-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
νιντζα μηπως εχεις μηχανη?
ειχα καποτε στο τεξας
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
δηλαδη για να παρεις ενα αυτοκινητο που κανει μινιμουμ 25 χιλιαρικα και θελει μινιμουμ 1000-1500 ευρω το χρονο παγια εξοδα, πιστευεις οτι τα 2 χιλιαρικα το μηνα αρκουν?
μονο αν δεν εχεις καθολου αλλα εξοδα
δηλαδη δε τρως,δεν εχεις σπιτι, δεν εχεις παιδια, δεν εχεις αλλα χομπι και δε κανεις τιποτα περα απο το να ζεις για ενα αυτοκινητο.
δηλαδη μονο αν εισαι ο μεσος νεοελληναςΚαταρχην δεν αναφερθηκα σε καποιον που εχει οικογενεια και παιδια αν και να το εκανα σε αυτη την περιπτωση βαζεις και τα χρηματα που βγαζει το αλλο μελος της οικογενειας στην εξισωση οποτε και παλι δεν ειναι δυσκολο για καποιον μεσα σε 5 χρονια να παρει ενα διλιτρο οταν θα εχει βγαλει μεσα σε αυτα τα 5 χρονια πανω απο 120.000ε (φυσικα δεδομενου πως η συντριπτικη πλειοψηφια πλεον δεν ξεπερναει τα 800ε μηνιαιως αναρωτιεμαι τι θεωρεις εσυ εναν πολυ καλο μισθο).
Στην τελικη αν και σεβαστη η γνωμη σου ειναι δικια σου και μονο δικια σου. Δεν εξεταζω το ποιος κανει σωστα η οχι που εχει διλιτρο, εξεταζω το οτι σε αυτη την χωρα καποια πραγματα πρεπει να αλλαξουν ωστε να υπαρχει μια 'ισοτητα' μεταξυ των οδηγων διαφορων κατηγοριων.ακομα και να μην εχεις αλλα εξοδα περα του αυτοκινητου (wtf δηλαδη) τα 2000 το μηνα που παιρνεις σιγουρα θα φορολογουνται, αλλα εστω οτι παιρνεις καθαρα 2000 το μηνα, και παλι θεωρω οτι με το ζορι αρκουν για να συντηρησεις ενα αυτοκινητο πολυτελειας ωστε να το χαρεις και να η κανεις τσιγκουνιες στις βολτες και στη συντηρηση.
δηλαδη να παρεις ενα Impreza Πχ και να βαλεις υγραεριο ειναι failΝομιζω πως κανεις το σχοινι τριχια......Το θεμα δεν ειναι η συντηρηση εδω, το θεμα ειναι πως 1800αρια πληρωνουν 330ε (γυρω εκει εστω) και 2000αρα πληρωνουν κοντα 1200ε (μαζι με τον φορο πολυτελειας) τον χρονο...Και μετα εχουμε και αυτοκινητα σαν τα RX8 που κοστιζουν τα ιδια η και περισσοτερα με τα προαναφερομενα και πληρωνουν 135ε τον χρονο (εστω οσοι δεν πηραν τα τελευταια facelift μετα το 2010). Αυτο ειναι το κακο με το συστημα, το οτι δεν βαζουν εμπειρους να θεσουν την φορολογια στα αυτοκινητα παρα βαζουν τον καθε ασχετο.
το rx8 ειναι μια μικρη εξαιρεση,τα τελη του ειναι το ελαχιστο προβλημα
γι αυτο αλλωστε τωρα τα τελη υπολογιζονται με βασει τους ρυπους κατι πολυ ΄πιο φυσιολογικο και δικαιο.
αλλα οταν αγοραζε ο καθενας το αμαξι του ηξερε τι του φορολογουσαν.ναι οκ αυξηθηκαν παραλογα, αλλα δεν σου παν ξαφνικα απο κυβικα σου φορολογουμε τη διαμετρο ζαντας η το μεγεθος του παρπριζ
μια ζωη τα κυβικα ηταν, και ειδικα πανω απο διλιτρα ηταν 'πολυτελεια' για τον ελληνα και αχρηστα τις περισσοτερες φορες -
Ο χρήστης nintza έγραψε:
το rx8 ειναι μια μικρη εξαιρεση,τα τελη του ειναι το ελαχιστο προβλημαγι αυτο αλλωστε τωρα τα τελη υπολογιζονται με βασει τους ρυπους κατι πολυ ΄πιο φυσιολογικο και δικαιο.
αλλα οταν αγοραζε ο καθενας το αμαξι του ηξερε τι του φορολογουσαν.ναι οκ αυξηθηκαν παραλογα, αλλα δεν σου παν ξαφνικα απο κυβικα σου φορολογουμε τη διαμετρο ζαντας η το μεγεθος του παρπριζ
μια ζωη τα κυβικα ηταν, και ειδικα πανω απο διλιτρα ηταν 'πολυτελεια' για τον ελληνα και αχρηστα τις περισσοτερες φορεςΚανεις μεγα λαθος, το προβλημα ειναι να πρεπει να δωσεις πανω απο χιλιαρικο ΝΤΟΥΚΟΥ τελος του χρονου....Και οπως ειπα δεν ειναι ΜΟΝΟ τα τελη (που ακομα και με ρυπους ειναι κατι λιγοτερο απο 900ε και οχι λιγοτερο απο 1200ε οπως τα διλιτρα επειδη ΠΑΛΙ γλυτωνουν τον φορο πολυτελειας), ειναι και η ΕΦΟΡΙΑ που λογικα στο '1300αρι' δεν σε κοπαναει (ασχετα με το σημα ακομα και βαση ρυπων να ειναι) και το ιδιο ισχυει και με την ασφαλεια. Βαλτα λοιπον ολα κατω και θα δεις πως η διαφορα ειναι τραγικη.
Οσο για τα λιτρα δεν νομιζω πως αυτα κανουν την πολυτελεια καθως πλεον υπαρχουν ΠΟΛΛΑ αυτοκινητα των κορυφαιων μαρκων 1800αρια με τουρμπο κτλ κτλ κτλ που πανε γυρω στο 40αρι με 50αρι.
-
Ρε σύ salvation τι κόλλημα έχεις φάει με το ρχ8;
Με την λογική σου γιατι να μην αλλάξουμε ξαφνικά το σύστημα και να πηδηξουμε τους χιλιάδες αυτοκινητιστές που πήραν τούρμπο. Και αυτά βγάζουν πολλούς ίππους απο λίγα κυβικά.
Μετα επίσης να πηδηξουμε και όλους αυτούς που πήραν ντίζελ (που και καλα δεν ρυπαίνει).
Το θέμα ειναι ότι δεν μπορεί το κράτος να αλλάζει συνέχεια τους νομούς του ώστε να πηδάει όσο το περισσότερο τους πολίτες του. -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Ρε σύ salvation τι κόλλημα έχεις φάει με το ρχ8;
Με την λογική σου γιατι να μην αλλάξουμε ξαφνικά το σύστημα και να πηδηξουμε τους χιλιάδες αυτοκινητιστές που πήραν τούρμπο. Και αυτά βγάζουν πολλούς ίππους απο λίγα κυβικά.
Μετα επίσης να πηδηξουμε και όλους αυτούς που πήραν ντίζελ (που και καλα δεν ρυπαίνει).
Το θέμα ειναι ότι δεν μπορεί το κράτος να αλλάζει συνέχεια τους νομούς του ώστε να πηδάει όσο το περισσότερο τους πολίτες του.Γιατι ειναι το ισως το πιο τρανταχτο παραδειγμα αδικιας στον χωρο της αυτοκινησης οσο αφορα τους φορους? Τα τουρμπο δεν με ενδιαφερουν, μπορει ο αλλος να εχει ατμοσφαιρα και να βαλει τουρμπο πανω, δεν περιμενω το κρατος να τον φορολογησει για αυτο. Περιμενω το κρατος να φορολογει αναλογα με το ποσο κοστιζει ενα αυτοκινητο πανω απο ολα.
Αυτη την στιγμη ειναι απλα γελοιο να υπαρχει αμαξι που καινουργιο κοστιζει ανω των 35.000ε με 264 αλογα και να πληρωνει Τελικο φορο στο κρατος λιγοτερα απο οτι καποιος με ενα 1400αρι που μπορει να κοστιζει 12.000ε. -
Ναι όμως αυτός που το αγόρασε , για να το αγοράσει κάθισε και συνυπολογίσε τους φόρους που θα πλήρωνε στο μέλλον.
Γιατι να του παίξεις ξαφνικά πουστια και να του τα πάρεις; -
Η συνεχής αλλαγή των όρων της σύμβασης μεταξύ πολίτη και κράτους είναι απαράδεκτη και προσκρούει σε βασικές προστατευτικές αρχές του Δικαίου, παγκοσμίως.
Δυστυχώς ότι γίνεται με τα τέλη, γίνεται και στη φορολόγηση κ.α -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Ναι όμως αυτός που το αγόρασε , για να το αγοράσει κάθισε και συνυπολογίσε τους φόρους που θα πλήρωνε στο μέλλον.
Γιατι να του παίξεις ξαφνικά πουστια και να του τα πάρεις;Γιατι πολυ απλα γνωριζουμε εδω και μια δεκαετια πως η φορολογια 'και καλα' θα γινοταν οπως στην Γερμανια με βαση τα αλογα οποτε αν γινοταν κατι τετοιο κανεις δεν θα μπορουσε να διαφωνησει. Ασχετα με αυτο ομως το ιδιο 'κακο' με την αυξηση των φορων επαθαν ΟΛΟΙ οσοι αγορασαν απο διλιτρο και πανω, εκεινοι δλδ ειναι οι μαμακες ?
-
-
Ο χρήστης NikoS3 έγραψε:
Όσον αφορά τον φόρο πολυτελείας...http://www.epixeiro.gr/ει�% ... E%B7%CF%82
Νίκος
Καλα αυτο δεν λεει τπτ, πρεπει να περιμενουμε τελος του χρονου να δουμε τι θα κανουν. Παλι ομως θα πιανουν απο 2λιτρα και ανω.
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Ναι όμως αυτός που το αγόρασε , για να το αγοράσει κάθισε και συνυπολογίσε τους φόρους που θα πλήρωνε στο μέλλον.
Γιατι να του παίξεις ξαφνικά πουστια και να του τα πάρεις;Γιατι πολυ απλα γνωριζουμε εδω και μια δεκαετια πως η φορολογια 'και καλα' θα γινοταν οπως στην Γερμανια με βαση τα αλογα οποτε αν γινοταν κατι τετοιο κανεις δεν θα μπορουσε να διαφωνησει. Ασχετα με αυτο ομως το ιδιο 'κακο' με την αυξηση των φορων επαθαν ΟΛΟΙ οσοι αγορασαν απο διλιτρο και πανω, εκεινοι δλδ ειναι οι μαμακες ?
Όχι δεν ειναι, το κράτος μαμιεται
Να θες όμως να βγει το μάτι και του γείτονα ειναι απλά κακεντρεχεια -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Ναι όμως αυτός που το αγόρασε , για να το αγοράσει κάθισε και συνυπολογίσε τους φόρους που θα πλήρωνε στο μέλλον.
Γιατι να του παίξεις ξαφνικά πουστια και να του τα πάρεις;Γιατι πολυ απλα γνωριζουμε εδω και μια δεκαετια πως η φορολογια 'και καλα' θα γινοταν οπως στην Γερμανια με βαση τα αλογα οποτε αν γινοταν κατι τετοιο κανεις δεν θα μπορουσε να διαφωνησει. Ασχετα με αυτο ομως το ιδιο 'κακο' με την αυξηση των φορων επαθαν ΟΛΟΙ οσοι αγορασαν απο διλιτρο και πανω, εκεινοι δλδ ειναι οι μαμακες ?
Όχι δεν ειναι, το κράτος μαμιεται
Να θες όμως να βγει το μάτι και του γείτονα ειναι απλά κακεντρεχειαΘελω ΙΣΗ μεταχειριση απλα. Αν εκανε 15-20.000ε το εν λογω αυτοκινητο δεν θα με ενδιεφεραν ουτε τα αλογα, ουτε το 'μαιμου' 1300αρι ουτε τπτ. Οταν ομως κοστιζει οσα ΠΟΛΛΑ διλιτρα και εχει και επιδοσεις διλητρου αλλα φορολογειται σχεδον σαν Smart τοτε ναι εχω.
-
Το σύστημα είναι άδικο, θα έπρεπε τα κριτήρια να είναι ένας συνδυασμός τιμής προ φόρων (εργοστασιακή), βάρος, ΠΜΥ, ρύποι, αριθμός αξόνων, μήνες κυκλοφορίας. Επίσης θα έπρεπε να μπορεί κανείς να πληρώσει ιδεατά άνα μήνα αλλά τουλάχιστον ανά τρίμηνο. Ο δηλωμένος σκοπός των τελών οδικής κυκλοφορίας είναι η συντήρηση του οδικού δικτύου επομένως θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η φθορά του οδοστρώματος που προκύπτει από το βάρος και το μέγεθος του αυτοκινήτου, η επιβάρυνση του περιβάλοντος που προκύπτει από τους ρύπους και η φοροδοτική ικανότητα που προκύπτει από την τιμή. Για μένα αυτός θα ήταν ο σωστός τρόπος.
-
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
Το σύστημα είναι άδικο, θα έπρεπε τα κριτήρια να είναι ένας συνδυασμός τιμής προ φόρων (εργοστασιακή), βάρος, ΠΜΥ, ρύποι, αριθμός αξόνων, μήνες κυκλοφορίας. Επίσης θα έπρεπε να μπορεί κανείς να πληρώσει ιδεατά άνα μήνα αλλά τουλάχιστον ανά τρίμηνο. Ο δηλωμένος σκοπός των τελών οδικής κυκλοφορίας είναι η συντήρηση του οδικού δικτύου επομένως θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η φθορά του οδοστρώματος που προκύπτει από το βάρος και το μέγεθος του αυτοκινήτου, η επιβάρυνση του περιβάλοντος που προκύπτει από τους ρύπους και η φοροδοτική ικανότητα που προκύπτει από την τιμή. Για μένα αυτός θα ήταν ο σωστός τρόπος.Καλα εσυ το μαμησες το θεμα....Ετσι δεν ειναι κανενα κρατος στον κοσμο, δεν θα μπορουσε να ηταν το Ελλαντα.....Αυτο ομως στο οποιο αναφερομαι εγω ειναι κατι Πανευκολο και αρκει μια εντολη απο τον αρμοδιο Υπουργο η μια Εγκυκλιος. Ωστοσο ουτε αυτο δεν θα γινει ποτε γιατι ενω υπαρχουν τροποι το κρατος να βγαζει κουβαδες χρηματα (βλεπε πχ παρανομες σταθμευσεις - εκατονταδες οχηματα καθε μερα εδω που μενω σε κεντρικους δρομους που εχουν πινακιδες απαγορευσης παρκαρισματος ανα 5 μετρα - και παραβιασεις κοκκινου σηματοδοτη με αφαντη κυριολεκτικα την τροχαια) απλα δεν το κανει γιατι ειναι ολοι ασχετοι και δεν τους νοιαζει να κανουν την δουλεια τους.
-
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
Το σύστημα είναι άδικο, θα έπρεπε τα κριτήρια να είναι ένας συνδυασμός τιμής προ φόρων (εργοστασιακή), βάρος, ΠΜΥ, ρύποι, αριθμός αξόνων, μήνες κυκλοφορίας. Επίσης θα έπρεπε να μπορεί κανείς να πληρώσει ιδεατά άνα μήνα αλλά τουλάχιστον ανά τρίμηνο. Ο δηλωμένος σκοπός των τελών οδικής κυκλοφορίας είναι η συντήρηση του οδικού δικτύου επομένως θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η φθορά του οδοστρώματος που προκύπτει από το βάρος και το μέγεθος του αυτοκινήτου, η επιβάρυνση του περιβάλοντος που προκύπτει από τους ρύπους και η φοροδοτική ικανότητα που προκύπτει από την τιμή. Για μένα αυτός θα ήταν ο σωστός τρόπος.καλα σούπερ επιστημονικός και ψαγμένος ο τρόπος υπολογισμού τελών κυκλοφοριας που προτείνεις.
Ξεχάσεις πλην του βάρους του αυτοκινητου να συνυπολογίσεις το βάρος του ιδιοκτητη -
Καλησπέρα σας. Πριν 2 χρόνια μου κλέψανε ένα yaris που είχα. Δήλωσα κανονικά κλοπή στην αστυνομία αλλά δεν ξέρω και δεν θυμάμαι τι έγινε με το Υπουργείο μεταφορών. Το θέμα είναι ότι τώρα μου στειλε η Εφορία μέσω μαιλ το σήμα τελών κυκλοφορίας μαζί με πρόστιμο λόγω μη καταβολής τους.
Τι κάνω εγώ; Ξέρετε που πρέπει να απευθυνθώ; -
Αρκετά απλός... δεν βλέπω που είναι το δύσκολο όλα δημοσιευμένα στοιχεία είναι.
-
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
Αρκετά απλός... δεν βλέπω που είναι το δύσκολο όλα δημοσιευμένα στοιχεία είναι.Εδω λεμε πως δεν μπορουν να φορολογησουν ενα αυτοκινητο σωστα και εσυ θελεις να φορολογησουν εκατομμυρια αυτοκινητα με 10 διαφορετικες μεταβλητες ?
-
Θα πας με το χαρτί της κλοπής και την βεβαίωση ότι δεν βρέθηκε, στο τοπικό παράρτημα του Υπουργείου Μεταφορών και θα κάνεις εκπρόθεσμη δήλωση διαγραφής.
Μετά το χαρτί αυτό θα το πας στην εφορία. Υποθέτω ότι θα σου πούνε ότι διαφράφεται η οφειλή. -
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Αρκετά απλός... δεν βλέπω που είναι το δύσκολο όλα δημοσιευμένα στοιχεία είναι.
Εδω λεμε πως δεν μπορουν να φορολογησουν ενα αυτοκινητο σωστα και εσυ θελεις να φορολογησουν εκατομμυρια αυτοκινητα με 10 διαφορετικες μεταβλητες ?
Σε ένα ιδανικό σύμπαν, αυτό θα γινόταν. Δεν είναι και τόοοοοσο δύσκολο όσο φαίνεται αν και εδώ - εκεί μάλλον - είναι Ελλάντα...
Πολύ δίκαιος ο τρόπος που προτείνει ο φίλος, αλλά μάλλον πρέπει να αρκεστούμε σε πιο 'γήινες' μεθόδους.
Συμφωνώ, πάντως, σε γενικές γραμμές με όσους 'φωνάζουν' για την τεράστια διαφορά των δίλιτρων από τα υπόλοιπα.
Τέλη κυκλοφορίας