-
Μέσα σε ένα χρόνο και έχοντας ήδη κάνει φυσικά μια αλλαγή λαδιών, βρίσκομαι να έχω διανύσει 28.000 χλμ σχεδόν και ετοιμάζομαι για το service των 30000 χλμ. Όλα αυτά με μέση κατανάλωση 5,2 lt/100km. Μπορεί κάποιος παλιότερος να μου πει, ποιο το κόστος του service των 30000 και τι περιλαμβάνει ως εργασίες και αναλώσιμα; Όσον αφορά το λαδάκι του, δεν τσιμπάει καθόλου. Εχω πάθει πολιτισμικό σοκ καθώς με την alfa romeo έπρεπε κάθε 1000 χλμ να ελέγχω την στάθμη σε αυτό όπως και στο ψυγείο.
-
τα τρια πρωτα σερβις (ανα 20000χμ ή ανα ετος) περιλαμβανουν λαδια, φιλτρο λαδιου, φιλτρο καμπινας.
-
Ειχα αγορασει απο το Dacia shop τον φτηνο τεμπελη,περισσοτερο σαν προσθετο ευκολα προσβασιμο αποθηκευτικο χωρο.Σωστη η παροιμια οτι το φτηνο το κρεας τα σκυλια το τρωνε.Εσπασε πανευκολα.Εχω παραγγειλει τωρα τον γνησιο.Να δουμε κι αυτος τι καπνο φουμαρει.
-
Εχω βαλει τον τεμπελη που εχει μαξιλαρακι συρομενο για ανεση και σηκωνεται για να περνας οταν δεν μπορεις να βγεις απο την πορτα του οδηγου. δεν εχω μετανιωση ουτε στιγμη που τον εβαλα στο αμαξι..
-
Κατόπιν απαίτησης μου είχε τοποθετηθεί από την αρχή από την αντιπροσωπεία. Είμαι αρκετά ευχαριστημένος καθώς επιτέπει να βολεύω διάφορα πράγματα εκεί μέσα (κλειδιά, πορτοφόλι κλπ.) Πολύ πρακτικό. Σαν ποιότητα δεν μπορώ να πω πως με συναρπάζει αλλά για τα χρήματα είναι μια χαρά.
-
Σπυρο,τον γνησιο ειχες βαλει? Θελω να πω οτι στο Dacia shop ο γνησιος εκανε καπου 140ε και ο μαπα που ειχα παρει εκανε γυρω στα 40.Παντως σαν προσθετος αποθηκευτικος χωρος ηταν ενταξει.
-
Υπαρχει και μια ιταλικη εταιρεια που ειδικευεται στους τεμπεληδες.Ειχα παρει απο εκει για το προηγουμενο αυτοκινητο ενα τεριος και ειχα μεινει ευχαριστημενος.Απο οτι ειδα για το duster παιζει στο κατοσταρικο με συρομενο το πανω μερος!!
http://www.woodcompany.com/ -
Καλος φαινεται κα σε καλη τιμη.Αλλα εχω ηδη παραγγειλει στη Ρουμανια.
-
Ο χρήστης Μαρουσιώτης έγραψε:
Σπυρο,τον γνησιο ειχες βαλει? Θελω να πω οτι στο Dacia shop ο γνησιος εκανε καπου 140ε και ο μαπα που ειχα παρει εκανε γυρω στα 40.Παντως σαν προσθετος αποθηκευτικος χωρος ηταν ενταξει.Το γνησιο που με μια μικρή έκπτωση πηγε στα 115 αν θυμάμαι καλά
-
Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
τα τρια πρωτα σερβις (ανα 20000χμ ή ανα ετος) περιλαμβανουν λαδια, φιλτρο λαδιου, φιλτρο καμπινας.Φίλε riverael1 έχεις απόλυτο δίκιο. Το επιβεβαίωσα σήμερα στο εξουσιοδοτημένο που πήγα. Κάθε 20000 χλμ αλλά εγώ επέμεινα και πραγματοποίησα το σέρβις (δεύτερο από τότε που πήρα το αυτοκίνητο) στα 29000χλμ. Να ενημερώσω πως παρόλο που έχει βγει καινούργιο update του εγκεφάλου από την renault, δεν προχώρησα σε επαναπρογραμματισμό . Ο λόγος απλός. Πίεση χρόνου (θέλει περίπου μισή ώρα και σήμερα βιαζόμουν πολύ για να περιμένω). Εντούτοις αφορά όλα τα 1.5 diesel και θα το κάνω την επόμενη φορά, ενώ δεν επιφέρει επιπλέον κόστος.
-
Καλημέρα στην παρέα..
Απόκτησα και γω ένα DD εδώ και ένα μήνα περίπου. Όλα καλά μέχρι τώρα (2500km περίπου).
Μια απορία έχω.. είναι χαρακτηριστικό των πετρελαιοκίνητων το φαινόμενο να αυξάνεται η ροπή στις χαμηλές στροφές λίγο απότομα και όχι.. απόλυτα προοδευτικά;;;
Προέρχομαι από βενζινοκινητήρα και δεν έχω εμπειρία στους diesel.
-
Καλως ηρθες στο club φιλε και καλοταξιδο το αμαξι σου . Το 'ξεσπασμα' ροπης που νιωθεις ειναι φυσιολογικο. Το εχω και γω στο δικο μου duster και ολα τα πετρελαιοκινητα duster το εχουν.
-
Χαρακτηριστικό λειτουργίας των τουρμπο κινητήρων. Στα δε πετρέλαια ακόμα πιο έντονο λόγω της καμπύλης απόδοσης τους.
-
Την αναβαθμιση εγκεφαλου την εκανε κανεις??Αλλαξε η καταλαβε καμμια διαφορα???
-
Την εκανα την αναβαθμιση και δεν καταλαβα καμια διαφορα. Εδω που τα λεμε δεν θυμαμαι γιατι γινεται η αναβαθμιση..
-
Εδώ που τα λέμε φίλε makwolf έχεις δίκιο. Ούτε εγώ θυμάμαι να πήρα ξεκάθαρη απάντηση. Νομίζω πως κάτι είχε να κάνει με τον χρονισμό των μπεκ...
-
τι αναβαθμιση εγκεφαλου για ενημερωστε. να παμε αντιπροσωπεια?
τελευταια οταν παω να γεμισω, η αντλια στην αρχη αρχη κανει σα να χει γεμισει κανει το χαρακτηριστικο κλικ και το κανει 2-3 φορες μεχρι να φουλαρει. και το επαθα σε διαφορετικα πρατηρια. Ένας βενζινάς μου είπε ότι του έχει τύχει και σε άλλα duster. Ξέρουμε κάτι γι' αυτό?
-
Την άνοιξη και το καλοκαίρι είναι καλό να βάζουμε καυσιμο κυρίως νωρίς το πρωϊ ή αργα το βράδυ. Το συμπτωμα αυτό το είχα εντοπίσει στην alfa romeo που είχα. Με τον τρόπο που περιγράφω παραπάνω είχε λυθεί. Στην περίπτωση της βενζίνης έχει εξηγηθεί πολλάκις στο internet καθώς προέρχεται από τις εντονες αναθυμιάσεις λόγω των υψηλών θερμοκρασιών που αναπτύσσονται στις αντλίες τους καλοκαιρινούς μήνες. Ακολούθως ένας ακόμη τρόπος να εξαφανιστούν τα συμπτώματα είναι ανεξάρτητα την ώρα ή την εποχή ο ρυθμός πλήρωσης καυσίμου να γίνεται αργά. Αυτό μπορεί και το ρυθμίζει ο βενζινάς επί της αντλίας. Με τα 2 παραπάνω το σχετικό τσαφ εξαφανίζεται στο 95% των περιπτώσεων και δεν έχει να κάνει με το όχημα ή το ντεπόζιτο αλλά με τις αντλίες.
-
Νέος κινητήρας 1.6 για το Duster:
http://auto.in.gr/news/world/article/?aid=1500020681 -
Εάν θα προσφέρεται στην ιδια τιμη με τον τρέχοντα βενζινοκινητήρα θα είναι μια χαρά. Μη ξεχνάμε όμως πως υπάρχει και ο 1.2 με τα 125 άλογα ενώ η εταιρεία θα πρέπει να δει και την περίπτωση του 1.6 dci.
Dacia Duster