Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 702
    • 703
    • 704
    • 705
    • 706
    • 939
    • 940
    • 704 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137040
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Κανεις λάθος. Μεγαλύτερος δείκτης ταχύτητας = σκληρότερος σκελετός. Τα λάστιχα πολύ υψηλών ταχυτήτων και επιδόσεων έχουν πολύ μαλακή γόμα.

      Nokia 730 & Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Διαφωνω, R050, S001 και Michelin SuperSport που εχω δοκιμασει οσα χρονια εχω το GT εχουν σκληρες γομες και θεωρουνται κορυφαια για γρηγορα αυτοκινητα. Φυσικα εχουν Και σκληρο σκελετο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kospapad last edited by

          Μιλάμε για αυτοκίνητο που θα πάει πάνω από τα 210 χλμ
          Μήπως είσαι υπερβολικός;;
          Μην παρασύρεσαι από αυτά που είχε το αυτοκίννητο γιατί μπορεί και λόγω μάρκετινγ να σου πάσαρoυν ζαντα 18 και δείκτη W σε 1400

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aikibill last edited by

            Τι αυτοκίνητο εχει δεν το ξέρουμε αλλα 18αρες ζαντες δεν εχει. Το λέει ο άνθρωπος οτι μιλάει για διάσταση 205/55/16.
            Το πιθανότερο τα λαστιχα με δείκτη h να τον καλύπτουν αλλα με δείκτη V θα εχει καλύτερα κράτηματα και φρεναρισματα με επιβάρυνση στα χιλιόμετρα που θα βγάλει το ελαστικό και ανεπαίσθητα χειρότερη άνεση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros-foivos last edited by

              Το αυτοκίνητο φαίνεται στην υπογραφή , ford focus II 115hp ειναι
              Εστειλα ερώτηση στο τεχνικό τμήμα της επίσημης Toyo στην ευρώπη οσον αναφορά τις διαφορές για το συγκεκριμένο cf2 ανάμεσα στο H και V
              Η απάντηση ήταν οτι η γομα ειναι ακριβώς η ίδια και στα δύο ελαστικά
              Η μόνη διαφοροποίηση ειναι οτι το V εχει λιγο πιο ενισχυμένη μεταλλική ζώνη και λιγο παχύτερη συρμάτινη δέσμη εσωτερικά , απο οτι κατάλαβα και απο την απάντηση του οτι αυτές οι αλλαγές δεν επηρεάζουν την απόδοση του ελαστικού είτε στο φρενάρισμα είτε στο στρίψιμο .

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pko last edited by

                Σωστά σου απάντησε η εταιρεία, είναι με λίγα λόγια πιο ενισχυμένο στον σκελετό και στην ζώνη του σε σχέση με το H. Το εάν είναι μαλακός ή σκληρός ο τύπος της γόμας δεν έχει σχέση με το δείκτη ταχύτητας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
                  Διαφωνω, R050, S001 και Michelin SuperSport που εχω δοκιμασει οσα χρονια εχω το GT εχουν σκληρες γομες και θεωρουνται κορυφαια για γρηγορα αυτοκινητα. Φυσικα εχουν Και σκληρο σκελετο.

                  Το S001 έχει treadwear rating 280. Το ER300 έχει 320. Βλέπεις πως το 'γρήγορο' λάστιχο είναι πιο μαλακό από το καθημερινό. Τα γρήγορα της Pirelli και της Michelin είναι ακόμα πιο μαλακά. Μάλιστα το ημισλίκ P-Zero Corsa έχει rating 60!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
                    Το αυτοκίνητο φαίνεται στην υπογραφή , ford focus II 115hp ειναι
                    Εστειλα ερώτηση στο τεχνικό τμήμα της επίσημης Toyo στην ευρώπη οσον αναφορά τις διαφορές για το συγκεκριμένο cf2 ανάμεσα στο H και V
                    Η απάντηση ήταν οτι η γομα ειναι ακριβώς η ίδια και στα δύο ελαστικά
                    Η μόνη διαφοροποίηση ειναι οτι το V εχει λιγο πιο ενισχυμένη μεταλλική ζώνη και λιγο παχύτερη συρμάτινη δέσμη εσωτερικά , απο οτι κατάλαβα και απο την απάντηση του οτι αυτές οι αλλαγές δεν επηρεάζουν την απόδοση του ελαστικού είτε στο φρενάρισμα είτε στο στρίψιμο .

                    Το αυτοκίνητο καλύπτεται άνετα από την προδιαγραφή Η. Το ότι ερχόταν από το εργοστάσιο με V έχει να κάνει με τις παραγγελίες που κάνει στις κατασκευάστριες ελαστικών ώστε να καλύπτει περισσότερα μοντέλα με το ίδιο λάστιχο. Έτσι με το V κάλυπτε και το 1400άρι και το 1600άρι και το δίλιτρο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      aikibill last edited by

                      Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:

                      Η μόνη διαφοροποίηση ειναι οτι το V εχει λιγο πιο ενισχυμένη μεταλλική ζώνη και λιγο παχύτερη συρμάτινη δέσμη εσωτερικά , απο οτι κατάλαβα και απο την απάντηση του οτι αυτές οι αλλαγές δεν επηρεάζουν την απόδοση του ελαστικού είτε στο φρενάρισμα είτε στο στρίψιμο .

                      Καμία διαφορα το H απλώς εχει έναν κρυφό αισθητήρα που ανατινάζει το αυτοκίνητο οταν φτάσει τα 211χλμ/ώρα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        johnkyr last edited by

                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                        Διαφωνω, R050, S001 και Michelin SuperSport που εχω δοκιμασει οσα χρονια εχω το GT εχουν σκληρες γομες και θεωρουνται κορυφαια για γρηγορα αυτοκινητα. Φυσικα εχουν Και σκληρο σκελετο.

                        Το S001 έχει treadwear rating 280. Το ER300 έχει 320. Βλέπεις πως το 'γρήγορο' λάστιχο είναι πιο μαλακό από το καθημερινό. Τα γρήγορα της Pirelli και της Michelin είναι ακόμα πιο μαλακά. Μάλιστα το ημισλίκ P-Zero Corsa έχει rating 60!

                        και το 050Α είναι πολύ μαλακό .... κάτω από 200 treadwear

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                          Διαφωνω, R050, S001 και Michelin SuperSport που εχω δοκιμασει οσα χρονια εχω το GT εχουν σκληρες γομες και θεωρουνται κορυφαια για γρηγορα αυτοκινητα. Φυσικα εχουν Και σκληρο σκελετο.

                          Το S001 έχει treadwear rating 280. Το ER300 έχει 320. Βλέπεις πως το 'γρήγορο' λάστιχο είναι πιο μαλακό από το καθημερινό. Τα γρήγορα της Pirelli και της Michelin είναι ακόμα πιο μαλακά. Μάλιστα το ημισλίκ P-Zero Corsa έχει rating 60!

                          Αν θυμαμαι καλα το ER300 ειναι αρκετα παλιο μοντελο? Πλεον ολα για να ειναι πιο 'green' ειναι πιο 'μαλακα'. Απο εκει και περα αν σπονσοραρεις 4 λαστιχα καθημερινα μπορουμε να δουμε αν θα 'λιωσουν' πιο ευκολα απο τα S001 σε σπινιαρισματα. Θεωρω πως το αυτονοητο ειναι πως τα γρηγορα αμαξια απαιτουν πιο σκληρη γομα και σκελετο για να 'αντεχουν' περισσοτερο λογο των εξτρα αλογων (πχ ενα αυτοκινητο των 100 αλογων δεν νομιζω ουτε να τρεχει αλλα ουτε και να σπινιαρει το ιδιο με ενα αυτοκινητο 200-300-400-500 αλογων), νομιζω πως ειναι απλη φυσικη (φυσικα ισως να κανω λαθος γιατι δεν ειμαι φυσικος αλλα θεωρω πως καποια πραγματα η ειναι λογικα η οχι).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Σου έδειξα νούμερα που αποδεικνύουν ότι αυτό που θεωρείς αυτονόητο δεν ισχύει. Το Energy Saver για παράδειγμα έχει treadwear 400!!! Τα γρήγορα Michelin έχουν γύρω στο 250.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pko last edited by

                              Το treadwear ειναι δεικτης φθοράς και όχι το πόσο μαλακή ή σκληρή είναι η γόμα του ελαστικού. Τα σπορ ελαστικά έχουν πιο μικρό δείκτη για λόγους απόδοσης οπότε και φθείρονται γρηγορότερα. Τα οικολογικά έχουν μεγαλύτερο δείκτη για να κρατάνε περισσότερο. Το energy που αναφέρεις έχει μαλακή γόμα. To bridgestone Β250 που χρησιμοποιουν όλα τα καθημερινά αυτοκινητάκια έχει δείκτη μόνο 200 αλλά δεν είναι τόσο μαλακό!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Η φθορά είναι άμεσα συνυφασμένη με το πόσο μαλακή είναι η γόμα. Για αυτό και τα ημισλίκ κρατάνε τόσα λίγα χιλιόμετρα, σε αντίθεση με τα οικολογικά που βγάζουν μέχρι και 100άρες. Ο μικρότερος δείκτης των σπορ ελαστικών είναι λόγω της μαλακής γόμας που δίνει καλύτερο κράτημα. BTW το Energy είναι κούτσουρο από άποψη γόμας. Το είχαμε βάλει στην πίστα και δεν έλεγε να λιώσει...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pko last edited by

                                  Σεβαστή η άποψή σου και γνωστό το ότι η φθορά ερμηνεύεται με το πόσο μαλακή ή σκληρή είναι η γόμα από πολλούς. Την άλλη φορά να βάλεις το B250 στην πίστα αντί για το energy που με 200 δείκτη θα είναι βούτυρο και θα λειώνει!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Εγω απλα θα πω πως οσο πιο σκληρο ενα λαστιχο τοσο πιο 'δυσκολα' ζεστενεται και τοσο τα R50A οσο τα S001 ΔΕΝ ζεσταινονται γρηγορα. Τωρα αν γινεται να ζεστενεται πιο δυσκολα το 'μαλακο' λαστιχο απο το 'σκληρο' μαλλον εμαθα αλλα γραμματα στο σχολειο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      ggab last edited by

                                      Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
                                      Εγω απλα θα πω πως οσο πιο σκληρο ενα λαστιχο τοσο πιο 'δυσκολα' ζεστενεται και τοσο τα R50A οσο τα S001 ΔΕΝ ζεσταινονται γρηγορα. Τωρα αν γινεται να ζεστενεται πιο δυσκολα το 'μαλακο' λαστιχο απο το 'σκληρο' μαλλον εμαθα αλλα γραμματα στο σχολειο.

                                      είχα τα r050A και παρότι ο δείκτης έλεγε 160 ήταν ξύλινα,στην πόλη είχαν πρόσφυση.......ζάντας,δεν κατάφερα να τα ζεστάνω ποτέ.Σε ταξίδι τα πράγματα άλλαζαν άρδην και αν εξαιρέσεις το θόρυβο,ήταν σκέτη απόλαυση.......

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aikibill last edited by

                                        Ο realzeus εχει δικιο. Απλως υπαρχει μπερδεμα μεταξυ σκληρων πλαινων-σκελετου και σκληρης γομας.
                                        Τα λαστιχα επιδοσεων εχουν εξ ορισμου μαλακη γομα (πελμα) και σκληρο σκελετο-πλαινα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
                                          Ο realzeus εχει δικιο. Απλως υπαρχει μπερδεμα μεταξυ σκληρων πλαινων-σκελετου και σκληρης γομας.
                                          Τα λαστιχα επιδοσεων εχουν εξ ορισμου μαλακη γομα (πελμα) και σκληρο σκελετο-πλαινα

                                          Στην 'θεωρια' ισως, στην πραξη εχωντας αλλαξει 3 τετραδες στο αυτοκινητο μου απλα διαφωνω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            johnkyr last edited by

                                            +real ZEUS

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 702
                                            • 703
                                            • 704
                                            • 705
                                            • 706
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 704 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr