-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Φιλαράκι μετά απο 40.000 χλμ και σε 6 μήνες να τα έχεις κανεί τα λάστιχα θέλουν αλλαγη κατα 90%.
Όμως δεν διαβάζεις τι γράφω , τα δικά μου έχουν 11.000 χλμκαι πόσα χρόνια;;;;;
μια χαρά διαβάζω.......... -
Α οκ και τι λέει η μεγάλη προσωπική σου εμπειρία, αφού κατασκευαστές και εθνικές υπηρεσίες οδικής ασφαλείας δεν την πλησιάζουν, όταν είχες κάνει 11.000 σε 4 χρόνια το λάστιχο πήγαινε η δεν πήγαινε; Η μήπως δεν δεν σου έχει τύχει ποτέ όπως υποψιάζομαι και βγάζεις θεωρίες απο το μυαλό σου;
-
κάνε οτι θες αδερφέ........στη θέση σου,θα έβγαζα με πολλή προσοχή το καλοκαίρι που έρχεται και θα τα άλλαζα το φθινόπωρο!
να σου πω οτι βγάζεις παραπάνω χρόνια δεν παίζει.....και τέρμα το -
H προσωπική εμπειρία δεν είναι επιστημονικό θέσφατο...
Άλλο το κλειστό γκαράζ και άλλο θέση έξω, ειδικά αν το βλέπει συχνά ήλιος. Επίσης είναι γεγονός πως κάποια λάστιχα σε συνθήκες πόλης και χαλαρής οδήγησης βγάζουν πολλά χιλιόμετρα. Εννοώ 100.000+ χιλιόμετρα. Πάρα πολλοί αλλάζουν λάστιχα 'σαν καινούργια' απλά επειδή ξεράθηκαν (και καλά κάνουν).
Βέβαια ο κ@υλωμένος που βάζει λάστιχα με γνώμονα το 'κράτημα' (άρα υψηλούς δείκτες φθοράς) και τα λιώνει, δε γίνεται να τα κρατήσει πολύ. Εγώ κάποτε άλλαζα λάστιχα ανά 10.000χλμ. και χρόνο το πολύ. Στο ίδιο αμάξι, αυτά τα λάστιχα που έχω τώρα αν τα κάνω μπρος/πίσω πιθανότατα θα βγάλουν 100.000χλμ. (αλλά μάλλον θα ξεραθούν πρώτα).
-
Η δραματική αύξηση των ατυχημάτων με την βροχή είναι όμως υπαρκτή και άμεσα συνδεδεμένη με την κατάσταση των ελαστικών-δρόμων. Ανάμεσα στα δυο άκρα 10.000-100.000χλμ. υπάρχει ο αντικειμενικός μέσος όρος ο οποίος εξαρτάται από τον χρόνο και τα χιλιόμετρα και είναι 30.000 έως 40.000χλμ. ή 3 έως 4 χρόνια. Τώρα αν κάποιος εμπιστεύεται περισσότερο την NHTSA και την MICHELIN ποιός ο λόγος να ρωτάει σε αυτό το τοπικό που ο μέσος όρος αυτών που γράφουν έχει αλλάξει τουλάχιστον 10 τετράδες ελαστικών!
-
Έλα ντε, ποιά είναι η Μισελέν για να ξέρει; Επειδή έχει φτιάξει μερικά δισεκατομμύρια λάστιχα τα τελευταία 100 χρόνια, έγινε και ειδικός; Εμείς που αλλάξαμε και 10 τετράδες ξέρουμε καλύτερα. Ξαναλάεω: Δεν υπάρχει στάνταρ! Μπορεί ένα λάστιχο να είναι για πέταμα στα 10.000 χλμ και το ίδιο λάστιχο να βγάλει με ασφάλεια 100.000 χλμ στα χέρια άλλου οδηγού, στις ρόδες διαφορετικού αυτοκινήτου, σε άλλους δρόμους κλπ. Οι ταξιτζήδες που κάνουν πολλά χλμ μέσα σε πόλη με χαμηλές ταχύτητες αλλάζουν στα 80-100 χιλιάδες χλμ. Αντιθέτως αν κάνεις ταξίδια με μεγάλες ταχύτητες η φθορά είναι σαφώς μεγαλύτερη.
ΥΓ: Σκεφτείτε απλά ότι η Μισελέν έχει συμφέρον να λέει να αλλάζουμε τα λάστιχα σαν τα πουκάμισα! Δεν το κάνει όμως...
-
η αληθεια ειναι οτι με τους καινουριους αυτοκινητοδρομους που εγιναν τα τελευταια 15 χρονια (μη γελατε ) επιτελους πεταμε τα λαστιχα 'φαγωμενα' και οχι απλως 'ξερα'
επισης παρατηρησα οτι το υπογειο παρκινκ βελτιωνει τη διαρκεια ζωης τους (οπως και στα μακτρα των υαλοκαθαριστηρων)
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Έλα ντε, ποιά είναι η Μισελέν για να ξέρει; Επειδή έχει φτιάξει μερικά δισεκατομμύρια λάστιχα τα τελευταία 100 χρόνια, έγινε και ειδικός; Εμείς που αλλάξαμε και 10 τετράδες ξέρουμε καλύτερα. Ξαναλάεω: Δεν υπάρχει στάνταρ! Μπορεί ένα λάστιχο να είναι για πέταμα στα 10.000 χλμ και το ίδιο λάστιχο να βγάλει με ασφάλεια 100.000 χλμ στα χέρια άλλου οδηγού, στις ρόδες διαφορετικού αυτοκινήτου, σε άλλους δρόμους κλπ. Οι ταξιτζήδες που κάνουν πολλά χλμ μέσα σε πόλη με χαμηλές ταχύτητες αλλάζουν στα 80-100 χιλιάδες χλμ. Αντιθέτως αν κάνεις ταξίδια με μεγάλες ταχύτητες η φθορά είναι σαφώς μεγαλύτερη.ΥΓ: Σκεφτείτε απλά ότι η Μισελέν έχει συμφέρον να λέει να αλλάζουμε τα λάστιχα σαν τα πουκάμισα! Δεν το κάνει όμως...
εσυ πιστευεις οτι υπαρχει καποιο λαστιχο το οποιο θα κυκλοφορει 2-4 ωρες κατα μεσο ορο την ημερα και θα βγαλει στην Ελλαδα 10 χρονια?
-
Εγώ σου είπα τι λέει η 2η μεγαλύτερη κατασκευάστρια εταιρεία ελαστικών στον πλανήτη. Ότι ένα λάστιχο μπορεί να βγάλει 10 χρόνια υπό συνθήκες. Δεν είπε ότι αν κυκλοφορείς 4 ώρες την ημέρα (άρα θα κάνει 3000 χλμ τη βδομάδα) θα βγάλει 10 χρόνια. Θα έχει λιώσει πολύ νωρίτερα...
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Έλα ντε, ποιά είναι η Μισελέν για να ξέρει; Επειδή έχει φτιάξει μερικά δισεκατομμύρια λάστιχα τα τελευταία 100 χρόνια, έγινε και ειδικός; Εμείς που αλλάξαμε και 10 τετράδες ξέρουμε καλύτερα. Ξαναλάεω: Δεν υπάρχει στάνταρ! Μπορεί ένα λάστιχο να είναι για πέταμα στα 10.000 χλμ και το ίδιο λάστιχο να βγάλει με ασφάλεια 100.000 χλμ στα χέρια άλλου οδηγού, στις ρόδες διαφορετικού αυτοκινήτου, σε άλλους δρόμους κλπ. Οι ταξιτζήδες που κάνουν πολλά χλμ μέσα σε πόλη με χαμηλές ταχύτητες αλλάζουν στα 80-100 χιλιάδες χλμ. Αντιθέτως αν κάνεις ταξίδια με μεγάλες ταχύτητες η φθορά είναι σαφώς μεγαλύτερη.
ΥΓ: Σκεφτείτε απλά ότι η Μισελέν έχει συμφέρον να λέει να αλλάζουμε τα λάστιχα σαν τα πουκάμισα! Δεν το κάνει όμως...
εσυ πιστευεις οτι υπαρχει καποιο λαστιχο το οποιο θα κυκλοφορει 2-4 ωρες κατα μεσο ορο την ημερα και θα βγαλει στην Ελλαδα 10 χρονια?
Εσύ κρίνεις με βάση την εμπειρία σου, η οποία όσο μεγάλη νομίζεις πως είναι, είναι περιορισμένη συγκριτικά με μια ομάδα ανθρώπων όπως η Michelin που οργανωμένα μελετάει το θέμα.
Ένα λάστιχο αν παρκάρεις σε κλειστό πάρκινγκ, λογικό είναι να αντέξει πολύ περισσότερο συγκριτικά με ενός αυτοκινήτου που είναι μόνιμα στο δρόμο παρκαρισμένο.
Αν είχες Μισελέν και πάρακρες σε κλειστό πάρκινγκ σπίτι/δουλειά, να δεχτώ την εμπειρία σου. -
νικολα εχω βαλει καποια δεδομενα τα οποια τα αγνοησες, εξηγησε μου τι το σουπερ ντουπερ εχει η μισελεν που δεν το εχουνε οι αλλες πρωτοκλασατες εταιριες στο υλικο τους, μην το κανουμε οπως με τα λαδια και εδω.
-
Γιατί δεν μας λες και εσύ όμως στο σάιτ ποιας εταιρίας λέει ότι τα λαστιχα τους ειναι για πέταμα στα 4 χρόνια ανεξάρτητος χλμ και φθορας
-
Το μέσο αυτοκίνητο στην Ελλάδα κάνει 10 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο. Αν βάλεις μέση ταχύτητα κίνησης στην πόλη τα 30χλμ/ω σημαίνει 1 ώρα την ημέρα στο δρόμο σε κίνηση όχι 2 έως 4 που λες. Επιπλέον η φθορά του χρόνου για το λάστιχο λίγη διαφορά κάνει αν είναι σε κίνηση ή σταματημένο. Επομένως οι υπόλοιπες 23 ώρες είναι που μετράνε. Αν αυτές είναι σε κλειστό χώρο, λογικότατο το βρίσκω το λάστιχο να αντέξει αντί για 4, 10 χρόνια.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
νικολα εχω βαλει καποια δεδομενα τα οποια τα αγνοησες, εξηγησε μου τι το σουπερ ντουπερ εχει η μισελεν που δεν το εχουνε οι αλλες πρωτοκλασατες εταιριες στο υλικο τους, μην το κανουμε οπως με τα λαδια και εδω.Μα δεν είπε κανείς ότι η Μισελέν έχει κάτι παραπάνω από την Πιρέλλι ή την Μπρίτζεστον. Προσωπικά δεν συμπαθώ καθόλου τα λάστιχα της Μισελέν καθώς μου αρέσουν οι πιο σκληρές κατασκευές. Αλλά όταν λέει μια κορυφαία εταιρεία κάτι, οφείλουμε να ακούμε! Δηλαδή αν έβγαινε η Πόρσε και έλεγε κάτι θα την αγνοούσαμε; Ο λόγος που αναφέρουμε την Μισελέν είναι ότι δεν έχουμε αντίστοιχη δήλωση άλλης εταιρείας.
ΥΓ: Η μέση χιλιομετρική απόσταση στην Ελλάδα είναι τα 15.000 χλμ!
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Γιατί δεν μας λες και εσύ όμως στο σάιτ ποιας εταιρίας λέει ότι τα λαστιχα τους ειναι για πέταμα στα 4 χρόνια ανεξάρτητος χλμ και φθοραςαν αναφερεσε σε εμενα πουθενα δεν εγραψα για τα 4 χρονια, αλλα τα 10 ειναι υπερβολη.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Το μέσο αυτοκίνητο στην Ελλάδα κάνει 10 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο. Αν βάλεις μέση ταχύτητα κίνησης στην πόλη τα 30χλμ/ω σημαίνει 1 ώρα την ημέρα στο δρόμο σε κίνηση όχι 2 έως 4 που λες. Επιπλέον η φθορά του χρόνου για το λάστιχο λίγη διαφορά κάνει αν είναι σε κίνηση ή σταματημένο. Επομένως οι υπόλοιπες 23 ώρες είναι που μετράνε. Αν αυτές είναι σε κλειστό χώρο, λογικότατο το βρίσκω το λάστιχο να αντέξει αντί για 4, 10 χρόνια.1ον στην Αττικη τα 30χαω σε ωρα ηπιας αιχμης δεν υπαρχουν.
2ον ακομα και ετσι, εφυγες απο το σπιτι σου, πηγες στην δουλεια ή τον καφε σου και το εβαλες εκει παλι σε κλειστο χωρο με σταθερη θερμοκρασια και υγρασια, ετσι?
3ον την επομενη φορα που θα αλλαξεις λαστιχα ψαξε για στοκαρισμενα με ημερομηνια 4 χρονια πριν, θα εχεις αλλα 6 χρονια να τα χαρεις, καλα δεν τα λεω? -
[quote='GGAB']κάνε οτι θες αδερφέ........στη θέση σου,θα έβγαζα με πολλή προσοχή το καλοκαίρι που έρχεται και θα τα άλλαζα το φθινόπωρο!
κοιτά να σουπω αυτό ακριβώς θα κάνω αν και δεν υπάρχει σε κανένα επίσημο φορέα η εταιρεία του χώρου οδηγία προειδοποιηςη ότι με άφθαρτο λάστιχο κάτω των 6 χρόνων κινδυνεύουμε. -
Και γυρνώντας σε προηγούμενο ερώτημα
Pirelli cinturato p7 vs Michelin primacy 3 vs Goodyear efficient grip performance vs Dunlop sport blu response
Με κυρία έμφαση την αντοχή στις αμέτρητες λακούβες των ελληνικών δρόμων. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μα δεν είπε κανείς ότι η Μισελέν έχει κάτι παραπάνω από την Πιρέλλι ή την Μπρίτζεστον. Προσωπικά δεν συμπαθώ καθόλου τα λάστιχα της Μισελέν καθώς μου αρέσουν οι πιο σκληρές κατασκευές. Αλλά όταν λέει μια κορυφαία εταιρεία κάτι, οφείλουμε να ακούμε! Δηλαδή αν έβγαινε η Πόρσε και έλεγε κάτι θα την αγνοούσαμε; Ο λόγος που αναφέρουμε την Μισελέν είναι ότι δεν έχουμε αντίστοιχη δήλωση άλλης εταιρείας.
ΥΓ: Η μέση χιλιομετρική απόσταση στην Ελλάδα είναι τα 15.000 χλμ!
Ειλικρινά με εκπλήσσει η ευκολία με την οποία αποδέχεσαι το μάρκετινγκ χωρίς καν να επιλέγεις τα ελαστικά της Μισελέν. Το ότι δεν υπάρχει παρόμοια δήλωση από άλλη εταιρεία δεν σε βάζει σε σκέψεις;
-
Έχεις δίκιο. Προσπαθούν να με σκοτώσουν... Βέβαια έτσι χάνουν έναν εν δυνάμει πελάτη, αλλά δεν έχει σημασία. Μου τα είχαν μαζεμένα επειδή όταν ζούσα στην Αγγλία, τα ανέκδοτα ήταν για τους Γάλλους.
ΥΓ: Στην Αγγλία λάστιχα δεν αλλάζαμε αν δεν έρθουν στους δείκτες φθοράς. Άλλοι δρόμοι βέβαια, αλλά και οι Άγγλοι άσχετοι να μην τα αλλάζουν στα 40.000 χλμ;
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]