Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 411
    • 412
    • 413
    • 414
    • 415
    • 472
    • 473
    • 413 / 473
    Περί αυτοκίνησης
    19
    9449
    53475
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nintza last edited by

      Ο χρήστης Aikibill έγραψε:

      νιντζα μηπως εχεις μηχανη?

      ειχα καποτε στο τεξας

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nintza last edited by

        Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:

        δηλαδη για να παρεις ενα αυτοκινητο που κανει μινιμουμ 25 χιλιαρικα και θελει μινιμουμ 1000-1500 ευρω το χρονο παγια εξοδα, πιστευεις οτι τα 2 χιλιαρικα το μηνα αρκουν?
        μονο αν δεν εχεις καθολου αλλα εξοδα
        δηλαδη δε τρως,δεν εχεις σπιτι, δεν εχεις παιδια, δεν εχεις αλλα χομπι και δε κανεις τιποτα περα απο το να ζεις για ενα αυτοκινητο.
        δηλαδη μονο αν εισαι ο μεσος νεοελληνας

        Καταρχην δεν αναφερθηκα σε καποιον που εχει οικογενεια και παιδια αν και να το εκανα σε αυτη την περιπτωση βαζεις και τα χρηματα που βγαζει το αλλο μελος της οικογενειας στην εξισωση οποτε και παλι δεν ειναι δυσκολο για καποιον μεσα σε 5 χρονια να παρει ενα διλιτρο οταν θα εχει βγαλει μεσα σε αυτα τα 5 χρονια πανω απο 120.000ε (φυσικα δεδομενου πως η συντριπτικη πλειοψηφια πλεον δεν ξεπερναει τα 800ε μηνιαιως αναρωτιεμαι τι θεωρεις εσυ εναν πολυ καλο μισθο).
        Στην τελικη αν και σεβαστη η γνωμη σου ειναι δικια σου και μονο δικια σου. Δεν εξεταζω το ποιος κανει σωστα η οχι που εχει διλιτρο, εξεταζω το οτι σε αυτη την χωρα καποια πραγματα πρεπει να αλλαξουν ωστε να υπαρχει μια 'ισοτητα' μεταξυ των οδηγων διαφορων κατηγοριων.

        ακομα και να μην εχεις αλλα εξοδα περα του αυτοκινητου (wtf δηλαδη) τα 2000 το μηνα που παιρνεις σιγουρα θα φορολογουνται, αλλα εστω οτι παιρνεις καθαρα 2000 το μηνα, και παλι θεωρω οτι με το ζορι αρκουν για να συντηρησεις ενα αυτοκινητο πολυτελειας ωστε να το χαρεις και να η κανεις τσιγκουνιες στις βολτες και στη συντηρηση.
        δηλαδη να παρεις ενα Impreza Πχ και να βαλεις υγραεριο ειναι fail

        Νομιζω πως κανεις το σχοινι τριχια......Το θεμα δεν ειναι η συντηρηση εδω, το θεμα ειναι πως 1800αρια πληρωνουν 330ε (γυρω εκει εστω) και 2000αρα πληρωνουν κοντα 1200ε (μαζι με τον φορο πολυτελειας) τον χρονο...Και μετα εχουμε και αυτοκινητα σαν τα RX8 που κοστιζουν τα ιδια η και περισσοτερα με τα προαναφερομενα και πληρωνουν 135ε τον χρονο (εστω οσοι δεν πηραν τα τελευταια facelift μετα το 2010). Αυτο ειναι το κακο με το συστημα, το οτι δεν βαζουν εμπειρους να θεσουν την φορολογια στα αυτοκινητα παρα βαζουν τον καθε ασχετο.

        το rx8 ειναι μια μικρη εξαιρεση,τα τελη του ειναι το ελαχιστο προβλημα

        γι αυτο αλλωστε τωρα τα τελη υπολογιζονται με βασει τους ρυπους κατι πολυ ΄πιο φυσιολογικο και δικαιο.
        αλλα οταν αγοραζε ο καθενας το αμαξι του ηξερε τι του φορολογουσαν.ναι οκ αυξηθηκαν παραλογα, αλλα δεν σου παν ξαφνικα απο κυβικα σου φορολογουμε τη διαμετρο ζαντας η το μεγεθος του παρπριζ
        μια ζωη τα κυβικα ηταν, και ειδικα πανω απο διλιτρα ηταν 'πολυτελεια' για τον ελληνα και αχρηστα τις περισσοτερες φορες

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Ο χρήστης nintza έγραψε:
          το rx8 ειναι μια μικρη εξαιρεση,τα τελη του ειναι το ελαχιστο προβλημα

          γι αυτο αλλωστε τωρα τα τελη υπολογιζονται με βασει τους ρυπους κατι πολυ ΄πιο φυσιολογικο και δικαιο.
          αλλα οταν αγοραζε ο καθενας το αμαξι του ηξερε τι του φορολογουσαν.ναι οκ αυξηθηκαν παραλογα, αλλα δεν σου παν ξαφνικα απο κυβικα σου φορολογουμε τη διαμετρο ζαντας η το μεγεθος του παρπριζ
          μια ζωη τα κυβικα ηταν, και ειδικα πανω απο διλιτρα ηταν 'πολυτελεια' για τον ελληνα και αχρηστα τις περισσοτερες φορες

          Κανεις μεγα λαθος, το προβλημα ειναι να πρεπει να δωσεις πανω απο χιλιαρικο ΝΤΟΥΚΟΥ τελος του χρονου....Και οπως ειπα δεν ειναι ΜΟΝΟ τα τελη (που ακομα και με ρυπους ειναι κατι λιγοτερο απο 900ε και οχι λιγοτερο απο 1200ε οπως τα διλιτρα επειδη ΠΑΛΙ γλυτωνουν τον φορο πολυτελειας), ειναι και η ΕΦΟΡΙΑ που λογικα στο '1300αρι' δεν σε κοπαναει (ασχετα με το σημα ακομα και βαση ρυπων να ειναι) και το ιδιο ισχυει και με την ασφαλεια. Βαλτα λοιπον ολα κατω και θα δεις πως η διαφορα ειναι τραγικη.

          Οσο για τα λιτρα δεν νομιζω πως αυτα κανουν την πολυτελεια καθως πλεον υπαρχουν ΠΟΛΛΑ αυτοκινητα των κορυφαιων μαρκων 1800αρια με τουρμπο κτλ κτλ κτλ που πανε γυρω στο 40αρι με 50αρι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aikibill last edited by

            Ρε σύ salvation τι κόλλημα έχεις φάει με το ρχ8;
            Με την λογική σου γιατι να μην αλλάξουμε ξαφνικά το σύστημα και να πηδηξουμε τους χιλιάδες αυτοκινητιστές που πήραν τούρμπο. Και αυτά βγάζουν πολλούς ίππους απο λίγα κυβικά.
            Μετα επίσης να πηδηξουμε και όλους αυτούς που πήραν ντίζελ (που και καλα δεν ρυπαίνει).
            Το θέμα ειναι ότι δεν μπορεί το κράτος να αλλάζει συνέχεια τους νομούς του ώστε να πηδάει όσο το περισσότερο τους πολίτες του.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
              Ρε σύ salvation τι κόλλημα έχεις φάει με το ρχ8;
              Με την λογική σου γιατι να μην αλλάξουμε ξαφνικά το σύστημα και να πηδηξουμε τους χιλιάδες αυτοκινητιστές που πήραν τούρμπο. Και αυτά βγάζουν πολλούς ίππους απο λίγα κυβικά.
              Μετα επίσης να πηδηξουμε και όλους αυτούς που πήραν ντίζελ (που και καλα δεν ρυπαίνει).
              Το θέμα ειναι ότι δεν μπορεί το κράτος να αλλάζει συνέχεια τους νομούς του ώστε να πηδάει όσο το περισσότερο τους πολίτες του.

              Γιατι ειναι το ισως το πιο τρανταχτο παραδειγμα αδικιας στον χωρο της αυτοκινησης οσο αφορα τους φορους? Τα τουρμπο δεν με ενδιαφερουν, μπορει ο αλλος να εχει ατμοσφαιρα και να βαλει τουρμπο πανω, δεν περιμενω το κρατος να τον φορολογησει για αυτο. Περιμενω το κρατος να φορολογει αναλογα με το ποσο κοστιζει ενα αυτοκινητο πανω απο ολα.
              Αυτη την στιγμη ειναι απλα γελοιο να υπαρχει αμαξι που καινουργιο κοστιζει ανω των 35.000ε με 264 αλογα και να πληρωνει Τελικο φορο στο κρατος λιγοτερα απο οτι καποιος με ενα 1400αρι που μπορει να κοστιζει 12.000ε.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                aikibill last edited by

                Ναι όμως αυτός που το αγόρασε , για να το αγοράσει κάθισε και συνυπολογίσε τους φόρους που θα πλήρωνε στο μέλλον.
                Γιατι να του παίξεις ξαφνικά πουστια και να του τα πάρεις;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  iceman7 last edited by

                  Η συνεχής αλλαγή των όρων της σύμβασης μεταξύ πολίτη και κράτους είναι απαράδεκτη και προσκρούει σε βασικές προστατευτικές αρχές του Δικαίου, παγκοσμίως.
                  Δυστυχώς ότι γίνεται με τα τέλη, γίνεται και στη φορολόγηση κ.α

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
                    Ναι όμως αυτός που το αγόρασε , για να το αγοράσει κάθισε και συνυπολογίσε τους φόρους που θα πλήρωνε στο μέλλον.
                    Γιατι να του παίξεις ξαφνικά πουστια και να του τα πάρεις;

                    Γιατι πολυ απλα γνωριζουμε εδω και μια δεκαετια πως η φορολογια 'και καλα' θα γινοταν οπως στην Γερμανια με βαση τα αλογα οποτε αν γινοταν κατι τετοιο κανεις δεν θα μπορουσε να διαφωνησει. Ασχετα με αυτο ομως το ιδιο 'κακο' με την αυξηση των φορων επαθαν ΟΛΟΙ οσοι αγορασαν απο διλιτρο και πανω, εκεινοι δλδ ειναι οι μαμακες ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikos3 last edited by

                      Όσον αφορά τον φόρο πολυτελείας...

                      http://www.epixeiro.gr/ει�% ... E%B7%CF%82

                      Νίκος

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ο χρήστης NikoS3 έγραψε:
                        Όσον αφορά τον φόρο πολυτελείας...

                        http://www.epixeiro.gr/ει�% ... E%B7%CF%82

                        Νίκος

                        Καλα αυτο δεν λεει τπτ, πρεπει να περιμενουμε τελος του χρονου να δουμε τι θα κανουν. Παλι ομως θα πιανουν απο 2λιτρα και ανω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          aikibill last edited by

                          Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:

                          Ναι όμως αυτός που το αγόρασε , για να το αγοράσει κάθισε και συνυπολογίσε τους φόρους που θα πλήρωνε στο μέλλον.
                          Γιατι να του παίξεις ξαφνικά πουστια και να του τα πάρεις;

                          Γιατι πολυ απλα γνωριζουμε εδω και μια δεκαετια πως η φορολογια 'και καλα' θα γινοταν οπως στην Γερμανια με βαση τα αλογα οποτε αν γινοταν κατι τετοιο κανεις δεν θα μπορουσε να διαφωνησει. Ασχετα με αυτο ομως το ιδιο 'κακο' με την αυξηση των φορων επαθαν ΟΛΟΙ οσοι αγορασαν απο διλιτρο και πανω, εκεινοι δλδ ειναι οι μαμακες ?

                          Όχι δεν ειναι, το κράτος μαμιεται
                          Να θες όμως να βγει το μάτι και του γείτονα ειναι απλά κακεντρεχεια

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Ο χρήστης Aikibill έγραψε:

                            Ναι όμως αυτός που το αγόρασε , για να το αγοράσει κάθισε και συνυπολογίσε τους φόρους που θα πλήρωνε στο μέλλον.
                            Γιατι να του παίξεις ξαφνικά πουστια και να του τα πάρεις;

                            Γιατι πολυ απλα γνωριζουμε εδω και μια δεκαετια πως η φορολογια 'και καλα' θα γινοταν οπως στην Γερμανια με βαση τα αλογα οποτε αν γινοταν κατι τετοιο κανεις δεν θα μπορουσε να διαφωνησει. Ασχετα με αυτο ομως το ιδιο 'κακο' με την αυξηση των φορων επαθαν ΟΛΟΙ οσοι αγορασαν απο διλιτρο και πανω, εκεινοι δλδ ειναι οι μαμακες ?

                            Όχι δεν ειναι, το κράτος μαμιεται
                            Να θες όμως να βγει το μάτι και του γείτονα ειναι απλά κακεντρεχεια

                            Θελω ΙΣΗ μεταχειριση απλα. Αν εκανε 15-20.000ε το εν λογω αυτοκινητο δεν θα με ενδιεφεραν ουτε τα αλογα, ουτε το 'μαιμου' 1300αρι ουτε τπτ. Οταν ομως κοστιζει οσα ΠΟΛΛΑ διλιτρα και εχει και επιδοσεις διλητρου αλλα φορολογειται σχεδον σαν Smart τοτε ναι εχω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 2
                              206xs last edited by

                              Το σύστημα είναι άδικο, θα έπρεπε τα κριτήρια να είναι ένας συνδυασμός τιμής προ φόρων (εργοστασιακή), βάρος, ΠΜΥ, ρύποι, αριθμός αξόνων, μήνες κυκλοφορίας. Επίσης θα έπρεπε να μπορεί κανείς να πληρώσει ιδεατά άνα μήνα αλλά τουλάχιστον ανά τρίμηνο. Ο δηλωμένος σκοπός των τελών οδικής κυκλοφορίας είναι η συντήρηση του οδικού δικτύου επομένως θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η φθορά του οδοστρώματος που προκύπτει από το βάρος και το μέγεθος του αυτοκινήτου, η επιβάρυνση του περιβάλοντος που προκύπτει από τους ρύπους και η φοροδοτική ικανότητα που προκύπτει από την τιμή. Για μένα αυτός θα ήταν ο σωστός τρόπος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Ο χρήστης 206xs έγραψε:
                                Το σύστημα είναι άδικο, θα έπρεπε τα κριτήρια να είναι ένας συνδυασμός τιμής προ φόρων (εργοστασιακή), βάρος, ΠΜΥ, ρύποι, αριθμός αξόνων, μήνες κυκλοφορίας. Επίσης θα έπρεπε να μπορεί κανείς να πληρώσει ιδεατά άνα μήνα αλλά τουλάχιστον ανά τρίμηνο. Ο δηλωμένος σκοπός των τελών οδικής κυκλοφορίας είναι η συντήρηση του οδικού δικτύου επομένως θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η φθορά του οδοστρώματος που προκύπτει από το βάρος και το μέγεθος του αυτοκινήτου, η επιβάρυνση του περιβάλοντος που προκύπτει από τους ρύπους και η φοροδοτική ικανότητα που προκύπτει από την τιμή. Για μένα αυτός θα ήταν ο σωστός τρόπος.

                                Καλα εσυ το μαμησες το θεμα....Ετσι δεν ειναι κανενα κρατος στον κοσμο, δεν θα μπορουσε να ηταν το Ελλαντα.....Αυτο ομως στο οποιο αναφερομαι εγω ειναι κατι Πανευκολο και αρκει μια εντολη απο τον αρμοδιο Υπουργο η μια Εγκυκλιος. Ωστοσο ουτε αυτο δεν θα γινει ποτε γιατι ενω υπαρχουν τροποι το κρατος να βγαζει κουβαδες χρηματα (βλεπε πχ παρανομες σταθμευσεις - εκατονταδες οχηματα καθε μερα εδω που μενω σε κεντρικους δρομους που εχουν πινακιδες απαγορευσης παρκαρισματος ανα 5 μετρα - και παραβιασεις κοκκινου σηματοδοτη με αφαντη κυριολεκτικα την τροχαια) απλα δεν το κανει γιατι ειναι ολοι ασχετοι και δεν τους νοιαζει να κανουν την δουλεια τους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  aikibill last edited by

                                  Ο χρήστης 206xs έγραψε:
                                  Το σύστημα είναι άδικο, θα έπρεπε τα κριτήρια να είναι ένας συνδυασμός τιμής προ φόρων (εργοστασιακή), βάρος, ΠΜΥ, ρύποι, αριθμός αξόνων, μήνες κυκλοφορίας. Επίσης θα έπρεπε να μπορεί κανείς να πληρώσει ιδεατά άνα μήνα αλλά τουλάχιστον ανά τρίμηνο. Ο δηλωμένος σκοπός των τελών οδικής κυκλοφορίας είναι η συντήρηση του οδικού δικτύου επομένως θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η φθορά του οδοστρώματος που προκύπτει από το βάρος και το μέγεθος του αυτοκινήτου, η επιβάρυνση του περιβάλοντος που προκύπτει από τους ρύπους και η φοροδοτική ικανότητα που προκύπτει από την τιμή. Για μένα αυτός θα ήταν ο σωστός τρόπος.

                                  καλα σούπερ επιστημονικός και ψαγμένος ο τρόπος υπολογισμού τελών κυκλοφοριας που προτείνεις.
                                  Ξεχάσεις πλην του βάρους του αυτοκινητου να συνυπολογίσεις το βάρος του ιδιοκτητη

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kluader last edited by

                                    Καλησπέρα σας. Πριν 2 χρόνια μου κλέψανε ένα yaris που είχα. Δήλωσα κανονικά κλοπή στην αστυνομία αλλά δεν ξέρω και δεν θυμάμαι τι έγινε με το Υπουργείο μεταφορών. Το θέμα είναι ότι τώρα μου στειλε η Εφορία μέσω μαιλ το σήμα τελών κυκλοφορίας μαζί με πρόστιμο λόγω μη καταβολής τους.
                                    Τι κάνω εγώ; Ξέρετε που πρέπει να απευθυνθώ;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 2
                                      206xs last edited by

                                      Αρκετά απλός... δεν βλέπω που είναι το δύσκολο όλα δημοσιευμένα στοιχεία είναι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Ο χρήστης 206xs έγραψε:
                                        Αρκετά απλός... δεν βλέπω που είναι το δύσκολο όλα δημοσιευμένα στοιχεία είναι.

                                        Εδω λεμε πως δεν μπορουν να φορολογησουν ενα αυτοκινητο σωστα και εσυ θελεις να φορολογησουν εκατομμυρια αυτοκινητα με 10 διαφορετικες μεταβλητες ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          insanedriver last edited by

                                          Θα πας με το χαρτί της κλοπής και την βεβαίωση ότι δεν βρέθηκε, στο τοπικό παράρτημα του Υπουργείου Μεταφορών και θα κάνεις εκπρόθεσμη δήλωση διαγραφής.
                                          Μετά το χαρτί αυτό θα το πας στην εφορία. Υποθέτω ότι θα σου πούνε ότι διαφράφεται η οφειλή.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sakattack last edited by

                                            Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:

                                            Αρκετά απλός... δεν βλέπω που είναι το δύσκολο όλα δημοσιευμένα στοιχεία είναι.

                                            Εδω λεμε πως δεν μπορουν να φορολογησουν ενα αυτοκινητο σωστα και εσυ θελεις να φορολογησουν εκατομμυρια αυτοκινητα με 10 διαφορετικες μεταβλητες ?

                                            Σε ένα ιδανικό σύμπαν, αυτό θα γινόταν. Δεν είναι και τόοοοοσο δύσκολο όσο φαίνεται αν και εδώ - εκεί μάλλον - είναι Ελλάντα...

                                            Πολύ δίκαιος ο τρόπος που προτείνει ο φίλος, αλλά μάλλον πρέπει να αρκεστούμε σε πιο 'γήινες' μεθόδους.

                                            Συμφωνώ, πάντως, σε γενικές γραμμές με όσους 'φωνάζουν' για την τεράστια διαφορά των δίλιτρων από τα υπόλοιπα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 411
                                            • 412
                                            • 413
                                            • 414
                                            • 415
                                            • 472
                                            • 473
                                            • 413 / 473
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr