-
Opel Zafira 1800cc 125hp, του 2000, με ~400 χιλ χλμ. Καίει λάδια, πολλά. Ο μάστορας ζητάει 6-7 κατοστάρικα για καθάρισμα της μηχανής, και μόνο εάν δεν χρειαστούν ανταλλακτικά. Συμφέρει; Αξίζει; Άλλη λύση;
-
Opel Zafira 1800cc 125hp, του 2000, με ~400 χιλ χλμ. Καίει λάδια, πολλά. Ο μάστορας ζητάει 6-7 κατοστάρικα για καθάρισμα της μηχανής, και μόνο εάν δεν χρειαστούν ανταλλακτικά. Συμφέρει; Αξίζει; Άλλη λύση;
-
Opel Zafira 1800cc 125hp, του 2000, με ~400 χιλ χλμ. Καίει λάδια, πολλά. Ο μάστορας ζητάει 6-7 κατοστάρικα για καθάρισμα της μηχανής, και μόνο εάν δεν χρειαστούν ανταλλακτικά. Συμφέρει; Αξίζει; Άλλη λύση;
-
Τι εννοεις 'καθαρισμα'??
-
Στεγνό;...
-
http://www.car.gr/parts/view/4397527/
Εντελως προχειρα! -
Ο χρήστης Lefterikos έγραψε:
Opel Zafira 1800cc 125hp, του 2000, με ~400 χιλ χλμ. Καίει λάδια, πολλά. Ο μάστορας ζητάει 6-7 κατοστάρικα για καθάρισμα της μηχανής, και μόνο εάν δεν χρειαστούν ανταλλακτικά. Συμφέρει; Αξίζει; Άλλη λύση;Aπο πότε οι κινητήρες σταματάνε να καίνε λάδια με το καθάρισμα ?
Η σωστή επισκευή θα σου φάει πολλά μηνιάτικα, βρές ένα μεταχείρο σε καλή κατάσταση, πάρε του μια συμπίεση και μια εγγύηση αντικατάστασης ότι δεν έχει αρπαγμένα κουζινέτα ή επιστροφή χρημάτων αν το μοτέρ είναι χάλια και προχώρα σε αντικατάσταση.
Α! και να αλλάξεις μάστορα πάραυτα.
-
τι αλλο θα ακουσουμε ρε πουστη μου, για τον μαστορα λεω.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Opel Zafira 1800cc 125hp, του 2000, με ~400 χιλ χλμ. Καίει λάδια, πολλά. Ο μάστορας ζητάει 6-7 κατοστάρικα για καθάρισμα της μηχανής, και μόνο εάν δεν χρειαστούν ανταλλακτικά. Συμφέρει; Αξίζει; Άλλη λύση;
Aπο πότε οι κινητήρες σταματάνε να καίνε λάδια με το καθάρισμα ?
Η σωστή επισκευή θα σου φάει πολλά μηνιάτικα, βρές ένα μεταχείρο σε καλή κατάσταση, πάρε του μια συμπίεση και μια εγγύηση αντικατάστασης ότι δεν έχει αρπαγμένα κουζινέτα ή επιστροφή χρημάτων αν το μοτέρ είναι χάλια και προχώρα σε αντικατάσταση.
Α! και να αλλάξεις μάστορα πάραυτα.
Quadra εσύ φυσικά λόγω επαγγέλματος τα ξέρεις πολύ καλύτερα. Ένα μοτέρ 15ετίας και καλό να είναι όσο μπορεί να είναι λόγω χρόνων στην πλάτη του σε λίγο καιρό δε θα αρχίσει γέννες; Αν σκοπεύεις να το κρατήσεις το αμάξι, δεν είναι καλύτερα να βάλεις το χέρι στην τσέπη και να το πας για κουζινέτα, ελλατήρια, βαλβίδες, πιστόνια - ελατήρια, εκεντροφόρια κλπ και να ξέρεις πως έχεις καινούργιο; Πόσο να σου πάρει με τα εργατικά ο μάστορας; 1500 ευρώ; Μεταχειρισμένο να κάνει 500 ευρώ + ιμάντα χρονισμού και τρόμπα νερού για καλό και για κακό + φλάντζα κεφαλής πριν το βάλει ο μάστορας επάνω στο αμάξι + τα εργατικά πάλι το χέρι μπαίνει βαθιά στην τσέπη.
Εκτός αν το πάρεις και το βάλεις επάνω χωρίς να αλλάξεις ιμάντα κλπ (προσωπικά θα τα άλλαζα). Απορία είναι. Δεν ξέρω πολλά από μηχανικά και ρωτάω εσένα.τι αλλο θα ακουσουμε ρε πουστη μου, για τον μαστορα λεω.
Πολλά και διάφορα αν δεν το ψάξεις. Όταν είχα το Golf και δεν ήξερα είδα μια μέρα στο παγούρι του νερού το υγρό σαν να ήταν καφέ δε θυμάμαι ακριβώς το χρώμα γιατί πάνε και 15 χρόνια. Ο μάστορας που πήγαινα και ήμουν πολύ ευχαριστημένος το είδε και μου είπε πάμε για φλάντζα γιατί πάνε τα λάδια στο σύστημα ψύξης. Πως μου ήρθε και το πήγα και σε έναν άλλο μάστορα που αυτός έπιανε μόνον VW και μου είπε πως ήταν το αντιψυκτικό που έχει αυτό το χρώμα. Ο μάστορας που πήγαινα ήξερε καλά τα ford, opel αλλά φαίνεται δεν είχε ιδέα από VW και θα μου άλλαζε φλάντζα χωρίς λόγο. Το αμάξι έκανε 330.000χλμ χωρίς να αλλάξει φλάντζα.
επισκευή σε κινητήρα