-
Καλησπέρα σε όλους.
Η ερώτηση είναι η εξής.
Αυτοκίνητο SEAT ALTEA XL, Μοντέλο 2007, 1.8 tfsi, κωδικός κινητήρα ΒΥΤ.Υπάρχει κάτι για τον κινητήρα αυτο? και εάν η απάντηση είναι ναi, πιθανό κόστος?
Ευχαριστώ πολύ,
Γιώργος
-
Ο χρήστης christosjr1 έγραψε:
Καλησπέρα σας. Σκέφτομαι να βάλω υγραεριο στο Toyota avensis 1.8 2007 που εχω. 1zz-fe το μοτέρ για όσους γνωρίζουν.
Είμαι σε τριλημμα ανάμεσα σε brc p+d( να πω πως μου είπαν ότι δεν το υποστηρίζει πια η εταιρία και μου πρότειναν το rally...) , prins vsi2, aeb και τέλος το μόνο υγρού vialle liquid si. Θέλω να με βοηθησετε τα υπέρ και τα κατά των συστημάτων. Θέλω απόδοση και οικονομία χωρίς να λυπάμαι να το πατήσω.
Το αυτοκίνητο φοράει φίλτρο ελεύθερο και τελικό και έχει αφαιρεθεί ο 2ος καταλυτης. Εμένα με ενδιαφέρει ένα σύστημα που να κάνει οικονομία να μην πάρω το αμάξι στα χέρια σε 2-3 χρόνια και να μην λυπάμαι να το πατήσω...
Κάθε άποψη δεκτή!!!Αποδοση+οικονομια+πατηματα δεν συνδυαζονται. Το γκαζι το βαζουμε για οικονομια πρωτιστα και αν θελεις να εχεις και οικονομια και το αυτοκινητο σου πρεπει να οδηγεις με βαση την οικονομια. Απ'οτι καταλαβα για να εχεις βγαλει φιλτρα, και καταλυτες σε ενδιαφερει να το πατας. Λοιπον αν θελεις να συνεχισεις να το πατας μη του βαλεις υγραεριο.Σιγουρα υπαρχουν και ψεκασμοι βενζινης με χρηση υγραεριου, ειδικα σε φαση φορτου μηχανης, αλλα δεν ειναι πανακεια και δεν ειναι εισιτηριο για να το σκιζεις το αυτοκινητο. Απλα προσφερουν καλυτερη προστασια απο το να ηταν σκετη παροχη υγραεριου.Αν παραυτα θελεις να βαλεις υγραεριο, δεν θα το σκιζεις γιατι η ζημια θα ειναι αναποφευκτη καποια στιγμη.Να σαου πω και το αλλο, δεν ξερω κατα ποσο με την αφαιρεση του καταλυτη και τα ελευθερα θα μπορει να γινει και σωστη ρυθμιση αν και μαλλον δεν θα εχεις προβλημα. Αλλα το υγραεριο με το σκισιμο δεν συμβαδιζουν ειδικα οταν μιλαμε για εκ των υστερων μετατροπες και οχι εργοστασιακη παραγωγη.Για Toyota ειδικα υπαρχει στη Νικαια ενας εγκαταστατης brc o Φανης που καλο ειναι να επικοινωνησεις μαζι του γιατι να σε ενημερωσει πριν αποφασισεις.
-
Υπάρχουν συστήματα υγραερίου που να μην ψεκάζουν μόνον υγραέριο αλλά μείγμα υγραερίου - βενζίνης; Αν ναι είναι καλύτερο αυτό το σύστημα από το να ψεκάζεται μόνον υγραέριο για την σωστή λίπανση των βαλβίδων;
-
Ο χρήστης kalamari_gr έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους.Η ερώτηση είναι η εξής.
Αυτοκίνητο SEAT ALTEA XL, Μοντέλο 2007, 1.8 tfsi, κωδικός κινητήρα ΒΥΤ.Υπάρχει κάτι για τον κινητήρα αυτο? και εάν η απάντηση είναι ναi, πιθανό κόστος?
Ευχαριστώ πολύ,
Γιώργος
Δυσκολο ελαχοστα αμαξια με αυτο το μοτερ ολα τα altea σχεδον φορουν cdaa απο το 2007 και μετα ..
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
δίκιο έχεις στο ότι θα είχα γλιτώσει για κάποια χλμ, αλλά δε νομίζω για περισσότερο από κανα χρόνο...
άντε να έβγαζε το πρόβλημα 20-30.000 χλμ αργότερα...εγω το εκανα ριθμιση στισ 150κ και το εβαλα το αεριο στις 80κ.
η μια βαλβιδα ηταν σχεδον κλειστη και οι αλλες πιο λιγο.
τωρα μου ειπε στις 35-40κ να τις ξαναελενξουμε .
οπως οτι εχουμε αλλες 2 φορες ρυθμιση πριν να χαλασει εντελος το καπακι.
οι εδρες στο συγκεκριμενο καπακι δεν αλλαζονται? πρεπει να αλλαχτει το καπακι?
μηπως ειναι πολυ μπελαλιδικη δουλεια και δεν ασχολειτε κανενας? -
Να τις ελεγχεις καθε 20.000 χιλ με σωστα μειγματα δεν θα εχεις θεμα
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Υπάρχουν συστήματα υγραερίου που να μην ψεκάζουν μόνον υγραέριο αλλά μείγμα υγραερίου - βενζίνης; Αν ναι είναι καλύτερο αυτό το σύστημα από το να ψεκάζεται μόνον υγραέριο για την σωστή λίπανση των βαλβίδων;Απο οτι εχω καταλαβει, ειναι θεμα ψυξης των βαλβιδων, οχι λιπανσης.
-
Ψύξης δεν είναι δεν έχει να κάνει με τη θερμοκρασία .. Άλλωστε και στον υγρό ψεκασμό LPG που έχει χαμηλότερες θερμοκραςιες και απο τη βενζίνη σε κάποια μοτέρ υπάρχει λίπανση με βενζίνη η σύστημα λίπανσης valve protector .,
-
Ο χρήστης Qgas έγραψε:
Ψύξης δεν είναι δεν έχει να κάνει με τη θερμοκρασία .. Άλλωστε και στον υγρό ψεκασμό LPG που έχει χαμηλότερες θερμοκραςιες και απο τη βενζίνη σε κάποια μοτέρ υπάρχει λίπανση με βενζίνη η σύστημα λίπανσης valve protector .,Επετρεψε μου την αμφσβητηση για εκπαιδευτικο σκοπο (δικο μου).
Ποιος ο λογος να υπαρχει λιπανση, εφ' οσον στη βενζνοκινητη εκδοχη δεν υπαρχει? Τι ακριβως λιπαινεται και γιατι? -
Καλησπεριζω την παρεα.
Ζητω συγγνωμη προκαταβολικα σε περιπτωση που εχω κανει λαθος στο θεμα ή στην υποενοτητα.
Θα ηθελα λοιπον τα φωτα σας σχετικα με εγκατασταση υγραεριου σε Kia Sportage 2005 μοντελο.
Ο κυριως παραγοντας της μετατροπης αυτης ειναι η Οικονομια,διοτι ως γνωστων το συγκεκριμενο αμαξι εχει απιστευτες καταναλωσεις.Επομενως θελω να μαθω κατα ποσο αξιζει κατι τετοιο(εαν οντως πεφτει αρκετα η καταναλωση) κατα δευτερον ποιο kit ειναι καλυτερο για το συγκεκριμενο μοντελο και τι κοστος εχει(και αυτο και η εγκατασταση του,καθως και η απαιτουμενη συντηρηση του και κοστος αυτης).Τελος εαν υαπρχει καποιος με το ιδιο μοντελο που εχει προβει σε αυτη τη μετατροπη θα ηθελα να μαθω τις τιμες της καταναλωσης που παρατηρει σε μεση/εντος/εκτος.
Ευχαριστω εκ των προτερων! -
Ο χρήστης aftershock έγραψε:
....Επομενως θελω να μαθω κατα ποσο αξιζει κατι τετοιο(εαν οντως πεφτει αρκετα η καταναλωση) ......Τελος εαν υαπρχει καποιος με το ιδιο μοντελο που εχει προβει σε αυτη τη μετατροπη θα ηθελα να μαθω τις τιμες της καταναλωσης που παρατηρει σε μεση/εντος/εκτος.
Ευχαριστω εκ των προτερων!εχεις μπερδευτει λιγο.
Η κατανάλωση σου θα αυξηθει λιγο (αν μειωθει να 'ανησυχεις' για την ποιοτητα της εγκαταστασης του αεριου στο αυτοκινητο σου), απλα το αεριο ειναι στη μιση τιμη απο τη βενζινη.
Τι μιση δηλαδη, χθες εβαλα με 0,66€/λιτρο, ενω η βενζινη εχει 1,53€/λιτρο
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
....Επομενως θελω να μαθω κατα ποσο αξιζει κατι τετοιο(εαν οντως πεφτει αρκετα η καταναλωση) ...
...Τελος εαν υαπρχει καποιος με το ιδιο μοντελο που εχει προβει σε αυτη τη μετατροπη θα ηθελα να μαθω τις τιμες της καταναλωσης που παρατηρει σε μεση/εντος/εκτος.
Ευχαριστω εκ των προτερων!εχεις μπερδευτει λιγο.
Η κατανάλωση σου θα αυξηθει λιγο (αν μειωθει να 'ανησυχεις' για την ποιοτητα της εγκαταστασης του αεριου στο αυτοκινητο σου), απλα το αεριο ειναι στη μιση τιμη απο τη βενζινη.
Τι μιση δηλαδη, χθες εβαλα με 0,66€/λιτρο, ενω η βενζινη εχει 1,53€/λιτρο
Μειωση καταναλωσης εννοω την διαφορα τιμης,εγω δεν το διατυπωσα σωστα.
-
Ο χρήστης aftershock έγραψε:
Καλησπεριζω την παρεα.
Ζητω συγγνωμη προκαταβολικα σε περιπτωση που εχω κανει λαθος στο θεμα ή στην υποενοτητα.
Θα ηθελα λοιπον τα φωτα σας σχετικα με εγκατασταση υγραεριου σε Kia Sportage 2005 μοντελο.
Ο κυριως παραγοντας της μετατροπης αυτης ειναι η Οικονομια,διοτι ως γνωστων το συγκεκριμενο αμαξι εχει απιστευτες καταναλωσεις.Επομενως θελω να μαθω κατα ποσο αξιζει κατι τετοιο(εαν οντως πεφτει αρκετα η καταναλωση) κατα δευτερον ποιο kit ειναι καλυτερο για το συγκεκριμενο μοντελο και τι κοστος εχει(και αυτο και η εγκατασταση του,καθως και η απαιτουμενη συντηρηση του και κοστος αυτης).Τελος εαν υαπρχει καποιος με το ιδιο μοντελο που εχει προβει σε αυτη τη μετατροπη θα ηθελα να μαθω τις τιμες της καταναλωσης που παρατηρει σε μεση/εντος/εκτος.
Ευχαριστω εκ των προτερων!Ο πεθερος μου εχει το ιδιο αυτοκινητο (δηλαδη ειναι του 2006 αλλα ειναι το ιδιο), εχει τοποθετησει 3 χρονια τωρα το κιτ της Lovato και εχει κανει περιπου 60,000χλ χιλιομετρα. Προβληματα δεν εχει, στο σερβις του αλλαζουν τα φιλτρα του κιτ, ελεγχουν την ρυθμιση και τυχον διαρροες με κοστος 20-30€. Απο καταναλωση εχει ανεβει λιγακι, περιπου ενα 1 λιτρο. Αυτα. Πρεπει να υπαρχουν και αλλα μελη με το ιδιο αυτοκινητο. Θα σου πουν κι αυτοι την γνωμη τους!
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Ψύξης δεν είναι δεν έχει να κάνει με τη θερμοκρασία .. Άλλωστε και στον υγρό ψεκασμό LPG που έχει χαμηλότερες θερμοκραςιες και απο τη βενζίνη σε κάποια μοτέρ υπάρχει λίπανση με βενζίνη η σύστημα λίπανσης valve protector .,
Επετρεψε μου την αμφσβητηση για εκπαιδευτικο σκοπο (δικο μου).
Ποιος ο λογος να υπαρχει λιπανση, εφ' οσον στη βενζνοκινητη εκδοχη δεν υπαρχει? Τι ακριβως λιπαινεται και γιατι?Τα προσθετα της αμολυβδης εννοω, τα αμαξια που δεν εχουν αυτορυθμιζομενες βαλβιδες εχουν τα περισσοτερα θεματα .. Οι λαδιερες με το σωστο πιστοποιημενο υλικο οπως JLM δημιουργουν ενα φιλμ προστασιας στις εδρες και τις βαλβιδες ωστε να αντεχουν το διαφορετικο χρονο αναφλεξης του αεριιυ .. Η μιξη αεριου βενζνης επιτγχανει το ιδιο περιπου ..
-
αυτα τα προσθεταα που εχει η βενζινη μπορουμε να τα βρουμε καπου?τι ειναι? καποιο ειδος λαδιου?
-
Ο χρήστης Qgas έγραψε:
Ψύξης δεν είναι δεν έχει να κάνει με τη θερμοκρασία .. Άλλωστε και στον υγρό ψεκασμό LPG που έχει χαμηλότερες θερμοκραςιες και απο τη βενζίνη σε κάποια μοτέρ υπάρχει λίπανση με βενζίνη η σύστημα λίπανσης valve protector .,
Επετρεψε μου την αμφσβητηση για εκπαιδευτικο σκοπο (δικο μου).
Ποιος ο λογος να υπαρχει λιπανση, εφ' οσον στη βενζνοκινητη εκδοχη δεν υπαρχει? Τι ακριβως λιπαινεται και γιατι?Τα προσθετα της αμολυβδης εννοω, τα αμαξια που δεν εχουν αυτορυθμιζομενες βαλβιδες εχουν τα περισσοτερα θεματα .. Οι λαδιερες με το σωστο πιστοποιημενο υλικο οπως JLM δημιουργουν ενα φιλμ προστασιας στις εδρες και τις βαλβιδες ωστε να αντεχουν το διαφορετικο χρονο αναφλεξης του αεριιυ .. Η μιξη αεριου βενζνης επιτγχανει το ιδιο περιπου ..
ΟΚ
-
Ο χρήστης thlanaras έγραψε:
αυτα τα προσθεταα που εχει η βενζινη μπορουμε να τα βρουμε καπου?τι ειναι? καποιο ειδος λαδιου?Τι λαδι βαζεις στη λαδιερα σου. ;
Υπαρχουν κα καποια που μπαινουν στη δεξαμενη αεριου πριν το γεμισμα και καποια που μπαινουν με πιεση αερα και διαρκουν καποια χιλιομετρα .. -
Ο χρήστης thlanaras έγραψε:
αυτα τα προσθεταα που εχει η βενζινη μπορουμε να τα βρουμε καπου?τι ειναι? καποιο ειδος λαδιου?Δεν εχει κανενα τετοιο προσθετο η αμολυβδη. Ισα ισα που λογω της μη υπαρξης μολυβδου εχουν γινει πιο ανθεκτικα τα μεταλλα, εδρες, βαλβιδες στα τεχνολογιας αμολυβδης αυτοκινητα. Μην παραμυθιαζομαστε ακομα με αυτο το θεμα. Ειναι σιγουρα θεμα ψυξης αλλα οχι τοσο οσο γινεται τοσος λογος και εξαλλου αντιμετωπιζεται εν μερει με τον παραλληλο ψεκασμο αμολυβδης σε βασεις φορτου μηχανης και στο ρελαντι. Χιλιοειπωμενο οτι σημασια εχει η καλη εγκατασταση/ρυθμιση και το οτι δεν το σκιζουμε το αυτοκινητο μετα. Για οικονομια μπαινει το υγραεριο κια οχι για κοντρες. Οσο για τα λαδια/ξυδια/προσθετα, πουθενα δεν αποδεικνυεται οτι κανουν δουλεια, σε επιφορτιζουν με επιπλεον κοστος, ρυθμισεις, σερβις και οσο για αυτα που μπαινουν σε δεξαμενη, εκτος του οτι ακουγεται πραγματικος μπελας το να το βαζεις καθε φορα που γεμιζεις, το φιλτρο μετα τον πνευμονα πως θα ειναι μετα την χρηση? Φυσιολογικα δεν θα βουλωνει πιο ευκολα? Χωρια το ιζημα που θα μενει στη δεξαμενη καθοτι με κανενα τροπο δεν ειναι δυνατη η απολυτη μιξη του μεσα στη δεξαμενη με το υγραεριο γιατι απλα δεν υπαρχει circulator και μονο με την υπο πιεση εκχυση (εφοσον λεγεται οτι ειναι δυνατον) δεν γινεται πληρης και ομοιογενης μιξη.Και εξαλλου εχουμε πει, δεν ειναι θεμα λιπανσης αλλα ψυξης και κανενα 'λαδι' δεν ψυχει, τουλαχιστον απ'οτι ξερω, εκτος αν το υλικο αυτο εχει τετοιες ιδιοτητες που οταν και εφοσον φτασει να εξαερωθει μαζι με το υγραεριο αυτοματως κατεβαζει και την θερμοκρασια του μειγματος προς καυση. Λιγο δυσκολο μου φαινεται να υπαρχει τετοιο υλικο που να αναμειγνυεται με το υγραεριο και να επιτυγχανει ακομα χαμηλοτερη θερμοκρασια ενχυσης και συγχρονως να ειναι ασφαλες προς καυση. Και να υπηρχε θα ηταν ασυμφορο.Υπαρχει βεβαια το νιτρο (nitrogen) αλλα δεν μιλαμε για τοσο ευκολη υποθεση και η χρηση του και μονο προκαλει μεγαλη φθορα στον κινητηρα, ασχετα αν ειναι υπεραποδοτικη.Αν ηταν συμβατο οι εταιρειες θα το χρησιμοποιουσαν ηδη.
-
Καλησπερα στο forum εχω ενα astra gtc 1600 μοντελο 2009 . λογω αλλαγης δουλειας πλεον κανω αυξημενα χιλιομετρα περιπου 750 χιλιομετρα το μηνα μονο για την δουλεια (οποτε δεν βαζω μεσα βολτες, καλοκαιρι για μπανιο, κτλ κτλ) το αυτοκινητο εχει 77.000 περιπου εως τωρα . αρχιζω και σκεφτομαι την λυση του αεριου . ειμαι ασχετος με αυτο το θεμα οποτε εχω αποριες . απο αποψη χρηματων πρεπει να αξιζει αλλα τι γινεται απο εκει και περα ? μιλαω για προβληματα που τυχον θα βγαλει (βαλβιδες,αποδοση του αυτοκινητου) και γενικα εχω την εντυπωση οτι το αμαξι ειναι σχετικα καινουριο για να το πειραξω. ξαναλεω ειμαι ασχετος με το θεμα γι αυτο πηρα το θαρος να γραψω . ευχαριστω εκ των προτερων.
-
Ρωτώντας σε 4 εξουσιοδοτημένα για τον κινητήρα TJet 120/150 hp της Fiat, όλοι μου είπαν ότι φοράει υδραυλικές αυτυρυθμιζόμενες βαλβίδες.
Αυτό εξόσον γνωρίζω (αλλά αν λέω μαλ**ια διορθώστε με) είναι σημαντικο προσόν για τοποθέτηση αερίου. Έχουν ακουστεί προβλήματα σε Bravo ή αλλο μοντελο που φοράει αυτόν τον κινητήρα?
Στο ένα εξουσιοδοτήμενο ανέφερε φθορές σε ηλεκτρονικά , αλλά δεν έβγαλα άκρη με τον τύπο
Υγραεριοκίνηση!