Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 10
    • Best 0
    • Groups 0

    karajohn85

    @karajohn85

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    10
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    karajohn85 Unfollow Follow

    Latest posts made by karajohn85

    • RE: Αγορά παλιού πισωκίνητου

      ναι οντως πρεπει να το σκεφτεις πολυ τι ακριβως το θες. Γενικα ενα escort mk2 rs2000 (αν βρεις κανενα...)κοστίζει στη χειροτερη 1600Ε δεν μιλαω για αγωνιστικο που υπαρχουν μερικα. Το sierra ειναι πισωκινητο αλλα το τελευταιο μοντελο μετα το '90 (το sedan) ειναι δύσκολο να το βρεις 2λιτρο(νομιζω δεν εβγαινε ατμοσφαιρικο 2000cc) αλλα ειχα βρει καποτε τροπετο 16v 125hp.To Cosworth ειναι τετρακινητο. Επισης το 1600 ειναι πισωκουνα χωρις μπλοκε, βγαζει μονο 85hp περιπου(αν θυμαμαι καλα) και ειναι αρκετα βαρυ. Αν θες για παιχνιδια προτιμησε ανεπιφυλακτα κατι αλλο μιας και θα σου ερθει φθηνοτερα, θα κανεις περισσότερα παντιλικια και σκεψου και το μεγεθος του αυτοκινητου που πιστεψε με παιζει σημαντικο ρολο (αντε να βρεις χωρο να το χωνεις...).

      Αυτο που θα πρέπει να προσεξεις παρα πολυ στα παλια τυπου escort manta κτλ ειναι το σασι για σκουριες κτλ.ειναι σημαντικο γιατι αυτες οι εργασιες κοστίζουν και ειναι δυσκολο να βρεις ανταλλακτικα φανοποιοιας σε καλη κατασταση σε αντιθεση αν εχει μικροπροβληματα σε μηχανικα μερη κτλ εκτος απο το οτι αν δεν βρεις για το συγκεκριμενο μοντέλο βάζεις απο καποιο αλλο(!), επισης αν πιανουν τα χερια σου και εχεις μερικα εργαλεια καποιες εργασιες ειναι ευκολο να γινουν.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      karajohn85
    • RE: Αγορά παλιού πισωκίνητου

      το προηγουμενο αυτοκινητο που οδηγουσα (το εχω ακομα στην ουσια του πατερα μου...) ειναι το escort mk2 1100 '76. Βγαζει περιπου 48hp δεν παει βημα, αλλα με τα λαστιχα 4ετιας πλεον εστω και χωρις μπλοκε το πισω μερος έφευγε για την πλακα του...!Ημουν στο τσακ να παρω ενα ιδιο διπορτο 2000cc αλλα ο κυριοτερος ανασταλτικος παραγοντας ειναι η κατανάλωση.Κατα τα αλλα αν βρεις καποιο απο αυτα που αναφερεις σε καλη κατασταση (οσο πιο παλιο τοσο πιο δυσκολο) θα σου ελεγα οτι δεν θα το μετανιωσεις. Απο ανταλλακτικα κτλ αν εξαιρεσεις οτι στο escort μου καποια ηταν σχετικα δυσεύρετα τα έπαιρνες σε αρκετα χαμηλες τιμες ειδικα σε σχεση με τα καινουρια. Απλα μετα απο καποιο σημειο τα εξοδα δειχνουν να μη συμφερουν. Παντως και 2 κολλητοι μου εχουν (ο ενας οχι πλεον)ΒMW πισωκινητες...(μοντέλα '80 1600 και '78 1800 στο περιπου...)Οτι και να πω ειναι λιγο παντως δεν θα το μετανιώσεις. Παντως στειλε μου για οτι αποριες εχεις μπορω για ωρες να μιλαω για πισωκινητα! Καλο και το focusaki αλλα με κινηση σε λαθος αξονα...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      karajohn85
    • RE: Ασφαλτος και θερμοκρασια...

      νομιζω οτι το πρόβλημα με την προσφυση που παρατηρείται τους καλοκαιρινους μηνες οφειλεται κυριως στην άσφαλτο. Η ελληνική άσφαλτος εχει μικρη περιεκτικότητα σε χαλικι και μεγάλη σε πισσα και γενικα δεν ειναι και ΑΑ ποιότητας...τεσπα με τις υψηλές θερμοκρασιές παρατηρουνται εύκολα έντονες αλλαγες γενικα στις ιδιότητες της ασφαλτου. Επίσης η σκόνη που μαζεύεται, στην ξηρή κατα τους καλοκαιρινούς μηνες άσφαλτο, μειώνει κατα πολύ την πρόσφυση. Τα ελαστικά φέρουν σχετικα μικρο μερίδιο ευθυνης...Σίγουρα συμπεριφέρονται λιγο καλύτερα μετα απο λιγο ζέσταμα (μολις φτάσουν στη θερμοκρασία 'βέλτιστης' λειτουργιας). Πιστεύω κατα το φρενάρισμα, αν δεν έχουμε να αποφύγουμε κάποιο εμπόδιο (σε ευθεία δηλαδη) και καταφέρουμε να μην ενεργοποιήσουμε το ABS, μάλλον θα φρενάρουμε καλύτερα (βεβαια σε φρενάρισμα πανικού...)

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      karajohn85
    • RE: Περί Εγγύησης Αυτοκινήτων (merged)

      πιστεύω οτι τα 68Ε που σου ζήτησαν δεν είναι κάποιο τραγικό ποσό...ακόμη και στο παλιο μου escort mk2, που αγόραζα λάδια BP απο supermarket και φίλτρο απο το σχετικό μαγαζάκι στη γειτονιά, και τα αντικαθιστούσα μόνος, μου κόστιζαν γύρω στα 35Ε. Το opelaki σου καινουριο αυτοκίνητο ειναι πιστέυω αξίζει τα λεφτά που σου ζητά - μην ξεχνας - η επίσημη αντιπροσωπεία. Τώρα στον γνωστό σου πόσο να κέρδίσεις? 15Ε/αλλαγή, δηλαδή 6χρονια εγγύησης επί 15Ε = 90Ε:αυτά χάνεις σε 6 χρόνια για να ρισκάρεις την εγγύηση του αυτοκινήτου σου. Πάντως στη Ford Motors Hellas που μίλησα για το focus, μου είπαν οτι γενικά για service, οσο αφορα την εγγύηση, δεν χρειάζεται να έχουν γίνει σε επίσημη αντιπροσωπεία, αλλά, αν χρειαστεί να την χρησιμοποιήσεις, να υπάρχουν τα τιμολόγια απο τα επίσημα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν/αλλάχθηκαν. Μπορείς να μιλήσεις και εσύ με την opel αν και η γνώμη μου είναι να συνεχίσεις να τα κάνεις όλα στην opel, τουλάχιστον μέχρι τη λήξη της εγγύησης.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      karajohn85
    • RE: Bιβλιοπωλεια τεχνικών θεμάτων;

      ρε παιδια το No Limits δεν το ξερει κανεις???Καλλιροης 47 Αθηνα μολις βγεις απο τη σταση μετρο 'συγγρου φιξ'.εχει παρα πολλα τεχνικα βιβλία που αφορουν το αυτοκινητο και τη μοτοσυκλετα και πολλα αλλα...χαλαρα να το επισκεφθειτε εχει οτι θες (μοντελακια, official merchandise των ομαδων κτλ) κανεις και παραγγελιες νομιζω.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      karajohn85
    • RE: metax/no???kainoyrio???mexri 12000E...boi8eia!!!

      Ο χρήστης syele έγραψε:

      το θεμα ειναι το τι ειναι αξιοπιστο και για ποσο καιρο ακομη...την corolla την εμπιστευομαι με κλειστα ματια απο αξιοπιστια αλλα δεν παυει να ειναι σχετικα παλαιοτερη σε σχεση πχ με Megane coupe που βρηκα 4 χρονων στα ιδια λεφτα με corolla 5 ετων και διπλασια χιλιομετρα.το παραδειγμα που γραφω ειναι ενα απο τα αρκετα που με εχουν μπερδεψει!ποια γνωμη εχετε για την αξιοπιστια του renault megane coupe??τα μικροτερα renault μετα απο τοσα χρονια φαινονται αρκετα ταλαιπωρημενα αλλα για το συγκεκριμενο τι γινεται?βλεπω πολλα που ειναι ακομη ολοκαινουρια σε ολους τους τομεις.

      Βρήκες G6 5ετίας? Με πόσο αν επιτρέπεται?
      Το δικό μου είναι 4 ετών (έχει ακόμα 2 χρονάκια εγγύηση)

      Πάντως περί αξιοπιστίας η Ε112 δεν παίζονται. Trust me! Aπ' ότι καταλαβαίνω όμως μάλλον ενδιάφερεσαι περισσότερο για το Megane.
      Σκέψου, ζύγισέ το και αποφάσισε.

      η αληθεια ειναι οτι εξαρχης (χρονια τωρα) ειμαι κολλημενος με την corolla απλα σε σχεση με το coupedaki ειναι δυσκολο να την βρεις οπως τη θες...το megane coupe το βρισκω μεταχ/νο σχεδον με οτι εξοπλισμο θελω σε σχεση με την corolla.ολα γυρω στα 11,500-12000 syele αλλα βρηκα και μια G6R σε πολυ καλη κατασταση αλλα προτιμω facelift και λιγο πιο καινουρια...κολληματα αλλα δινω οσα λεφτα εχω για να παρω το αυτοκινητο με το οποιο θα κυκλοφορω τα επομενα 5+ χρονια...τη δικια σου πρεπει να τη δω ισως επικοινωνησω μπας και κανονισουμε για πεμπτη απογευμα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      karajohn85
    • RE: metax/no???kainoyrio???mexri 12000E...boi8eia!!!

      το θεμα ειναι το τι ειναι αξιοπιστο και για ποσο καιρο ακομη...την corolla την εμπιστευομαι με κλειστα ματια απο αξιοπιστια αλλα δεν παυει να ειναι σχετικα παλαιοτερη σε σχεση πχ με Megane coupe που βρηκα 4 χρονων στα ιδια λεφτα με corolla 5 ετων και διπλασια χιλιομετρα.το παραδειγμα που γραφω ειναι ενα απο τα αρκετα που με εχουν μπερδεψει!ποια γνωμη εχετε για την αξιοπιστια του renault megane coupe??τα μικροτερα renault μετα απο τοσα χρονια φαινονται αρκετα ταλαιπωρημενα αλλα για το συγκεκριμενο τι γινεται?βλεπω πολλα που ειναι ακομη ολοκαινουρια σε ολους τους τομεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      karajohn85
    • metax/no???kainoyrio???mexri 12000E...boi8eia!!!

      Ο λογος δημοσιευσης του topic ειναι να ξεκαθαρισω τα πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα οσο αφορα τα αυτοκινητα που αναφερονται καθως ειναι ολα υποψηφια για αγορα σε συντομο χρονικο διαστημα. Οι μεταξυ τους διαφορες ειναι μεγαλες σε μερικες περιπτωσεις ειδικα στη φιλοσοφια του αυτοκινητου αλλα ειναι ολες ενδιαφερουσες προτασεις για ενα ατομο στην ηλικια μου (φοιτητης 20 χρονων) δεδομενων καθημερινων μετακινησεων σε πολη αλλα και συχνες 'εξορμησεις' και γενικα πολλες 'ψυχαγωγικες' μετακινησεις. Τα υποψηφια αυτοκινητα κατ' αρχας (θα ηθελα να) πληρουν τις εξης προυποθεσεις: ικανοποιητικες επιδοσεις, ελκυστικη εμφανιση και διαφοροποιηση (πιθανως οχι οπτικη) απο τα χιλιαδες παρομοια που κυκλοφορουν. Επισης το κοστος δεν θα πρεπει να ξεπερνα τα 12000Ε για μεταχ/να μοντελα ή τα 13000Ε σε εξαιρετικες περιπτωσεις για καινουρια μοντελα. Τα αυτοκινητα που εχω στο νου μου σε αυτη τη φαση είναι τα εξης: Toyota Corolla G6 1600 110hp (κατα προτιμηση facelift) και Renault Megane Coupe 1600 16v 110hp (facelift) απο μεταχ/να, και Mitsubishi Colt 1.3 3d 94hp (new). Εχω σκεφτει και τα παρακατω αυτοκινητα αλλα τα ψιλοαπεκλεισα για διαφορετικους λογους το καθενα: Seat Ibiza 1.4 101/114hp (εχω βρει ενδιαφερουσες μεταχ/νες προτασεις μεχρι 2 ετων), VW Polo Gti 1.6 125hp '00-'01, Renault Clio 1.4 98hp το οποιο υπαρχει καινουριο σε αυτα τα χρηματα (12800Ε με το κλειδι στο χερι) και με ικανοποιητικο εξοπλισμο. Επισης εριξα μια ματια στο ολοκαινουριο Suzuki Swift 1.3 92hp το οποιο ηταν αρκετα εντυπωσιακο στο εσωτερικο οσο και στο εξωτερικο αλλα δεν το οδηγησα για να διαπιστωσω αν οντως ειναι 'βαρκουλα του ψαρα', αισθηση που σου προκαλει το στατικο μοντελο στην εκθεση απο τις ψηλες-μαλακες αναρτησεις. Δεν θα αναλυσω τις αποψεις μου σε καποιο μοντελο αλλα θα με βοηθουσε πολυ να ακουσω αποψεις οσο αφορα την αξιοπιστια, την ευκολια στην ευρεση ανταλλακτικων καθως και την πιθανοτητα μεταπωλησης σε πχ 5 χρονια για ολα τα αναφερθεντα, αλλα και γιατι οχι και νεες προτασεις. Το θεμα ειναι ανοιχτο προς συζητηση...

      Υ.Γ.:
      1.οσο αφορα την Toyota Corolla και το Renault Megane Coupe ειναι η γενικη παρουσια του αυτοκινητου που με ελκυει καθως και το γεγονος οτι βρισκονται σε λιγο μεγαλυτερη (οχι μονο σε μεγεθος) κατηγορια απ΄οτι τα αντιστοιχα νεοτερα μοντελα. Ειναι και ενα 'κολλημα' που με κανει να σκεφτομαι αυτα τα 2 σχετικα ακριβα για την χρονολογια τους αυτοκινητα (ισως απο τα λιγα αυτοκινητα που εχουν κρατησει μεγαλη αξια)

      2.οδηγω ενα 'προθυμο' escort mk2 1100 '76...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      karajohn85
    • metax/no???kainoyrio???mexri 12000E...boi8eia!!!

      Ο λογος δημοσιευσης του topic ειναι να ξεκαθαρισω τα πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα οσο αφορα τα αυτοκινητα που αναφερονται καθως ειναι ολα υποψηφια για αγορα σε συντομο χρονικο διαστημα. Οι μεταξυ τους διαφορες ειναι μεγαλες σε μερικες περιπτωσεις ειδικα στη φιλοσοφια του αυτοκινητου αλλα ειναι ολες ενδιαφερουσες προτασεις για ενα ατομο στην ηλικια μου (φοιτητης 20 χρονων) δεδομενων καθημερινων μετακινησεων σε πολη αλλα και συχνες 'εξορμησεις' και γενικα πολλες 'ψυχαγωγικες' μετακινησεις. Τα υποψηφια αυτοκινητα κατ' αρχας (θα ηθελα να) πληρουν τις εξης προυποθεσεις: ικανοποιητικες επιδοσεις, ελκυστικη εμφανιση και διαφοροποιηση (πιθανως οχι οπτικη) απο τα χιλιαδες παρομοια που κυκλοφορουν. Επισης το κοστος δεν θα πρεπει να ξεπερνα τα 12000Ε για μεταχ/να μοντελα ή τα 13000Ε σε εξαιρετικες περιπτωσεις για καινουρια μοντελα. Τα αυτοκινητα που εχω στο νου μου σε αυτη τη φαση είναι τα εξης: Toyota Corolla G6 1600 110hp (κατα προτιμηση facelift) και Renault Megane Coupe 1600 16v 110hp (facelift) απο μεταχ/να, και Mitsubishi Colt 1.3 3d 94hp (new). Εχω σκεφτει και τα παρακατω αυτοκινητα αλλα τα ψιλοαπεκλεισα για διαφορετικους λογους το καθενα: Seat Ibiza 1.4 101/114hp (εχω βρει ενδιαφερουσες μεταχ/νες προτασεις μεχρι 2 ετων), VW Polo Gti 1.6 125hp '00-'01, Renault Clio 1.4 98hp το οποιο υπαρχει καινουριο σε αυτα τα χρηματα (12800Ε με το κλειδι στο χερι) και με ικανοποιητικο εξοπλισμο. Επισης εριξα μια ματια στο ολοκαινουριο Suzuki Swift 1.3 92hp το οποιο ηταν αρκετα εντυπωσιακο στο εσωτερικο οσο και στο εξωτερικο αλλα δεν το οδηγησα για να διαπιστωσω αν οντως ειναι 'βαρκουλα του ψαρα', αισθηση που σου προκαλει το στατικο μοντελο στην εκθεση απο τις ψηλες-μαλακες αναρτησεις. Δεν θα αναλυσω τις αποψεις μου σε καποιο μοντελο αλλα θα με βοηθουσε πολυ να ακουσω αποψεις οσο αφορα την αξιοπιστια, την ευκολια στην ευρεση ανταλλακτικων καθως και την πιθανοτητα μεταπωλησης σε πχ 5 χρονια για ολα τα αναφερθεντα, αλλα και γιατι οχι και νεες προτασεις. Το θεμα ειναι ανοιχτο προς συζητηση...

      Υ.Γ.:
      1.οσο αφορα την Toyota Corolla και το Renault Megane Coupe ειναι η γενικη παρουσια του αυτοκινητου που με ελκυει καθως και το γεγονος οτι βρισκονται σε λιγο μεγαλυτερη (οχι μονο σε μεγεθος) κατηγορια απ΄οτι τα αντιστοιχα νεοτερα μοντελα. Ειναι και ενα 'κολλημα' που με κανει να σκεφτομαι αυτα τα 2 σχετικα ακριβα για την χρονολογια τους αυτοκινητα (ισως απο τα λιγα αυτοκινητα που εχουν κρατησει μεγαλη αξια)

      2.οδηγω ενα 'προθυμο' escort mk2 1100 '76...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      karajohn85
    • RE: metax/no???kainoyrio???mexri 12000E...boi8eia!!!

      Ο λογος δημοσιευσης του topic ειναι να ξεκαθαρισω τα πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα οσο αφορα τα αυτοκινητα που αναφερονται καθως ειναι ολα υποψηφια για αγορα σε συντομο χρονικο διαστημα. Οι μεταξυ τους διαφορες ειναι μεγαλες σε μερικες περιπτωσεις ειδικα στη φιλοσοφια του αυτοκινητου αλλα ειναι ολες ενδιαφερουσες προτασεις για ενα ατομο στην ηλικια μου (φοιτητης 20 χρονων) δεδομενων καθημερινων μετακινησεων σε πολη αλλα και συχνες 'εξορμησεις' και γενικα πολλες 'ψυχαγωγικες' μετακινησεις. Τα υποψηφια αυτοκινητα κατ' αρχας (θα ηθελα να) πληρουν τις εξης προυποθεσεις: ικανοποιητικες επιδοσεις, ελκυστικη εμφανιση και διαφοροποιηση (πιθανως οχι οπτικη) απο τα χιλιαδες παρομοια που κυκλοφορουν. Επισης το κοστος δεν θα πρεπει να ξεπερνα τα 12000Ε για μεταχ/να μοντελα ή τα 13000Ε σε εξαιρετικες περιπτωσεις για καινουρια μοντελα. Τα αυτοκινητα που εχω στο νου μου σε αυτη τη φαση είναι τα εξης: Toyota Corolla G6 1600 110hp (κατα προτιμηση facelift) και Renault Megane Coupe 1600 16v 110hp (facelift) απο μεταχ/να, και Mitsubishi Colt 1.3 3d 94hp (new). Εχω σκεφτει και τα παρακατω αυτοκινητα αλλα τα ψιλοαπεκλεισα για διαφορετικους λογους το καθενα: Seat Ibiza 1.4 101/114hp (εχω βρει ενδιαφερουσες μεταχ/νες προτασεις μεχρι 2 ετων), VW Polo Gti 1.6 125hp '00-'01, Renault Clio 1.4 98hp το οποιο υπαρχει καινουριο σε αυτα τα χρηματα (12800Ε με το κλειδι στο χερι) και με ικανοποιητικο εξοπλισμο. Επισης εριξα μια ματια στο ολοκαινουριο Suzuki Swift 1.3 92hp το οποιο ηταν αρκετα εντυπωσιακο στο εσωτερικο οσο και στο εξωτερικο αλλα δεν το οδηγησα για να διαπιστωσω αν οντως ειναι 'βαρκουλα του ψαρα', αισθηση που σου προκαλει το στατικο μοντελο στην εκθεση απο τις ψηλες-μαλακες αναρτησεις. Δεν θα αναλυσω τις αποψεις μου σε καποιο μοντελο αλλα θα με βοηθουσε πολυ να ακουσω αποψεις οσο αφορα την αξιοπιστια, την ευκολια στην ευρεση ανταλλακτικων καθως και την πιθανοτητα μεταπωλησης σε πχ 5 χρονια για ολα τα αναφερθεντα, αλλα και γιατι οχι και νεες προτασεις. Το θεμα ειναι ανοιχτο προς συζητηση...

      Υ.Γ.:
      1.οσο αφορα την Toyota Corolla και το Renault Megane Coupe ειναι η γενικη παρουσια του αυτοκινητου που με ελκυει καθως και το γεγονος οτι βρισκονται σε λιγο μεγαλυτερη (οχι μονο σε μεγεθος) κατηγορια απ΄οτι τα αντιστοιχα νεοτερα μοντελα. Ειναι και ενα 'κολλημα' που με κανει να σκεφτομαι αυτα τα 2 σχετικα ακριβα για την χρονολογια τους αυτοκινητα (ισως απο τα λιγα αυτοκινητα που εχουν κρατησει μεγαλη αξια)

      2.οδηγω ενα 'προθυμο' escort mk2 1100 '76...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      karajohn85
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr