-
Εχω ενα golf 5 tsi 1.4 140hp 2008 μοντελο κ μετα απο τρακαρισμα(μονο λαμαρινες μπροστα κ φυσικα ανοιγμα τον αεροσακων) πηγα κ το επισκευασα ΑΛΛΑ...
Οταν ειναι με νεκρα κ παταω συμπλεκτη κ βαζω πρωτη κ παταω απλα το γκαζι(διακεκομενα) η σε ολες τις ταχυτητες(κατα την διαρκεια της οδηγησης) απο την 1800-2000 στροφες κ μετα κανει παντα το γνωστο φυσημα του turbo αλλα οχι αυτο το διακριτικο που εκανε απο τις 2500 στροφες κ μετα αλλα σαν τρυπιο φυσημα(κ το συνεχιζει αφου ανοιξει κ το turbo)!!
Το κοιταξε ο μηχανικος ειδε οτι ειχε το intercooler κατι κοψηματακια στις ενωσεις κ στους σωληνες απο το τρακαρισμα τα εφτιαξε αλλα το προβλημα παραμενει το ιδιο!
Καμια ιδεα;
Πριν το τρακαρισμα δεν υπηρχε κανενα απολυτος προβλημα!!! -
Ο χρήστης marios1994 έγραψε:
Παιδιά καλημέρα και καλό μήνα. Έχω ένα YARIS του 2007. Με τα servise του με τα όλα του. Εδώ και 20 μέρες, στα 80 χιλιόμετρα και πάνω, ακούω ένα περίεργο θόρυβο ( τουκ τουκ) στην μπροστινή δεξιά ρόδα. Τσέκαρα για πετραδάκι ή για πρόκα αλλά τζίφος. Επίσης έβαλα και άλλο τάσι, νομίζοντας πως έχει σπάσει και ο αέρας δημιουργεί το χτύπημα, άλλα πάλι τζίφος. Έχετε καμιά ιδέα για το τι μπορεί να φταίει;;;Υ.Γ. με το που ελαττώνω την ταχύτητα κάτω από τα 80km, ο θόρυβος σταματάει.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
;ίσως θέλει ζυγοστάθμιση ο τρόχος πόσο γρήγορο είναι αυτό το τουκ τουκ;
αν είναι αργό πήγαινε να σου κάνουν ένα έλεγχο το μπροστινό σύστημα. -
Ο χρήστης psarakis07 έγραψε:
Εχω ενα golf 5 tsi 1.4 140hp 2008 μοντελο κ μετα απο τρακαρισμα(μονο λαμαρινες μπροστα κ φυσικα ανοιγμα τον αεροσακων) πηγα κ το επισκευασα ΑΛΛΑ...Οταν ειναι με νεκρα κ παταω συμπλεκτη κ βαζω πρωτη κ παταω απλα το γκαζι(διακεκομενα) η σε ολες τις ταχυτητες(κατα την διαρκεια της οδηγησης) απο την 1800-2000 στροφες κ μετα κανει παντα το γνωστο φυσημα του turbo αλλα οχι αυτο το διακριτικο που εκανε απο τις 2500 στροφες κ μετα αλλα σαν τρυπιο φυσημα(κ το συνεχιζει αφου ανοιξει κ το turbo)!!
Το κοιταξε ο μηχανικος ειδε οτι ειχε το intercooler κατι κοψηματακια στις ενωσεις κ στους σωληνες απο το τρακαρισμα τα εφτιαξε αλλα το προβλημα παραμενει το ιδιο!
Καμια ιδεα;
Πριν το τρακαρισμα δεν υπηρχε κανενα απολυτος προβλημα!!!το αμαξι πηγαινει και λιγο χειροτερα σε σχεση με πριν?
πρεπει να δειτε ξανα ολη τη διαδρομη του αερα απο (και) το φιλτροκουτι και μετα (ολες τις σωληνες, κουλερ κτλ)
μαλλον απο καπου φευγει αερας -
εχουμε ενα φορτηγο στην δουλεια -σημερα μετα το δρομολογιο αφου το παρκαρε οδηγος ειδαμε να δακρυζει απο κατω(οχι πολυ ουτε λιγο ομως)-ηταν πετρελαιο (μυριζε) και εταζε απο το κινητηρα(μπροστα και κεντρικα).αυριο μπαινει συνεργειο,απλα μπορει να μου πει καποιος ετσι μερικα σεναρια απο τι μπορει να φταιει??
-
Με τοσες πληροφοριες απορώ πως δεν σου εχουν βγάλει ήδη πόρισμα.!!!
Ουτε τι μαρκα ειναι δεν μας λες!!!!
Μπορεί να είναι απο φίλτρο πετρελαιου,απο την γραμμη τροφοδοσίας,την γραμμή επιστροφής,απο το ρεζερβουάρ που απο την ζεστη ξεχυλίζει ,απο την τρόμπα κλπ.
-
εχω ενα βενζινοκινητο αλυσοπριονο της husqvarna, ενω εκοβα προχθες ξυλα καποια στιγμη που το εσβησα δεν ξαναπηρε μπρος μεχρι σημερα
ανοιξα το μπουζι ηταν μαυρο το καθαρισα σχολαστικα με ενα σμυριδοπανο την ακιδα και το ηλεκτροδιο εκανα δοκιμη ακουμπωντας το μπουζι πανω στη μηχανη σπινθιριζει κανονικα, ρυθμισα και με το φιλερ το διακενο στο 0.5 οπως προτεινει ο κατασκευαστης παλι τιποτα, παρηγγειλα ενα καινουριο μπουζι αλλα περιμενω εδω και 2 μερες μαλλον αυριο θα μου το φερει δεν το ειχε στοκ
οπως ειχα βγαλμενο το μπουζι, τραβω τη λαβη εκκινησης να δω αν στελνει καυσιμο στο θαλαμο καυσης και στελνει φαινεται ενα εκνεφωμα καυσιμου, θεωρητικα πρεπει να περνει θα αδειασω τη βενζινη αυτη που εχει μεσα να βαλω αλλη και να δω μηπως η τωρινη δεν αναφλεγεται
στο σεναριο μηπως εχει κολλησει ο κινητηρας μου ειπαν πως δεν θα μπορουσα να τραβηξω την λαβη εκκινησης αν γινονταν αυτο, ειναι διχρονος κινητηρας και το αγορασα καινουριο τετοιο καιρο περυσι, 5-6 μερες το χρονο το χρησιμοποιω -
Καμια ασφαλεια τυπου χερούλι μήπως;
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
εχω ενα βενζινοκινητο αλυσοπριονο της husqvarna, ενω εκοβα προχθες ξυλα καποια στιγμη που το εσβησα δεν ξαναπηρε μπρος μεχρι σημερα
ανοιξα το μπουζι ηταν μαυρο το καθαρισα σχολαστικα με ενα σμυριδοπανο την ακιδα και το ηλεκτροδιο εκανα δοκιμη ακουμπωντας το μπουζι πανω στη μηχανη σπινθιριζει κανονικα, ρυθμισα και με το φιλερ το διακενο στο 0.5 οπως προτεινει ο κατασκευαστης παλι τιποτα, παρηγγειλα ενα καινουριο μπουζι αλλα περιμενω εδω και 2 μερες μαλλον αυριο θα μου το φερει δεν το ειχε στοκ
οπως ειχα βγαλμενο το μπουζι, τραβω τη λαβη εκκινησης να δω αν στελνει καυσιμο στο θαλαμο καυσης και στελνει φαινεται ενα εκνεφωμα καυσιμου, θεωρητικα πρεπει να περνει θα αδειασω τη βενζινη αυτη που εχει μεσα να βαλω αλλη και να δω μηπως η τωρινη δεν αναφλεγεται
στο σεναριο μηπως εχει κολλησει ο κινητηρας μου ειπαν πως δεν θα μπορουσα να τραβηξω την λαβη εκκινησης αν γινονταν αυτο, ειναι διχρονος κινητηρας και το αγορασα καινουριο τετοιο καιρο περυσι, 5-6 μερες το χρονο το χρησιμοποιωσωστα ειπαν. δε θα μπορουσε να μετακινηθει το πιστονι και δε θα τραβιοταν το σχοινι με τπτ. σχοινι δεν εχει για να παρει μπροστα; μπορει ομως να εχουν φαγωθει τα ελατηρια. στα διχρονα τρωγονται ποιο γρηγορα τα ελατηρια απο οτι στα 4χρονα. αλλα ο διχρονος ειναι απλος στην κατασκευη και λυνεται, επισκευαζεται και συναρμολογειται ευκολα. δεν εχει βαλβιδες και ιμαντα εκεντροφορου - χρονισμου. εχει κατι ριντ βαλβιδες και ανοιγοκλεινουν ηλεκτρικα. κατι τετοιο πεζεται. σκυλια ειναι τα χουσκι.
-
ναι με σχοινι ειναι
σε λιγο θα παω να παρω το μπουζι, αν και το παλιο το καθαρισα και σπινθιριζε
μενει να ελεγξω αν το τσοκ λειτουργει, θα κανω ενα καθαρισμο με λιγο αντισκωριακο σπρευ στην πεταλουδα και θα ξαναδοκιμασω -
το αλλο που μπορει ειναι κανενα σκουπιδακι να βουλωσε το καρμπυρατερ. αν εχει φιλτρο αερα φυσα και εκεινο. δεν ξερω ακριβως την κατασκευη τους στα αλυσοπριονα αλλα πρεπει να ειναι μικρα διχρονα μοτερακια. απο την εμπειρια μου σε διχρονα μηχανακια κρινοντας και αναλυοντας την υποθεση ανατρεχοντας στο εφηβικο μου παρελθον, αν δεν εχεις φιλτρο βενζινης βαλε ενα αν γινεται να μπει σε αλυσοπριονο (αν εχει χωρο δλδ). εχει κατι κυλινδρικα διαφανη που βλεπεις μεσα και το πορτοκαλι φιλτρακι. βοηθαει πολλη για να μην πηγαινουν σκουπιδακια στο καρμπυρατερ και βουλωνουν τα ζιγκλερια. και να βαζεις motul 10ρακι που δε βγαζει πολλη ντουμανι και μαστουρωνουν τα κοτσυφια
-
μπηκε καινουριο μπουζι, καυσιμο οκ, τσοκ οκ, σπινθιρας οκ
ανοιξα τον διχρονο κινητηρα τελικα 1μιαμιση με 2 ωρες περιπου ελυνα και καθαριζα σχολαστικα, τελικα o ενοχος το piston ring του κυλινδρου ειναι φθαρμενο-φαγωμενο απο τη μερια της εξαγωγης καυσαεριων, ελλατωματικο εξαρτημα 3 ωρες λειτουργιας να εχει στο συνολο
βρηκα ενα ιντερνετομαγαζο που το πουλαει, αν υπαρχει διαθεσιμο θα το παρω
να κανω τον κοπο να ρωτησω τον αντιπροσωπο husqvarna στην Ελλαδα, οριακα πρεπει να ειμαι στον 1 χρονο θα δω μεσα ποσο χρονο εγγυησης δινουν τουλαχιστον να μου στειλουν μονο το ανταλλακτικο
εχω το husqvarna 236 -
αφου βρηκες τον ενοχο τελειωσες. μην το αφηνεις. πανε διακοπες αυτοι. παρε αυριο και ρωτα.
-
θα το επισκευασω αλλα ξανα husqvarna ποτε δεν προκειται να αγορασω, απλα σε ποιοτητα κινεζικο τριτης διαλογης το εχω 1 χρονο, ζητημα να εχει δουλεψει 4 ωρες στο συνολο απο τοτε που αγοραστηκε και εχασε συμπιεση ο κινητηρας απλα ελεεινο
μεχρι πριν 3 χρονια εκανα τη δουλεια μου με κινεζικο που ειχα παρει απο ιντερνετομαγαζο ελλαδας με 100Ε το εχω μεχρι τωρα κινητηρας δεν χαλασε, αλλαξα το σχοινι και αλυσιδα αλλα ο κινητηρας συνεχιζει και δουλευει
και να πω πως δεν το προσεξα να μην το ζορισω να μην το ζεστανω....
απο θεμα εγγυησης, 2 χρονια εγγυηση, τι καλυβει; -μονο την πρωτη βδομαδα αν χαλουσε κατι μετα το περα αυτου του χρονικου διαστηματος μονο τα εργατικα μου ειπαν
ρωταω ποσο κοστιζει κοστιζει το ανταλλακτικο, ελατηριο κυλινδρου, παει σετ ελατηριο κυλινδρου μαζι με το πιστονι στα 40Ε
και μου λενε οταν το αγορασα οτι καλυπτεται δηθεν απο 2ετης εγγυηση αντε απο εκει παπατζηδες, ξανα δεν εχει να αγορασω τιποτα απο την επονομαζομενη μαρκα
να δουμε θα επισκευαστει με το ελατηριο κυλινδρου η θα εχει αρπαξει και ο κορμος και παει για πεταμα, δηθεν σουηδικη ποιοτητα, πηγαν στον κοπανο 200Ε
σε 2-3 μερες θα ερθει, αλλα μαλλον απο εβδομαδα θα μου παραδοθει -
Ο χρήστης r200 έγραψε:
θα το επισκευασω αλλα ξανα husqvarna ποτε δεν προκειται να αγορασω, απλα σε ποιοτητα κινεζικο τριτης διαλογης το εχω 1 χρονο, ζητημα να εχει δουλεψει 4 ωρες στο συνολο απο τοτε που αγοραστηκε και εχασε συμπιεση ο κινητηρας απλα ελεεινο
μεχρι πριν 3 χρονια εκανα τη δουλεια μου με κινεζικο που ειχα παρει απο ιντερνετομαγαζο ελλαδας με 100Ε το εχω μεχρι τωρα κινητηρας δεν χαλασε, αλλαξα το σχοινι και αλυσιδα αλλα ο κινητηρας συνεχιζει και δουλευει
και να πω πως δεν το προσεξα να μην το ζορισω να μην το ζεστανω....
απο θεμα εγγυησης, 2 χρονια εγγυηση, τι καλυβει; -μονο την πρωτη βδομαδα αν χαλουσε κατι μετα το περα αυτου του χρονικου διαστηματος μονο τα εργατικα μου ειπαν
ρωταω ποσο κοστιζει κοστιζει το ανταλλακτικο, ελατηριο κυλινδρου, παει σετ ελατηριο κυλινδρου μαζι με το πιστονι στα 40Ε
και μου λενε οταν το αγορασα οτι καλυπτεται δηθεν απο 2ετης εγγυηση αντε απο εκει παπατζηδες, ξανα δεν εχει να αγορασω τιποτα απο την επονομαζομενη μαρκα
να δουμε θα επισκευαστει με το ελατηριο κυλινδρου η θα εχει αρπαξει και ο κορμος και παει για πεταμα, δηθεν σουηδικη ποιοτητα, πηγαν στον κοπανο 200Ε
σε 2-3 μερες θα ερθει, αλλα μαλλον απο εβδομαδα θα μου παραδοθεισε νιώθω.......
-
απο husky μονο για μηχανακια ξερω. για τα αλυσοπριονα τα ειχα ακουστα. με αυτα που διαβαζω τι να πω; στην Αμερικη δουλευουν πολυ τα stihl.
http://www.stihlusa.com/products/stihl-top-rated-products/
γενικα τωρα, δεν μπορω να εμπιστευτω κατι που δεν ειναι επωνυμο. ειμαι της αποψης πως το φθηνο στο τελος σου βγαινει ακριβο. γενικοτερα ομως και στα επωνυμα το επιπεδο της ποιοτητας και αξιοπιστιας εχει πεσει. χαλανε γρηγοροτερα σε σχεση με το παρελθον. -
Ο χρήστης r200 έγραψε:
μπηκε καινουριο μπουζι, καυσιμο οκ, τσοκ οκ, σπινθιρας οκ
ανοιξα τον διχρονο κινητηρα τελικα 1μιαμιση με 2 ωρες περιπου ελυνα και καθαριζα σχολαστικα, τελικα o ενοχος το piston ring του κυλινδρου ειναι φθαρμενο-φαγωμενο απο τη μερια της εξαγωγης καυσαεριων, ελλατωματικο εξαρτημα 3 ωρες λειτουργιας να εχει στο συνολο
βρηκα ενα ιντερνετομαγαζο που το πουλαει, αν υπαρχει διαθεσιμο θα το παρω
να κανω τον κοπο να ρωτησω τον αντιπροσωπο husqvarna στην Ελλαδα, οριακα πρεπει να ειμαι στον 1 χρονο θα δω μεσα ποσο χρονο εγγυησης δινουν τουλαχιστον να μου στειλουν μονο το ανταλλακτικο
εχω το husqvarna 236Είσαι σίγουρος για την ποιότητα και την ποσότητα της ανάμιξης του λαδιού που βάζεις στη βενζίνη ?
Μήπως κατά την αποθήκευση ήταν σε μέρος με υγρασία και κόλλησε το ελατήριο στον κύλινδρο ?Tηρείς αυτά που λέει ο κατασκευαστής για το μηχάνημα σου ? Δεν είναι δυνατόν να υπάρχει τόσο σύντομα η φθορά που αναφέρεις, μάλλον κάτι δεν έχεις προσέξει.
Two-stroke oil
• For best results and performance use HUSQVARNA
two-stroke engine oil, which is specially formulated for
our air-cooled two-stroke engines.
• Never use two-stroke oil intended for water-cooled
engines, sometimes referred to as outboard oil (rated
TCW).
• Never use oil intended for four-stroke engines.
• A poor oil quality and/or too high oil/fuel ratio may
jeopardise function and decrease the life time of
catalytic converters.Mixing ratio
1:50 (2%) with HUSQVARNA two-stroke oil.
1:33 (3%) with oils class JASO FB or ISO EGB formulated
for air-cooled, two-stroke engines.
Petrol, litre
Two-stroke oil, litre
2% (1:50)
5
0,10
10
0,20
15
0,30
20
0,40
Mixing
• Always mix the petrol and oil in a clean container
intended for fuel.
• Always start by filling half the amount of the petrol to be
used. Then add the entire amount of oil. Mix (shake) the
fuel mixture. Add the remaining amount of petrol.
• Mix (shake) the fuel mixture thoroughly before filling the
machine's fuel tank.
• Do not mix more than one month's supply of fuel at a
time. -
Καλησπέρα , πριν ενα μήνα ειχα κάνει γενικό service στην αντιπροσωπία της ford με αλλαγή ιμάντα χρονισμού . Εδώ και δύο εβδομάδες ( Δεν ξέρω αν ήταν αμέσως μετα το service γιατί δεν το οδηγούσα εκεινο το διαστημα εγώ ) παρατήρησα οτι οταν ξενικά το αυτοκίνητο τα πρώτα 1-2 δευτερόλεπτα ακούγεται ενας ήχος τακ-τακ-τακ σαν diesel (τρακτέρ) και παραμένει το λαμπάκι του λαδιού ανοιχτό . Μετα επανέρχονται ολα στην φυσιολογική τους πορεία . Σήμερα πήγα στην ford και μου είπε οτι το πρόβλημα προέρχεται απο τα γρανάζια του χρονισμού ( ειναι μεταβλητός χρονισμος ) στα οποία εχει δημιουργηθεί κενό και κάνουν αυτον το θόρυβο . Για να λυθεί το προβλημα λεεί πως πρέπει να αλλαχθουν με κόστος 350 ευρώ . Λεει πως δεν χρειάζεται να γίνει αμεσα αλλα όταν παρατηρηθεί μείωση της επιτάχυνσης ??
Τι λέτε ? Υπάρχει περίπτωση αυτο να πειράχθηκε η να μην μπήκε σωστά κατα την αλλαγή ιμάντων χρονισμού και απο εκεί να προέρχεται η βλάβη ?
Επίσης αν το ανοίξω εγώ τον κινητήρα σε εκεινο το σημείο και βγάλω φωτογραφία μπορούμε να καταλάβουμε κάτι ?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων -
Κανείς ? Ειναι γνωστή η βλάβη ?
-
Ναι, τα γρανάζια του μεταβλητού έχουν ένα θέμα..Τα περισσότερα νομίζω πως τα έχουν βγάλει μοντέλα του 2005-2006
.Το δικό σου τι χρονολογίας είναι; -
Το 7 το πήραμε αλλά νομιζω είναι κατασκευής 6
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........