-
Όπως πολύ σωστά είπε ο φίλος mrclouzo, το θέμα είναι στην αίσθηση και τον τρόπο απόδοσης.
Κογιοτε μου, δεν μιλούσα για τα μικρά κυβικα όπου ευτυχώς είναι πλέον τουρμπατα. Ο συνειδητοποιημένος αγοραστής μιας 330 η Μ3 ομως θρηνεί τον χαμό της ατμόσφαιρας.
Nokia 730 & Tapatalk
-
Επιτελους παρελαβα την BMW μετα απο κοντα 3 μηνες αναμονης.
Γενικα συμπαθητικη, πολυ ταλαιπώρια το iDrive μεχρι να το μαθω ομως θα ειναι προβλημα. Αρκετα σβελτη εκ πρωτης οψηςΓια κρατημα, καταναλωση κλπ οταν γραψω μερικα μιλια
-
740d? Καλοτάξιδη!
-
730d
μερσι, συμπαθητικη ειναι, αρκετα σβελτη αλλα πολυ μπερδεμα το iDrive, πρεπει να εγγραφω σε 2 υπηρεσιες τουλαχιστον ( Dragon και Napster ? ) και η Lexus ηταν πιο ησυχη στα 50 μιλια την ωρα , χωρις να ειναι και προς θανατο ο ηχος στη BMW.Μεχρι στιγμης το σημαντικοτερο προβλημα ειναιτο iDrive και οι διαφορες αλλες τετοιες ειτουργιες που θενε διαβασμα και χρονο
-
Ε η Λέξους ήταν βενζίνη, οπότε είναι λογικό να είναι πιο ήσυχη.
Τα διάφορα i-drive, connekt (sic, connekt αντί για connect το λέει η ΜΒ) κλπ είναι για μπάτσες! Ευτυχώς η 330 μου δεν το έχει το κολοκύθι αυτό!
-
κολοκυθια δεν ειναι. Και το ιντερνετ, τα concierge, napster, office, apps κλπ μια χαρα ειναι. Ειναι ομως μπερδεμα.
Βγηκα και την πατησα λιγο, ειναι αρκετα σβελτο το αμαξι.
-
Καλησπερα σε ολους θα ηθελα αν μπορει καποιος να μου πει πραγματικες καταναλωσεις απο 420d και τυχον προβληματα που εχουν ακουστει
-
+/- = 7lt/100
-
Ο χρήστης ksenitias έγραψε:
730d
μερσι, συμπαθητικη ειναι, αρκετα σβελτη αλλα πολυ μπερδεμα το iDrive, πρεπει να εγγραφω σε 2 υπηρεσιες τουλαχιστον ( Dragon και Napster ? ) και η Lexus ηταν πιο ησυχη στα 50 μιλια την ωρα , χωρις να ειναι και προς θανατο ο ηχος στη BMW.Μεχρι στιγμης το σημαντικοτερο προβλημα ειναιτο iDrive και οι διαφορες αλλες τετοιες ειτουργιες που θενε διαβασμα και χρονο
Καλοτάξιδη να είναι! 2 ερωτήσεις. Τι άλλα αυτοκίνητα οδηγάς-οδηγούσες πριν? Και γιατί δεν πήρες τη νέα s-class που φαίνεται να είναι απίστευτο αυτοκίνητο. Η 7αρα είναι φυσικά εξαιρετική αλλά όπως και να το κάνουμε έχει κλείσει 5-6 χρόνια στην αγορά ενώ η merc είναι ολόφρεσκο μοντέλο.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
730d
μερσι, συμπαθητικη ειναι, αρκετα σβελτη αλλα πολυ μπερδεμα το iDrive, πρεπει να εγγραφω σε 2 υπηρεσιες τουλαχιστον ( Dragon και Napster ? ) και η Lexus ηταν πιο ησυχη στα 50 μιλια την ωρα , χωρις να ειναι και προς θανατο ο ηχος στη BMW.Μεχρι στιγμης το σημαντικοτερο προβλημα ειναιτο iDrive και οι διαφορες αλλες τετοιες ειτουργιες που θενε διαβασμα και χρονο
Καλοτάξιδη να είναι! 2 ερωτήσεις. Τι άλλα αυτοκίνητα οδηγάς-οδηγούσες πριν? Και γιατί δεν πήρες τη νέα s-class που φαίνεται να είναι απίστευτο αυτοκίνητο. Η 7αρα είναι φυσικά εξαιρετική αλλά όπως και να το κάνουμε έχει κλείσει 5-6 χρόνια στην αγορά ενώ η merc είναι ολόφρεσκο μοντέλο.
Ευχαριστω για τις ευχες
Το μοντελο που εδωσα ειναι η εξαιρετικη Lexus GS 250.
Η S-class ειναι σαφως ακριβοτερη ιδιως αν την εξοπλισεις αναλογα. Η 7αρα εκανε facelift πριν 2μιση χρονια με αλλο κιβωτιο και λιγο ισχυροτερο κινητηρα, προφανως και η S-class ειναι πιο φρεσκο μοντελο και κατα πασα πιθανοτητα καλυτερο, αλλα η διαφορα στην τιμη δεν αξιζε τον κοπο.Απο την επιδερμικη μεχρι τωρα επαφη με το αυτοκινητο ειναι πραγματι ανετο ( νομιζω οτι προβλημα που φερνει ασχημες κριτικες ειναι οι 20ρες ζαντες της M που αλλοιωνουν κατα πολυ την ανεση. Οταν το ειχα δοκιμασει το αυτοκινητο ειχα προβληματιστει . Με 19ρες ζαντες του SE Exclusive και σε Comfort+ με την ενεργητικη αναρτηση ειναι τοσο ανετο οσο και η Lexus) και ιδιαιτερα σβελτο ( πραγματι σε κολλαει στο καθισμα, ιδιως αν παιξεις με τα paddles σε Sport mode σε νομιμες ταχυτητες)
Αν ενδιαφερεστε για εντυπωσεις κλπ ευχαριστως αφου θα εχω γραψει καποια μιλια
-
Φυσικά και ενδιαφερόμαστε για σχόλια. Σπάνια έχουμε feedback από τόσο ακριβά αυτοκίνητα.
Η δική μου ερώτηση είναι γιατί διάλεξες ντίζελ αντί για βενζίνη.
-
Πιο ροπατο , καλυτερη καταναλωση, καλυτερη μεταπωληση, φτηνοτερη ασφαλεια/τελη κυκλοφοριας. Στην βρετανια σχεδον δεν κυκλοφορει 7ρα βενζινη. Βεβαια να πω την αμαρτια μου με προβληματισε το βουητο του ντιζελ. Δεν ειναι προς θανατο αλλα ειναι πιο εντονο απο την Lexus. Δεν εχω οδηγησει ομως την βενζινη της BMW για να κρινω.
-
Α νόμιζα πως είσαι Αμερική, όχι Αγγλία. Έζησα και σπούδασα στο UK, οπότε σε καταλαβαίνω αν και προσωπικά θα διάλεγα το petrol mate!
-
Ισως την επομενη φορα, σε 3 χρονια που θα ληγει η εγγυηση. Ή ισως το υβριδικο αν δεν κλεβει πολυ απο το χωρο αποσκευων
-
μερικες πρωτες εντυπωσεις απο ενα ταξιδι 200 μιλια.
Αφενως, εβαλα πετρελαιο, και το καπακι γραφει NO ADDITIVES NO BIODIESEL(MAX.B7)
αρα απλο πετρελαιακι βαζω απο το φθηνο.
σε σχεση με την λεξους βουιζει ο κινητηρας. Δεν ειναι για θανατο, αλλα εχει διαφορα.
Η ενεργητκη αναρτηση πραγματι εχει διαφορα αναλογα με το mode που την εχεις, δεν ειναι απλως μια αλλαγη στονπινακα οργανων.
Τα δερματα στη λεξους πιο μαλακα και το ηοσυστημα της καλυτερο - αν και εχω το βασικο για την 7ρα Business, με 12 ηχεια 200w -
Σε σπορτ Mode καλυτερη η αναρτηση της BMW ( δεν ειχα ομως ενεργητικη αναρτηση στη λεξους, οποτε αδικη η συγκριση)
Ο κλιματισμος και η θερμανση σε καθισματα /τιμονι καλυτερο στη Bmw.
Πολυ ταχυτερη απο την 250GS και διατηρει ανετα 90 μιλια χωρις να καταλαβαινεις τιποτα - αρκει να ακους ραδιο/μουσικη να μην ακους το βουητο. μια φορα πατησα το γκαζι αποτα 90, πηγε 105 σχεδον αμεσως και φοβουμενος για την αδεια μου σταματησα ( οποτε τελικα εχει νοημα να παρεις την 740 ή κατι πιο γρηγορο? μαλλον οχι)το HUD ωραιο. το Satnav της λεξους μαλλον πιο ευχρηστο.
Α, εξαιρετικοι οι προβολεις, κανουν την νυχτα μερα και ανεβαζουν σκαλα αυτοματα αμα αδειαζει ο δρομος
Σε γενικες γραμμες ευχαριστημενος αρκει να ελλειπε το βουητο και να ηταν τα δερματα/τιμονι πιο μαλακα.
-
Το βουητό είναι όντως θέμα σε μια λιμουζίνα. Ανίκητη σε αυτό το θέμα η βενζίνη. Έχει μήπως όμως και θόρυβο κύλισης που μπορεί να οφείλεται σε λιγότερο ήσυχα λάστιχα;
Όταν λες πιο μαλακό τιμόνι, εννοείς την δερμάτινη επένδυση ή το βάρος του συστήματος διεύθυνσης;
-
επενδυση και η διαμετρος στο τιμονι ηταν πιο παχια. το αυτο και οι επενδυσεις δερματος σε σκιαδια οροφη. η κονσολα ομως ειναι πιο μεγαλη και πολυτελης στην bmw ( λογικο αφου η GS ειναι κατηφορια 5ρας και οχι 7ρας)
νομιζω κινητηρας ειναι περισσοτερο παρα λαστιχα.
Δεν ειναι προς θανατο μεν ( βαζεις λιγο ραδιο και εισαι ΟΚ) και φανταζομαι απο βδομαδα θα το εχω συνηθισει αλλα η λεξους ηταν καλυτερη σε αυτο το τομεα. Η BMW εχει καλυτερο κρατημα σε δρομο με στροφες και ειναι πιο ισχυρη αλλα η συγκρση με την GS 250 δεν μπορει να γινει αμεση γιατι δεν ειχα την Fsport με την ενεργητικη αναρτησητο HUD καλη φαση
-
Ξέρει κανείς γιατί στο αυτόματο 2ζωνικό κλίμα (της σειράς 1) υπάρχει το κουμπί ''νιφάδα'' ?
τέτοιο κουμπί ήξερα ότι υπάρχει στο απλό manual για ενεργοποιηση/απενεργοποιηση του κομπρεσορα...Στο αυτόματο κλίμα (που το χρεώνει ~700€) τι νόημα/λειτουργια έχει ? Λίγο τσίπικο μου κάνει....
-
Αν το λαμπάκι της νιφάδας δεν είναι πατημένο, απλά δεν λειτουργεί ο κομπρέσορας του ac. Ο αυτόματος κλιματισμός δεν σημαίνει ότι το ac είναι συνεχώς ανοιχτό. Αν θες το απενεργοποιείς, λογικό δεν είναι?
-
Τι εννοείς τσίπικο; Είναι εκεί για να σου δώσει μεγαλύτερο έλεγχο πάνω στο σύστημα. Αν δεν το πατήσεις αυτό, δεν λειτουργεί ο συμπιεστής. Θα ήθελες δηλαδή να κυκλοφορείς με μονίμως αναμμένο air condition (με ότι συνεπάγεται αυτό στην οικονομία, επιβάρυνση του κινητήρα και μακροζωία του συστήματος) όταν απλά θέλεις να φέρεις λίγο αέρα από έξω ή αν θελήσεις καλοριφέρ;
BMW FORUM