-
+1
Και υπάρχει το 4κινητο Panda που είναι σε όλα καλύτερο.Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, αλλά εγώ θα κάνω μία προσπάθεια να πάρω το Jimny όταν ξεμπλέξω με κάτι προσωπικά προβλήματα που θα με τρέχουν τους επόμενους 6 με 8 μήνες.
Και λέω ότι θα κάνω μία προσπάθεια, γιατί έχω και το 207, το οποίο αν δεν το πουλήσω, τότε Jimny γιοκ.Οπότε υποχρεώνομαι να περιμένω μέχρι τέλος του χρόνου για να δω αν θα μπορέσω να κάνω κίνηση.
-
Δικά σου τα λεφτά και η απόφαση. Αν σου αρέσει ένα αυτοκίνητο που είναι κακό στην άσφαλτο, αργό σε επιδόσεις, με μεγάλη κατανάλωση και πολύ σκληρή ανάρτηση... καλοτάξιδο!
-
ok...
-
Έχεις αρκετό χρόνο μπροστα σου να το δοκιμάσεις, να το οδηγησεις κλπ. Κάνε αρκετά td σε κάθε δυνατόν είδος δρόμου και συνθηκών κυκλοφορίας. Δες συμπεριφορά, κατανάλωση, επιδόσεις κλπ και αποφασιζεις.
Εν τω μεταξύ ως το φθινόπωρο, κάπου στην γη πιθανό να παρουσιαστει και ο αντικαταστάτης.
(Ο οποιος πιθανοτερο να μην σου αρέσει αφού θα μεγαλώσει και θα έχει πιο μοντέρνα εμφάνιση! )Στάλθηκε από το SMO72HD μου
-
Αντικατάστατης; ωχ!ωχ!...
Ευτυχώς χθες επιβεβαίωσα ότι αυτό το Jimny http://www.suzuki.gr/auto/cars/new/jimny/jimny δεν έχει πουλήσει ακόμα στην Ελλάδα. Το πρώτη παρτίδα την περιμένουν τέλη Ιουνίου. Αν και έτσι όπως τα είδα τα πράγματα μπορεί να πάει και Ιούλιο ή Αύγουστο.Αφού και το φυλλάδιο που μου έδωσαν τελικά είναι του προηγούμενου, χωρίς το 'φρεσκάρισμα' που του έχει γίνει. Στην εμπορία ήταν απόλυτα καθησυχαστικοί. Θα κυκλοφορεί τουλάχιστον για δύο ακόμα χρόνια...
Από εκεί και πέρα, είναι γεγονός ότι δεν το έχω οδηγήσει. Το έχει όμως ένα φιλαράκι.
Σαν συνοδηγός σε Jimny 2009 έχω κάνει και κάνω αρκετές βόλτες εντός Αθήνας και κάποιες διαδρομές προς Εύβοια και Λάρυμνα (αποστάσεις πάνω-κάτω 300χιλιόμετρα πήγαινε/έλα).
Έχω δει τα αρνητικά του.
Οδηγικά σε άσφαλτο το αυτοκίνητο δεν είναι για πολλά/πολλά. Έχει όρια.
Στην Εθνική πηγαίναμε με 120-130χλμ/ώρα.
Προσωπικά δεν με κούρασε, ούτε διαπίστωσα κάτι που να με χαλάσει ιδιαίτερα.
Στα στροφιλίκια απλά δεν πηγαίναμε γρήγορα. Δεν βιαζόμασταν άλλωστε. Δεν κάναμε αγώνες.Δυστυχώς το Jimny είναι το μοναδικό 'παλιό' καινούριο που κυκλοφορεί ακόμα.
Αν ήταν να πάω πάλι σε αυτοκίνητο glamour και με χίλια/δυο ηλεκτρονικές βλακείες που μόνο χρήματα ζητάνε, τότε κρατάω το 207 και απλά το αφήνω στο γκαράζ να κοιμάται διαρκώς και δεν το χρησιμοποιώ ποτέ. -
το jimny το είχα 11 χρόνια και έκανα 250000 χιλ εκ των οποίων τα 100000 χιλ σε βουνά και κατσάβραχα και δεν με έβγαλε κανένα πρόβλημα ούτε και είπα ποτε οτι δεν βγαίνω κάπου αλλά με οικογένεια τα 5 τελευταία χρόνια μπορώ να πώ ότι αγανάκτησα να βάζω μπαγκαζιέρες και να σκέφτομαι πως θα πάω κάπου χώρια την κατανάλωση που πραγματικά έκαιγε τα αντερά του σε σημείο να κοντράρει τα διλιτρα! Είναι καθάρα αυοικίνητο βουνών και όρων και για το πολύ δύο άτομα έαν έρθει τρίτο άτομο με το καλό η το πουλάς η το κάνεις δεύτερο!
-
Για βουνά και όρη μόνο;
Για έλα στην Αθήνα (με το νέο VITARA) να σε δω να παρκάρεις στην Πατησίων, Σαββάτο βράδυ.
Άστο μη το κάνεις, γιατί πήγε και το έκανε πριν 1,5 μήνα συνάδελφος με ΒΜW Χ1 και μετά από 4 ώρες που πήγε να το πάρει το βρήκε τρακαρισμένο και στραπατσαρισμένο (μάλλον από προπολεμικό αυτοκίνητο αλλοδαπού). Κάποιος πήγε και έπεσε πάνω στο αυτοκίνητο. Γιατί; Μάλλον γιατί χαλάστηκε επειδή πάρκαραν στο δρόμο του.
Ζημιά; 1600euro. Και τώρα το έχει στο συνεργείο εδώ και ένα μήνα και δεν το φτιάχνει γιατί έχει μπλέξει με την ασφάλεια.Αν ξεκινήσω να γράφω περιστατικά που βιώνω σχεδόν καθημερινά θα πρέπει να γράψω βιβλίο.
Η δική άποψη που φυσικά δεν αλλάζει από κανέναν: Θεωρώ offroad και αφιλόξενο περιβάλλον, όλες τις διαδρομές εντός Αττικής (εντός και εκτός ασφάλτου).
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Για βουνά και όρη μόνο;Για έλα στην Αθήνα (με το νέο VITARA) να σε δω να παρκάρεις στην Πατησίων, Σαββάτο βράδυ.
Άστο μη το κάνεις, γιατί πήγε και το έκανε πριν 1,5 μήνα συνάδελφος με ΒΜW Χ1 και μετά από 4 ώρες που πήγε να το πάρει το βρήκε τρακαρισμένο και στραπατσαρισμένο (μάλλον από προπολεμικό αυτοκίνητο αλλοδαπού). Κάποιος πήγε και έπεσε πάνω στο αυτοκίνητο. Γιατί; Μάλλον γιατί χαλάστηκε επειδή πάρκαραν στο δρόμο του.
Ζημιά; 1600euro. Και τώρα το έχει στο συνεργείο εδώ και ένα μήνα και δεν το φτιάχνει γιατί έχει μπλέξει με την ασφάλεια.Αν ξεκινήσω να γράφω περιστατικά που βιώνω σχεδόν καθημερινά θα πρέπει να γράψω βιβλίο.
Η δική άποψη που φυσικά δεν αλλάζει από κανέναν: Θεωρώ offroad και αφιλόξενο περιβάλλον, όλες τις διαδρομές εντός Αττικής (εντός και εκτός ασφάλτου).
Καλά και σε αυτό δεν έχεις αδικο και για μεσα την πόλη είσαι άνετος ανεβαίνεις και στα πεζοδρόμια και παντού! Το θέμα είναι ότι ρουφάει πολύ!
-
Storm, ίσως το Niva είναι πιο κοντά σε αυτά που θέλεις. Είναι ακόμα πιο παλιομοδίτικο και σίγουρα πιο ανθεκτικό σε χτυπήματα κλπ. Βέβαια έχει πολλά άλλα μειονεκτήματα.
-
Ο χρήστης tirnabos26 έγραψε:
Καλά και σε αυτό δεν έχεις αδικο και για μεσα την πόλη είσαι άνετος ανεβαίνεις και στα πεζοδρόμια και παντού! Το θέμα είναι ότι ρουφάει πολύ!Καταρχήν και το 207 μια χαρά ρουφάει. Έχει σταθεροποιηθεί στα 9,5λίτρα/100km μέσα στην πόλη.
Αν σε αυτό βάλεις και την 'υποχρεωτική' χρήση της σούπερ αμόλυβδης στο 207, τότε άστα βράστα.Αλλά θεωρώ ότι αποκλείεται το Jimny να καίει όσο το Pajero Pinin που είχε σταθεροποιηθεί στα 13,4λίτρα/100km μεικτή χρήση και όχι αστική. Οπότε υπολογίζω το Jimny να καίει (αστική χρήση) όσο το 207, απλά θα βάζω απλή αμόλυβδη...
Storm, ίσως το Niva είναι πιο κοντά σε αυτά που θέλεις. Είναι ακόμα πιο παλιομοδίτικο και σίγουρα πιο ανθεκτικό σε χτυπήματα κλπ. Βέβαια έχει πολλά άλλα μειονεκτήματα.
Έχω κάνει μερικές βόλτες με Niva που το έχει πατέρας φίλου μου, κυνηγός.
Το πρόβλημα με το NIVA είναι η απουσία της εταιρείας από την Ελλάδα.
Το είχαμε ξανασυζητήσει παλιότερα.
Η αντιπροσωπεία υπολειτουργεί. Εμπορίες δεν υπάρχουν, τεχνική εξυπηρέτηση δεν βρίσκεις.
Σαν να είναι εταιρεία φάντασμα.
Παρακολουθώ το NivaClub και είναι φανερό ότι υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με την παρουσία της LADA στην Ελλάδα.
Η εταιρεία είναι σαν να μην υπάρχει.Οπότε όταν στα βασικά υπάρχει πρόβλημα, παρακάτω δεν πας...
-
ναι αλλα βρισκεις τα παντα απο ανταλλακτικα....αυτο στανταρακι.....εχω νιβα δεν στο λεω σαν ασχετος...
-
Ότι λέγεται για τα Τζίμνι είναι αλήθεια. Ακατάλληλα για το δρόμο, άβολα, καίνε, κάνουν, δείχνουν...
ΑΛΛΑ...Επειδή έχουν περάσει πολλά από τα χέρια μου τα τελευταία χρόνια, μπορώ να πω χωρίς υπερβολή ότι τις 3 διαφορετικές χρονικές στιγμές που μπήκαν προς πώληση, έγιναν ανάρπαστα, ειδικά από βοσκούς.
υ.γ Επίσης, με επιφύλαξη να πω ότι κρατάνε και από την αξία τους!!!!
-
Ομολογώ ότι κάποια πράγματα αδυνατώ να τα καταλάβω, τόσα χρόνια εδώ μέσα.
Καίει σε σύγκριση με ποιο;
Εγώ πάντως το συγκρίνω με το 207GT, με το Pajero Pinin και με το τελευταίο Hyundai Coupe που είχα.
Σε σύγκριση με αυτά καίει λιγότερο.
Ειδικά το Pinin έκαιγε τα έντερα του.
Αν φυσικά το συγκρίνω με το σκούτερ μου, φυσικά καίει πολύ περισσότερο.Και από την άλλη η έκφραση 'ακατάλληλα για το δρόμο' νομίζω ότι είναι 'τραβηγμένη'.
Κυκλοφορούν χιλιάδες πλέον Jimny στη χώρα. Η πλειοψηφία κινείται στην άσφαλτο.
Αν το αυτοκίνητο ήταν 'ακατάλληλο για το δρόμο' θα το πουλούσαν σαν 'αγροτικό' ή τρακτέρ και όχι σαν επιβατικό. Όχι ότι θα με χάλαγε, αλλά λέμε τώρα.Προσωπικά δεν έχω διαπιστώσει το 'ακατάλληλο για το δρόμο' σε άσφαλτο, όπως και χιλιάδες άλλοι ιδιοκτήτες που το τιμούν τόσα χρόνια κυρίως στην άσφαλτο. Και ανάμεσά τους και πολλές, πάρα πολλές γυναίκες.
Σε αντίθεση με άλλες εταιρίες με τα 'σούπερ-ντούπερ' αυτοκίνητα που παρακαλάνε να πουλήσουν κανά κομμάτι 'κατάλληλου για το δρόμο'.
Για μένα τα αρνητικά που μπορεί να βρει ένα 'σύγχρονος' υποψήφιος πελάτης στο Jimny είναι άλλα.
Αυτά όμως αφορούν την κουλτούρα και τα θέλω του κάθε ανθρώπου και είναι απόλυτα σεβαστά. -
Σε σύγκριση με ένα Duster πετρέλαιο δεν καίει πολύ περισσότερο;
Η συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων συνδυάζει στοιχεία on - off road, σε αναλογία που μεταβάλλεται ανάλογα το μοντέλο. Όπως λέει και ο Megane το Jimny έχει περισσότερο στοιχεία off-road παρά On road. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να κινηθεί για άσφαλτο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και το 'ιδανικό'/κατάλληλο για να κινείται κανείς στον δρόμο.
Και τα αγροτικά κινούνται κανονικά στους δρόμους, αλλά δεν είναι και στο στοιχείο τους όταν κινούνται στην άσφαλτο.
Όσο για τις γυναίκες, οι περισσότερες το οδηγούν γιατί είναι μικρό και βολικό για την πόλη, ψηλό (για ορατότητα και ανέβασμα κανενός πεζοδρομίου) και ίσως γλυκούλι . Και επίσης, αντέχει στην κακομεταχείριση
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Σε σύγκριση με ένα Duster πετρέλαιο δεν καίει πολύ περισσότερο;Και σε σύγκριση με το RX8 καίει πολύ λιγότερο...
Όπως καταλαβαίνεις αυτή η σύγκριση μεταξύ ανόμοιων πραγμάτων δεν έχει νόημα.
Και μην μου πείτε ότι το DUSTER είναι στην ίδια κατηγορία με το Jimny. Γιατί είναι σαν να συγκρίνουμε ένα βουνό (Duster) με ένα λόφο (Jimny).Όσο για τις γυναίκες, οι περισσότερες το οδηγούν γιατί είναι μικρό και βολικό για την πόλη, ψηλό (για ορατότητα και ανέβασμα κανενός πεζοδρομίου) και ίσως γλυκούλι . Και επίσης, αντέχει στην κακομεταχείριση
+1 στις γυναίκες...
υ.γ. τα υπόλοιπα δεν τα σχολιάζω γιατί εγώ πιστεύω ότι όλοι οι δρόμοι στο ελλαδιστάν είναι off-road.
-
Δεν ξέρω που μένεις Storm αλλά η Ποσειδώνος, η Βουλιαγμένης, η Συγγρού, η Αμαλίας κλπ δεν έχουν καμία σχέση με off-roading. Για να μη μιλήσουμε για Ε.Ο. και Α.Ο.
Τέσπα, αν δεν καταλαβαίνεις διαφορές στην οδική συμπεριφορά μεταξύ αυτοκινήτου-τζιπ-τρακτέρ, προχώρα άφοβα.
-
ναι ρε Δία, αυτοί οι 5 δρόμοι είναι μια χαρά... να κάνεις μια βόλτα στους δρόμους στα Σεπόλια/Νίκαια/Βριλήσσια/Παγκράτι/Καισαριανή ακόμα και στο Ψυχικό βασικά... ακόμα και με το sedan μου βρίσκω στις διασταυρώσεις στον προφυλακτήρα.... Δεν συζητάω για το peugeot gt που είχα πριν (όχι ότι ήταν και κανα πολύ χαμηλό σπορ αμάξι)
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
...προχώρα άφοβα.Έχε χάρη που πρέπει να περιμένω μέχρι τα τέλη Φθινοπώρου.
Διαφορετικά θα το έκανα 'χθες'. -
Ο χρήστης Esti έγραψε:
ναι ρε Δία, αυτοί οι 5 δρόμοι είναι μια χαρά...Ναι, δρόμοι υπόδειγμα...
Πηγή: http://www.notiareport.gr/eidiseis/epik ... iwnei.html
Suzuki Jimny