Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    • 1
    • 2
    • 300
    • 301
    • 302
    • 303
    • 304
    • 444
    • 445
    • 302 / 445
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    67
    8886
    201972
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      costtsiolakkis last edited by

      Παιδια καλησπέρα!
      Ειμαι καινουργιος στο φορουμ και θα ήθελα τα φωτα σας οσον αφορα ενα παλιο αγροτικο που εχω.
      Το αυτοκινητο ειναι ένα Mitsubishi L200 του 1991 2.5 diesel χωρις τουρμπο. Κανω περιπου 35000 χλμ το χρονο με αυτο και αλλαζω λαδια καθε 3000-5000 χλμ με 20w50 η 15w40. εχω φτασει αισίως τα 525000 χλμ και το μοτερ δουλευει ρολοι. Θα ηθελα να αλλαξω τα λαδια που χρησιμοποιω με αλλα που να μπορω να τα αλλαζω καθε 10000-15000 χλμ. Οποιαδηποτε γνωμη ειναι ευπροσδεκτη. Ευχαριστω εκ των προτερων!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giorgos_i20 last edited by

        Ο χρήστης costtsiolakkis έγραψε:
        Παιδια καλησπέρα!
        Ειμαι καινουργιος στο φορουμ και θα ήθελα τα φωτα σας οσον αφορα ενα παλιο αγροτικο που εχω.
        Το αυτοκινητο ειναι ένα Mitsubishi L200 του 1991 2.5 diesel χωρις τουρμπο. Κανω περιπου 35000 χλμ το χρονο με αυτο και αλλαζω λαδια καθε 3000-5000 χλμ με 20w50 η 15w40. εχω φτασει αισίως τα 525000 χλμ και το μοτερ δουλευει ρολοι. Θα ηθελα να αλλαξω τα λαδια που χρησιμοποιω με αλλα που να μπορω να τα αλλαζω καθε 10000-15000 χλμ. Οποιαδηποτε γνωμη ειναι ευπροσδεκτη. Ευχαριστω εκ των προτερων!

        Δεν είμαι ειδικός, αλλά η δική μου λογική λέει ότι όσο γερνάει το αμάξι σου πρέπει να το φροντίζεις συχνότερα και όχι αραιότερα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          costtsiolakkis last edited by

          Γιωργο συμφωνω απολυτα με αυτο που λες αλλα ειναι και ο παραγοντας κοστος στη μεση. Οποτε αν μπορουσα να κανω πιο αραια την αλλαγη λαδιων με ενα καλυτερο λαδι χωρις να μην προκαλεσω ζημια στον κινητηρα θα το εκανα. Τα συνθετικα τα φοβαμαι λογω των χλμ που εχει στην πλατη του το μοτερ. Εν το μεταξυ το αυτοκινητο τσιμπαει 1L λαδι/ 5000- 7000 χλμ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            r200 last edited by

            βρες ενα 10w/30 ημισυνθετικο και αλλαζε τα καθε 10.000-12.000χλμ, ο κινητηρας θα δουλευει πιο ομαλα-στρωτα
            μην σε ανησυχει η ποσοτητα που καιει ειναι μικρη εδω καινουρια καινε 1λιτρο καθε 1000χιλιομετρα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              costtsiolakkis last edited by

              Ο χρήστης r200 έγραψε:
              βρες ενα 10w/30 ημισυνθετικο και αλλαζε τα καθε 10.000-12.000χλμ, ο κινητηρας θα δουλευει πιο ομαλα-στρωτα
              μην σε ανησυχει η ποσοτητα που καιει ειναι μικρη εδω καινουρια καινε 1λιτρο καθε 1000χιλιομετρα

              Αν και μου φαινεται καπως λεπτορευστο για παλιο κινητηρα θα το δοκιμασω και θα δω πως θα παει.....μαλλον θα παω στο eneos premium plus 10w30 αν θα παω σε 10w30.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • mesastou
                mesastou last edited by

                Δεν βρήκα τεχνικές λεπτομέρειες εδώ http://www.eneos-oil.eu/products/engine ... emium-plus

                αν σε ενδιαφέρει δίνω amsoil hdd 5w30 που μου περισσεύει σε καλή τιμή (μου έμεινε από xantia ct '96 που έδωσα )

                mouths are for eating, noses for breathing.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  ilias-a last edited by

                  Ο χρήστης r200 έγραψε:
                  βρες ενα 10w/30 ημισυνθετικο και αλλαζε τα καθε 10.000-12.000χλμ, ο κινητηρας θα δουλευει πιο ομαλα-στρωτα
                  μην σε ανησυχει η ποσοτητα που καιει ειναι μικρη εδω καινουρια καινε 1λιτρο καθε 1000χιλιομετρα

                  μοντελο του 1991 ο κινητηρας, πετρελαιο με 525000km, το 10w30 δεν ειναι πυροτεχνημα?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cson last edited by

                    Ο χρήστης costtsiolakkis έγραψε:
                    Παιδια καλησπέρα!
                    Ειμαι καινουργιος στο φορουμ και θα ήθελα τα φωτα σας οσον αφορα ενα παλιο αγροτικο που εχω.
                    Το αυτοκινητο ειναι ένα Mitsubishi L200 του 1991 2.5 diesel χωρις τουρμπο. Κανω περιπου 35000 χλμ το χρονο με αυτο και αλλαζω λαδια καθε 3000-5000 χλμ με 20w50 η 15w40. εχω φτασει αισίως τα 525000 χλμ και το μοτερ δουλευει ρολοι. Θα ηθελα να αλλαξω τα λαδια που χρησιμοποιω με αλλα που να μπορω να τα αλλαζω καθε 10000-15000 χλμ. Οποιαδηποτε γνωμη ειναι ευπροσδεκτη. Ευχαριστω εκ των προτερων!

                    Μη πας και κανεις αυτο το εγκλημα στο κινητηρα σου. Ο κινητηρας ειναι παλιος τεχνολογικα και αφηνει πολλα καταλοιπα στα λαδια απο την καυση του. Οποτε με οποιοδηποτε λαδι(ειτε 0W-20, εδω γελαμε οπως και για το 10W-30, ειτε 20W-50 πανω απο 5-7000 χλμ θα ειναι μεσα μια μαυρη μουργα απο τα καταλοιπα και η ζωη του θα τελειωσει αρκετα γρηγορα.

                    Απο την αλλη αν θες ντε και καλα να βαζεις φουλ συνθετικο δες το bp visco 7000 15W-50, που και παλι μονο κακο θα κανεις σε τετοιο κινητηρα αν τα κρατας πανω απο 7500χλμ.

                    Σε παλαιο κινητηρα η συνταγη ειναι φθηνο λαδακι και αλλαγες γυρω στις 5-7000χλμ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      costtsiolakkis last edited by

                      Παιδια σας ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες σας. Η αληθεια τα συνθετικα λαδακια και ειδικα τα λεπτορευστα τα φοβαμαι για τον κινητηρα μου. Βρηκα τα mobil delvac 15w40 mx που δεν ειναι συνθετικα αλλα η mobil τα δινει για φορτηγα με μεγαλα διαστημα τα αλλαγης λαδιων. Μεχρι τωρα εβαζα eko forza 20w50 και petronas 15w40. Μαλλον θα μεινω με αυτα και αλλαγες καθε 5000 μιας και θελω να κρατησω το αυτοκινητο οσο περισσοτερο γινεται. Ευχαριστω και παλι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • mesastou
                        mesastou last edited by

                        καλό δείχνει https://mobildelvac.com/en/motor-oils/m ... -delvac-mx
                        καταλαβαίνω πως με 35,000 χλμ /έτος ψάχνεις να γλυτώσεις αλλαγές αλλά πιστεύω πως ο cson καλά τα λέει (εκτός αν έχεις διάθεση για πειράματα)
                        Φυσικά παίζει ρόλο και η χρήση που κάνεις.

                        mouths are for eating, noses for breathing.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          r200 last edited by

                          εδω και 2 χρονια βαζω το 10w/30 το ημισυνθετικο της Ravenol TSJ στο Mercedes 914 ατμοσφαιρικο με 400.000, 8 ωρες την ημερα σε λειτουργια συμπληρωνω 1 λιτρο λαδι το 2μηνο περιπου
                          πριν χρονια ειχα την λαθος αντιληψη οτι τα 20w/50, 15w/50, 15w/40, 10w/40 ειναι τα ''οικονομικα'' λαδια για να κανεις τη δουλεια σου, αλλα με το ψιλοτερο λαδι βελτιωνεται αρκετα η λιπανση, η ομαλη λειτουργια του κινητηρα, χαμηλοτερους ρυπους και οικονομια στα καυσιμα
                          δεν ειμαι λαδεμπορας ουτε εχω καποιο κερδος να τα προωθησω, απλα κακως στην Ελλαδα που τσιμπανε ελαφρως την τιμη στα λεπτορευστα λαδια και ο κοσμος αποφευγει να τα βαζει λογω τιμης, αλλα και ελληνικης νοοτροπιας που παραπεμπει πολιτιστικα σε ινδια, για του λογου το αληθες παιρνω το 20λιτρο Ravenol TSJ 10w/30 ημισυνθετικο με 90Ε

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            costtsiolakkis last edited by

                            Τα λαδια τα αγοραζω σε βαρελι των 200l λογω και των αλλων γεωργικων μηχανηματων που συντηρω. Οποτε μια αλλαγη με 20w50 η 15w40 μου κοστιζει το πολυ 15 ευρω. Νομιζω δεν αξιζει πλεον σε καμια περιπτωση να δωσω 50 για κατι που δεν θα οφελεσει το αυτοκινητο και θα το αλλαξω ετσι κι αλλιως σε 5000χλμ. Αν ηταν πιο καινουργιο θα το δοκιμαζα αλλα νομιζω πλεον δεν αξιζει το κοπο. Η αρχικη μου σκεψη ηταν να αραιωσω τις αλλαγες λαδιων διοτι νομιζα θα εβγαινα κερδισμενος σε θεμα κοστους και δεν θα χρειαζοταν να αλλαζω λαδια καθε ενα εναμισι μηνα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              costtsiolakkis last edited by

                              ακομα ενας λογος που δεν θελω να παω σε λεπτορευστο λαδι ειναι οτι καποιες φορες με το 15w40 και αφου πλησιασω το οριο αλλαγης, το αυτοκινητο αργει καπως να ανεβασει πιεση λαδιου ( το λαμπακι αργει να σβησει μεχρι και 5s)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aristos6363 last edited by

                                Ο χρήστης bebes έγραψε:
                                πριν απο καιρο ειχαμε αναφερθει στο συγκεκριμενο θεμα για τις αλλαγες λαδιου με αναρρόφηση απο την ταπα

                                για οποιον ενδιαφερεται πουλαει τετοια συσκευη το lidl την αλλη εβδομαδα

                                http://www.lidl-hellas.gr/el/ergaleia.h ... l&id=33005

                                το αγορασε φιλος μου πριν 1 μηνα απο τα lidl ,το δοκιμασαμε προχθες για πρωτη φορα σε nissan micra , το αμαξι εκανε 18 χλμ σε αρκετη κινηση πριν να σταματησει κ να κρυωσει ο κινητηρας ακριβως για 15 λεπτα , το αποτελεσμα εντυπωσιακο , ρουφηξε οσα λαδια παιρνει ο κινητηρας 3 litra ( χωρις βεβαια τα 200 ml του φιλτρου λαδιου ) ακριβως σε 10 λεπτα , τα υπερ , πολυ χαμηλη τιμη (20 euro ) με 3 χρόνια εγγυηση , σχεδον αθορυβη λειτουργια της αντλιας αυτης κ οχι οπως βλεπουμε στο youtube σε αλλες μαρκες που ακουγεται σαν τρακτερ κ ετοιμο να διαλυθει ,σε καμμια στιγμη δεν κομπιασε π.χ. κ να σταματησει η αναρροφηση του λαδιου ,εβγαλε ακριβως την ιδια ποσοτητα που εβαλε ο φιλος οταν εβαλε την τελευταια φορα λαδια ακριβως 3 litra, καθαρη δουλεια ουτε σταγονα λαδι δεν εσταξε στίς πλάκες στην πυλωτη , το μονο ισως αρνητικο ηταν οτι επρεπε να ανεβοκατεβαζει πού κ πού εστω ελαχιστα το λεπτο σωληνακι που μπαινει στην εισοδο του δεικτη λαδιου στον κινητηρα (ειχε λιγο καλυτερη ροη ετσι φαινοταν τουλαχιστον ) , συνισταται ανεπιφυλακτα για αγορά τουλαχιστον για μικρα αμαξια (micra ) προσοχή πρεπει το λαδι του κινητηρα να ειναι ζεστό για να τα ρουφάει καλύτερα κ γρηγοροτερα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • mesastou
                                  mesastou last edited by

                                  αλλαγή κάθε 1,5 μήνα ... Σκέψου και αυτό http://www.valvolineeurope.com/english/ ... sel_10w-40

                                  Ο χρήστης costtsiolakkis έγραψε:
                                  ακομα ενας λογος που δεν θελω να παω σε λεπτορευστο λαδι ειναι οτι καποιες φορες με το 15w40 και αφου πλησιασω το οριο αλλαγης, το αυτοκινητο αργει καπως να ανεβασει πιεση λαδιου ( το λαμπακι αργει να σβησει μεχρι και 5s)

                                  Αυτό το έχω απορία επειδή το παρατήρησα και εγώ. Σε κρύο ή ζεστό κινητήρα το κάνει; (εμένα σε κρύο μόνο).

                                  mouths are for eating, noses for breathing.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    r200 last edited by

                                    Ο χρήστης mesastou έγραψε:
                                    αλλαγή κάθε 1,5 μήνα ... Σκέψου και αυτό http://www.valvolineeurope.com/english/ ... sel_10w-40

                                    ακομα ενας λογος που δεν θελω να παω σε λεπτορευστο λαδι ειναι οτι καποιες φορες με το 15w40 και αφου πλησιασω το οριο αλλαγης, το αυτοκινητο αργει καπως να ανεβασει πιεση λαδιου ( το λαμπακι αργει να σβησει μεχρι και 5s)

                                    Αυτό το έχω απορία επειδή το παρατήρησα και εγώ. Σε κρύο ή ζεστό κινητήρα το κάνει; (εμένα σε κρύο μόνο).

                                    ανιστροφα με το ψιλοτερο λαδι σβηνει αμεσως το λαμπακι λαδιου
                                    σε ενα picanto πετρελαιο εβαζε 15w/40 και τα πρωινα εμενε περισσοτερο απο οτι θα επρεπε το λαμπακι χαμηλης πιεσης λαδιου, βαλαμε 5w/30 και σβηνει αμεσως και λειτουργει πιο αθορυβα
                                    σημαντικο ρολο εχει και ενα καλης ποιοτητας φιλτρου λαδιου

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      costtsiolakkis last edited by

                                      Οπως ειπα πιο πανω στο αυτοκινητο χρησιμοποιω λαδια 20w50 και 15w40. Συνηθως προτιμω το καλοκαιρι το 20-50 και το χειμωνα το 15-40. Περσι το καλοκαιρι ομως χρσησιμοποιουσα 15-40 και το ειχα αφησει 6000 χλμ περιπου με σκληρη χρηση, ψηλες θερμοκρασιες, πολλη σκονη κ.τ.λ. Αυτο που πιστευω εγινε με το λαμπακι(αν εχω λαθος ας με διορθωσει καποιος)ειναι οτι το λαδι ειχε αρχισει να χανει το ιξωδες του και η αντλια λαδιου λογω μεγαλων πλεων ανοχων δυσκολευοταν να ανεβασει πιεση.( μου το εκανε οταν ειχε ζεσταθει πληρως). Απο την αλλη οταν ειναι κρυος ο κινητηρας αλλα και τον χειμωνα (χαμηλοτερη θερμοκρασια -3) το λαμπακι σβηνει αμεσως και με τα δυο λαδια.....μονο που με το 20-50 οι βαλβιδες κανουν συναυλια .....τα πρωτα 5 λεπτα. ( σπανια ζεστενω το αμαξι)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        costtsiolakkis last edited by

                                        Ο χρήστης mesastou έγραψε:
                                        αλλαγή κάθε 1,5 μήνα ... Σκέψου και αυτό http://www.valvolineeurope.com/english/ ... sel_10w-40.

                                        Φιλε mesatou τα valvoline εδω που είμαι (Κυπρος) δεν τα βρισκω ευκολα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cson last edited by

                                          To λαμπακι λαδιου πρεπει να σβηνει ακαριαια μολις παιρνει μπρος ο κινητηρας. Αν μενει ανοικτο καποια sec ειναι λογο φιλτρου λαδιου, στα φτηνιαρικα φιλτρα η αντεπιστροφη βαλβιδα τα φτυνει γρηγορα. Το παθαινω και γω αυτο με πολυ φθηνα φιλτρα λαδιου, μονο με mann και purflux δεν το παθαινει. Ισχυει το οτι πληρωνεις παιρνεις στα φιλτρα λαδιου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            costtsiolakkis last edited by

                                            Αυτο δεν το ειχα σκεφτει. Οντως τις τελευταιες αλλαγες τις εκανα με φιλτρα μαρκας 888.Μαλλον φτηνιαρικα φιλτρα. Πιο παλια χρησιμοποιουσα φιλτρα Alco απο τα οποια ειμαι αρκετα ευχαριστημενος ( νομιζω ειναι κυπριακα φιλτρα). Στα αλλα αυτοκινητα που οδηγω χρησιμοποιω mann η τα γνησια της εταιρειας.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 300
                                            • 301
                                            • 302
                                            • 303
                                            • 304
                                            • 444
                                            • 445
                                            • 302 / 445
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr