-
Μιας και το i20 του 2010 υπάρχει στην οικογένεια εδω και 4,5 χρόνια ας βοηθήσω όσο μπορώ.
Στα +
Για τα χρήματα του η ποιότητα του, ανώτερο απο micra και όλα τα Ιαπωνικά της εποχής του, το yaris που προτιμούσα αν και ακριβότερο κατα 3000€ υστερούσε αισθητά στην ποιότητα σε σχεση με το i20.
H οικονομία δεν έγινε σε θέματα ασφαλείας (στανταρ στη βασική έκδοση 6 αερόσακοι, esp και 4 δισκόφρενα).
Οι 4 δίσκοι δεν είναι διακοσμητικοί αλλά κάνουν δουλεια...
Καλός για την κατηγορία χώρος αποσκευών.
Σχετικά άνετο με σχετικά καλή οδική συμπεριφορά.
Η μακριά 5η βοηθάει στην κατανάλωση σε ταξίδια.Στα -
Τιμόνι πολύ μέτριο σε αίσθηση.
Ο χειρότερος λεβιές ταχυτήτων που έχω δοκιμάσει ποτέ.
Σκληρά καθίσματα που κουράζουν κάπως σε πολύωρη οδήγηση.
Εκείνο το μαύρο πλαστικό κομματάκι της μάσκας το κάνει απίστευτα χαμηλό εμπρός με αποτέλεσμα να βρίσκει πολύ εύκολα κάτω.Αν θα χρησιμοποιηθεί κυρίως για την πόλη θα ψήφιζα micra αν και για ταξίδια i20. To micra υπερέχει στον κινητήρα τιμόνι λεβιέ. Το i20 μου μοιάζει πιο 'αυτοκίνητο' ειδικά σε θέματα παθητικής-ενεργητικής ασφάλειας (6 αερόσακοι και στάνταρ esp). Το micra το είχε κολλητή φίλη το i20 το έχει η αδερφή μου οπότε αν θες να ρωτήσεις κάτι ελεύθερα...
-
Για τον λεβιέ θα συμφωνούσα αλλά 1) αλλάζει με καλύτερο 2) ο 'άσχημος' λεβιές είναι στην χαμηλή έκδοση εξοπλισμού. Για να μην μπερδευτεί κανείς. Δεν μιλάς για το κιβώτιο ταχυτήτων αλλά για το πλαστικό που πιάνεις. Τουλάχιστον στα 1.1 και 1.4 ντίζελ που οδήγησα εγώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι πολύ καλό. Στο 1.2 βενζίνη φαντάζομαι θα είναι λίγο εως πολύ κοντές οι σχέσεις (κοντές είναι και στο 1.1 ντίζελ που έχω αλλά 6άρι και ντιζελ έχω 130 με 3000 στροφές). Όσο για τον λεβιέ όλα έχουν άθλιο λεβιέ (τα μικρά και κάποια μεσαία). Ευτυχώς εμένα μου ήρθε με δέρμα και είμαι οκ.
-
Τα βενζινοκίνητα i20 είχανε διαφορετικό σασμάν στα 1,2 και 1,4. Το κιβώτιο του 1,2 όντως δε φημίζεται για την αίσθηση του, αντιθετώς του 1,4 είναι σκάλες ανώτερο σε αίσθηση. Έχουν μάλιστα και διαφορά στην όπισθεν, το 1,2 είναι δεξιά κάτω, ενώ στο δικό μου 1,4 είναι αριστερά μπροστά αφού πρώτα τραβήξεις τη σχετική ασφάλεια στο μπροστινό τμήμα του λεβιέ.
-
Ενταξει λοιπον, καπου καταληγουμε. Corsa βλεπω δεν προτεινει κανεις αλλος, μαλλον καποιος λογος θα υπαρχει...
Αρα, μιας και εδω που ειμαστε (Καστελι Κισαμου) και επειδη μια φορα την εβδομαδα παμε Χανια για δουλειες (~30χλμ) θα προτιμησω το i20.
Τα 60.000 χλμ ειναι πολλα για μικρο κινητηρα; γιατι πιο κατω σε μτχ δεν υπαρχει, εκτος απο ενα τρακαρισμενο που ειδα (47.000).
Γενικα, καπου στα 50.000 παιζουν corsa και micra αλλα 10.000 παραπανω δεν νομιζω οτι ειναι μεγαλη διαφορα ε;
Φυσικα θα παω και σε αντιπροσωπεια για ελεγχο πριν αγορασω....
Σας ευχαριστω ολους και παλι για τον κοπο σας και τη βοηθεια σας!
-
Η αισθηση του κιβωτιου δεν με πειραζει, αν ειναι μονο αυτο. Τα προβληματα με πειραζουν.
Με το cordoba που εχω τωρα, παιζουμε κρυφτουλι με τις ταχυτητες... Και πανω που εισαι σιγουρος οτι εβαλες τεταρτη, αφηνεις το συμπλεκτη και πας μπροστα απο το κοψιμο της δευτερας στις 4500 στροφες!!
Μπορω να ζησω με το μετριο, αρκει να κανει σωστα τις αλλαγες, να ειναι οι σχεσεις ξεκαθαρες!
-
Τα χλμ που έκανε δυστυχώς δεν σου λένε τα χλμ που θα κάνει. Πολλοί θα πουν ο τάδε και ο δείνα κινητήρας, κάτι που όντως ισχύει. Είχα χρόνια 1,3 βενζίνη και το κράταγα μόνο για τον κινητήρα που ήταν ό,τι καλύτερο. Αλλά το σημαντικότερο είναι πως του έχει φερθεί. Ο κόφτης (υψηλές στροφές κοντά στο όριο) κόβει χρόνια από την ζωή του. Η οδήγηση σε πολύ χαμηλές στροφές μπορεί να το μπουκώσει (πολύ σπάνιο). Αλλά το κυριότερο το λαδάκι του. Γενικότερα το σέρβις στον κινητήρα. Οπότε είναι περισσότερο πόσο το πρόσεχε ο προηγούμενος.
Απογοήτευση το ξέρω, αλλά είναι ζαριά. Όπως και να έχει βάλε στο κόστος της αγοράς ένα καλό σέρβις γιατί και να το έκανε πριν το αφήσει (που αποκλείεται, αν ξέρεις ότι θα το δώσεις) ποιος ξέρει σε τι κατάσταση ήταν, πως οδηγήθηκε και πόσο κάθησε.
Επιπλέον του κινητήρα πρέπει να υπολογίσεις τέλη κυκλοφορίας, ασφάλεια και ίσως λάστιχα (λες 60000χλμ; μάντεψε το μέσο όρο χλμ που αλλάζει κάποιος λάστιχα). Κρήτη είπαμε; Με την ζέστη του καλοκαιριού υπολόγισε και ένα 50άρι για φρέον που 4 στα 10 θέλουν μετά την πενταετία.
Για να μην σε τρομάξω... δεν είναι πάντα άσχημα τα πράγματα. Οι περισσότεροι που ξέρω κυκλοφορούν με μεταχειρισμένο και βρίζουν λίγο από ή εκεί για κάτι στραβό αλλά γενικά είναι ευχαριστημένοι.Με το καλό το κοσαράκι (i20) σου, σαν το πάρεις.
-
Aναφέρομαι στην αίσθηση του κιβωτίου και όχι στο υλικό του λεβιέ. Η αίσθηση είναι μακράν η χειρότερη απο όσα έχω οδηγήσει... Το 1400 και τα diesel είχαν το κιβώτιο του ι30 οπότε είχαν πολύ καλύτερη αίσθηση. Τα fiesta και clio πχ που έχω οδηγήσει είναι πολύ καλύτερα σε αυτό τον τομέα. Στο κούμπωμα βέβαια που αναφέρεται ο φίλος μπορώ να του πω, οχι δε θα έχεις κανένα πρόβλημα... Βλάβες δεν έχει βγάλει πολλές, η εσωτερική πλαφονιέρα που κάηκε η λάμπα αλλάχθηκε στην εγγύηση και ένα σωληνάκι βενζίνης που σάπισε λόγω κατασκευαστικού προβλήματος στα 5 € αλλά έχει λιγα χιλιόμετρα 20.000. Απο τα 3 που λες μου φαίνεται πιο αυτοκίνητο. Φυσικά όπως σου είπαν και πολλοί άλλοι εδω μέσα το μεταχειρισμένο είναι και λαχείο, μακρια απο μάντρες και ενοικιαζόμενα αν μπορείς...
Για κατανάλωση δεν είμαι αντιπροσωπευτικός γιατί έχω κάνει περίπου 10.000 με αυτό και το 90% σε Εγνατία Οδό οπότε απλά με μέση ταχύτητα κάπου στα 110-120 βλέπεις εύκολα νούμερα κάτω απο 6... Αλλά αυτό εξαρτάται απο το δρόμο και το οδηγικό στυλ... Προσωπικά πάντως θα σου έλεγα κοίτα και το honda jazz το οποίον αν εξαιρέσεις τον επίσημο αντιπρόσωπο θεωρώ ότι είναι το πιο μεγάλο μικρό αυτοκίνητο αν και κάπως ακριβό και δυσευρετο... και αν δεν καίγεσαι για τους χώρους φυσικά το mazda 2 ( το οποίο προσωρινά έχει ένα θεματάκι με την επίσιμη αντιπροσωπεία μεν αλλά υπερέχει σε αξιοπιστία, οδική συμπεριφορά, κιβώτιο - τιμόνι αλλά χάνει σε χώρους και ποιότητα εσωτερικού... Απο τα 3 που λες πάντως χωρίς να έχω προσωπική άποψη για το corsa θα πήγαινα στο i20... -
Οντως τα μτχ ειναι τι θα σου κατσει...
Και εχουν ενα περιεργο τροπο τσ προβληματα να μην τα καταλαβαινεις οταν το οδηγεις πριν το παρεις...
Σας ευχαριστω για τις πληροφοριες, μολις το παρω θα το παω για ενα καλο σερβις, εχω ενα φιλο μηχανικο κ θα μου πει τι χρειαζεται (και στην αντιπροσωπεια βεβαια). Το σαββατο παω να δω και να οδηγησω 2 i20 και βλεπουμε!
Τα honda jazz δεν τα ειχα καν στο μυαλο μου. Με μια σχετικη αναζητηση στο car, ειδα πως ειναι παραπανω απο τα χρηματα που σκοπευω να δωσω...
-
το κορσα του 2008 στα 1.4 90 ps το εχω κι εγω και δεν μου εχει βγαλει κανενα προβλημα περα απο μια καμενη λαμπα .εχω κανει βεβαια μονο 50.000 χλμ και τα περισσοτερα στην αθηνα...Βεβαια και σε ταξιδια αθηνα θεσσαλονικη με πολυ μεγαλο φορτιο επιανα ανετα 140 χωρις να τρεμει ολο το ειναι μας Ειναι μια αξιοπιστη επιλογη για οικογενειαρχη με ενα παιδι ,ειδικα αν το βρεις σε ικανοποιητικη τιμη .Το μονο μειονεκτημα του ειναι οτι τουλαχιστον το συγκεκριμενο μοντελο καιει πανω απο 8.5 λιτρα μεσα στην πολη.
-
Επαναφέρω το θέμα για να σας πω τα ευχάριστα...
Τελικά καταλήξαμε σε i20, εξαιτίας των καλών λόγων που ακούσαμε μέσα σε αυτή τη συζήτηση, αλλά και λόγω εξοπλισμού.
Βρήκαμε ένα με 47.000 χλμ , βιβλίο σέρβις, ράδιο/cd, abs, esp, προβολείς ομίχλης ΚΑΙ 8 (ΟΚΤΩ) ΑΕΡΟΣΑΚΟΥΣ
Οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ καλές, με το κιβώτιο και τον λεβιέ να έχουν καλή αίσθηση και με τα λίγα κυβικά να μην δημιουργούν πρόβλημα. Δεν το έχω δοκιμάσει στις ρεπρίζ στην εθνική αλλά πιστεύω θα μείνω ικανοποιημένος.
Προς το παρών, με μόνο 300 χλμ στα χέρια εμένα και της συζύγου, έχω μόνο θετικές εντυπώσεις.
Πολύ καλή ποιότητα κύλισης, αθόρυβο (φανταστείτε τι τάρταλο οδηγούσα), καλές επιταχύνσεις, αίσθηση ασφάλειας, καλό ηχοσύστημα (αν και παρήγγειλα ηχεία pioneer για να αντικαταστήσω τα εργοστασιακά).Η κατανάλωση φαίνεται να είναι καλή, μέχρι τώρα έχουμε κάνει 300 χλμ με μισό τεπόζιτο, με διαδρομές μόνο μέσα στην πόλη.
Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές σας και σας εύχομαι καλά χιλιόμετρα και απροβλημάτιστα!!
-
Ο χρήστης S.D. έγραψε:
Επαναφέρω το θέμα για να σας πω τα ευχάριστα...Τελικά καταλήξαμε σε i20, εξαιτίας των καλών λόγων που ακούσαμε μέσα σε αυτή τη συζήτηση, αλλά και λόγω εξοπλισμού.
Βρήκαμε ένα με 47.000 χλμ , βιβλίο σέρβις, ράδιο/cd, abs, esp, προβολείς ομίχλης ΚΑΙ 8 (ΟΚΤΩ) ΑΕΡΟΣΑΚΟΥΣ
Οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ καλές, με το κιβώτιο και τον λεβιέ να έχουν καλή αίσθηση και με τα λίγα κυβικά να μην δημιουργούν πρόβλημα. Δεν το έχω δοκιμάσει στις ρεπρίζ στην εθνική αλλά πιστεύω θα μείνω ικανοποιημένος.
Προς το παρών, με μόνο 300 χλμ στα χέρια εμένα και της συζύγου, έχω μόνο θετικές εντυπώσεις.
Πολύ καλή ποιότητα κύλισης, αθόρυβο (φανταστείτε τι τάρταλο οδηγούσα), καλές επιταχύνσεις, αίσθηση ασφάλειας, καλό ηχοσύστημα (αν και παρήγγειλα ηχεία pioneer για να αντικαταστήσω τα εργοστασιακά).Η κατανάλωση φαίνεται να είναι καλή, μέχρι τώρα έχουμε κάνει 300 χλμ με μισό τεπόζιτο, με διαδρομές μόνο μέσα στην πόλη.
Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές σας και σας εύχομαι καλά χιλιόμετρα και απροβλημάτιστα!!
καλοτάξιδο....
πολύ καλή επιλογή,για μένα να κάνεις ενα σέρβις τώρα για να ξέρεις τι έχει πραγματικά αλλαχτεί και τι οχι. -
Λές??
Το τελευταίο σέρβις το είχε κάνει στις 45.000, σύμφωνα με το βιβλίο σέρβις.
Τί πρέπει να αλλάξω κατα τη γνώμη σου? Λάδια, φίλτρα κλπ αναλώσιμα?
-
αν όντως έκανε το σερβις που λέει,δες την ημερομηνία,λογικά δεν θέλει τίποτα.........κάνε μόνο ενα τσεκ στα τακάκια των φρένων.
-
Με γεια το όχημα.
Ό,τι χρειάζεται από θέμα σέρβις είναι στο βιβλίο του. Δες στα 45.000 χλμ τι θέλει αλλά και τι έκανε και μετά στα 60.000 χλμ τι θέλει. Μόνος σου έλεγξε λάδια αν είναι στο σωστό ύψος και με το σωστό χρώμα και σε ένα μηχανικό να το περάσει στο μηχάνημα (αν δεν τα έχεις ήδη κάνει).
Επίσης δες τα λάστιχα πόσο τακούνι έχουν ακόμα και μην έχουν ξεραθεί. -
Ο χρήστης S.D. έγραψε:
Επαναφέρω το θέμα για να σας πω τα ευχάριστα...Τελικά καταλήξαμε σε i20, εξαιτίας των καλών λόγων που ακούσαμε μέσα σε αυτή τη συζήτηση, αλλά και λόγω εξοπλισμού.
Βρήκαμε ένα με 47.000 χλμ , βιβλίο σέρβις, ράδιο/cd, abs, esp, προβολείς ομίχλης ΚΑΙ 8 (ΟΚΤΩ) ΑΕΡΟΣΑΚΟΥΣ
Οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ καλές, με το κιβώτιο και τον λεβιέ να έχουν καλή αίσθηση και με τα λίγα κυβικά να μην δημιουργούν πρόβλημα. Δεν το έχω δοκιμάσει στις ρεπρίζ στην εθνική αλλά πιστεύω θα μείνω ικανοποιημένος.
Προς το παρών, με μόνο 300 χλμ στα χέρια εμένα και της συζύγου, έχω μόνο θετικές εντυπώσεις.
Πολύ καλή ποιότητα κύλισης, αθόρυβο (φανταστείτε τι τάρταλο οδηγούσα), καλές επιταχύνσεις, αίσθηση ασφάλειας, καλό ηχοσύστημα (αν και παρήγγειλα ηχεία pioneer για να αντικαταστήσω τα εργοστασιακά).Η κατανάλωση φαίνεται να είναι καλή, μέχρι τώρα έχουμε κάνει 300 χλμ με μισό τεπόζιτο, με διαδρομές μόνο μέσα στην πόλη.
Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές σας και σας εύχομαι καλά χιλιόμετρα και απροβλημάτιστα!!
Με γεια, καλοτάξιδο! Πολύ καλή επιλογή έκανες
-
Ευχαριστώ για τις ευχές αλλά και τις πληροφορίες!
Θα κοιτάξω ό,τι μου είπατε
-
Καλοτάξιδο. Πολυ καλή επιλογή.
-
Καλό αμάξι. Και αξιόπιστο. Νομίζω πως δεν θα μετανιώσεις την επιλογή σου.
Κάνε κι ένα τσεκάρισμα να δεις ότι όλα είναι οκ για σιγουριά! -
Καλοτάξιδο και απο εμένα...
-
Αν και η τελευταία ανάρτηση είναι του 2015 έχω και εγώ την ίδια απορία για αγορά i20 ή corsa ή yaris ή ότι άλλο προτείνετε ΑΥΣΤΥΡΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟ για την ηλικιωμένη κυρία.
Πήραμε προσφορά για το νέο i20 primium auto στα 16000 και δεν έχουμε δει τα υπόλοιπα ακόμα. Θα το οδηγεί βασικά Αθήνα, στην εξοχή το καλοκαίρι (κοντά 2 ώρες από Αθήνα) και θα πηγαίνει καμιά βόλτα τα εγγόνια της οπότε χρειάζετε και χώρο.
ευχαριστώ...
i20 vs corsa vs micra