-
Γεια σας παιδιά.. Ενδιαφέρομαι για την αγορά καινούριου αυτοκινήτου χιλίων κυβικών για κίνηση μέσα σε πόλη (λίγα χιλιόμετρα γενικά). Κυριότερο προσόν του θέλω να έχει χαμηλή κατανάλωση όπως είναι λογικό.
Ετσι, για την ώρα έχω κοιτάξει hyundai i10 eco ,toyota aygo, peugeot 108, suzuki celerio και ford fiesta (80 ή 100 ps).
Αρχικά, ερωτεύτηκα το ford fiesta όπου στο τεστ ντράιβ ξεχώρισε. Το πρόβλημα είναι ότι αν και αναφέρει κατανάλωση 4.3 λίτρα μικτά όπως και τα υπόλοιπα, από διάφορες ιντερνετικές αναλύσεις έχω καταλήξει πως καίει σημαντικά περισσότερο από τα άλλα, που είναι αποτρεπτικός παράγοντας αγοράς ( συγκεκριμένα το 100ps, δεν γνωρίζω για το 80αρι). Το φιέστα είναι κι αρκετά μεγαλύτερο (4 μ έναντι 3.5-3.6 μ) και βαρύτερο κι έτσι είναι λογική η μεγάλη κατανάλωση.
Ποια είναι η άποψη σας γι αυτό? Για τι τιμές κατανάλωσης μιλάμε στην πράξη?Ετσι, με βαριά καρδιά είπα να το ξεχάσω και να κρατήσω ως επικρατέστερα το celerio glx και το i10 eco, λόγω τιμής/εξοπλισμού/κατανάλωσης.Και τα δύο είναι χωρίς τέλη και με τιμή περίπου 10.500€. (ισως και το aygo αλλά για να μην είναι τελείως γυμνό θέλει ένα χιλιάρικο ακόμα).
Ως προς την κατανάλωση νομίζω (από παρουσιάσεις) πως το celerio επικρατεί.
Τα υπερ του celerio: ευρύχωρο, μικρή κατανάλωση, 14αρες ζάντες αλουμινίου
Τα κατά του: όχι τόσο όμορφο, λιτό σαλόνι, πίσω ταμπουρα όπως η πλειοψηφίαΤα υπέρ του i10: σημαντικά ομορφότερο, με start-stop, δισκόφρενα μπρος πισω
Τα κατά του: 13αρες ζάντες(όχι αλουμινίου), ίσως μεγαλύτερη κατανάλωσηΠαρακαλώ δώστε μου τα φώτα σας και την άποψη σας πάνω στο θέμα (καταναλώσεις και συνολικό πακέτο), θα είναι μεγάλη βοήθεια!
-
Γεια σας παιδιά.. Ενδιαφέρομαι για την αγορά καινούριου αυτοκινήτου χιλίων κυβικών για κίνηση μέσα σε πόλη (λίγα χιλιόμετρα γενικά). Κυριότερο προσόν του θέλω να έχει χαμηλή κατανάλωση όπως είναι λογικό.
Ετσι, για την ώρα έχω κοιτάξει hyundai i10 eco ,toyota aygo, peugeot 108, suzuki celerio και ford fiesta (80 ή 100 ps).
Αρχικά, ερωτεύτηκα το ford fiesta όπου στο τεστ ντράιβ ξεχώρισε. Το πρόβλημα είναι ότι αν και αναφέρει κατανάλωση 4.3 λίτρα μικτά όπως και τα υπόλοιπα, από διάφορες ιντερνετικές αναλύσεις έχω καταλήξει πως καίει σημαντικά περισσότερο από τα άλλα, που είναι αποτρεπτικός παράγοντας αγοράς ( συγκεκριμένα το 100ps, δεν γνωρίζω για το 80αρι). Το φιέστα είναι κι αρκετά μεγαλύτερο (4 μ έναντι 3.5-3.6 μ) και βαρύτερο κι έτσι είναι λογική η μεγάλη κατανάλωση.
Ποια είναι η άποψη σας γι αυτό? Για τι τιμές κατανάλωσης μιλάμε στην πράξη?Ετσι, με βαριά καρδιά είπα να το ξεχάσω και να κρατήσω ως επικρατέστερα το celerio glx και το i10 eco, λόγω τιμής/εξοπλισμού/κατανάλωσης.Και τα δύο είναι χωρίς τέλη και με τιμή περίπου 10.500€. (ισως και το aygo αλλά για να μην είναι τελείως γυμνό θέλει ένα χιλιάρικο ακόμα).
Ως προς την κατανάλωση νομίζω (από παρουσιάσεις) πως το celerio επικρατεί.
Τα υπερ του celerio: ευρύχωρο, μικρή κατανάλωση, 14αρες ζάντες αλουμινίου
Τα κατά του: όχι τόσο όμορφο, λιτό σαλόνι, πίσω ταμπουρα όπως η πλειοψηφίαΤα υπέρ του i10: σημαντικά ομορφότερο, με start-stop, δισκόφρενα μπρος πισω
Τα κατά του: 13αρες ζάντες(όχι αλουμινίου), ίσως μεγαλύτερη κατανάλωσηΠαρακαλώ δώστε μου τα φώτα σας και την άποψη σας πάνω στο θέμα (καταναλώσεις και συνολικό πακέτο), θα είναι μεγάλη βοήθεια!
-
Γεια σας παιδιά.. Ενδιαφέρομαι για την αγορά καινούριου αυτοκινήτου χιλίων κυβικών για κίνηση μέσα σε πόλη (λίγα χιλιόμετρα γενικά). Κυριότερο προσόν του θέλω να έχει χαμηλή κατανάλωση όπως είναι λογικό.
Ετσι, για την ώρα έχω κοιτάξει hyundai i10 eco ,toyota aygo, peugeot 108, suzuki celerio και ford fiesta (80 ή 100 ps).
Αρχικά, ερωτεύτηκα το ford fiesta όπου στο τεστ ντράιβ ξεχώρισε. Το πρόβλημα είναι ότι αν και αναφέρει κατανάλωση 4.3 λίτρα μικτά όπως και τα υπόλοιπα, από διάφορες ιντερνετικές αναλύσεις έχω καταλήξει πως καίει σημαντικά περισσότερο από τα άλλα, που είναι αποτρεπτικός παράγοντας αγοράς ( συγκεκριμένα το 100ps, δεν γνωρίζω για το 80αρι). Το φιέστα είναι κι αρκετά μεγαλύτερο (4 μ έναντι 3.5-3.6 μ) και βαρύτερο κι έτσι είναι λογική η μεγάλη κατανάλωση.
Ποια είναι η άποψη σας γι αυτό? Για τι τιμές κατανάλωσης μιλάμε στην πράξη?Ετσι, με βαριά καρδιά είπα να το ξεχάσω και να κρατήσω ως επικρατέστερα το celerio glx και το i10 eco, λόγω τιμής/εξοπλισμού/κατανάλωσης.Και τα δύο είναι χωρίς τέλη και με τιμή περίπου 10.500€. (ισως και το aygo αλλά για να μην είναι τελείως γυμνό θέλει ένα χιλιάρικο ακόμα).
Ως προς την κατανάλωση νομίζω (από παρουσιάσεις) πως το celerio επικρατεί.
Τα υπερ του celerio: ευρύχωρο, μικρή κατανάλωση, 14αρες ζάντες αλουμινίου
Τα κατά του: όχι τόσο όμορφο, λιτό σαλόνι, πίσω ταμπουρα όπως η πλειοψηφίαΤα υπέρ του i10: σημαντικά ομορφότερο, με start-stop, δισκόφρενα μπρος πισω
Τα κατά του: 13αρες ζάντες(όχι αλουμινίου), ίσως μεγαλύτερη κατανάλωσηΠαρακαλώ δώστε μου τα φώτα σας και την άποψη σας πάνω στο θέμα (καταναλώσεις και συνολικό πακέτο), θα είναι μεγάλη βοήθεια!
-
Σε όλα τα αυτοκίνητα η πραγματική κατανάλωση είναι σημαντικά μεγαλύτερη από την τυποποιημένη που δίνουν οι εταιρίες. Πόσο μεγάλη είναι η διαφορά στη κατανάλωση που δίνει το spritmonitor για τα μοντέλα που σε ενδιαφέρουν? Κατά τη γνώμη μου, τo fiesta είναι σημαντικά καλύτερο (και γενικά μεγαλύτερο) αυτοκίνητο από τα άλλα που αναφέρεις οπότε μια μικρή διαφορά στην κατανάλωση ίσως να μην είναι σημαντική.
-
Το i10 ειναι με διαφορα το καλυτερο αυτοκινητο πολης και οχι μονο......
-
+fiesta, τα υπόλοιπα δεν έχουν σχέση ... για 5μέρες που είχα ένα νοικιάρικο (80ps) έκαψε 5,5λτ/100 χωρίς να το πολύ λυπάμαι ...
-
Σαν συνολικό πακέτο το Fiesta δεν έχει καμία σχέση με κανένα από αυτά. Λογικό καθώς είναι μια κατηγορία μεγαλύτερο και μάλιστα το καλύτερο σε αυτή την κατηγορία.
Από εκεί και πέρα, νομίζω ότι αξίζει να κοιτάξεις και άλλα πράγματα εκτός από την απολύτως χαμηλότερη κατανάλωση...
-
Με το fiesta 100 ίππων και κίνηση αποκλειστικά μέσα στην πόλη έχω καταναλωση 8λιτρα/100 χλμ. Το αυτοκίνητο ειναι καινούργιο και δεν έχει στρωθεί ακόμα οπότε η καταναλωση προβλέπω να πέσει στα 7.5 αργότερα. Δεν ειναι μικρή.
Μου φαίνεται πάντως υπερβολική η εμμονή σου με την καταναλωση, ουσιαστικά δεν αναφέρεις τι άλλο ψάχνεις στο αυτοκίνητο σου. Ποσά χλμ κανείς στην πόλη; Βγαίνεις συχνά εκτός; -
Κατ αρχήν, δεν έχω πει πως είμαι φοιτητής και τελειώνω φέτος. Γι αυτό η εμμονή μου με την κατανάλωση. 7.5-8 λιτρα/100κμ είναι απαγορευτική τιμή. Γι αυτό ανάφερα την έκδοση των 80 ίππων χωρίς τούρμπο, μπας και καίει λιγότερο γιατί το αμαξάκι είναι έρωτας.. Αν και δεν είναι αισιόδοξος γιατί είναι μεγαλύτερο και βαρύτερο αμάξι.
Κάνω γύρω στα 20 κμ τη μέρα, όλα μέσα σε πόλη. Σπάνια, θα είναι και κάποιο ταξίδι ίσως εκτός πόλης.
-
Αν τα έξοδα είναι το σημαντικότερο, πρέπει να κοιτάξεις και άλλους παράγοντες εκτός από τα καύσιμα, π.χ. κόστος συντήρησης και ανταλλακτικών.
Πάντως ακόμα φτηνότερο θα σου έρθει κάτι με εργοστασιακό LPG (υγραέριο). Ορίστε 2 από τα καλύτερα μίνι αυτοκίνητα με LPG:
http://www.fiat.gr/gr/panda?status=0#
http://www.kia.com/gr/content/price-and ... g/picanto/ -
Toyota Yaris Υβριδικό δεν σ'αρέσει? Μόνο η τιμή είναι λίγο υπερβολική!
-
Ο χρήστης thanospetr έγραψε:
Κατ αρχήν, δεν έχω πει πως είμαι φοιτητής και τελειώνω φέτος. Γι αυτό η εμμονή μου με την κατανάλωση. 7.5-8 λιτρα/100κμ είναι απαγορευτική τιμή. Γι αυτό ανάφερα την έκδοση των 80 ίππων χωρίς τούρμπο, μπας και καίει λιγότερο γιατί το αμαξάκι είναι έρωτας.. Αν και δεν είναι αισιόδοξος γιατί είναι μεγαλύτερο και βαρύτερο αμάξι.Κάνω γύρω στα 20 κμ τη μέρα, όλα μέσα σε πόλη. Σπάνια, θα είναι και κάποιο ταξίδι ίσως εκτός πόλης.
Αν έχεις ενα αυγό ανάμεσα στο πόδι και στο πεντάλ του γκαζιού, τα 80 άλογα δεν θα καίνε.
Για μένα πάντως για κάτοικο Αθήνας μονόδρομος σε μικρό το Up με φυσικό αέριο.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Ο χρήστης nickoskr έγραψε:
Toyota Yaris Υβριδικό δεν σ'αρέσει? Μόνο η τιμή είναι λίγο υπερβολική!Λίγο μόνο
Οκ έτσι όπως τα λες η πρόταση του realzeus δεν ειναι κακή.
Αν θες πάντως βενζίνη θα πήγαινα μεταξύ διπτυχου kia picanto/hyundai i20 και τριπτυχου skoda city go/seat mii/ vw up. -
σαν κατοχος i10 comfort eco, εχω να σου πω τα εξης,
- καταναλωση εντος πολης ολα (2300 χλμ),με τερμα γκαζι,6.2 λ.πεφτει ανετα αν δεν το οδηγεις σαν καφρος.
- το start-stop δουλευει αψογα
- εχει εκπληκτικη ηχομονωση
- ειναι παιχνιδακι κι ξεκουραστο
- εχει τρομερο εξοπλισμο
- εχει εξαιρετικους χωρους
- ειναι απροσμενα ικανο στο στροφιλικι και δεν ειναι ατσουμπαλο,ουτε χαζογερνει παρα τις 13αρες και τα 155/70.
- τα hankook ειναι εξαιρετικα
-ειναι απο τα λιγα με ανοιγομενα ηλεκτρικα πισω παραθυρα (εγω που βαζω παιδι με ενδιεφερε) - κανενας τριγμος
- κανενας κραδασμος απο τον 3κιλυνδρο.αν δεν στο πουν δεν το καταλαβαινεις
- εχει αρκετο νευρο
Αν ημουν 22 δεν θα το επαιρνα,θα πηγαινα για κατι πιο σπορ και θα κοβα απο καφεδες.οποτε το φιεστα θα κοιταγα.
Για δευτερο οικογενειας (μη σου πω και πρωτο με μια μπαγκαζιερα) η για οδηγους που δεν παιρνουν τα βουνα το συστηνω ανεπιφυλακτα.Ο,τι αλλο θες ρωτα
-
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
σαν κατοχος i10 comfort eco, εχω να σου πω τα εξης,- καταναλωση εντος πολης ολα (2300 χλμ),με τερμα γκαζι,6.2 λ.πεφτει ανετα αν δεν το οδηγεις σαν καφρος.
- το start-stop δουλευει αψογα
- εχει εκπληκτικη ηχομονωση
- ειναι παιχνιδακι κι ξεκουραστο
- εχει τρομερο εξοπλισμο
- εχει εξαιρετικους χωρους
- ειναι απροσμενα ικανο στο στροφιλικι και δεν ειναι ατσουμπαλο,ουτε χαζογερνει παρα τις 13αρες και τα 155/70.
- τα hankook ειναι εξαιρετικα
-ειναι απο τα λιγα με ανοιγομενα ηλεκτρικα πισω παραθυρα (εγω που βαζω παιδι με ενδιεφερε) - κανενας τριγμος
- κανενας κραδασμος απο τον 3κιλυνδρο.αν δεν στο πουν δεν το καταλαβαινεις
- εχει αρκετο νευρο
Αν ημουν 22 δεν θα το επαιρνα,θα πηγαινα για κατι πιο σπορ και θα κοβα απο καφεδες.οποτε το φιεστα θα κοιταγα.
Για δευτερο οικογενειας (μη σου πω και πρωτο με μια μπαγκαζιερα) η για οδηγους που δεν παιρνουν τα βουνα το συστηνω ανεπιφυλακτα.Ο,τι αλλο θες ρωτα
Πως τα πάει φίλε εκτός πόλης, σε καμιά προσπέραση κλπ; Με ενδιαφέρει πολύ το ρεπριζ του και η συνολική απόδοση σε εκτός πόλης καταστάσεις (ταξιδάκι 100 χλμ περίπου).
-
Εκτος πολης δεν εχει βγει.αλλα,απο 66 αλογα μην περιμενεις και πολλα.να πιασεις 120 και να τα πηγαινεις μπορεις.τωρα αν θες προσπερασεις σε επαρχιακο μου φαινεται δυσκολο.
Χαλαρα ταξιδακια με την ηχομονωση που εχει και το cruise μπορει να κανει ανετα. -
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας, ρίχνουν αρκετό φως στην υπόθεση
Ανάμεσα στο Suzuki Celerio GLX και το Hyundai i10 eco, ποιο θα επιλέγατε και γιατί? (δύσκολο να έχει κάποιος το πρώτο βέβαια γιατί είναι καινούριο)
-
Το i10. Καλύτερη κατασκευή, καλυτερο δίκτυο, πιο σύγχρονη εμφάνιση και πιο εύκολη μελλοντική μεταπώληση.
Το Celerio δείχνει σαν κατασκευή 10 χρόνων πίσω.Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το i10. Καλύτερη κατασκευή, καλυτερο δίκτυο, πιο σύγχρονη εμφάνιση και πιο εύκολη μελλοντική μεταπώληση.
Το Celerio δείχνει σαν κατασκευή 10 χρόνων πίσω.Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
+1
-
Κατα την γνώμη μου το σουζουκι ειναι ενα ιδιαίτερα στεναχωρο αυτοκίνητο που ταιριάζει σε συνταξιούχο και όχι σε φοιτητή όπως είσαι εσύ. Μεταξύ των δυο δαγκωτο Χιουντάι.
Αγορά μικρού 1.0l χωρίς τέλη