Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά πολύ φθηνού μεταχειρισμένου
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά πολύ φθηνού μεταχειρισμένου
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    11
    37
    289
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nonos last edited by

      Ο Γατος ουσιαστικα συνοψιζει αυτο που προσπαθω να πω.. δε μπορει να βαζω ενα αριστο αμαξι αγγελια να διαβαζεις οτι λεει του καθενος ο μπαρμπας, να πεφτουν καπακι αγγελιες ερειπιων...και να μη γραψω πεντε πραγματα να προστατεψω τον ενδιαφερομενο.

      Αλεξανδρε καλο το sunny αλλα και παλι αντιλογος υπαρχει.. πολυς κοσμος τραβηξε κουπι με τα γαμωκαπακια τους... ε και νταξ για το ZX αρκει να ανατρεξεις στη βιβλιοθηκη των 4Τ..το καλυτερο και το χειροτερο σιγουρα δεν εχει νοημα σα χαρακτηρισμος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης G-ATOS έγραψε:
        Το να μιλάμε για αξιοπιστία σε μεταχειρισμένα 20ετίας είναι λιγάκι αστείο. Οποιοδήποτε αυτοκίνητο αυτής της ηλικίας μπορεί να βγάλει βλάβη και είναι κάτι αναμενόμενο. Βασικό ρόλο παίζει και η συντήρηση και η χρήση ενός αυτοκινήτου, αλλά μετά από τόσα χρόνια συνήθως ένα αυτοκίνητο είναι πιο παρατημένο γιατί ο ιδιοκτήτης του σκέφτεται πως μπροστά στη μηδαμινή σχεδον αξία του, δεν αξίζει το κόπο η ευλαβική συντήρηση με μεγάλα ποσά. Εξαιρέσεις βέβαια πάντα υπάρχουνε, από ανθρώπους μερακλήδες που αγαπάνε το αυτοκίνητο τους, αλλά για το ακριβές ιστορικό ενος αυτοκίνητου ποτέ δεν είσαι σίγουρος, εκτός αν γνωρίζεις το αυτοκίνητο και τον ιδιοκτήτη προσωπικά. Να συζητούσαμε για αξιοπιστία σε καινούργια μοντέλα ή ελαφρώς μεταχειρισμένα ναι το δέχομαι, αλλά για τόσο παλιά αυτοκίνητα είναι λίγο τραβηγμένο.

        κατα την γνωμη μου καθολου αστειο
        αν παρεις (θεωρητικά) ολα τα αμαξια της τοτε κατηγοριας, τα οποια να εχουν πανω κατω την ιδια συντηρηση,και τα δουλεψεις οσο παει.... τα τελευταια που θα χαλασουν θα ειναι τα ιαπωνικα
        δεν ειναι τυχαιο που κυκλοφορουν παρα πολλα τετοια ακομη, σε σχεση με τα ευρωπαικα
        βλεπεις ακομα πολλα αλφα 33? φιατ τιπο? λαντσια ντελτα? σιτροεν ΖΧ? σεατ?

        Αλεξανδρε καλο το sunny αλλα και παλι αντιλογος υπαρχει.. πολυς κοσμος τραβηξε κουπι με τα γαμωκαπακια τους... ε και νταξ για το ZX αρκει να ανατρεξεις στη βιβλιοθηκη των 4Τ..το καλυτερο και το χειροτερο σιγουρα δεν εχει νοημα σα χαρακτηρισμος.

        ναι τα καπακια τους ειχαν ενα θεμα (το μοναδικο απο οσο ξερω)
        αλλά η ενσταση μου ηταν, οτι τα sunny του τοτε και ειδικα αυτα που φτιαχνονταν στην Ελλαδα) δεν ηταν καλα, και τα ΖΧ ηταν τα καλυτερα
        μια χαρα ηταν τα sunny, ακομα κυκλοφορουν παρα πολλα (εκτος απο καποια που ραγιζε το καπακι τους, αλλά αυτο δεν ηταν θεμα Ελλαδος
        ετσι κι αλλιως τα μοτερ δεν τα εφτιαχναν εδω)
        το ΖΧ καλο αμαξι ηταν, αλλά κορυφαιο σε καμια περιπτωση
        το μεγαλο συν που ειχε ηταν η αναρτηση του
        αλλά και αυτη δεν ταιριαζε σε ολους, ειδικα σε 'μπαρμπαδες' γιατι πεταγε κωλο πολυ πιο ευκολα σε σχεση με τα άλλα της κατηγοριας του
        θετικο για σπορ οδηγηση, αρνητικο για τους ασχετους
        τα μοτερ του, αδυναμα (αν και το εσωζε οτι ηταν ελαφρυ)
        απο προβληματα ουτε μαπα, ουτε πολυ αξιοπιστο
        ανετο παντως ηταν και ειχε και καλους χωρους

        αλλά γιατι να ηταν καλυτερο απο το ρενω 19, την αλφα 33 ή το χοντα civic?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dasimo last edited by

          Δηλαδή επιμένουν καποιοι οτι το ZX με την παθητικη τετραδιεύθυνση και τους υστερουντες βραχίονες, ηλεκτρικα παραθυρα, καθρεπτη και κλειδαριές , με τις εκδόσεις volcano 16v και τους χωρους σπηλια συγκρίνετε με το Datsun.....το οποιο ειναι αλλης κατηγορίας...
          Το ΖΧ δεν το αγγιζε ουτε το Γκολφ ουτε το Εσκορτ ουτε το Καντετ , ουτε η 33. Το μονο το οποιο πλησιαζε σαν συνολικη ποιοτητα και εικόνα ηταν το 19αρι Energie.....ολα τα αλλα ηταν οδοντοπαστες...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nonos last edited by

            Νταξ ειναι μια αεναη συζητηση που ειλικρινα τη βαριεμαι.. το τι κυκλοφορει παντως εχει να κανει με πολλα... ο αλλος μου ελεγε ως επιχειρημα κοιτα ποσες 190E κυκλοφορουνε..ε βρε μαλακα αφου ειναι 1.8 οι περισσοτερες και ο ανταγωνισμος 2λιτρος... η 33 π.χ ηταν αμαξι στη δυση της καριερας του..η νεοτερη ειναι στο ξεκινημα των αλλων.. και η delta ΙΙ πουλησε σαφως λιγοτερο σε σχεση με τα αλλα..η seat δεν ειχε καν εκπροσωπο στη κατηγορια...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
              Δηλαδή επιμένουν καποιοι οτι το ZX με την παθητικη τετραδιεύθυνση και τους υστερουντες βραχίονες, ηλεκτρικα παραθυρα, καθρεπτη και κλειδαριές , με τις εκδόσεις volcano 16v και τους χωρους σπηλια συγκρίνετε με το Datsun.....το οποιο ειναι αλλης κατηγορίας...
              Το ΖΧ δεν το αγγιζε ουτε το Γκολφ ουτε το Εσκορτ ουτε το Καντετ , ουτε η 33. Το μονο το οποιο πλησιαζε σαν συνολικη ποιοτητα και εικόνα ηταν το 19αρι Energie.....ολα τα αλλα ηταν οδοντοπαστες...

              υστερουντες ειχε και το 306 και το 19
              και παθητικη τετραδιευθυνση το 306
              αλλά αυτο δεν σημαινει κατι
              ισα ισα το ΖΧ ηταν πολυ υπερστροφικο
              και αντε οκ στην αναρτηση ηταν καλο....σε τι αλλο ηταν?
              μοτερ ανεμικα, σασμαν χαλια αισθηση, αξιοπιστια μετρια
              την εποχη που τα ιαπωνεζικα ειχαν πολλαπλο ψεκασμο, 16βαλδιδες κεφαλες,ακομα και vtec και σασμαν που ακομα εχουν καλυτερη αισθηση απο καινουρια citroen και peugeot

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης nonos έγραψε:
                Νταξ ειναι μια αεναη συζητηση που ειλικρινα τη βαριεμαι.. το τι κυκλοφορει παντως εχει να κανει με πολλα... ο αλλος μου ελεγε ως επιχειρημα κοιτα ποσες 190E κυκλοφορουνε..ε βρε μαλακα αφου ειναι 1.8 οι περισσοτερες και ο ανταγωνισμος 2λιτρος... η 33 π.χ ηταν αμαξι στη δυση της καριερας του..η νεοτερη ειναι στο ξεκινημα των αλλων.. και η delta ΙΙ πουλησε σαφως λιγοτερο σε σχεση με τα αλλα..η seat δεν ειχε καν εκπροσωπο στη κατηγορια...

                ναι της 33 της εφταιξε το οτι βγηκε 2 χρονια πριν το ΖΧ και το sunny
                η σεατ δεν ειχε ακριβως σε αυτη την κατηγορια, αλλά ειχε κατι ιμπιζα και αργοτερα τα τολεντο

                τεσπα, οπως ειπες ειναι μεγαλη συζητηση, αλλά καλυτερα γινετε στο μιλητο, το γραψιμο ειναι και λιγο κουραστικο
                παντως κι εγω peugeot 207 rallye εχω για προσωπικο μου αμαξι
                και τα ΖΧ τα γουσταρω, αλλά και τα ιαπωνικα (και της τοτε εποχης και τα πιο καινουρια)
                το καθενα εχει τη γλυκα του
                κανενα δεν ηταν τελειο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dasimo last edited by

                  συμφωνω με ολα τα παιδια παραπανω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gauss last edited by

                    Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
                    Τώρα το να συγκρινεις το Datsun made in volos με το καλύτερο αμάξι της κατηγορίας του το ΖΧ ... Είναι ιεροσυλία

                    Sent from my LG-D855 using Tapatalk

                    Ζητάω προκαταβολικά συγγνώμη για το … Δεν θα σχολιάσω για το zx… Για το sunny έχω την άποψη μου μετά από 22 χρόνια εμπειρίας στην οικογένεια και δεν με πειράζει η άποψη σου… Δέχομαι αν θες ότι είναι το χειρότερο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε ποτέ αλλά γιατί απαξιώνεις το made in volos? Ήταν ένα εργοστάσιο το οποίο έδινε δουλειά σε 660 συμπολίτες μας. Δηλαδή προτιμάς τα Τούρκικα toyota, τα Γαλλικά citroen κτλ?

                    Λυπάμαι πολύ όταν βλέπω τέτοιες νοοτροπίες που μας οδήγησαν σαν χώρα στην κατάσταση που είμαστε και είναι κρίμα… Αντί να στηρίξουμε τη Nissan και κάθε Nissan που αποφάσισε και άνοιξε ένα εργοστάσιο στην Ελλάδα λοιδορούμε ακόμα και τώρα το ότι τα αυτοκίνητα ήταν κατασκευασμένα στην Ελλάδα…

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nonos last edited by

                      Αλεξανδρε κατσε διαβασε λιγο...
                      Λογω βαρους και κλιμακωσης σε ρεπριζ ηταν απο τα καλυτερα οταν βγηκε και για καποια χρονια.. και αν θυμαμαι καλα ειχε απο τις καλυτερες επιδοσεις, ισως πεφτω κι εξω, επισης δεν καιει λογω ελαστικοτητας και χαμηλης ροπης.. επισης κοστιζε οσο επρεπε.. εχω παραστασεις απο αμαξια με 300.000km-872.000km (1.4 ,1.6 ακομα και 2 απο τα 17 2λιτρα που πωληθηκαν Ελλαδα,1.9 και 1.8 furio δεν ετυχε να πιασω στα χερια μου), και ναι αντεχει..., εστριβε ΣΑ ΤΡΕΝΟ απο τα 1.4 ακομα και μαλιστα ηταν χαρακτηριστικα ανετο.. το πολυ υπερστροφικο σε καμια περιπτωση δεν ισχυει..εξαιρετικα ρυθμισιμο,προβλεψιμο,συγχωρει και αν το λεει η καρδια σου απολαυστικο, ειχε στο βασικο εξοπλισμο ΠΟΛΥ εξοπλισμο.. και ειχε εξαιρετικους χωρους (εσωτερικο πλατος πισω ολοιδιο με το μεγαλυτερο μοντελο), φρενα στο μεσο ορο, κακη ποιοτητα βαφης,η συναρμογη των πλαστικων ηθελε λιγο ακομα προσοχη αλλα η ποιοτητα τους ιδιως στα monte carlo ειναι πολυ καλη,τα οποια ειχαν και αεροσακο.
                      Και το 306 ειναι ακριβως το ιδιο.. δεν εχεις λογο να το επικαλεισαι γιατι ετυχε και εβαλα zx επειδη θυμομουν τη συγκεκριμενη αγγελια.. τα ιδια ισχυουν-το ιδιο αμαξι ειναι..
                      Το 19 1.4 του μοιαζει πααααρα πολυ σαν αμαξι.. και το 1.4 προ fl εχω πιασει στα χερια μου και το 16s και αυτο προ fl.. το προfl ηταν παρταλi απο ποιοτητα καμπινας.. Ηταν εξαιρετικα αξιοπιστο αμαξι επισης.. ακομα και το megane I 1.4 που παλι ετυχε, του εμοιαζε πολυ αλλα αυτο ναι ηταν ΤΑΦΟΣ..καλυτερο ομως πλαισιο σαφως.
                      Η 33 1.4 (imola, ie) χειροτερη θεση οδηγησης, χειροτεροι πισω χωροι,χειροτερο πλαισιο,χειροτερη καμπινα,χειροτερη ανεση αναρτησης, καλυτερο μοτερ αλλα λαιμαργο, πολυ καλη οδικη συμπεριφορα και φρενα, ομορφο Ελαφρυντικο οτι ηταν αμαξι του '84 ουσιαστικα... Η 1.2 μκ2 με διπλο καρμπ ,τελευταιες μη καταλυτικες του '89, ηταν χειροτερες και σε επιδοσεις. Την 145-146 την προτιμω απο το zx παντως..
                      Το honda ηταν πολυ ακριβο γι αυτο που ηταν, μιλαω για το 1.5..το vtec ειναι αλλη περιπτωση αλλα ηθελε δουλεια στην αναρτηση...
                      Το escort 1.4 '95 τυγχανει να το εχει φιλαρακι και πρωην συμφοιτητης οποτε το ζησαμε και αυτο.. αισθητα χειροτερες επιδοσεις, αχανες πορτμπαγκαζ, απαραδεκτη πισω αναρτηση, πολυ καλοι χωροι, πανηλιθιος διακοπτης αλαρμ-τσιπιες οπως εξωτερικος φωτισμος του καντραν ,σαφως χειροτερη οδικη συμπεριφορα, ΜΕΓΑΛΟ + το abs στα fl σε σχεση με τα Monte carlo, πολλα 'πεταγαν' σκουριες σε θολους-τελειωματα φτερων το ιδιο και αυτο.
                      Το golf 1.4 III (βασικα vento ειχα για μερικες μερες) ,πιο ανετο απο το escort,καλα πλαστικα αλλα ειναι ΤΟΣΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΑΡΓΟ..
                      Η seat δεν ειχε καν εκπροσωπο,δε κολλαει...κατι credos δε τα θεωρω αμαξια...
                      Η delta θα χε ενδιαφερων ιδιως απο τη στιγμη που δε το ξερω σαν αμαξι το 1.4.
                      Η corolla εχωντας καποια παραδειγματα γυρω μου και εχωντας οδηγησει liftback του '89 και το επομενο του '92 ηταν το κορυφαιο της εποχης σε αξιοπιστια σιγουρα. Ειχαν καλο μοτερ και κιβωτιο και μετα πραγματικα μπορω να γραψω κατεβατο για το οτι ηταν απο αδιαφορα μεχρι επικινδυνα αμαξια υπο προυποθεσεις.. Ανετα επισης ηταν και ειχαν χωρους.

                      Συμπερασματικα εγω δε ξεκινησα να του πω να παρει zx. Μου ξεφυγε ξαναλεω οτι θελει τριων ογκων αμαξι.. μαλιστα προτεινα το εξαιρετικο για εμενα xedos..Κοιτωντας ομως μεταχειρισμενα πας να παρεις οτι πιο καλοσυντηρημενο,προσεγμενο κτλπ και αυτο κολλαγε σε αυτη την προσεγγιση. Ξερω ανθρωπο τωρα που αν παρει κανεις το Polo του θα εχει ενα αμαξι ολοκαινουργιο και εδω και 30.000km δε κανει τσικ... ειναι πιθανα καλη περιπτωση αλλα μη ρωτησετε τον ιδιοκτητη του, γιατι τα εφτιαξε ολα και αν το πουλησει θα τα εχει ετοιμα ο επομενος!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nonos last edited by

                        Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:

                        ναι της 33 της εφταιξε το οτι βγηκε 2 χρονια πριν το ΖΧ και το sunny
                        η σεατ δεν ειχε ακριβως σε αυτη την κατηγορια, αλλά ειχε κατι ιμπιζα και αργοτερα τα τολεντο

                        33 βγηκε σα σασσι το '84(?) ,αλλη προβια το fl μονο, εχω δει σε φανοποιο mk1 με μουρη mk2... τοσο ιδια.. λες για ακυρα ποστ παραπανω αλλα πιο ακυρο απο το να μπλεκεις το ibiza και το tolento δε γινεται..

                        Για τα αμαξια που ανεφερα μπορω επισης ανετα να πω με λεπτομερεια ολο το ιστορικο βλαβων τους, στοιχεια που τα εδινα και σε αναλογο θεμα στον Dsaraf και το μπλογκ του.

                        Υ.Γ. Ξεχασα να πω δυο λογια και για το astra F GT που εχω μια μικρη εμπειρια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          nonos ηταν που δεν ειχεις ορεξη για κουβεντα?
                          βασικα εγω δεν σε κατηγόρησα που πρότεινες το ΖΧ
                          απλα ειπα οτι τα ιαπωνικα ηταν πιο αξιοπιστα
                          και στην πορεια διαφωνισα (και διαφωνω) οτι το ΖΧ ηταν το κορυφαιο της κατηγοριας του
                          τωρα μου λες για επιδοσεις και καταναλωση
                          επιδοσεις δεν ειχε σε σχεση με τα αντιστοιχα γιαπωνεζικα
                          μονο αναρτηση ειχε και χωρους
                          και ηταν το πιο υπερστροφικο απο ολα
                          ακομα και απο το 306
                          τωρα για εξοπλισμους δεν θυμαμαι , και δεν με ενδιαφερει βασικα
                          ενα αμαξι δεν κρινεται απο τα ηλεκτρικα παραθυρα και τους ηλεκτρικους καθρεφτες
                          εγω αυτα τα αμαξια λιγο πολυ τα εζησα οταν ηταν στα 'ντουζενια' τους
                          σου ριχνω μια 10ετια τουλαχιστον στην ηλικια
                          δεν υπηρχε καλυτερο μοτερ απο τα ιαπωνικα
                          οπως δεν υπηρχε και καλυτερο στησιμο απο τα ιταλογαλλικα
                          τωρα για την 33 που την υποτιμας, τιμονι σαν της 33 δεν ειχε κανενα
                          οσο για τα σεατ δεν τα εμπλεξα, ειπα οτι σεατ της εποχης δεν κυκλοφορουν τωρα, γιατι ηταν ολα μαπα απο αξιοπιστια
                          και επειδη δεν υπηρχε τοτε σεατ στα μικρομεσαια που συζηταμε, ανεφερα τα μικροτερα ιμπιζα και το μεγαλυτερο τολεντο
                          τι ακυρο ειπα?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dstou last edited by

                            Μακρυά από Μάζντα Ξέντος, εκτός αν δεν σε πειράζει να δώσεις 1.000 ευρώ για αμάξι και αντίστοιχα ευρώ κάθε χρόνο στα σέρβις. Ανύπαρκτα ανταλλακτικά από μια ανύπαρκτη πλέον αντιπροσωπεία για ένα ανύπαρκτο πλέον αυτοκίνητο που αν σου ζητήσει κάτι το πιθανότερο να μην υπάρχει, να σε κάνει να παίρνεις σβάρνα τις μάντρες μήπως το βρεις σε μετάχειρο, ή να το πληρώσεις βαπόρι στους αετονύχηδες.
                            Να θυμίσω ότι άτομο που ψάχνει αμάξι μέχρι το πολύ χιλιάρικο, ή δεν έχει λεφτά ή δεν θέλει να δώσει μία εξ' ορισμού.
                            Είδα ένα Νταιχάτσου Απλόζ μούρλια προχτές, αλλά ομοιάζει σε πολλά με το Ξέντος, μακρυά από τέτοια λοιπόν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nonos last edited by

                              Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
                              nonos ηταν που δεν ειχεις ορεξη για κουβεντα?
                              βασικα εγω δεν σε κατηγόρησα που πρότεινες το ΖΧ
                              απλα ειπα οτι τα ιαπωνικα ηταν πιο αξιοπιστα
                              και στην πορεια διαφωνισα (και διαφωνω) οτι το ΖΧ ηταν το κορυφαιο της κατηγοριας του
                              τωρα μου λες για επιδοσεις και καταναλωση
                              επιδοσεις δεν ειχε σε σχεση με τα αντιστοιχα γιαπωνεζικα
                              μονο αναρτηση ειχε και χωρους
                              και ηταν το πιο υπερστροφικο απο ολα
                              ακομα και απο το 306
                              τωρα για εξοπλισμους δεν θυμαμαι , και δεν με ενδιαφερει βασικα
                              ενα αμαξι δεν κρινεται απο τα ηλεκτρικα παραθυρα και τους ηλεκτρικους καθρεφτες
                              εγω αυτα τα αμαξια λιγο πολυ τα εζησα οταν ηταν στα 'ντουζενια' τους
                              σου ριχνω μια 10ετια τουλαχιστον στην ηλικια
                              δεν υπηρχε καλυτερο μοτερ απο τα ιαπωνικα
                              οπως δεν υπηρχε και καλυτερο στησιμο απο τα ιταλογαλλικα
                              τωρα για την 33 που την υποτιμας, τιμονι σαν της 33 δεν ειχε κανενα
                              οσο για τα σεατ δεν τα εμπλεξα, ειπα οτι σεατ της εποχης δεν κυκλοφορουν τωρα, γιατι ηταν ολα μαπα απο αξιοπιστια
                              και επειδη δεν υπηρχε τοτε σεατ στα μικρομεσαια που συζηταμε, ανεφερα τα μικροτερα ιμπιζα και το μεγαλυτερο τολεντο
                              τι ακυρο ειπα?

                              Ε βλεπεις οταν επιμενεις σε καποια πραγματα πανω σ ενα αμαξι που το οδομετρο του γραφει σχεδον 180.000km αυτη τη στιγμη ε λιγο προκαλεις απαντηση...
                              Ουσιαστικα δε γραφεις κατι διαφορετικο,επιμενεις σε μια αποψη σα να μη διαβασες τιποτα... επιμενεις δε να μην διαβασεις λιγο 4τ της εποχης και τους διθυραμβους που γραφωντας για το κομματι οδηγικη ευχαριστηση -συμπεριφορα...η ηλικια μπορει και να μη λεει τιποτα γνωριζωντας 40αριδες που οι μηχανισμοι αναδρασης-αντιληψης τους ειναι γτπκ.. Τη 33 δε την υποτιμησα και δεν αμφισβητουνται αυτα που εγραψα... και μαλιστα βρηκες ν αναφερεις ενα προσων που ξεχασα ν αναφερω..! βεβαια δε λες και οτι την ωραια μηχανικη κρεμαγιερα την χειροτερεψαν αισθητα ως υδραυλικη σε αισθηση κρινωντας μεταξυ 1.2 και 1.4 injection.
                              Εχεις γραψει σε παραπανω σου ποστ σχετικα με το τι υπαρχει ακομα αναφερομενος σε συγκεκριμενα μοντελα και τελευταια λεξη στο ποστ γραφεις 'σεατ?' σου απανταω οτι δεν εχεις λογο να την αναφερεις καθοτι δεν ειχε εκπροσωπο και μου λες για ibiza και toledo που δεν ειναι καν συγκρισιμα.. ε να πουμε και για το fiat croma....

                              Τώρα το να συγκρινεις το Datsun made in volos με το καλύτερο αμάξι της κατηγορίας του το ΖΧ ... Είναι ιεροσυλία

                              Sent from my LG-D855 using Tapatalk

                              γιατί απαξιώνεις το made in volos? Ήταν ένα εργοστάσιο το οποίο έδινε δουλειά σε 660 συμπολίτες μας. Δηλαδή προτιμάς τα Τούρκικα toyota, τα Γαλλικά citroen κτλ?

                              Λυπάμαι πολύ όταν βλέπω τέτοιες νοοτροπίες που μας οδήγησαν σαν χώρα στην κατάσταση που είμαστε και είναι κρίμα… Αντί να στηρίξουμε τη Nissan και κάθε Nissan που αποφάσισε και άνοιξε ένα εργοστάσιο στην Ελλάδα λοιδορούμε ακόμα και τώρα το ότι τα αυτοκίνητα ήταν κατασκευασμένα στην Ελλάδα…

                              +1
                              !!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                Ε βλεπεις οταν επιμενεις σε καποια πραγματα πανω σ ενα αμαξι που το οδομετρο του γραφει σχεδον 180.000km αυτη τη στιγμη ε λιγο προκαλεις απαντηση...

                                για ΖΧ λες?
                                σιγα το τρελο νουμερο

                                Ουσιαστικα δε γραφεις κατι διαφορετικο,επιμενεις σε μια αποψη σα να μη διαβασες τιποτα... επιμενεις δε να μην διαβασεις λιγο 4τ της εποχης και τους διθυραμβους που γραφωντας για το κομματι οδηγικη ευχαριστηση -συμπεριφορα...η ηλικια μπορει και να μη λεει τιποτα γνωριζωντας 40αριδες που οι μηχανισμοι αναδρασης-αντιληψης τους ειναι γτπκ..

                                πρώτων ειμαι αρκετα κατω απο 40 και 2ον τους 4Τ τους επαιρνα απο το περιπτερο εκεινη την εποχη
                                τωρα εσυ φανταζομαι εχεις διαβασει ολο το library techlink των 4Τ
                                μη δεινεις βαση μονο στα γραφομενα των περιοδικων
                                παιζονται πολλα συμφερντα, ειδικα εκεινη την εποχη, που το μονο μεσο ενημερωσης και προβολης, ηταν τα περιοδικα αυτα

                                Τη 33 δε την υποτιμησα και δεν αμφισβητουνται αυτα που εγραψα... και μαλιστα βρηκες ν αναφερεις ενα προσων που ξεχασα ν αναφερω..! βεβαια δε λες και οτι την ωραια μηχανικη κρεμαγιερα την χειροτερεψαν αισθητα ως υδραυλικη σε αισθηση κρινωντας μεταξυ 1.2 και 1.4 injection.

                                τωρα αυτο που λες* 'Τη 33 δε την υποτιμησα** και δεν αμφισβητουνται αυτα που εγραψα**'*
                                εισαι καμια αυθεντια?
                                την 33 εγω την ανεφερα αρχικα σαν πολυ καλο αμαξι της εποχης
                                τωρα τι θες να πεις... εσυ ξερεις....

                                Εχεις γραψει σε παραπανω σου ποστ σχετικα με το τι υπαρχει ακομα αναφερομενος σε συγκεκριμενα μοντελα και τελευταια λεξη στο ποστ γραφεις 'σεατ?' σου απανταω οτι δεν εχεις λογο να την αναφερεις καθοτι δεν ειχε εκπροσωπο και μου λες για ibiza και toledo που δεν ειναι καν συγκρισιμα.. ε να πουμε και για το fiat croma....

                                κολλησες σε μια λεπτομερια
                                σου εξηγησα γιατι το ειπα και επιμενεις ακομα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nonos last edited by

                                  Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:

                                  Ε βλεπεις οταν επιμενεις σε καποια πραγματα πανω σ ενα αμαξι που το οδομετρο του γραφει σχεδον 180.000km αυτη τη στιγμη ε λιγο προκαλεις απαντηση...

                                  για ΖΧ λες?
                                  σιγα το τρελο νουμερο

                                  α καλα.....
                                  Α δλδ πρεπει να γραψω κανα εκατομυριο πισω απο το τιμονι για να ξερω οτι εχει κρατημα και που πλεονεκτει-αδυνατει.. Και αντε να δεχτουμε οτι ταχα μου εσυ καταλαβες οτι μιλαω για αξιοπιστια , αν δε σ αρεσει η δικια μου περιπτωση, εχω ανεφερθει σε αλλες σε περασμενη σελιδα..

                                  Ουσιαστικα δε γραφεις κατι διαφορετικο,επιμενεις σε μια αποψη σα να μη διαβασες τιποτα... επιμενεις δε να μην διαβασεις λιγο 4τ της εποχης και τους διθυραμβους που γραφωντας για το κομματι οδηγικη ευχαριστηση -συμπεριφορα...η ηλικια μπορει και να μη λεει τιποτα γνωριζωντας 40αριδες που οι μηχανισμοι αναδρασης-αντιληψης τους ειναι γτπκ..

                                  πρώτων ειμαι αρκετα κατω απο 40 και 2ον τους 4Τ τους επαιρνα απο το περιπτερο εκεινη την εποχη
                                  τωρα εσυ φανταζομαι εχεις διαβασει ολο το library techlink των 4Τ
                                  μη δεινεις βαση μονο στα γραφομενα των περιοδικων
                                  παιζονται πολλα συμφερντα, ειδικα εκεινη την εποχη, που το μονο μεσο ενημερωσης και προβολης, ηταν τα περιοδικα αυτα

                                  Να τα εκατοστησεις
                                  για ΕΣΕΝΑ ανθρωπε μου τα αναφερω τα περιοδικα.. εγω εχω το συγκεκριμενο αυτοκινητο σου λεω τι να μαθω εγω απο τα περιοδικα... Η φαση ειναι αφου δε σου αρκω,διαβασε,ψαξου...τοσο δυσκολο να το καταλαβεις???

                                  Τη 33 δε την υποτιμησα και δεν αμφισβητουνται αυτα που εγραψα... και μαλιστα βρηκες ν αναφερεις ενα προσων που ξεχασα ν αναφερω..! βεβαια δε λες και οτι την ωραια μηχανικη κρεμαγιερα την χειροτερεψαν αισθητα ως υδραυλικη σε αισθηση κρινωντας μεταξυ 1.2 και 1.4 injection.

                                  τωρα αυτο που λες* 'Τη 33 δε την υποτιμησα** και δεν αμφισβητουνται αυτα που εγραψα**'*
                                  εισαι καμια αυθεντια?
                                  την 33 εγω την ανεφερα αρχικα σαν πολυ καλο αμαξι της εποχης
                                  τωρα τι θες να πεις... εσυ ξερεις....

                                  Αυθεντια? ναι αλλα overall χειροτερο.
                                  Αμφισβητησες κατι απο αυτα που εγραψα για την 33? μονο για το τιμονι ειπες.. για το οποιο και συμφωνησα-'απολογηθηκα'.. θεση οδηγησης για ουρακοταγκο,μικροι χωροι πισω,αισθητα χειροτερο σασσι,γαματο μοτερ 1.4 κτλπ μη τα ξαναλεω..

                                  Εχεις γραψει σε παραπανω σου ποστ σχετικα με το τι υπαρχει ακομα αναφερομενος σε συγκεκριμενα μοντελα και τελευταια λεξη στο ποστ γραφεις 'σεατ?' σου απανταω οτι δεν εχεις λογο να την αναφερεις καθοτι δεν ειχε εκπροσωπο και μου λες για ibiza και toledo που δεν ειναι καν συγκρισιμα.. ε να πουμε και για το fiat croma....

                                  κολλησες σε μια λεπτομερια
                                  σου εξηγησα γιατι το ειπα και επιμενεις ακομα

                                  Καλα,καλα,καλα.....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    για το ΖΧ εγω καταλαβα οτι το λες για αξιοπιστια
                                    εσυ δεν ειχες/εχεις ενα μεταχειριμενο ΖΧ ?
                                    ειχες και αλλο παλιοτερα?
                                    αντε και να ειχες , εχεις κανει εσυ 180,000χλμ μονος σου με το ενα ΖΧ?

                                    για τα περιοδικα δεν αναφερομουνα μονο στο ΖΧ, αλλά γενικα για ολα τα αμαξια...
                                    και σου ειπα, δεν τα πιστευω απολυτα τα περιοδικα
                                    κι εσυ επιμενεις να τα διαβασω (ασε που τα ειχα διαβασει τοτε)
                                    κατα τα άλλα εγω δεν καταλαβαινω τι λεμε

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dasimo last edited by

                                      Η υποστήριξη των Μαζντα στην Ελλαδα , ΔΕΝ ειναι καθόλου ανύπαρκτη. Μια χαρά οι Αυστριακοί και με το παραπάνω εξυπηρετούν την αγορά μαζί με τους ηρωικούς ανθρώπους του δικτυου

                                      Sent from my iPad using Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cosneo last edited by

                                        Ναι μεν αλλά!
                                        Στοκ ανταλλακτικών δεν υπάρχει και το cc των τραπεζών δημιουργεί θέμα στην εισαγωγή των. Συμβαίνει σε ολους βέβαια, ένα επιπλέον στην μη ύπαρξη καθόλου προηγούμενου στοκ στην Mazda. Πρόβλημα υπάρχει, όχι ανησυχητικό και τώρα και μελλοντικά, αλλά υπάρχει.
                                        Ευτυχώς πρόκειται για αξιόπιστα αυτοκίνητα από μόνα τους. Σε άλλες περιπτώσεις θα υπήρχαν πολλά θέματα...

                                        Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1
                                        • 2
                                        • 2 / 2
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr