-
Ο σπλαχνικός Θεός της Αυτοκίνησης έχει φερθεί γενναιόδωρα στον Strifter. Άφθονα τα ελέη Του σ'έναν πτωχό δημ. υπάλ. σαν την κουλαφεντιά μου, αλλά τα κάτωθι, αγαπητοί Συνστρίφτες, ήταν πράγματι οδηγητικοί σταθμοί στη ζωή μου, που με τιμονοδιαμόρφωσαν ασυζητητί...
Από τα φεγγάρια μου στη Σουηδία. Το 1.6 8V αγαπητής φίλης, άρτι αφιχθέν στη Σκανδιναβία, έστρωνε και τρομοκρατούσε στα στροφιλίκια τους Volvoκράτορες, που αδυνατούσαν να καταλάβουν, γιατί κάτι τόσο μικρό μπορούσε να πάει πιο γρήγορα από τα βαπόρια τους. Είχα την αποκλειστική χρήση του για τα 20000 χλμ., που κρατήθηκε σε ελληνικά χέρια... Το αποχωριστήκαμε με πολλή στενοχώρια...
Το είχα αγοράσει το '95. Το πρώτο μου μεγάλο βήμα στα άλογα... Ακόμα θυμάμαι την εντύπωση που μου είχε προκαλέσει η πρώτη βόλτα... Βδομάδες έκανα κοιμηθώ. Βδομάδες που μεσολάβησαν, μέχρι να μου το παραδώσουν από τότε που το είχα τεστάρει... Γιατί εκεί, φίλοι Συνστρίφτες, στο Βασίλειο της Svea (Σουηδία, ντε...), έκανες και τεστ-ντράιβ και σε τέτοια εργαλεία... Κι ας ήσουν ξένος σε ξένον τόπο... Όχι σαν κάπου αλλού... Μην αρχίσω τώρα...
Λίγο αργότερα αποφάσισα ότι τα 211 αλογατάκια του ήταν αναβαθμιτέα και τα προήγαγα σε 270 με τη βοήθεια εγκεφάλου STI και μεγαλύτερου τούρμπακα ΙΗΙ. Για να μη μιλήσω για κείνα τα χειροποίητα αγωνιάρικα κούτσουρα της Bilstein που φόραγε... Περασμένα μεγαλεία...
Ε, άμα κακομάθεις, άντε μετά να προσγειωθείς... Πλησιάζει ο καιρός να επιστρέψω στη μαμά-Πατρίς και πουλάω το μαύρο, αγοράζοντας το κοκκινέλι, το '98, με σκοπό να το κρατήσω στην Ελλάδα... Ανάλογες μετατροπές κι εδώ...
Πρόλαβα και ξυλοφόρτωσα πάντως, φταίχτες και αθώους εκεί πάνω με δαύτα...
Λογαριασμοί χωρίς τον ξενοδόχο όμως, δε γίνονται.... Για καλωσόρισμα η μαμά-Ελλάς μού τραβάει μια άρση φοροαπαλλαγής (την είχαμε εμείς που επιστρέφαμε -ως τότε...) και βρίσκομαι να πουλάω το κοκκινέλι μου και να'μαι να με κλαιν κι οι reggae...
Η ελπίς όμως, αποθνήσκει τελευταία, φίλοι Συνστρίφτες και κάνω μια έτσι και (με τα λεφτά του κοκκινελιού) αγοράζω το '99 το παρακάτωθι κανιβαλάκι!
Ό,τι πιο απόλυτο είχα οδηγήσει ως τότε, φίλοι. Ό,τι πιο απόλυτο, γιατί του'ριξα άλλο ένα 16V επάνω του σε βελτιώσεις, με σκοπό να πάρω εκδίκηση από την κενωνία την άτιμη για το προηγούμενο διαζύγιό μου με τη σχιστομάτα. Και πήρα. Ταλαιπωρήθηκα κάμποσο με λάθος προγράμματα, αλλά τελικά το ξεπέρασα κι αυτό. Τι ροϊκές εξελίξεις, τι εκκεντροφόρια μπουμπίσια (είπαμε, ήθελα να είναι και νομότυπο στα καυσαέρια...), τι μπλοκέ αγωνιστικό, τι ανάρτηση group A χειροποίητη, μπάκετ, ζώνες 4 σημείων ομολογκέ, κτλ, κτλ, κτλ... Τι να πώ για τα κατορθώματά του; Ότι σε ευθεία δεν του ξεκόλλαγε Ghibli μέχρι τα 200 που τελίκιαζε; Ή ότι στα στρόφια του Σουνίου ξεφτύλιζε Impreza GT 211 ίππων (σαν κι αυτά που είχα...)
Ας είναι καλά, όπου κι αν είναι, καθώς και ο νεανίας που το χαίρεται...
-Δικό σου είναι αυτό το 'Αεροπορία Βάλλεσθαι', Strifter;
Όχι, φίλοι Συνστρίφτες... Δυστυχώς, όχι...
-Και τότε γιατί μας το μοστράρεις, Strifter;
Επειδή, φίλοι Συνστρίφτες, ο κάτοχός του είναι αδελφικός φίλος (γυμνάσιο-λύκειο μαζί) και έτσι το βόλταρα παραπάνω από συχνά... 10000 χλμ. του έχω κάνει και είχα και την αποκλειστική ευθύνη έρευνας αγοράς και επιλογής 'πραμάτειας', για να το εξελίξω... Τι ξενύχτι έπεσε επί του Νέτεως και τι τρέξιμο και αγωνία σε μάστορες είναι ΑΛΛΗ υπόθεση . Χαλάλι του όμως... Βολτίσιο φτερουγάτο σαν και δαύτο δύσκολα συναντά κανείς: Proflex half bearing 54mm, αντκ/κές & μπάρες ψαλιδιών Cusco, σινεμπλοκομάνι-βάσεις μοτέρ & κιβωτίου Ralliart, μπροστινό μπλοκαδούρι Ralliart, διπλόδισκος συμπλέκτης HKS, φρένα 6πίστονα-4πίστονα AP racing, εγκέφαλος Autronic, εξάτμα-καταλύτης ποπαΰσια, κτλ, κτλ...
Ακόμα θυμάμαι το ροβολητό στην Αγόριανη (όταν ο κάτοχός του την είχε κάνει για Φ1 Βαρκελώνης), αλλά και τα κυνηγητά στην παραλιακή Καλαμάτας, όπου του την πέφτανε τα τοπικά ραλιά, για ν'ακούνε τον επιθανάτιο ρόγχο της σκάστρας σε συνδυασμό με τις εκρήξεις του ALS...
Α, ρε Μιτσούμπα απίστευτη...
Τούτο πάλι ήταν το πρότελευταίο μου... 3 μήνες ανεχθήκαμε ο ένας τον άλλον μόνο... Είδα το τυρί... Το καλό & ροπάτο μοτόρι των 180 ίππων και τις 4πίστονες (ΑΡ racing, παρακαλώ!) καραφρενούκλες... Δεν είδα όμως, τη φάκα... Το γενικότερο στήσιμο, ζύγισμα, αίσθηση τιμονιού (θύμιζε κάπως το πρώτο μου αυτ/το, το Charade GTti) αλλά και την επιλήψιμη ποιότητα σε κάποιες περιπτώσεις ... Το έστειλα στο καλό και βρέθηκα με μεγαλύτερο αδερφάκι του , για το οποίο θα μιλήσω εν ευθέτω χρόνω, φίλοι Συνστρίφτες...Τάδε έφη, Strifter και εύχεται να είστε όλοι ικανοποιημένοι με τις 4τροχες (και μη ) επιλογές σας...
-
Ο σπλαχνικός Θεός της Αυτοκίνησης έχει φερθεί γενναιόδωρα στον Strifter. Άφθονα τα ελέη Του σ'έναν πτωχό δημ. υπάλ. σαν την κουλαφεντιά μου, αλλά τα κάτωθι, αγαπητοί Συνστρίφτες, ήταν πράγματι οδηγητικοί σταθμοί στη ζωή μου, που με τιμονοδιαμόρφωσαν ασυζητητί...
Από τα φεγγάρια μου στη Σουηδία. Το 1.6 8V αγαπητής φίλης, άρτι αφιχθέν στη Σκανδιναβία, έστρωνε και τρομοκρατούσε στα στροφιλίκια τους Volvoκράτορες, που αδυνατούσαν να καταλάβουν, γιατί κάτι τόσο μικρό μπορούσε να πάει πιο γρήγορα από τα βαπόρια τους. Είχα την αποκλειστική χρήση του για τα 20000 χλμ., που κρατήθηκε σε ελληνικά χέρια... Το αποχωριστήκαμε με πολλή στενοχώρια...
Το είχα αγοράσει το '95. Το πρώτο μου μεγάλο βήμα στα άλογα... Ακόμα θυμάμαι την εντύπωση που μου είχε προκαλέσει η πρώτη βόλτα... Βδομάδες έκανα κοιμηθώ. Βδομάδες που μεσολάβησαν, μέχρι να μου το παραδώσουν από τότε που το είχα τεστάρει... Γιατί εκεί, φίλοι Συνστρίφτες, στο Βασίλειο της Svea (Σουηδία, ντε...), έκανες και τεστ-ντράιβ και σε τέτοια εργαλεία... Κι ας ήσουν ξένος σε ξένον τόπο... Όχι σαν κάπου αλλού... Μην αρχίσω τώρα...
Λίγο αργότερα αποφάσισα ότι τα 211 αλογατάκια του ήταν αναβαθμιτέα και τα προήγαγα σε 270 με τη βοήθεια εγκεφάλου STI και μεγαλύτερου τούρμπακα ΙΗΙ. Για να μη μιλήσω για κείνα τα χειροποίητα αγωνιάρικα κούτσουρα της Bilstein που φόραγε... Περασμένα μεγαλεία...
Ε, άμα κακομάθεις, άντε μετά να προσγειωθείς... Πλησιάζει ο καιρός να επιστρέψω στη μαμά-Πατρίς και πουλάω το μαύρο, αγοράζοντας το κοκκινέλι, το '98, με σκοπό να το κρατήσω στην Ελλάδα... Ανάλογες μετατροπές κι εδώ...
Πρόλαβα και ξυλοφόρτωσα πάντως, φταίχτες και αθώους εκεί πάνω με δαύτα...
Λογαριασμοί χωρίς τον ξενοδόχο όμως, δε γίνονται.... Για καλωσόρισμα η μαμά-Ελλάς μού τραβάει μια άρση φοροαπαλλαγής (την είχαμε εμείς που επιστρέφαμε -ως τότε...) και βρίσκομαι να πουλάω το κοκκινέλι μου και να'μαι να με κλαιν κι οι reggae...
Η ελπίς όμως, αποθνήσκει τελευταία, φίλοι Συνστρίφτες και κάνω μια έτσι και (με τα λεφτά του κοκκινελιού) αγοράζω το '99 το παρακάτωθι κανιβαλάκι!
Ό,τι πιο απόλυτο είχα οδηγήσει ως τότε, φίλοι. Ό,τι πιο απόλυτο, γιατί του'ριξα άλλο ένα 16V επάνω του σε βελτιώσεις, με σκοπό να πάρω εκδίκηση από την κενωνία την άτιμη για το προηγούμενο διαζύγιό μου με τη σχιστομάτα. Και πήρα. Ταλαιπωρήθηκα κάμποσο με λάθος προγράμματα, αλλά τελικά το ξεπέρασα κι αυτό. Τι ροϊκές εξελίξεις, τι εκκεντροφόρια μπουμπίσια (είπαμε, ήθελα να είναι και νομότυπο στα καυσαέρια...), τι μπλοκέ αγωνιστικό, τι ανάρτηση group A χειροποίητη, μπάκετ, ζώνες 4 σημείων ομολογκέ, κτλ, κτλ, κτλ... Τι να πώ για τα κατορθώματά του; Ότι σε ευθεία δεν του ξεκόλλαγε Ghibli μέχρι τα 200 που τελίκιαζε; Ή ότι στα στρόφια του Σουνίου ξεφτύλιζε Impreza GT 211 ίππων (σαν κι αυτά που είχα...)
Ας είναι καλά, όπου κι αν είναι, καθώς και ο νεανίας που το χαίρεται...
-Δικό σου είναι αυτό το 'Αεροπορία Βάλλεσθαι', Strifter;
Όχι, φίλοι Συνστρίφτες... Δυστυχώς, όχι...
-Και τότε γιατί μας το μοστράρεις, Strifter;
Επειδή, φίλοι Συνστρίφτες, ο κάτοχός του είναι αδελφικός φίλος (γυμνάσιο-λύκειο μαζί) και έτσι το βόλταρα παραπάνω από συχνά... 10000 χλμ. του έχω κάνει και είχα και την αποκλειστική ευθύνη έρευνας αγοράς και επιλογής 'πραμάτειας', για να το εξελίξω... Τι ξενύχτι έπεσε επί του Νέτεως και τι τρέξιμο και αγωνία σε μάστορες είναι ΑΛΛΗ υπόθεση . Χαλάλι του όμως... Βολτίσιο φτερουγάτο σαν και δαύτο δύσκολα συναντά κανείς: Proflex half bearing 54mm, αντκ/κές & μπάρες ψαλιδιών Cusco, σινεμπλοκομάνι-βάσεις μοτέρ & κιβωτίου Ralliart, μπροστινό μπλοκαδούρι Ralliart, διπλόδισκος συμπλέκτης HKS, φρένα 6πίστονα-4πίστονα AP racing, εγκέφαλος Autronic, εξάτμα-καταλύτης ποπαΰσια, κτλ, κτλ...
Ακόμα θυμάμαι το ροβολητό στην Αγόριανη (όταν ο κάτοχός του την είχε κάνει για Φ1 Βαρκελώνης), αλλά και τα κυνηγητά στην παραλιακή Καλαμάτας, όπου του την πέφτανε τα τοπικά ραλιά, για ν'ακούνε τον επιθανάτιο ρόγχο της σκάστρας σε συνδυασμό με τις εκρήξεις του ALS...
Α, ρε Μιτσούμπα απίστευτη...
Τούτο πάλι ήταν το πρότελευταίο μου... 3 μήνες ανεχθήκαμε ο ένας τον άλλον μόνο... Είδα το τυρί... Το καλό & ροπάτο μοτόρι των 180 ίππων και τις 4πίστονες (ΑΡ racing, παρακαλώ!) καραφρενούκλες... Δεν είδα όμως, τη φάκα... Το γενικότερο στήσιμο, ζύγισμα, αίσθηση τιμονιού (θύμιζε κάπως το πρώτο μου αυτ/το, το Charade GTti) αλλά και την επιλήψιμη ποιότητα σε κάποιες περιπτώσεις ... Το έστειλα στο καλό και βρέθηκα με μεγαλύτερο αδερφάκι του , για το οποίο θα μιλήσω εν ευθέτω χρόνω, φίλοι Συνστρίφτες...Τάδε έφη, Strifter και εύχεται να είστε όλοι ικανοποιημένοι με τις 4τροχες (και μη ) επιλογές σας...
-
Ο σπλαχνικός Θεός της Αυτοκίνησης έχει φερθεί γενναιόδωρα στον Strifter. Άφθονα τα ελέη Του σ'έναν πτωχό δημ. υπάλ. σαν την κουλαφεντιά μου, αλλά τα κάτωθι, αγαπητοί Συνστρίφτες, ήταν πράγματι οδηγητικοί σταθμοί στη ζωή μου, που με τιμονοδιαμόρφωσαν ασυζητητί...
Από τα φεγγάρια μου στη Σουηδία. Το 1.6 8V αγαπητής φίλης, άρτι αφιχθέν στη Σκανδιναβία, έστρωνε και τρομοκρατούσε στα στροφιλίκια τους Volvoκράτορες, που αδυνατούσαν να καταλάβουν, γιατί κάτι τόσο μικρό μπορούσε να πάει πιο γρήγορα από τα βαπόρια τους. Είχα την αποκλειστική χρήση του για τα 20000 χλμ., που κρατήθηκε σε ελληνικά χέρια... Το αποχωριστήκαμε με πολλή στενοχώρια...
Το είχα αγοράσει το '95. Το πρώτο μου μεγάλο βήμα στα άλογα... Ακόμα θυμάμαι την εντύπωση που μου είχε προκαλέσει η πρώτη βόλτα... Βδομάδες έκανα κοιμηθώ. Βδομάδες που μεσολάβησαν, μέχρι να μου το παραδώσουν από τότε που το είχα τεστάρει... Γιατί εκεί, φίλοι Συνστρίφτες, στο Βασίλειο της Svea (Σουηδία, ντε...), έκανες και τεστ-ντράιβ και σε τέτοια εργαλεία... Κι ας ήσουν ξένος σε ξένον τόπο... Όχι σαν κάπου αλλού... Μην αρχίσω τώρα...
Λίγο αργότερα αποφάσισα ότι τα 211 αλογατάκια του ήταν αναβαθμιτέα και τα προήγαγα σε 270 με τη βοήθεια εγκεφάλου STI και μεγαλύτερου τούρμπακα ΙΗΙ. Για να μη μιλήσω για κείνα τα χειροποίητα αγωνιάρικα κούτσουρα της Bilstein που φόραγε... Περασμένα μεγαλεία...
Ε, άμα κακομάθεις, άντε μετά να προσγειωθείς... Πλησιάζει ο καιρός να επιστρέψω στη μαμά-Πατρίς και πουλάω το μαύρο, αγοράζοντας το κοκκινέλι, το '98, με σκοπό να το κρατήσω στην Ελλάδα... Ανάλογες μετατροπές κι εδώ...
Πρόλαβα και ξυλοφόρτωσα πάντως, φταίχτες και αθώους εκεί πάνω με δαύτα...
Λογαριασμοί χωρίς τον ξενοδόχο όμως, δε γίνονται.... Για καλωσόρισμα η μαμά-Ελλάς μού τραβάει μια άρση φοροαπαλλαγής (την είχαμε εμείς που επιστρέφαμε -ως τότε...) και βρίσκομαι να πουλάω το κοκκινέλι μου και να'μαι να με κλαιν κι οι reggae...
Η ελπίς όμως, αποθνήσκει τελευταία, φίλοι Συνστρίφτες και κάνω μια έτσι και (με τα λεφτά του κοκκινελιού) αγοράζω το '99 το παρακάτωθι κανιβαλάκι!
Ό,τι πιο απόλυτο είχα οδηγήσει ως τότε, φίλοι. Ό,τι πιο απόλυτο, γιατί του'ριξα άλλο ένα 16V επάνω του σε βελτιώσεις, με σκοπό να πάρω εκδίκηση από την κενωνία την άτιμη για το προηγούμενο διαζύγιό μου με τη σχιστομάτα. Και πήρα. Ταλαιπωρήθηκα κάμποσο με λάθος προγράμματα, αλλά τελικά το ξεπέρασα κι αυτό. Τι ροϊκές εξελίξεις, τι εκκεντροφόρια μπουμπίσια (είπαμε, ήθελα να είναι και νομότυπο στα καυσαέρια...), τι μπλοκέ αγωνιστικό, τι ανάρτηση group A χειροποίητη, μπάκετ, ζώνες 4 σημείων ομολογκέ, κτλ, κτλ, κτλ... Τι να πώ για τα κατορθώματά του; Ότι σε ευθεία δεν του ξεκόλλαγε Ghibli μέχρι τα 200 που τελίκιαζε; Ή ότι στα στρόφια του Σουνίου ξεφτύλιζε Impreza GT 211 ίππων (σαν κι αυτά που είχα...)
Ας είναι καλά, όπου κι αν είναι, καθώς και ο νεανίας που το χαίρεται...
-Δικό σου είναι αυτό το 'Αεροπορία Βάλλεσθαι', Strifter;
Όχι, φίλοι Συνστρίφτες... Δυστυχώς, όχι...
-Και τότε γιατί μας το μοστράρεις, Strifter;
Επειδή, φίλοι Συνστρίφτες, ο κάτοχός του είναι αδελφικός φίλος (γυμνάσιο-λύκειο μαζί) και έτσι το βόλταρα παραπάνω από συχνά... 10000 χλμ. του έχω κάνει και είχα και την αποκλειστική ευθύνη έρευνας αγοράς και επιλογής 'πραμάτειας', για να το εξελίξω... Τι ξενύχτι έπεσε επί του Νέτεως και τι τρέξιμο και αγωνία σε μάστορες είναι ΑΛΛΗ υπόθεση . Χαλάλι του όμως... Βολτίσιο φτερουγάτο σαν και δαύτο δύσκολα συναντά κανείς: Proflex half bearing 54mm, αντκ/κές & μπάρες ψαλιδιών Cusco, σινεμπλοκομάνι-βάσεις μοτέρ & κιβωτίου Ralliart, μπροστινό μπλοκαδούρι Ralliart, διπλόδισκος συμπλέκτης HKS, φρένα 6πίστονα-4πίστονα AP racing, εγκέφαλος Autronic, εξάτμα-καταλύτης ποπαΰσια, κτλ, κτλ...
Ακόμα θυμάμαι το ροβολητό στην Αγόριανη (όταν ο κάτοχός του την είχε κάνει για Φ1 Βαρκελώνης), αλλά και τα κυνηγητά στην παραλιακή Καλαμάτας, όπου του την πέφτανε τα τοπικά ραλιά, για ν'ακούνε τον επιθανάτιο ρόγχο της σκάστρας σε συνδυασμό με τις εκρήξεις του ALS...
Α, ρε Μιτσούμπα απίστευτη...
Τούτο πάλι ήταν το πρότελευταίο μου... 3 μήνες ανεχθήκαμε ο ένας τον άλλον μόνο... Είδα το τυρί... Το καλό & ροπάτο μοτόρι των 180 ίππων και τις 4πίστονες (ΑΡ racing, παρακαλώ!) καραφρενούκλες... Δεν είδα όμως, τη φάκα... Το γενικότερο στήσιμο, ζύγισμα, αίσθηση τιμονιού (θύμιζε κάπως το πρώτο μου αυτ/το, το Charade GTti) αλλά και την επιλήψιμη ποιότητα σε κάποιες περιπτώσεις ... Το έστειλα στο καλό και βρέθηκα με μεγαλύτερο αδερφάκι του , για το οποίο θα μιλήσω εν ευθέτω χρόνω, φίλοι Συνστρίφτες...Τάδε έφη, Strifter και εύχεται να είστε όλοι ικανοποιημένοι με τις 4τροχες (και μη ) επιλογές σας...
-
εσυ εζησες τον παραδεισο της αυτοκινησης. αντε και στα δικα μας των υπολοιπων.
-
Παράδεισος... Χμμμ... Αν συνυπολογίσεις τα έξοδα και τα συνεργεία, φίλε, ίσως να μην είναι και τόσο, αλλά εν πάση περιπτώσει... Ας μην είμαστε και ανικανοποίητοι...
-
Leon Cupra τώρα;
Άλλο ένα ωραίο άρθρο. Δεν φτιάχνεις ένα φανζίν σε pdf με τη συλλογή άρθρων σου; -
ναι αλλα το απολαυσες πιστευω. τετοιες συγκινησεις κοστιζουν το κατι παραπανω τους.
αληθεια ποσα σου εχουν παει μεχρι τωρα? -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δεν φτιάχνεις ένα φανζίν σε pdf με τη συλλογή άρθρων σου;A blog, more like. Εγώ σίγουρα θα πρόσθετα το feed του στον news reader μου!
-
Φίλε μου, είσαι και ο πρώτος. Πολύ χαίρομαι που κάνεις αυτό που σου αρέσει. Νομίζω ότι είναι ώρα να ψαχτείς και λίγο με την πίσω κίνηση. Μόνο αυτή σου έχει μείνει. Πίστεψέ με, έχει πολλά να σου διδάξει. Μακράν από μπροστινή και τετρακίνηση
-
O Strifter eipe:
Ότι σε ευθεία δε του ξεκόλλαγε Ghibli μέχρι τα 200 που τελίκιαζε.
Πολυ ωραιο το αρθρο, αλλα αυτη η προταση, δεν με επεισε. Ισως μεχρι τα 100 να πηγαινατε μαζι, αλλα μεχρι τα 200, μαλλον πολυ δυσκολο.
Δεν λεω, αδυνατο, διοτι τα ΠΑΝΤΑ γινονται. Αλλα οσο και να φτιαξεις, ενα 1600, σε καμια περιπτωση δεν θα σου δωσει το αποθεμα ροπης που εχει ενας μεγαλος τουρμπο κινητηρας, σε αυτοκινητο με πισω κινηση (καλυτερα ξεκινηματα και λιγοτερα σπινιαρισματα...γενικως), και που θα σε επιταχυνει στα 200 αρκετα πιο γρηγορα απο οτι ενα ατμοσφαιρικο.
Παραταυτα, ωραιο το ιστορικο, και μαλλον καταλαβαινω, ΠΟΣΟ σε ενοχλησε, η ισως και παρανομη, παρεμβολη του Ελληνικου δημοσιου, οταν γυρισες απο την Σουηδια. Ισως το ακρως αντιθετο της Ελλαδαρας μας.
Λες και τους τα χρωστουσες....δεν φτανει που σε εφαγε ο παλιοκαιρος εκει πανω!!Πλυθησμιακα ιδια κρατη....εκει σταματουν και οι ομοιοτητες μαλλον!!!
Οργανωμενοι και μεθοδικοι, Βασιλευομενη Δημοκρατια, οπου ο ¨Μοναρχης' μαλλον παρεμβαινει λιγοτερο στη προσωπικη ζωη σου απο οτι οι Δημοκρατες πολιτικοι μας.Το παραπανω σχολιο δεν εχει να κανει με ΚΑΜΙΑ ειδους πολιτικη τοποθετηση. Απλως μια παρατηρηση.
Τωρα ομως ζηλεψα λιγο και λεω να φτιαξω και εγω ενα παρομοιο θεμα, με λινκ σε φωτογραφιες για ολους τους φιλους του φορουμ.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
. Πίστεψέ με, έχει πολλά να σου διδάξει. Μακράν από μπροστινή και τετρακίνησηΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟΥς ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΥς
-
Φιλτατε Strifter (και κωλοφαρδε ) , τα post σου ειναι καταπληκτικα.
Θα σου ζητησω μια χαρη ομως : Mπορεις να κανεις ενα αντιστοιχο post για το βαρος του αυτοκινητου και το ρολο που παιζει ? Οπως πχ στις επιταχυνσεις-επιβραδυνσεις (αδρανεια), στην μεταφορα φορτιου, στην επιβαρυνση των μηχανικων μερων η και αντιθετα στην σταθεροτητα που πιθανως προσδιδει και στη σωστη αναλογια βαρων ?
Απλα μια ιδεα και παρακληση ταυτοχρονα... -
Φιλε strifter πες μας μερικα πραγματα για το νεο εργαλειο σου (δε μαρτυραω ποιο ειναι!!! ).
Καλα δεν ειχες οδηγησει το ibiza πριν το παρεις, πως επεσες στη φακα??
-
Πολύ ωραίο αρθράκι...γιατί δεν ανοίγεις ένα blog;
Eάν το πράξεις δώσε μας κ ένα link να σε διαβάζουμε.Βtw ως πρώην Saxakias (VTS 1,6 16v) εκείνο το μπλε ραλάκι το έκανες κούκλα!
Αλλά και το λευκό «μαμά» έχει την γοητεία του καθαρόαιμου.Πάντως έχεις ωραίους φίλους...με φτερούγες!
-
Κι άλλοι έχουν φίλους με φτερούγες, αλλά είναι μονοφαγάδες... Ακούς Μιχάλη με το 330!
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Νομίζω ότι είναι ώρα να ψαχτείς και λίγο με την πίσω κίνηση. Μόνο αυτή σου έχει μείνει.Τότε από 'Strifter' θα γίνει 'drifter'
Άλλο ένα πού ωραίο θέμα από τον 'strifter'.
Αν και λίγο πιο 'προσωπικό' από τα υπόλοιπα. -
Φίλε, 037, το σκέφτηκα ότι πέφτει λίγο βαρύ αυτό που είπα με τη Ghibli και ότι θα δημιουργούσε κάποια δυσπιστία -σαφώς δικαιολογημένη. Μου συνέβη μια φορά και... είναι αλήθεια...
Το ραλάκι απέδιδε 157 αλογατάκια/17,5 κιλά ροπή και είχε και κοντές σχέσεις λόγω αλλαγμένου κορωνοπήνιου (από 8V). Η δε Ghibli ψιλοξεκάπνιζε, άρα τη ματσούκωνε καλά ο έτσι της, αλλά και πάλι δεν ξεκόλαγε, να εξαφανιστεί από μπρος μου... Τι να πω... Συνέβη...
Φίλοι, manosk & spiros, δεν είναι το Cupra, αλλά στρίβει καλύτερα από το Cupra... Σε λίγο θα στρίβει ακόμα καλυτερότερα... Μόλις το ετοιμάσω, θα φκιάξω σχετικό πόστουλο.
Φίλε manager, μου έχουν στοιχίσει ίσα με δυο σπίτια και κάμποσες τύψεις...
Φίλοι, dimsabas & sebastien, σαφώς σέβομαι την πίσω κίνηση. Μπροστοκούνια με οδηγητική συγκίνηση υπάρχουν πολύ λίγα τώρα απ'ότι πισωκούνια κάποτε... Τα καλά 4κούνια όμως, απλά δεν παίζονται και σε χρόνους και σε αίσθηση... Κι ας μην παρασυρθεί κάποιος στο ατόπημα του 'είναι εύκολα, δε θέλουν χέρια'. Δεν είναι έτσι...
Φίλε, 106rallye03, αυτό που ζητάς δεν είναι καθόλου εύκολο. Θέλει πολύ χρόνο και ψάξιμο, για να μπορέσω να φκιάξω κάτι, που να μην επισύρει γενικότερο κράξιμο. Δεν το υπόσχομαι το λοιπόν, μιας και ο χρόνος δεν περισσεύει... Οψόμεθα... -
Ο χρήστης Strifter έγραψε:
Φίλοι, manosk & spiros, δεν είναι το Cupra, αλλά στρίβει καλύτερα από το Cupra...Εννοείς Cupra R φίλε Strifter, γιατί στο Cupra (σκέτο) βοηθάει και ο κακομοίρης ο Haldex.
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Φίλοι, manosk & spiros, δεν είναι το Cupra, αλλά στρίβει καλύτερα από το Cupra...
Εννοείς Cupra R φίλε Strifter, γιατί στο Cupra (σκέτο) βοηθάει και ο κακομοίρης ο Haldex.
Strifter, ξερω τι εχεις παραγγειλει....
Το παρελαβες αραγε??
αντε περιμενουμε εντυπωσεις!
-
Δε θα συμφωνήσω ότι η τετρακίνηση υπερέχει σε αίσθηση της πίσω κίνησης. Ίσα ίσα μάλιστα. Ένα καλό πισωκίνητο μπορεί να προσφέρει μοναδικές συγκινήσεις. Σε χρόνους βέβαια έχεις δίκιο
Ο Ανήρ οφείλει να έχει (αμαρτωλό) παρελθόν...