Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δεν παίρνει μπρος - Hyundai Accent (αυτόματο)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Δεν παίρνει μπρος - Hyundai Accent (αυτόματο)
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    16
    3407
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mankak last edited by

      Καλησπέρα σας!

      Εδώ και 2 μέρες έχω το εξής πρόβλημα:
      Χτες το μεσημέρι γυρνώντας από τη δουλειά βάζω το κλειδί στη μίζα, κάνω την πρώτη 'στροφή' (εκεί που ανάβουν τα λαμπάκια στο ταμπλό). Ανάβουν όλα κανονικά, αλλά δεν ανάβει αυτό με το εικονίδιο του κλειδιού. Και όταν αυτό δεν ανάβει το αμάξι δεν βάζει μπρος. Μετά από 40 λεπτά περίπου και αφού μπήκα και βγήκα 50 φορές από το αμάξι, έβγαλα και ξανάβαλα ασφάλειες κτλ, πήρε τελικά μπρος και κατάφερα να φτάσω σπίτι.
      Φτάνοντας σπίτι δοκίμασα με το δεύτερο κλειδί (το οποίο είναι άθικτο) και λειτούργησε κανονικά.
      Όμως σήμερα το πρωί που πήγα να φύγω για δουλειά (πάλι με το δεύτερο κλειδί) δεν άναβε πάλι οπότε αναγκάστηκα να φύγω με λεωφορεία κτλ... Το τσέκαρα ξανά πάλι με το καινούριο κλειδί και πάλι δεν ανάβει.

      Ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει? Μίζα? Immobilizer? Κάτι άλλο?
      Hyundai Accent, αυτόματο, μοντέλο του 2000 (1300 κυβικά)

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • M
        mankak last edited by

        Καλησπέρα σας!

        Εδώ και 2 μέρες έχω το εξής πρόβλημα:
        Χτες το μεσημέρι γυρνώντας από τη δουλειά βάζω το κλειδί στη μίζα, κάνω την πρώτη 'στροφή' (εκεί που ανάβουν τα λαμπάκια στο ταμπλό). Ανάβουν όλα κανονικά, αλλά δεν ανάβει αυτό με το εικονίδιο του κλειδιού. Και όταν αυτό δεν ανάβει το αμάξι δεν βάζει μπρος. Μετά από 40 λεπτά περίπου και αφού μπήκα και βγήκα 50 φορές από το αμάξι, έβγαλα και ξανάβαλα ασφάλειες κτλ, πήρε τελικά μπρος και κατάφερα να φτάσω σπίτι.
        Φτάνοντας σπίτι δοκίμασα με το δεύτερο κλειδί (το οποίο είναι άθικτο) και λειτούργησε κανονικά.
        Όμως σήμερα το πρωί που πήγα να φύγω για δουλειά (πάλι με το δεύτερο κλειδί) δεν άναβε πάλι οπότε αναγκάστηκα να φύγω με λεωφορεία κτλ... Το τσέκαρα ξανά πάλι με το καινούριο κλειδί και πάλι δεν ανάβει.

        Ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει? Μίζα? Immobilizer? Κάτι άλλο?
        Hyundai Accent, αυτόματο, μοντέλο του 2000 (1300 κυβικά)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mankak last edited by

          Καλησπέρα σας!

          Εδώ και 2 μέρες έχω το εξής πρόβλημα:
          Χτες το μεσημέρι γυρνώντας από τη δουλειά βάζω το κλειδί στη μίζα, κάνω την πρώτη 'στροφή' (εκεί που ανάβουν τα λαμπάκια στο ταμπλό). Ανάβουν όλα κανονικά, αλλά δεν ανάβει αυτό με το εικονίδιο του κλειδιού. Και όταν αυτό δεν ανάβει το αμάξι δεν βάζει μπρος. Μετά από 40 λεπτά περίπου και αφού μπήκα και βγήκα 50 φορές από το αμάξι, έβγαλα και ξανάβαλα ασφάλειες κτλ, πήρε τελικά μπρος και κατάφερα να φτάσω σπίτι.
          Φτάνοντας σπίτι δοκίμασα με το δεύτερο κλειδί (το οποίο είναι άθικτο) και λειτούργησε κανονικά.
          Όμως σήμερα το πρωί που πήγα να φύγω για δουλειά (πάλι με το δεύτερο κλειδί) δεν άναβε πάλι οπότε αναγκάστηκα να φύγω με λεωφορεία κτλ... Το τσέκαρα ξανά πάλι με το καινούριο κλειδί και πάλι δεν ανάβει.

          Ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει? Μίζα? Immobilizer? Κάτι άλλο?
          Hyundai Accent, αυτόματο, μοντέλο του 2000 (1300 κυβικά)

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • I
            ilias-a last edited by

            με την κεραια του ιμμο ειχαν καποιο θεμα αυτα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • P
              panos3 last edited by

              κεραια imobillizer το εχω παθει και εγω στο αξεντ του 2003 εμενα το αλλαξαν στην 5ετη εγγυηση.ειναι κλασσικη βλαβη για το αξεντ.ηταν ακριβουτσικη βλαβη αν θυμαμαι καλα ευτυχως που ειχα την εγγυηση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • M
                mankak last edited by

                Επειδή το αμάξι είναι σε υπόγειο γκαράζ και είναι σχεδόν αδύνατο να το βγάλω (ακόμα και με οδική βοήθεια), τι προτείνετε να κάνω? Να φέρω ηλεκτρολόγο να το δει επί τόπου?

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • P
                  plokami last edited by

                  Εγώ θα κοιτούσα αν όντως το immo δεν αφήνει το αυτοκίνητο να πάρει εμπρός. Για αρχή κοίτα με ένα διαγνωστικό τι κωδικό σφάλματος έχει βγάλει π.χ. P1800

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • M
                    mankak last edited by

                    Ο χρήστης plokami έγραψε:
                    Εγώ θα κοιτούσα αν όντως το immo δεν αφήνει το αυτοκίνητο να πάρει εμπρός. Για αρχή κοίτα με ένα διαγνωστικό τι κωδικό σφάλματος έχει βγάλει π.χ. P1800

                    Από τα λίγα που ξέρω νομίζω ότι υπό κανονικές συνθήκες, όταν το κλειδί κάνει την πρώτη στροφή και ανάβουν τα λαμπάκια του ταμπλό (ΚΑΙ του immo) ακούγεται και ένας ήχος (αν δεν κάνω λάθος από την αντλία της βενζίνης). Τώρα που δεν ανάβει το λαμπάκι του immo δεν ακούγεται ούτε αυτός ο ήχος. Δεν ξέρω αν αυτό βοηθάει κάπως στην καλύτερη κατανόηση του προβλήματος...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • P
                      plokami last edited by

                      Βοηθάει πολύ...
                      Για το λαμπάκι του immo δεν ξέρω πως λειτουργεί. Νομίζω αν είχε πρόβλημα το immo έπρεπε να αναβοσβήνει το λαμπάκι με το κλειδί.

                      Όταν γυρίζεις το κλειδί, το λαμπάκι check ανάβει έτσι;

                      Χωρίς immo η αντλία ακούγεται για 2 sec στο γύρισμα του κλειδιού οπότε πρέπει πρώτα να κοιτάξεις γιατί δεν λειτουργεί η αντλία (κάηκε ή δεν τροφοδοτείται με ρεύμα).
                      Αν δεν ξέρεις καλύτερα να φέρεις έναν ηλεκτρολόγο να ελέγξει την αντλία. Αν βάζεις χέρι και έχεις ένα πολύμετρο, κάτω από το πίσω κάθισμα θα βγάλεις την φύσα της αντλίας. Νομίζω έχει 5 καλώδια η φύσα, εσύ θα ελέγξεις τα 2 πιο χοντρά (είναι στην μία άκρη της φύσας με χρώμα νομίζω μπλε και για γείωση το μαύρο) Θα τα συνδέσεις με το πολύμετρο στα 20V για συνεχές ρεύμα και όταν γυρίζεις το κλειδί θα πρέπει να δείχνει 12.6 βολτ περίπου για 1-2 δεπτερόλεπτα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • M
                        mankak last edited by

                        Ο χρήστης plokami έγραψε:
                        Βοηθάει πολύ...
                        Για το λαμπάκι του immo δεν ξέρω πως λειτουργεί. Νομίζω αν είχε πρόβλημα το immo έπρεπε να αναβοσβήνει το λαμπάκι με το κλειδί.

                        Όταν γυρίζεις το κλειδί, το λαμπάκι check ανάβει έτσι;

                        Χωρίς immo η αντλία ακούγεται για 2 sec στο γύρισμα του κλειδιού οπότε πρέπει πρώτα να κοιτάξεις γιατί δεν λειτουργεί η αντλία (κάηκε ή δεν τροφοδοτείται με ρεύμα).
                        Αν δεν ξέρεις καλύτερα να φέρεις έναν ηλεκτρολόγο να ελέγξει την αντλία. Αν βάζεις χέρι και έχεις ένα πολύμετρο, κάτω από το πίσω κάθισμα θα βγάλεις την φύσα της αντλίας. Νομίζω έχει 5 καλώδια η φύσα, εσύ θα ελέγξεις τα 2 πιο χοντρά (είναι στην μία άκρη της φύσας με χρώμα νομίζω μπλε και για γείωση το μαύρο) Θα τα συνδέσεις με το πολύμετρο στα 20V για συνεχές ρεύμα και όταν γυρίζεις το κλειδί θα πρέπει να δείχνει 12.6 βολτ περίπου για 1-2 δεπτερόλεπτα.

                        Από όσο γνωρίζω όταν έχει πρόβλημα το immo δεν ανάβει καθόλου το λαμπάκι (αλλά δεν είμαι 100% βέβαιος).
                        Όταν γυρίζω το κλειδί ανάβουν ΟΛΑ τα άλλα λαμπάκια κανονικά (και το check) εκτός από το immo.
                        Όλες αυτές τις μέρες που δεν ανάβει το immo δεν ακούγεται καθόλου ο ήχος της αντλίας (ούτε 2 δευτερόλεπτα).
                        Δεν έχω πολύμετρο ούτε έχω ξανακάνει κάτι παρόμοιο με όσα λες οπότε αν τα πειράξω ίσως κάνω και κάποια άλλη ζημιά.
                        Το θέμα είναι ότι είναι πολύ δύσκολο να βγει το αμάξι από το γκαράζ (λόγω της δομής του χώρου και της θέσης του αυτοκινήτου). Και δεν ξέρω κάποιον ηλεκτρολόγο που να μπορεί να έρθει επί τόπου να το δει...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • P
                          plokami last edited by

                          Οπότε αναγκαστικά πρέπει να βρεις ηλεκτρολόγο..
                          Στο έχει ξανακάνει, να μην παίρνει εμπρός;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • M
                            mankak last edited by

                            Ο χρήστης plokami έγραψε:
                            Οπότε αναγκαστικά πρέπει να βρεις ηλεκτρολόγο..
                            Στο έχει ξανακάνει, να μην παίρνει εμπρός;

                            Το έχει κάνει μερικές φορές παλαιότερα αλλά παροδικά και για πολύ λίγο (πχ δεν άναβε για 3-4 λεπτά, αλλά μετά από 5-6 'προσπάθειες' με το κλειδί άναβε κανονικά).
                            Δε γνωρίζω κάποιον ηλεκτρολόγο δυστυχώς...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • P
                              plokami last edited by

                              Σε παρόμοια περίπτωση δεν έφταιγε το Immo αλλά μια διακοπή σε καλώδιο προς την κεραία του immo (smartra). Όταν ψιλοκουνιόταν έκανε επαφή και έπαιρνε εμπρός. Έβγαζε κωδικό σφάλματος P1610 (μερικές φορές έβγαζε μαζί και το P0230 χωρίς να υπάρχει άλλη βλάβη).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • M
                                mankak last edited by

                                Ο χρήστης plokami έγραψε:
                                Σε παρόμοια περίπτωση δεν έφταιγε το Immo αλλά μια διακοπή σε καλώδιο προς την κεραία του immo (smartra). Όταν ψιλοκουνιόταν έκανε επαφή και έπαιρνε εμπρός. Έβγαζε κωδικό σφάλματος P1610 (μερικές φορές έβγαζε μαζί και το P0230 χωρίς να υπάρχει άλλη βλάβη).

                                Ακριβώς όπως το περιγράφεις, χτες το απόγευμα έριξα μια ματιά πάλι. Έπιασα τα καλώδια (που είναι κάτω από το τιμόνι) τα κούνησα λιγάκι, έκανε προφανώς καλύτερη επαφή το καλώδιο που είχε θέμα και τώρα δουλεύει πάλι μια χαρά το αυτοκίνητο!!!
                                Κανονικά ανάβει το λαμπάκι του immo και κανονικά ακούγεται και ο ήχος της αντλίας βενζίνης. Το έχω δοκιμάσει καμιά 10αριά φορές από χτες και είναι κομπλέ. Παρόλα αυτά θα το πάω στο συνεργείο για έλεγχο.

                                Άλλο πρόβλημα (που προϋπήρχε, αλλά δεν το ανέφερα λόγω του ότι δεν μου ήταν απαραίτητο ως τώρα). Εδώ και περίπου 3 μήνες το αιρκοντίσιον είναι 'νεκρό'. Ξαφνικά δηλ μια μέρα δεν δούλευε. Φταίει κάτι ηλεκτρικό ή μήπως είναι λόγω έλλειψης φρέον (όπως μου είπαν κάποιοι)?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • K
                                  kospapad last edited by

                                  Μπορεί και από ΦΡΕΟΝ αλλά καθάρισε πρώτα με τα καλώδια γιατί μπορέι και να φταίει και τίποτα από εκεί

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • A
                                    adensa last edited by

                                    Μπορεί και το χαμηλό φρέον να μην επιτρέπει να εμπλέκεται ο συμπιεστής για προστασία του .

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • D
                                      dimitris-tzirimis last edited by

                                      Καλησπέρα να ξέρεις το πρόβλημα που έχεις και δεν σου διαβάζει το κλειδί είναι καθαρά κεραία immobilizer το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ με το hyundai βέβαια άμα το χτυπήσω από κάτω από το τιμόνι μου ανάβει το λαμπάκι με το κλειδί

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr