-
Οπως λεει και ο τιτλος αποφασισα να πλυνω με το πιεστικο τον κινητηρα!Αφου πρωτα μονωνω εγκεφαλο κτλ. βγαζω και το φιλτροκουτι αρχιζω να ριχνω αφθονο wd 40 και πετρελαιο με πινελο.Μετα σαπουναδα πολυυυ και επειτα με το πιεστικο με σχετικη προσοχη σε καλωδια και φυσακια των μπεκ.Τελος παντων εγινε πεντακαθαρο και το αφησα χωρις να το βαλω μπροστα στον ηλιο 4 ωρες.
Εδω να σημειωσω πως καθαρισα με πινελακι και wd 40 την πεταλουδα(εβγαλα κομματια σαν κερι).Η πεταλουδα μου ειναι ντιζατη και δεν την ξερυθμισα επουδενη(π.χ. να κουνηθει ο αξονας μονος του και να χαθει η αρχικη θεση του).
Λοιπον πηρε κατευθειαν μπροστα(πρωτη φορα μετα απο πλυσιμο κινητηρα) αλλα κραταει ρελαντι 1400σαλ περιπου....Οταν το βαζεις μπροστα κραταει σωστο ρελαντι και μετα απο 15-20 δλδ αρχιζει να ανεβαινει σιγα σιγα στις 1400 σαλ.....Απελπισια ....
Πολλα πρωινα για 1-2 λεπτα εχει αυτη ακριβως την συμπεριφορα!!!Τωρα ειναι μονιμη.Επισης ακουγεται κανενα σκασιμο σε αποτομη ξερογκαζια.....επισης εχει καποια κομπιασματα και ζεστο οταν το βαζεις μπροστα ρεταρει και εχει ρελαντι 500 στροφες(και αν) πατας γκαζι ανεβαζει και αρχιζει να κρατα παλι ρελαντι 1400σαλ.....
Το προβλημα μου ειναι υγρασια?Μπορω να κανω κατι?καποια ιδεα?Σημειωση λαμπακι κινητηρα δεν υπαρχει και το αυτοκινητο ειναι w202 c 180 ντιζατο και οχι ηλεκτρονικο
-
Οπως λεει και ο τιτλος αποφασισα να πλυνω με το πιεστικο τον κινητηρα!Αφου πρωτα μονωνω εγκεφαλο κτλ. βγαζω και το φιλτροκουτι αρχιζω να ριχνω αφθονο wd 40 και πετρελαιο με πινελο.Μετα σαπουναδα πολυυυ και επειτα με το πιεστικο με σχετικη προσοχη σε καλωδια και φυσακια των μπεκ.Τελος παντων εγινε πεντακαθαρο και το αφησα χωρις να το βαλω μπροστα στον ηλιο 4 ωρες.
Εδω να σημειωσω πως καθαρισα με πινελακι και wd 40 την πεταλουδα(εβγαλα κομματια σαν κερι).Η πεταλουδα μου ειναι ντιζατη και δεν την ξερυθμισα επουδενη(π.χ. να κουνηθει ο αξονας μονος του και να χαθει η αρχικη θεση του).
Λοιπον πηρε κατευθειαν μπροστα(πρωτη φορα μετα απο πλυσιμο κινητηρα) αλλα κραταει ρελαντι 1400σαλ περιπου....Οταν το βαζεις μπροστα κραταει σωστο ρελαντι και μετα απο 15-20 δλδ αρχιζει να ανεβαινει σιγα σιγα στις 1400 σαλ.....Απελπισια ....
Πολλα πρωινα για 1-2 λεπτα εχει αυτη ακριβως την συμπεριφορα!!!Τωρα ειναι μονιμη.Επισης ακουγεται κανενα σκασιμο σε αποτομη ξερογκαζια.....επισης εχει καποια κομπιασματα και ζεστο οταν το βαζεις μπροστα ρεταρει και εχει ρελαντι 500 στροφες(και αν) πατας γκαζι ανεβαζει και αρχιζει να κρατα παλι ρελαντι 1400σαλ.....
Το προβλημα μου ειναι υγρασια?Μπορω να κανω κατι?καποια ιδεα?Σημειωση λαμπακι κινητηρα δεν υπαρχει και το αυτοκινητο ειναι w202 c 180 ντιζατο και οχι ηλεκτρονικο
-
Οπως λεει και ο τιτλος αποφασισα να πλυνω με το πιεστικο τον κινητηρα!Αφου πρωτα μονωνω εγκεφαλο κτλ. βγαζω και το φιλτροκουτι αρχιζω να ριχνω αφθονο wd 40 και πετρελαιο με πινελο.Μετα σαπουναδα πολυυυ και επειτα με το πιεστικο με σχετικη προσοχη σε καλωδια και φυσακια των μπεκ.Τελος παντων εγινε πεντακαθαρο και το αφησα χωρις να το βαλω μπροστα στον ηλιο 4 ωρες.
Εδω να σημειωσω πως καθαρισα με πινελακι και wd 40 την πεταλουδα(εβγαλα κομματια σαν κερι).Η πεταλουδα μου ειναι ντιζατη και δεν την ξερυθμισα επουδενη(π.χ. να κουνηθει ο αξονας μονος του και να χαθει η αρχικη θεση του).
Λοιπον πηρε κατευθειαν μπροστα(πρωτη φορα μετα απο πλυσιμο κινητηρα) αλλα κραταει ρελαντι 1400σαλ περιπου....Οταν το βαζεις μπροστα κραταει σωστο ρελαντι και μετα απο 15-20 δλδ αρχιζει να ανεβαινει σιγα σιγα στις 1400 σαλ.....Απελπισια ....
Πολλα πρωινα για 1-2 λεπτα εχει αυτη ακριβως την συμπεριφορα!!!Τωρα ειναι μονιμη.Επισης ακουγεται κανενα σκασιμο σε αποτομη ξερογκαζια.....επισης εχει καποια κομπιασματα και ζεστο οταν το βαζεις μπροστα ρεταρει και εχει ρελαντι 500 στροφες(και αν) πατας γκαζι ανεβαζει και αρχιζει να κρατα παλι ρελαντι 1400σαλ.....
Το προβλημα μου ειναι υγρασια?Μπορω να κανω κατι?καποια ιδεα?Σημειωση λαμπακι κινητηρα δεν υπαρχει και το αυτοκινητο ειναι w202 c 180 ντιζατο και οχι ηλεκτρονικο
-
θα έψαχνα τα σωληνάκια υποπίεσης για φθορά που με το πετρελαιο επιδεινώθηκε
Λόγω και της ηλικίας του αυτοκινήτου, θα πρότεινα την αλλλαγή τους έστω και προληπτικά -
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
θα έψαχνα τα σωληνάκια υποπίεσης για φθορά που με το πετρελαιο επιδεινώθηκε
Λόγω και της ηλικίας του αυτοκινήτου, θα πρότεινα την αλλλαγή τους έστω και προληπτικάΤα κοιταξα ολα ειναι στη θεση τους και ενταξει!Δν ακουω καποιο σφυριγμα ουτε βλεπω σωληνακι να εχει φυγει.
-
Χωρις να ειμαι απολυτα βεβαιος, κατι κουλα με το ρελαντι τα κανει επειτα απο καθαρισμο πεταλουδας. Κανονικα μετα απο καθαρισμα χρειαζεται εκμαθηση με το διαγνωστικο γιατι η πεταλουδα εχει προσαρμοστει σιγα σιγα στα προηγουμενα δεδομενα και γι αυτο συμπεριφερεται περιεργα τωρα που καθαρισε. Στην πορεια παντως θα φτιαξει. Ολα αυτα με επιφυλαξη
-
Ο χρήστης nikitas1983 έγραψε:
Χωρις να ειμαι απολυτα βεβαιος, κατι κουλα με το ρελαντι τα κανει επειτα απο καθαρισμο πεταλουδας. Κανονικα μετα απο καθαρισμα χρειαζεται εκμαθηση με το διαγνωστικο γιατι η πεταλουδα εχει προσαρμοστει σιγα σιγα στα προηγουμενα δεδομενα και γι αυτο συμπεριφερεται περιεργα τωρα που καθαρισε. Στην πορεια παντως θα φτιαξει. Ολα αυτα με επιφυλαξηΚι αλλες φορες καθαρισα την πεταλουδα...εβγαλα και τον αρνητικο πολο.Σκεφτηκα για εκμαθηση δεδομενων και εκανα μια πολυ γρηγορη βολτα το μονο που καταφερα ηταν να φουσκωσω τα λαδια του υδραυλικου τιμονιου και να πεταξει καμποσα
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
θα έψαχνα τα σωληνάκια υποπίεσης για φθορά που με το πετρελαιο επιδεινώθηκε
Λόγω και της ηλικίας του αυτοκινήτου, θα πρότεινα την αλλλαγή τους έστω και προληπτικάΤα κοιταξα ολα ειναι στη θεση τους και ενταξει!Δν ακουω καποιο σφυριγμα ουτε βλεπω σωληνακι να εχει φυγει.
Επειδή είναι υποπίεσης και ο αεράς θα ρουφιέται, δεν κάνουν ιδιαίτερο θόρυβο.
Αν έχουν σαπίσει, είναι στην θέση τους αλλά όπου κάνει γωνία είναι σάπια. -
Τις φωλιές των μπουζι τις καθάρισες;
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Τις φωλιές των μπουζι τις καθάρισες;Συμφωνώ με τον adensa. Το πρώτο που έπρεπε να κάνεις.
-
Λετε?Το εχω προγραμματισμενο να κατεβω τωρα το μεσημερι!Αλλα εχει ζεσταθει τοσες φορες φουλ!
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Λετε?Το εχω προγραμματισμενο να κατεβω τωρα το μεσημερι!Αλλα εχει ζεσταθει τοσες φορες φουλ!Δεν στέγνωσες καθόλου;
-
Το προβλημα φαινεται πως λυθηκε!!Οπως ειπα κατεβηκα και εβγαλα τα μπουζι...στον χωρο τους υπηρχε ελαχιστο νερο(σταγονες)αναμειγμενο με λαδι(χανει ελαχιστα εδω και δεκαετια απο τις τσιμουχες καπακιου-μπουζι).Σκουπισα τα παντα και εβγαλα τα μπουζι τα οποια ηταν προς το καφετι!Τα ξανακλεισα και αρχισα να ριχνω wd 40 σε οτι ηλεκτρικες επαφες εβλεπα μπροστα μου.Καθως και σε ενα κουτακι πισω απο την πεταλουδα που απο την ενωση του με το σωμα της πεταλουδας φαινοταν να τραβουσε λιγο-ισως.Τελος παντων βαζω μπροστα(ειχε λιγο ψηλο ρελαντι) αλλα οχι το χαλι των 1400σαλ.Συνεχιζω κανω βολτα και σταματω.Ειχε σχεδον αψογο ρελαντι απο αποψη στροφων αλλα απο την εξατμιση ακουστικα οχι καλο-πολυ αγριο.Ανοιγω καπο καιιιιι ακουω επιτελους φυσιγμααααααααααα.Κοιταω και βρισκω ενα Τ κομμενο.Το ταπωνω και ολα βαινουν καλως.Βεβαια τωρα θα το αντικαταστησω μολις βρω ενα αλλο.
Δεν ξερω αν το προβλημα τελικα ηταν ηλεκτρικο ή αυτο το κομμενο Τ.
Σας ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον σας.Αυριο θα επανελθω με περισσοτερες πληροφοριες! -
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
θα έψαχνα τα σωληνάκια υποπίεσης για φθορά που με το πετρελαιο επιδεινώθηκε
Λόγω και της ηλικίας του αυτοκινήτου, θα πρότεινα την αλλλαγή τους έστω και προληπτικάΤα κοιταξα ολα ειναι στη θεση τους και ενταξει!Δν ακουω καποιο σφυριγμα ουτε βλεπω σωληνακι να εχει φυγει.
Επειδή είναι υποπίεσης και ο αεράς θα ρουφιέται, δεν κάνουν ιδιαίτερο θόρυβο.
Αν έχουν σαπίσει, είναι στην θέση τους αλλά όπου κάνει γωνία είναι σάπια. -
Καλησπέρα, σαν καινούριος που είμαι εδώ και μιας και δεν γνωρίζω πολλά γύρο από το πλύσιμο του κινητήρα μπορείς να μου δώσεις ορισμένες πληροφορίες για την διαδικασία που ακολούθησες; ή οποιοσδήποτε άλλος γνωρίζει. Για παράδειγμα τι πρέπει να ανοίξω, τι να προσέξω, πως να το καθαρίσω (μην τον καταστρέψω ) κλπ....
-
Ο χρήστης Diversion έγραψε:
Καλησπέρα, σαν καινούριος που είμαι εδώ και μιας και δεν γνωρίζω πολλά γύρο από το πλύσιμο του κινητήρα μπορείς να μου δώσεις ορισμένες πληροφορίες για την διαδικασία που ακολούθησες; ή οποιοσδήποτε άλλος γνωρίζει. Για παράδειγμα τι πρέπει να ανοίξω, τι να προσέξω, πως να το καθαρίσω (μην τον καταστρέψω ) κλπ....Καταρχας εγω λογω ελλατωματικης πλεξουδας παντα με το πλυσιμο του κινητηρα ειχα θεμα.Υπαρχουν αυτοκινητα που δεν εχουν.Αν ο κινητηρας σου ειναι καθαρος και εχει μονο σκονη προτεινω με ενα βρεγμενο πανι σκουπισμα οπου φθανεις.Σε καμια περιπτωση μην αλοιφεις με σιλικονες πετρελαια κτλ. επειδη μπορει να φαινονται ομορφα τα πλαστικα ωστοσο σε λιγο καιρο θα γινει αηδια αφου θα κολλησει πανω σκονη.
Σε περιπτωση που ο κινητηρας σου θελει οντως πλυσιμο λογω σκονης και ξεραμενων λαδιων εχουμε και λεμε:
1)ΑΝ βγαλεις φιλτροκουτι και σωληνες-σωληνακια(καλητερα μην πειραζεις κτ τετοιο)οποιαδηποτε ανοιχτη οπη που μπορει να εισχωρησει το νερο θα την κλεισεις.
2)Αν εχεις την μπαταρια στον χωρο του κινητηρα βγαλε τον εναν πολο(προσοχη μην ακουμπησει στο σασι)και μονωσε καλα τον χωρο της μπαταριας με σακουλα και ταινια
3)Μονωνεις με ομοιο τροπο τους εγκεφαλους ή αποφευγεις να στραφεις προς τα εκει με το νερο παραμονο με πανακι
4)Επιλεγεις ενα καθαριστικο σπρευ (οχι πολυ ισχυρο) και να αποφυγεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ την ριψη του πανω σε καλωδια και πλαστικες επιφανειες
5)Ριχνεις το σπρει(ακολουθεις τις οδηγιες του) και αρχιζεις να ξεπλενεις.
6)Οχι νερο με πιεση και ποσο μαλλον οχι νερο με πιεση σε φυσακια μπεκ κτλ.
7)Πολλοι λενε οτι τα θερμοηχομονωτικα καλυματα σε καπο και καθρεφτη κινητηρα δεν συμπαθουν το νερο και σαπιζουν.Προσωπικα 20 χρονια τωρα δεν εχουν παθει τιποτα αντιθετα φευγει ολη η σκονη που μαζευουν και ξανα αποκτουν ενα ωραιο καταμαυρο χρωμα.
Δεν το βαζεις μπροστα σκουπιζεις με πανι τα παντα και το αφηνεις με ανοιχτο καπο καποιες ωρες σστον ηλιο να στεγνωσει μονο του
9)Αν πιανουν τα χερια σου ριχνεις wd 40 σε επιλεγμενα σημεια
10)Βαζεις μπροσταααΥ.Γ.Αν ειναι καινουργιο το αυτοκινητο δεν υπαρχουν πολλες πιθανοτητες να εχει θεμα μετα.
Εχω ακουσει πως σωστο ειναι να πλενεις τον κινητηρα ενω δουλευει......Μου φαινεται ριψοκινδυνο και δεν το χω δοκιμασει....ΑΚΟΜΑ -
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Καλησπέρα, σαν καινούριος που είμαι εδώ και μιας και δεν γνωρίζω πολλά γύρο από το πλύσιμο του κινητήρα μπορείς να μου δώσεις ορισμένες πληροφορίες για την διαδικασία που ακολούθησες; ή οποιοσδήποτε άλλος γνωρίζει. Για παράδειγμα τι πρέπει να ανοίξω, τι να προσέξω, πως να το καθαρίσω (μην τον καταστρέψω ) κλπ....
Καταρχας εγω λογω ελλατωματικης πλεξουδας παντα με το πλυσιμο του κινητηρα ειχα θεμα.Υπαρχουν αυτοκινητα που δεν εχουν.Αν ο κινητηρας σου ειναι καθαρος και εχει μονο σκονη προτεινω με ενα βρεγμενο πανι σκουπισμα οπου φθανεις.Σε καμια περιπτωση μην αλοιφεις με σιλικονες πετρελαια κτλ. επειδη μπορει να φαινονται ομορφα τα πλαστικα ωστοσο σε λιγο καιρο θα γινει αηδια αφου θα κολλησει πανω σκονη.
Σε περιπτωση που ο κινητηρας σου θελει οντως πλυσιμο λογω σκονης και ξεραμενων λαδιων εχουμε και λεμε:
1)ΑΝ βγαλεις φιλτροκουτι και σωληνες-σωληνακια(καλητερα μην πειραζεις κτ τετοιο)οποιαδηποτε ανοιχτη οπη που μπορει να εισχωρησει το νερο θα την κλεισεις.
2)Αν εχεις την μπαταρια στον χωρο του κινητηρα βγαλε τον εναν πολο(προσοχη μην ακουμπησει στο σασι)και μονωσε καλα τον χωρο της μπαταριας με σακουλα και ταινια
3)Μονωνεις με ομοιο τροπο τους εγκεφαλους ή αποφευγεις να στραφεις προς τα εκει με το νερο παραμονο με πανακι
4)Επιλεγεις ενα καθαριστικο σπρευ (οχι πολυ ισχυρο) και να αποφυγεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ την ριψη του πανω σε καλωδια και πλαστικες επιφανειες
5)Ριχνεις το σπρει(ακολουθεις τις οδηγιες του) και αρχιζεις να ξεπλενεις.
6)Οχι νερο με πιεση και ποσο μαλλον οχι νερο με πιεση σε φυσακια μπεκ κτλ.
7)Πολλοι λενε οτι τα θερμοηχομονωτικα καλυματα σε καπο και καθρεφτη κινητηρα δεν συμπαθουν το νερο και σαπιζουν.Προσωπικα 20 χρονια τωρα δεν εχουν παθει τιποτα αντιθετα φευγει ολη η σκονη που μαζευουν και ξανα αποκτουν ενα ωραιο καταμαυρο χρωμα.
Δεν το βαζεις μπροστα σκουπιζεις με πανι τα παντα και το αφηνεις με ανοιχτο καπο καποιες ωρες σστον ηλιο να στεγνωσει μονο του
9)Αν πιανουν τα χερια σου ριχνεις wd 40 σε επιλεγμενα σημεια
10)Βαζεις μπροσταααΥ.Γ.Αν ειναι καινουργιο το αυτοκινητο δεν υπαρχουν πολλες πιθανοτητες να εχει θεμα μετα.
Εχω ακουσει πως σωστο ειναι να πλενεις τον κινητηρα ενω δουλευει......Μου φαινεται ριψοκινδυνο και δεν το χω δοκιμασει....ΑΚΟΜΑΠάνω κάτω έχω καταλάβει την διαδικασία.
Εσύ τη μηχανή την έπλυνες και εσωτερικά έτσι; Άνοιξες δηλαδή το καπάκι και έπλυνες και μέσα.
Στην αρχή δηλαδή βάζεις wd-40 (αντισκουριακό από ότι googlara) και μετά το περνάς με νερό έτσι;
Το κακό είναι ότι σαν νέος οδηγός που είμαι ορισμένα από τα παραπάνω που μου λες δεν ξέρω που θα τα βρω στο καπό, αλλά ρωτώντας πας στην πόλη!! Θα ρωτήσω και θα μάθω. -
Εσωτερικά;Ανοίγεις καπάκι;Εξήγησε ακριβώς τι εννοείς με αυτό!!!!
Αφού δεν ξέρεις γιατί δεν πας σε πλυντήριο που ξέρουν ;
Ειναι πολυ ευκολο να κάνεις ζημιά .Σκέψου να κάψεις τον εγκέφαλο.Η να σου πάρει νερά στην εισαγωγή!! -
Οχι κανενα καπακι!!! Οταν λεμε πλενουμε τον κινητηρα λεμε παντα εξωτερικα.Εσωτερικα εχει λαδια και δεν ριχνουμε τιποτα!!!Εχει δικιο ο adensa πηγαινε σε ενα πλυντηριο αυτοκινητων και ζητα να σου πλυνουν τον χωρο του κινητηρα να χεις το κεφαλι σου ησυχο!
-
Όταν λέω ότι ανοίγεις το καπάκι εννοώ ότι βγάζεις το καπάκι του κινητήρα και βλέπεις το μέσα του.
Ωραία κατάλαβα πως ότι δουλεία και αν κάνεις αυτή θα είναι εξωτερικά του κινητήρα.
Το πλυντήριο είναι η εύκολη λύση αλλά μιας και το αμάξι είναι παλιό θέλω να πειραματιστώ επάνω του οπότε ότι και αν πάθει λίγο το κακό. Θέλω να μάθω και εγώ κάποια πράγματα σιγά σιγά.
Εγώ μέχρι στιγμής πίστευα πως ακόμα και να ανοίξω το καπό της μηχανής μπορώ να πετάξω άφθονο νεράκι μέσα χωρίς πρόβλημα (μιας και πίστευα ότι όλα είναι μονωμένα ακόμη και από μέσα) αλλά από ότι φαίνεται έκανα λάθος. Χρειάζεται προσοχή.
Συγνώμη που ίσως σας φαίνονται λίγο κουλά αυτά που λέω αλλά η αλήθεια είναι ότι τώρα ξεκίνησα να οδηγώ και δεν ξέρω πολλά ακόμη!! Έχω δρόμο μπροστά μου, γιαυτό άλλωστε ρωτάω εσάς που σαν ποιο έμπειροι από μένα θα μου δώσετε τις κατάλληλες συμβουλές.
Πλυσιμο κινητηρα-Προβληματα