιαστικά 1) για την πλειοψηφία των περιπτώσεων έγιναν ή δεν έγιναν σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Δηλαδή αν αλλάξεις λάδια σε βενζινάδικό χάνεις την εγγύηση;
Για να ΜΗΝ ισχύει η εγγύηση θα πρέπει το εξουσιοδοτημένο συνεργείο να ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ότι η βλάβη οφείλεται σε κακή επισκευή/συντήρηση κλπ του μη εξουσιοδοτημένου.
πχ αλλαγή ιμάντα σε ΜΗ εξουσιοδοτημένο και αμέσως σπάει και τα παίρνεις όλα στο χέρι. Εκεί ΝΑΙ το εξουσιοδοτημένο θα το ψάξει πολύ και ΜΑΛΛΟΝ θα βγει κερδισμένο.
Θα αλλάξετε ιμάντα σε δύο χρόνια όμως; Ορισμένες αντιπροσωπείες/πολυεθνικές το χουν καταλάβει και τηρούν απόλυτα τα κριτήρια. Άλλες πάλι (συνήθως Έλληνες εισαγωγείς) κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου. Κάποια στιγμή θα ξυπνήσουν, αλλά μπορεί να έχει αποδειχθεί αρκετά επιζήμιο
εγώ δεν είμαι αντιπροσωπευτικό δείγμα καταναλωτή και για το που θα το πάω σε 2 χρόνια από τη στιγμή που θα το παραλάβω, θα το ψάξω πολύ και θα χρησιμοποιήσω τις πολλές γνωριμίες
-
Ιkar, δεν αμφισβητώ το ότι έχεις δίκιο, το ξέρω ότι έχεις... Αυτό με αμφισβητώ είναι τα εξουσιοδοτημένα, που θα κοιτάξουν να βγάλουν από τη μύγα ξίγκι και είναι πιθανό κάποιος να βρεθεί να τρέχει... χωρίς να φταίει...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Ιkar, δεν αμφισβητώ το ότι έχεις δίκιο, το ξέρω ότι έχεις... Αυτό με αμφισβητώ είναι τα εξουσιοδοτημένα, που θα κοιτάξουν να βγάλουν από τη μύγα ξίγκι και είναι πιθανό κάποιος να βρεθεί να τρέχει... χωρίς να φταίει...δεν με αμφισβήτησες εσύ
-
'Ikar' καλά τα λές και συμφωνώ μαζί σου , αλλά για να κάνω και λίγο το δικηγόρο του γνωστού διαβόλου. Πες ότι κάνεις την προγραμματισμένη συντήρηση σε κάποιο συνεργείο μη εξουσιοδοτημένο και μετά παθαίνει κάτι ο κινητήρας. Η αντιπροσωπεία θα σου πεί ότι φταίει το συνεργείο και θα πρέπει να αποδείξεις 'εσύ' ότι δε φταίει και όχι να σου αποδείξουν 'αυτοί' ότι φταίει. Με το ανάλογο 'τρέξιμο' φυσικά και το απαραίτητο σπάσιμο νεύρων.
Αρκετά 'χαζό'το σκεπτικό μου ίσως, αλλά επειδή τα ζούμε καθημερινά σε πολλά θέματα (που πρέπει να αποδεικνύουμε σε πολλούς ότι δεν είμαστε ελέφαντες) με κάνει να είμαι επιφυλακτικός. -
Ου μπλέξεις στην Ελλάδα δυστυχώς...
Εγώ πάντως δεν θα το ρίσκαρα για να εξοικονομήσω μερικά ευρώ...στην αλλαγή λαδιών. -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
....και για το που θα το πάω σε 2 χρόνια από τη στιγμή που θα το παραλάβω, θα το ψάξω πολύ και θα χρησιμοποιήσω τις πολλές γνωριμίες...εγώ θα το πηγαίνω στην Daewoo/ΚΙΑ/FIAT που είναι πιο φθηνές
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
μπουρδες ε?λοιπον ας σε ακουσει εσενα και να κανει τον εξυπνο και μετα αν παθει κατι να ερθει σε εσενα να τους δωσεις τα χρηματα για επισκευη μιας και δεν θα ειναι σε ισχυ πλεον
κατα τον tiger ολοι εμεις ειμαστε χαζοι και αυτος ο εξυπνος
ερε πλακα που εχουν μερικοι εδω μεσαΤη μεγαλύτερη 'πλάκα' την έχεις εσύ και η άγνοιά σου για βασικά θέματα φαίνεται συχνά πυκνά
έχεις ακούσει/διαβάσει τίποτα για το BER; ή απλά γράφεις για να γράφεις;
τωρα τι να σου απαντησω?σε αφηνω στην κριση των αλλων.που φαινεται η αγνοια μου?η μηπως ειμαι υποχρεωμενος να γνωριζω τα παντα?
και τις εξυπναδες σου αλλου.......... -
Ο χρήστης technik έγραψε:
....και για το που θα το πάω σε 2 χρόνια από τη στιγμή που θα το παραλάβω, θα το ψάξω πολύ και θα χρησιμοποιήσω τις πολλές γνωριμίες
...εγώ θα το πηγαίνω στην Daewoo/ΚΙΑ/FIAT που είναι πιο φθηνές
αυτος ειναι τοσο μιζερος που μεχρι και σε αντιπροσωπεια YUGO αν υπηρχε θα το πηγαινε
-
Ο χρήστης giatros έγραψε:
τωρα τι να σου απαντησω?σε αφηνω στην κριση των αλλων.που φαινεται η αγνοια μου?η μηπως ειμαι υποχρεωμενος να γνωριζω τα παντα?
και τις εξυπναδες σου αλλου..........αν δεν γνωρίζεις μην απαντάς και μην σχολιάζεις και μάλιστα κατ' αυτόν τον τρόπο. Στο χω ξαναγράψει, για ιατρικά θέματα δεν θα γράψω

Όσο για τα Yugo και μιζέριας, no comments...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
τωρα τι να σου απαντησω?σε αφηνω στην κριση των αλλων.που φαινεται η αγνοια μου?η μηπως ειμαι υποχρεωμενος να γνωριζω τα παντα?
και τις εξυπναδες σου αλλου..........αν δεν γνωρίζεις μην απαντάς και μην σχολιάζεις και μάλιστα κατ' αυτόν τον τρόπο. Στο χω ξαναγράψει, για ιατρικά θέματα δεν θα γράψω

Όσο για τα Yugo και μιζέριας, no comments...
δεν θα μου πεις εσυ τι προκειται να κανω,η μηπως εισαι ο κηδεμονας μου?
για ιατρικα θεματα δεν μπορεις να γραψεις ετσι και αλλιως μην μας φοβιζεις -
Ο χρήστης giatros έγραψε:
δεν θα μου πεις εσυ τι προκειται να κανω,η μηπως εισαι ο κηδεμονας μου?
για ιατρικα θεματα δεν μπορεις να γραψεις ετσι και αλλιως μην μας φοβιζειςπροφανώς. Το είπαμε αυτό. Εσύ όμως γράφεις γι' αυτοκινητικά και εκτείθεσαι. Συνέχισε
-
Ikar, η δική μου ένσταση δεν έχει να κάνει με το ορθό των παρατηρήσεών σου, αλλά με το τρέξιμο και τις τριβές με την αντιπροσωπεία που συνεπάγεται το φευγιό από το μαντρί. Αν κάποιος έχει όρεξη, ας κάνει αλλού τα service. Όμως αν του κάτσει κάποια χοντρή ζημιά (κανένα μοτέρ ας πούμε), άντε να πείσει τους άλλους να το φτιάξουν εντός εγγύησης χωρίς να τον τρέξουν πρώτα για μερικά χρόνια στα δικαστήρια. Και μιλάμε για καμιά 100άρα ευρώ οικονομία το χρόνο (και αν), δηλαδή δυο γεμίσματα βενζίνη. Δε νομίζω ότι αξίζει το ρίσκο.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
δεν θα μου πεις εσυ τι προκειται να κανω,η μηπως εισαι ο κηδεμονας μου?
για ιατρικα θεματα δεν μπορεις να γραψεις ετσι και αλλιως μην μας φοβιζειςπροφανώς. Το είπαμε αυτό. Εσύ όμως γράφεις γι' αυτοκινητικά και εκτείθεσαι. Συνέχισε
για κατσε ρε φιλε,εδω μεσα ειμαστε για να ανταλλασουμε αποψεις,να λεμε την αποψη μας η για να κανουμε τον εξυπνο?
δεν καταλαβα,απο που εκτιθεμαι?επειδη δεν γνωριζω για το BER?
εσυ που το γνωριζεις μην τα κανεις τα σερβις σε εξουσιοδοτημενα και αν παθεις κατι,αντε μετα να βρεις το δικιο σου σε αυτο το κρατος που ζουμε.δηλαδη για να κανεις οικονομια λιγα ευρω,να εχεις μετα να μπλεξεις και να αποδειξεις οτι εχεις δικιο.
και κατι αλλο,δεν νομιζω οτι για να γραφεις για θεματα αυτοκινησης χρειαζεται να εχεις ειδικες γνωσεις,εκτος και αν ολοι οσοι γραφουν εδω μεσα εχουν -
Ο χρήστης giatros έγραψε:
δεν θα μου πεις εσυ τι προκειται να κανω,η μηπως εισαι ο κηδεμονας μου?
για ιατρικα θεματα δεν μπορεις να γραψεις ετσι και αλλιως μην μας φοβιζειςπροφανώς. Το είπαμε αυτό. Εσύ όμως γράφεις γι' αυτοκινητικά και εκτείθεσαι. Συνέχισε
για κατσε ρε φιλε,εδω μεσα ειμαστε για να ανταλλασουμε αποψεις,να λεμε την αποψη μας η για να κανουμε τον εξυπνο?
δεν καταλαβα,απο που εκτιθεμαι?επειδη δεν γνωριζω για το BER?
εσυ που το γνωριζεις μην τα κανεις τα σερβις σε εξουσιοδοτημενα και αν παθεις κατι,αντε μετα να βρεις το δικιο σου σε αυτο το κρατος που ζουμε.δηλαδη για να κανεις οικονομια λιγα ευρω,να εχεις μετα να μπλεξεις και να αποδειξεις οτι εχεις δικιο.
και κατι αλλο,δεν νομιζω οτι για να γραφεις για θεματα αυτοκινησης χρειαζεται να εχεις ειδικες γνωσεις,εκτος και αν ολοι οσοι γραφουν εδω μεσα εχουνεδώ είσαι γιατρέ:
Περί Block Exemption Regulation [BER]. Νέα, απορίες κλπ... -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ikar, η δική μου ένσταση δεν έχει να κάνει με το ορθό των παρατηρήσεών σου, αλλά με το τρέξιμο και τις τριβές με την αντιπροσωπεία που συνεπάγεται το φευγιό από το μαντρί. Αν κάποιος έχει όρεξη, ας κάνει αλλού τα service. Όμως αν του κάτσει κάποια χοντρή ζημιά (κανένα μοτέρ ας πούμε), άντε να πείσει τους άλλους να το φτιάξουν εντός εγγύησης χωρίς να τον τρέξουν πρώτα για μερικά χρόνια στα δικαστήρια. Και μιλάμε για καμιά 100άρα ευρώ οικονομία το χρόνο (και αν), δηλαδή δυο γεμίσματα βενζίνη. Δε νομίζω ότι αξίζει το ρίσκο.αυτο λεω και εγω,για λιγα ευρω οικονομια να εχεις μετα τρεξιματα.
αλλα συνηθως ξερετε ποιος πληρωνει τα περισσοτερα.... -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
δεν θα μου πεις εσυ τι προκειται να κανω,η μηπως εισαι ο κηδεμονας μου?
για ιατρικα θεματα δεν μπορεις να γραψεις ετσι και αλλιως μην μας φοβιζειςπροφανώς. Το είπαμε αυτό. Εσύ όμως γράφεις γι' αυτοκινητικά και εκτείθεσαι. Συνέχισε
για κατσε ρε φιλε,εδω μεσα ειμαστε για να ανταλλασουμε αποψεις,να λεμε την αποψη μας η για να κανουμε τον εξυπνο?
δεν καταλαβα,απο που εκτιθεμαι?επειδη δεν γνωριζω για το BER?
εσυ που το γνωριζεις μην τα κανεις τα σερβις σε εξουσιοδοτημενα και αν παθεις κατι,αντε μετα να βρεις το δικιο σου σε αυτο το κρατος που ζουμε.δηλαδη για να κανεις οικονομια λιγα ευρω,να εχεις μετα να μπλεξεις και να αποδειξεις οτι εχεις δικιο.
και κατι αλλο,δεν νομιζω οτι για να γραφεις για θεματα αυτοκινησης χρειαζεται να εχεις ειδικες γνωσεις,εκτος και αν ολοι οσοι γραφουν εδω μεσα εχουνεδώ είσαι γιατρέ:
Περί Block Exemption Regulation [BER]. Νέα, απορίες κλπ...σπυρο δεν θυμομουνα οτι αυτο ειναι το ber
δεν ειχα παρακολουθησει την συζητηση τοτε,αλλα πολυ μπερδεμενη η κατασταση,πιστευω οτι αν σου συμβει κατι σοβαρο δεν θα το αφησει καμμια αντιπροσωπεια να περασει ετσι και στην τελικη ζημιωμενος βγαινεις εσυ αρα... -
Πολύ καλά τα λέει ο lkar η νομοθεσία ισχύει, οι αντιπρόσωποι το ξέρουν αλλά τηρούν σιγή ιχθείος γιατί δεν τους συμφέρει
edit: Εγω πάντως θα το πάω στην αντιπροσωπεία το χιουντάι αλλά λάδια και λοιπά υγρά θα τους τα πάω εγώ
-
πιστεύω οτι τα 68Ε που σου ζήτησαν δεν είναι κάποιο τραγικό ποσό...ακόμη και στο παλιο μου escort mk2, που αγόραζα λάδια BP απο supermarket και φίλτρο απο το σχετικό μαγαζάκι στη γειτονιά, και τα αντικαθιστούσα μόνος, μου κόστιζαν γύρω στα 35Ε. Το opelaki σου καινουριο αυτοκίνητο ειναι πιστέυω αξίζει τα λεφτά που σου ζητά - μην ξεχνας - η επίσημη αντιπροσωπεία. Τώρα στον γνωστό σου πόσο να κέρδίσεις? 15Ε/αλλαγή, δηλαδή 6χρονια εγγύησης επί 15Ε = 90Ε:αυτά χάνεις σε 6 χρόνια για να ρισκάρεις την εγγύηση του αυτοκινήτου σου. Πάντως στη Ford Motors Hellas που μίλησα για το focus, μου είπαν οτι γενικά για service, οσο αφορα την εγγύηση, δεν χρειάζεται να έχουν γίνει σε επίσημη αντιπροσωπεία, αλλά, αν χρειαστεί να την χρησιμοποιήσεις, να υπάρχουν τα τιμολόγια απο τα επίσημα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν/αλλάχθηκαν. Μπορείς να μιλήσεις και εσύ με την opel αν και η γνώμη μου είναι να συνεχίσεις να τα κάνεις όλα στην opel, τουλάχιστον μέχρι τη λήξη της εγγύησης.
-
Εκεί φυσικά θα μου πάρουν λιγότερα γιατι 1ο) είναι κολλητός του πατέρα μου ο ιδιοκτήτης και 2ο) δεν είπα ότι είναι αντιπροσωπεία, απλά ένα επίσημο από το κράτος συνεργείο που ασφαλώς δεν ζητάνε από τους πετάλες και τα μαλλιοκεφαλά τους
Γιατί σου φάνηκαν πολλά τα λεφτα?
Απόλυτα φυσιολογικά.
περίπου 10 euro το ένα λάδι δηλ.
4 Χ 10 ~ 40 εuρο ή 3 x 10 ~ euro- 30 (περίπου) η εργασία (γιατί φανταζομαι χρεώνεται σαν εργατοώρα άσχετα αν συμπλήρωσε ώρα ή όχι) + ΦΠΑ ~ 68..
Τι θα κερδισεις αν ειναι γνωστός ? Τι θα σου κόψει ? περίπου 10 euro . δεν νομίζω παραπάνω να μπορεί.
-
Ο χρήστης Everville έγραψε:
Εκεί φυσικά θα μου πάρουν λιγότερα γιατι 1ο) είναι κολλητός του πατέρα μου ο ιδιοκτήτης και 2ο) δεν είπα ότι είναι αντιπροσωπεία, απλά ένα επίσημο από το κράτος συνεργείο που ασφαλώς δεν ζητάνε από τους πετάλες και τα μαλλιοκεφαλά τους
Γιατί σου φάνηκαν πολλά τα λεφτα?
Απόλυτα φυσιολογικά.
περίπου 10 euro το ένα λάδι δηλ.
4 Χ 10 ~ 40 εuρο ή 3 x 10 ~ euro- 30 (περίπου) η εργασία (γιατί φανταζομαι χρεώνεται σαν εργατοώρα άσχετα αν συμπλήρωσε ώρα ή όχι) + ΦΠΑ ~ 68..
Τι θα κερδισεις αν ειναι γνωστός ? Τι θα σου κόψει ? περίπου 10 euro . δεν νομίζω παραπάνω να μπορεί.
Συγνωμη! Πληρωνετε και την εργασια για να σας αλλαξουν τα λαδια;
Δεν το γραφω ειρωνικα αλλα να χρεωνουν και εργασια μου φαινεται καπως.
Εχω αλλαξει δυο φορες λαδια στην Φιατ και δεν εχουν χρεωσει ποτε εργασια ,μονο τα αναλωσιμα.
Περί Εγγύησης Αυτοκινήτων (merged)