-
Ο χρήστης iant έγραψε:
Λοιπόν, θέλουμε 205/55/R16 για το Mazda 3 (1.6).
Έχουμε τις εξής επιλογές (τυχαία σειρά) από εταιρίες:- Continental
- Michelin
- Goodyear
- Bridgestone
- Pirelli
- Dunlop
**Ποιο λάστιχο (εταιρία + μοντέλο) θα μου προτείνατε; **
Michelin ENERGY ΔΕΝ βάζω - από προσωπική εμπειρία, μετά από το δεύτερο καλοκαίρι ξεραίνουν!
Τιμές έχουν διαφορά +- 15 ευρώ στην τετράδα.
Θα προτιμούσα τα λάστιχα με μαλάκια γόμα (ή πέλμα; Πως τελικά λέγεται; ). Το χαμηλό Treadwear δείχνει και σε αυτό;
Τα πλαϊνά τώρα αν θα είναι μαλακά δεν με πειράζει.
Το βασικό είναι να μην γλιστράνε μετά από το δεύτερο καλοκαίρι!!!
Αυτοκίνητο κινείται και στην πόλη και έξω.Ευχαριστώ.
Pirelli Cinturato P7 (όχι το blue!!)....με 260 treadwear!!Φορεμένο στο αμάξι 'μας' για 3 χρόνια και 32Κ περίπου.Άνετο,ανθεκτικό(λίγο πιό σκληρά πλαινά από το Τ001),στα νερά σούπερ,με το καλύτερο φρένο στη κατηγορία του στο στεγνό!!Προσωπικά το ευχαριστήθηκα....
-
Ο χρήστης iant έγραψε:
Καθαρα απο εμπειριες θα σου ελεγα να βαλεις σκληρο λαστιχο οπως τα R050A της Bridgestone.....Και δεν ξεραινονται γρηγορα και δεν λιωνουν......ΑΛΛΑ θελουν αρκετη ωρα να ζεσταθουν......
Για τα POTENZA RE050A ο λόγος; Treadwear 140 έχουν;
Τα συγκεκριμενα λαστιχα που θεωρουνται σκληρα εχουν τετοιο δεικτη φθορας? Το ειδα στον καταλογο και λεει 140. Μηπως δεν πρεπει να κοιταμε καν αυτο το δεικτη για να κρινουμε την σκληροτητα της γομας?
Ολα τα βουτυρα continetal κυμαινονται στο 280 Treadwear...εχουμε παρανοησει κατι μαλλον.
-
να σκεφτείς οτι η κάθε εταιρεία ορίζει με δικά της στάνταρ το tread της και δεν υπάρχει κοινός κανόνας....
-
Καλησπερα σας και καλως σας βρηκα μιας και ειμαι καινουριος και αυτο ειναι το πρωτο μου ποστ.
Η αφορμη ειναι οτι βρησκομαι σε αναζητηση ελαστικων για το Chevrolet Lacetti 1.6 SX.
Πρωτη φορα ασχολουμαι εγω με την αναζητηση ελαστικων μιας και τα Accelera(αδιαφορα) εχουν παραδοσει πνευμα και ετοιμαζομαι για ταξιδι 900km (Αθηνα - Ορεστιάδα).
Γενικα ειμαι τυπος που ψαχνει πολυ στο ιντερνετ και προσπαθω να κανω παντα καλη ερευνα αγορας πρωτου ρωτησω και αποφασισω. Ημουν ασχετος απο ελαστικα και τον τελευταιο μηνα εχω φαει παρα πολλες ωρες στον υπολογιστη διαβαζοντας ορολογία, θεωρία, κριτικες, συγκρησεις και συζητησεις σε φορουμς.Οποτε ας σας πω τις διαστασεις μου, ποιες ειναι οι προτεραιότητές μου στην οδηγηση και ποια αγορα μοντελου ελαστικου σκεφτομαι για να μπορεσετε να με κατευθυνετε.
Λοιπον οι τωρινες μου διαστασεις ειναι:
195/55/15 85VΗ οδηγηση του αυτοκινητου γινεται κυριως μεσα στην Αθηνα εκτος ενος μακρινου ταξιδιου το χρονο. Θα ελεγα, πολυ χοντρικα, οτι κανω 15.000km το χρονο. Δεν οδηγαω κοντα στα ορια και με ενδιαφερει πιο πολυ η ανεση και η οικονομια. Εννοειται ομως πως θελω να εχω μια αξιοπιστη αποσταση φρεναρισματος και θα ηθελα να αισθανομαι οτι εχω καλο grip.
Το budget μου ειναι στα 300€ και σκεφτομαι τα Goodyear Efficient Grip Performance.
Ας πουμε οτι καταληγω σε αυτα. Nαι αλλα ποια;! Εννοω οτι για τις διαστασεις μου ειναι ακριβα (332€). Οποτε κοιταω σε αλλες διαστασεις που να μην ξεπερνανε το 3% της διαμετρου των προδιαγραφων. Πχ. Τα 185/60/15 εχουν διαφορα 1.17% και κοστιζουν 275€.
Εκτος αυτου, απο ό,τι καταλαβα, με το μικροτερο πλατος και με τη μεγαλυτερη διαμετρο θα εχω μεγαλυτερη οικονομια καυσιμου, μεγαλυτερη ανεση(οχι κοπανηματα) και καλυτερες επιταχυνσεις με απωλεια ομως του κρατηματος στις στροφες. Ειμαι σωστος σε αυτο;
Ή μηπως να παω σε 195/60/15 που βρησκεται στο 3.19% της διαμετρου; (Δε νομιζω, ε;)
Επισης λετε να νοιωσω διαφορα λογω αλλαγης απο V σε H;Τελος, πιστευετε οτι τα μαλακα πλαϊνα θα επηρεασουν αρνητικα την οδηγικη συμπεριφορα του αυτοκινητου; Καταλαβα οτι το κακο τους, εκτος του πιο ευκολου φαγώματός τους απο πλαϊνα πεζοδρομιου, ειναι η αισθηση σε γρηγορες στροφες. Οτι δηλαδη σαν να πλέει το αμαξι. Μηπως ο συνδιασμος μαλακων πλαϊνων με 60αρι προφιλ το κανει ασταθες και μαγουλιαζει;
Θα ηθελα τις γνωμες σας και τις προτασεις σας. Οποιαδηποτε απαντηση θα με βοηθουσε πολυ.
Συγχωρεστε με αν τα λεω λαθος και αν χρησιμοποιω λαθος εκφρασεις. Ό,τι εμαθα το εμαθα μεσα σε ενα μηνα απο τα φορουμς κι ό,τι καταλαβαινα απο τα συμφραζομενα.
Σας ευχαριστω. Περιμενω με αγωνία τις γνωμες σας.
-
Λίγο πολύ ανάλογη περίπτωση είμαι και εγώ αλλα , τουλάχιστον απο οσο εχω καταλάβει, οι θεωρητικές σου διαπιστώσεις ειναι αληθεις. Τώρα οσο αφορά την αλλαγη απο 195/55 σε 185/60 όντως θα έχεις χειρότερο κράτημα και απόσταση ακινητοποίησης , αλλα καλύτερη επιτάχυνση και οικονομία (όλα αυτά πάντως μην φαντάζεσαι σε τρελό βαθμό). Αν θεωρείς το ευνοούμενο σκέλος της εξίσωσης σημαντικότερο η τα 60 ευρώ (η χ δραχμές) ανα τρία χρόνια ( που λογικά +_ θα κρατάς τα λαστιχα) σημαντικά δοκίμασε την αλλαγη.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
να σκεφτείς οτι η κάθε εταιρεία ορίζει με δικά της στάνταρ το tread της και δεν υπάρχει κοινός κανόνας....Μόλις 3 σελίδες πίσω
To Treadwear είναι αντικειμενικό τεστ. Δείτε πως το περιγράφει η wikipedia.Απλά αναφέρεται σε ήπιο νορμάλ προφίλ χρήσης. Αν πάρεις ένα economy λάστιχο με μεγάλο treadwear και το βάλεις πίστα, θα το καταστρέψεις πολύ γρήγορα. Δώστε βάση στο 'καταστρέψεις'. Δε θα λιώσει το λάστιχο, θα φύγουν κομμάτια.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
να σκεφτείς οτι η κάθε εταιρεία ορίζει με δικά της στάνταρ το tread της και δεν υπάρχει κοινός κανόνας....
Μόλις 3 σελίδες πίσω
To Treadwear είναι αντικειμενικό τεστ. Δείτε πως το περιγράφει η wikipedia.Απλά αναφέρεται σε ήπιο νορμάλ προφίλ χρήσης. Αν πάρεις ένα economy λάστιχο με μεγάλο treadwear και το βάλεις πίστα, θα το καταστρέψεις πολύ γρήγορα. Δώστε βάση στο 'καταστρέψεις'. Δε θα λιώσει το λάστιχο, θα φύγουν κομμάτια.
Σωστη η παρατηρηση σου, ομως οταν σου λεει το potenza RE050A το πιο κουτσουρο ελαστικο δεικτη 140, κατι διαφορετικο συμβαινει.
-
Σε αυτό το thread επαναλαμβάνονται τα ιδια θέματα καθε 10-15 σελίδες ...
-
Λογικο ειναι σε threads 1000+ σελιδων.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
να σκεφτείς οτι η κάθε εταιρεία ορίζει με δικά της στάνταρ το tread της και δεν υπάρχει κοινός κανόνας....
Μόλις 3 σελίδες πίσω
To Treadwear είναι αντικειμενικό τεστ. Δείτε πως το περιγράφει η wikipedia.Απλά αναφέρεται σε ήπιο νορμάλ προφίλ χρήσης. Αν πάρεις ένα economy λάστιχο με μεγάλο treadwear και το βάλεις πίστα, θα το καταστρέψεις πολύ γρήγορα. Δώστε βάση στο 'καταστρέψεις'. Δε θα λιώσει το λάστιχο, θα φύγουν κομμάτια.
Ε,αφου το λες εσυ.....που το εμαθες στο 'ευαγγελιο'!!!!
Στο 'ευαγγελιο' διαβασες και οτι με την αλλαγη λαδιων κανουμε κακο στο μοτερ;;;
Εμπειριες δεν εχεις;;; -
Επειδη θα παω αμεσα για αλλαγη ελαστικων θα μπορουσα να εχω καμια γνωμη; Αν βαριεστε να διαβασετε το προηγουμενο μεγαλο μου ποστ διαβαστε τα μαυρα γραμματα.
Σωστη επιλογη τα Goodyear EfficientGrip Performance;
Σωστη αλλαγη διαστασεων απο 195/55/15 σε 185/60/15 για αυτο που θελω;
Ευχαριστω.
-
Δεν έχω προσωπική εμπειρία απ τα συγκεκριμένα αλλά στα τεστ που έχουν γίνει και οι κριτικές που έχουν, είναι εξαιρετικές. Η αλλάγη της διάστασης είναι μέσα στο αποδεκτό όριο. Κοίτα εάν ο κατσκευαστής του αυτοκινήτου προτείνει άλλη διάσταση από αυτή που έχεις.
-
Ο χρήστης TUPAC_RIP έγραψε:
Επειδη θα παω αμεσα για αλλαγη ελαστικων θα μπορουσα να εχω καμια γνωμη; Αν βαριεστε να διαβασετε το προηγουμενο μεγαλο μου ποστ διαβαστε τα μαυρα γραμματα.Σωστη επιλογη τα Goodyear EfficientGrip Performance;
Σωστη αλλαγη διαστασεων απο 195/55/15 σε 185/60/15 για αυτο που θελω;
Ευχαριστω.
Φίλε μου καλησπέρα και συγχαρητήρια που τέτοιες μέρες κοιτάς για καινούργια λάστιχα.
Σχετικά με τα Goodyear δε φέρω άποψη. Όσο για την αλλαγή της διάστασης θα συμφωνήσω με τον Aikibill ότι γλιτώνεις λίγα χρήματα (15 ευρώ στο κομμάτι για 3 χρόνια). Βάλε τα ίδια για μένα...
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Λοιπόν, θέλουμε 205/55/R16 για το Mazda 3 (1.6).
Έχουμε τις εξής επιλογές (τυχαία σειρά) από εταιρίες:- Continental
- Michelin
- Goodyear
- Bridgestone
- Pirelli
- Dunlop
**Ποιο λάστιχο (εταιρία + μοντέλο) θα μου προτείνατε; **
Michelin ENERGY ΔΕΝ βάζω - από προσωπική εμπειρία, μετά από το δεύτερο καλοκαίρι ξεραίνουν!
Τιμές έχουν διαφορά +- 15 ευρώ στην τετράδα.
Θα προτιμούσα τα λάστιχα με μαλάκια γόμα (ή πέλμα; Πως τελικά λέγεται; ). Το χαμηλό Treadwear δείχνει και σε αυτό;
Τα πλαϊνά τώρα αν θα είναι μαλακά δεν με πειράζει.
Το βασικό είναι να μην γλιστράνε μετά από το δεύτερο καλοκαίρι!!!
Αυτοκίνητο κινείται και στην πόλη και έξω.Ευχαριστώ.
Pirelli Cinturato P7 (όχι το blue!!)....με 260 treadwear!!Φορεμένο στο αμάξι 'μας' για 3 χρόνια και 32Κ περίπου.Άνετο,ανθεκτικό(λίγο πιό σκληρά πλαινά από το Τ001),στα νερά σούπερ,με το καλύτερο φρένο στη κατηγορία του στο στεγνό!!Προσωπικά το ευχαριστήθηκα....
Pirelli Cinturato P7 RUN FLAT ή σκέτο Pirelli Cinturato P7?
Το αν είναι blue ή όχι πως καταλαβαίνουμε; -
α)σκέτο....
β)το γράφει πάνω.... -
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
α)σκέτο....
β)το γράφει πάνω....Thanks, βρήκα
http://image.delti.com/tyre-pictures/10 ... lue_WM.jpgΦοβόμουν να μην το γράφουν με μικρά γράμματα και αλλιώτικα, κάτι σαν 'EcoLalala' ή σκέτο Eco
Τα** P Zero Rosso** (ή Nero) τι λένε σε σχέση με τα Cinturato P7?
-
Ο χρήστης pko έγραψε:
Δεν έχω προσωπική εμπειρία απ τα συγκεκριμένα αλλά στα τεστ που έχουν γίνει και οι κριτικές που έχουν, είναι εξαιρετικές. Η αλλάγη της διάστασης είναι μέσα στο αποδεκτό όριο. Κοίτα εάν ο κατσκευαστής του αυτοκινήτου προτείνει άλλη διάσταση από αυτή που έχεις.Φίλε μου καλησπέρα και συγχαρητήρια που τέτοιες μέρες κοιτάς για καινούργια λάστιχα.
Σχετικά με τα Goodyear δε φέρω άποψη. Όσο για την αλλαγή της διάστασης θα συμφωνήσω με τον Aikibill ότι γλιτώνεις λίγα χρήματα (15 ευρώ στο κομμάτι για 3 χρόνια). Βάλε τα ίδια για μένα...
Δεν χρειαζονται συγχαρητηρια φιλε μου. Ετσι κι αλλιως η ασφαλεια δεν κοιταει καιρους και πολιτικα γεγονοτα. Μην ξεχνας με περιμενει σε ενα μηνα ταξιδι 900km.
Την αλλαγη απο 195/55/15 σε 185/60/15 δεν την κανω μονο για οικονομικους λογους αλλα πιο πολυ για ανεση, για οικονομια κασιμου, για καλυτερες επιταχυνσεις καιγια μεγαλυτερες τελικες ταχυτητες. Σε βαρος ομως των κρατηματων σε γρηγορες στροφες. Μιας και κινω το αμαξι μεσα στην πολη πιστευω με συμφαιρει αυτη η αλλαγη.
Επειδη ομως δεν ειμαι πολυ εμπειρος σε θεματα με λαστιχα ρωταω εδω μηπως αυτη η αλλαγη εχει καποιο σοβαρο κίνδυνο ή καποια ενοχλητικη οδηγικη συμπεριφορα που μου εχει διαφυγει.
Αρα πιστευετε οτι η αλλαγη απο 195/55/15 στα 185/60/15 Goodyear EfficientGrip Performance μπορει να γινει αφοβα ακομα κι αν ο κατασκευαστης προτεινει την πρωτη διασταση ή θα κανω πατατα;Σας ευχαριστω.
-
Σοβαρό κίνδυνο δεν έχεις αλλά να προτιμάς τις διαστάσεις του κατασκευαστή. Καλύτερη οικονομία σίγουρα και θα χάσεις λίγο από πρόσφυση και με την άνεση δεν νομιζω να εχεις πρόβλημα.
-
Ο χρήστης TUPAC_RIP έγραψε:
Δεν έχω προσωπική εμπειρία απ τα συγκεκριμένα αλλά στα τεστ που έχουν γίνει και οι κριτικές που έχουν, είναι εξαιρετικές. Η αλλάγη της διάστασης είναι μέσα στο αποδεκτό όριο. Κοίτα εάν ο κατσκευαστής του αυτοκινήτου προτείνει άλλη διάσταση από αυτή που έχεις.
Φίλε μου καλησπέρα και συγχαρητήρια που τέτοιες μέρες κοιτάς για καινούργια λάστιχα.
Σχετικά με τα Goodyear δε φέρω άποψη. Όσο για την αλλαγή της διάστασης θα συμφωνήσω με τον Aikibill ότι γλιτώνεις λίγα χρήματα (15 ευρώ στο κομμάτι για 3 χρόνια). Βάλε τα ίδια για μένα...
Δεν χρειαζονται συγχαρητηρια φιλε μου. Ετσι κι αλλιως η ασφαλεια δεν κοιταει καιρους και πολιτικα γεγονοτα. Μην ξεχνας με περιμενει σε ενα μηνα ταξιδι 900km.
Την αλλαγη απο 195/55/15 σε 185/60/15 δεν την κανω μονο για οικονομικους λογους αλλα πιο πολυ για ανεση, για οικονομια κασιμου, για καλυτερες επιταχυνσεις και** μεγαλυτερες τελικες ταχυτητες**. Σε βαρος ομως των κρατηματων σε γρηγορες στροφες. Μιας και κινω το αμαξι μεσα στην πολη πιστευω με συμφαιρει αυτη η αλλαγη.
Επειδη ομως δεν ειμαι πολυ εμπειρος σε θεματα με λαστιχα ρωταω εδω μηπως αυτη η αλλαγη εχει καποιο σοβαρο κίνδυνο ή καποια ενοχλητικη οδηγικη συμπεριφορα που μου εχει διαφυγει.
Αρα πιστευετε οτι η αλλαγη απο 195/55/15 στα 185/60/15 Goodyear EfficientGrip Performance μπορει να γινει αφοβα ακομα κι αν ο κατασκευαστης προτεινει την πρωτη διασταση ή θα κανω πατατα;Σας ευχαριστω.
επειδη εχεις μπερδευτει με τα θελω σου κρατα την μαμα διασταση, μη γινεσαι καρμιρης για 60-70 ευρω διαφορα ειδικα οταν μιλας για μεγαλυτερες τελικες ταχυτητες.
-
Ο χρήστης iant έγραψε:
α)σκέτο....
β)το γράφει πάνω....Thanks, βρήκα
http://image.delti.com/tyre-pictures/10 ... lue_WM.jpgΦοβόμουν να μην το γράφουν με μικρά γράμματα και αλλιώτικα, κάτι σαν 'EcoLalala' ή σκέτο Eco
Τα** P Zero Rosso** (ή Nero) τι λένε σε σχέση με τα Cinturato P7?
Τα Rosso,τα'ξέρω' σε Audi A3(δίλιτρο σε 225/45/17)......Τα μόνα αρνητικά,η μικρή διάρκεια ζωής και μια ελαφριά υστέρηση στο βρεγμένο!!Στο 3άρι δε ξέρω πως θά'ναι....άλλο λάστιχο!
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]