-
Καλησπέρα σας!
Εδώ και 2 μέρες έχω το εξής πρόβλημα:
Χτες το μεσημέρι γυρνώντας από τη δουλειά βάζω το κλειδί στη μίζα, κάνω την πρώτη 'στροφή' (εκεί που ανάβουν τα λαμπάκια στο ταμπλό). Ανάβουν όλα κανονικά, αλλά δεν ανάβει αυτό με το εικονίδιο του κλειδιού. Και όταν αυτό δεν ανάβει το αμάξι δεν βάζει μπρος. Μετά από 40 λεπτά περίπου και αφού μπήκα και βγήκα 50 φορές από το αμάξι, έβγαλα και ξανάβαλα ασφάλειες κτλ, πήρε τελικά μπρος και κατάφερα να φτάσω σπίτι.
Φτάνοντας σπίτι δοκίμασα με το δεύτερο κλειδί (το οποίο είναι άθικτο) και λειτούργησε κανονικά.
Όμως σήμερα το πρωί που πήγα να φύγω για δουλειά (πάλι με το δεύτερο κλειδί) δεν άναβε πάλι οπότε αναγκάστηκα να φύγω με λεωφορεία κτλ... Το τσέκαρα ξανά πάλι με το καινούριο κλειδί και πάλι δεν ανάβει.Ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει? Μίζα? Immobilizer? Κάτι άλλο?
Hyundai Accent, αυτόματο, μοντέλο του 2000 (1300 κυβικά) -
Καλησπέρα σας!
Εδώ και 2 μέρες έχω το εξής πρόβλημα:
Χτες το μεσημέρι γυρνώντας από τη δουλειά βάζω το κλειδί στη μίζα, κάνω την πρώτη 'στροφή' (εκεί που ανάβουν τα λαμπάκια στο ταμπλό). Ανάβουν όλα κανονικά, αλλά δεν ανάβει αυτό με το εικονίδιο του κλειδιού. Και όταν αυτό δεν ανάβει το αμάξι δεν βάζει μπρος. Μετά από 40 λεπτά περίπου και αφού μπήκα και βγήκα 50 φορές από το αμάξι, έβγαλα και ξανάβαλα ασφάλειες κτλ, πήρε τελικά μπρος και κατάφερα να φτάσω σπίτι.
Φτάνοντας σπίτι δοκίμασα με το δεύτερο κλειδί (το οποίο είναι άθικτο) και λειτούργησε κανονικά.
Όμως σήμερα το πρωί που πήγα να φύγω για δουλειά (πάλι με το δεύτερο κλειδί) δεν άναβε πάλι οπότε αναγκάστηκα να φύγω με λεωφορεία κτλ... Το τσέκαρα ξανά πάλι με το καινούριο κλειδί και πάλι δεν ανάβει.Ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει? Μίζα? Immobilizer? Κάτι άλλο?
Hyundai Accent, αυτόματο, μοντέλο του 2000 (1300 κυβικά) -
Καλησπέρα σας!
Εδώ και 2 μέρες έχω το εξής πρόβλημα:
Χτες το μεσημέρι γυρνώντας από τη δουλειά βάζω το κλειδί στη μίζα, κάνω την πρώτη 'στροφή' (εκεί που ανάβουν τα λαμπάκια στο ταμπλό). Ανάβουν όλα κανονικά, αλλά δεν ανάβει αυτό με το εικονίδιο του κλειδιού. Και όταν αυτό δεν ανάβει το αμάξι δεν βάζει μπρος. Μετά από 40 λεπτά περίπου και αφού μπήκα και βγήκα 50 φορές από το αμάξι, έβγαλα και ξανάβαλα ασφάλειες κτλ, πήρε τελικά μπρος και κατάφερα να φτάσω σπίτι.
Φτάνοντας σπίτι δοκίμασα με το δεύτερο κλειδί (το οποίο είναι άθικτο) και λειτούργησε κανονικά.
Όμως σήμερα το πρωί που πήγα να φύγω για δουλειά (πάλι με το δεύτερο κλειδί) δεν άναβε πάλι οπότε αναγκάστηκα να φύγω με λεωφορεία κτλ... Το τσέκαρα ξανά πάλι με το καινούριο κλειδί και πάλι δεν ανάβει.Ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει? Μίζα? Immobilizer? Κάτι άλλο?
Hyundai Accent, αυτόματο, μοντέλο του 2000 (1300 κυβικά) -
με την κεραια του ιμμο ειχαν καποιο θεμα αυτα.
-
κεραια imobillizer το εχω παθει και εγω στο αξεντ του 2003 εμενα το αλλαξαν στην 5ετη εγγυηση.ειναι κλασσικη βλαβη για το αξεντ.ηταν ακριβουτσικη βλαβη αν θυμαμαι καλα ευτυχως που ειχα την εγγυηση.
-
Επειδή το αμάξι είναι σε υπόγειο γκαράζ και είναι σχεδόν αδύνατο να το βγάλω (ακόμα και με οδική βοήθεια), τι προτείνετε να κάνω? Να φέρω ηλεκτρολόγο να το δει επί τόπου?
-
Εγώ θα κοιτούσα αν όντως το immo δεν αφήνει το αυτοκίνητο να πάρει εμπρός. Για αρχή κοίτα με ένα διαγνωστικό τι κωδικό σφάλματος έχει βγάλει π.χ. P1800
-
Ο χρήστης plokami έγραψε:
Εγώ θα κοιτούσα αν όντως το immo δεν αφήνει το αυτοκίνητο να πάρει εμπρός. Για αρχή κοίτα με ένα διαγνωστικό τι κωδικό σφάλματος έχει βγάλει π.χ. P1800Από τα λίγα που ξέρω νομίζω ότι υπό κανονικές συνθήκες, όταν το κλειδί κάνει την πρώτη στροφή και ανάβουν τα λαμπάκια του ταμπλό (ΚΑΙ του immo) ακούγεται και ένας ήχος (αν δεν κάνω λάθος από την αντλία της βενζίνης). Τώρα που δεν ανάβει το λαμπάκι του immo δεν ακούγεται ούτε αυτός ο ήχος. Δεν ξέρω αν αυτό βοηθάει κάπως στην καλύτερη κατανόηση του προβλήματος...
-
Βοηθάει πολύ...
Για το λαμπάκι του immo δεν ξέρω πως λειτουργεί. Νομίζω αν είχε πρόβλημα το immo έπρεπε να αναβοσβήνει το λαμπάκι με το κλειδί.Όταν γυρίζεις το κλειδί, το λαμπάκι check ανάβει έτσι;
Χωρίς immo η αντλία ακούγεται για 2 sec στο γύρισμα του κλειδιού οπότε πρέπει πρώτα να κοιτάξεις γιατί δεν λειτουργεί η αντλία (κάηκε ή δεν τροφοδοτείται με ρεύμα).
Αν δεν ξέρεις καλύτερα να φέρεις έναν ηλεκτρολόγο να ελέγξει την αντλία. Αν βάζεις χέρι και έχεις ένα πολύμετρο, κάτω από το πίσω κάθισμα θα βγάλεις την φύσα της αντλίας. Νομίζω έχει 5 καλώδια η φύσα, εσύ θα ελέγξεις τα 2 πιο χοντρά (είναι στην μία άκρη της φύσας με χρώμα νομίζω μπλε και για γείωση το μαύρο) Θα τα συνδέσεις με το πολύμετρο στα 20V για συνεχές ρεύμα και όταν γυρίζεις το κλειδί θα πρέπει να δείχνει 12.6 βολτ περίπου για 1-2 δεπτερόλεπτα. -
Ο χρήστης plokami έγραψε:
Βοηθάει πολύ...
Για το λαμπάκι του immo δεν ξέρω πως λειτουργεί. Νομίζω αν είχε πρόβλημα το immo έπρεπε να αναβοσβήνει το λαμπάκι με το κλειδί.Όταν γυρίζεις το κλειδί, το λαμπάκι check ανάβει έτσι;
Χωρίς immo η αντλία ακούγεται για 2 sec στο γύρισμα του κλειδιού οπότε πρέπει πρώτα να κοιτάξεις γιατί δεν λειτουργεί η αντλία (κάηκε ή δεν τροφοδοτείται με ρεύμα).
Αν δεν ξέρεις καλύτερα να φέρεις έναν ηλεκτρολόγο να ελέγξει την αντλία. Αν βάζεις χέρι και έχεις ένα πολύμετρο, κάτω από το πίσω κάθισμα θα βγάλεις την φύσα της αντλίας. Νομίζω έχει 5 καλώδια η φύσα, εσύ θα ελέγξεις τα 2 πιο χοντρά (είναι στην μία άκρη της φύσας με χρώμα νομίζω μπλε και για γείωση το μαύρο) Θα τα συνδέσεις με το πολύμετρο στα 20V για συνεχές ρεύμα και όταν γυρίζεις το κλειδί θα πρέπει να δείχνει 12.6 βολτ περίπου για 1-2 δεπτερόλεπτα.Από όσο γνωρίζω όταν έχει πρόβλημα το immo δεν ανάβει καθόλου το λαμπάκι (αλλά δεν είμαι 100% βέβαιος).
Όταν γυρίζω το κλειδί ανάβουν ΟΛΑ τα άλλα λαμπάκια κανονικά (και το check) εκτός από το immo.
Όλες αυτές τις μέρες που δεν ανάβει το immo δεν ακούγεται καθόλου ο ήχος της αντλίας (ούτε 2 δευτερόλεπτα).
Δεν έχω πολύμετρο ούτε έχω ξανακάνει κάτι παρόμοιο με όσα λες οπότε αν τα πειράξω ίσως κάνω και κάποια άλλη ζημιά.
Το θέμα είναι ότι είναι πολύ δύσκολο να βγει το αμάξι από το γκαράζ (λόγω της δομής του χώρου και της θέσης του αυτοκινήτου). Και δεν ξέρω κάποιον ηλεκτρολόγο που να μπορεί να έρθει επί τόπου να το δει... -
Οπότε αναγκαστικά πρέπει να βρεις ηλεκτρολόγο..
Στο έχει ξανακάνει, να μην παίρνει εμπρός; -
Ο χρήστης plokami έγραψε:
Οπότε αναγκαστικά πρέπει να βρεις ηλεκτρολόγο..
Στο έχει ξανακάνει, να μην παίρνει εμπρός;Το έχει κάνει μερικές φορές παλαιότερα αλλά παροδικά και για πολύ λίγο (πχ δεν άναβε για 3-4 λεπτά, αλλά μετά από 5-6 'προσπάθειες' με το κλειδί άναβε κανονικά).
Δε γνωρίζω κάποιον ηλεκτρολόγο δυστυχώς... -
Σε παρόμοια περίπτωση δεν έφταιγε το Immo αλλά μια διακοπή σε καλώδιο προς την κεραία του immo (smartra). Όταν ψιλοκουνιόταν έκανε επαφή και έπαιρνε εμπρός. Έβγαζε κωδικό σφάλματος P1610 (μερικές φορές έβγαζε μαζί και το P0230 χωρίς να υπάρχει άλλη βλάβη).
-
Ο χρήστης plokami έγραψε:
Σε παρόμοια περίπτωση δεν έφταιγε το Immo αλλά μια διακοπή σε καλώδιο προς την κεραία του immo (smartra). Όταν ψιλοκουνιόταν έκανε επαφή και έπαιρνε εμπρός. Έβγαζε κωδικό σφάλματος P1610 (μερικές φορές έβγαζε μαζί και το P0230 χωρίς να υπάρχει άλλη βλάβη).Ακριβώς όπως το περιγράφεις, χτες το απόγευμα έριξα μια ματιά πάλι. Έπιασα τα καλώδια (που είναι κάτω από το τιμόνι) τα κούνησα λιγάκι, έκανε προφανώς καλύτερη επαφή το καλώδιο που είχε θέμα και τώρα δουλεύει πάλι μια χαρά το αυτοκίνητο!!!
Κανονικά ανάβει το λαμπάκι του immo και κανονικά ακούγεται και ο ήχος της αντλίας βενζίνης. Το έχω δοκιμάσει καμιά 10αριά φορές από χτες και είναι κομπλέ. Παρόλα αυτά θα το πάω στο συνεργείο για έλεγχο.Άλλο πρόβλημα (που προϋπήρχε, αλλά δεν το ανέφερα λόγω του ότι δεν μου ήταν απαραίτητο ως τώρα). Εδώ και περίπου 3 μήνες το αιρκοντίσιον είναι 'νεκρό'. Ξαφνικά δηλ μια μέρα δεν δούλευε. Φταίει κάτι ηλεκτρικό ή μήπως είναι λόγω έλλειψης φρέον (όπως μου είπαν κάποιοι)?
-
Μπορεί και από ΦΡΕΟΝ αλλά καθάρισε πρώτα με τα καλώδια γιατί μπορέι και να φταίει και τίποτα από εκεί
-
Μπορεί και το χαμηλό φρέον να μην επιτρέπει να εμπλέκεται ο συμπιεστής για προστασία του .
-
Καλησπέρα να ξέρεις το πρόβλημα που έχεις και δεν σου διαβάζει το κλειδί είναι καθαρά κεραία immobilizer το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ με το hyundai βέβαια άμα το χτυπήσω από κάτω από το τιμόνι μου ανάβει το λαμπάκι με το κλειδί
Δεν παίρνει μπρος - Hyundai Accent (αυτόματο)