-
Καλύτερα δώσε έμφαση στα χλμ. Και η χρονολογία βέβαια παίζει το ρόλο της, τα αυτοκίνητα εξελίσσονται διαρκώς. Εγώ θα προσπαθούσα να βρω κάποιο με κάτω από 60.000 χλμ και χρονολογία από το 9 και μετά. Eπειδή αναφέρεις το θέμα της ασφάλειας ρίξε μια ματιά σ αυτό http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6475262/ είναι και γαμώ τις προσφορές αλλά επειδή δεν ξέρω τις ανάγκες σου δεν ξέρω κατά πόσο θα σε βολέψει το μέγεθος.
-
Αν θέλεις σύγχρονο αυτοκίνητο που να μη αρχίσει τις βλάβες πας σε καινούργιο. Ότι πληρώνεις παίρνεις φίλε μου κάνοντας τους απαραίτητους συμβιβασμούς. Το αυτοκίνητο που σε ενδιαφέρει έχει πολύ καλά στάνταρ ασφαλείας. Δεν είναι όμως μόνον το αυτοκίνητο, είναι και ο οδηγός αν το σέβεται (μιλάω γενικά, δεν υπονοώ εσένα).
-
Και τα μεταχειρισμένα μια χαρά είναι, ειδικά αυτές τις εποχές, απλώς θέλουν προσοχή και πολύ ψάξιμο
-
Στις μέρες μας οι τιμές των βενζινοκίνητων έχουν κατακρημνιστεί σε σχέση με την πραγματική τους αξία. Ενα focus για παράδειγμα 5ετίας 1.6 με 40000 χλμ ή ένα ΤΟΥΟΤΑ σαν το auris που αναφέρθηκε πιο πάνω, και αν είναι ατρακάριστα, ουσιαστικά είναι αυτοκίνητα καινούργια σχεδόν άστρωτα που έχουν χάσει το 50% της αξίας τους από τα αποδυτήρια. Εάν όμως εξυπηρετούν τους υποψήφιους αγοραστές τους, τότε δεν υπάρχει λόγος εκείνοι να προχωρήσουν σε αγορές καινούργιων ντε και καλά, ώστε να πληρώσουν από 17000 έως 20000 για να έχουν το ίδιο αποτέλεσμα. Η καραμέλα της εποχής είναι το ντίζελ. Κάποιος όμως μάγκας θα μπορούσε να πάρει ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο βενζίνης σαν τα προαναφερθέντα και με μια προσθήκη να το κάνει υγραεριοκίνητο. Σε αυτή την περίπτωση θα απολάμβανε οικονομία παραπλήσια ή και καλύτερη ενός ντίζελ έχοντας ουσιαστικά ένα καινούργιο αυτοκίνητο για το οποίο δαπάνησε τα ελαχιστα. Στις μέρες μας είναι πολύ εύκολο να τσεκάρεις εάν ένα αυτοκίνητο είναι καθαρό (ατρακάριστο και με πιστότητα ως προς τα χλμ). Τα υπόλοιπα είναι να 'χουμε να λέμε...
-
πιστότητα ως προς τα χλμ πως την αντιλαμβανόμαστε; Εμπειρικά βάση φθοράς ή υπάρχει τρόπος?
-
100% ασφαλής τρόπος δεν υπάρχει. Κοιτάς το βιβλίο σέρβις, το αντιπαραβάλλεις με τα αρχεία της αντιπροσωπείας και αν γίνεται και του ΚΤΕΟ (π.χ. έχει τύχει να πωλείται αυτοκίνητο με 100.000 χλμ που είχε περάσει τον προηγούμενο χρόνο ΚΤΕΟ με 150.000...) και φυσικά όπως είπες κοιτάς εμπειρικά τις φθορές. Σε κάποια ακριβά αυτοκίνητα υπάρχουν κι άλλες δικλίδες (π.χ. καταγραφή στο κλειδί και στον εγκέφαλο) αλλά μιλάμε για άλλες καταστάσεις. Κι εκεί βέβαια μπορεί να παίξει μαμουνιά...
-
Ταπεινή μου άποψη είναι ότι τα διανυθέντα χιλιόμετρα είναι μόνο ένας παράγοντας που επηρρεάζει την κατάσταση του αυτοκινήτου. Πάρε ένα αυτοκίνητο που κινείται κάθε μέρα στην πόλη και ένα που ταξιδεύει σε αυτοκινητόδρομο. Νομίζω ότι η φθορά στο πρώτο θα είναι 3Χ του δεύτερου. Αν βρεις π.χ. μικρομεσαίο με 'λιγα' χλμ θα ήμουν πολύ επιφυλακτικός που τα έκανε.
Επιλογη μεταχειρισμένου 5Θυρου με 6000-8000€. Βοήθεια!!!!!!