-
Μια εξέλιξη ενος Maruti Alto είναι. Άτολμο και μίζερο ...
Λιγο χειροτερο απο την συμπαθητική προσπάθεια της Mitsubishi με το Mirage. Αξιόπιστο αλλά και αόρατο ...Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Μια τελευταία σύγκριση γιατί σας ζάλισα..
Hyundai i10 eco ή Toyota Aygo ?
Το hyundai μου αρέσει πάρα πολύ με το μόνο που να με αποθαρρύνει να είναι οι 13άρες ζάντες.. Αλλά έχει πολύ καλούς χώρους και αμάξωμα.
Το aygo συμπαθητικό με το δικό του ιδιαίτερο στυλ, με μικρότερο μήκος που φαίνεται κατά την γνώμη μου εσωτερικά γιατί όταν μπήκα μέσα μου φάνηκε λίγο στενάχωρο. Και η τιμή λίγο ανεβασμένη αν θελήσεις να πάρεις μια καλή έκδοση γιατί οι πρώτες έχουν ελλείψεις.(επίσης πως γίνεται μόνο το hyundai να χρειάζεται start-stop σύστημα και μικρότερες ζάντες για να πετύχει χαμηλότερους ρύπους και κατανάλωση ενώ τα υπόλοιπα δεν έχουν και πετυχαίνουν τα ίδια? )
-
Σαφώς λιγότερο ευρύχωρο, ακριβότερο και αυτό που ειναι το χειρότερο παράθυρα τύπου φινιστρινια πίσω (δλδ δεν κατεβαίνει το τζαμί),έλεος.
Η πραγματική σύγκριση ειναι με seat mii,skoda city go,vw up. -
Το i10 παραμένει καλύτερο ως επιλογή. Σε σχέση με το Aygo. Στο συγκεκριμένο βλέπω lifestyle εμφάνιση (άσχημη για μένα) χωρίς κάτι άλλο ιδιαίτερο (οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, απτή ποιότητα κλπ) και υψηλη τιμή λόγω ονόματος.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Οι 13αρες γιατι σε προβληματιζουν? Οπτικα?
Τα τριδυμα psa-toyota ειναι αρκετα ελαφρυτερα για αυτο και δεν χρειαζονται μικρους τροχους. Κατα τα αλλα ειναι τρυπεςδεν ανοιγουν τα πισω παραθυρα και οι κραδασμοι του 3κιλυνδρου ειναι εντονοι.τα χειριστηρια δε,πενταλ και λεβιες , απογοητευουν.ιδιως, ο συμπλεκτης.απογοητευση και η συνολικη κυλιση και συμπεριφορα.μακραν πιο συγκροτημενο το i10.
Τα αλλα τριδυμα vag,δεν ανοιγουν τα παραθυρα πισω,το παραθυρο του συνοδηγου ελεγχεται μονο απο αυτον και εχουν 4 αντι για 6 αεροσακους..
Το celerio δεν βλεπεται και ψιλοπατωσε στο crash test,αν και σε εκδοση με λιγοτερους αεροσακους που δεν εισαγεται καν νομιζω.κατα τα αλλα ειναι υπερπληρες και ευρυχωρο.
Κοιτα και το spark μιας και βγαινει σε εξαιρετικη τιμη με πληρη εξοπλισμο στην lt+.βεβαια,καιει παραπανω και πληρωνει τελη.
Επισης,ερχεται και το karl. -
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
οι κραδασμοι του 3κιλυνδρου ειναι εντονοι.τα χειριστηρια δε,πενταλ και λεβιες , απογοητευουν.ιδιως, ο συμπλεκτης.απογοητευση και η συνολικη κυλιση και συμπεριφορα.μακραν πιο συγκροτημενο το i10.Αναφέρεσαι στο καινούριο Aygo ή στο προηγούμενο;
-
Βασικα εχω οδηγησει το νεο c1.
Το παλιο aygo ηταν πιο ενδιαφερον οδηγικα απ'οτι θυμαμαι. -
Ε ναι, οπτικά είναι λίγο μικρές οι 13αρες αν και δεν θα χει τόση σημασία στην οδήγηση. Βγάλανε οι θεοί και τους ηλεκτρικούς καθρέπτες στην εκο έκδοση, με ξεπερνούν!
-
Ο χρήστης thanospetr έγραψε:
Ε ναι, οπτικά είναι λίγο μικρές οι 13αρες αν και δεν θα χει τόση σημασία στην οδήγηση. Βγάλανε οι θεοί και τους ηλεκτρικούς καθρέπτες στην εκο έκδοση, με ξεπερνούν!Ε τοτε δωσε 5 φραγκα παραπανω και πες να στο φερουν με 14' ζαντες..........χωρις κανενα κερδος, πλην της εμφανισης!
-
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
Βασικα εχω οδηγησει το νεο c1.
Το παλιο aygo ηταν πιο ενδιαφερον οδηγικα απ'οτι θυμαμαι.Το προηγούμενο Aygo το είχα για 6 μήνες. Καλά στημένο αμαξάκι πόλης, αξιοπρεπείς επιδόσεις για 1000αρι, λίγο θορυβώδες στον δρόμο αλλά οικονομικό σε βενζίνη, εμφανώς φτηνά πλαστικά και ταπετσαρίες μέσα και ανύπαρκτο πορτ μπαγκάζ. Για τον τότε ανταγωνισμό ήταν το καλύτερο.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Θα το οδηγεις μονο εσυ?αν ναι,τι τους θες τους ηλεκτρικους καθρεφτες?
οσο για τις ζαντες,παρτο ετσι και αν δεν μπορεις με τιποτα,βαλε αφτερμαρκετ 14αρες με τη πρωτη αλλαγη ελαστικων.ασε που οι 13αρες το κανουν και ενα κλικ πιο γρηγορο στις μετρησεις.
αν ηθελα κατι στον εξοπλισμο ειναι το bluetooth.θα το ανταλλαζα ανετα με το cruise control. -
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
Θα το οδηγεις μονο εσυ?αν ναι,τι τους θες τους ηλεκτρικους καθρεφτες?
οσο για τις ζαντες,παρτο ετσι και αν δεν μπορεις με τιποτα,βαλε αφτερμαρκετ 14αρες με τη πρωτη αλλαγη ελαστικων.ασε που οι 13αρες το κανουν και ενα κλικ πιο γρηγορο στις μετρησεις.
αν ηθελα κατι στον εξοπλισμο ειναι το bluetooth.θα το ανταλλαζα ανετα με το cruise control.Πλην των ηλεκτρικών καθρεφτών.
-
Μόνο εγώ θα το οδηγώ επομένως μικρό το κακό.
Τώρα για τις ζάντες δεν νομίζω να παίρνουν τώρα αλλαγή, είναι για να έχει μειωμένους ρύπους το αμάξι (άρα και μηδενικά τέλη).
Θα πάω αύριο για κάνα τεστ ντράιβ του i10, του celerio και picanto στο τσακίρ κέφι και θα δω τι παίζει.. -
πριν απο 5 χρόνια δεν θα το σκεφτότανε καν να φέρουν το σελέριο στην ελληνική αγορά........ξεπέσαμαν!!!
-
Πως και τόσο αρνητικός για το συγκεκριμένο?
Πχ. από το παρακάτω video δεν θα το λεγα και κακό για μικρό αμάξι πόλης.. (είπαμε, το fiesta ούτε που το πλησιάζει )
Youtube Video -
Το αντιστοιχο της ΚΙΑ picado, δεν ειναι πιο σπορ και πιο ομορφο για εναν νεο;
-
Μια ιδέα πιο σπορ και νεανικό, ναι. Από πλευρά εμφάνισης, μ αρέσει πολύ η πίσω πλευρά και τα πλαινά αλλά από μπροστά μου τα χαλάει λίγο. Από κοντά δεν έχει τύχει να το δω καλά, θ πάω αύριο..
Το i10 ωραιότατο αλλά διάβασα διάφορα για το start-stop που του φορτώσανε για τους ρύπους και διάφορα μικροπροβλήματα που παρουσιάζουν μερικές φορές τέτοια συστήματα (που δεν χρειάζομαι ιδιαίτερα, στα χανιά είμαι αυτό τον καιρό) και με αποθάρυνε λίγο.
Το celerio σε κερδίζει λόγω της αξιοπιστίας της suzuki (είχαμε παλιότερα αν αυτό λέει κάτι) και του εξοπλισμού του για την τιμή του. Πριν το δω από κοντά το έκραζα γιατί στο φυλλάδιο ήταν κάπως αλλά από κοντά σε χρώμα ανθρακί ομολογώ πως δεν ήταν κακό.
Γι αυτό αμφιταλαντεύομαι και λέω εδώ τα δικά μου..
-
θα εχεις 7 χρονια εγγυηση, δε θα συμβει κατι, ενω με τα τριδυμα ειναι φτιαγμενα στην Τσεχια και ειχαν προβληματα με το αυτοματο κιβωτιο.
-
αλλα βεβαια το αυτοματο και των δυο τριδυμων δεν επηρεαζει τη καταναλωση, ειναι και πιο συγχρονο απο αυτο της Κορεας
-
τι εχεις ακουσει για το start-stop? Του i10 η' γενικοτερα?
Αγορά μικρού 1.0l χωρίς τέλη